Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?

Er du manden eller kvinden, der skal hjælpe vores kunder med at lave effektive kampagner med Google som platform?

Om jobbet

Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. 

Som medarbejder i vores Google team, vil du...

  • Få ansvar for dine egne kunders resultater
  • Give råd og sparring om kundernes online annoncestrategi
  • Opstarte annoncekampagner i samråd med dine kunder
  • Løbende gennemgå kundernes Google Ads kampagner med henblik på optimering

Dine styrker

Finder du også de enorme muligheder, online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google Ads ekspert. 

Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du:

  • Har minimum ét års erfaring indenfor arbejde med Google Ads og Analytics
  • Er superbruger af Google Analytics
  • Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering
  • Har praktisk erfaring med online annoncering og PPC-kampagner
  • Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale
  • Trives med kundekontakt


I Google Ads afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode idéer. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også! 

Hvem er vi?

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033407Phoenix-89ef0c1912019-05-28T00:00:00Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?

Er du manden eller kvinden, der skal hjælpe vores kunder med at lave effektive kampagner med Google som platform?

Om jobbet

Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. 

Som medarbejder i vores Google team, vil du...

  • Få ansvar for dine egne kunders resultater
  • Give råd og sparring om kundernes online annoncestrategi
  • Opstarte annoncekampagner i samråd med dine kunder
  • Løbende gennemgå kundernes Google Ads kampagner med henblik på optimering

Dine styrker

Finder du også de enorme muligheder, online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google Ads ekspert. 

Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du:

  • Har minimum ét års erfaring indenfor arbejde med Google Ads og Analytics
  • Er superbruger af Google Analytics
  • Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering
  • Har praktisk erfaring med online annoncering og PPC-kampagner
  • Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale
  • Trives med kundekontakt


I Google Ads afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode idéer. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også! 

Hvem er vi?

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA

2019-07-24T00:50:40.277 Er du manden eller kvinden, der skal hjælpe vores kunder med at lave effektive kampagner med Google som platform? Om jobbet Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. Som medarbejder i vores Google team, vil du... Få ansvar for dine egne kunders resultater Give råd og sparring om kundernes online annoncestrategi Opstarte annoncekampagner i samråd med dine kunder Løbende gennemgå kundernes Google Ads kampagner med henblik på optimering Dine styrker Finder du også de enorme muligheder, online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google Ads ekspert. Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du: Har minimum t års erfaring indenfor arbejde med Google Ads og Analytics Er superbruger af Google Analytics Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering Har praktisk erfaring med online annoncering og PPC-kampagner Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale Trives med kundekontakt I Google Ads afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode id er. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også! Hvem er vi? Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA11jobnet89ef0c19100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000000https://www.sgme.dk/job/google-ads0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3536597Søgemedier A/S11Ryesgade 106A2100København ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769152JobNet4996548499654810028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=89ef0c19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=89ef0c19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=89ef0c19&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=89ef0c19&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSkal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361937493Mette Mariemmj@sgme.dkDKDanmarkDKDanmark330128824R2N søger haj til online markedsføring!Robot Dette er til dig der elsker Adwords, og social media marketing. Restaurant 2 Night søger medarbejder til at booste vores markedsføringsindsats! Vi leder efter den næste verdensmester i kampagnestyring og -optimering. Du bør allerede have godt kendskab til hhv. Adwords og Facebooks annonceadministrator, og så er det vigtigt, at du er drevet af et ønske om hele tiden at udvide din faglige horisont og afprøve nye metoder. Hvem er du? • Du er på forkant med nye online marketing trends • Du brænder for at arbejde med optimering af kampagner • Du elsker at analysere brugeradfærd • Du har kendskab til Adwords og Facebooks annoncesystem • Du er grundig men samtidig effektiv og handlingsorienteret • Du er velformuleret på dansk (både mundtligt og skriftligt) • Du er klar til at hjælpe, hvor der er brug for ekstra hænder… Hvem er vi? • Restaurant 2 Night ApS (www.r2n.dk) er en bookingplatform startet i 2009 • Vi formidler reservationer på 150 spisesteder primært i Storkøbenhavn • Vores service er gennemtestet og får stor ros af konceptets brugere • Vi lever af at yde god service og levere kvalitetsoplevelser til brugerne • Vi har et nært samarbejde med restauranterne og tilbyder markedets bedste produkt Arbejdet: Din primære opgave vil bestå i at få mest muligt ud af vores markedsføringsbudget. Der vil være lejlighed til at teste forskellige kampagnetyper af, og du vil arbejde i tæt samarbejde med virksomhedens ledelse. Udover opgaver relateret direkte til online markedsføring, forventes det, at du tager del i virksomhedens daglige drift i det omfang, der er brug for ekstra hænder herunder kundesupport i dagtimerne og diverse ad-hoc opgaver. Vores kontor ligger ved Rådhuspladsen i København i et kontorfællesskab med rigtig god stemning, stærkt sammenhold og de bedst tænkelige faciliteter. Arbejdstid: Stillingen er fuld tid, og arbejdstiden er hverdage fra 9-17. Da vi er en lille virksomhed med begrænsede ressourcer, er det vigtigt, at vi finder den helt rigtige kollega. Derfor vil vi foretrække indledningsvis at afprøve samarbejdet med en virksomhedspraktik løntilskudsperiode, såfremt dette er muligt. Løn: Efter kvalifikationer Hvor sender du din ansøgning til? Send din ansøgning med CV til Partner, Per Boetius Andersen på per@r2n.dk. Ved spørgsmål til stillingen ring 3095 0029. Vi glæder os til at høre fra dig!

