Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Skanderborg-Hørning Fjernvarme søger medarbejder til økonomi- og regnskabsafdelingen

Hos Skanderborg-Hørning Fjernvarme søger vi en medarbejder til vores økonomi- og regnskabsafdeling. Du er en dygtig, talstærk og serviceminded bogholder med flair for finansiel controlling. Vi søger en omstillingsparat og fleksibel teamplayer, der har det godt med mange bolde i luften og samtidigt værdsætter og bidrager til det gode arbejdsmiljø. 

Du sætter en ære i at arbejde med høj kvalitet, er punktlig og kan samtidig håndtere ændringer med et smil. Andre personlige kvalifikationer inkluderer god holdånd, gode kommunikationsfærdigheder og en konstruktiv tilgang til at løse problemer. Du har generelt en positiv indstilling, arbejder dedikeret og grundigt for at løse dine opgaver. Desuden er du i stand til at holde tungen lige i munden og håndtere flere forskellige opgaver samtidigt. I vores team har vi en uformel omgangstone og vi sætter pris på en god humoristisk sans.

Du får som bogholder blandt andet ansvar for kreditor finans og moms. I samarbejde med vores økonomi- og regnskabschef får du også ansvaret for virksomhedens årsafslutning. Jobbet indeholder blandt andet følgende opgaver:    

  • Kreditor- og finansbogholderiet 
  • Budgetter
  • Løbende afstemning og opgørelser af balancekonti 
  • Momsrapportering og øvrige indberetninger til myndigheder, Danmarks Statistik m.m. 
  • Planlægning og drift af processen omkring udarbejdelse af regnskaber 
  • Forberede og udarbejde materiale til revisor i forbindelse med årsafslutning 
  • Udvikle samt forbedre nye og eksisterende processer 
  • Diverse regnskabsmæssige og analytiske opgaver 

  Den ideelle kandidat  

  • Du har solid erfaring fra en regnskabs- og økonomifunktion 
  • Du har en længerevarende relevant uddannelsesbaggrund
  • Du har kendskab til danske regnskabsforhold 
  • Du er en erfaren bruger af Office-pakken og superbruger på Excel  
  • Du er detaljeorienteret, overholder deadlines og har evnen til at organisere og prioritere dine egne opgaver og ansvar 
  • Som teamplayer er du serviceminded, omstillingsparat samt har en fleksibel tilgang til jobbet 
  • Du skal kunne tale og forstå engelsk 
  • Har kendskab til energibranchen, dette er dog ikke et krav men en fordel.

Skanderborg-Hørning Fjernvarme leverer grøn energi til ca. 10.000 kunder. Vi er 20 ansatte fordelt på produktionsafdelingen, distributionsafdelingen og administrationen. Du kan læse mere om os på www.skfj.dk

Vi kan tilbyde rigtige gode personaleforhold med eftertragtede goder.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler indtil den rigtige kandidat er fundet. Din ansøgning skal sendes til vores Økonomi- & Regnskabschef Dorthe Staldkarl på email: ds@skfj.dk  Hvortil evt. spørgsmål også kan stilles.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329769538Phoenix-e01e1c2e12018-03-01T13:05:36.650Skanderborg-Hørning Fjernvarme søger medarbejder til økonomi- og regnskabsafdelingen

Hos Skanderborg-Hørning Fjernvarme søger vi en medarbejder til vores økonomi- og regnskabsafdeling. Du er en dygtig, talstærk og serviceminded bogholder med flair for finansiel controlling. Vi søger en omstillingsparat og fleksibel teamplayer, der har det godt med mange bolde i luften og samtidigt værdsætter og bidrager til det gode arbejdsmiljø. 

Du sætter en ære i at arbejde med høj kvalitet, er punktlig og kan samtidig håndtere ændringer med et smil. Andre personlige kvalifikationer inkluderer god holdånd, gode kommunikationsfærdigheder og en konstruktiv tilgang til at løse problemer. Du har generelt en positiv indstilling, arbejder dedikeret og grundigt for at løse dine opgaver. Desuden er du i stand til at holde tungen lige i munden og håndtere flere forskellige opgaver samtidigt. I vores team har vi en uformel omgangstone og vi sætter pris på en god humoristisk sans.

