Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Skarp akademiker, som vil gøre en forskel for statslige it-projekter

Vil du være med til at gøre statens it-projekter til en succes? Er du på udkig efter et job med mening og ansvar? Så søger vi lige nu en ny kollega, der vil bidrage til at statslige it-projekter lykkes og at de for-ventede gevinster fremadrettet realiseres i højere grad end i dag.

Om stillingen
Hverdagen er digital. Derfor skal den offentlige sektor gribe de teknologiske muligheder, så vi som samfund kan blive ved med at skabe effektiv service, værdi og vækst. Den opgave bliver du en del af.

Dit nye skrivebord står i Ministeriernes kontor for it-styring, hvor du sammen med dine kollegaer skal understøtte de største statslige it-projekter. I arbejdet er det vigtigt, at du har forståelse for de poli-tiske beslutningsprocesser og det vil være en fordel, at du har erfaring med at navigere i en politisk styret organisation. Du får en bred kontaktflade til alle ministerier, interesseorganisationer og Statens It-råd. Derfor skal du kunne kommunikere med interne og eksterne samarbejdspartnere, ligesom at du skal kunne formulere dig klart og tydeligt.

Vi har brug for dig til at:
• udvikle og implementere styringsværktøjer og processer til at sikre bedre it-projekter i staten
• videreudvikle og vedligeholde værktøjer og modeller i statens it-projektmodel
• rådgive og hjælpe statens store it-projekter med projektfaglige udfordringer
• risikovurdere statslige it-projekter sammen med medlemmer af Statens It-råd
• bistå Finansministeriets departement med projektfaglig rådgivning i forbindelse med fx
budgetanalyser, aktstykker mv.
• afrapportere til råd og udvalg

Undervejs får du et stort ansvar og masser af sparring fra dine kollegaer og chef. Afhængig af dine kompetencer og interesseområder vil vi tilrettelægge et udvik-lingsforløb, der passer til dig.

Om dig
Du går op i, at vi som samfund får mest muligt ud af det potentiale, som digitaliseringen har. Du har lyst til at bruge dine analytiske evner og politiske flair til at understøtte ministerierne i at gennemføre succesfulde it-projekter. Du har en længere videregående uddannelse og formentlig nogle års erfaring - gerne fra et ministerie, statslig styrelse eller lignende. Vigtigst er det, at du har mod på at kaste dig ud i et spændende og udfordrende job fra dag ét.

Derudover vil vi gerne finde dig, der:
• har politisk tæft og kan manøvrere sikkert i en politisk organisation
• har erfaring med projektledelse eller projekter som arbejdsform
• har erfaring med politiske sager i et ministerie eller en statslig styrelse
• kan arbejde i krydsfeltet mellem it og forretning
• holder fokus og struktur i processer med mange interessenter og forskellige dagsordener
• tager ansvar og leverer løsninger af høj kvalitet
• har personlig og faglig gennemslagskraft

På tværs af vores opgaver udarbejder vi notater, beslutningsoplæg og præsentationer til vores direk-tion, departement og minister. Det er derfor afgørende, at du trives med en høj grad af skriftlighed.

Om os
I Digitaliseringsstyrelsen er vi ca. 290 ansatte, der hver dag går på arbejde for at gøre en forskel for den enkelte dansker. Vi skaber digitale relationer mellem borgere, virksomheder og det offentlige med klare resultater. Vi sætter barren højt og har et klart fokus på din kompetence- og karriereudvikling.

I Ministeriernes kontor for it-styring har vi et stærkt fagligt og socialt fællesskab, hvor du kan forvente at blive udfordret, udviklet og støttet af din chef og kollegaer. Vi er aktuelt ca. 25 kollegaer i kontoret, der synes, det er sjovt at gå på arbejde og vi glæder os til at arbejde sammen med dig.

Læs mere om os og vores arbejde her: www.digst.dk.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Flere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Cecilie Winterø på 4178 2433 / cecwi@digst.dk eller kontorchef Kristoffer Lange på 2487 1450 / krila@digst.dk.

Vi benytter en case i forbindelse med ansættelsessamtalerne.

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV og eksamenspapirer via vores online-system og knappen ”Søg her” senest den 26. maj 2019.

Vi forventer at holde samtaler i uge 23-25 og håber at kunne byde vores nye kollega velkommen den 1. august 2019.

Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014980Phoenix-149c1f2f12019-05-01T00:00:00Skarp akademiker, som vil gøre en forskel for statslige it-projekterVil du være med til at gøre statens it-projekter til en succes? Er du på udkig efter et job med mening og ansvar? Så søger vi lige nu en ny kollega, der vil bidrage til at statslige it-projekter lykkes og at de for-ventede gevinster fremadrettet realiseres i højere grad end i dag.

Om stillingen
Hverdagen er digital. Derfor skal den offentlige sektor gribe de teknologiske muligheder, så vi som samfund kan blive ved med at skabe effektiv service, værdi og vækst. Den opgave bliver du en del af.

Dit nye skrivebord står i Ministeriernes kontor for it-styring, hvor du sammen med dine kollegaer skal understøtte de største statslige it-projekter. I arbejdet er det vigtigt, at du har forståelse for de poli-tiske beslutningsprocesser og det vil være en fordel, at du har erfaring med at navigere i en politisk styret organisation. Du får en bred kontaktflade til alle ministerier, interesseorganisationer og Statens It-råd. Derfor skal du kunne kommunikere med interne og eksterne samarbejdspartnere, ligesom at du skal kunne formulere dig klart og tydeligt.

Vi har brug for dig til at:
• udvikle og implementere styringsværktøjer og processer til at sikre bedre it-projekter i staten
• videreudvikle og vedligeholde værktøjer og modeller i statens it-projektmodel
• rådgive og hjælpe statens store it-projekter med projektfaglige udfordringer
• risikovurdere statslige it-projekter sammen med medlemmer af Statens It-råd
• bistå Finansministeriets departement med projektfaglig rådgivning i forbindelse med fx
budgetanalyser, aktstykker mv.
• afrapportere til råd og udvalg

Undervejs får du et stort ansvar og masser af sparring fra dine kollegaer og chef. Afhængig af dine kompetencer og interesseområder vil vi tilrettelægge et udvik-lingsforløb, der passer til dig.

