Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?

Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum!

Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du har ansvaret for egne arbejdsopgaver.

Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du...

  • Få ansvar for dine egne kunders resultater.
  • Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning
  • Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik.
  • Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi.
  • Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker.

Dine styrker

Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du:

  • Har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker.
  • Har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google.
  • Har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker.
  • Har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger.
  • Har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med eller har kendskab til Google AdWords.

Hvem er vi?

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA

Skal du være en del af Søgemedierfamilien, så send en ansøgning via formularen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329938220Phoenix-dfd5f23212019-01-08T00:00:00Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?

Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum!

Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du har ansvaret for egne arbejdsopgaver.

Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du...

  • Få ansvar for dine egne kunders resultater.
  • Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning
  • Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik.
  • Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi.
  • Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker.

Dine styrker

Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du:

  • Har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker.
  • Har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google.
  • Har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker.
  • Har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger.
  • Har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med eller har kendskab til Google AdWords.

Hvem er vi?

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA

Skal du være en del af Søgemedierfamilien, så send en ansøgning via formularen.

Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du har ansvaret for egne arbejdsopgaver. Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du... Få ansvar for dine egne kunders resultater. Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik. Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi. Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker. Dine styrker Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du: Har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker. Har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google. Har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker. Har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger. Har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med eller har kendskab til Google AdWords. Hvem er vi? Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA Skal du være en del af Søgemedierfamilien, så send en ansøgning via formularen.11Jobnetdfd5f232100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-05T00:00:000000https://www.sgme.dk/job/seo-medarbejder0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3430507SØGEMEDIER A/S11Sommervej 23, 18210Aarhus VDKDanmark0
mmj@sgme.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent690097JobNet492707249270721000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfd5f232https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfd5f232https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfd5f232&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfd5f232&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/6.jpgEr Marketing noget for dig? Søg jobbet som Marketingmedarbejder i dag.12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing360001303Mette Mariemmj@sgme.dkDKDanmarkDKDanmark329960987Studiejob i Google Ads afdelingRobot Google Ads Brænder du for at lave effektive kampagner med Google som platform? Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. Som en del af vores Google Ads team, vil du... Assistere dine kollegaer i optimering og opstart af vores kunders Google Ads-konti Opstarte mindre kampagner i samråd med vores eksperter Løbende gennemgå kundernes Google Ads-kampagner med henblik på optimering Sidde med administrative opgaver Dine styrker Finder du også de enorme muligheder, som online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google Ads assistent. I Google-afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode id er. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også! Vi ser gerne, at du: Har interessen for at lære om online markedsføring Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale Har erfaring med Google Ads. Dette er en fordel, men ikke et krav Har en uddannelse eller er i gang med en uddannelse inden for markedsføring Hvem er vi? Søgemedier, der har rundet 300 ansatte i Norden, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en kontorplads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed! Er det dig vi leder efter?

Google Ads

Brænder du for at lave effektive kampagner med Google som platform?

Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. 

Som en del af vores Google Ads team, vil du...

  • Assistere dine kollegaer i optimering og opstart af vores kunders Google Ads-konti
  • Opstarte mindre kampagner i samråd med vores eksperter
  • Løbende gennemgå kundernes Google Ads-kampagner med henblik på optimering
  • Sidde med administrative opgaver

Dine styrker

Finder du også de enorme muligheder, som online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google Ads assistent.

I Google-afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode idéer. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også!

Vi ser gerne, at du:

  • Har interessen for at lære om online markedsføring
  • Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering
  • Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale
  • Har erfaring med Google Ads. Dette er en fordel, men ikke et krav
  • Har en uddannelse eller er i gang med en uddannelse inden for markedsføring

Hvem er vi?

Søgemedier, der har rundet 300 ansatte i Norden, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. 

Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en kontorplads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed!

Er det dig vi leder efter?

