Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Skal du være med i en fantastisk butik med masser af muligheder......?

Vi skal bruge en dygtig og ambitiøs salgsassistent, der kan være med til at sikre, at butikken fortsætter sin stærke vækst.

Jobbet indeholder mange muligheder, og vi er sikre på at rette person kan være med til at gøre os endnu bedre.

Lokalt er vi stærke, men vi trækker en del kunder fra nær og fjern, og hvordan vi bliver bedre her – har du helt sikkert en masse ideer til.

Du vil blive en del af en butik i udvikling, hvor vi generelt oplever en travl hverdag med mange kunder. Du vil i den forbindelse få en vigtig rolle i vores koncept. Du vil få mulighed for at arbejde i en butik, hvor ikke to dage er ens, og hvor der er et konstant behov for udvikling og nytænkning for hele tiden at sikre, at vores kunder får den bedst tænkelige indkøbsoplevelse. Sammen med dine kollegaer skal du sørge for, at butikken fremstår salgsklar og inspirerende for vores kunder.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med købmanden i at drive butikken, så jo mere du kan, jo mere ansvar får du. Vi forventer derfor, at du besidder en solid portion engagement, overblik og handlekraft. Desuden forventes det, at du aktivt medvirker til at skabe godt samarbejde, motivation og høj trivsel blandt butikkens medarbejdere.

Du vil få stor frihed i dit daglige arbejde, og det er derfor også vigtigt, at du er ansvarsbevidst og i stand til at prioritere og planlægge din tid. Du har et naturligt flair for kundeservice, og nyder at arbejde i et til tider hektisk miljø.

Ansvarsområder:

  • Supplering af købmandens daglig opgaver med fx kørsel ud af huset, udstillinger m.m. Kørekort er en nødvendighed
  • Fokus på salgs- og indtjeningsoptimering
  • Medvirke til, at butikkens høje serviceniveau bibeholdes
  • Opfølgning på rutiner, opgaver og varedisponering
  • Kvalitetssikring og fokus på den positive og inspirerende indkøbsoplevelse

 

Faglige kompetencer:

  • Gerne erfaring fra stilling i detailbranchen, meget gerne som faglært, og måske har du ledelseserfaring
  • Evne til at udnytte afdelingens salgsareal optimalt med fokus på kundeflow og bruttoavance

 

Personlige kompetencer:

  • Resultatorienteret, målrettet, gennemslagskraft og gå-på-mod
  • Evne til at arbejde effektivt og kvalitetsbevidst i en tempofyldt hverdag
  • Struktureret tilgang til dit arbejde, med evne til at planlægge og prioritere din tid
  • Motiverende og inspirerende ledelsesstil med fokus på udvikling og fastholdelse
  • Udadvendt, kundeorienteret og serviceminded

Vi tilbyder:

  • Et spændende og varieret job i en SPAR butik, hvor ikke 2 dage er ens
  • Indflydelse på egen arbejdssituation og tilrettelæggelse af rutiner  
  • Gode arbejdsforhold samt personalegoder
  • Løn efter kvalifikationer
  • Arbejde hver 3. eller 4. weekend.
  • Fuldtid / 37 timer uge

 

Ønsker du yderligere oplysninger kan du kontakte Købmand Ann eller Torben på tlf. 98524377

Synes du, ovenstående lyder interessant så send en ansøgning via linket her på siden, og uddyb gerne hvorfor du ønsker at blive en del af vores spændende SPAR butik.

Ansøgningsfristen er den 15.06.2019. Vi gør opmærksom på, at vi afholder samtaler løbende, så tøv endelig ikke med at sende os din ansøgning.

Ansøgningsfrist:

15.06.2019

Tiltrædelse:

Efter aftale

Arbejdssted:

Hobro

Kontaktperson:

Torben Petersen eller Ann Petersen 
Telefon: 98 52 43 77 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027982Phoenix-75b3b07212019-06-03T00:00:00Skal du være med i en fantastisk butik med masser af muligheder......?