Du får som bogholder blandt andet ansvar for kreditor finans og moms. I samarbejde med vores økonomi- og regnskabschef får du også ansvaret for virksomhedens årsafslutning. Jobbet indeholder blandt andet følgende opgaver:    

  • Kreditor- og finansbogholderiet 
  • Budgetter
  • Løbende afstemning og opgørelser af balancekonti 
  • Momsrapportering og øvrige indberetninger til myndigheder, Danmarks Statistik m.m. 
  • Planlægning og drift af processen omkring udarbejdelse af regnskaber 
  • Forberede og udarbejde materiale til revisor i forbindelse med årsafslutning 
  • Udvikle samt forbedre nye og eksisterende processer 
  • Diverse regnskabsmæssige og analytiske opgaver 

  Den ideelle kandidat  

  • Du har solid erfaring fra en regnskabs- og økonomifunktion 
  • Du har en længerevarende relevant uddannelsesbaggrund
  • Du har kendskab til danske regnskabsforhold 
  • Du er en erfaren bruger af Office-pakken og superbruger på Excel  
  • Du er detaljeorienteret, overholder deadlines og har evnen til at organisere og prioritere dine egne opgaver og ansvar 
  • Som teamplayer er du serviceminded, omstillingsparat samt har en fleksibel tilgang til jobbet 
  • Du skal kunne tale og forstå engelsk 
  • Har kendskab til energibranchen, dette er dog ikke et krav men en fordel.

Skanderborg-Hørning Fjernvarme leverer grøn energi til ca. 10.000 kunder. Vi er 20 ansatte fordelt på produktionsafdelingen, distributionsafdelingen og administrationen. Du kan læse mere om os på www.skfj.dk

Vi kan tilbyde rigtige gode personaleforhold med eftertragtede goder.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler indtil den rigtige kandidat er fundet. Din ansøgning skal sendes til vores Økonomi- & Regnskabschef Dorthe Staldkarl på email: ds@skfj.dk  Hvortil evt. spørgsmål også kan stilles.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

2018-04-27T00:50:33.973 Hos Skanderborg-Hørning Fjernvarme søger vi en medarbejder til vores økonomi- og regnskabsafdeling. Du er en dygtig, talstærk og serviceminded bogholder med flair for finansiel controlling. Vi søger en omstillingsparat og fleksibel teamplayer, der har det godt med mange bolde i luften og samtidigt værdsætter og bidrager til det gode arbejdsmiljø. Du sætter en ære i at arbejde med høj kvalitet, er punktlig og kan samtidig håndtere ændringer med et smil. Andre personlige kvalifikationer inkluderer god holdånd, gode kommunikationsfærdigheder og en konstruktiv tilgang til at løse problemer. Du har generelt en positiv indstilling, arbejder dedikeret og grundigt for at løse dine opgaver. Desuden er du i stand til at holde tungen lige i munden og håndtere flere forskellige opgaver samtidigt. I vores team har vi en uformel omgangstone og vi sætter pris på en god humoristisk sans. Du får som bogholder blandt andet ansvar for kreditor finans og moms. I samarbejde med vores økonomi- og regnskabschef får du også ansvaret for virksomhedens årsafslutning. Jobbet indeholder blandt andet følgende opgaver: Kreditor- og finansbogholderiet Budgetter Løbende afstemning og opgørelser af balancekonti Momsrapportering og øvrige indberetninger til myndigheder, Danmarks Statistik m.m. Planlægning og drift af processen omkring udarbejdelse af regnskaber Forberede og udarbejde materiale til revisor i forbindelse med årsafslutning Udvikle samt forbedre nye og eksisterende processer Diverse regnskabsmæssige og analytiske opgaver Den ideelle kandidat Du har solid erfaring fra en regnskabs- og økonomifunktion Du har en længerevarende relevant uddannelsesbaggrund Du har kendskab til danske regnskabsforhold Du er en erfaren bruger af Office-pakken og superbruger på Excel Du er detaljeorienteret, overholder deadlines og har evnen til at organisere og prioritere dine egne opgaver og ansvar Som teamplayer er du serviceminded, omstillingsparat samt har en fleksibel tilgang til jobbet Du skal kunne tale og forstå engelsk Har kendskab til energibranchen, dette er dog ikke et krav men en fordel. Skanderborg-Hørning Fjernvarme leverer grøn energi til ca. 10.000 kunder. Vi er 20 ansatte fordelt på produktionsafdelingen, distributionsafdelingen og administrationen. Du kan læse mere om os på www.skfj.dk Vi kan tilbyde rigtige gode personaleforhold med eftertragtede goder. Vi holder løbende ansættelsessamtaler indtil den rigtige kandidat er fundet. Din ansøgning skal sendes til vores Økonomi- Regnskabschef Dorthe Staldkarl på email: ds@skfj.dk Hvortil evt. spørgsmål også kan stilles. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.11Jobnete01e1c2e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-26T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhusEuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3124734Skanderborg-Hørning Fjernvarme11Danmarksvej 158660SkanderborgDKDanmark156.050418009.94351900
ds@skfj.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent533090JobNet47877171000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e01e1c2ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e01e1c2ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e01e1c2e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e01e1c2e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgEr du en fagligt stærk Økonomi- og regnskabschef?12007991Dansk3Læse/ tale685Økonomi- og regnskabschef3Økonomi353376942Dorthe Staldkarlds@skfj.dkDKDanmarkDKDanmark329938552CompuGroup Medical søger ny medarbejder i ControllingRobot Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en Controller assistentEr du evt. ny uddannet fra Handelshøjskolen eller har et par års erhvervserfaring fra en økonomi funktion, trives du med udvikling af processer og opfølgnings opgaver? Trives du med forskellig artede opgaver i et højt tempo, og kender til vigtigheden af deadlines? Trives du i en afdeling med højt til loftet og har du et ønske om at arbejde i et lille team tæt på den øverste ledelse? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som Controller i CompuGroup Medical måske noget for dig JobbetStillingen er ny-oprettet og derfor vil der være mulighed for selv at kunne præge stillingens indhold. Dine primære opgaver vil bestå af indsamling og controlling af data til KPI månedsrapporteringen fra flere afdelinger, lave løn og HR relaterede opgaver, diverse adhoc opgaver samt forefaldende analyse og rapporterings opgaver. Sammen med vores business controller vil du have ansvaret for korrekt månedsrapportering, lønkørsel samt opfølgning af vores administrative koncern processer. Dine evner og personlighedVi forventer, at du har en teoretisk baggrund inden for økonomistyring eller et par års erhvervserfaring fra bogholderi eller controlling, og gerne fra en service virksomhed. Har du erfaring med SAP er det et plus, men ikke et krav. Har du kendskab til løn systemer fra Visma (tidligere Bluegarden) er det ligeledes et plus. Du har kendskab til processerne i en økonomi afdeling, og kan bidrage med støtte og support til afdelingslederne. Derudover skal du forvente 10-20 rejsedage pr år. Du taler og skriver dansk og engelsk flydende. Samt har erfaring med norsk og eller svensk. Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Du skal være løsningsorienteret og være i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere forretningen og indgå som en holdspiller. Vi kan blandt andet tilbyde sundhedsforsikring, frugtordning og massageordning. Vi har derudover fleksible arbejdstider og nogle fantastiske kolleger.

Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en Controller assistent
Er du evt. ny uddannet fra Handelshøjskolen eller har et par års erhvervserfaring fra en økonomi funktion, trives du med udvikling af processer og opfølgnings opgaver? Trives du med forskellig artede opgaver i et højt tempo, og kender til vigtigheden af deadlines? Trives du i en afdeling med højt til loftet og har du et ønske om at arbejde i et lille team tæt på den øverste ledelse? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som Controller i CompuGroup Medical måske noget for dig…

Jobbet
Stillingen er ny-oprettet og derfor vil der være mulighed for selv at kunne præge stillingens indhold. Dine primære opgaver vil bestå af indsamling og controlling af data til KPI månedsrapporteringen fra flere afdelinger, lave løn og HR relaterede opgaver, diverse adhoc opgaver samt forefaldende analyse og rapporterings opgaver. Sammen med vores business controller vil du have ansvaret for korrekt månedsrapportering, lønkørsel samt opfølgning af vores administrative koncern processer.

Dine evner og personlighed
Vi forventer, at du har en teoretisk baggrund inden for økonomistyring eller et par års erhvervserfaring fra bogholderi eller controlling, og gerne fra en service virksomhed. Har du erfaring med SAP er det et plus, men ikke et krav. Har du kendskab til løn systemer fra Visma (tidligere Bluegarden) er det ligeledes et plus.

Du har kendskab til processerne i en økonomi afdeling, og kan bidrage med støtte og support til afdelingslederne. Derudover skal du forvente 10-20 rejsedage pr år.

Du taler og skriver dansk og engelsk flydende. Samt har erfaring med norsk og eller svensk.

Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre.

Du skal være løsningsorienteret og være i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere forretningen og indgå som en holdspiller.