Om dig
Du går op i, at vi som samfund får mest muligt ud af det potentiale, som digitaliseringen har. Du har lyst til at bruge dine analytiske evner og politiske flair til at understøtte ministerierne i at gennemføre succesfulde it-projekter. Du har en længere videregående uddannelse og formentlig nogle års erfaring - gerne fra et ministerie, statslig styrelse eller lignende. Vigtigst er det, at du har mod på at kaste dig ud i et spændende og udfordrende job fra dag ét.

Derudover vil vi gerne finde dig, der:
• har politisk tæft og kan manøvrere sikkert i en politisk organisation
• har erfaring med projektledelse eller projekter som arbejdsform
• har erfaring med politiske sager i et ministerie eller en statslig styrelse
• kan arbejde i krydsfeltet mellem it og forretning
• holder fokus og struktur i processer med mange interessenter og forskellige dagsordener
• tager ansvar og leverer løsninger af høj kvalitet
• har personlig og faglig gennemslagskraft

På tværs af vores opgaver udarbejder vi notater, beslutningsoplæg og præsentationer til vores direk-tion, departement og minister. Det er derfor afgørende, at du trives med en høj grad af skriftlighed.

Om os
I Digitaliseringsstyrelsen er vi ca. 290 ansatte, der hver dag går på arbejde for at gøre en forskel for den enkelte dansker. Vi skaber digitale relationer mellem borgere, virksomheder og det offentlige med klare resultater. Vi sætter barren højt og har et klart fokus på din kompetence- og karriereudvikling.

I Ministeriernes kontor for it-styring har vi et stærkt fagligt og socialt fællesskab, hvor du kan forvente at blive udfordret, udviklet og støttet af din chef og kollegaer. Vi er aktuelt ca. 25 kollegaer i kontoret, der synes, det er sjovt at gå på arbejde og vi glæder os til at arbejde sammen med dig.

Læs mere om os og vores arbejde her: www.digst.dk.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Flere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Cecilie Winterø på 4178 2433 / cecwi@digst.dk eller kontorchef Kristoffer Lange på 2487 1450 / krila@digst.dk.

Vi benytter en case i forbindelse med ansættelsessamtalerne.

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV og eksamenspapirer via vores online-system og knappen ”Søg her” senest den 26. maj 2019.

Vi forventer at holde samtaler i uge 23-25 og håber at kunne byde vores nye kollega velkommen den 1. august 2019.

Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.


