Skarp Bogholder søges til velkonsolideret, velrenommeret og vækstende Investeringsvirksomhed i København K.

Beskrivelse

Til en særdeles veletableret virksomhed søges en pligtopfyldende og servicemindet deltidsbogholder, der i et tæt samarbejde med vores bogholder forestår det fulde bogholderi inklusive lønbehandlingen fra A-Z. Du vil indgå i et team på seks medarbejdere. Der er tale om en deltidsstilling på 25-32 timer om ugen, der efter virksomhedens ønske fordeles over fem ugentlige arbejdsdage. Dine opgaver vil blandt andet være:

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Kreditorer og debitorer
  • Betalinger af udenlandske fakturaer
  • Afstemninger af banker og mellemregningskonti
  • Rejseafregninger
  • Anlægskartotek
  • Løn fra A-Z
  • Lønsumsafgift og momsafregning
  • Kantineregnskab

Om virksomheden

Her er tale om en virksomhed, der beskæftiger ca. 100 dedikerende medarbejdere. De fleste medarbejdere har deres daglige gang på kontoret i København K, men da virksomhedens aktiviteter strækker sig ud over landets grænser, vil du også få kollegaer i udlandet. Virksomheden er i stadig vækst og har et rigtig godt navn i branchen. Internt i organisationen hersker en uformel omgangstone, der bærer præg af at medarbejderne løfter i flok og i høj grad yder hinanden hjælp. Der er lang anciennitet og fokus på det gode arbejdsmiljø. Derudover tilbydes særdeles fordelagtige medarbejderforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, fleksible mødetider, personaleforening, sociale arrangementer samt god forplejning i form af kantineordning, morgenmad og fri sodavand og frugt.

Personlige kompetencer

Du er en effektiv og arbejdsom person, der trives med højt tempo og stor kompleksitet i dine opgaver. Endvidere er du særdeles pligtopfyldende og ansvarsbevidst, hvorfor du har det bedst, når der er helt styr på dine opgaver. I din tilgang er du servicemindet, samtidig med at du besidder høj grad af diskretion i forhold til de informationer, du har indsigt i. Desuden forventes det at du er udadvendt og sætter pris på dagligt at være i kontakt med mange kollegaer og samarbejdspartnere.

IT-kompetencer

Erfaring med Dynamics er en fordel, men ikke et krav.

Erfaring & uddannelse

Solid allround regnskabserfaring. Erfaring med løn er et krav. Derudover har du gerne din teoretiske ballast på plads i form af en merkonom i regnskab.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330126904Phoenix-ee1f376012019-11-19T14:01:02.743Skarp Bogholder søges til velkonsolideret, velrenommeret og vækstende Investeringsvirksomhed i København K.

Beskrivelse

Til en særdeles veletableret virksomhed søges en pligtopfyldende og servicemindet deltidsbogholder, der i et tæt samarbejde med vores bogholder forestår det fulde bogholderi inklusive lønbehandlingen fra A-Z. Du vil indgå i et team på seks medarbejdere. Der er tale om en deltidsstilling på 25-32 timer om ugen, der efter virksomhedens ønske fordeles over fem ugentlige arbejdsdage. Dine opgaver vil blandt andet være:

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Kreditorer og debitorer
  • Betalinger af udenlandske fakturaer
  • Afstemninger af banker og mellemregningskonti
  • Rejseafregninger
  • Anlægskartotek
  • Løn fra A-Z
  • Lønsumsafgift og momsafregning
  • Kantineregnskab

Om virksomheden

Her er tale om en virksomhed, der beskæftiger ca. 100 dedikerende medarbejdere. De fleste medarbejdere har deres daglige gang på kontoret i København K, men da virksomhedens aktiviteter strækker sig ud over landets grænser, vil du også få kollegaer i udlandet. Virksomheden er i stadig vækst og har et rigtig godt navn i branchen. Internt i organisationen hersker en uformel omgangstone, der bærer præg af at medarbejderne løfter i flok og i høj grad yder hinanden hjælp. Der er lang anciennitet og fokus på det gode arbejdsmiljø. Derudover tilbydes særdeles fordelagtige medarbejderforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, fleksible mødetider, personaleforening, sociale arrangementer samt god forplejning i form af kantineordning, morgenmad og fri sodavand og frugt.