Dette er til dig der elsker Adwords, og social media marketing.

Restaurant 2 Night søger medarbejder til at booste vores markedsføringsindsats!

Vi leder efter den næste verdensmester i kampagnestyring og -optimering. Du bør allerede have godt kendskab til hhv. Adwords og Facebooks annonceadministrator, og så er det vigtigt, at du er drevet af et ønske om hele tiden at udvide din faglige horisont og afprøve nye metoder.

Hvem er du?
• Du er på forkant med nye online marketing trends
• Du brænder for at arbejde med optimering af kampagner
• Du elsker at analysere brugeradfærd
• Du har kendskab til Adwords og Facebooks annoncesystem
• Du er grundig men samtidig effektiv og handlingsorienteret
• Du er velformuleret på dansk (både mundtligt og skriftligt)
• Du er klar til at hjælpe, hvor der er brug for ekstra hænder…

Hvem er vi?
• Restaurant 2 Night ApS (www.r2n.dk) er en bookingplatform startet i 2009
• Vi formidler reservationer på +150 spisesteder – primært i Storkøbenhavn
• Vores service er gennemtestet og får stor ros af konceptets brugere
• Vi lever af at yde god service og levere kvalitetsoplevelser til brugerne
• Vi har et nært samarbejde med restauranterne og tilbyder markedets bedste produkt

Arbejdet:
Din primære opgave vil bestå i at få mest muligt ud af vores markedsføringsbudget. Der vil være lejlighed til at teste forskellige kampagnetyper af, og du vil arbejde i tæt samarbejde med virksomhedens ledelse. Udover opgaver relateret direkte til online markedsføring, forventes det, at du tager del i virksomhedens daglige drift i det omfang, der er brug for ekstra hænder – herunder kundesupport i dagtimerne og diverse ad-hoc opgaver.

Vores kontor ligger ved Rådhuspladsen i København i et kontorfællesskab med rigtig god stemning, stærkt sammenhold og de bedst tænkelige faciliteter.

Arbejdstid:
Stillingen er fuld tid, og arbejdstiden er hverdage fra 9-17. Da vi er en lille virksomhed med begrænsede ressourcer, er det vigtigt, at vi finder den helt rigtige kollega. Derfor vil vi foretrække indledningsvis at afprøve samarbejdet med en virksomhedspraktik/løntilskudsperiode, såfremt dette er muligt.

Løn: Efter kvalifikationer

Hvor sender du din ansøgning til?
Send din ansøgning med CV til Partner, Per Boetius Andersen på per@r2n.dk. Ved spørgsmål til stillingen ring 3095 0029. Vi glæder os til at høre fra dig!

