Skarp kommunikatør til strategi, medier og platforme

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Motiveres du af at formulere dig skarpt og med fokus på at gøre komplekse budskaber til omverdenen forståelige? Kan du også se strategiske perspektiver i såvel ekstern som intern kommunikation, så er et job i Vurderingsstyrelsens ledelsessekretariat noget for dig.

Dine nye opgaver
Du vil blive en del af Vurderingsstyrelsens ledelsessekretariat, der understøtter topledelsen i arbejde med at koordinere og sætte strategisk retning på tværs, samt sikre, at Folketingets, ministerens og ledelsens beslutninger når ud i hele organisationen.

Du vil komme til at arbejde med en række kommunikationsopgaver med omdrejningspunkt omkring:

  • Formuleringen og opfølgning på ny kommunikationsstrategi
  • Udarbejdelsen af produkter til sociale medier, hjemmeside og interne platforme
  • Håndtering af henvendelser fra eksterne interessenter og andre offentlige myndigheder
  • Udarbejdelse af publikationer og materialer til offentligheden, Skatteministeriet, Folketinget m.fl.
  • Bidrag til gode historier – både internt og eksternt.
Din profil
Du har som udgangspunkt en relevant kommunikationsfaglig baggrund fra et universitet, men kandidater med andre uddannelser kan også komme i betragtning. Du skal kunne nyttiggøre din faglige baggrund og dine erfaringer fra enten medier, bureau eller andre offentlige myndigheder.

Du skal trives med at være opsøgende og selv drive processer og projekter. Du skal finde ro i mange og forskelligartede opgaver, der vedrører mange forskellige indgange til kommunikationsopgaven.

Du skal have en flydende pen og sprog, og du skal være god til at formulere komplekse problemstillinger med tal og regler i let og i klart sprog.

Endeligt forudsætter stillingen, at du har politisk flair og gode samarbejdsevner om mange forskellige opgaver og fagligheder.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest fredag den 1. oktober 2021. Vi forventer at holde samtaler herefter.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kontorchef i Ledelsessekretariatet, Steffen Uglvig Jensen på 7237 0428 eller suj@vurdst.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Ny Østergade 9, 4000 Roskilde.

Vi forventer, at der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.

Tiltrædelse er snarest muligt.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Skarp kommunikatør til strategi, medier og platforme

Motiveres du af at formulere dig skarpt og med fokus på at gøre komplekse budskaber til omverdenen forståelige? Kan du også se strategiske perspektiver i såvel ekstern som intern kommunikation, så er et job i Vurderingsstyrelsens ledelsessekretariat noget for dig.

Dine nye opgaver
Du vil blive en del af Vurderingsstyrelsens ledelsessekretariat, der understøtter topledelsen i arbejde med at koordinere og sætte strategisk retning på tværs, samt sikre, at Folketingets, ministerens og ledelsens beslutninger når ud i hele organisationen.

Du vil komme til at arbejde med en række kommunikationsopgaver med omdrejningspunkt omkring:

  • Formuleringen og opfølgning på ny kommunikationsstrategi
  • Udarbejdelsen af produkter til sociale medier, hjemmeside og interne platforme
  • Håndtering af henvendelser fra eksterne interessenter og andre offentlige myndigheder
  • Udarbejdelse af publikationer og materialer til offentligheden, Skatteministeriet, Folketinget m.fl.
  • Bidrag til gode historier – både internt og eksternt.
Din profil
Du har som udgangspunkt en relevant kommunikationsfaglig baggrund fra et universitet, men kandidater med andre uddannelser kan også komme i betragtning. Du skal kunne nyttiggøre din faglige baggrund og dine erfaringer fra enten medier, bureau eller andre offentlige myndigheder.

Du skal trives med at være opsøgende og selv drive processer og projekter. Du skal finde ro i mange og forskelligartede opgaver, der vedrører mange forskellige indgange til kommunikationsopgaven.

Du skal have en flydende pen og sprog, og du skal være god til at formulere komplekse problemstillinger med tal og regler i let og i klart sprog.

Endeligt forudsætter stillingen, at du har politisk flair og gode samarbejdsevner om mange forskellige opgaver og fagligheder.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest fredag den 1. oktober 2021. Vi forventer at holde samtaler herefter.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kontorchef i Ledelsessekretariatet, Steffen Uglvig Jensen på 7237 0428 eller suj@vurdst.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Ny Østergade 9, 4000 Roskilde.

Vi forventer, at der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.

Tiltrædelse er snarest muligt.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.