2019-05-27T00:52:16.680 Vil du være med til at gøre statens it-projekter til en succes? Er du på udkig efter et job med mening og ansvar? Så søger vi lige nu en ny kollega, der vil bidrage til at statslige it-projekter lykkes og at de for-ventede gevinster fremadrettet realiseres i højere grad end i dag. Om stillingen Hverdagen er digital. Derfor skal den offentlige sektor gribe de teknologiske muligheder, så vi som samfund kan blive ved med at skabe effektiv service, værdi og vækst. Den opgave bliver du en del af. Dit nye skrivebord står i Ministeriernes kontor for it-styring, hvor du sammen med dine kollegaer skal understøtte de største statslige it-projekter. I arbejdet er det vigtigt, at du har forståelse for de poli-tiske beslutningsprocesser og det vil være en fordel, at du har erfaring med at navigere i en politisk styret organisation. Du får en bred kontaktflade til alle ministerier, interesseorganisationer og Statens It-råd. Derfor skal du kunne kommunikere med interne og eksterne samarbejdspartnere, ligesom at du skal kunne formulere dig klart og tydeligt. Vi har brug for dig til at: • udvikle og implementere styringsværktøjer og processer til at sikre bedre it-projekter i staten • videreudvikle og vedligeholde værktøjer og modeller i statens it-projektmodel • rådgive og hjælpe statens store it-projekter med projektfaglige udfordringer • risikovurdere statslige it-projekter sammen med medlemmer af Statens It-råd • bistå Finansministeriets departement med projektfaglig rådgivning i forbindelse med fx budgetanalyser, aktstykker mv. • afrapportere til råd og udvalg Undervejs får du et stort ansvar og masser af sparring fra dine kollegaer og chef. Afhængig af dine kompetencer og interesseområder vil vi tilrettelægge et udvik-lingsforløb, der passer til dig. Om dig Du går op i, at vi som samfund får mest muligt ud af det potentiale, som digitaliseringen har. Du har lyst til at bruge dine analytiske evner og politiske flair til at understøtte ministerierne i at gennemføre succesfulde it-projekter. Du har en længere videregående uddannelse og formentlig nogle års erfaring - gerne fra et ministerie, statslig styrelse eller lignende. Vigtigst er det, at du har mod på at kaste dig ud i et spændende og udfordrende job fra dag ét. Derudover vil vi gerne finde dig, der: • har politisk tæft og kan manøvrere sikkert i en politisk organisation • har erfaring med projektledelse eller projekter som arbejdsform • har erfaring med politiske sager i et ministerie eller en statslig styrelse • kan arbejde i krydsfeltet mellem it og forretning • holder fokus og struktur i processer med mange interessenter og forskellige dagsordener • tager ansvar og leverer løsninger af høj kvalitet • har personlig og faglig gennemslagskraft På tværs af vores opgaver udarbejder vi notater, beslutningsoplæg og præsentationer til vores direk-tion, departement og minister. Det er derfor afgørende, at du trives med en høj grad af skriftlighed. Om os I Digitaliseringsstyrelsen er vi ca. 290 ansatte, der hver dag går på arbejde for at gøre en forskel for den enkelte dansker. Vi skaber digitale relationer mellem borgere, virksomheder og det offentlige med klare resultater. Vi sætter barren højt og har et klart fokus på din kompetence- og karriereudvikling. I Ministeriernes kontor for it-styring har vi et stærkt fagligt og socialt fællesskab, hvor du kan forvente at blive udfordret, udviklet og støttet af din chef og kollegaer. Vi er aktuelt ca. 25 kollegaer i kontoret, der synes, det er sjovt at gå på arbejde og vi glæder os til at arbejde sammen med dig. Læs mere om os og vores arbejde her: www.digst.dk. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer. Flere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Cecilie Winterø på 4178 2433 cecwi@digst.dk eller kontorchef Kristoffer Lange på 2487 1450 krila@digst.dk. Vi benytter en case i forbindelse med ansættelsessamtalerne. Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV og eksamenspapirer via vores online-system og knappen Søg her senest den 26. maj 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 23-25 og håber at kunne byde vores nye kollega velkommen den 1. august 2019. Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.11jobnet149c1f2f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122404&DepartmentId=6074&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3517592Digitaliseringsstyrelsen11Landgreven 41301København K24871450DKDanmark0
krila@digst.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752332JobNet4981658498165810001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=149c1f2fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=149c1f2fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=149c1f2f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=149c1f2f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgBrænder du for at blive Akademisk medarbejder?12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361634633Kristofferkrila@digst.dkDKDanmarkDKDanmark330072170Akademisk medarbejder til Folkeoplysning og Tilskud i Sekretariat og Byudvikling under Kultur- og FritidsforvaltningenBasic Har du lyst til at arbejde tæt på den politiske proces i Københavns Kommune i et job med mange skiftende opgaver og korte deadlines, så søger vi en fuldmægtig til tilskudsforvaltning og politisk betjening i Kultur- og Fritidsforvaltningen. I Folkeoplysning og Tilskud administrerer vi de kommunale tilskud til bl.a. festivaler, teatre, museer, foreninger og idrætsfaciliteter, varetager fordeling af bookinger af faciliteter og servicerer foreningslivet og Folkeoplysningsudvalget. Vi varetager også en lang række af de opgaver, der opstår i en politisk ledet organisation lige fra besvarelse af henvendelser fra borgerne til udarbejdelse af budgetnotater. Stillingen er en del af Folkeoplysningsteamet. Det er vigtigt, at ansøgere har politisk forståelse og flair for at arbejde i en politisk ledet organisation. Derudover skal du kunne sætte dig i tilskudsmodtagernes sted og sikre et godt samarbejde både med små frivillige foreninger og store kulturinstitutioner. Du skal have analytiske evner, være velformuleret, og god til at kommunikere både til politikere, borgere og tilskudsmodtagere. Derudover skal du være velorganiseret, struktureret samt kunne overholde korte deadlines og arbejde hurtigt, når det gælder. Folkeoplysningsteamet arbejder med tilskud til og varetager rådgivning og vejledning af foreninger og aftenskoler og står for den administrative kommunikation og opfølgning i forhold til det folkeoplysende foreningsliv i København. Det kan derfor være en fordel, hvis du har erfaring med folkeoplysning, sekretariatsbetjening eller betjening af politiske udvalg. Ligeledes er det en fordel, hvis du har erfaring med budgetopfølgning og udarbejdelse af aftaler. Vi tilbyder et højt fagligt niveau og såvel faglige som personlige udviklingsmuligheder i en organisation i udvikling og med fokus på borgernes, foreningernes og tilskudsmodtagernes behov. Vi er en fleksibel arbejdsplads, der sætter fællesskab og samarbejde højt. Du kan læse om Københavns styreform og Kultur- og Fritidsforvaltningen på www.kk.dk. Ansøgningsfrist og formalia Stillingen er på 37 timer ugentligt. Tiltrædelse hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med Københavns Kommune. Arbejdsstedet er Hans Nansens Gård i Nyropsgade. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte kontorchef Marianne Kruckow på 2496 8302. Søg via nedenstående link senest fredag den 6. september 2019

Har du lyst til at arbejde tæt på den politiske proces i Københavns Kommune i et job med mange skiftende opgaver og korte deadlines, så søger vi en fuldmægtig til tilskudsforvaltning og politisk betjening i Kultur- og Fritidsforvaltningen.

I Folkeoplysning og Tilskud administrerer vi de kommunale tilskud til bl.a. festivaler, teatre, museer, foreninger og idrætsfaciliteter, varetager fordeling af bookinger af faciliteter og servicerer foreningslivet og Folkeoplysningsudvalget. Vi varetager også en lang række af de opgaver, der opstår i en politisk ledet organisation – lige fra besvarelse af henvendelser fra borgerne til udarbejdelse af budgetnotater.

Stillingen er en del af Folkeoplysningsteamet.

Det er vigtigt, at ansøgere har politisk forståelse og flair for at arbejde i en politisk ledet organisation. Derudover skal du kunne sætte dig i tilskudsmodtagernes sted og sikre et godt samarbejde både med små frivillige foreninger og store kulturinstitutioner.
Du skal have analytiske evner, være velformuleret, og god til at kommunikere – både til politikere, borgere og tilskudsmodtagere. Derudover skal du være velorganiseret, struktureret samt kunne overholde korte deadlines og arbejde hurtigt, når det gælder.

Folkeoplysningsteamet arbejder med tilskud til –  og varetager rådgivning og vejledning af – foreninger og aftenskoler og står for den administrative kommunikation og opfølgning i forhold til det folkeoplysende foreningsliv i København.

Det kan derfor være en fordel, hvis du har erfaring med folkeoplysning, sekretariatsbetjening eller betjening af politiske udvalg. Ligeledes er det en fordel, hvis du har erfaring med budgetopfølgning og udarbejdelse af aftaler.

Vi tilbyder et højt fagligt niveau og såvel faglige som personlige udviklingsmuligheder i en organisation i udvikling og med fokus på borgernes, foreningernes og tilskudsmodtagernes behov. Vi er en fleksibel arbejdsplads, der sætter fællesskab og samarbejde højt.

Du kan læse om Københavns styreform og Kultur- og Fritidsforvaltningen på www.kk.dk.

Ansøgningsfrist og formalia
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med Københavns Kommune. Arbejdsstedet er Hans Nansens Gård i Nyropsgade.  

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte kontorchef Marianne Kruckow på 2496 8302.

