Skal du være vores nye kollega?

Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør.

Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger.

Kiosk & Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre.

Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet – og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow.

Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort.

Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker.

Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00.

Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet.

Ansøgning kun via mail – job@kioskogspil.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941971Phoenix-e313498712019-01-14T00:00:00Skal du være vores nye kollega?

Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør.

Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger.

Kiosk & Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre.

Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet – og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow.

Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort.

Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker.

Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00.

Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet.

Ansøgning kun via mail – job@kioskogspil.com

Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør. Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger. Kiosk Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre. Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow. Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort. Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker. Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00. Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet. Ansøgning kun via mail job@kioskogspil.com11Jobnete3134987100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3434352KIOSK & SPIL11Sundbyvester Plads 52300København SDKDanmark0
job@kioskogspil.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693236JobNet492995449299541000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3134987https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3134987https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3134987&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3134987&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Detail_og_engroshandel/6.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Butiksassistent i dag.12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel360082951Kenneth Lambrechtjob@kioskogspil.comDKDanmarkDKDanmark329943512Natteravn søges til travl Shell 7-11Robot Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sene nattetimer. Vi leder efter en ny kollega, der er en ansvarsbevidst og stabil teamplayer, der ønsker at gøre en forskel. Smil og udadvendthed er derfor en selvfølge. Du vil sammen med det øvrige team få ansvaret for at vores station altid fremstår salgsklar og lever op til vores høje standarter. Vi søger en moden person, der kan give vores kunder en oplevelse ud over det forventede, men også en person, der kan løse evt. problemstillinger undervejs. Om natten vil der være mange praktiske opgaver der skal varetages og det er vigtigt, at du er skarp til at prioritere din tid og få noget fra hånden, uden at dette påvirker kundernes oplevelse. Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med: -salg af brændstof, tips og lotto, konfekture, bake off, fast food mm. -rengøring -klargøring og opbagning af mad og bake off -opfyldning og trimning af butikken. Straffeattest skal fremvises.

Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. 

Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sene nattetimer. Vi leder efter en ny kollega, der er en ansvarsbevidst og stabil teamplayer, der ønsker at gøre en forskel. Smil og udadvendthed er derfor en selvfølge.

Du vil sammen med det øvrige team få ansvaret for at vores station altid fremstår salgsklar og lever op til vores høje standarter.

Vi søger en moden person, der kan give vores kunder en oplevelse ud over det forventede, men også en person, der kan løse evt. problemstillinger undervejs.

Om natten vil der være mange praktiske opgaver der skal varetages og det er vigtigt, at du er skarp til at prioritere din tid og få noget fra hånden, uden at dette påvirker kundernes oplevelse.

 

Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med:

 

-salg af brændstof, tips og lotto, konfekture, bake off, fast food mm.

-rengøring

-klargøring og opbagning af mad og bake off

-opfyldning og trimning af butikken.

 

Straffeattest skal fremvises.