RESTAURANT 2 NIGHT ApSKøbenhavn K2019-11-22T00:00:002020-01-15T00:00:00
330128210Senior Paid Search Consultant til bureau søgesRobot Vildt! Du har nu taget det første skridt mod din nye stilling i Dept på Christianshavn. Klar til at tage det næste ? Paid Search Consultant prøv engang at sige det højt for dig selv. Det lyder da meget godt, ikke? Stillingen er dog mere ligetil, end navnet måske antyder. I virkeligheden betyder det bare n, der blander data, analyse, strategi og forretningsforståelse sammen i den helt rigtige ratio til målbare resultater! For er der noget, vi elsker, så er det målbare resultater og helst de gode af slagsen. Vi er nemlig (nogen af os, bevares) en flok talnørder, og vi nyder det digitale univers af data og tracking. Men vi har brug for en mere på holdet. Vi ser PPC annoncering som en af de vigtigste discipliner til at skabe online succes for vores kunder annoncørerne. PPC dækker over flere spændende områder, med Paid Search SEA som det primære felt, men er også dækkende for de mere upper funnel kanaler som Paid Social, Display- og YouTube-annoncering. Paid Search er vores kernekompetence og -forretningsområde, men vi har brug dig til at blive endnu stærkere. Som PPC Consultant hos Dept vil du opleve at der er højt til loftet og kort til kaffemaskinen, så længe dine vilde og innovative påfund bliver tøjlet af de føromtalte cold numbers. Der er en kæmpe gevinst at hente for virksomheder (og forbrugere), der målretter og laver velovervejede strategier for Paid Search kampagner og deslige. Derfor skal du selvfølgelig have evner inden for strategisk planlægning, god forretningsforståelse og ønsket om at opnå mærkbare resultater inden for PPC-annoncering stating the obvious here. Du bør selvfølgelig på forhånd være bekendt med termer som CPC, CTR, CPA og ROAS, og når du hører om platforme som Google Ads, Analytics, Merchant Center, Facebook Ads Manager og Bing Ads, så begynder det helt at snurre i fingerspidserne. Hvis du så oven i købet er villig til at svømme over Øresund eller gå til Slagelse for at komme i mål med et projekt Ja, så fortjener du at høre lidt om alt det lækre vi kan tilbyde som fx muligheden for at arbejde fra andre europæiske Dept-kontorer, de venskabelige og kompetente kollegaer og den fleksible arbejdsplanlægning (du kan sågar arbejde hjemmefra). Eller hvad med årlige julefrokoster, sommerfester og Dept Festival i Holland? Vi nyder at mødes uden for arbejdstiden i både faglige og knap så faglige sammenhænge, dyste i bordfodboldturneringer og generelt skabe et hyggeligt og dynamisk arbejdsmiljø det skal du selvfølgelig også tage med i overvejelserne. Tilbage til dine arbejdsopgaver du kommer altså til at arbejde med et af de mest spændende felter indenfor digital marketing og du vil indgå i et team af mere end 10 skarpe PPC eksperter. I samarbejde med vores Directors, Leads og andre konsulenter skal du udvikle og implementere Paid Search- og andre PPC-strategier for en række af vores internationale kunder, der spænder over en lang række industrier som ecommerce, fashion, travel og software blandt mange flere. Du bliver ansvarlig for den daglige kontakt med kunderne og skal i samarbejde med de relevante kolleger: 1) Optimere kanalernes strategiske retning og udvikling 2) Udføre daglige performance-forbedringer 3) Rådgive om innovative optimeringer4) Lave pålidelige performance-rapporter VI TILBYDER Muligheden for at arbejde i et af Europas fedeste (data-drevne, analytiske og forretningsorienterede) bureauer At du kan slå tøjlerne sammen med pionerer inden for digital marketing Mulighed for at arbejde med store internationale kunder som Jysk, Hunkem ller og Samsung En lækker, sund og varieret frokost En masse sjove begivenheder som fredagsbarer med tema, firmafester osv. En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med flere balkoner ud mod Christianshavn Kanal Opstigning fra metroens undergrund og BUM så har du din arbejdsplads inden for 50 skridt Din løn vil blive baseret ud fra erfaring og kompetencer. DIG Du har gerne min. 2 års erfaring med Google Ads herunder udbygning af Paid Search-kampagner, -strategier og -roadmaps Erfaring med Google Analytics, Bing Ads, Facebook Ads og LinkedIn Ads er en fordel men ikke et krav Er vant til at arbejde resultatorienteret Har ønske om og mod på at lære mere om PPC annoncering herunder særligt Paid Search Er flydende på dansk og engelsk Er vant til at arbejde med Excel Google Sheets Har en Master i Business eller anden relevant analytisk uddannelse Føler dig hjemme inden for online marketing, annoncering og teknologi HVEM ER VI? Hej, vi er Dept et internationalt, digitalt bureau med over 1300 erfarne tænkere skabere. Et bureau, der forener kreativitet, teknologi og data. Vi genopfinder og accelererer din digitale virkelighed ved at skabe oplevelser, som brugerne vil have, og som virksomheder har brug for. www.deptagency.comSÅDAN SØGER DU Hvis du vil med ombord hos QuantAds, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen . Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse ønskes 1. september 2019. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vildt! Du har nu taget det første skridt mod din nye stilling i Dept på Christianshavn. Klar til at tage det næste…?

Paid Search Consultant – prøv engang at sige det højt for dig selv. Det lyder da meget godt, ikke? Stillingen er dog mere ligetil, end navnet måske antyder. I virkeligheden betyder det bare én, der blander data, analyse, strategi og forretningsforståelse sammen i den helt rigtige ratio til… målbare resultater!

For er der noget, vi elsker, så er det målbare resultater – og helst de gode af slagsen. Vi er nemlig (nogen af os, bevares) en flok talnørder, og vi nyder det digitale univers af data og tracking. Men vi har brug for en mere på holdet. 

Vi ser PPC annoncering som en af de vigtigste discipliner til at skabe online succes for vores kunder – annoncørerne. PPC dækker over flere spændende områder, med Paid Search/SEA som det primære felt, men er også dækkende for de mere upper funnel kanaler som Paid Social, Display- og YouTube-annoncering. Paid Search er vores kernekompetence og -forretningsområde, men vi har brug dig til at blive endnu stærkere. Som PPC Consultant hos Dept vil du opleve at der er højt til loftet og kort til kaffemaskinen, så længe dine vilde og innovative påfund bliver tøjlet af de føromtalte… cold numbers.