Personlige kompetencer

Du er en effektiv og arbejdsom person, der trives med højt tempo og stor kompleksitet i dine opgaver. Endvidere er du særdeles pligtopfyldende og ansvarsbevidst, hvorfor du har det bedst, når der er helt styr på dine opgaver. I din tilgang er du servicemindet, samtidig med at du besidder høj grad af diskretion i forhold til de informationer, du har indsigt i. Desuden forventes det at du er udadvendt og sætter pris på dagligt at være i kontakt med mange kollegaer og samarbejdspartnere.

IT-kompetencer

Erfaring med Dynamics er en fordel, men ikke et krav.

Erfaring & uddannelse

Solid allround regnskabserfaring. Erfaring med løn er et krav. Derudover har du gerne din teoretiske ballast på plads i form af en merkonom i regnskab.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse Til en særdeles veletableret virksomhed søges en pligtopfyldende og servicemindet deltidsbogholder, der i et tæt samarbejde med vores bogholder forestår det fulde bogholderi inklusive lønbehandlingen fra A-Z. Du vil indgå i et team på seks medarbejdere. Der er tale om en deltidsstilling på 25-32 timer om ugen, der efter virksomhedens ønske fordeles over fem ugentlige arbejdsdage. Dine opgaver vil blandt andet være: Arbejdsopgaver Bogføring Kreditorer og debitorer Betalinger af udenlandske fakturaer Afstemninger af banker og mellemregningskonti Rejseafregninger Anlægskartotek Løn fra A-Z Lønsumsafgift og momsafregning Kantineregnskab Om virksomheden Her er tale om en virksomhed, der beskæftiger ca. 100 dedikerende medarbejdere. De fleste medarbejdere har deres daglige gang på kontoret i København K, men da virksomhedens aktiviteter strækker sig ud over landets grænser, vil du også få kollegaer i udlandet. Virksomheden er i stadig vækst og har et rigtig godt navn i branchen. Internt i organisationen hersker en uformel omgangstone, der bærer præg af at medarbejderne løfter i flok og i høj grad yder hinanden hjælp. Der er lang anciennitet og fokus på det gode arbejdsmiljø. Derudover tilbydes særdeles fordelagtige medarbejderforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, fleksible mødetider, personaleforening, sociale arrangementer samt god forplejning i form af kantineordning, morgenmad og fri sodavand og frugt. Personlige kompetencer Du er en effektiv og arbejdsom person, der trives med højt tempo og stor kompleksitet i dine opgaver. Endvidere er du særdeles pligtopfyldende og ansvarsbevidst, hvorfor du har det bedst, når der er helt styr på dine opgaver. I din tilgang er du servicemindet, samtidig med at du besidder høj grad af diskretion i forhold til de informationer, du har indsigt i. Desuden forventes det at du er udadvendt og sætter pris på dagligt at være i kontakt med mange kollegaer og samarbejdspartnere. IT-kompetencer Erfaring med Dynamics er en fordel, men ikke et krav. Erfaring & uddannelse Solid allround regnskabserfaring. Erfaring med løn er et krav. Derudover har du gerne din teoretiske ballast på plads i form af en merkonom i regnskab. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenixee1f3760101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-21T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9440EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3658912Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/ee1f3760_logo.jpegORS/Small/ee1f3760_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent849583ProselectionMinimum94401106-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee1f3760https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee1f3760https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee1f3760&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee1f3760&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSkarp Bogholder søges til velkonsolideret, velrenommeret og vækstende Investeringsvirksomhed i København K.1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi363576801kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330135157FIC (Forum for international Cooperation) søger en økonomimedarbejder på deltidProfile Vi søger snarest muligt en økonomimedarbejder på deltid (15-20 timer om ugen). Vi har brug for en medarbejder med stor og solid erfaring i økonomistyring, budgetlægning og bogholderi. Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:Udarbejdelse af budgetter og løbende budgetopfølgning i samarbejde med direktøren og øvrige medarbejdere.Udarbejdelse at projektregnskaberBogføring, debitor- og kreditorstyring, afstemninger m.v.FIC er en projekt- og udviklingsorganisation hvorfor erfaring med projektbudgetter og regnskaber er en fordel, ligesom du skal beherske engelsk både mundtligt og skriftligt. Du kan læse mere om os her www.fic.dkVi er interesserede i alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, etnicitet eller andet.Tiltrædelse snarest muligt. Ansøgningsfrist 15. december 2019 vi behandler og tager stilling til ansøgningerne løbende.Ansøgning sendes på mail via knappen Send ansøgning . FIC Fagligt Internationalt CenterRamsingsvej 302500 Valby Se mere på vores ansøgersite: https: fic.ofir.comVi søger snarest muligt en økonomimedarbejder på deltid (15-20 timer om ugen). Vi har brug for en medarbejder med stor og solid erfaring i økonomistyring, budgetlægning og bogholderi.

