Skarp funktionsleder til ledelse af et velfungerende it-support kontor i Aalborg

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du erfaring med ledelse af it-brugersupport, og er du drevet af konstant at gøre tingene bedre og at motivere dine medarbejdere til det samme? Så er du måske vore nye lederkollega.

Stærk personaleledelse, leverancesikkerhed og effektivisering
I IT Center Aalborg leverer vi 1. og 2. level support til skatteforvaltningens ansatte. Supporten leveres gennem telefonsluse og online værktøj. Overvågning 24/7 er ligeledes en opgave i centret.

Der er fokus på sikker drift og stabilitet, og din opgave er sammen med de øvrige supportteams at transformere supporten over i et setup, der imødekommer den nye skatteforvaltnings generelle og individuelle behov, nu hvor vi består af syv nye styrelser.

Der er fokus på at skabe en imødekommende support, som er i stand til at afdække kundens behov og løse de mange forskelligartede opgaver, der er, til vores kunders tilfredshed. Vi skal altid løfte supporten til ”the next level”, hvor vi udnytter automatiseringer til at effektivisere og løfte mere komplekse tværfaglige opgaver.

Du får personalesansvaret for 32 ambitiøse it-supportere, og vi lægger vægt på en energiskabende og motiverende it-faglig ledelse. Du formår at være en inspirerende sparringspartner kombineret med evnen til at motivere og fastholde medarbejderne.

Du indgår i et stærkt lederteam i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, som understøtter og leverer drift og support af it-løsninger på tværs af skatteforvaltningen.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er resultatorienteret og prioriterer din faglighed
  • Sikrer medarbejdernes kompetenceudvikling
  • Sikrer videndeling og samarbejde på tværs af teams
  • Har fokus på og til stadighed bidrager til effektivisering af opgaver og processer på tværs af enheder i Drifts- og Udviklingscentret
  • Sikrer at strategier, politikker og mål omsættes på tværs i Drifts- og Udviklingscentret
  • Har erfaring med forandringsledelse
  • Taler og skriver dansk og engelsk på relevant niveau.
Nytænkende og motiverende leder
Erfaring fra et tilsvarende job er en nødvendighed, og vi forventer, at du har en bred it-faglig baggrund og service management erfaring i forhold til leverancestyring og opfølgning. Mindst lige så vigtigt er det, at du motiveres og drives af at levere professionel service til dine kunder.

Som leder er du visionær og idérig. Du sætter ambitiøse mål og uddelegerer ansvar, og du er i stand til at engagere og motivere dine medarbejdere til at tænke nyt i forhold til at levere den bedst mulige service til vores kunder.

Infrastrukturdrift og Services (IDS) – din afdeling
Vi er 9 kontorer i IDS med ca. 235 medarbejdere som understøtter og leverer drift og support af it-løsninger på tværs af skatteforvaltningen. Derudover løser afdelingen mange forskellige opgaver for at understøtte skatteforvaltningens strategiske fokus om sammenhængende og omkostningseffektive it-løsninger af høj kvalitet. IDS har en central rolle i skatteforvaltningens hjemtagningsstrategi og arbejdet med at vedligeholde, drifte og overvåge driften af hjemtagne forretningsapplikationer.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, CV og yderligere relevant materiale via linket ”Søg stillingen” senest tirsdag den 9. august 2022. Vi forventer at holde samtaler løbende, samt at der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst underdirektør Klaus Melsing Bjørnholdt på mail klaus.bjoernholdt@ufst.dk eller funktionsleder John K. C. Madsen på telefon 72389486 eller mail john.madsen@ufst.dk.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.

Stillingen er klassificereret i lønramme 36. Stillingen besættes på overenskomstvilkår.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

Hvis du i forvejen er tjenestemand og ansat internt i Skatteministeriet, skal du stile din ansøgning til Dronningen.

Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2022 eller snarest herefter.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Skarp funktionsleder til ledelse af et velfungerende it-support kontor i Aalborg

Har du erfaring med ledelse af it-brugersupport, og er du drevet af konstant at gøre tingene bedre og at motivere dine medarbejdere til det samme? Så er du måske vore nye lederkollega.

Stærk personaleledelse, leverancesikkerhed og effektivisering
I IT Center Aalborg leverer vi 1. og 2. level support til skatteforvaltningens ansatte. Supporten leveres gennem telefonsluse og online værktøj. Overvågning 24/7 er ligeledes en opgave i centret.

Der er fokus på sikker drift og stabilitet, og din opgave er sammen med de øvrige supportteams at transformere supporten over i et setup, der imødekommer den nye skatteforvaltnings generelle og individuelle behov, nu hvor vi består af syv nye styrelser.

Der er fokus på at skabe en imødekommende support, som er i stand til at afdække kundens behov og løse de mange forskelligartede opgaver, der er, til vores kunders tilfredshed. Vi skal altid løfte supporten til ”the next level”, hvor vi udnytter automatiseringer til at effektivisere og løfte mere komplekse tværfaglige opgaver.

Du får personalesansvaret for 32 ambitiøse it-supportere, og vi lægger vægt på en energiskabende og motiverende it-faglig ledelse. Du formår at være en inspirerende sparringspartner kombineret med evnen til at motivere og fastholde medarbejderne.

Du indgår i et stærkt lederteam i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, som understøtter og leverer drift og support af it-løsninger på tværs af skatteforvaltningen.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er resultatorienteret og prioriterer din faglighed
  • Sikrer medarbejdernes kompetenceudvikling
  • Sikrer videndeling og samarbejde på tværs af teams
  • Har fokus på og til stadighed bidrager til effektivisering af opgaver og processer på tværs af enheder i Drifts- og Udviklingscentret
  • Sikrer at strategier, politikker og mål omsættes på tværs i Drifts- og Udviklingscentret
  • Har erfaring med forandringsledelse
  • Taler og skriver dansk og engelsk på relevant niveau.
Nytænkende og motiverende leder
Erfaring fra et tilsvarende job er en nødvendighed, og vi forventer, at du har en bred it-faglig baggrund og service management erfaring i forhold til leverancestyring og opfølgning. Mindst lige så vigtigt er det, at du motiveres og drives af at levere professionel service til dine kunder.

Som leder er du visionær og idérig. Du sætter ambitiøse mål og uddelegerer ansvar, og du er i stand til at engagere og motivere dine medarbejdere til at tænke nyt i forhold til at levere den bedst mulige service til vores kunder.

Infrastrukturdrift og Services (IDS) – din afdeling
Vi er 9 kontorer i IDS med ca. 235 medarbejdere som understøtter og leverer drift og support af it-løsninger på tværs af skatteforvaltningen. Derudover løser afdelingen mange forskellige opgaver for at understøtte skatteforvaltningens strategiske fokus om sammenhængende og omkostningseffektive it-løsninger af høj kvalitet. IDS har en central rolle i skatteforvaltningens hjemtagningsstrategi og arbejdet med at vedligeholde, drifte og overvåge driften af hjemtagne forretningsapplikationer.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, CV og yderligere relevant materiale via linket ”Søg stillingen” senest tirsdag den 9. august 2022. Vi forventer at holde samtaler løbende, samt at der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst underdirektør Klaus Melsing Bjørnholdt på mail klaus.bjoernholdt@ufst.dk eller funktionsleder John K. C. Madsen på telefon 72389486 eller mail john.madsen@ufst.dk.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.

Stillingen er klassificereret i lønramme 36. Stillingen besættes på overenskomstvilkår.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

Hvis du i forvejen er tjenestemand og ansat internt i Skatteministeriet, skal du stile din ansøgning til Dronningen.

Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2022 eller snarest herefter.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.