Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Skolesekretær

Skolesekretær til DIA Privatskole

Sprudler du af glæde, når du er omgivet af mennesker? og i særdeleshed børn? Er du et naturtalent til at bevare professionalismen og roen i telefonen? Kan du slet ikke lade være med at skabe orden og systemer, når du arbejder? Så er du måske vores nye skolesekretær!
DIA Privatskole søger en skolesekretær på fuld tid. Du vil som skolesekretær indgå i team med skoleledelsen og en sekretærelev, men du får ligeledes 30 andre nye kollegaer som du hurtig vil opdage virkelig brænder for deres arbejde.

DIA er Danmarks ældste arabiske privatskole. Vi har eksisteret siden 1978 og vil i år fejre 40-års jubilæum. DIA er kendt for at udklække kritiske og reflektive elever med gode faglige resultater. Skolen huser 360 glade danske elever med vidt forskellig etnisk baggrund.

Vores skole bygger på et islamisk værdigrundlag. Hos os er respekten for det enkelte individ omdrejningspunkt for vores ageren med hinanden. De praktisk islamiske handlinger ses yderligere ved, at vi for eksempel begynder dagen med morgensamling med fælles bøn, samt at der er skemalagt tid til bøn i løbet af skoledagen.

MERE OM DIG:

  • du har en kontoruddannelse og har mod på at lære nyt
  • du har erfaring fra en uddannelsesinstitution – gerne en friskole/folkeskole
  • du tager ansvar for dine opgaver, er fleksibel og initiativrig
 
Dine konkrete arbejdsopgaver vil omfatte:
  • servicering af alle skolens brugere, herunder syge og tilskadekomne elever
  • Skolepengeopkrævning.
  • Udbetaling af løn til vikarer
  • Bogføring, herunder budget og regnskab i samarbejde med ledelsen og skolens revisor
  • Personaleadministration herunder registrering af personalefravær
  • Elevadministration
  • Elevregistrering.
  • Sekretæropgaver generelt
 
Vi bruger følgende IT systemer
  • Tabulex Trio
  • SkoleIntra
  • Proløn
 
Kan du se dig selv blive en del af DIA, men mangler en kompetence eller to så tøv ej, send os en ansøgning. Vi er åbne for at opkvalificere dig med kurser, hvis du er lige den profil vi søger. Vi venter spændt på og glæder os til at tage imod dig som ny kollega.
 
Stillingerne er en fastansættelser med tiltrædelse 1.8.2018 eller snarest derefter

Ansøgningen bedes sendt til e-mail: kontor.dia@dia-privatskole.dk . Ansøgningsfristen er d.1 juli 2018. Vi indkalder til samtaler løbende
Løn- og ansættelsesvilkår:
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst
 
 

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329832555Phoenix-703f216212018-06-15T00:01:49.520SkolesekretærSkolesekretær til DIA Privatskole

Sprudler du af glæde, når du er omgivet af mennesker? og i særdeleshed børn? Er du et naturtalent til at bevare professionalismen og roen i telefonen? Kan du slet ikke lade være med at skabe orden og systemer, når du arbejder? Så er du måske vores nye skolesekretær!
DIA Privatskole søger en skolesekretær på fuld tid. Du vil som skolesekretær indgå i team med skoleledelsen og en sekretærelev, men du får ligeledes 30 andre nye kollegaer som du hurtig vil opdage virkelig brænder for deres arbejde.

DIA er Danmarks ældste arabiske privatskole. Vi har eksisteret siden 1978 og vil i år fejre 40-års jubilæum. DIA er kendt for at udklække kritiske og reflektive elever med gode faglige resultater. Skolen huser 360 glade danske elever med vidt forskellig etnisk baggrund.

Vores skole bygger på et islamisk værdigrundlag. Hos os er respekten for det enkelte individ omdrejningspunkt for vores ageren med hinanden. De praktisk islamiske handlinger ses yderligere ved, at vi for eksempel begynder dagen med morgensamling med fælles bøn, samt at der er skemalagt tid til bøn i løbet af skoledagen.

MERE OM DIG:
  • du har en kontoruddannelse og har mod på at lære nyt
  • du har erfaring fra en uddannelsesinstitution – gerne en friskole/folkeskole
  • du tager ansvar for dine opgaver, er fleksibel og initiativrig
 
Dine konkrete arbejdsopgaver vil omfatte:
  • servicering af alle skolens brugere, herunder syge og tilskadekomne elever
  • Skolepengeopkrævning.
  • Udbetaling af løn til vikarer
  • Bogføring, herunder budget og regnskab i samarbejde med ledelsen og skolens revisor
  • Personaleadministration herunder registrering af personalefravær
  • Elevadministration
  • Elevregistrering.
  • Sekretæropgaver generelt
 
Vi bruger følgende IT systemer
  • Tabulex Trio
  • SkoleIntra
  • Proløn
 
Kan du se dig selv blive en del af DIA, men mangler en kompetence eller to så tøv ej, send os en ansøgning. Vi er åbne for at opkvalificere dig med kurser, hvis du er lige den profil vi søger. Vi venter spændt på og glæder os til at tage imod dig som ny kollega.
 
Stillingerne er en fastansættelser med tiltrædelse 1.8.2018 eller snarest derefter

Ansøgningen bedes sendt til e-mail: kontor.dia@dia-privatskole.dk . Ansøgningsfristen er d.1 juli 2018. Vi indkalder til samtaler løbende
Løn- og ansættelsesvilkår:
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst
 