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-02-14T00:00:002019-04-11T00:00:00
329953765MarketingmedarbejderRobot Marketingkoordinator til innovativ IT- og servicevirksomhed Har du styr på struktur og kommunikation, og har lysten og evnen til at være den, der binder vores marketingprojekter og -opgaver sammen? Og vil du: have en central stilling med fokus på fremtidens digitale brugeroplevelser, samt arbejde med nytænkning, teknologi og kunden i fokus? udfordre, drive, koordinerer og selvstændigt afslutte de opgaver og projekter, du kobles op på? arbejde på tværs af faggrupper og med interne og eksterne aktører, i en kombineret koordinator og projektleder rolle? være en del af en spændende rejse hos Duka - en dansk virksomhed, med høje ambitioner og højt til loftet, og hvor alle får og tager ansvar, uanset alder og funktion? Vores marketingteam har stor succes med, at spotte muligheder og skabe spændende projekter, faktisk i en sådan grad at vi nu har brug for en dedikeret, og erfaren person til at koordinere marketingopgaverne. Hertil har jeg selv taget en række ekstra opgaver på mit bord, i kølvandet af vores seneste succes, som jeg skal have en hånd med. - Salg og marketingchef Bo Abrahamsen. Som Marketing koordinator får du, ud over en hel organisation der glæder sig til at tage imod dig, 3 nære kolleger, der udgør kernen i Dukas marketing team, som du også bliver en del af. Teamet hjælper dig med din introduktion til opgaven og til Duka og arbejder tæt sammen med dig på vores videre rejse med og udvikling af Duka som virksomhed. I din hverdag bliver du bindeleddet i marketingteamets aktiviteter, hvor du bidrager med struktur samt opsamling af viden, og skaber værdi til beslutningsprocessen. Du får en afgørende indflydelse på, hvordan vores kunder, samt vores egen organisation, oplever de budskaber og services vi skaber og kommunikerer til markedet. Du har væsentlig erfaring fra en tilsvarende stilling, så du selvstændigt kan løfte opgaven, og du har en struktureret og analytisk tilgang til projekt- og koordineringsopgaverne. Du har gerne arbejdet for en større webshop tidligere. Herudover regner vi med at: Du er vokset op i et digitalt miljø, og har sans for kommunikations- og koordineringsopgaver Du kan holde hovedet koldt og arbejde med flere opgaver og projekter, over samme periode Du har mindst 3 års relevant erfaring, i en tilsvarende rolle. Hertil konkret erfaring med community-management Du kan arbejde helt selvstændigt og selv afslutte opgaven Du har gennemført en erhvervsuddannelse eller evt. en kortere videregående uddannelse, inden for markedsføring eller på det kommunikative spor. Du behersker dansk på højt niveau og engelsk på kommunikationsniveau. Derudover er det super, hvis du har kendskab til flere af nedenstående: Adobe pakken Apsis Office 365 Eller bare er meganørd eller noget der ligner! Vi tilbyder en fuldtidsstilling, med fast månedsløn samt fleksible arbejdstider. Derudover får du adgang til et bredt udvalg af personalegoder herunder pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og meget mere. Søg stillingen direkte på linket her på siden og vælger vi at mødes, så vær klar på at forberede en case samt svare på et spørgeskema, forud for. (Vi modtager ikke ansøgere pr. e-mail aht. GDPR, men vi besvarer gerne spørgsmål pr. e-mail.) Vi glæder os til at møde dig! Lær mere om vores virksomhed og serviceløsninger på www.duka.dk

Marketingkoordinator til innovativ IT- og servicevirksomhed

Har du styr på struktur og kommunikation, og har lysten og evnen til at være den, der binder vores marketingprojekter og -opgaver sammen?

Og vil du:

  • have en central stilling med fokus på fremtidens digitale brugeroplevelser, samt arbejde med nytænkning, teknologi og kunden i fokus?

  • udfordre, drive, koordinerer og selvstændigt afslutte de opgaver og projekter, du kobles op på?

  • arbejde på tværs af faggrupper og med interne og eksterne aktører, i en kombineret koordinator og projektleder rolle?

  • være en del af en spændende rejse hos Duka - en dansk virksomhed, med høje ambitioner og højt til loftet, og hvor alle får og tager ansvar, uanset alder og funktion?

    "Vores marketingteam har stor succes med, at spotte muligheder og skabe spændende projekter, faktisk i en sådan grad at vi nu har brug for en dedikeret, og erfaren person til at koordinere marketingopgaverne. Hertil har jeg selv taget en række ekstra opgaver på mit bord, i kølvandet af vores seneste succes, som jeg skal have en hånd med."- Salg og marketingchef Bo Abrahamsen. 