Vi kan blandt andet tilbyde sundhedsforsikring, frugtordning og massageordning. Vi har derudover fleksible arbejdstider og nogle fantastiske kolleger.

CompuGroup Medical Denmark A/SAarhus V2019-01-08T00:00:002019-03-05T00:00:00
329933062SalgssupporterRobot VikingDanmark søger en alsidig salgssupporter, som vil være med at konsolidere og udbygge vores position med vores webbutik, Vikshop. Vi forventer, at du brænder for at være en del af en voksende webbutik, som står over for en større digital opgradering. Har du sans for service og detaljer i en til tider hektisk hverdag? Og er du i stand til at forene arbejdsmæssig professionalisme og fokus med et godt og smittende humør? Så er jobbet måske noget for dig. Dine opgaver Du vil blive ansat i vores afdeling for Vikshop og herigennem få en stor berøringsflade internt i VikingDanmark og blandt vores medlemmer. Vi er interesseret i at få en ny kollega, som aktivt indgår i de processer, der gør, at Vikshop vækster i de kommende år. Du refererer direkte til Business Manager i Vikshop. Dine primære arbejdsopgaver: Deltager i den daglige support af vores medlemmer Ajourføring af Product Information Management systemet Bindeleddet til vores marketing Håndtering af reklamationer, produktoplysninger og leveringstider. Rollen som salgssupporter er meget vigtig for vores webbutik, da du ofte vil være den første kontakt, vores medlemmer har til os. Der vil være stor mulighed for selv at være med til at præge stillingen og den måde, hvorpå opgaverne løses, da vi lægger stor vægt på frihed under ansvar. Struktureret og med erfaring fra service Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det kunne være agrarøkonom eller jordbrugsteknolog. Eller det kan være, at du i dag håndterer produkter til kvægbrugeren i en lignende branche og derved har forståelse for VikingDanmarks medlemmer. Måske sidder du allerede i en Sales Support funktion eller noget helt tredje. Det vigtigste er dog, at du har en solid og bred erfaring fra en servicefunktion, hvor du har haft daglig kontakt til medlemmerne. Som person arbejder du selvstændigt og struktureret og får afsluttet dine opgaver til tiden. Du er åben og imødekommende, og man kan høre, at du smiler i telefonen. Du er kvalitetsbevidst og har stort fokus på god service. Du har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt, og desuden taler du flydende engelsk. Vi arbejder i Navision, så har du kendskab hertil, er det en fordel, men ikke et krav. Et stærkt team Vi tilbyder en selvstændig og udfordrende stilling i en virksomhed, der er ejet af danske kvægbrugere. Du får en stor kontaktflade i din hverdag og kommer til at indgå i en virksomhed, hvor nøgleordene blandt andet er engagement og samarbejde. VikingDanmark er kendetegnet ved en flad og uformel struktur, hvor vi værner om vores sunde værdier, det gode fællesskab med kolleger og den positive tilgang til udfordringerne. Hver en jobfunktion hos os er vigtig. Vi er et team og løfter i flok vores fælles og ambitiøse mål. Som salgssupporter i VikingDanmark bliver du en del af et kompetent team på i alt tre medarbejdere på vores kontor og fire medarbejdere på lageret, der er tilknyttet webshoppen. Forventet tiltrædelse senest 1. april 2019. Arbejdsstedet er Koldkærgård, Agro Food Park 12, Aarhus N. Din ansøgning Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Lars Peter Povlsen på tlf.: 5183 7731 Send gerne CV og ansøgning hurtigst muligt og senest 21. januar 2019 til HR Chef, Lene Kjærsgaard, lhk@vikingdanmark.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Om virksomheden: Vikshop er VikingDanmarks webshop med kvægrelaterede produkter. VikingDanmark er en virksomhed, som er ejet af 5.000 danske kvægbrugere via deres medlemskab. Det, at VikingDanmark er medlemsejet betyder, at alt hvad virksomheden beskæftiger sig med, skal bidrage til kvægbrugerens bundlinje. Herudover er VikingDanmark medejer af en række virksomheder, blandt andet SimHerd A S og 50 af VikingGenetics, som er en avlsvirksomhed, der producerer tyresæd. VikingDanmarks kerneopgave er og bliver rådgivning og reproduktionsservice.

VikingDanmark søger en alsidig salgssupporter, som vil være med at konsolidere og udbygge vores position med vores webbutik, Vikshop. Vi forventer, at du brænder for at være en del af en voksende webbutik, som står over for en større digital opgradering.