Søg via nedenstående link senest fredag den 6. september 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngFolkeoplysning og TilskudKøbenhavn V2019-08-13T15:02:36.2832019-09-06T00:00:00
330059666Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, KU søger 1-2 akademiske medarbejdere til styrkelse af fakultetets impact- og fundingarbejdeRobot Vil du være med til at styrke og synliggøre samfundsvidenskabens impact og øge vores eksterne fundingmuligheder? Så søger Det Samfundsvidenskabelige Fakultet ved Københavns Universitet pr. 1. november 2019 eller snarest derefter 1-2 dygtige AC-medarbejdere i Ledelsessekretariatet til styrkelse af fakultetets impact- og fundingarbejde. Dine opgaver bliver bl.a.: Understøtte ledelsens arbejde med formulering og implementering af en impact-strategi Bistå med facilitering og processtyring af impact-projekter, der sikrer at forskning og undervisning ved SAMF skaber en reel positiv forandring i samfundet. Kommunikere og dokumentere impact af forskning og uddannelse på SAMF, samt udvikle redskaber til at kommunikere og dokumentere samfundsvidenskabelig impact. Arrangere og gennemføre workshops, konferencer og lign. og opbygge og vedligeholde elektroniske platforme, som faciliterer impact. Bidrage med impact-elementer til større forsknings- og undervisningsansøgninger Samarbejde med Ledelsessekretariatets øvrige medarbejdere i bestræbelserne på at øge og synliggøre fakultetets impact Bistå institutterne i arbejdet med at afdække (nye) funding muligheder, såvel som at kunne afsøge mulighederne i funding-landskabet og være facilitator for tværgående funding bestræbelser. Facilitere, at dialogen mellem fakultetsledelse og fonde udvikles og vedligeholdes Indgå i øvrige opgaver i Ledelsessekretariatet, herunder øvrig strategiimplementering Profil Vi forventer, at du: Har en relevant uddannelse indenfor samfundsvidenskab eller kommunikation Har kendskab til forskningsprocesser og undervisning på universitetsniveau og forståelse for den faktiske effekt af samfundsvidenskabelige forskning og uddannelse Har kendskab til det danske- og internationale fundingsystem og gerne med opsøgende arbejde ift. fonde og fundingmuligheder Kan skabe gode og varige samarbejdsrelationer og kan bygge (videre på) et bredt netværk både i og uden for universitetssektoren. Har en god organisatorisk forståelse og evner at tilrettelægge processer, der skaber ejerskab og engagement i organisationen Kan formulere både dine egne og andres ideer præcist og virkningsfuldt i skrift og tale Er en holdspiller med gode sociale kompetencer, der samtidig med selvstændig opgavevaretagelse har gode samarbejdsevner og kan bidrage positivt i en mindre enhed kendetegnet ved at alle hjælper hinanden og stiller op, når det brænder på. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. En arbejdsplads i udvikling, hvor du som en del af den administrative understøttelse vil være med til at realisere målene i fakultetets strategiske målplan om forskning, uddannelse og formidling på højeste niveau. Som medarbejder i Ledelsessekretariatet refererer du til sekretariatschefen og indgår i en enhed på pt. 10 personer, der understøtter fakultetets direktion - dekan, prodekan og fakultetsdirektør gennem en bred vifte af opgaver, herunder ledelses- og udvalgsbetjening, strategi-implementering, høringer og indstillinger, intern og ekstern kommunikation, web og journal. Ansættelse vil ske som enten fuldmægtig eller specialkonsulent og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, og vi har flekstid. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til sekretariatschef Peter Rovsing Hald 3532 3552, pro@samf.ku.dk. Du kan læse mere om fakultetet på www.samf.ku.dk. Ansøgningen skal være Det Samfundsvidenskabelige Fakultetssekretariat i hænde senest søndag den 8. september 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 37. Ansøgning bedes vedlagt dokumentation for uddannelse samt tidligere og nuværende beskæftigelse.Vil du være med til at styrke og synliggøre samfundsvidenskabens impact og øge vores eksterne fundingmuligheder? Så søger Det Samfundsvidenskabelige Fakultet ved Københavns Universitet pr. 1. november 2019 eller snarest derefter 1-2 dygtige AC-medarbejdere i Ledelsessekretariatet til styrkelse af fakultetets impact- og fundingarbejde.



Dine opgaver bliver bl.a.:

  • Understøtte ledelsens arbejde med formulering og implementering af en impact-strategi
  • Bistå med facilitering og processtyring af impact-projekter, der sikrer at forskning og undervisning ved SAMF skaber en reel positiv forandring i samfundet.
  • Kommunikere og dokumentere impact af forskning og uddannelse på SAMF, samt udvikle redskaber til at kommunikere og dokumentere samfundsvidenskabelig impact.
  • Arrangere og gennemføre workshops, konferencer og lign. og opbygge og vedligeholde elektroniske platforme, som faciliterer impact.
  • Bidrage med impact-elementer til større forsknings- og undervisningsansøgninger
  • Samarbejde med Ledelsessekretariatets øvrige medarbejdere i bestræbelserne på at øge og synliggøre fakultetets impact
  • Bistå institutterne i arbejdet med at afdække (nye) funding muligheder, såvel som at kunne afsøge mulighederne i funding-landskabet og være facilitator for tværgående funding bestræbelser.
  • Facilitere, at dialogen mellem fakultetsledelse og fonde udvikles og vedligeholdes
  • Indgå i øvrige opgaver i Ledelsessekretariatet, herunder øvrig strategiimplementering
Profil

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant uddannelse indenfor samfundsvidenskab eller kommunikation
  • Har kendskab til forskningsprocesser og undervisning på universitetsniveau og forståelse for den faktiske effekt af samfundsvidenskabelige forskning og uddannelse
  • Har kendskab til det danske- og internationale fundingsystem og gerne med opsøgende arbejde ift. fonde og fundingmuligheder
  • Kan skabe gode og varige samarbejdsrelationer og kan bygge (videre på) et bredt netværk både i og uden for universitetssektoren.
  • Har en god organisatorisk forståelse og evner at tilrettelægge processer, der skaber ejerskab og engagement i organisationen
  • Kan formulere både dine egne og andres ideer præcist og virkningsfuldt i skrift og tale
  • Er en holdspiller med gode sociale kompetencer, der samtidig med selvstændig opgavevaretagelse har gode samarbejdsevner og kan bidrage positivt i en mindre enhed kendetegnet ved at alle hjælper hinanden og stiller op, når det brænder på.
Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder.

