Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Skarpe projektledere til Center for Ejendomme

Vil du være med til at udvikle fremtidens institutioner og have stor indflydelse på løsningerne, så de understøtter borgernes og brugernes behov? Så har vi jobbet til dig i Hørsholm Kommune.

Vi søger to dygtige projektledere til en spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde tværfagligt med små og store anlægsopgaver i en koordinerende rolle fra vision til udførelse af konkrete projekter i en kommune med mange interessante og store byggeopgaver i støbeskeen. Det er vigtigt for os, at du har erfaring som projektleder fra byggebranchen, men også at du brænder for opgaven, kan lide det komplekse og kan samarbejde med mange forskellige.

Hvad får du
I Hørsholm Kommune arbejder vi på at sikre kernevelfærden for borgerne bl.a. gennem vores ambitiøse udviklings- og investeringsstrategi ”Velfærd frem for mursten”, der handler om at optimere arealudnyttelsen i de kommunale bygninger.

Du bliver projektleder på bygge- og anlægsopgaver, hvor du vil arbejde med både store og små opgaver. Du vil blive den koordinerende person i forhold til udviklingen fra idé til etablering. Du kommer til at varetage en tværgående rolle, hvor en stor del af din dag kommer til at sikre vidensdeling og sparring med en lang række både interne og eksterne interessenter. Konkret planlægges ny institution, nyt rådhus samt udvikling af skolernes fysiske læringsmiljøer, så de fremtidssikres og understøtter moderne læringsmetoder.

Du får som projektleder, ansvaret for sagsøkonomi, tidsplaner, statusrapportering, at indgå rådgiver-, entreprise- og leveranceaftaler, brugerkontakt, udarbejdelse af en business case, kommunikation generelt, og løbende opfølgning på potentiale- og risikoelementer i projekterne.

Vi kan tilbyde dig et inspirerende og travlt miljø med humor, engagement og faglige udfordringer. Vi lægger vægt på stor selvstændighed i opgaveløsningen og har fokus på det gode arbejdsliv. Du bliver en del af Team Ejendom, med fast base på Rådhuset, men din hverdag vil i lige så høj grad foregå på de mange kommunale ejendomme. Du bliver desuden en del af et velfungerende team med et inspirerende og godt fagligt miljø, og hvor faglig sparring, kurser og inspiration er en selvfølge.

I Team ejendom beskæftiger vi os med bygge/anlæg og drift af kommunens ejendomme. Samtidig sørger vi for at give kommunens kerneopgaver de bedste fysiske rammer. Vi arbejder kontinuerligt med optimering af vores bygningsmasse, som består af bl.a. af skoler, børneinstitutioner og bygninger til kulturelle formål. I alt ca. 150.000 m².

Hvad søger vi
Du har en relevant videregående uddannelse som f.eks. arkitekt, bygningskonstruktør, ingeniør eller lign. med særlig kompetence indenfor projektledelse. Du har erfaring med gennemførelsen af bygge/anlægsopgaver, herunder kommunikation, koordinering, interessent- og brugerinddragelse samt afrapportering og økonomistyring.

Derudover søger vi dig, der har:

  • Erfaring som projektleder i byggebranchen eller lign. Og derved er stærk til tværfagligt samarbejde, kommunikation, procesplanlægning og processtyring
  • Er både samarbejdsorienteret og kan arbejde selvstændigt
  • Har erfaring med eller synes det er interessant at arbejde i en politisk styret organisation
  • Vi lægger lige så stor vægt på dine samarbejdsevner og kreative indstilling som på, hvilken uddannelse du kommer med.


Mere viden
Arbejdstiden er som udgangspunkt 37 timer pr. uge. Ansættelse sker som projektleder og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Hørsholm Rådhus, som er placeret 5 minutters gang fra Kokkedal Station og tæt på motorvejsafkørsel.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om jobbet. Se kontaktinfo til højre.

Vi forventer at holde 1. runde af ansættelsessamtaler i uge 43 og 2. samtaler i starten af uge 44.

Søg sådan
Brug knap eller link til højre for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk/job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.

Hørsholm Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330092904Phoenix-98cf66f012019-09-19T00:00:00Skarpe projektledere til Center for EjendommeVil du være med til at udvikle fremtidens institutioner og have stor indflydelse på løsningerne, så de understøtter borgernes og brugernes behov? Så har vi jobbet til dig i Hørsholm Kommune.