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:
  • Udarbejdelse af budgetter og løbende budgetopfølgning i samarbejde med direktøren og øvrige medarbejdere.
  • Udarbejdelse at projektregnskaber
  • Bogføring, debitor- og kreditorstyring, afstemninger m.v.
FIC er en projekt- og udviklingsorganisation hvorfor erfaring med projektbudgetter og regnskaber er en fordel, ligesom du skal beherske engelsk både mundtligt og skriftligt.

Du kan læse mere om os her – www.fic.dk
Vi er interesserede i alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, etnicitet eller andet.
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgningsfrist 15. december 2019 – vi behandler og tager stilling til ansøgningerne løbende.
Ansøgning sendes på mail via knappen "Send ansøgning".

FIC – Fagligt Internationalt Center
Ramsingsvej 30
2500 Valby



Se mere på vores ansøgersite: https://fic.ofir.com

ORS/Small/761540ff_logo.jpegFIC – Fagligt Internationalt CenterValby2019-12-04T13:00:49.6532019-12-15T00:00:00
330136834Erfaren bogholder med fokus på løn og debitor søges til spændende medievirksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse En af Skandinaviens førende medievirksomheder inden for film- og TV-produktion søger en bogholder til virksomhedens økonomiafdeling. Som bogholder vil du sammen med virksomhedens Head of Finance og det resterende økonomiteam udgøre virksomhedens økonomifunktion. Du kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens Head of Finance, samtidig med at du løbende vil have kontakt med den øvrige del af organisationen såvel som til eksterne samarbejdspartnere. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor der vil være gode muligheder for at forme stillingen og påvirke processer og arbejdsgange. Dine opgaver vil primært være: Arbejdsopgaver Udarbejdelse af måneds og 14-dags løn Lønrefusion Vedligeholdelse af lønoplysninger Bogføring af lønnen Afstemninger Debitorer Deltagelse i månedsafslutning Deltagelse i årsafslutning Ad-hoc opgaver Om virksomheden Her er tale om en spændende medievirksomhed med ca. 30 medarbejdere og en del tilknyttede freelancere beliggende i København. Virksomheden oplever god vækst og stor efterspørgsel på deres produktioner således, at deres ordrebøger er fyldt en del år ud i fremtiden. Virksomheden består af et moderselskab i Danmark og selskaber i Norge og Sverige. Virksomheden er en del af stor international mediekoncern, der har selskaber over hele verden. I den danske organisation er der et dynamisk og proaktivt miljø med en humoristisk og positiv omgangstone. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med sundhedsforsikring, pensionsordning, sociale arrangementer, kantine og billetter til spændende arrangementer. Personlige kompetencer Du er fagligt stærk og vant til at overskue flere opgaver på én gang. Du formår at arbejde selvstændigt og struktureret. Derudover har du en vedholdende og proaktiv tilgang til dine opgaver. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Som person er du glad og udadvendt, og sætter en ære i at levere god service til både samarbejdspartnere og dine kollegaer. Desuden trives du med at arbejde i en organisation med mange forskellige mennesker omkring dig. IT-kompetencer Erfaring med Navision og Vismaløn er en fordel, men ikke et krav Erfaring & uddannelse Solid kendskab til løn og regnskab vigtigere end uddannelse Sprog Dansk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