En arbejdsplads i udvikling, hvor du som en del af den administrative understøttelse vil være med til at realisere målene i fakultetets strategiske målplan om forskning, uddannelse og formidling på højeste niveau.

Som medarbejder i Ledelsessekretariatet refererer du til sekretariatschefen og indgår i en enhed på pt. 10 personer, der understøtter fakultetets direktion - dekan, prodekan og fakultetsdirektør – gennem en bred vifte af opgaver, herunder ledelses- og udvalgsbetjening, strategi-implementering, høringer og indstillinger, intern og ekstern kommunikation, web og journal.

Ansættelse vil ske som enten fuldmægtig eller specialkonsulent og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, og vi har flekstid.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til sekretariatschef Peter Rovsing Hald 3532 3552, pro@samf.ku.dk. Du kan læse mere om fakultetet på www.samf.ku.dk.

Ansøgningen skal være Det Samfundsvidenskabelige Fakultetssekretariat i hænde senest søndag den 8. september 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 37.

Ansøgning bedes vedlagt dokumentation for uddannelse samt tidligere og nuværende beskæftigelse.

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUNDKøbenhavn K2019-07-15T00:00:002019-09-08T00:00:00
330059199E-læringskonsulent søges til Danmarks største natur- og biovidenskabelige fakultetRobot Har du lyst til at arbejde med digitale værktøjer og være med til at løfte undervisningen for de studerende på SCIENCE på KU? Så søger vi nu en ny kollega til vores team. Dit team og primære opgaver Københavns Universitet har et stærkt fokus på at udnytte IT i undervisningen og på SCIENCE har vi enheden IT Learning Center, hvis primære opgave er at hjælpe underviserne på fakultetet med at bruge digitale værktøjer i undervisningen. Det betyder i praksis både at afprøve nye værktøjer og at tilrettelægge og udføre god undervisning af underviserne. Vi vejleder løbende underviserne i god anvendelse af digitale værktøjer og har bl.a. en central opgave med at supportere dem i at bruge universitetets LMS (Canvas Absalon). Hos IT Learning Center (ITLC) vil du samtidig være en del af forskellige projekter, både lokalt og på tværs af universitet, hvor vi har et tæt samarbejde med e-læringskonsulenterne på de andre fakulteter. Dine kvalifikationer Vi forventer, at du har en kandidatgrad eller tilsvarende kvalifikationer. Derudover lægger vi vægt på, at du: har viden om og interesse for didaktik har gode IT-kundskaber. Du behøver ikke kende alverdens it-læringsværktøjer, men du skal have flair for at sætte dig ind i nye digitale værktøjer kan sætte dig ind i både software og hardware og formidle det pædagogisk videre har erfaring med at undervise og at tilrettelægge workshops, oplæg og eller vejledningsforløb har lyst og evner til at arbejde med forskelligartede projekter i en stor organisation kan omsætte ideer til praksis kan arbejde struktureret er god til engelsk og til at formulere dig både mundtligt og skriftligt Din tilgang Du skal være serviceminded og have lyst til at arbejde tæt sammen med både kollegaer og undervisere. Du skal være nysgerrig og initiativrig, da vi er en udviklingsenhed, hvor vi prøver mange ting af. Din kommende arbejdsplads Du vil blive en del af IT Learning Centers team på fire medarbejdere. ITLC er organisatorisk placeret i Ledelsessekretariatet, hvor vi er 8 medarbejdere som en sektion under SCIENCE Uddannelse, hvor der er i alt 75 medarbejdere. Vi tilbyder et rigtig godt arbejdsmiljø og stor mulighed for både personlig og faglig udvikling. Stillingen er på 37 timer om ugen og vi har flekstid. Du vil primært komme til at arbejde sammen med de øvrige medarbejdere indenfor området, undervisere, kollegaer i SCIENCE Uddannelse og samtidig være i et tæt samarbejde med e-læringskonsulenterne på de andre fakulteter. Løn- og ansættelsesvilkår Aflønning sker efter Finansministeriets overenskomst med den relevante faglige organisation. Indplacering vil ske som akademisk medarbejder såfremt du har en kandidatuddannelse eller tilsvarende indplacering hvis du har en anden uddannelse. Der vil være mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansøgning og tiltrædelse Ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse skal sendes via hjemmesiden http: www.ku.dk stillinger tap (tryk på linket Udfyld ansøgningsformular nederst i opslaget) senest den 25. august 2019. Vi holder 1.runde-samtaler den 2. og 3. september og 2. runde den 9. september. Tiltrædelse er 1. november 2019. Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at henvende dig til sekretariatsleder Allan Birkmose på telefon 35334735 eller mail aan@science.ku.dk Om SCIENCE og ITLC Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet SCIENCE i kort form er landets største naturvidenskabelige forsknings- og uddannelsesinstitution med 4.400 ansatte og 9.000 bachelor- og kandidatstuderende fordelt på 12 institutter. Fakultetet har et årligt budget på ca. 3 mia. kr. Læs mere om Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på http: www.science.ku.dk . Derudover kan du på www.itlc.science.ku.dk læse mere om SCIENCEs arbejde med online og blended learning.Har du lyst til at arbejde med digitale værktøjer og være med til at løfte undervisningen for de studerende på SCIENCE på KU? Så søger vi nu en ny kollega til vores team.

Dit team og primære opgaver

Københavns Universitet har et stærkt fokus på at udnytte IT i undervisningen og på SCIENCE har vi enheden IT Learning Center, hvis primære opgave er at hjælpe underviserne på fakultetet med at bruge digitale værktøjer i undervisningen. Det betyder i praksis både at afprøve nye værktøjer og at tilrettelægge og udføre god undervisning af underviserne. Vi vejleder løbende underviserne i god anvendelse af digitale værktøjer og har bl.a. en central opgave med at supportere dem i at bruge universitetets LMS (Canvas/Absalon).

