Du kommer til at arbejde med opgaver for Danske Inkasso ApS – det vil være behandling af inkassosager, hvor du via telefonisk kontakt skal afdække skyldnernes betalingsvilje og betalingsevne. Relateret til dette vil der være lidt administrativt arbejde, og der kan være ad hoc opgaver i forbindelse med sagsbehandlingen. Størstedelen af arbejdsopgaven vil være bag telefonen, enten inbound eller outbound. Derfor vil erfaring med telemarketing (salg eller kundeservice) være en fordel, men det er ikke et krav.
Du skal arbejde ud fra et ønske om selv at skabe daglige resultater, og formå at arbejde selvstændigt for at opfylde de fastlagte mål og budgetter. Du gennemgår en grundig oplæring, og bliver en del af et meget dedikeret team, hvor fællesindsatsen er ligeså vigtig, som den individuelle performance.
Vi tilbyder:
- Gode, faste rammer med sociale arrangementer
- Et seriøst og professionelt arbejdsmiljø
- 37 timers arbejdsuge man-torsdag kl. 8-16, fredag kl. 8-15.30, men med mulighed for fleksible arbejdstider efter nærmere aftale, dog altid i tidsrummet kl. 8.00-21.00 mandag - torsdag, fredag er altid kl. 8.00-15.30.
- En målrettet uddannelse indenfor kommunikation og inkasso, samt løbende videreudvikling af dig som et led i din karriere
- Fantastiske kollegaer, der værdsætter en god og positiv stemning på arbejdspladsen
- At du bliver en del af en innovativ virksomhed, hvor samarbejdet prioriteres højt
Er ovenstående noget for dig, så send din ansøgning samt relevante bilag til Kontaktcenterchef Vickie Jørgensen på vjo@danskeinkasso.dk