En af Skandinaviens førende medievirksomheder inden for film- og TV-produktion søger en bogholder til virksomhedens økonomiafdeling. Som bogholder vil du sammen med virksomhedens Head of Finance og det resterende økonomiteam udgøre virksomhedens økonomifunktion. Du kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens Head of Finance, samtidig med at du løbende vil have kontakt med den øvrige del af organisationen såvel som til eksterne samarbejdspartnere. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor der vil være gode muligheder for at forme stillingen og påvirke processer og arbejdsgange. Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds og 14-dags løn
  • Lønrefusion
  • Vedligeholdelse af lønoplysninger
  • Bogføring af lønnen
  • Afstemninger
  • Debitorer
  • Deltagelse i månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en spændende medievirksomhed med ca. 30 medarbejdere og en del tilknyttede freelancere beliggende i København. Virksomheden oplever god vækst og stor efterspørgsel på deres produktioner således, at deres ordrebøger er fyldt en del år ud i fremtiden. Virksomheden består af et moderselskab i Danmark og selskaber i Norge og Sverige. Virksomheden er en del af stor international mediekoncern, der har selskaber over hele verden. I den danske organisation er der et dynamisk og proaktivt miljø med en humoristisk og positiv omgangstone. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med sundhedsforsikring, pensionsordning, sociale arrangementer, kantine og billetter til spændende arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og vant til at overskue flere opgaver på én gang. Du formår at arbejde selvstændigt og struktureret. Derudover har du en vedholdende og proaktiv tilgang til dine opgaver. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Som person er du glad og udadvendt, og sætter en ære i at levere god service til både samarbejdspartnere og dine kollegaer. Desuden trives du med at arbejde i en organisation med mange forskellige mennesker omkring dig.