7-Eleven Butik 449København S2019-01-16T00:00:002019-03-13T00:00:00
329954917Assistant til Pelican i Valby - hurtig opstartRobot Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i Valby, med gode udviklingsmuligheder. Jobbet Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og erhverv, og her køber kunderne ikke bare et opbevaringsrum - de køber en oplevelse og tilliden til, at der bliver passet godt på deres ting. Dit arbejde er derfor essentielt i forhold til at kunne opretholde en god relation til kunderne Din fornemmeste opgave i jobbet som Assistant vil være at yde en sublim kundeservice overfor Pelicans mange kunder samt at vedligeholde sitet. Dine opgaver vil være alsidige og indeholder opgaver af både administrativ- og salgsmæssig karakter. Det salgsmæssige aspekt betyder, at du får til opgave at kontakte nye potentielle kunder, der allerede har henvendt sig, for at sætte rammerne for den videre proces. Den administrative del vil indeholde udarbejdelse af kontrakter, rapportering, fakturaer, kundehenvendelser osv. Din profil Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for salg og service eller kommer fra detailbranchen. Derudover forestiller vi os at du Er udadvendt og har en god tilgang til forskellige typer mennesker. Er serviceminded helt ud til fingerspidserne. Har flair for IT og administration. Kan brænde igennem, når kunden kommer ind ad døren. Det er vigtigt, at du kan motivere dig selv samt at du er proaktiv, da du i det daglige vil skulle dele arbejdsopgaverne mellem dig og Site Manageren. Du vil som Assistant skulle stå alene i perioder, hvilket betyder at det er dig der har ansvaret for at dagens gøremål bliver varetaget. Af samme grund er det derfor vigtigt, at du ikke er bange for at svinge støvsugeren og hvad der ellers måtte være nødvendigt. Hvad kan vi tilbyde? Pelican gør rigtig meget for den enkelte medarbejder hvad angår motivation og fastholdelse og tror på, at alle har noget, de er bedst til. Er du for eksempel verdensmester i salg og synes, at det er det mest interessante at lave, så får du lov til at komme ud og lære fra dig på de andre sites. Er det lokal markedsføring, der fanger dig, så kan du komme med i et projekt omkring dette. Pelican tror nemlig på, at ved at få det bedste fra alle medarbejdere, samle det og dele den viden, giver det de dygtigste og mest motiverede ansatte. Det vil derfor også være muligt at tilegne sig nye opgaver og mere ansvar. Arbejdstid og løn Opstart er 1. marts 2019. Stillingen er en fastansættelse med arbejdstid på 37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 9.30-18.00 på hverdage og kl. 9.30-14.00 hver anden lørdag søndag. Der tilbydes en fast grundløn samt en god bonusordning. Proces Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i Valby, med gode udviklingsmuligheder.

Jobbet

Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og erhverv, og her køber kunderne ikke bare et opbevaringsrum - de køber en oplevelse og tilliden til, at der bliver passet godt på deres ting. Dit arbejde er derfor essentielt i forhold til at kunne opretholde en god relation til kunderne

Din fornemmeste opgave i jobbet som Assistant vil være at yde en sublim kundeservice overfor Pelicans mange kunder samt at vedligeholde sitet. Dine opgaver vil være alsidige og indeholder opgaver af både administrativ- og salgsmæssig karakter. Det salgsmæssige aspekt betyder, at du får til opgave at kontakte nye potentielle kunder, der allerede har henvendt sig, for at sætte rammerne for den videre proces. Den administrative del vil indeholde udarbejdelse af kontrakter, rapportering, fakturaer, kundehenvendelser osv.

Din profil

Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for salg og service eller kommer fra detailbranchen.

Derudover forestiller vi os at du;

  • Er udadvendt og har en god tilgang til forskellige typer mennesker.
  • Er serviceminded helt ud til fingerspidserne.
  • Har flair for IT og administration.
  • Kan brænde igennem, når kunden kommer ind ad døren.

Det er vigtigt, at du kan motivere dig selv samt at du er proaktiv, da du i det daglige vil skulle dele arbejdsopgaverne mellem dig og Site Manageren. Du vil som Assistant skulle stå alene i perioder, hvilket betyder at det er dig der har ansvaret for at dagens gøremål bliver varetaget. Af samme grund er det derfor vigtigt, at du ikke er bange for at svinge støvsugeren og hvad der ellers måtte være nødvendigt.

Hvad kan vi tilbyde?

Pelican gør rigtig meget for den enkelte medarbejder hvad angår motivation og fastholdelse og tror på, at alle har noget, de er bedst til. Er du for eksempel verdensmester i salg og synes, at det er det mest interessante at lave, så får du lov til at komme ud og lære fra dig på de andre sites. Er det lokal markedsføring, der fanger dig, så kan du komme med i et projekt omkring dette. Pelican tror nemlig på, at ved at få det bedste fra alle medarbejdere, samle det og dele den viden, giver det de dygtigste og mest motiverede ansatte. Det vil derfor også være muligt at tilegne sig nye opgaver og mere ansvar.

Arbejdstid og løn

Opstart er 1. marts 2019.

Stillingen er en fastansættelse med arbejdstid på 37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 9.30-18.00 på hverdage og kl. 9.30-14.00 hver anden lørdag/søndag.

Der tilbydes en fast grundløn samt en god bonusordning.