Hos IT Learning Center (ITLC) vil du samtidig være en del af forskellige projekter, både lokalt og på tværs af universitet, hvor vi har et tæt samarbejde med e-læringskonsulenterne på de andre fakulteter.

Dine kvalifikationer

Vi forventer, at du har en kandidatgrad eller tilsvarende kvalifikationer.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • har viden om og interesse for didaktik
  • har gode IT-kundskaber. Du behøver ikke kende alverdens it-læringsværktøjer, men du skal have flair for at sætte dig ind i nye digitale værktøjer
  • kan sætte dig ind i både software og hardware og formidle det pædagogisk videre
  • har erfaring med at undervise og at tilrettelægge workshops, oplæg og/eller vejledningsforløb
  • har lyst og evner til at arbejde med forskelligartede projekter i en stor organisation
  • kan omsætte ideer til praksis
  • kan arbejde struktureret
  • er god til engelsk og til at formulere dig både mundtligt og skriftligt
Din tilgang

Du skal være serviceminded og have lyst til at arbejde tæt sammen med både kollegaer og undervisere. Du skal være nysgerrig og initiativrig, da vi er en udviklingsenhed, hvor vi prøver mange ting af.

Din kommende arbejdsplads

Du vil blive en del af IT Learning Centers team på fire medarbejdere. ITLC er organisatorisk placeret i Ledelsessekretariatet, hvor vi er 8 medarbejdere som en sektion under SCIENCE Uddannelse, hvor der er i alt 75 medarbejdere. Vi tilbyder et rigtig godt arbejdsmiljø og stor mulighed for både personlig og faglig udvikling. Stillingen er på 37 timer om ugen og vi har flekstid. Du vil primært komme til at arbejde sammen med de øvrige medarbejdere indenfor området, undervisere, kollegaer i SCIENCE Uddannelse og samtidig være i et tæt samarbejde med e-læringskonsulenterne på de andre fakulteter.

Løn- og ansættelsesvilkår

Aflønning sker efter Finansministeriets overenskomst med den relevante faglige organisation. Indplacering vil ske som akademisk medarbejder såfremt du har en kandidatuddannelse eller tilsvarende indplacering hvis du har en anden uddannelse. Der vil være mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Ansøgning og tiltrædelse

Ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse skal sendes via hjemmesiden http://www.ku.dk/stillinger/tap (tryk på linket "Udfyld ansøgningsformular" nederst i opslaget) senest den 25. august 2019.

Vi holder 1.runde-samtaler den 2. og 3. september og 2. runde den 9. september. Tiltrædelse er 1. november 2019.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at henvende dig til sekretariatsleder Allan Birkmose på telefon 35334735 eller mail aan@science.ku.dk

Om SCIENCE og ITLC

Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet – SCIENCE i kort form – er landets største naturvidenskabelige forsknings- og uddannelsesinstitution med 4.400 ansatte og 9.000 bachelor- og kandidatstuderende fordelt på 12 institutter. Fakultetet har et årligt budget på ca. 3 mia. kr.

Læs mere om Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på http://www.science.ku.dk . Derudover kan du på www.itlc.science.ku.dk læse mere om SCIENCEs arbejde med online og blended learning.

KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-07-12T00:00:002019-08-25T00:00:00
330053121Fuldmægtige til Danmarks AkkrediteringsinstitutionRobot Vil du være med til at skabe kvalitet i de videregående uddannelser? Brænder du for at blive en del af en mindre, statslig institution, hvor det faglige engagement går helt til loftet, og hvor vi hver dag arbejder hårdt for at sikre og udvikle kvaliteten af de videregående uddannelser og uddannelsesinstitutioner? Kan du med sikker hånd og fokus på dialog tilrettelægge og gennemføre de arbejdsprocesser, som ligger i akkrediteringsarbejdet? Så er du måske vores nye kollega. Jobbet: Danmarks Akkrediteringsinstitution søger et antal akademiske medarbejdere til akkrediteringsopgaver. Du vil skulle deltage i analyser af kvaliteten af videregående uddannelser, analyser af kvalitetssikringssystemer på de videregående uddannelsesinstitutioner og facilitere møder med institutionerne i tæt samarbejde med vores akkrediteringspaneler. Du vil helt sikkert skulle skrive akkrediteringsrapporter. Du skal også være med til løbende at udvikle og forbedre vores metoder. Vi forventer, at du er stærkt skrivende og kan fremstille en skarp analyse, som bygger på både kvantitative og kvalitative data. Vi regner med, at du er god til at kommunikere og kan samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi forventer, at vores nye kollega har interesse for det videregående uddannelsesområde og en lang videregående uddannelse. Du må gerne have relevant erfaring med kvantitative og kvalitative analyser. Vi tilbyder: Muligheden for at være med til at udvikle kvaliteten på de videregående uddannelser Gode kollegaer, der sætter pris på faglighed, nysgerrighed og godt humør En arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på at kunne udfordre hinanden og samarbejde Spændende arbejdsopgaver, som du kan sætte dit eget præg på Kontakt: For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt: - Anette Dørge, direktør, mobil 25186608 eller andj@akkr.dk (juli måned) - Inge Enroth, områdechef, mobil 22 74 31 64 eller ie@akkr.dk (august måned) Ansøgningsfrist: Frist for indsendelse af ansøgning er mandag den 26. august 2019, kl. 12.00. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler fredag den 13. september 2019. Ansættelse: Ansættelse snarest muligt eller efter nærmere aftale. Du bliver ansat efter gældende overenskomst. Vi forhandler tillæg, der passer til dine kvalifikationer. Vi ønsker at fremme ligestillingen i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne. Vi gør opmærksom på, at Danmarks Akkrediteringsinstitution er omfattet af regeringens planer om udflytning af statslige arbejdspladser. Institutionen forventes at flytte fra København til Holbæk ved udgangen af 2020.Vil du være med til at skabe kvalitet i de videregående uddannelser?