Vi skal bruge en dygtig og ambitiøs salgsassistent, der kan være med til at sikre, at butikken fortsætter sin stærke vækst.

Jobbet indeholder mange muligheder, og vi er sikre på at rette person kan være med til at gøre os endnu bedre.

Lokalt er vi stærke, men vi trækker en del kunder fra nær og fjern, og hvordan vi bliver bedre her – har du helt sikkert en masse ideer til.

Du vil blive en del af en butik i udvikling, hvor vi generelt oplever en travl hverdag med mange kunder. Du vil i den forbindelse få en vigtig rolle i vores koncept. Du vil få mulighed for at arbejde i en butik, hvor ikke to dage er ens, og hvor der er et konstant behov for udvikling og nytænkning for hele tiden at sikre, at vores kunder får den bedst tænkelige indkøbsoplevelse. Sammen med dine kollegaer skal du sørge for, at butikken fremstår salgsklar og inspirerende for vores kunder.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med købmanden i at drive butikken, så jo mere du kan, jo mere ansvar får du. Vi forventer derfor, at du besidder en solid portion engagement, overblik og handlekraft. Desuden forventes det, at du aktivt medvirker til at skabe godt samarbejde, motivation og høj trivsel blandt butikkens medarbejdere.

Du vil få stor frihed i dit daglige arbejde, og det er derfor også vigtigt, at du er ansvarsbevidst og i stand til at prioritere og planlægge din tid. Du har et naturligt flair for kundeservice, og nyder at arbejde i et til tider hektisk miljø.

Ansvarsområder:

  • Supplering af købmandens daglig opgaver med fx kørsel ud af huset, udstillinger m.m. Kørekort er en nødvendighed
  • Fokus på salgs- og indtjeningsoptimering
  • Medvirke til, at butikkens høje serviceniveau bibeholdes
  • Opfølgning på rutiner, opgaver og varedisponering
  • Kvalitetssikring og fokus på den positive og inspirerende indkøbsoplevelse

 

Faglige kompetencer:

  • Gerne erfaring fra stilling i detailbranchen, meget gerne som faglært, og måske har du ledelseserfaring
  • Evne til at udnytte afdelingens salgsareal optimalt med fokus på kundeflow og bruttoavance

 

Personlige kompetencer:

  • Resultatorienteret, målrettet, gennemslagskraft og gå-på-mod
  • Evne til at arbejde effektivt og kvalitetsbevidst i en tempofyldt hverdag
  • Struktureret tilgang til dit arbejde, med evne til at planlægge og prioritere din tid
  • Motiverende og inspirerende ledelsesstil med fokus på udvikling og fastholdelse
  • Udadvendt, kundeorienteret og serviceminded

Vi tilbyder:

  • Et spændende og varieret job i en SPAR butik, hvor ikke 2 dage er ens
  • Indflydelse på egen arbejdssituation og tilrettelæggelse af rutiner  
  • Gode arbejdsforhold samt personalegoder
  • Løn efter kvalifikationer
  • Arbejde hver 3. eller 4. weekend.
  • Fuldtid / 37 timer uge

 

Ønsker du yderligere oplysninger kan du kontakte Købmand Ann eller Torben på tlf. 98524377

Synes du, ovenstående lyder interessant så send en ansøgning via linket her på siden, og uddyb gerne hvorfor du ønsker at blive en del af vores spændende SPAR butik.

Ansøgningsfristen er den 15.06.2019. Vi gør opmærksom på, at vi afholder samtaler løbende, så tøv endelig ikke med at sende os din ansøgning.