 
2018-08-13T00:50:42.790 Skolesekretær til DIA PrivatskoleSprudler du af glæde, når du er omgivet af mennesker? og i særdeleshed børn? Er du et naturtalent til at bevare professionalismen og roen i telefonen? Kan du slet ikke lade være med at skabe orden og systemer, når du arbejder? Så er du måske vores nye skolesekretær!DIA Privatskole søger en skolesekretær på fuld tid. Du vil som skolesekretær indgå i team med skoleledelsen og en sekretærelev, men du får ligeledes 30 andre nye kollegaer som du hurtig vil opdage virkelig brænder for deres arbejde.DIA er Danmarks ældste arabiske privatskole. Vi har eksisteret siden 1978 og vil i år fejre 40-års jubilæum. DIA er kendt for at udklække kritiske og reflektive elever med gode faglige resultater. Skolen huser 360 glade danske elever med vidt forskellig etnisk baggrund.Vores skole bygger på et islamisk værdigrundlag. Hos os er respekten for det enkelte individ omdrejningspunkt for vores ageren med hinanden. De praktisk islamiske handlinger ses yderligere ved, at vi for eksempel begynder dagen med morgensamling med fælles bøn, samt at der er skemalagt tid til bøn i løbet af skoledagen.MERE OM DIG:du har en kontoruddannelse og har mod på at lære nytdu har erfaring fra en uddannelsesinstitution gerne en friskole folkeskoledu tager ansvar for dine opgaver, er fleksibel og initiativrig Dine konkrete arbejdsopgaver vil omfatte:servicering af alle skolens brugere, herunder syge og tilskadekomne eleverSkolepengeopkrævning.Udbetaling af løn til vikarerBogføring, herunder budget og regnskab i samarbejde med ledelsen og skolens revisorPersonaleadministration herunder registrering af personalefraværElevadministrationElevregistrering.Sekretæropgaver generelt Vi bruger følgende IT systemerTabulex TrioSkoleIntraProløn Kan du se dig selv blive en del af DIA, men mangler en kompetence eller to så tøv ej, send os en ansøgning. Vi er åbne for at opkvalificere dig med kurser, hvis du er lige den profil vi søger. Vi venter spændt på og glæder os til at tage imod dig som ny kollega. Stillingerne er en fastansættelser med tiltrædelse 1.8.2018 eller snarest derefterAnsøgningen bedes sendt til e-mail: kontor.dia@dia-privatskole.dk . Ansøgningsfristen er d.1 juli 2018. Vi indkalder til samtaler løbendeLøn- og ansættelsesvilkår:Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst10Phoenix703f2162101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-12T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3286857DIA Privatskole11Skt. Hans Gade 252200København NDKDanmarkORS/703f2162_logo.jpegORS/Small/703f2162_logo.jpeg0
kontor.dia@dia-privatskole.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent590727PhoenixMedium0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=703f2162https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=703f2162https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=703f2162&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=703f2162&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/9.jpgBrænder du for at blive Skolesekretær?12007991Dansk3Læse/ tale411511Skolesekretær5Kontor og administration9Undervisning og pædagogik355634898kontor.dia@dia-privatskole.dkkontor.dia@dia-privatskole.dkDanmarkDanmark330006537Specialist med kendskab til løsningsarkitektur og interesse i AWS Cloud - gerne nyuddannetRobot Vil du være med til at videreudvikle nye features, teknologier og mønstre og har du lyst til at arbejde i et agilt tværfunktionelt team? Har du interesse i at arbejde med cloudteknologier? Så er du måske vores nye Cloud Solution Architect i it-udvikling i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Udvikle og drive tekniske løsninger, designs og beslutninger Som Cloud Solution Architect hos Udviklings- og Forenklingsstyrelsen (UFST) skal du arbejde i et agilt tværfunktionelt team, hvis formål er at udvikle og drive tekniske løsninger, designs og beslutninger. Du vil assistere erfarne AWS Cloud Solution Architects med løsningdesigns hele vejen fra den indledende analyse af krav til leveringen af en fungerende løsning i et produktionssetup. Sammen med dit team skal du fremme brugen af Infrastructure as Code og automatisering til understøttelse af udvikling, test og projektlevering. Du skal hjælpe med supportering af programmets arkitektur roadmap ved at sikre sammenhæng med programstandarder og organisationen som helhed samt videreudvikling med nye features, teknologier og mønstre, når dette er påkrævet. Du vil modtage oplæring i jobbet, mens du arbejder. For at lykkes i stillingen er det vigtigt, at du kan samarbejde med eksperter i den forretningsmæssige side af programmet for at formulere forretningens krav og omdanne disse til tekniske løsninger. Herudover vil assistere de erfarne arkitekter med: produktion af løsningsarkitektur og dokumentation fra initiering til levering design af AWS målarkitekturen indenfor de standarder der er fastsat af programmet levering af en fleksibel og skalerbar overordnet løsning supportering af løbende udgiftsreducering af platformsomkostninger validering af designs udviklet af tredjeparter bidrage til den overordnede håndtering af dataflow. Teknisk arkitekt med interesse og viden indenfor cloud Vi forestiller os, at du har en relevant kandidatuddannelse indenfor fx it. Du har interesse i at arbejde som teknisk arkitekt og har interesse for cloud teknologier, AWS, Azure eller Google. Du kender til agile værktøjer, helst SAFe modellen, da det er det værktøj, vi bruger i vores hverdag. Herudover er det en fordel, hvis du har kendskab til eller certificering indenfor: best practice i sikkerhedsarkitektur og viden og netværksarkitektur Domain Driven Design Microservice arkitektur CI CD værktøjer og processer Architectural certification Cloud certification Som person er du tillidsfuld og i stand til at engagere interessenter på alle niveauer af organisationen. Vi forventer, at du er fagligt velfunderet, engageret og vant til at arbejde med andre i teams, og at du kan samarbejde på tværs i organisationen med f.eks. udviklere, procesejere, statistikere og jurister. Om din nye arbejdsplads Udviklings- og Forenklingsstyrelsens arbejde har indflydelse på alle danskeres liv og på al offentlig finansiering i Danmark. Med stor indflydelse hører et stort ansvar, hvorfor vi skal efterleve de højeste faglige og lovmæssige standarder. Dermed skal vi være dybt fagligt specialiserede, uden dog at miste forståelsen for samfundets behov. I løsningen af denne opgave kommer din faglighed i spil og hjælper med at de bedste forudsætninger hele tiden er tilstede for en lang række forskellige fagspecialister. Vi hjælper hinanden og arbejder sammen for hele tiden at optimere alt hvad vi gør. Kernen i vores arbejde er høje ambitioner, et fælles mål om integritet og transparens, hvorfor der er stort fokus på optimal ledelse og udvikling af samtlige ansatte, professionelt såvel som menneskeligt. Vi har en uformel omgangstone, og vores daglige sparring, medarbejdere imellem, er en forudsætning for skabelsen af gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt til i morgen. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 30. april 2019. Vi holder samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Dave Pearson tlf.: 72371499. Der vil blive gennemført tests i forbindelse med ansættelsesprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at videreudvikle nye features, teknologier og mønstre og har du lyst til at arbejde i et agilt tværfunktionelt team? Har du interesse i at arbejde med cloudteknologier? Så er du måske vores nye Cloud Solution Architect i it-udvikling i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.