Som Marketing koordinator får du, ud over en hel organisation der glæder sig til at tage imod dig, 3 nære kolleger, der udgør kernen i Dukas marketing team, som du også bliver en del af. Teamet hjælper dig med din introduktion til opgaven og til Duka og arbejder tæt sammen med dig på vores videre rejse med og udvikling af Duka som virksomhed. I din hverdag bliver du bindeleddet i marketingteamets aktiviteter, hvor du bidrager med struktur samt opsamling af viden, og skaber værdi til beslutningsprocessen. Du får en afgørende indflydelse på, hvordan vores kunder, samt vores egen organisation, oplever de budskaber og services vi skaber og kommunikerer til markedet.

Du har væsentlig erfaring fra en tilsvarende stilling, så du selvstændigt kan løfte opgaven, og du har en struktureret og analytisk tilgang til projekt- og koordineringsopgaverne. Du har gerne arbejdet for en større webshop tidligere. Herudover regner vi med at:

  • Du er vokset op i et digitalt miljø, og har sans for kommunikations- og koordineringsopgaver

  • Du kan holde hovedet koldt og arbejde med flere opgaver og projekter, over samme periode

  • Du har mindst 3 års relevant erfaring, i en tilsvarende rolle. Hertil konkret erfaring med community-management

  • Du kan arbejde helt selvstændigt og selv afslutte opgaven

  • Du har gennemført en erhvervsuddannelse eller evt. en kortere videregående uddannelse, inden for markedsføring eller på det kommunikative spor.

  • Du behersker dansk på højt niveau og engelsk på kommunikationsniveau.

Derudover er det super, hvis du har kendskab til flere af nedenstående:

  • Adobe pakken

  • Apsis

  • Office 365

Eller bare er meganørd eller noget der ligner!

Vi tilbyder en fuldtidsstilling, med fast månedsløn samt fleksible arbejdstider. Derudover får du adgang til et bredt udvalg af personalegoder herunder pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og meget mere.

Søg stillingen direkte på linket her på siden og vælger vi at mødes, så vær klar på at forberede en case samt svare på et spørgeskema, forud for.

(Vi modtager ikke ansøgere pr. e-mail aht. GDPR, men vi besvarer gerne spørgsmål pr. e-mail.)

Vi glæder os til at møde dig!

Lær mere om vores virksomhed og serviceløsninger på www.duka.dk 

Duka A/SHinnerup2019-02-04T00:00:002019-03-10T00:00:00
329950013Kursusfabrikken søger underviser til online markedsføring i Aarhus - Fuldtid, deltid eller freelanceRobot Brænder du for online markedsføring? Er du en dygtig formidler? Så er du måske vores nye kollega og underviser. Hos Kursusfabrikken søger vi i øjeblikket undervisere til vores uddannelsesforløb og kurser indenfor online markedsføring, herunder Google Ads, Google Analytics, Søgemaskineoptimering, Facebook og Facebook Annoncering. Ydermere er der mulighed for en række opgaver inhouse omkring optimering af egne online marketing kampagner og der kan også være konsulentopgaver inden for online markedsføring. Kursusfabrikken er en landsdækkende kursusvirksomhed, der udbyder kurser og uddannelsesforløb til virksomheder inden for online markedsføring, webudvikling og grafisk design. Kursusfabrikken er i 2018 kåret til Gazellevirksomhed af Børsen, som vidner om, at vi er en vækstvirksomhed, der lever af at levere kvalitet til vores kursister og har gjort det med succes i mange år. Som underviser vil du indgå i vores team, hvor vi alle brænder for vores fag og for at formidle viden til andre. Vi hjælper dig med at planlægge undervisningen i det omfang, du ønsker, og du kan tage udgangspunkt i vores eksisterende undervisningsmateriale til din undervisning. Vores kurser er fastlagt i kortere perioder ad gangen, hvor der er undervisning 2-3 gange i ugen. Vi vil gerne ansætte en underviser på fuldtid, som ved siden af undervisningen kan hjælpe med at udvikle nye kurser, løse konsulentopgaver, optimere kursusfabrikkens egne kampagner, udarbejde nyt materiale eller lignende. Men der vil også være mulighed for, at du kan have konsulentarbejde eller deltidsansættelse ved siden af, hvis du ønsker det. Vi har hovedkontor og kursusfaciliteter i Aarhus på Søren Frichs Vej 42G, samt kursusfaciliteter i Odense, Aalborg og København. Du kan derfor forvente at der en sjælden gang i mellem vil være opgaver i København eller Odense, men dit primære virke vil være i Aarhus. Om dig: Vi forestiller os, at du har en bachelor eller kandidatuddannelse inden for IT, kommunikation, markedsføring, design, web, informations- medievidenskab el. lign. Derudover skal du gerne have erhvervserfaring inden for digital markedsføring, online kommunikation eller e-handel samt erfaring med at undervise eller på anden vis formidle din viden. Det forventer vi af dig: Du er engageret og har viljen til at lykkes Du er en dygtig formidler med ambitioner på kursisternes vegne Du har et højt drive og kan lide at arbejde selvstændigt Du er hurtig til at sætte dig ind i nye programmer Du er god til at planlægge din tid, så du når dine mål med undervisningen Vi tilbyder: En engageret og uformel omgangstone med vægt på humor, sparring og anerkendelse Gode kollegaer og samarbejdspartnere En meget varieret dagligdag med en høj grad af selvstændighed Din ansøgning: Send hurtigst muligt din ansøgning, CV og andet relevant materiale til Anders på jobhos@kursusfabrikken.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders på anders@kursusfabrikken.dk.