Ansøgningsfrist:

15.06.2019

Tiltrædelse:

Efter aftale

Arbejdssted:

Hobro

Kontaktperson:

Torben Petersen eller Ann Petersen 
Telefon: 98 52 43 77 

2019-06-16T00:51:13.210 Vi skal bruge en dygtig og ambitiøs salgsassistent, der kan være med til at sikre, at butikken fortsætter sin stærke vækst. Jobbet indeholder mange muligheder, og vi er sikre på at rette person kan være med til at gøre os endnu bedre. Lokalt er vi stærke, men vi trækker en del kunder fra nær og fjern, og hvordan vi bliver bedre her har du helt sikkert en masse ideer til. Du vil blive en del af en butik i udvikling, hvor vi generelt oplever en travl hverdag med mange kunder. Du vil i den forbindelse få en vigtig rolle i vores koncept. Du vil få mulighed for at arbejde i en butik, hvor ikke to dage er ens, og hvor der er et konstant behov for udvikling og nytænkning for hele tiden at sikre, at vores kunder får den bedst tænkelige indkøbsoplevelse. Sammen med dine kollegaer skal du sørge for, at butikken fremstår salgsklar og inspirerende for vores kunder. Du kommer til at arbejde tæt sammen med købmanden i at drive butikken, så jo mere du kan, jo mere ansvar får du. Vi forventer derfor, at du besidder en solid portion engagement, overblik og handlekraft. Desuden forventes det, at du aktivt medvirker til at skabe godt samarbejde, motivation og høj trivsel blandt butikkens medarbejdere. Du vil få stor frihed i dit daglige arbejde, og det er derfor også vigtigt, at du er ansvarsbevidst og i stand til at prioritere og planlægge din tid. Du har et naturligt flair for kundeservice, og nyder at arbejde i et til tider hektisk miljø. Ansvarsområder: Supplering af købmandens daglig opgaver med fx kørsel ud af huset, udstillinger m.m. Kørekort er en nødvendighed Fokus på salgs- og indtjeningsoptimering Medvirke til, at butikkens høje serviceniveau bibeholdes Opfølgning på rutiner, opgaver og varedisponering Kvalitetssikring og fokus på den positive og inspirerende indkøbsoplevelse Faglige kompetencer: Gerne erfaring fra stilling i detailbranchen, meget gerne som faglært, og måske har du ledelseserfaring Evne til at udnytte afdelingens salgsareal optimalt med fokus på kundeflow og bruttoavance Personlige kompetencer: Resultatorienteret, målrettet, gennemslagskraft og gå-på-mod Evne til at arbejde effektivt og kvalitetsbevidst i en tempofyldt hverdag Struktureret tilgang til dit arbejde, med evne til at planlægge og prioritere din tid Motiverende og inspirerende ledelsesstil med fokus på udvikling og fastholdelse Udadvendt, kundeorienteret og serviceminded Vi tilbyder: Et spændende og varieret job i en SPAR butik, hvor ikke 2 dage er ens Indflydelse på egen arbejdssituation og tilrettelæggelse af rutiner Gode arbejdsforhold samt personalegoder Løn efter kvalifikationer Arbejde hver 3. eller 4. weekend. Fuldtid 37 timer uge Ønsker du yderligere oplysninger kan du kontakte Købmand Ann eller Torben på tlf. 98524377 Synes du, ovenstående lyder interessant så send en ansøgning via linket her på siden, og uddyb gerne hvorfor du ønsker at blive en del af vores spændende SPAR butik. Ansøgningsfristen er den 15.06.2019. Vi gør opmærksom på, at vi afholder samtaler løbende, så tøv endelig ikke med at sende os din ansøgning. Ansøgningsfrist: 15.06.2019 Tiltrædelse: Efter aftale Arbejdssted: Hobro Kontaktperson: Torben Petersen eller Ann Petersen Telefon: 98 52 43 7711jobnet75b3b072100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborgEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjordEuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3530903Spar Hobro11Forsythiavej 29500HobroDKDanmark0rekrutteringsteam@mariagerfjord.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764406JobNet4992590499259010021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75b3b072https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=75b3b072https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75b3b072&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75b3b072&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Butiksassistent i dag.12008221Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg361844505rekrutteringsteam@mariagerfjord.dkrekrutteringsteam@mariagerfjord.dkDKDanmarkDKDanmark330053844Butiksassistent / deltidRobot Vi søger butiksassistent på deltid til vores Skjold Burne butik i Aars. Grundet stor travlhed, søger vi en dygtig butiksassistent til vores Skjold Burne butik, hvor salg af vin, belgisk øl, spiritus og chokolade er i højsædet hvorfor kendskab eller interesse til disse produkter vil være en stor fordel. Vi tilbyder: Gode arbejdsforhold frihed under ansvar god oplæring i vort sortiment Arbejdsopgaver: * Kundebetjening kundeplejning er i højsædet hos os, den skal foregå i øjenhøjde således at kunden altid føler sig godt behandlet og har lyst at komme igen. * Ekspedition hvor indpakning ofte er en del af opgaven, hvorfor flair for dette er en fordel. * Vareopfyldning * Lettere rengøring således at butikken altid fremstår indbydende Du skal være fleksibel og ansvarsbevidst der vil være perioder, hvor du er alene i butikken. Løft forekommer ofte, så derfor er det vigtigt, at du ikke har problemer med ryg, arme, skuldre m.m. Vi forventer: * Du er sød, smilende, tiltalende, venlig og har et godt humør - også når der er travlt. Da vi tilbyder frihed under ansvar, er det meget vigtigt at du er pligtopfyldende Arbejdstid: Vi påtænker 15-20 t u det kan aftales nærmere. I forbindelse med afvikling af ferie samt i perioder med ekstraordinær travlhed, vil timetallet blive forøget. Du skal være indstillet på skiftende arbejdstider i forbindelse med arrangementer og andet, men der udarbejdes naturligvis en arbejdsplan i samarbejde med dig. Vi udsteder frigørelsesattest. Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansøgningsfrist senest den 24. juli 2019 Sendes til Annette Kjær Kristensen - akk@mkevent.dk 5337 0829 Arbejdsgiver: MK Event ApS Skovvej 4 9631 Gedsted CVR nr. 36 03 02 91 Arbejdsadresse: Skjold Burne Trappist.dk Himmerlandsgade 81 9600 Aars Tlf. 5337 0829