Udvikle og drive tekniske løsninger, designs og beslutninger
Som Cloud Solution Architect hos Udviklings- og Forenklingsstyrelsen (UFST) skal du arbejde i et agilt tværfunktionelt team, hvis formål er at udvikle og drive tekniske løsninger, designs og beslutninger. Du vil assistere erfarne AWS Cloud Solution Architects med løsningdesigns hele vejen fra den indledende analyse af krav til leveringen af en fungerende løsning i et produktionssetup. Sammen med dit team skal du fremme brugen af Infrastructure as Code og automatisering til understøttelse af udvikling, test og projektlevering. Du skal hjælpe med supportering af programmets arkitektur roadmap ved at sikre sammenhæng med programstandarder og organisationen som helhed samt videreudvikling med nye features, teknologier og mønstre, når dette er påkrævet.

Du vil modtage oplæring i jobbet, mens du arbejder. For at lykkes i stillingen er det vigtigt, at du kan samarbejde med eksperter i den forretningsmæssige side af programmet for at formulere forretningens krav og omdanne disse til tekniske løsninger.

Herudover vil assistere de erfarne arkitekter med:

  • produktion af løsningsarkitektur og dokumentation fra initiering til levering
  • design af AWS målarkitekturen indenfor de standarder der er fastsat af programmet
  • levering af en fleksibel og skalerbar overordnet løsning
  • supportering af løbende udgiftsreducering af platformsomkostninger
  • validering af designs udviklet af tredjeparter
  • bidrage til den overordnede håndtering af dataflow.

Teknisk arkitekt med interesse og viden indenfor cloud
Vi forestiller os, at du har en relevant kandidatuddannelse indenfor fx it. Du har interesse i at arbejde som teknisk arkitekt og har interesse for cloud teknologier, AWS, Azure eller Google. Du kender til agile værktøjer, helst SAFe modellen, da det er det værktøj, vi bruger i vores hverdag.

Herudover er det en fordel, hvis du har kendskab til eller certificering indenfor:

  • best practice i sikkerhedsarkitektur og viden og netværksarkitektur
  • Domain Driven Design
  • Microservice arkitektur
  • CI/CD værktøjer og processer
  • Architectural certification
  • Cloud certification


Som person er du tillidsfuld og i stand til at engagere interessenter på alle niveauer af organisationen. Vi forventer, at du er fagligt velfunderet, engageret og vant til at arbejde med andre i teams, og at du kan samarbejde på tværs i organisationen med f.eks. udviklere, procesejere, statistikere og jurister.

Om din nye arbejdsplads
Udviklings- og Forenklingsstyrelsens arbejde har indflydelse på alle danskeres liv og på al offentlig finansiering i Danmark. Med stor indflydelse hører et stort ansvar, hvorfor vi skal efterleve de højeste faglige og lovmæssige standarder. Dermed skal vi være dybt fagligt specialiserede, uden dog at miste forståelsen for samfundets behov. I løsningen af denne opgave kommer din faglighed i spil og hjælper med at de bedste forudsætninger hele tiden er tilstede for en lang række forskellige fagspecialister.

Vi hjælper hinanden og arbejder sammen for hele tiden at optimere alt hvad vi gør. Kernen i vores arbejde er høje ambitioner, et fælles mål om integritet og transparens, hvorfor der er stort fokus på optimal ledelse og udvikling af samtlige ansatte, professionelt såvel som menneskeligt. Vi har en uformel omgangstone, og vores daglige sparring, medarbejdere imellem, er en forudsætning for skabelsen af gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt til i morgen.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 30. april 2019. Vi holder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Dave Pearson tlf.: 72371499.