Brænder du for at blive en del af en mindre, statslig institution, hvor det faglige engagement går helt til loftet, og hvor vi hver dag arbejder hårdt for at sikre og udvikle kvaliteten af de videregående uddannelser og uddannelsesinstitutioner?



Kan du med sikker hånd og fokus på dialog tilrettelægge og gennemføre de arbejdsprocesser, som ligger i akkrediteringsarbejdet? Så er du måske vores nye kollega.



Jobbet:

Danmarks Akkrediteringsinstitution søger et antal akademiske medarbejdere til akkrediteringsopgaver.



Du vil skulle deltage i analyser af kvaliteten af videregående uddannelser, analyser af kvalitetssikringssystemer på de videregående uddannelsesinstitutioner og facilitere møder med institutionerne i tæt samarbejde med vores akkrediteringspaneler. Du vil helt sikkert skulle skrive akkrediteringsrapporter. Du skal også være med til løbende at udvikle og forbedre vores metoder.



Vi forventer, at du er stærkt skrivende og kan fremstille en skarp analyse, som bygger på både kvantitative og kvalitative data.



Vi regner med, at du er god til at kommunikere og kan samarbejde med mange forskellige mennesker.



Vi forventer, at vores nye kollega har interesse for det videregående uddannelsesområde og en lang videregående uddannelse. Du må gerne have relevant erfaring med kvantitative og kvalitative analyser.



Vi tilbyder:

  • Muligheden for at være med til at udvikle kvaliteten på de videregående uddannelser
  • Gode kollegaer, der sætter pris på faglighed, nysgerrighed og godt humør
  • En arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på at kunne udfordre hinanden og samarbejde
  • Spændende arbejdsopgaver, som du kan sætte dit eget præg på
Kontakt:

For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt:

- Anette Dørge, direktør, mobil 25186608 eller andj@akkr.dk (juli måned)

- Inge Enroth, områdechef, mobil 22 74 31 64 eller ie@akkr.dk (august måned)



Ansøgningsfrist:

Frist for indsendelse af ansøgning er mandag den 26. august 2019, kl. 12.00.



Vi forventer at holde ansættelsessamtaler fredag den 13. september 2019.



Ansættelse:

Ansættelse snarest muligt eller efter nærmere aftale. Du bliver ansat efter gældende overenskomst.

Vi forhandler tillæg, der passer til dine kvalifikationer.



Vi ønsker at fremme ligestillingen i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.



Vi gør opmærksom på, at Danmarks Akkrediteringsinstitution er omfattet af regeringens planer om udflytning af statslige arbejdspladser. Institutionen forventes at flytte fra København til Holbæk ved udgangen af 2020.



Danmarks AkkrediteringsinstitutionKøbenhavn K2019-07-03T00:00:002019-08-26T00:00:00
330061536Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, KU, søger medarbejder til udvikling af undervisningstilbud og dialog med aftagere på efter- og videreuddannelsesområdetRobot Det Samfundsvidenskabelige Fakultet udvikler efter- og videreuddannelsesområdet, og vi søger en medarbejder med tiltrædelse 1. november 2019 eller snarest derefter med passion for uddannelsesudvikling og dialog med både forskere og eksterne samarbejdspartnere. Du vil indgå i et EVU-team på 2 personer i Studie- og Eksamenskontoret, som udvikler undervisningstilbud, har løbende kontakt med aftagere samt administrerer efter- og videreuddannelse alt sammen i tæt samarbejde med det øvrige Studie- og Eksamenskontor samt Fakultets- og Institutadministrationen. Dine opgaver bliver bla.: Bidrag til den løbende udvikling af efter- og videreuddannelsesområdet i samarbejde med forskerne på fakultetets institutter, EVU-teamet, det øvrige Studie- og Eksamenskontor samt Fakultets- og Institutadministrationen. Kontakt til og dialog med eksterne aftagere og samarbejdspartnere. Ekstern kommunikation om og synliggørelse af fakultetets tilbud Indskrivning og løbende administration i forbindelse med ovenstående, f.eks. i det studieadministrative system STADS eller andre lignende systemer. Indgå i øvrige opgaver i samarbejde med studie- og eksamenskontorets øvrige medarbejdere Vi forventer, at du: Har en relevant akademisk uddannelse og et fagligt kendskab til samfundsvidenskab. Er god til at kommunikere til og med målgruppen. Har erfaring med og lyst til at arbejde med efter- og videreuddannelse. Kan begå dig på engelsk, mundtligt og skriftligt Er ambitiøs, energisk og serviceminded i dit arbejde. Er en holdspiller med gode sociale kompetencer, der samtidig med selvstændig opgavevaretagelse har gode samarbejdsevner og kan bidrage positivt i en enhed kendetegnet ved, at alle hjælper hinanden og stiller op, når det brænder på. Vi tilbyder: Mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor efter- og videreuddannelse. En attraktiv og fleksibel arbejdsplads med højt til loftet. Gode muligheder for faglig udvikling. Muligheden for at samarbejde med nogle af landets bedste samfundsvidenskabelige forskere om at undervise i aktuelle spørgsmål. Løn- og ansættelsesvilkår Som medarbejder i Studie- og Eksamenskontoret refererer du til studiechefen og indgår i en enhed på pt. 14 personer, der varetager en række studieadministrative opgaver inden for udvikling og drift med henblik på at sikre fakultetets studerende et professionelt understøttet studieforløb. Indplacering vil ske som fuldmægtig eller specialkonsulent i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Der vil være mulighed for at forhandle indplacering og tillæg efter erfaring, kompetencer og kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, og vi har flekstid. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Specialkonsulent Astrid Washington tlf. nrh834@ifs.ku.dk , tlf. 35333811 eller Studiechef Marianne Kristensen mark@samf.ku.dk, tlf. 35323527. Ansøgningen skal være Det Samfundsvidenskabelige Fakultetssekretariat i hænde senest 11. september 2019. Ansøgning bedes vedlagt dokumentation for uddannelse samt tidligere og nuværende beskæftigelse. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet har omkring 420 medarbejdere og 175 ph.d.-studerende. Fakultetet har ca. 6.700 studerende, der går på én af fakultetets 6 bacheloruddannelser eller 8 kandidatuddannelser. Du kan læse mere om fakultetet på www.samf.ku.dk.Det Samfundsvidenskabelige Fakultet udvikler efter- og videreuddannelsesområdet, og vi søger en medarbejder med tiltrædelse 1. november 2019 eller snarest derefter med passion for uddannelsesudvikling og dialog med både forskere og eksterne samarbejdspartnere. Du vil indgå i et EVU-team på 2 personer i Studie- og Eksamenskontoret, som udvikler undervisningstilbud, har løbende kontakt med aftagere samt administrerer efter- og videreuddannelse – alt sammen i tæt samarbejde med det øvrige Studie- og Eksamenskontor samt Fakultets- og Institutadministrationen.