IT-kompetencer

Erfaring med Navision og Vismaløn er en fordel, men ikke et krav

Erfaring & uddannelse

Solid kendskab til løn og regnskab vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/8eeefb23_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-12-06T16:03:22.6202020-01-20T00:00:00
330140771Solid bogholder søges til veldrevet handelsvirksomhed i NordsjællandProfile Beskrivelse Som bogholder bliver du eneansvarlig for regnskabsfunktionen i en uformel og solid virksomhed, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag, og gode muligheder for selv at tilrettelægge opgaverne. Det forventes, at du selvstændigt kan varetage bogholderiet og har erfaring fra en lignende funktion. Dine opgaver vil bl.a. være: Arbejdsopgaver Kreditor Debitor Afstemninger Finans Moms Håndtering af valuta Månedsregnskab Lønkørsel, herunder håndtering af ansættelse af udenlandske medarbejdere Ansættelseskontrakter Ansvar for biler og forsikringer Klargøring til revisor Ad hoc Om virksomheden Der er tale om en veletableret og velkonsolideret handelsvirksomhed, bestående af seks selskaber. Virksomheden har eksisteret i 40 år og beskæftiger ca. 30 medarbejdere. Der er generel høj anciennitet i virksomheden, hvorfor man fornemmer at medarbejderne er engagerede i virksomhedens formål. Virksomhedens kunder er udelukkende erhverv i både Danmark og resten af Europa. Der hersker en familiær og rolig stemning på arbejdspladsen. Virksomheden tilbyder gode ansættelsesforhold i charmerende lokaler og grønne idylliske omgivelser. Personlige kompetencer Som person er du selvkørende og selvstændig indenfor bogholderiet, hvorfor du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du trives i en selvstændig funktion i en familiær virksomhed, hvor du har ansvaret for bogholderiet fra A-Z. Derudover trives du i en rolle som blæksprutte, hvor du skal tage hånd om såvel små som store opgaver, hvorfor du er fleksibel i din tilgang arbejdsopgaverne. Dertil er du ærekær og fokuseret omkring dit arbejde og tager ansvar for den præcision, der ligger i løsningen af dine opgaver. Sidst, men ikke mindst, er du imødekommende og positiv, og du har en god forståelse for den diskretion som regnskabsfunktionen kræver. IT-kompetencer Du har gode IT-kompetencer Erfaring & uddannelse Erfaring fra lignende stilling Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som bogholder bliver du eneansvarlig for regnskabsfunktionen i en uformel og solid virksomhed, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag, og gode muligheder for selv at tilrettelægge opgaverne. Det forventes, at du selvstændigt kan varetage bogholderiet og har erfaring fra en lignende funktion. Dine opgaver vil bl.a. være:

Arbejdsopgaver

  • Kreditor
  • Debitor
  • Afstemninger
  • Finans
  • Moms
  • Håndtering af valuta
  • Månedsregnskab
  • Lønkørsel, herunder håndtering af ansættelse af udenlandske medarbejdere
  • Ansættelseskontrakter
  • Ansvar for biler og forsikringer
  • Klargøring til revisor
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er tale om en veletableret og velkonsolideret handelsvirksomhed, bestående af seks selskaber. Virksomheden har eksisteret i 40 år og beskæftiger ca. 30 medarbejdere. Der er generel høj anciennitet i virksomheden, hvorfor man fornemmer at medarbejderne er engagerede i virksomhedens formål. Virksomhedens kunder er udelukkende erhverv i både Danmark og resten af Europa. Der hersker en familiær og rolig stemning på arbejdspladsen. Virksomheden tilbyder gode ansættelsesforhold i charmerende lokaler og grønne idylliske omgivelser.

Personlige kompetencer

Som person er du selvkørende og selvstændig indenfor bogholderiet, hvorfor du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du trives i en selvstændig funktion i en familiær virksomhed, hvor du har ansvaret for bogholderiet fra A-Z. Derudover trives du i en rolle som blæksprutte, hvor du skal tage hånd om såvel små som store opgaver, hvorfor du er fleksibel i din tilgang arbejdsopgaverne. Dertil er du ærekær og fokuseret omkring dit arbejde og tager ansvar for den præcision, der ligger i løsningen af dine opgaver. Sidst, men ikke mindst, er du imødekommende og positiv, og du har en god forståelse for den diskretion som regnskabsfunktionen kræver.

IT-kompetencer

Du har gode IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

Erfaring fra lignende stilling

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/1ca40d45_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-12-12T19:00:43.8632020-01-26T00:00:00
330129917Project Controller for GehlRobot Gehl is looking for a Project Controller to join the Finance and Administration team in Copenhagen. As Project Controller, you will report to the Manager of Finance, while working closely with Project Directors and Project Manager s both in Gehl s Copenhagen and US offices.Your role Conduct project evaluations and complete monthly status reporting Oversee the project s revenues and expenses to ensure the project runs on budget and on time Provide recommendations to improve the projects progress Implement project scheduling and cost control structures Create and adjust project budgets Ensure successful outcomes on projects Help the Team Leads with resource planning Ensure risk and contract management Structure billing plans and make sure we invoice at time Digitize and develop project management tools Maintain the tools used for project management Ensure work cohesion across the group Assist the accounting department with monthly reporting Other ad hoc projects Qualifications 2 years of work experience as Project Controller An enthusiastic, self-motivated, organized, and collaborative professional that can communicate across functions and levels Analytical detail-oriented, with the ability to work independently A problem solver with a commitment for producing best-in-class materials and content Flexible to working across different time zones and to holding meetings outside of the standard working hours Strong oral and written English skills Strong knowledge and interest in IT systems Excel super-user Bonus if familiar with Workbook, but not a requirement Apply by Post to be filled as soon as possible Interviews will take place on a continuous basis, as candidates are identified This is a full-time position Apply here: http: positions.gehlpeople.com project-controller en