Der vil blive gennemført tests i forbindelse med ansættelsesprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, FrederiksbergFrederiksberg2019-04-12T00:00:002019-04-30T00:00:00
330006517Specialist med interesse i DevOps - gerne nyuddannetRobot Motiveres du af høje kvalitetskrav og kan du levere på dem? Vil du arbejde med helt moderne teknologier og udvikle it-systemer til ejendomsområdet og øvrige skattefaglige områder i Danmarks skatteforvaltning? Så er du måske vores nye DevOps engineer. Som DevOps engineer i Implementeringscenter for Ejendomsvurdering (ICE) får du en afgørende rolle i moderniseringen af it-systemer til den danske skatteforvaltning, hvor ejendomsområdet er i fokus i øjeblikket. Udviklingen foregår i sprints med udgangspunkt i SCRUM og SAFe, med daglige standups, kanban boards og leverancer i løbende releases. Det er ikke nogen lille opgave, vi er blevet stillet. Vi udvikler et nyt system til at sikre fair og transparente ejendomsvurderinger til borgerne. Det er en del af en større overhaling af hele ejendomsvurderingsområdet. Alle opgaverne er samlet i en programorganisation, Implementeringscenter for Ejendomsvurdering (ICE). Vi har et stort fokus på at sikre, at vores it-løsninger kan klare den opgave, den er sat i verden for at løse, og vi er fast besluttede på at lykkes. DevOps engineer med høj faglighed Som DevOps engineer i ICE vil du i samarbejde med et team af DevOps, scrum masters og product owners implementere infrastruktur og integrationer til brug for udviklere og andre interessenter i Vurderingsstyrelsen. Du skal have mod på at arbejde med Infrastructure as Code og på at lære, hvordan man bygger lovlige og sikre it-systemer, der for en stor dels vedkommende afvikles på en 3. parts cloud leverandør. Du får mulighed for at: arbejde med AWS, Event sourcing, Docker, Terraform og Linux arbejde sammen med andre, som er interesserede i disse spændende teknologier gøre en forskel i samfundet ved at stå for systemet, der skal lave de nye offentlige ejendomsvurderinger Nyuddannet med ambitioner og lyst til faglige udfordringer Vi forestiller os, at du er uddannet datalog, ingeniør, datamatiker eller har en anden relevant videregående uddannelse. Du har interesse i at arbejde med DevOps-metoder og kendskab til DevOps er en fordel. Vi forventer, at du er fagligt velfunderet, engageret og vant til at arbejde med andre i teams, og at du kan samarbejde på tværs i organisationen med f.eks. udviklere, procesejere, statistikere og jurister. ICE, er som det første store offentlige program, godkendt til at etablere produktionsmiljø hos Amazon, hvorfor viden om cloud løsninger er et plus. Om din nye arbejdsplads i ICE ICE berører alle danskere med fast ejendom og er en del af fundamentet for finansiering af Danmark. Det er et stort ansvar, og derfor skal vi være dybt specialiserede og leve op til de højeste faglige standarder, samtidig med at vi har øje for hele samfundets behov. Vi er formelt organiseret efter kompetencer, men arbejder i programmet i tværfaglige teams efter SAFe modellen. Du bliver ansat i kontoret Udvikling 1 ICE sammen med 6 andre fastansatte kollegaer. Vi hjælper hinanden og arbejder hele tiden sammen for at øge kvaliteten af alt hvad vi gør. Opgaven er stor, og der er tryk på, men vi bevarer en uformel omgangstone og tager det alvorligt, at vi også skal have det sjovt. Der er en stor grad af fællesskabsfølelse og et godt sammenhold. Vi er præget af en flad struktur med medbestemmelse på de enkelte teams. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket Søg jobbet senest 30. april. Vi holder samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Dave Pearson tlf.: 72371499. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Der vil blive gennemført tests i forbindelse med ansættelsesprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Arbejdsstedet vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Motiveres du af høje kvalitetskrav og kan du levere på dem? Vil du arbejde med helt moderne teknologier og udvikle it-systemer til ejendomsområdet og øvrige skattefaglige områder i Danmarks skatteforvaltning? Så er du måske vores nye DevOps engineer.

Som DevOps engineer i Implementeringscenter for Ejendomsvurdering (ICE) får du en afgørende rolle i moderniseringen af it-systemer til den danske skatteforvaltning, hvor ejendomsområdet er i fokus i øjeblikket. Udviklingen foregår i sprints med udgangspunkt i SCRUM og SAFe, med daglige standups, kanban boards og leverancer i løbende releases.

Det er ikke nogen lille opgave, vi er blevet stillet. Vi udvikler et nyt system til at sikre fair og transparente ejendomsvurderinger til borgerne. Det er en del af en større overhaling af hele ejendomsvurderingsområdet. Alle opgaverne er samlet i en programorganisation, Implementeringscenter for Ejendomsvurdering (ICE). Vi har et stort fokus på at sikre, at vores it-løsninger kan klare den opgave, den er sat i verden for at løse, og vi er fast besluttede på at lykkes.

DevOps engineer med høj faglighed
Som DevOps engineer i ICE vil du i samarbejde med et team af DevOps, scrum masters og product owners implementere infrastruktur og integrationer til brug for udviklere og andre interessenter i Vurderingsstyrelsen. Du skal have mod på at arbejde med Infrastructure as Code og på at lære, hvordan man bygger lovlige og sikre it-systemer, der for en stor dels vedkommende afvikles på en 3. parts cloud leverandør.

Du får mulighed for at:

  • arbejde med AWS, Event sourcing, Docker, Terraform og Linux
  • arbejde sammen med andre, som er interesserede i disse spændende teknologier
  • gøre en forskel i samfundet ved at stå for systemet, der skal lave de nye offentlige ejendomsvurderinger

Nyuddannet med ambitioner og lyst til faglige udfordringer
Vi forestiller os, at du er uddannet datalog, ingeniør, datamatiker eller har en anden relevant videregående uddannelse. Du har interesse i at arbejde med DevOps-metoder og kendskab til DevOps er en fordel. Vi forventer, at du er fagligt velfunderet, engageret og vant til at arbejde med andre i teams, og at du kan samarbejde på tværs i organisationen med f.eks. udviklere, procesejere, statistikere og jurister.

ICE, er som det første store offentlige program, godkendt til at etablere produktionsmiljø hos Amazon, hvorfor viden om cloud løsninger er et plus.

Om din nye arbejdsplads i ICE
ICE berører alle danskere med fast ejendom og er en del af fundamentet for finansiering af Danmark. Det er et stort ansvar, og derfor skal vi være dybt specialiserede og leve op til de højeste faglige standarder, samtidig med at vi har øje for hele samfundets behov. Vi er formelt organiseret efter kompetencer, men arbejder i programmet i tværfaglige teams efter SAFe modellen.