Vi søger to dygtige projektledere til en spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde tværfagligt med små og store anlægsopgaver i en koordinerende rolle fra vision til udførelse af konkrete projekter i en kommune med mange interessante og store byggeopgaver i støbeskeen. Det er vigtigt for os, at du har erfaring som projektleder fra byggebranchen, men også at du brænder for opgaven, kan lide det komplekse og kan samarbejde med mange forskellige.

Hvad får du
I Hørsholm Kommune arbejder vi på at sikre kernevelfærden for borgerne bl.a. gennem vores ambitiøse udviklings- og investeringsstrategi ”Velfærd frem for mursten”, der handler om at optimere arealudnyttelsen i de kommunale bygninger.

Du bliver projektleder på bygge- og anlægsopgaver, hvor du vil arbejde med både store og små opgaver. Du vil blive den koordinerende person i forhold til udviklingen fra idé til etablering. Du kommer til at varetage en tværgående rolle, hvor en stor del af din dag kommer til at sikre vidensdeling og sparring med en lang række både interne og eksterne interessenter. Konkret planlægges ny institution, nyt rådhus samt udvikling af skolernes fysiske læringsmiljøer, så de fremtidssikres og understøtter moderne læringsmetoder.

Du får som projektleder, ansvaret for sagsøkonomi, tidsplaner, statusrapportering, at indgå rådgiver-, entreprise- og leveranceaftaler, brugerkontakt, udarbejdelse af en business case, kommunikation generelt, og løbende opfølgning på potentiale- og risikoelementer i projekterne.

Vi kan tilbyde dig et inspirerende og travlt miljø med humor, engagement og faglige udfordringer. Vi lægger vægt på stor selvstændighed i opgaveløsningen og har fokus på det gode arbejdsliv. Du bliver en del af Team Ejendom, med fast base på Rådhuset, men din hverdag vil i lige så høj grad foregå på de mange kommunale ejendomme. Du bliver desuden en del af et velfungerende team med et inspirerende og godt fagligt miljø, og hvor faglig sparring, kurser og inspiration er en selvfølge.

I Team ejendom beskæftiger vi os med bygge/anlæg og drift af kommunens ejendomme. Samtidig sørger vi for at give kommunens kerneopgaver de bedste fysiske rammer. Vi arbejder kontinuerligt med optimering af vores bygningsmasse, som består af bl.a. af skoler, børneinstitutioner og bygninger til kulturelle formål. I alt ca. 150.000 m².

Hvad søger vi
Du har en relevant videregående uddannelse som f.eks. arkitekt, bygningskonstruktør, ingeniør eller lign. med særlig kompetence indenfor projektledelse. Du har erfaring med gennemførelsen af bygge/anlægsopgaver, herunder kommunikation, koordinering, interessent- og brugerinddragelse samt afrapportering og økonomistyring.

Derudover søger vi dig, der har:

  • Erfaring som projektleder i byggebranchen eller lign. Og derved er stærk til tværfagligt samarbejde, kommunikation, procesplanlægning og processtyring
  • Er både samarbejdsorienteret og kan arbejde selvstændigt
  • Har erfaring med eller synes det er interessant at arbejde i en politisk styret organisation
  • Vi lægger lige så stor vægt på dine samarbejdsevner og kreative indstilling som på, hvilken uddannelse du kommer med.


Mere viden
Arbejdstiden er som udgangspunkt 37 timer pr. uge. Ansættelse sker som projektleder og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Hørsholm Rådhus, som er placeret 5 minutters gang fra Kokkedal Station og tæt på motorvejsafkørsel.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om jobbet. Se kontaktinfo til højre.

Vi forventer at holde 1. runde af ansættelsessamtaler i uge 43 og 2. samtaler i starten af uge 44.

Søg sådan
Brug knap eller link til højre for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk/job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.