Proces

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

MOMENT A/SKøbenhavn V2019-02-05T00:00:002019-02-28T00:00:00
3299607807-Eleven søger deltids butiksassistenter til Vesterbrogade 37Robot Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om at blive betjent hurtigt og effektivt. Du skal være fleksibel overfor dine kollegaer og nyde at give kunderne service, således at det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken Vi vil have det morsomt og lønsomt. Jobbeskrivelse Sammen med dine kollegaer, arbejder du tæt sammen med Købmanden, om konstant at have fokus på salg, effektivitet og servicen er i top. Imødekommende kundebetjening Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering Trimning og vareopfyldning, så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik. Tilberede mad i løbet af vagten, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud. Lettere rengøring og egenkontrol Opfølgning på blade aviser Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer Bidrage til et flot svindresultat med fokus på afskrivninger Deltage aktivt i butikkens status 4 gange årligt Diverse forefaldne opgaver fra din Købmand og Souschef Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode, glade og fleksible kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden. Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel. Ansøgningsfrist: 10-03-2019 Samtaler afholdes: løbende Tiltrædelse: pr. 1. april 2019 Arbejdssted: Vesterbrogade 37, 1620 København Kontaktinformation: ansogning@7-Eleven.dk Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http: www.7-eleven.dk eller http: www.reitangruppen.no.

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om at blive betjent hurtigt og effektivt. Du skal være fleksibel overfor dine kollegaer og nyde at give kunderne service, således at det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken – Vi vil have det morsomt og lønsomt.

 

Jobbeskrivelse                                                                           

Sammen med dine kollegaer, arbejder du tæt sammen med Købmanden, om konstant at have fokus på salg, effektivitet og servicen er i top.

 

  • Imødekommende kundebetjening
  • Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering
  • Trimning og vareopfyldning, så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik.
  • Tilberede mad i løbet af vagten, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud.
  • Lettere rengøring og egenkontrol
  • Opfølgning på blade/aviser
  • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer
  • Bidrage til et flot svindresultat med fokus på afskrivninger
  • Deltage aktivt i butikkens status 4 gange årligt
  • Diverse forefaldne opgaver fra din Købmand og Souschef

 

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode, glade og fleksible kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

 

Ansøgningsfrist:     10-03-2019

Samtaler afholdes:     løbende

Tiltrædelse:     pr. 1. april 2019

Arbejdssted:     Vesterbrogade 37, 1620 København 

Kontaktinformation:     ansogning@7-Eleven.dk

                                                         

Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http://www.7-eleven.dk eller http://www.reitangruppen.no. ;

Reitan Servicehandel Danmark A/SKøbenhavn V2019-02-14T00:00:002019-03-10T00:00:00
3299607987-Eleven søger deltids butiksassistenter til vores NYE OG FLOTTE butik i Carlsberg ByenRobot Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om at blive betjent hurtigt og effektivt. Du skal være fleksibel overfor dine kollegaer og nyde at give kunderne service, således at det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken Vi vil have det morsomt og lønsomt. Jobbeskrivelse Sammen med dine kollegaer, arbejder du tæt sammen med Købmanden, om konstant at have fokus på salg, effektivitet og servicen er i top. Imødekommende kundebetjening Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering Trimning og vareopfyldning, så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik. Tilberede mad i løbet af vagten, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud. Lettere rengøring og egenkontrol Opfølgning på blade aviser Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer Bidrage til et flot svindresultat med fokus på afskrivninger Deltage aktivt i butikkens status 4 gange årligt Diverse forefaldne opgaver fra din Købmand og Souschef Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode, glade og fleksible kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden. Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel. For at sikre den bedst mulige intro for dig og en succesfuld start for den nye butik, vil oplæring ske fra 1. april og ca. 14 dage frem, i vores flotte 7-Eleven på Vesterbrogade 37, 1620 København V. Ansøgningsfrist: 10-03-2019 Samtaler afholdes: løbende Tiltrædelse: pr. 1. april 2019 Arbejdssted: Carlsberg Byen Kontaktinformation: HR@7-Eleven.dk Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http: www.7-eleven.dk eller http: www.reitangruppen.no.