Brænder du for online markedsføring? Er du en dygtig formidler? Så er du måske vores nye kollega og underviser.

Hos Kursusfabrikken søger vi i øjeblikket undervisere til vores uddannelsesforløb og kurser indenfor online markedsføring, herunder Google Ads, Google Analytics, Søgemaskineoptimering, Facebook og Facebook Annoncering. Ydermere er der mulighed for en række opgaver inhouse omkring optimering af egne online marketing kampagner og der kan også være konsulentopgaver inden for online markedsføring.

Kursusfabrikken er en landsdækkende kursusvirksomhed, der udbyder kurser og uddannelsesforløb til virksomheder inden for online markedsføring, webudvikling og grafisk design. Kursusfabrikken er i 2018 kåret til Gazellevirksomhed af Børsen, som vidner om, at vi er en vækstvirksomhed, der lever af at levere kvalitet til vores kursister og har gjort det med succes i mange år.

Som underviser vil du indgå i vores team, hvor vi alle brænder for vores fag og for at formidle viden til andre. Vi hjælper dig med at planlægge undervisningen i det omfang, du ønsker, og du kan tage udgangspunkt i vores eksisterende undervisningsmateriale til din undervisning.

Vores kurser er fastlagt i kortere perioder ad gangen, hvor der er undervisning 2-3 gange i ugen. Vi vil gerne ansætte en underviser på fuldtid, som ved siden af undervisningen kan hjælpe med at udvikle nye kurser, løse konsulentopgaver, optimere kursusfabrikkens egne kampagner, udarbejde nyt materiale eller lignende. Men der vil også være mulighed for, at du kan have konsulentarbejde eller deltidsansættelse ved siden af, hvis du ønsker det.

Vi har hovedkontor og kursusfaciliteter i Aarhus på Søren Frichs Vej 42G, samt kursusfaciliteter i Odense, Aalborg og København. Du kan derfor forvente at der en sjælden gang i mellem vil være opgaver i København eller Odense, men dit primære virke vil være i Aarhus.

Om dig: Vi forestiller os, at du har en bachelor eller kandidatuddannelse inden for IT, kommunikation, markedsføring, design, web, informations-/medievidenskab el. lign. Derudover skal du gerne have erhvervserfaring inden for digital markedsføring, online kommunikation eller e-handel samt erfaring med at undervise eller på anden vis formidle din viden.