Der er en kæmpe gevinst at hente for virksomheder (og forbrugere), der målretter og laver velovervejede strategier for Paid Search kampagner og deslige. Derfor skal du selvfølgelig have evner inden for strategisk planlægning, god forretningsforståelse og ønsket om at opnå mærkbare resultater inden for PPC-annoncering – stating the obvious here.

Du bør selvfølgelig på forhånd være bekendt med termer som CPC, CTR, CPA og ROAS, og når du hører om platforme som Google Ads, Analytics, Merchant Center, Facebook Ads Manager og Bing Ads, så begynder det helt at snurre i fingerspidserne. Hvis du så oven i købet er villig til at svømme over Øresund eller gå til Slagelse for at komme i mål med et projekt…

Ja, så fortjener du at høre lidt om alt det lækre vi kan tilbyde – som fx muligheden for at arbejde fra andre europæiske Dept-kontorer, de venskabelige og kompetente kollegaer og den fleksible arbejdsplanlægning (du kan sågar arbejde hjemmefra). Eller hvad med årlige julefrokoster, sommerfester og Dept Festival i Holland?

Vi nyder at mødes uden for arbejdstiden i både faglige og knap så faglige sammenhænge, dyste i bordfodboldturneringer og generelt skabe et hyggeligt og dynamisk arbejdsmiljø – det skal du selvfølgelig også tage med i overvejelserne.

Tilbage til dine arbejdsopgaver – du kommer altså til at arbejde med et af de mest spændende felter indenfor digital marketing og du vil indgå i et team af mere end 10 skarpe PPC eksperter. I samarbejde med vores Directors, Leads og andre konsulenter skal du udvikle og implementere Paid Search- og andre PPC-strategier for en række af vores internationale kunder, der spænder over en lang række industrier som ecommerce, fashion, travel og software blandt mange flere.

Du bliver ansvarlig for den daglige kontakt med kunderne og skal i samarbejde med de relevante kolleger: 
1) Optimere kanalernes strategiske retning og udvikling 
2) Udføre daglige performance-forbedringer 
3) Rådgive om innovative optimeringer
4) Lave pålidelige performance-rapporter

VI TILBYDER

  • Muligheden for at arbejde i et af Europas fedeste (data-drevne, analytiske og forretningsorienterede) bureauer
  • At du kan slå tøjlerne sammen med pionerer inden for digital marketing
  • Mulighed for at arbejde med store internationale kunder som Jysk, Hunkemöller og Samsung
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove begivenheder som fredagsbarer med tema, firmafester osv.
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med flere balkoner ud mod Christianshavn Kanal
  • Opstigning fra metroens undergrund og BUM – så har du din arbejdsplads inden for 50 skridt

Din løn vil blive baseret ud fra erfaring og kompetencer. 

DIG

  • Du har gerne min. 2 års erfaring med Google Ads herunder udbygning af Paid Search-kampagner, -strategier og -roadmaps
  • Erfaring med Google Analytics, Bing Ads, Facebook Ads og LinkedIn Ads er en fordel men ikke et krav
  • Er vant til at arbejde resultatorienteret
  • Har ønske om og mod på at lære mere om PPC annoncering herunder særligt Paid Search
  • Er flydende på dansk og engelsk
  • Er vant til at arbejde med Excel/Google Sheets
  • Har en Master i Business eller anden relevant analytisk uddannelse
  • Føler dig hjemme inden for online marketing, annoncering og teknologi

HVEM ER VI?

Hej, vi er Dept – et internationalt, digitalt bureau med over 1300 erfarne tænkere & skabere. Et bureau, der forener kreativitet, teknologi og data. Vi genopfinder og accelererer din digitale virkelighed ved at skabe oplevelser, som brugerne vil have, og som virksomheder har brug for. www.deptagency.com

SÅDAN SØGER DU

Hvis du vil med ombord hos QuantAds, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen . Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse ønskes 1. september 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig!

EasySearch ApSKøbenhavn K2019-11-21T00:00:002020-01-14T00:00:00
330121410SEO-Konsulent i KøbenhavnRobot Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du vil få ansvaret for dine helt egne kunder. Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du... få ansvar for dine egne kunders resultater få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi føre opsyn med dine kunder og udarbejde statistikker Derudover skal du finde relevante søgeord for dine kunder i forhold til kundens målgruppe, produktkategorier og geografisk område. Dine styrker Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne, at du: har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS-løsninger har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO-værktøjer som f.eks. Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med, eller har kendskab til Google Ads. Det praktiske Arbejdssted: København Løn: Efter kvalifikationer Opstart: Hurtigst muligt.

Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum!

Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du vil få ansvaret for dine helt egne kunder.

Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du...

  • få ansvar for dine egne kunders resultater
  • få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning
  • udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik
  • arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi
  • føre opsyn med dine kunder og udarbejde statistikker

Derudover skal du finde relevante søgeord for dine kunder i forhold til kundens målgruppe, produktkategorier og geografisk område.

Dine styrker

Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne, at du:

  • har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker
  • har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google
  • har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker
  • har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS-løsninger
  • har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO-værktøjer som f.eks. Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med, eller har kendskab til Google Ads.

Det praktiske

Arbejdssted: København

Løn: Efter kvalifikationer

Opstart: Hurtigst muligt.

Søgemedier A/SKøbenhavn Ø2019-11-08T00:00:002020-01-03T00:00:00
330132590Junior SEM / Google Ads SpecialistRobot Junior SEM Specialist til Plutonic Media Plutonic Media (https: plutonic.dk ) søger en Junior SEM Specialist, der kan være med til at løfte vores niveau og håndtere en stigende efterspørgsel af søgemaskinemarkedsføring (Search Engine Marketing). Som Junior SEM Specialist vil du indgå i en forvejen stærk organisation med erfarne digitale specialister, hvor du vil få betydeligt ansvar i forhold til at vækste og udvikle afdelingen for annoncering på Google. Dine arbejdsopgaver Du vil få ansvar for både profilerede kunder såvel som mindre virksomheder fra alle type brancher, men fællesnævneren for dem alle er, at de har ambitiøse vækstmål for deres betalte annoncering via især Google Ads. Uanset omfang af samarbejde vil det betyde, at du skal bidrage med høj faglighed i form af strategi, implementering, optimering og rapportering. Udarbejdelse af analyser og strategier med henblik på at udforme den rette SEM strategi Eksekvering af strategier herunder opsætning, optimering og evaluering af SEM aktiviteter. Analysere data på baggrund af de indsigter du finder i Google Ads, Google Analytics, Google Merchant Center (Shopping), Ahrefs og andre tredjepartsprogrammer med henblik på at identificere nye optimeringstiltag. Udarbejdelse af detaljeret månedlige rapporter til kunderne, der giver dem indblik i udført arbejde, performance samt plan for den kommende periode. Løbende dialog med kunden fysisk såvel som på mail og telefon. Faglige forventninger Vi forventer en person, som har grundlæggende forståelse for digital markedsføring, men ønsker at dygtiggøre sig yderligere inden for markedsføring på Google. Så længe lysten og passion for annoncering på søgemaskiner er tilstede, er din erfaring ikke altafgørende, da du bliver grundigt oplært i vores arbejdsgange. Du har minimum en bachelor- eller kandidatgrad. Du har gerne erfaring ELLER sulten og ærgerrigheden til at blive dygtig meget hurtig Du er udstyret med et strategisk indblik i markedsføring, der gør dig i stand til at arbejde med virksomheder fra alle brancher og industrier. Du har en grundlæggende forståelse for andre digitale markedsføringskanaler herunder Facebook annoncering, SEO og E-mail marketing. Du har en god forretningsforståelse og kender betydning såvel som formler på virksomhedens vigtigste nøgletal. Du har flair for tal og statistik, hvorfor du ikke skræmmes af data og statistiker fra diverse SEM dataværktøjer såsom Google Ads, Google Ads Editor, Google Analytics og Ahrefs. Du har gerne erfaring med diverse kampagnetyper i Google Ads. Du er kreativ, nyder at kommunikere og har et meget højt skriftligt niveau. Personlige forventninger Som person er det vigtigt, at du er ambitiøs og har et højt drive, fordi du konstant ønsker at udvikle dig både personligt og fagligt. Du er empatisk og positiv af sind Du er ansvarsfuld og proaktiv i samarbejde med både kunder og kollegaer Du er god til at skabe relationer, og kan håndtere kunder med overskud og selvsikkerhed Du har en stor passion for at blive dygtig til online markedsføring Du er drevet af ansvar, udfordringer og en meget stejl læringskurve Vi tilbyder Karriere i en virksomhed i konstant udvikling En rolle med stort ansvar og klare udviklingsplaner Intenst onboarding forløb og oplæringsprogram af SEM Google Ads Ungdommelig arbejdsplads med fladt hierarki hvor der er kort fra tanke til handling Virksomhed med stærke værdier og mange sociale arrangementer Løn efter kvalifikatione Om Plutonic Media Plutonic Media er et ungt og dynamisk digitalt marketingbureau, som på trods af den unge alder har specialister med mange års erfaring bag sig. Vi hjælper både store såvel som små virksomheder med online markedsføring herunder Google Ads, SEO, SoMe og E-mail marketing. Vi underviser i forskellige discipliner på vegne af Google Succes Online, og sætter en stor ære i at give vores viden videre og gøre en forskel for både studerende, ledige og mindre virksomheder. Vi bestræber os på at skabe de bedste rammer for vores medarbejdere, da arbejde fylder meget i hverdagen. Derfor har vi i høj grad fokus på personlig og faglig udvikling, behagelige omgivelser og ikke mindst et stærkt fællesskab. Vores stærke sociale værdier afspejles i de mange festlige, sjove og spændende arrangementer vi afholder i virksomheden. Ansøgning Send hurtigst muligt din ansøgning samt CV til loui@plutonic.dk. Tiltrædelse af stilling er hurtigst muligt, og vi afholder derfor ansættelsessamtaler løbende. Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte Loui Kiær. Kontaktoplysninger Loui Kiær, CEO Telefon: 60675050 Email: loui@plutonic.dk Plutonic Media ApS Store Kirkestræde 3, 3.th. 1073 København K