Du bliver ansat i kontoret Udvikling 1 ICE sammen med 6 andre fastansatte kollegaer. Vi hjælper hinanden og arbejder hele tiden sammen for at øge kvaliteten af alt hvad vi gør. Opgaven er stor, og der er tryk på, men vi bevarer en uformel omgangstone og tager det alvorligt, at vi også skal have det sjovt. Der er en stor grad af fællesskabsfølelse og et godt sammenhold. Vi er præget af en flad struktur med medbestemmelse på de enkelte teams.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg jobbet” senest 30. april. Vi holder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Dave Pearson tlf.: 72371499.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Der vil blive gennemført tests i forbindelse med ansættelsesprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Arbejdsstedet vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, FrederiksbergFrederiksberg2019-04-12T00:00:002019-04-30T00:00:00
330005969Forsyningstilsynet søger direktionssekretær med stærke IT-kompetencerRobot Trives du med en omskiftelig hverdag? Har du solide IT kompetencer, og et stort servicegen? Så har du nu muligheden for at blive en del af en dynamisk organisation med alsidige opgaver og gode kolleger. Central rolle i organisationen Din primære opgaver bliver at være sekretær for Tilsynets direktør og hjælpe direktøren med arbejdsdagens praktiske udfordringer. Herudover skal du som assistent for direktøren selvstændigt løse en række opgaver. Det kan bl.a. være mødeforberedelse og planlægning, rejsebestillinger og afregninger i RejsUd, kalenderstyring og telefonpasning. Som sekretær for administrationsafdelingen holder du styr på det fælles elektroniske arkiv samt afdelingens sager i Public 360, og du bistår sagsbehandlerne med wordskabeloner og andre praktiske IT-spørgsmål. Endelig varetager du rollen som superbruger for superbrugerne, og du har den dybe indsigt i IT-systemer samt flair for at sætte dig ind i nye systemer. Du bliver tilsynets kontakt til Statens IT og ansvarlig for mobiltelefoner (brugersupport, opsætning og brugerprofiler). Herudover vil du skulle deltage i - men også selvstændigt løse - en række administrative opgaver. Tilsynet flytter i december 2019 til nye, flotte omgivelser i Frederiksværk. Kvalifikationer Du har solid administrativ baggrund samt erfaring med sekretærrollen. Det er afgørende, at du kan bevare overblikket og samtidig holde fokus på de vigtige detaljer i en hverdag, der er præget af et højt aktivitetsniveau. Du skal kunne finde glæde i rutineprægede opgaver og opgaver af mere praktisk karakter. Som person er du selvstarter, og du er vant til at indgå i tæt samarbejde med kollegaer, men kan ligeledes arbejde selvstændigt. Du er serviceminded og kommunikerer godt. Du skal kunne varetage rollen som superbruger af alle Office-pakkens elementer og du skal være vant til - eller i stand til - at sætte dig ind i nye systemer. Et socialt arbejdsmiljø med fokus på faglig udvikling I Forsyningstilsynet er vi ca. 100 engagerede medarbejdere, der skaber rammerne for en effektiv, sikker og innovativ energiforsyning. Du bliver en del af en organisation med en flad struktur og et godt socialt miljø, hvor faglig sparring og udvikling er i fokus. Miljøet er energisk og inspirerende. Du vil i det daglige opleve frihed og fleksibilitet, som er med til at skabe en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv. Interesseret? Har vi fanget din interesse, så tøv endelig ikke med at søge stillingen gennem linket her på siden. Du bedes venligst vedhæfte relevante dokumenter, herunder eksamensbeviser. Ansøgningsfrist: 6. maj 2019. Der indkaldes løbende til samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Tiltrædelse snarest muligt. Din ansættelse vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Alle uanset etnisk baggrund, alder og køn, opfordres til at søge stillingen. Vil du høre mere om stillingen, så kontakt gerne teamleder Jan Kjældgaard på jakj@forsyningstilsynet.dk eller på telefon 41715439.Trives du med en omskiftelig hverdag? Har du solide IT kompetencer, og et stort servicegen? Så har du nu muligheden for at blive en del af en dynamisk organisation med alsidige opgaver og gode kolleger.

Central rolle i organisationen
Din primære opgaver bliver at være sekretær for Tilsynets direktør og hjælpe direktøren med arbejdsdagens praktiske udfordringer. Herudover skal du som assistent for direktøren selvstændigt løse en række opgaver. Det kan bl.a. være mødeforberedelse og planlægning, rejsebestillinger og afregninger i RejsUd, kalenderstyring og telefonpasning.

Som sekretær for administrationsafdelingen holder du styr på det fælles elektroniske arkiv samt afdelingens sager i Public 360, og du bistår sagsbehandlerne med wordskabeloner og andre praktiske IT-spørgsmål.

Endelig varetager du rollen som superbruger for superbrugerne, og du har den dybe indsigt i IT-systemer samt flair for at sætte dig ind i nye systemer. Du bliver tilsynets kontakt til Statens IT og ansvarlig for mobiltelefoner (brugersupport, opsætning og brugerprofiler).

Herudover vil du skulle deltage i - men også selvstændigt løse - en række administrative opgaver.

Tilsynet flytter i december 2019 til nye, flotte omgivelser i Frederiksværk.

Kvalifikationer
Du har solid administrativ baggrund samt erfaring med sekretærrollen. Det er afgørende, at du kan bevare overblikket og samtidig holde fokus på de vigtige detaljer i en hverdag, der er præget af et højt aktivitetsniveau. Du skal kunne finde glæde i rutineprægede opgaver og opgaver af mere praktisk karakter. Som person er du selvstarter, og du er vant til at indgå i tæt samarbejde med kollegaer, men kan ligeledes arbejde selvstændigt. Du er serviceminded og kommunikerer godt. Du skal kunne varetage rollen som superbruger af alle Office-pakkens elementer og du skal være vant til - eller i stand til - at sætte dig ind i nye systemer.

Et socialt arbejdsmiljø med fokus på faglig udvikling
I Forsyningstilsynet er vi ca. 100 engagerede medarbejdere, der skaber rammerne for en effektiv, sikker og innovativ energiforsyning.
Du bliver en del af en organisation med en flad struktur og et godt socialt miljø, hvor faglig sparring og udvikling er i fokus. Miljøet er energisk og inspirerende. Du vil i det daglige opleve frihed og fleksibilitet, som er med til at skabe en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Interesseret?
Har vi fanget din interesse, så tøv endelig ikke med at søge stillingen gennem linket her på siden. Du bedes venligst vedhæfte relevante dokumenter, herunder eksamensbeviser.
Ansøgningsfrist: 6. maj 2019. Der indkaldes løbende til samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Tiltrædelse snarest muligt. Din ansættelse vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Alle uanset etnisk baggrund, alder og køn, opfordres til at søge stillingen.

Vil du høre mere om stillingen, så kontakt gerne teamleder Jan Kjældgaard på jakj@forsyningstilsynet.dk eller på telefon 41715439.