Hørsholm Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



2019-10-21T00:56:42.743 Vil du være med til at udvikle fremtidens institutioner og have stor indflydelse på løsningerne, så de understøtter borgernes og brugernes behov? Så har vi jobbet til dig i Hørsholm Kommune. Vi søger to dygtige projektledere til en spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde tværfagligt med små og store anlægsopgaver i en koordinerende rolle fra vision til udførelse af konkrete projekter i en kommune med mange interessante og store byggeopgaver i støbeskeen. Det er vigtigt for os, at du har erfaring som projektleder fra byggebranchen, men også at du brænder for opgaven, kan lide det komplekse og kan samarbejde med mange forskellige. Hvad får du I Hørsholm Kommune arbejder vi på at sikre kernevelfærden for borgerne bl.a. gennem vores ambitiøse udviklings- og investeringsstrategi Velfærd frem for mursten , der handler om at optimere arealudnyttelsen i de kommunale bygninger. Du bliver projektleder på bygge- og anlægsopgaver, hvor du vil arbejde med både store og små opgaver. Du vil blive den koordinerende person i forhold til udviklingen fra idé til etablering. Du kommer til at varetage en tværgående rolle, hvor en stor del af din dag kommer til at sikre vidensdeling og sparring med en lang række både interne og eksterne interessenter. Konkret planlægges ny institution, nyt rådhus samt udvikling af skolernes fysiske læringsmiljøer, så de fremtidssikres og understøtter moderne læringsmetoder. Du får som projektleder, ansvaret for sagsøkonomi, tidsplaner, statusrapportering, at indgå rådgiver-, entreprise- og leveranceaftaler, brugerkontakt, udarbejdelse af en business case, kommunikation generelt, og løbende opfølgning på potentiale- og risikoelementer i projekterne. Vi kan tilbyde dig et inspirerende og travlt miljø med humor, engagement og faglige udfordringer. Vi lægger vægt på stor selvstændighed i opgaveløsningen og har fokus på det gode arbejdsliv. Du bliver en del af Team Ejendom, med fast base på Rådhuset, men din hverdag vil i lige så høj grad foregå på de mange kommunale ejendomme. Du bliver desuden en del af et velfungerende team med et inspirerende og godt fagligt miljø, og hvor faglig sparring, kurser og inspiration er en selvfølge. I Team ejendom beskæftiger vi os med bygge anlæg og drift af kommunens ejendomme. Samtidig sørger vi for at give kommunens kerneopgaver de bedste fysiske rammer. Vi arbejder kontinuerligt med optimering af vores bygningsmasse, som består af bl.a. af skoler, børneinstitutioner og bygninger til kulturelle formål. I alt ca. 150.000 m². Hvad søger vi Du har en relevant videregående uddannelse som f.eks. arkitekt, bygningskonstruktør, ingeniør eller lign. med særlig kompetence indenfor projektledelse. Du har erfaring med gennemførelsen af bygge anlægsopgaver, herunder kommunikation, koordinering, interessent- og brugerinddragelse samt afrapportering og økonomistyring. Derudover søger vi dig, der har: Erfaring som projektleder i byggebranchen eller lign. Og derved er stærk til tværfagligt samarbejde, kommunikation, procesplanlægning og processtyring Er både samarbejdsorienteret og kan arbejde selvstændigt Har erfaring med eller synes det er interessant at arbejde i en politisk styret organisation Vi lægger lige så stor vægt på dine samarbejdsevner og kreative indstilling som på, hvilken uddannelse du kommer med. Mere viden Arbejdstiden er som udgangspunkt 37 timer pr. uge. Ansættelse sker som projektleder og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Hørsholm Rådhus, som er placeret 5 minutters gang fra Kokkedal Station og tæt på motorvejsafkørsel. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om jobbet. Se kontaktinfo til højre. Vi forventer at holde 1. runde af ansættelsessamtaler i uge 43 og 2. samtaler i starten af uge 44. Søg sådan Brug knap eller link til højre for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning. Hørsholm Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnet98cf66f0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1208&ProjectId=145486&DepartmentId=18968&MediaId=4614&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholm3615208Hørsholm Kommune, Rådhuset11Ådalsparkvej 22970HørsholmDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent826390JobNet5047329504732910019-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=98cf66f0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=98cf66f0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=98cf66f0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=98cf66f0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgSkarpe projektledere til Center for Ejendomme12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse362776095kla@horsholm.dkDKDanmarkDKDanmark330187868PROJEKTLEDER der får ansvaret for flere mekaniske projekter på én gangRobot Stillingsbeskrivelse:Du bliver en del af en dynamisk og velfungerende projektafdeling, hvor der lige er startet en ny afdelingschef, som skal være med til at sætte endnu mere turbo på den spændende udviklingsproces, virksomheden er i gang med.Ønsker du at være en del af denne spændende rejse, så kunne denne stilling som projektleder lige være det rette for dig.I rollen som projektleder får du ansvaret for at føre tekniske kundeprojekter og mindre udviklingsopgaver fra A til Z. Du overtager projektet fra sælgerne i marken, når projektet er solgt ind. Du kommer således til at sidde med flere forskellige projekter på n gang, hvor du er ansvarlig for projektstyringen fra start til slut.Du tegner projektet i SolidWorks AutoCAD, laver styklister til indkøbsafdelingen og sikrer projektets videre håndtering i montagen, testafdeling m.v. Du fungerer som tovholder på projekterne, og kommer derfor også til at stå for udfærdigelse og opdatering af projektplaner, overholdelse af tidsfrister, budgettering, dokumentation og naturligvis økonomistyring.Du får en bred kontaktflade til både kunder og leverandører globalt. I det daglige refererer du til - og sparrer med afdelingschefen, der er en meget synlig og moderne leder med stor dedikation til arbejdet.Du skal påregne at have op til 10 rejsedage p.a. Virksomhedsbeskrivelse:Labotek, som blev grundlagt i 1943 og har igennem årene været en pioner inden for udvikling af banebrydende løsninger af høj kvalitet, som henvender sig til plastindustrien. Virksomheden er i dag en af de førende leverandør af udstyr til tørring, transport, dosering og opbevaring af fritflydende plastkorn og pulveriserede materialer. Virksomhedens udstyr er udviklet på basis af de nyeste teknologier og designet til at reducere energiforbruget til det absolutte minimum. Der er ca. 43 medarbejdere tilknyttet virksomheden i dag.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf. 43434060. Løn:Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Egenskaber:Du besidder en god teknisk forståelse og er både en kommerciel og struktureret, administrativt orienteret person, der samtidig er meget hands-on, og derfor godt kan lide at grave sig ned i en opgave samtidig med, at du er i stand til at bevare overblikket over flere projekter på n gang.Du er selvmotiverende og besidder gode samarbejdsevner, og du fungerer og trives godt med at have mange opgaver i gang på n gang. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stillinger, hvor du har fået erfaring både med at tegne i SolidWorks og eller har stået for styring af flere projekter på n gang.Har du erfaring fra metal og eller plastbranchen, er det en stor fordel. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund som ingeniør, produktionsteknolog, tekniker eller andet relevant. Sprogkundskaber IT:Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, og er en erfaren bruger af IT herunder specielt SolidWorks og AutoCAD.Du har givetvis erfaring med MS Project. Arbejdssted:Frederikssund Du tilbydes:At blive en del af en international virksomhed, der er inde i en spændende udvikling.

