Skal du være drivkraften bag vores succes i hotelbranchen? Så er du vores nye Hotel Operations Manager.

Er du kundeminded og kvalitetsbevidst? Og kan du motivere dine ansatte til at yde deres bedste? Har du flair for tal og overholdelse af budgetter? Så er du måske vores nye Hotel Operations Manager.

Vores virksomhed vækster, og lige nu søger vi en ny Hotel Operations Manager til at varetage vores kunder inden for hotelbranchen i hele Danmark. I skrivende stund gør vi rent i over 30.000 timer på hoteller i hele landet, og vi forventer kun, at det tal stiger.

Som vores nye Hotel Operations Manager er det dit ansvar at sikre vores kunder en optimal rengøringsoplevelse ved at opretholde et velfungerende team af ledere og rengøringsassistenter gennem ansættelser, afskedigelser, MUS-samtaler, motivering og opfølgning. Du vil samtidig stå med et økonomisk ansvar for, at økonomien omkring vores hotelforretning er sund og bæredygtig. Du vil være virksomhedens ansigt udadtil, og det er derfor essentielt, at du til enhver tid agerer ansvarligt og professionelt i din kontakt med vores kunder såvel som ansatte, og at du er imødekommende og serviceminded.

Din dagligdag vil dels bestå af at besøge vores hoteller i forbindelse med regelmæssig kvalitetskontrol og kundesamtaler - hvorfor det er vigtigt for os, at du trives med tid alene på landevejene, og især, at du motiveres af at skabe en god og tillidsfuld relation til nuværende og kommende kunder gennem dit personlige møde med dem.

Udover kundekontakten vil en stor del af dit arbejde bestå i at inspirere dine ledere på hotellerne til at yde deres bedste, når de servicerer vores mange kunder. Ledernes arbejdsdisciplin og arbejdsglæde smitter af på deres rengøringsassistenter, som altid skal føle sig som en del af vores store rengøringsfamilie og søge at gøre vores kunder tilfredse. Det er et krav, at du har ledererfaring og ved, hvordan du bedst motiverer dine medarbejdere. Vi forestiller os, at du har erfaring fra hotelbranchen eller en lignende branche, hvor du har haft personaleansvar og arbejdet med grundig kvalitetssikring, drift og økonomi.

Du forventes at planlægge din egen arbejdsdag, så den tilgodeser både kunder og ansatte på bedste vis, hvorfor vi forventer, at du besidder et stort overblik og er dygtig til at strukturere dine opgaver og dit ansvar. Da dit team af ledere og rengøringsassistenter arbejder på alle tider af døgnet, forventes det, at du er fleksibel i forhold til servicere dem i tilfælde af spørgsmål og uforudsigelige hændelser.

 

Arbejdsopgaver:

  • Afdækning af kundernes behov samt løbende opfølgning
  • Salg af ekstra rengøringsopgaver hos nuværende kunder
  • Kvalitetssikring af udført rengøring
  • Sikring af overholdelse af aftaler hos kunden
  • Ansættelser og afskedigelser af ledende medarbejdere
  • Sparring og træning af ledere på hotellet
  • Overholdelse af budgetter sat for de forskellige hoteller
  • Indrapportering af løn
  • Optimering og udvikling af medarbejdere og rengøring

 

Faglige kvalifikationer:

  • Erfaring fra hotelbranchen eller lignende branche
  • Ledererfaring
  • Flair for økonomi
  • Fortrolig med dansk og engelsk i tale og skrift
  • Fortrolig med IT på brugerniveau

 

Du tilbydes:

  • En arbejdsplads med stor afveksling i hverdagen
  • Et job med frihed og ansvar
  • Gode kollegaer – god sparring – godt arbejdsmiljø
  • Løn efter kvalifikationer
  • Telefon og pc til arbejdsbrug
  • Firmabil til rådighed

 

Arbejdstid: Ugentligt arbejdstid på 37 timer med varierende arbejdstider. Weekendarbejde kan forekomme.

Du vil komme til at arbejde ud fra selskabets kontor i Middelfart.

Tiltrædelse: Efter aftale.

  

Ansøgningsfrist:

Ansøgningen mærket ”HOTEL” sendes pr. mail til Administrationsselskabet RALF ApS: job@rs-rent.dk. Eventuelle spørgsmål kan rettes til HR-og Driftschef Stine Habekost på samme mail.

Fremsend din ansøgning senest den 01.03.2018

Ansøgninger behandles løbende


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:29. januar 2018
Udløbsdato:1. marts 2018

Revenue Manager for our Power Purchase Agreements

Ørsted A/S

Do you want to be responsible for negotiating PPA contracts for our European offshore wind farms? Join us and become Revenue Manager in Route to Market, where you ll be responsible for conducting tenders as well as negotiating Power Purchase Agreeme...
Indrykket:16. februar 2018
Udløbsdato:4. marts 2018

O&M Package Manager

Vattenfall A/S

Kolding
Vattenfall is one of Europe s largest electricity generators and producer of heat and operates in Sweden, Denmark, Germany, the Netherlands and the UK. Our strategy is to reduce emissions from power generation with a road map to achieving climate ne...
Indrykket:22. januar 2018
Udløbsdato:26. februar 2018

Sourcing Manager

ITW Construction Products Nordic

Odense
Kan du sætte rammen for det strategiske indkøb? Som sourcing manager bliver du ansvarlig for det strategisk indkøb og category management af et færdigvaresortiment, som komplementerer ITW Construction Products egen produktion af højkvalitetsprodukte...
Indrykket:25. januar 2018
Udløbsdato:1. marts 2018

Leder til Kastanieborgen og Bulderby

Middelfart Kommune

Middelfart
Leder til Kastanieborgen og Bulderby Vores leder går på efterløn, og vi søger derfor en leder til vores dejlige børnehuse, som ligger på hver deres matrikel i Strib. Vi søger en leder, som kan stå i spidsen for fortsat sikring af implementering af M...