ForsyningstilsynetValby2019-04-11T00:00:002019-05-06T00:00:00
330004842Skarpe informationsarkitekterRobot Er du en informationsarkitekt, der motiveres af høje kvalitetskrav, og som kan levere på dem? Vil du arbejde med helt moderne teknologier og være med til at sikre udviklingen af IT-systemer til ejendomsområdet og de øvrige skattefaglige områder i Danmarks skatteforvaltning? Så er du måske vores nye informationsarkitekt. Som informationsarkitekt i Implementeringscenter for Ejendomsvurdering (ICE) får du en afgørende rolle i moderniseringen af IT-systemer til den danske skatteforvaltning, hvor ejendomsområdet er i fokus. Udviklingen foregår i sprints med udgangspunkt i SCRUM og SAFe, med daglige standups, kanban boards og leverancer i løbende releases. Det er ikke nogen lille opgave, vi er blevet stillet. Vi udvikler et nyt system, der skal sikre fair og transparente ejendomsvurderinger til borgerne. Det er en del af en større gennemgang af hele ejendomsvurderingsområdet. Alle opgaverne er samlet i en programorganisation, Implementeringscenter for Ejendomsvurdering (ICE). Vi har et stort fokus på at sikre, at vores IT-løsninger kan klare den opgave, den er sat i verden for at løse, og vi er fast besluttede på at lykkes. Udadvendt rolle i spændingsfeltet mellem forretning og IT Der er tale om to nyoprettede stillinger i ICE. Du bliver placeret i vores IT-udviklingskontor og har kontaktflader til det meste af programmet. Du samarbejder med både interne projektteams og underleverandører på tværs af programmet og kommer til at fungere som intern projektleder tovholder på bl.a. data governance. Vi forventer, at du naturligt kan operere på det strategiske, taktiske og operationelle niveau, da rollen i stor udstrækning kræver et samlende overblik. Din fornemmeste opgave er at fungere som brobygger imellem IT og forretningen. Med din analytiske sans og din evne til at se hver opgave som del af en større helhed, bidrager du til, at programmet lykkes. Vi søger to informationsarkitekter, som sammen med vores teams af IT-arkitekter og udviklere kan afdække, designe og optimere programmets data governance. Programmet er i konstant udvikling, og der er et stort behov for at skabe en agil informationsarkitektur, der hjælper med at sikre forankring og dokumentation af forretningsmål, designmønstre og teknologivalg til både eksisterende og nye fremadrettede løsninger. Du kommer blandt andet til at arbejde med at: Definere og designe programmets informationsarkitektur Implementere Digitaliseringsstyrelsens retningslinjer for formidling og dokumentation af arkitektur i digitaliseringsprojekter Etablere og vedligeholde arkitektur-guidelines i form af målbilleder, guidelines og principper Afdække, dokumentere og vedligeholde vores informations- og logiske arkitektur på confluence Samarbejde med programmets andre arkitekter om guidelines for IT-strategi, teknologi-roadmaps og data life cycle management. Om dig Som informationsarkitekt skal du selvstændigt arbejde opsøgende og bredt i organisationen og fungere i nær berøring med mange teams og områder. Det er vigtigt, at du er analytisk, detaljeorienteret og kvalitetsbevidst, og at du arbejder struktureret. På den måde sikrer du, at dine leverancer bliver leveret til tiden og i den rette kvalitet. Du trives med at sætte dig ind i komplekse og eller udokumenterede processer. Dine faglige kompetencer omfatter: Relevant IT-baggrund uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau Projektledererfaring Kendskab til ISO 27001 er en fordel Kendskab til AWS, PostGreSQL eller lignende databasesystemer er en fordel Gode mundtlige og skriftlige engelskkundskaber Ansøgning og kontakt Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket Søg jobbet senest 3. maj 2019. Vi holder samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Brian N. Lygh på tlf. 72372393. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Der vil indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Arbejdsstedet vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Er du en informationsarkitekt, der motiveres af høje kvalitetskrav, og som kan levere på dem? Vil du arbejde med helt moderne teknologier og være med til at sikre udviklingen af IT-systemer til ejendomsområdet og de øvrige skattefaglige områder i Danmarks skatteforvaltning? Så er du måske vores nye informationsarkitekt.

Som informationsarkitekt i Implementeringscenter for Ejendomsvurdering (ICE) får du en afgørende rolle i moderniseringen af IT-systemer til den danske skatteforvaltning, hvor ejendomsområdet er i fokus. Udviklingen foregår i sprints med udgangspunkt i SCRUM og SAFe, med daglige standups, kanban boards og leverancer i løbende releases.

Det er ikke nogen lille opgave, vi er blevet stillet. Vi udvikler et nyt system, der skal sikre fair og transparente ejendomsvurderinger til borgerne. Det er en del af en større gennemgang af hele ejendomsvurderingsområdet. Alle opgaverne er samlet i en programorganisation, Implementeringscenter for Ejendomsvurdering (ICE). Vi har et stort fokus på at sikre, at vores IT-løsninger kan klare den opgave, den er sat i verden for at løse, og vi er fast besluttede på at lykkes.

Udadvendt rolle i spændingsfeltet mellem forretning og IT
Der er tale om to nyoprettede stillinger i ICE. Du bliver placeret i vores IT-udviklingskontor og har kontaktflader til det meste af programmet. Du samarbejder med både interne projektteams og underleverandører på tværs af programmet og kommer til at fungere som intern projektleder/tovholder på bl.a. data governance. Vi forventer, at du naturligt kan operere på det strategiske, taktiske og operationelle niveau, da rollen i stor udstrækning kræver et samlende overblik.

Din fornemmeste opgave er at fungere som brobygger imellem IT og forretningen. Med din analytiske sans og din evne til at se hver opgave som del af en større helhed, bidrager du til, at programmet lykkes.

Vi søger to informationsarkitekter, som sammen med vores teams af IT-arkitekter og udviklere kan afdække, designe og optimere programmets data governance. Programmet er i konstant udvikling, og der er et stort behov for at skabe en agil informationsarkitektur, der hjælper med at sikre forankring og dokumentation af forretningsmål, designmønstre og teknologivalg til både eksisterende og nye fremadrettede løsninger.