Vi søger butiksassistent på deltid til vores Skjold Burne butik i Aars.

Grundet stor travlhed, søger vi en dygtig butiksassistent til vores Skjold Burne butik, hvor salg af vin, belgisk øl, spiritus og chokolade er i højsædet – hvorfor kendskab eller interesse til disse produkter vil være en stor fordel.

 

Vi tilbyder: Gode arbejdsforhold – frihed under ansvar – god oplæring i vort sortiment

 Arbejdsopgaver:

* Kundebetjening/kundeplejning er i højsædet hos os, den skal foregå i øjenhøjde således at kunden altid føler sig godt behandlet og har lyst at komme igen.

 

* Ekspedition hvor indpakning ofte er en del af opgaven, hvorfor flair for dette er en fordel.

 

* Vareopfyldning

 

* Lettere rengøring – således at butikken altid fremstår indbydende

 

Du skal være fleksibel og ansvarsbevidst – der vil være perioder, hvor du er alene i butikken.

 

Løft forekommer ofte, så derfor er det vigtigt, at du ikke har problemer med ryg, arme, skuldre m.m.

 

Vi forventer:

 

* Du er sød, smilende, tiltalende, venlig og har et godt humør - også når der er travlt.

Da vi tilbyder frihed under ansvar, er det meget vigtigt at du er pligtopfyldende

 

Arbejdstid:

 

Vi påtænker 15-20 t/u – det kan aftales nærmere. I forbindelse med afvikling af ferie samt i perioder med ekstraordinær travlhed, vil timetallet blive forøget.