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om at blive betjent hurtigt og effektivt. Du skal være fleksibel overfor dine kollegaer og nyde at give kunderne service, således at det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken – Vi vil have det morsomt og lønsomt.

 

Jobbeskrivelse                                                                           

Sammen med dine kollegaer, arbejder du tæt sammen med Købmanden, om konstant at have fokus på salg, effektivitet og servicen er i top.

 

  • Imødekommende kundebetjening
  • Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering
  • Trimning og vareopfyldning, så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik.
  • Tilberede mad i løbet af vagten, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud.
  • Lettere rengøring og egenkontrol
  • Opfølgning på blade/aviser
  • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer
  • Bidrage til et flot svindresultat med fokus på afskrivninger
  • Deltage aktivt i butikkens status 4 gange årligt
  • Diverse forefaldne opgaver fra din Købmand og Souschef

 

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode, glade og fleksible kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

For at sikre den bedst mulige intro for dig og en succesfuld start for den nye butik, vil oplæring ske fra 1. april og ca. 14 dage frem, i vores flotte 7-Eleven på Vesterbrogade 37, 1620 København V. 

 

Ansøgningsfrist:     10-03-2019

Samtaler afholdes:     løbende

Tiltrædelse:     pr. 1. april 2019

Arbejdssted:     Carlsberg Byen

Kontaktinformation:     HR@7-Eleven.dk

                                                         

Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http://www.7-eleven.dk eller http://www.reitangruppen.no. ;

Reitan Servicehandel Danmark A/SKøbenhavn V2019-02-14T00:00:002019-03-10T00:00:00
329960842Fast nattevagt til 7-Eleven på Vesterbrogade 37Robot Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer. Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen. Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken. Jobbeskrivelse Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver: Imødekommende kundebetjening Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering. Trimning og vareopfyldning butikken skal altid stå klar til morgenholdet og de mange kunder der er på farten, så vi til enhver tid kan byde vore kunder velkomne i en flot butik. Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves. Rengøring og egenkontrol Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer Diverse forefaldne opgaver Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fx onsdag til tirsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift. Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser efter aftale med HK Handel. Ansøgningsfrist: 10-03-2019 Samtaler afholdes: løbende Tiltrædelse: pr. 1. april 2019 Arbejdssted: Vesterbrogade 37, 1620 København V Kontaktinformation: ansogning@7-Eleven.dk Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http: www.7-eleven.dk eller http: www.reitangruppen.no.

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer. Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen.

Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken.

 

Jobbeskrivelse

Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver:

  • Imødekommende kundebetjening
  • Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering.
  • Trimning og vareopfyldning – butikken skal altid stå klar til morgenholdet og de mange kunder der er på farten, så vi til enhver tid kan byde vore kunder velkomne i en flot butik.
  • Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves.
  • Rengøring og egenkontrol
  • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer
  • Diverse forefaldne opgaver
  •  

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver.

Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fx onsdag til tirsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift.

Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser efter aftale med HK Handel.

 

Ansøgningsfrist:     10-03-2019
Samtaler afholdes:     løbende
Tiltrædelse:     pr. 1. april 2019
Arbejdssted:     Vesterbrogade 37, 1620 København V
Kontaktinformation:     ansogning@7-Eleven.dk

                                                         

Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http://www.7-eleven.dk eller http://www.reitangruppen.no. ;

Reitan Servicehandel Danmark A/SKøbenhavn V2019-02-14T00:00:002019-03-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Natteravn søges til travl Shell 7-11

7-Eleven Butik 449

København S
Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sen...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:13. marts 2019

Assistant til Pelican i Valby - hurtig opstart

MOMENT A/S

København V
Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i Valby, med gode udviklingsmuligheder. Jobbet Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og erhve...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

7-Eleven søger deltids butiksassistenter til Vesterbrogade 37

Reitan Servicehandel Danmark A/S

København V
Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Du skal kunne lide at m...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019

7-Eleven søger deltids butiksassistenter til vores NYE OG FLOTTE butik i Carlsberg Byen

Reitan Servicehandel Danmark A/S

København V
Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Du skal kunne lide at m...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019

Fast nattevagt til 7-Eleven på Vesterbrogade 37

Reitan Servicehandel Danmark A/S

København V
Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke natteti...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019