Du kommer blandt andet til at arbejde med at:

  • Definere og designe programmets informationsarkitektur
  • Implementere Digitaliseringsstyrelsens retningslinjer for formidling og dokumentation af arkitektur i digitaliseringsprojekter
  • Etablere og vedligeholde arkitektur-guidelines i form af målbilleder, guidelines og principper
  • Afdække, dokumentere og vedligeholde vores informations- og logiske arkitektur på confluence
  • Samarbejde med programmets andre arkitekter om guidelines for IT-strategi, teknologi-roadmaps og data life cycle management.

Om dig
Som informationsarkitekt skal du selvstændigt arbejde opsøgende og bredt i organisationen og fungere i nær berøring med mange teams og områder. Det er vigtigt, at du er analytisk, detaljeorienteret og kvalitetsbevidst, og at du arbejder struktureret. På den måde sikrer du, at dine leverancer bliver leveret til tiden og i den rette kvalitet. Du trives med at sætte dig ind i komplekse og/eller udokumenterede processer.

Dine faglige kompetencer omfatter:

  • Relevant IT-baggrund/uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau
  • Projektledererfaring
  • Kendskab til ISO 27001 er en fordel
  • Kendskab til AWS, PostGreSQL eller lignende databasesystemer er en fordel
  • Gode mundtlige og skriftlige engelskkundskaber

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg jobbet” senest 3. maj 2019. Vi holder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Brian N. Lygh på tlf. 72372393.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Der vil indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Arbejdsstedet vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, FrederiksbergFrederiksberg2019-04-11T00:00:002019-05-03T00:00:00
330002803Erfarne kolleger til informationssikkerhedsområdet i Skatteministeriets koncernRobot Trives du med at arbejde med informationssikkerhed efter ISO27001-standarden? Har du erfaring med udarbejdelse af sikkerhedskrav og risikovurderinger? Har du lyst til at være en del af arbejdet med informationssikkerhed i en ny styrelse under opbygning? Så er du måske vores nye kollega. Du bliver en del af en styrelse, der arbejder med både it-drift og avanceret it- og dataudvikling, herunder brug af avanceret dataanalyse, Machine Learning, Robotics og andre nye teknologier. Informationssikkerhed er et højt prioriteret område i hele Skatteministeriets koncern og har voksende opmærksomhed. Vores kontor er rammesættende for informationssikkerhedsarbejdet i Skatteministeriets koncern. Kontoret har det overordnede ansvar for videreudvikling og drift af informationssikkerhed efter ISO27001-standarden og udarbejder centrale strategier, politikker og regler for informationssikkerhed i Skatteministeriets koncern. Vi står over for en stor og spændende opgave i et kontor, der er under udvidelse som følge af, at vi får flere opgaver derfor er vi på udkig efter nye kolleger måske er det dig, vi søger? Du vil få 12 kolleger med mange forskellige baggrunde og kompetencer. Fælles for dem alle er, at de er engagerede, dygtige og alle bidrager til, at stemningen på kontoret er god og uformel. Rådgivning, risikovurdering og implementering af sikkerhedsstandarder Du vil indgå i kontorets arbejde omkring informationssikkerhed, herunder styrke informations-sikkerhedsarbejdet og driften af elementerne i ISO27001. Du kommer primært til at arbejde med at: yde rådgivning og bistand om informationssikkerhed ved it-projekter, samt sikre at informationssikkerhed tænkes ind fra start i disse være med til at udarbejde politikker, strategier, retningslinjer mv. vedrørende informations- og cybersikkerhed gennemføre årlige risikovurderinger af Skatteforvaltningens it-systemer og udarbejde mitigeringsplaner udføre aktiviteter og regelmæssige sikkerhedskontroller i relation til mitigeringsplanerne implementere sikkerhedsstandarder samt dokumentere og følge op på efterlevelse af disse standarder. Du trives med at tage ansvar og har et solidt fagligt fundament Vi har brug for en kollega, der har lyst til at have ansvar, tør træffe beslutninger og som har et solidt fagligt fundament. Du er en udadvendt, fleksibel og samarbejdsorienteret person og i stand til at møde organisationen, hvor den er. Du kan begå dig på alle niveauer i en kompleks organisation med mange interessenter. Du er en god formidler af komplicerede budskaber mundtligt og skriftligt. Der kan være mange veje til jobbet. Det afgørende er, at du har lyst til at indgå i et tæt samarbejde med dygtige og ambitiøse kolleger om at styrke arbejdet med informationssikkerhed i Skatteministeriets koncern. Det er en fordel, hvis du har en akademisk videregående uddannelse, gerne med it som et element eller delelement som f.eks. cand.it, it-ingeniør, cand.scient. eller lignende. Du har arbejdet med informationssikkerhed i nogle år, gerne over 5 år, og har prøvet lidt af hvert inden for ISO27001-arbejdet. Du har desuden en eller flere relevante certificeringer, såsom CISA, CISSP, CISM, ESL eller lignende. Den oplagte kandidat har erfaring med: implementering af informationssikkerhedsstandarden ISO27001 at arbejde med it-sikkerhed ud fra en risikobaseret tilgang, bl.a. ved risikovurderinger at udarbejde sikkerhedskrav i forbindelse med udbud af it-systemer mv. at arbejde med risikostyring deltagelse i projektarbejde vedrørende udvikling af It-projekter. Vi tilbyder gode arbejdsforhold og stor fleksibilitet i en ofte travl hverdag. Vi lægger stor vægt på selvstændighed i vores opgaveløsning og kombinerer det gerne med et tværgående samarbejde og har fokus på balance mellem arbejdsliv og privatliv. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning sammen med CV og eventuelt yderligere materiale via linket Søg jobbet senest den 28. april 2019. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fungerende kontorchef Hanne Damsholt på 72371609. Der er tale om et genopslag. Samtaler afholdes løbende, og der vil evt. blive gennemført test. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil indtil videre være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Trives du med at arbejde med informationssikkerhed efter ISO27001-standarden? Har du erfaring med udarbejdelse af sikkerhedskrav og risikovurderinger? Har du lyst til at være en del af arbejdet med informationssikkerhed i en ny styrelse under opbygning? Så er du måske vores nye kollega.