 

Du skal være indstillet på skiftende arbejdstider i forbindelse med arrangementer og andet, men der udarbejdes naturligvis en arbejdsplan i samarbejde med dig.

 

Vi udsteder frigørelsesattest.

 

Tiltrædelse hurtigst muligt.

 

Ansøgningsfrist senest den 24. juli 2019

Sendes til Annette Kjær Kristensen - akk@mkevent.dk – 5337 0829

 

Arbejdsgiver: MK Event ApS – Skovvej 4 – 9631 Gedsted – CVR nr. 36 03 02 91

 

Arbejdsadresse: Skjold Burne/Trappist.dk – Himmerlandsgade 81 – 9600 Aars –

Tlf. 5337 0829

MK EVENT ApSAars2019-07-05T00:00:002019-07-24T00:00:00
330035680Ferieafløser søges omgående til Degn Herning City..!Robot Ferieafløser søges omgående til Degn i Herning City! Du skal kunne arbejde i ugerne 27-28-29-30-31 ) Er du udadvendt, serviceminded, elsker mode, har høj arbejdsmoral og er klar til at yde lidt mere end omgivelserne forventer, så kan du meget vel være den vi søger! Din arbejdsdag vil hovedsageligt byde på kontakt med en masse spændende mennesker, som ønsker super god vejledning og frisk betjening. Konceptet er enkelt! Degn Herning sælger moderigtigt tøj fra kendte mærker til piger i alle aldre- Den rigtige vare- til den rigtige pris- på det rigtige tidspunkt ) Bemærk!! Der eventuelt kan være mulighed for fast ansættelse i forlængelse af den midlertidige ansættelse! Er du vores mulige ferieafløser Degn sælger i Herning så send omgående en skriftlig ansøgning med foto til: Degn Bredgade 1 7400 Herning eller mail: jens_degn@hotmail.com

Ferieafløser søges omgående til Degn i Herning City!

Du skal kunne arbejde i ugerne 27-28-29-30-31 ;)

Er du udadvendt, serviceminded, elsker mode, har høj arbejdsmoral og er klar til at yde lidt mere end omgivelserne forventer, så kan du meget vel være den vi søger!

Din arbejdsdag vil hovedsageligt byde på kontakt med en masse spændende mennesker, som ønsker super god vejledning og frisk betjening.

Konceptet er enkelt! Degn Herning sælger moderigtigt tøj fra kendte mærker til piger i alle aldre- Den rigtige vare- til den rigtige pris- på det rigtige tidspunkt ;)

Bemærk!! Der eventuelt kan være mulighed for fast ansættelse i forlængelse af den midlertidige ansættelse!

Er du vores mulige ferieafløser Degn sælger i Herning så send omgående en skriftlig ansøgning med foto til:

 

Degn

Bredgade 1

7400 Herning

eller mail: jens_degn@hotmail.com

DEGNHerning2019-06-04T00:00:002019-07-27T00:00:00
330040300MORGENFRISK BUTIKSASSISTENT.Robot MORGENFRISK BUTIKSASSISTENT SØGES. Er du morgenfrisk og ønsker at give kunder en god oplevelse så er det dig vi mangler i en bagerbutik med mange muligheder. Du skal påregne at arbejde hver 2. Weekend Arbejdstiden vil lægge mellem kl 5,15 og 18,00 på hverdage og 5,15 og 16,00 i weekend helligdage.

MORGENFRISK BUTIKSASSISTENT SØGES. 

Er du morgenfrisk og ønsker at give kunder en god oplevelse så er det dig vi mangler i en bagerbutik med mange muligheder. 

Du skal påregne at arbejde hver 2. Weekend 

Arbejdstiden vil lægge mellem kl 5,15 og 18,00 på hverdage og 5,15 og 16,00 i weekend/helligdage. 