Gehl is looking for a Project Controller to join the Finance and Administration team in Copenhagen. As Project Controller, you will report to the Manager of Finance, while working closely with Project Directors and Project Manager’s both in Gehl’s Copenhagen and US offices.

Your role

  • Conduct project evaluations and complete monthly status reporting
  • Oversee the project’s revenues and expenses to ensure the project runs on budget and on time
  • Provide recommendations to improve the projects progress
  • Implement project scheduling and cost control structures
  • Create and adjust project budgets
  • Ensure successful outcomes on projects
  • Help the Team Leads with resource planning
  • Ensure risk and contract management
  • Structure billing plans and make sure we invoice at time
  • Digitize and develop project management tools
  • Maintain the tools used for project management
  • Ensure work cohesion across the group
  • Assist the accounting department with monthly reporting
  • Other ad hoc projects

 

Qualifications

  • 2+ years of work experience as Project Controller
  • An enthusiastic, self-motivated, organized, and collaborative professional that can communicate across functions and levels
  • Analytical & detail-oriented, with the ability to work independently
  • A problem solver with a commitment for producing best-in-class materials and content
  • Flexible to working across different time zones and to holding meetings outside of the standard working hours
  • Strong oral and written English skills
  • Strong knowledge and interest in IT systems
  • Excel super-user
  • Bonus if familiar with Workbook, but not a requirement


Apply by

  • Post to be filled as soon as possible
  • Interviews will take place on a continuous basis, as candidates are identified
  • This is a full-time position
  • Apply here: http://positions.gehlpeople.com/project-controller/en

 