Junior SEM Specialist til Plutonic Media

Plutonic Media (https://plutonic.dk/) søger en Junior SEM Specialist, der kan være med til at løfte vores niveau og håndtere en stigende efterspørgsel af søgemaskinemarkedsføring (Search Engine Marketing).

Som Junior SEM Specialist vil du indgå i en forvejen stærk organisation med erfarne digitale
specialister, hvor du vil få betydeligt ansvar i forhold til at vækste og udvikle afdelingen for
annoncering på Google.

 

Dine arbejdsopgaver

Du vil få ansvar for både profilerede kunder såvel som mindre virksomheder fra alle type brancher, men fællesnævneren for dem alle er, at de har ambitiøse vækstmål for deres betalte annoncering via især Google Ads. Uanset omfang af samarbejde vil det betyde, at du skal bidrage med høj faglighed i form af strategi, implementering, optimering og rapportering.

  • Udarbejdelse af analyser og strategier med henblik på at udforme den rette SEM strategi
  • Eksekvering af strategier herunder opsætning, optimering og evaluering af SEM aktiviteter.
  • Analysere data på baggrund af de indsigter du finder i Google Ads, Google Analytics, Google Merchant Center (Shopping), Ahrefs og andre tredjepartsprogrammer med henblik på at identificere nye optimeringstiltag.
  • Udarbejdelse af detaljeret månedlige rapporter til kunderne, der giver dem indblik i udført arbejde, performance samt plan for den kommende periode.
  • Løbende dialog med kunden fysisk såvel som på mail og telefon.

 

Faglige forventninger

Vi forventer en person, som har grundlæggende forståelse for digital markedsføring, men ønsker at dygtiggøre sig yderligere inden for markedsføring på Google. Så længe lysten og passion for annoncering på søgemaskiner er tilstede, er din erfaring ikke altafgørende, da du bliver grundigt oplært i vores arbejdsgange.

  • Du har minimum en bachelor- eller kandidatgrad.
  • Du har gerne erfaring ELLER sulten og ærgerrigheden til at blive dygtig meget hurtig
  • Du er udstyret med et strategisk indblik i markedsføring, der gør dig i stand til at arbejde med virksomheder fra alle brancher og industrier.
  • Du har en grundlæggende forståelse for andre digitale markedsføringskanaler herunder Facebook annoncering, SEO og E-mail marketing.
  • Du har en god forretningsforståelse og kender betydning såvel som formler på virksomhedens vigtigste nøgletal.
  • Du har flair for tal og statistik, hvorfor du ikke skræmmes af data og statistiker fra diverse SEM dataværktøjer såsom Google Ads, Google Ads Editor, Google Analytics og Ahrefs.
  • Du har gerne erfaring med diverse kampagnetyper i Google Ads.
  • Du er kreativ, nyder at kommunikere og har et meget højt skriftligt niveau. 

 

Personlige forventninger

Som person er det vigtigt, at du er ambitiøs og har et højt drive, fordi du konstant ønsker at udvikle dig både personligt og fagligt.

  • Du er empatisk og positiv af sind
  • Du er ansvarsfuld og proaktiv i samarbejde med både kunder og kollegaer
  • Du er god til at skabe relationer, og kan håndtere kunder med overskud og selvsikkerhed
  • Du har en stor passion for at blive dygtig til online markedsføring
  • Du er drevet af ansvar, udfordringer og en meget stejl læringskurve 

 

Vi tilbyder

  • Karriere i en virksomhed i konstant udvikling
  • En rolle med stort ansvar og klare udviklingsplaner
  • Intenst onboarding forløb og oplæringsprogram af SEM / Google Ads
  • Ungdommelig arbejdsplads med fladt hierarki hvor der er kort fra tanke til handling
  • Virksomhed med stærke værdier og mange sociale arrangementer
  • Løn efter kvalifikatione

 

Om Plutonic Media

Plutonic Media er et ungt og dynamisk digitalt marketingbureau, som på trods af den unge alder har specialister med mange års erfaring bag sig. Vi hjælper både store såvel som små virksomheder med online markedsføring herunder Google Ads, SEO, SoMe og E-mail marketing.