Dine opgaver bliver bla.:

  • Bidrag til den løbende udvikling af efter- og videreuddannelsesområdet i samarbejde med forskerne på fakultetets institutter, EVU-teamet, det øvrige Studie- og Eksamenskontor samt Fakultets- og Institutadministrationen.
  • Kontakt til og dialog med eksterne aftagere og samarbejdspartnere.
  • Ekstern kommunikation om og synliggørelse af fakultetets tilbud
  • Indskrivning og løbende administration i forbindelse med ovenstående, f.eks. i det studieadministrative system STADS eller andre lignende systemer.
  • Indgå i øvrige opgaver i samarbejde med studie- og eksamenskontorets øvrige medarbejdere
Vi forventer, at du:

  • Har en relevant akademisk uddannelse og et fagligt kendskab til samfundsvidenskab.
  • Er god til at kommunikere til og med målgruppen.
  • Har erfaring med og lyst til at arbejde med efter- og videreuddannelse.
  • Kan begå dig på engelsk, mundtligt og skriftligt
  • Er ambitiøs, energisk og serviceminded i dit arbejde.
  • Er en holdspiller med gode sociale kompetencer, der samtidig med selvstændig opgavevaretagelse har gode samarbejdsevner og kan bidrage positivt i en enhed kendetegnet ved, at alle hjælper hinanden og stiller op, når det brænder på.
Vi tilbyder:

  • Mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor efter- og videreuddannelse.
  • En attraktiv og fleksibel arbejdsplads med højt til loftet.
  • Gode muligheder for faglig udvikling.
  • Muligheden for at samarbejde med nogle af landets bedste samfundsvidenskabelige forskere om at undervise i aktuelle spørgsmål.


Løn- og ansættelsesvilkår



Som medarbejder i Studie- og Eksamenskontoret refererer du til studiechefen og indgår i en enhed på pt. 14 personer, der varetager en række studieadministrative opgaver inden for udvikling og drift med henblik på at sikre fakultetets studerende et professionelt understøttet studieforløb.



Indplacering vil ske som fuldmægtig eller specialkonsulent i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Der vil være mulighed for at forhandle indplacering og tillæg efter erfaring, kompetencer og kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, og vi har flekstid.



Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.



Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Specialkonsulent Astrid Washington tlf. nrh834@ifs.ku.dk , tlf. 35333811 eller Studiechef Marianne Kristensen mark@samf.ku.dk, tlf. 35323527.

Ansøgningen skal være Det Samfundsvidenskabelige Fakultetssekretariat i hænde senest 11. september 2019.



Ansøgning bedes vedlagt dokumentation for uddannelse samt tidligere og nuværende beskæftigelse.



Det Samfundsvidenskabelige Fakultet har omkring 420 medarbejdere og 175 ph.d.-studerende. Fakultetet har ca. 6.700 studerende, der går på én af fakultetets 6 bacheloruddannelser eller 8 kandidatuddannelser. Du kan læse mere om fakultetet på www.samf.ku.dk.

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUNDKøbenhavn K2019-07-18T00:00:002019-09-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Akademisk medarbejder til Folkeoplysning og Tilskud i Sekretariat og Byudvikling under Kultur- og Fritidsforvaltningen

Folkeoplysning og Tilskud

København V
Har du lyst til at arbejde tæt på den politiske proces i Københavns Kommune i et job med mange skiftende opgaver og korte deadlines, så søger vi en fuldmægtig til tilskudsforvaltning og politisk betjening i Kultur- og Fritidsforvaltningen. I Folkeop...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:6. september 2019

Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, KU søger 1-2 akademiske medarbejdere til styrkelse af fakultetets impact- og fundingarbejde

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

København K
Vil du være med til at styrke og synliggøre samfundsvidenskabens impact og øge vores eksterne fundingmuligheder? Så søger Det Samfundsvidenskabelige Fakultet ved Københavns Universitet pr. 1. november 2019 eller snarest derefter 1-2 dygtige AC-medar...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:8. september 2019

E-læringskonsulent søges til Danmarks største natur- og biovidenskabelige fakultet

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
Har du lyst til at arbejde med digitale værktøjer og være med til at løfte undervisningen for de studerende på SCIENCE på KU? Så søger vi nu en ny kollega til vores team. Dit team og primære opgaver Københavns Universitet har et stærkt fokus på at u...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:25. august 2019

Fuldmægtige til Danmarks Akkrediteringsinstitution

Danmarks Akkrediteringsinstitution

København K
Vil du være med til at skabe kvalitet i de videregående uddannelser? Brænder du for at blive en del af en mindre, statslig institution, hvor det faglige engagement går helt til loftet, og hvor vi hver dag arbejder hårdt for at sikre og udvikle kvali...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, KU, søger medarbejder til udvikling af undervisningstilbud og dialog med aftagere på efter- og videreuddannelsesområdet

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

København K
Det Samfundsvidenskabelige Fakultet udvikler efter- og videreuddannelsesområdet, og vi søger en medarbejder med tiltrædelse 1. november 2019 eller snarest derefter med passion for uddannelsesudvikling og dialog med både forskere og eksterne samarbej...
Indrykket:18. juli 2019
Udløbsdato:11. september 2019