GEHL ARCHITECTS ApSKøbenhavn V2019-11-25T00:00:002020-01-16T00:00:00
330140838Projektøkonom til Niels Bohr InstitutetRobot Vil du være del af et internationalt undervisnings- og forskningsmiljø på højeste niveau? På Niels Bohr Institutet har vi succes med at skaffe fondsmidler til vores forskningsaktiviteter. Kom og hjælp os med at administrere dem sammen med et team af engagerede og fagligt stærke økonomer og vær med til at udvikle vores økonomistyring. Jobbet som projektøkonom Dit job bliver at understøtte vores dygtige forskere i at varetage det økonomiske ansvar i forbindelse med eksternt og internt finansierede projekter. Vi arbejder blandt andet med bevillinger fra de statslige forskningsråd, EU, Grundforskningsfonden, Innovationsfonden og private fonde. Din primære opgave bliver budgetlægning, budgetopfølgning og regnskabsaflæggelse på forskningsprojekter i samarbejde med forskeren. Du vil blive tilknyttet en eller flere forskningsgrupper. Du vil i derudover blive involveret i tværgående økonomiopgaver for hele instituttet, f.eks. analyser og deltagelse i udviklings- og optimeringsopgaver. Du bliver en del af et velfungerende projektøkonomiteamet, der består af 7 m k, og som under ledelse af en teamleder i fællesskab planlægger opgaveløsningen og udviklingen af gruppens arbejdsområde. Du skal være en aktiv del af teamet, og du har medansvar for, at det samlede team er velfungerende. Profil Du har en relevant uddannelse inden for økonomi og administration og gerne erfaring med administration af eksternt finansierede projekter eller tilsvarende kvalifikationer. Du er måske i gang med en HD eller anden efteruddannelse. Du har flair for tal, du har gode analytiske evner, og du arbejder proaktivt. Du har blik for effektiv opgaveløsning, og du arbejder struktureret og selvstændigt. Du har evnen til at bevare overblikket, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs. Du kan begå dig skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk. Du arbejder hjemmevant i Office-pakken, særligt som avanceret bruger af Excel. Vi lægger stor vægt på, at du bidrager konstruktivt til et velfungerende samarbejde med dine administrative og videnskabelige kolleger, og at du har lyst til at være en aktiv del af instituttet. Hvem er vi Niels Bohr Institutet er et internationalt velrenommeret forskningsinstitut med ca.425 medarbejdere og en omsætning på 330 mio. kr. ved Københavns Universitet, Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet (SCIENCE). Instituttets videnskabelige medarbejdere forsker i fysik og uddanner bachelorer, kandidater og ph.d.er i fysik og nanoscience. Niels Bohr Institutet er en spændende arbejdsplads med en stærk, international ånd og stor gensidig respekt på tværs af fagskel. Vi tilbyder Et afvekslende og udfordrende job i et internationalt miljø og et team af gode kolleger med stærke faglige kompetencer. Vi har gode muligheder for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og lægger stor vægt på, at der er god balance mellem arbejdsliv og privatliv. Arbejdspladsen ligger i smukke og historiske omgivelser på Blegdamsvej, tæt på både offentlig transport og indfaldsveje. Instituttet flytter på et endnu ikke fastlagt tidspunkt til den nyetablerede Niels Bohr Bygning på Jagtvej. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes som kontorfunktionær efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten. HK ere vil blive indplaceret i løngruppe 3.2. Der vil være mulighed for forhandling af tillæg. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer. Tiltrædelse senest 1. marts 2020. Din ansøgning Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket SØG STILLINGEN nederst i opslaget) senest 12. januar 2020. Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere information Du kan læse mere om Niels Bohr Institutet og vores forskergrupper på www.nbi.ku.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i økonomi Christine Nuding, tlf. 35333134 og e-mail christine.nuding@nbi.ku.dk .Vil du være del af et internationalt undervisnings- og forskningsmiljø på højeste niveau? På Niels Bohr Institutet har vi succes med at skaffe fondsmidler til vores forskningsaktiviteter. Kom og hjælp os med at administrere dem sammen med et team af engagerede og fagligt stærke økonomer og vær med til at udvikle vores økonomistyring.

Jobbet som projektøkonom

Dit job bliver at understøtte vores dygtige forskere i at varetage det økonomiske ansvar i forbindelse med eksternt og internt finansierede projekter. Vi arbejder blandt andet med bevillinger fra de statslige forskningsråd, EU, Grundforskningsfonden, Innovationsfonden og private fonde.

Din primære opgave bliver budgetlægning, budgetopfølgning og regnskabsaflæggelse på forskningsprojekter i samarbejde med forskeren. Du vil blive tilknyttet en eller flere forskningsgrupper.

Du vil i derudover blive involveret i tværgående økonomiopgaver for hele instituttet, f.eks. analyser og deltagelse i udviklings- og optimeringsopgaver.

Du bliver en del af et velfungerende projektøkonomiteamet, der består af 7 m/k, og som under ledelse af en teamleder i fællesskab planlægger opgaveløsningen og udviklingen af gruppens arbejdsområde. Du skal være en aktiv del af teamet, og du har medansvar for, at det samlede team er velfungerende.