 

Bageren På ØlbyvejStruer2019-06-12T00:00:002019-08-03T00:00:00
330048261Sales Adviser ChanelRobot Kan du skabe inspirerende shoppeoplevelser for vores kunder i det eksklusive mærke Chanel i Magasin Aalborg? Vi søger en erfaren Sales Adviser til vores Chanel Counter, der er en del af vores eksklusive cosmetic univers. Som Sales Adviser bliver du en del af et engageret og professionelt team af medarbejdere, som arbejder med salg af kendte mærkevarer inden for Parfume Make up branchen. Dine primære opgaver vil være salg og service af mærket Chanel, samt at sikre at vore mange kunder får en unik shoppeoplevelse. Arbejdstiden er 20 timer ugentlig. Din baggrund: Du er passioneret omkring alt inden for skønhedsbranchen Du har styr på dine make-up teknikker og har erfaring med at ligge make-up Du har lyst til at yde en ekseptionel service Om dig: Vi forventer, at du som Sales Adviser brænder for at sælge, har en god energi og yder en førsteklasses service. Derudover bestrider du følgende personlige kvalifikationer: Du er en smilende, udadvendt og servicemindet person af natur. Du har evnen til at leve dig ind i kundernes behov og kan herigennem vejlede og inspirere dem til deres valg. Du er nytænkende, selvstændig og tager initiativ til salgsfremmende tiltag i afdelingen, der kan bidrage til indtjening og kundetilfredshed. Du er et konkurrencemenneske, som arbejder professionelt og går efter målet. Du har fingeren på pulsen og ved, hvilke trends, der er oppe i tiden.

Kan du skabe inspirerende shoppeoplevelser for vores kunder i det eksklusive mærke Chanel i Magasin Aalborg?

Vi søger en erfaren Sales Adviser til vores Chanel Counter, der er en del af vores eksklusive cosmetic univers. Som Sales Adviser bliver du en del af et engageret og professionelt team af medarbejdere, som arbejder med salg af kendte mærkevarer inden for Parfume & Make up branchen.

Dine primære opgaver vil være salg og service af mærket Chanel, samt at sikre at vore mange kunder får en unik shoppeoplevelse.

Arbejdstiden er 20 timer ugentlig.

Din baggrund:

  • Du er passioneret omkring alt inden for skønhedsbranchen 
  • Du har styr på dine make-up teknikker og har erfaring med at ligge make-up
  • Du har lyst til at yde en ekseptionel service

Om dig:

Vi forventer, at du som Sales Adviser brænder for at sælge, har en god energi og yder en førsteklasses service. Derudover bestrider du følgende personlige kvalifikationer:

  • Du er en smilende, udadvendt og servicemindet person af natur.
  • Du har evnen til at leve dig ind i kundernes behov og kan herigennem vejlede og inspirere dem til deres valg.
  • Du er nytænkende, selvstændig og tager initiativ til salgsfremmende tiltag i afdelingen, der kan bidrage til indtjening og kundetilfredshed.
  • Du er et konkurrencemenneske, som arbejder professionelt og går efter målet.
  • Du har fingeren på pulsen og ved, hvilke trends, der er oppe i tiden. 
Magasin AalborgAalborg2019-06-25T00:00:002019-08-19T00:00:00
330048268Personal Beauty ShopperRobot Brænder du for at rådgive og vejlede vores modebevidste kunder? Kan du skabe den rigtige stemning og har du passion for fashion ? I Magasin tilbyder vi at vores kunder, helt gratis, kan booke en tid med en af vores Personal Shoppers. Det betyder at ingen arbejdsdag er ens, det ene øjeblik har du en booking i kalenderen og det næste er du på salgsgulvet hvor du hjælper dine kolleger og markedsfører konceptet Personal Shopper. I jobbet bliver det din fornemmeste opgave at hjælpe vores kunder til at blive den bedste udgave af dem selv. Hvad får vores kunder til at stråle? I Magasin har vi øje for skønhed. I jobbet som som Beauty Shoppere får du ansvar for vejledning og inspiration til kosmetik, kropspleje og dufte. Baseret på en hudanalyse skal du blandt andet vejlede vores kunder i hvilken hudpleje, de har brug for. Der findes så mange forskellige mærker og produkter, så det kan som kunde være svært at finde hoved og hale i det hele. Under en konsultation får du ansvaret for at give kunden lidt mere end forventet, gennem tips og trick vil du vejlede kunderne til den perfekte hudpleje eller hvilke farver som klæder deres ansigt bedst. Som Personal Shopper fungerer du som kundens personlige rådgiver og assistent. Du skal kunne give kunden en oplevelse af at være i centrum, og du kommer altid velforberedt og præsenterer dine oplæg for kunden. Du er opdateret på de nyeste trends og tendenser, så du med din ærlige og professionelle viden kan rådgive kunden til de helt rigtige køb. Vores Personal Shopper i Aalborg fortæller at hverdagen er præget af stor alsidighed, ingen af vores kunder er ens og ingen arbejdsdage er ens. Alle kunder kan i princippet have glæde af vores Personal Shopper service. Det kunne være kunder med nogle udfordringer, som gør det svært at finde den rigtige hudpleje rutine. Eller den kunde som skal til bryllup og skal have inspiration til at ligge den perfekte make-up. En anden dag kunne kunden være den nybagte mor, hvis livstil måske har ændret sig efter graviditet, og derfor gerne vil guides i hvad der nu ville passer til hendes rutiner. Du vi indgå i et team af i alt 2 Personal Shoppers i Magasin Aalborg. Hver Personal Shopper har sin spidskompetence, men vi hjælper hinanden på kryds og tværs. Vi søger en Personal Shopper med salgserfaring fra enten lingeri eller beauty som er klar til at indgå i vores team. Stillingen er på 37 timer om ugen og indebærer arbejde både hverdag og weekend. Du... er en dygtig sælger både af natur og faglighed har erfaring med salg af beauty har flere års erfaring med opsøgende salg er udadvendt, opsøgende og initiativrig har indlevelsesevne, så du forstår dine kunders ønsker og behov ved, hvad god service er og du brænder for at give kunderne en unik oplevelse har stor interesse for mode og sammensætning af garderober forstår at afslutte et salg er resultatorienteret, og drives af at opnå resultater har eventuelt arbejdet med styling for magasiner, reklamer eller lignende Ønsker du at vide mere om vores koncept Personal Shopper, så tjek: http: www.magasin.dk sider om-magasin services pages_about_personalshopper.html

Brænder du for at rådgive og vejlede vores modebevidste kunder? Kan du skabe den rigtige stemning og har du ”passion for fashion” ?

I Magasin tilbyder vi at vores kunder, helt gratis, kan booke en tid med en af vores Personal Shoppers. Det betyder at ingen arbejdsdag er ens, det ene øjeblik har du en booking i kalenderen og det næste er du på salgsgulvet hvor du hjælper dine kolleger og markedsfører konceptet Personal Shopper.

I jobbet bliver det din fornemmeste opgave at hjælpe vores kunder til at blive den bedste udgave af dem selv. Hvad får vores kunder til at stråle? I Magasin har vi øje for skønhed. I jobbet som som Beauty Shoppere får du ansvar for vejledning og inspiration til kosmetik, kropspleje og dufte. Baseret på en hudanalyse skal du blandt andet vejlede vores kunder i hvilken hudpleje, de har brug for. Der findes så mange forskellige mærker og produkter, så det kan som kunde være svært at finde hoved og hale i det hele.

Under en konsultation får du ansvaret for at give kunden lidt mere end forventet, gennem tips og trick vil du vejlede kunderne til den perfekte hudpleje eller hvilke farver som klæder deres ansigt bedst. Som Personal Shopper fungerer du som kundens personlige rådgiver og assistent. Du skal kunne give kunden en oplevelse af at være i centrum, og du kommer altid velforberedt og præsenterer dine oplæg for kunden.