Det forventer vi af dig:

  • Du er engageret og har viljen til at lykkes
  • Du er en dygtig formidler med ambitioner på kursisternes vegne  
  • Du har et højt drive og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye programmer
  • Du er god til at planlægge din tid, så du når dine mål med undervisningen 

Vi tilbyder:

  • En engageret og uformel omgangstone med vægt på humor, sparring og anerkendelse
  • Gode kollegaer og samarbejdspartnere 
  • En meget varieret dagligdag med en høj grad af selvstændighed 

Din ansøgning:

Send hurtigst muligt din ansøgning, CV og andet relevant materiale til Anders på jobhos@kursusfabrikken.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders på anders@kursusfabrikken.dk.

Kursusfabrikken ApSÅbyhøj2019-01-29T00:00:002019-02-28T00:00:00
329938215Er du SEO-superhelt med administrative evner og partnerpotentiale?Robot Hos Nord Digital leder vi efter en SEO-ekspert, der har styr på projekt ledelse, og som måske går med en lille drøm i maven om en dag at blive partner i et af landets førende mediebureauer. Nord Digital er et datterselskab til mediebureauet nord advertising, som udarbejder alverdens former for markedsføringsmateriale, bl.a. magasiner, profilfilm, videobøger og meget andet. Da nord advertising i sin tid begyndte at tilbyde digitale løsninger, herunder hjemmesider og SEO, opstod behovet for en afdeling, der kunne tage sig af de mange opgaver og sådan opstod Nord Digital. Flere og flere virksomheder ser behovet for digitale løsninger, der kan gøre det nemmere for dem at nå ud til den foretrukne målgruppe, og porteføljen vokser hos Nord Digital. Vi stræber selvfølgelig efter at være de skarpeste på markedet der skal være styr på alle vores projekter, der skal følges op på alle kunderne inden for den lovede tidsramme, og internt skal diverse beskeder overdrages til de rigtige personer. Derfor leder vi efter en person, der både har styr på SEO-universets mange facetter og samtidig har evnerne til at varetage et væld af administrative opgaver. Jobbet kræver, at du er struktureret, ansvarsfuld og har flere års erfaring at trække på. Arbejdsopgaver: Projektledelse samt tidsstyring af projekter kunder Personaleansvarlig over for praktikanter samt øvrige ansatte Bindeled til bogholderi, salgsafdeling og SEO-konsulenter Deltagelse på ledermøder samt ansvarlig for at nye tiltag bliver implementeret Ansvarlig for rapportering over for bestyrelsen Kontrol, kvalitetssikring samt tidsstyring af de ansattes arbejde Udvikling af forbedrede arbejdsgange mødestruktur i afdelingen Styre digitale kampagner Styre retargeting-kampagner, AdWords-kampagner og Facebook-kampagner SEO-arbejde -rapportering for faste kunder Bidrage til fortsat vækst samt sikre fastholdelse af eksisterende kunder Kompetencer: Ledelseserfaring Stor erfaring med projektstyring Er administrativ stærk og har et godt overblik selv i pressede situationer Er punktlig og sætter en dyd i at overholde indgåede aftaler Er innovativ og proaktiv Har flere års erfaring med SEO-arbejde, digitale kampagner, Facebook-kampagner, retargeting-kampagner og AdWords-kampagner Arbejder struktureret, løsningsorienteret og analytisk Du brænder for digital markedsføring og holder dig altid 110 up to date på, hvad der sker inden for SEO-verdenen Du drømmer om på sigt at blive partner i virksomheden Værktøjer du gerne må have kendskab til: HubSpot Accuranker Ahrefs SemRush Ubersuggest Google Keyword Planner Google AdWords Klipfolio (eller andet rapporteringsværktøj) Send din ansøgning og dit CV til Nord Digitals SEO-specialist og partner Mikkel Johansen på mj@nord-digital.dk. Ansøgningsfristen er den 15. marts 2019, og vi behandler ansøgninger løbende.

Hos Nord Digital leder vi efter en SEO-ekspert, der har styr på projekt­ledelse, og som måske går med en lille drøm i maven om en dag at blive partner i et af landets førende mediebureauer.

Nord Digital er et datterselskab til mediebureauet nord advertising, som udarbejder alverdens former for markedsføringsmateriale, bl.a. magasiner, profilfilm, videobøger og meget andet. Da nord advertising i sin tid begyndte at tilbyde digitale løsninger, herunder hjemmesider og SEO, opstod behovet for en afdeling, der kunne tage sig af de mange opgaver – og sådan opstod Nord Digital.