Profil

  • Du har en relevant uddannelse inden for økonomi og administration og gerne erfaring med administration af eksternt finansierede projekter eller tilsvarende kvalifikationer. Du er måske i gang med en HD eller anden efteruddannelse.
  • Du har flair for tal, du har gode analytiske evner, og du arbejder proaktivt.
  • Du har blik for effektiv opgaveløsning, og du arbejder struktureret og selvstændigt.
  • Du har evnen til at bevare overblikket, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs.
  • Du kan begå dig skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk.
  • Du arbejder hjemmevant i Office-pakken, særligt som avanceret bruger af Excel.
  • Vi lægger stor vægt på, at du bidrager konstruktivt til et velfungerende samarbejde med dine administrative og videnskabelige kolleger, og at du har lyst til at være en aktiv del af instituttet.
Hvem er vi

Niels Bohr Institutet er et internationalt velrenommeret forskningsinstitut med ca.425 medarbejdere og en omsætning på 330 mio. kr. ved Københavns Universitet, Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet (SCIENCE). Instituttets videnskabelige medarbejdere forsker i fysik og uddanner bachelorer, kandidater og ph.d.er i fysik og nanoscience. Niels Bohr Institutet er en spændende arbejdsplads med en stærk, international ånd og stor gensidig respekt på tværs af fagskel.

Vi tilbyder

Et afvekslende og udfordrende job i et internationalt miljø og et team af gode kolleger med stærke faglige kompetencer. Vi har gode muligheder for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og lægger stor vægt på, at der er god balance mellem arbejdsliv og privatliv. Arbejdspladsen ligger i smukke og historiske omgivelser på Blegdamsvej, tæt på både offentlig transport og indfaldsveje. Instituttet flytter på et endnu ikke fastlagt tidspunkt til den nyetablerede Niels Bohr Bygning på Jagtvej.

Løn og ansættelsesvilkår

Du ansættes som kontorfunktionær efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten. HK'ere vil blive indplaceret i løngruppe 3.2. Der vil være mulighed for forhandling af tillæg. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer. Tiltrædelse senest 1. marts 2020.

Din ansøgning

Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget) senest 12. januar 2020.

Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere information

Du kan læse mere om Niels Bohr Institutet og vores forskergrupper på www.nbi.ku.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i økonomi Christine Nuding, tlf. 35333134 og e-mail christine.nuding@nbi.ku.dk .

KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-12-12T00:00:002020-01-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

FIC (Forum for international Cooperation) søger en økonomimedarbejder på deltid

FIC – Fagligt Internationalt Center

Valby
Vi søger snarest muligt en økonomimedarbejder på deltid (15-20 timer om ugen). Vi har brug for en medarbejder med stor og solid erfaring i økonomistyring, budgetlægning og bogholderi. Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:Udarbejdelse af budgetter...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Erfaren bogholder med fokus på løn og debitor søges til spændende medievirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse En af Skandinaviens førende medievirksomheder inden for film- og TV-produktion søger en bogholder til virksomhedens økonomiafdeling. Som bogholder vil du sammen med virksomhedens Head of Finance og det resterende økonomiteam udgøre virks...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:20. januar 2020

Solid bogholder søges til veldrevet handelsvirksomhed i Nordsjælland

Proselection

København K
Beskrivelse Som bogholder bliver du eneansvarlig for regnskabsfunktionen i en uformel og solid virksomhed, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag, og gode muligheder for selv at tilrettelægge opgaverne. Det forventes, at du selvstændigt k...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:26. januar 2020

Project Controller for Gehl

GEHL ARCHITECTS ApS

København V
Gehl is looking for a Project Controller to join the Finance and Administration team in Copenhagen. As Project Controller, you will report to the Manager of Finance, while working closely with Project Directors and Project Manager s both in Gehl s C...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:16. januar 2020

Projektøkonom til Niels Bohr Institutet

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
Vil du være del af et internationalt undervisnings- og forskningsmiljø på højeste niveau? På Niels Bohr Institutet har vi succes med at skaffe fondsmidler til vores forskningsaktiviteter. Kom og hjælp os med at administrere dem sammen med et team af...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:12. januar 2020