Du er opdateret på de nyeste trends og tendenser, så du med din ærlige og professionelle viden kan rådgive kunden til de helt rigtige køb.

Vores Personal Shopper i Aalborg fortæller at hverdagen er præget af stor alsidighed, ingen af vores kunder er ens og ingen arbejdsdage er ens. Alle kunder kan i princippet have glæde af vores Personal Shopper service. Det kunne være kunder med nogle udfordringer, som gør det svært at finde den rigtige hudpleje rutine. Eller den kunde som skal til bryllup og skal have inspiration til at ligge den perfekte make-up. En anden dag kunne kunden være den nybagte mor, hvis livstil måske har ændret sig efter graviditet, og derfor gerne vil guides i hvad der nu ville passer til hendes rutiner.

Du vi indgå i et team af i alt 2 Personal Shoppers i Magasin Aalborg. Hver Personal Shopper har sin spidskompetence, men vi hjælper hinanden på kryds og tværs. Vi søger en Personal Shopper med salgserfaring fra enten lingeri eller beauty som er klar til at indgå i vores team.

Stillingen er på 37 timer om ugen og indebærer arbejde både hverdag og weekend.

Du...

  • er en dygtig sælger både af natur og faglighed
  • har erfaring med salg af beauty
  • har flere års erfaring med opsøgende salg
  • er udadvendt, opsøgende og initiativrig
  • har indlevelsesevne, så du forstår dine kunders ønsker og behov
  • ved, hvad god service er og du brænder for at give kunderne en unik oplevelse
  • har stor interesse for mode og sammensætning af garderober
  • forstår at afslutte et salg
  • er resultatorienteret, og drives af at opnå resultater
  • har eventuelt arbejdet med styling for magasiner, reklamer eller lignende

Ønsker du at vide mere om vores koncept; Personal Shopper, så tjek: http://www.magasin.dk/sider/om-magasin/services/pages_about_personalshopper.html

Magasin AalborgAalborg2019-07-01T00:00:002019-08-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent / deltid

MK EVENT ApS

Aars
Vi søger butiksassistent på deltid til vores Skjold Burne butik i Aars. Grundet stor travlhed, søger vi en dygtig butiksassistent til vores Skjold Burne butik, hvor salg af vin, belgisk øl, spiritus og chokolade er i højsædet hvorfor kendskab eller ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Ferieafløser søges omgående til Degn Herning City..!

DEGN

Herning
Ferieafløser søges omgående til Degn i Herning City! Du skal kunne arbejde i ugerne 27-28-29-30-31 ) Er du udadvendt, serviceminded, elsker mode, har høj arbejdsmoral og er klar til at yde lidt mere end omgivelserne forventer, så kan du meget vel væ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:27. juli 2019

MORGENFRISK BUTIKSASSISTENT.

Bageren På Ølbyvej

Struer
MORGENFRISK BUTIKSASSISTENT SØGES. Er du morgenfrisk og ønsker at give kunder en god oplevelse så er det dig vi mangler i en bagerbutik med mange muligheder. Du skal påregne at arbejde hver 2. Weekend Arbejdstiden vil lægge mellem kl 5,15 og 18,00 p...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:3. august 2019

Sales Adviser Chanel

Magasin Aalborg

Aalborg
Kan du skabe inspirerende shoppeoplevelser for vores kunder i det eksklusive mærke Chanel i Magasin Aalborg? Vi søger en erfaren Sales Adviser til vores Chanel Counter, der er en del af vores eksklusive cosmetic univers. Som Sales Adviser bliver du ...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Personal Beauty Shopper

Magasin Aalborg

Aalborg
Brænder du for at rådgive og vejlede vores modebevidste kunder? Kan du skabe den rigtige stemning og har du passion for fashion ? I Magasin tilbyder vi at vores kunder, helt gratis, kan booke en tid med en af vores Personal Shoppers. Det betyder at ...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019