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af en dynamisk og velfungerende projektafdeling, hvor der lige er startet en ny afdelingschef, som skal være med til at sætte endnu mere turbo på den spændende udviklingsproces, virksomheden er i gang med.

Ønsker du at være en del af denne spændende rejse, så kunne denne stilling som projektleder lige være det rette for dig.

I rollen som projektleder får du ansvaret for at føre tekniske kundeprojekter og mindre udviklingsopgaver fra A til Z. Du overtager projektet fra sælgerne i marken, når projektet er solgt ind. Du kommer således til at sidde med flere forskellige projekter på én gang, hvor du er ansvarlig for projektstyringen fra start til slut.

Du tegner projektet i SolidWorks/AutoCAD, laver styklister til indkøbsafdelingen og sikrer projektets videre håndtering i montagen, testafdeling m.v. Du fungerer som tovholder på projekterne, og kommer derfor også til at stå for udfærdigelse og opdatering af projektplaner, overholdelse af tidsfrister, budgettering, dokumentation og naturligvis økonomistyring.

Du får en bred kontaktflade til både kunder og leverandører globalt. I det daglige refererer du til - og sparrer med afdelingschefen, der er en meget synlig og moderne leder med stor dedikation til arbejdet.

Du skal påregne at have op til 10 rejsedage p.a.

Virksomhedsbeskrivelse:
Labotek, som blev grundlagt i 1943 og har igennem årene været en pioner inden for udvikling af banebrydende løsninger af høj kvalitet, som henvender sig til plastindustrien. Virksomheden er i dag en af de førende leverandør af udstyr til tørring, transport, dosering og opbevaring af fritflydende plastkorn og pulveriserede materialer. Virksomhedens udstyr er udviklet på basis af de nyeste teknologier og designet til at reducere energiforbruget til det absolutte minimum. Der er ca. 43 medarbejdere tilknyttet virksomheden i dag.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf. 43434060.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Du besidder en god teknisk forståelse og er både en kommerciel og struktureret, administrativt orienteret person, der samtidig er meget hands-on, og derfor godt kan lide at grave sig ned i en opgave samtidig med, at du er i stand til at bevare overblikket over flere projekter på én gang.

Du er selvmotiverende og besidder gode samarbejdsevner, og du fungerer og trives godt med at have mange opgaver i gang på én gang.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stillinger, hvor du har fået erfaring både med at tegne i SolidWorks og/eller har stået for styring af flere projekter på én gang.

Har du erfaring fra metal og/eller plastbranchen, er det en stor fordel.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som ingeniør, produktionsteknolog, tekniker eller andet relevant.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, og er en erfaren bruger af IT herunder specielt SolidWorks og AutoCAD.

Du har givetvis erfaring med MS Project.

Arbejdssted:
Frederikssund

Du tilbydes:
At blive en del af en international virksomhed, der er inde i en spændende udvikling.

PROFILPARTNERS ApSBirkerød2020-02-19T00:00:002020-04-01T00:00:00
330180060PROJEKTLEDER til ledelse af renoveringsprojekter i hovedentrepriseRobot Stillingsbeskrivelse:Du kommer til at få ansvaret for dine egne projekter, og får god mulighed for at være med til at byde ind med ideer og løsninger både til dine egne projekter og helt generelt.Du er med helt fra starten, fra ophandling af en opgave og igennem hele projektet, til den færdige løsning overdrages til bygherren.Det bliver din opgave at sikre at både planlægning, byggeledelse, kvalitetssikring og økonomien bliver en succes.Du forventes at køre projekterne, som var det dine egne, og vil derfor også få mulighed for at være med til at udvikle og præge både din egen stilling, og ikke mindst virksomhedens generelle udvikling.Ejerkredsen har opstillet ambitiøse mål for den nærmeste fremtid, og har allerede haft en succesfuld vækst de sidste par år. Med gode og spændende projekter i pipe linen, ser fremtiden meget lovende ud.Da Hald Handberg har valgt at have fokus på hovedentrepriser med fokus på renovering af badeværelser og vinduer i almennyttigt boligbyggeri, ligger der en vigtig opgave i, at også de implicerede beboere i de forskellige projekter bliver informeret, respekteret og hørt. Virksomhedsbeskrivelse:Hald Handberg A S, der ejes af to stiftere ejerleder, samt ejerkredsen bag Elindco Byggefirma A S, er i dag en velfungerende entreprenørvirksomhed, som udfører bygningsrenovering i hovedentreprise med fokus på boligrenovering i almensektoren.Virksomheden har egenproduktion indenfor VVS og tømrer og har særlig ekspertise indenfor badeværelsesrenovering og renovering i beboede lejligheder.Virksomheden, som er i rivende udvikling, har en flad organisationsstruktur med korte beslutningsprocesser og der vil være god mulighed for at få indflydelse. Arbejdssted:Sjælland Storkøbenhavn Egenskaber:Du er en selvmotiverende og målsøgende person med et godt drive, der besidder godt købmandsskab og kan holde mange bolde i luften på n gang.Samtidig er du struktureret og har styr på dine ting, således at du altid besidder et godt overblik både over de faglige og de økonomiske elementer i en byggesag. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har haft ansvaret for hovedentrepriser i størrelsesordenen op til 50 mio. Uddannelser:Det vil være en fordel, at du har en håndværksmæssig baggrund. Har du en baggrund som VVS-installatør, vil det være en stor fordel. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i dansk i skrift og tale og kan begå dig på engelsk.Du er en erfaren bruger af IT, hvorfor det er naturligt for dig at benytte diverse digitale værktøjer med henblik på at imødekomme det papirløse samfund. Løn:Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer, samt pensionsordning, sundhedsforsikring, betalt kørsel fra hjem til arbejde, fri telefon og frokostordning. Du tilbydes:Et godt job hvor du selv kan være med til at præge din hverdag kombineret med et godt arbejdsmiljø med ordnede forhold, god tone og diverse sociale arrangementer.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at få ansvaret for dine egne projekter, og får god mulighed for at være med til at byde ind med ideer og løsninger både til dine egne projekter og helt generelt.