Vi underviser i forskellige discipliner på vegne af Google Succes Online, og sætter en stor ære i at give vores viden videre og gøre en forskel for både studerende, ledige og mindre virksomheder.

Vi bestræber os på at skabe de bedste rammer for vores medarbejdere, da arbejde fylder meget i hverdagen. Derfor har vi i høj grad fokus på personlig og faglig udvikling, behagelige omgivelser og ikke mindst et stærkt fællesskab.


Vores stærke sociale værdier afspejles i de mange festlige, sjove og spændende arrangementer vi afholder i virksomheden.

 

Ansøgning

Send hurtigst muligt din ansøgning samt CV til loui@plutonic.dk.

Tiltrædelse af stilling er hurtigst muligt, og vi afholder derfor ansættelsessamtaler løbende.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte Loui Kiær.

 

Kontaktoplysninger

Loui Kiær, CEO
Telefon: 60675050
Email: loui@plutonic.dk

Plutonic Media ApS
Store Kirkestræde 3, 3.th.
1073 København K

Plutonic Media ApSFrederiksberg2019-12-12T00:00:002020-01-22T00:00:00
330134215Dyrenes Beskyttelse søger visionær og driftsikker CRM- system og procesansvarligRobot I 2018 implementerede vi CRM-system - Microsoft Dynamic 365. Systemet har en række integrationer, der sikrer et kontinuerligt flow af data ind og ud af CRM-systemet. Nu søger vi en CRM system- og procesansvarlig, der kan stå i spidsen for drift, vedligehold og den fortsatte udvikling af vores CRM-system, samt sikre brugen af systemet i hele foreningen. CRM system- og procesansvarlig skal gennem sit arbejde med Dyrenes Beskyttelses CRM-system medvirke til at skabe flere medlemmer, øge fastholdelsen af støtter og frivillige, samt sikre en højere indtjening. Dine opgaver bliver at: Sikre den daglige drift, fejlrette og opsætte kampagner i CRM mv. Sikre fremdrift og projektstyre udvikling af CRM-systemet og nye integrationer Uddanne og supportere den øvrige forening i brug af CRM, samt bistå med udarbejdelse af dashboards i CRM og evt. PowerBI Samarbejde med vores digitale forretningsudvikler i forbindelse med udvikling af systemer i foreningen, der skal integreres med CRM Sikre test af små og store udviklinger i systemerne Sikre dokumentation og procesbeskrivelser på CRM-systemet og de tilknyttede integrationer Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger i andre afdelinger bl.a. vores digitale manager og den digitale forretningsudvikler. Vi forventer, at du: Har erfaring med CRM på brugerteknisk niveau, kan lide at nørde data og har god systemforståelse Er ekspert i Excel og har en stor forståelse for data og dataflows i CRM Har en forretningsmæssig forståelse og gerne kendskab til indsamlingsorganisationer Er dygtig til at styre og følge op på projekter, tidsplaner mv. Vi bruger Jira til styring af ændringer og projekter Kan lide at hjælpe dine kolleger, og indgår i samarbejdsrelationer med masser af positiv energi Kan lide udvikling og er løsningsorienteret Du får nogle skønne, iderige, engagerede og kompetente kolleger, der sætter fagligheden i højsædet og hver dag går på arbejde for at redde dyr i nød og skabe bedre dyrevelfærd ved at engagere og fastholde vores donorer og relationer. CRM-teamet en del af fundraisingafdelingen består af en dataansvarlig med fokus på dataanalyse, en marketingautomation fundraiser, samt en CRM-assistent, der primært har fokus på ind- og udlæsning af større datapakker til CRM. Din opgave bliver at koordinere arbejdet i CRM-teamet, men du bliver ikke direkte leder for CRM-teamet. Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling og med stor selvstændighed og ansvar. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Arbejdssted er i vores sekretariat på Buddingevej 308, 2860 Søborg. Spørgsmål til stillingen rettes til fundraisingchef Tina Engberg på mail TE@dyrenesbeskyttelse.dk. Bemærk at vi modtager ikke ansøgninger sendt pr. mail, alle ansøgninger skal uploades via nedenstående link. ANSØG NU Ansøgning og CV sendes via dette link senest den 1. januar 2020. Vi afholder løbende samtaler. Skriv gerne hvor du har set vores opslag. Læs mere om hvordan vi behandler dine data i forbindelse med rekruttering her.

I 2018 implementerede vi CRM-system - Microsoft Dynamic 365. Systemet har en række integrationer, der sikrer et kontinuerligt flow af data ind og ud af CRM-systemet. Nu søger vi en CRM system- og procesansvarlig, der kan stå i spidsen for drift, vedligehold og den fortsatte udvikling af vores CRM-system, samt sikre brugen af systemet i hele foreningen.

