Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Skolesekretær til Kirkebækskolen

Vi udvider vores administration og søger derfor en ny skolesekretær med ansættelse snarest muligt.

På skolen undervises elever med multiple funktionsnedsættelser og svære kommunikationsvanskeligheder. Vi har i dette skoleår 65 elever og 90 medarbejdere fra forskellige faggrupper.

Skolen hører under Ishøj Kommune og er beliggende tæt på Albertslund station.

Vi har en velfungerende administration, som udover dig består af en administrativ leder og to skolesekretærer.

Vi bestræber os på at løfte de praktiske opgaver i fællesskab – og har et tæt samarbejde med ledelsen.

Vi søger en fleksibel, selvstændig og serviceminded medarbejder, som har lyst og evne til at samarbejde med alle på skolen, herunder bl.a. ansatte, forældre og andre samarbejdspartnere.

Du skal kunne holde mange bolde i luften på én gang og vi forventer stor grundighed og struktur i løsningen af både store og små arbejdsopgaver. Derudover skal du have gode samarbejdsevner.

God energi og ikke mindst et godt humør bliver også værdsat.

Dine arbejdsopgaver:

  • Takstopkrævninger til elevernes kommuner
  • Administration af betalingstilsagn for samtlige elever
  • Fraværsindberetning
  • Administration af elevernes kørsel
  • Telefonpasning
  • Sekretærfunktion for skolens ledelse
  • Øvrige forefaldende kontorfunktioner

Da der er tale om en ny funktion, vil der på sigt kunne ske ændringer i sammensætningen af arbejdsopgaver.

Dine kvalifikationer:

  • En kommunal uddannelse gerne suppleret med relevant efteruddannelse
  • Kendskab til det kommunale system
  • Erfaring med kommunal økonomi og bogføring
  • Administrative evner og kendskab til Office-pakken, herunder med Excel
  • Kendskab til KMD Opus
  • Gerne erfaring fra skoleområdet

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med gode kolleger
  • En travl hverdag med en stor kontaktflade
  • Indflydelse på det daglige arbejde
  • Mange forskelligartede administrative opgaver
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling
  • En velfungerende administration, hvor vi glæder os til at tage imod dig

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Løn efter principperne i Ny Løn.

Den ugentlige arbejdstid er 30 timer. Arbejdstiden er placeret på alle ugens 5 hverdage og kan være placeret i tidsrummet mellem kl. 8.00 og 16.00. Som udgangspunkt arbejder vi kun i 42 uger pr. år.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte administrativ leder Helle Staxen Bruun på telefon 43 66 05 50.

Du er også velkommen til at kontakte Helle for at aftale tid til et besøg på skolen.

Vil du vide mere om skolen, kan du kigge på vores hjemmeside www.kirkebaekskolen.dk.

Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 24. april 2018.

Send din ansøgning til os via knappen "Ansøg via link" således, at vi har den senest den 19. april kl. 12.00.

Ishøj Kommune ønsker at afspejle samfundet. Derfor opfordres kvinder og mænd uanset alder, religion, handicap og etnisk baggrund til at søge.

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Helle Staxen Bruun
Tlf.: 43660550

Ansøgningsfrist:
19. april 2018


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her