Du bliver en del af en styrelse, der arbejder med både it-drift og avanceret it- og dataudvikling, herunder brug af avanceret dataanalyse, Machine Learning, Robotics og andre nye teknologier. Informationssikkerhed er et højt prioriteret område i hele Skatteministeriets koncern og har voksende opmærksomhed.

Vores kontor er rammesættende for informationssikkerhedsarbejdet i Skatteministeriets koncern. Kontoret har det overordnede ansvar for videreudvikling og drift af informationssikkerhed efter ISO27001-standarden og udarbejder centrale strategier, politikker og regler for informationssikkerhed i Skatteministeriets koncern.

Vi står over for en stor og spændende opgave i et kontor, der er under udvidelse som følge af, at vi får flere opgaver – derfor er vi på udkig efter nye kolleger – måske er det dig, vi søger?

Du vil få 12 kolleger med mange forskellige baggrunde og kompetencer. Fælles for dem alle er, at de er engagerede, dygtige og alle bidrager til, at stemningen på kontoret er god og uformel.

Rådgivning, risikovurdering og implementering af sikkerhedsstandarder
Du vil indgå i kontorets arbejde omkring informationssikkerhed, herunder styrke informations-sikkerhedsarbejdet og driften af elementerne i ISO27001.

Du kommer primært til at arbejde med at:
  • yde rådgivning og bistand om informationssikkerhed ved it-projekter, samt sikre at informationssikkerhed tænkes ind fra start i disse
  • være med til at udarbejde politikker, strategier, retningslinjer mv. vedrørende informations- og cybersikkerhed
  • gennemføre årlige risikovurderinger af Skatteforvaltningens it-systemer og udarbejde mitigeringsplaner
  • udføre aktiviteter og regelmæssige sikkerhedskontroller i relation til mitigeringsplanerne
  • implementere sikkerhedsstandarder samt dokumentere og følge op på efterlevelse af disse standarder.

Du trives med at tage ansvar og har et solidt fagligt fundament
Vi har brug for en kollega, der har lyst til at have ansvar, tør træffe beslutninger og som har et solidt fagligt fundament.
Du er en udadvendt, fleksibel og samarbejdsorienteret person og i stand til at møde organisationen, hvor den er. Du kan begå dig på alle niveauer i en kompleks organisation med mange interessenter.
Du er en god formidler af komplicerede budskaber mundtligt og skriftligt.
Der kan være mange veje til jobbet. Det afgørende er, at du har lyst til at indgå i et tæt samarbejde med dygtige og ambitiøse kolleger om at styrke arbejdet med informationssikkerhed i Skatteministeriets koncern.

Det er en fordel, hvis du har en akademisk videregående uddannelse, gerne med it som et element eller delelement som f.eks. cand.it, it-ingeniør, cand.scient. eller lignende. Du har arbejdet med informationssikkerhed i nogle år, gerne over 5 år, og har prøvet lidt af hvert inden for ISO27001-arbejdet. Du har desuden en eller flere relevante certificeringer, såsom CISA, CISSP, CISM, ESL eller lignende.

Den oplagte kandidat har erfaring med:
  • implementering af informationssikkerhedsstandarden ISO27001
  • at arbejde med it-sikkerhed ud fra en risikobaseret tilgang, bl.a. ved risikovurderinger
  • at udarbejde sikkerhedskrav i forbindelse med udbud af it-systemer mv.
  • at arbejde med risikostyring
  • deltagelse i projektarbejde vedrørende udvikling af It-projekter.

Vi tilbyder gode arbejdsforhold og stor fleksibilitet i en ofte travl hverdag. Vi lægger stor vægt på selvstændighed i vores opgaveløsning og kombinerer det gerne med et tværgående samarbejde og har fokus på balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning sammen med CV og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg jobbet” senest den 28. april 2019. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fungerende kontorchef Hanne Damsholt på 72371609. Der er tale om et genopslag.

Samtaler afholdes løbende, og der vil evt. blive gennemført test.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Dit arbejdssted vil indtil videre være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, FrederiksbergFrederiksberg2019-04-08T00:00:002019-04-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Specialist med kendskab til løsningsarkitektur og interesse i AWS Cloud - gerne nyuddannet

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Frederiksberg
Vil du være med til at videreudvikle nye features, teknologier og mønstre og har du lyst til at arbejde i et agilt tværfunktionelt team? Har du interesse i at arbejde med cloudteknologier? Så er du måske vores nye Cloud Solution Architect i it-udvik...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Specialist med interesse i DevOps - gerne nyuddannet

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Frederiksberg
Motiveres du af høje kvalitetskrav og kan du levere på dem? Vil du arbejde med helt moderne teknologier og udvikle it-systemer til ejendomsområdet og øvrige skattefaglige områder i Danmarks skatteforvaltning? Så er du måske vores nye DevOps engineer...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Forsyningstilsynet søger direktionssekretær med stærke IT-kompetencer

Forsyningstilsynet

Valby
Trives du med en omskiftelig hverdag? Har du solide IT kompetencer, og et stort servicegen? Så har du nu muligheden for at blive en del af en dynamisk organisation med alsidige opgaver og gode kolleger. Central rolle i organisationen Din primære opg...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Skarpe informationsarkitekter

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Frederiksberg
Er du en informationsarkitekt, der motiveres af høje kvalitetskrav, og som kan levere på dem? Vil du arbejde med helt moderne teknologier og være med til at sikre udviklingen af IT-systemer til ejendomsområdet og de øvrige skattefaglige områder i Da...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Erfarne kolleger til informationssikkerhedsområdet i Skatteministeriets koncern

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Frederiksberg
Trives du med at arbejde med informationssikkerhed efter ISO27001-standarden? Har du erfaring med udarbejdelse af sikkerhedskrav og risikovurderinger? Har du lyst til at være en del af arbejdet med informationssikkerhed i en ny styrelse under opbygn...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:28. april 2019