CRM system- og procesansvarlig skal gennem sit arbejde med Dyrenes Beskyttelses CRM-system medvirke til at skabe flere medlemmer, øge fastholdelsen af støtter og frivillige, samt sikre en højere indtjening.

Dine opgaver bliver at:

  • Sikre den daglige drift, fejlrette og opsætte kampagner i CRM mv.
  • Sikre fremdrift og projektstyre udvikling af CRM-systemet og nye integrationer
  • Uddanne og supportere den øvrige forening i brug af CRM, samt bistå med udarbejdelse af dashboards i CRM og evt. PowerBI
  • Samarbejde med vores digitale forretningsudvikler i forbindelse med udvikling af systemer i foreningen, der skal integreres med CRM
  • Sikre test af små og store udviklinger i systemerne
  • Sikre dokumentation og procesbeskrivelser på CRM-systemet og de tilknyttede integrationer

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger i andre afdelinger bl.a. vores digitale manager og den digitale forretningsudvikler.

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring med CRM på brugerteknisk niveau, kan lide at nørde data og har god systemforståelse
  • Er ekspert i Excel og har en stor forståelse for data og dataflows i CRM
  • Har en forretningsmæssig forståelse og gerne kendskab til indsamlingsorganisationer
  • Er dygtig til at styre og følge op på projekter, tidsplaner mv. Vi bruger Jira til styring af ændringer og projekter
  • Kan lide at hjælpe dine kolleger, og indgår i samarbejdsrelationer med masser af positiv energi
  • Kan lide udvikling og er løsningsorienteret

Du får nogle skønne, iderige, engagerede og kompetente kolleger, der sætter fagligheden i højsædet og hver dag går på arbejde for at redde dyr i nød og skabe bedre dyrevelfærd ved at engagere og fastholde vores donorer og relationer.

CRM-teamet en del af fundraisingafdelingen består af en dataansvarlig med fokus på dataanalyse, en marketingautomation fundraiser, samt en CRM-assistent, der primært har fokus på ind- og udlæsning af større datapakker til CRM. Din opgave bliver at koordinere arbejdet i CRM-teamet, men du bliver ikke direkte leder for CRM-teamet.

Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling og med stor selvstændighed og ansvar. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Arbejdssted er i vores sekretariat på Buddingevej 308, 2860 Søborg.

Spørgsmål til stillingen rettes til fundraisingchef Tina Engberg på mail TE@dyrenesbeskyttelse.dk. Bemærk at vi modtager ikke ansøgninger sendt pr. mail, alle ansøgninger skal uploades via nedenstående link.

 

ANSØG NU

Ansøgning og CV sendes via dette link senest den 1. januar 2020. Vi afholder løbende samtaler.  Skriv gerne hvor du har set vores opslag.

Læs mere om hvordan vi behandler dine data i forbindelse med rekruttering her.

DYRENES BESKYTTELSE I DANMARKSøborg2019-12-12T00:00:002020-01-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

R2N søger haj til online markedsføring!

RESTAURANT 2 NIGHT ApS

København K
Dette er til dig der elsker Adwords, og social media marketing. Restaurant 2 Night søger medarbejder til at booste vores markedsføringsindsats! Vi leder efter den næste verdensmester i kampagnestyring og -optimering. Du bør allerede have godt kendsk...
Indrykket:22. november 2019
Udløbsdato:15. januar 2020

Senior Paid Search Consultant til bureau søges

EasySearch ApS

København K
Vildt! Du har nu taget det første skridt mod din nye stilling i Dept på Christianshavn. Klar til at tage det næste ? Paid Search Consultant prøv engang at sige det højt for dig selv. Det lyder da meget godt, ikke? Stillingen er dog mere ligetil, end...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:14. januar 2020

SEO-Konsulent i København

Søgemedier A/S

København Ø
Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SE...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Junior SEM / Google Ads Specialist

Plutonic Media ApS

Frederiksberg
Junior SEM Specialist til Plutonic Media Plutonic Media (https: plutonic.dk ) søger en Junior SEM Specialist, der kan være med til at løfte vores niveau og håndtere en stigende efterspørgsel af søgemaskinemarkedsføring (Search Engine Marketing). Som...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:22. januar 2020

Dyrenes Beskyttelse søger visionær og driftsikker CRM- system og procesansvarlig

DYRENES BESKYTTELSE I DANMARK

Søborg
I 2018 implementerede vi CRM-system - Microsoft Dynamic 365. Systemet har en række integrationer, der sikrer et kontinuerligt flow af data ind og ud af CRM-systemet. Nu søger vi en CRM system- og procesansvarlig, der kan stå i spidsen for drift, ved...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:1. januar 2020