Har du sans for service og detaljer i en til tider hektisk hverdag? Og er du i stand til at forene arbejdsmæssig professionalisme og fokus med et godt og smittende humør? Så er jobbet måske noget for dig.  

Dine opgaver 

Du vil blive ansat i vores afdeling for Vikshop og herigennem få en stor berøringsflade internt i VikingDanmark og blandt vores medlemmer. Vi er interesseret i at få en ny kollega, som aktivt indgår i de processer, der gør, at Vikshop vækster i de kommende år.

Du refererer direkte til Business Manager i Vikshop.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Deltager i den daglige support af vores medlemmer 
  • Ajourføring af Product Information Management systemet
  • Bindeleddet til vores marketing
  • Håndtering af reklamationer, produktoplysninger og leveringstider. 

Rollen som salgssupporter er meget vigtig for vores webbutik, da du ofte vil være den første kontakt, vores medlemmer har til os. Der vil være stor mulighed for selv at være med til at præge stillingen og den måde, hvorpå opgaverne løses, da vi lægger stor vægt på frihed under ansvar.

Struktureret og med erfaring fra service

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det kunne være agrarøkonom eller jordbrugsteknolog. Eller det kan være, at du i dag håndterer produkter til kvægbrugeren i en lignende branche og derved har forståelse for VikingDanmarks medlemmer. Måske sidder du allerede i en Sales Support funktion eller noget helt tredje. Det vigtigste er dog, at du har en solid og bred erfaring fra en servicefunktion, hvor du har haft daglig kontakt til medlemmerne.

Som person arbejder du selvstændigt og struktureret og får afsluttet dine opgaver til tiden. Du er åben og imødekommende, og man kan høre, at du smiler i telefonen. Du er kvalitetsbevidst og har stort fokus på god service.

Du har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt, og desuden taler du flydende engelsk. Vi arbejder i Navision, så har du kendskab hertil, er det en fordel, men ikke et krav.

Et stærkt team  

Vi tilbyder en selvstændig og udfordrende stilling i en virksomhed, der er ejet af danske kvægbrugere. Du får en stor kontaktflade i din hverdag og kommer til at indgå i en virksomhed, hvor nøgleordene blandt andet er engagement og samarbejde.

VikingDanmark er kendetegnet ved en flad og uformel struktur, hvor vi værner om vores sunde værdier, det gode fællesskab med kolleger og den positive tilgang til udfordringerne.

Hver en jobfunktion hos os er vigtig. Vi er et team og løfter i flok vores fælles og ambitiøse mål. Som salgssupporter i VikingDanmark bliver du en del af et kompetent team på i alt tre medarbejdere på vores kontor og fire medarbejdere på lageret, der er tilknyttet webshoppen.

Forventet tiltrædelse senest 1. april 2019. Arbejdsstedet er Koldkærgård, Agro Food Park 12, Aarhus N.

Din ansøgning 

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Lars Peter Povlsen på tlf.: 5183 7731

Send gerne CV og ansøgning hurtigst muligt og senest 21. januar 2019 til HR Chef, Lene Kjærsgaard, lhk@vikingdanmark.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt. 

Om virksomheden:

Vikshop er VikingDanmarks webshop med kvægrelaterede produkter. VikingDanmark er en virksomhed, som er ejet af 5.000 danske kvægbrugere via deres medlemskab. Det, at VikingDanmark er medlemsejet betyder, at alt hvad virksomheden beskæftiger sig med, skal bidrage til kvægbrugerens bundlinje. Herudover er VikingDanmark medejer af en række virksomheder, blandt andet SimHerd A/S og 50 % af VikingGenetics, som er en avlsvirksomhed, der producerer tyresæd. VikingDanmarks kerneopgave er og bliver rådgivning og reproduktionsservice.

 

 

 

 

VIKINGDANMARKAarhus N2018-12-21T00:00:002019-01-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CompuGroup Medical søger ny medarbejder i Controlling

CompuGroup Medical Denmark A/S

Aarhus V
Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en Controller assistentEr du evt. ny uddannet fra Handelshøjskolen eller har et par års erhvervserfaring fra en økonomi funktion, trives du med udvikling af processer og opfølgnings opgaver? Trives du med fors...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Salgssupporter

VIKINGDANMARK

Aarhus N
VikingDanmark søger en alsidig salgssupporter, som vil være med at konsolidere og udbygge vores position med vores webbutik, Vikshop. Vi forventer, at du brænder for at være en del af en voksende webbutik, som står over for en større digital opgrade...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:21. januar 2019