Flere og flere virksomheder ser behovet for digitale løsninger, der kan gøre det nemmere for dem at nå ud til den foretrukne målgruppe, og porteføljen vokser hos Nord Digital. Vi stræber selvfølgelig efter at være de skarpeste på markedet; der skal være styr på alle vores projekter, der skal følges op på alle kunderne inden for den lovede tidsramme, og internt skal diverse beskeder overdrages til de rigtige personer.

Derfor leder vi efter en person, der både har styr på SEO-universets mange facetter og samtidig har evnerne til at varetage et væld af administrative opgaver. Jobbet kræver, at du er struktureret, ansvarsfuld og har flere års erfaring at trække på.

 

Arbejdsopgaver:

  • Projektledelse samt tidsstyring af projekter/kunder
  • Personaleansvarlig over for praktikanter samt øvrige ansatte
  • Bindeled til bogholderi, salgsafdeling og SEO-konsulenter
  • Deltagelse på ledermøder samt ansvarlig for at nye tiltag bliver implementeret
  • Ansvarlig for rapportering over for bestyrelsen
  • Kontrol, kvalitetssikring samt tidsstyring af de ansattes arbejde
  • Udvikling af forbedrede arbejdsgange/mødestruktur i afdelingen
  • Styre digitale kampagner
  • Styre retargeting-kampagner, AdWords-kampagner og Facebook-kampagner
  • SEO-arbejde/-rapportering for faste kunder
  • Bidrage til fortsat vækst samt sikre fastholdelse af eksisterende kunder

 

Kompetencer:

  • Ledelseserfaring
  • Stor erfaring med projektstyring
  • Er administrativ stærk og har et godt overblik selv i pressede situationer
  • Er punktlig og sætter en dyd i at overholde indgåede aftaler
  • Er innovativ og proaktiv
  • Har flere års erfaring med SEO-arbejde, digitale kampagner, Facebook-kampagner, retargeting-kampagner og AdWords-kampagner
  • Arbejder struktureret, løsningsorienteret og analytisk
  • Du brænder for digital markedsføring og holder dig altid 110% up to date på, hvad der sker inden for SEO-verdenen
  • Du drømmer om på sigt at blive partner i virksomheden

 

Værktøjer du gerne må have kendskab til:

  • HubSpot
  • Accuranker
  • Ahrefs
  • SemRush
  • Ubersuggest
  • Google Keyword Planner
  • Google AdWords
  • Klipfolio (eller andet rapporteringsværktøj)

 

Send din ansøgning og dit CV til Nord Digitals SEO-specialist og partner Mikkel Johansen på mj@nord-digital.dk.

Ansøgningsfristen er den 15. marts 2019, og vi behandler ansøgninger løbende.

NORD ADVERTISING A/SViby J2019-01-08T00:00:002019-03-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiejob i Google Ads afdeling

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Google Ads Brænder du for at lave effektive kampagner med Google som platform? Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjo...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:11. april 2019

Marketingmedarbejder

Duka A/S

Hinnerup
Marketingkoordinator til innovativ IT- og servicevirksomhed Har du styr på struktur og kommunikation, og har lysten og evnen til at være den, der binder vores marketingprojekter og -opgaver sammen? Og vil du: have en central stilling med fokus på fr...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019

Kursusfabrikken søger underviser til online markedsføring i Aarhus - Fuldtid, deltid eller freelance

Kursusfabrikken ApS

Åbyhøj
Brænder du for online markedsføring? Er du en dygtig formidler? Så er du måske vores nye kollega og underviser. Hos Kursusfabrikken søger vi i øjeblikket undervisere til vores uddannelsesforløb og kurser indenfor online markedsføring, herunder Googl...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Er du SEO-superhelt med administrative evner og partnerpotentiale?

NORD ADVERTISING A/S

Viby J
Hos Nord Digital leder vi efter en SEO-ekspert, der har styr på projekt ledelse, og som måske går med en lille drøm i maven om en dag at blive partner i et af landets førende mediebureauer. Nord Digital er et datterselskab til mediebureauet nord adv...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019