Du er med helt fra starten, fra ophandling af en opgave og igennem hele projektet, til den færdige løsning overdrages til bygherren.

Det bliver din opgave at sikre at både planlægning, byggeledelse, kvalitetssikring og økonomien bliver en succes.

Du forventes at køre projekterne, som var det dine egne, og vil derfor også få mulighed for at være med til at udvikle og præge både din egen stilling, og ikke mindst virksomhedens generelle udvikling.

Ejerkredsen har opstillet ambitiøse mål for den nærmeste fremtid, og har allerede haft en succesfuld vækst de sidste par år. Med gode og spændende projekter i pipe linen, ser fremtiden meget lovende ud.

Da Hald & Handberg har valgt at have fokus på hovedentrepriser med fokus på renovering af badeværelser og vinduer i almennyttigt boligbyggeri, ligger der en vigtig opgave i, at også de implicerede beboere i de forskellige projekter bliver informeret, respekteret og hørt.

Virksomhedsbeskrivelse:
Hald & Handberg A/S, der ejes af to stiftere/ejerleder, samt ejerkredsen bag Elindco Byggefirma A/S, er i dag en velfungerende entreprenørvirksomhed, som udfører bygningsrenovering i hovedentreprise med fokus på boligrenovering i almensektoren.

Virksomheden har egenproduktion indenfor VVS og tømrer og har særlig ekspertise indenfor badeværelsesrenovering og renovering i beboede lejligheder.

Virksomheden, som er i rivende udvikling, har en flad organisationsstruktur med korte beslutningsprocesser og der vil være god mulighed for at få indflydelse.

Arbejdssted:
Sjælland/Storkøbenhavn

 

Egenskaber:
Du er en selvmotiverende og målsøgende person med et godt drive, der besidder godt købmandsskab og kan holde mange bolde i luften på én gang.

Samtidig er du struktureret og har styr på dine ting, således at du altid besidder et godt overblik både over de faglige og de økonomiske elementer i en byggesag.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har haft ansvaret for hovedentrepriser i størrelsesordenen op til 50 mio.

Uddannelser:
Det vil være en fordel, at du har en håndværksmæssig baggrund. Har du en baggrund som VVS-installatør, vil det være en stor fordel.

Sprogkundskaber/IT:
Du er flydende i dansk i skrift og tale og kan begå dig på engelsk.
Du er en erfaren bruger af IT, hvorfor det er naturligt for dig at benytte diverse digitale værktøjer med henblik på at imødekomme det papirløse samfund.

Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer, samt pensionsordning, sundhedsforsikring, betalt kørsel fra hjem til arbejde, fri telefon og frokostordning.

Du tilbydes:
Et godt job hvor du selv kan være med til at præge din hverdag kombineret med et godt arbejdsmiljø med ordnede forhold, god tone og diverse sociale arrangementer.

PROFILPARTNERS ApSBirkerød2020-02-18T00:00:002020-03-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PROJEKTLEDER der får ansvaret for flere mekaniske projekter på én gang

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse:Du bliver en del af en dynamisk og velfungerende projektafdeling, hvor der lige er startet en ny afdelingschef, som skal være med til at sætte endnu mere turbo på den spændende udviklingsproces, virksomheden er i gang med.Ønsker...
Indrykket:19. februar 2020

PROJEKTLEDER til ledelse af renoveringsprojekter i hovedentreprise

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse:Du kommer til at få ansvaret for dine egne projekter, og får god mulighed for at være med til at byde ind med ideer og løsninger både til dine egne projekter og helt generelt.Du er med helt fra starten, fra ophandling af en opga...
Indrykket:18. februar 2020