Skriveglad studerende til fremtidens hospital

Kan du vinkle en historie og skrive hurtigt og sikkert? Og har du erfaring med et kamera? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger som kollega til Kommunikationsafdelingen på Nyt Hospital Hvidovre.

Vi bygger fremtidens hospital i Hvidovre. Og med det følger nye behandlingsformer, digitale løsninger, nye arbejdsgange og moderne teknologi. Det kan du være med til at formidle – både på skrift og video.

Det er nemlig ikke kun en ny bygning, som vi bygger – hele organisationen er i bevægelse. Det handler meget mere om mennesker end om mursten.

Dit arbejde

Din primære opgave bliver at skrive artikler og tekster til intranet og hjemmeside, som handler om hospitalsbyggeriet i Hvidovre.

Derudover vil du også skulle hjælpe med produktion af små videoer – både i manuskriptfasen, under optagelse og klipning. Artikler og video kan handle om alt fra at oplyse om byggestøj og trafikændringer til en længere beskrivelse af fremtidens akutområde, interview med læger og historier om vores grønne initiativer.

Derudover vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:

  • at beskære og redigere billeder
  • at lave voxpops med både personale og patienter
  • opdatering og vedligehold af hjemmesiden www.nythospitalhvidovre.dk. Vi bruger CMS’et Sharepoint 2013, som du selvfølgelig vil blive oplært i
  • at sammensætte og udsende nyhedsbrev - vi bruger mailchimp
  • andre praktiske opgaver som at gøre klar til møder, hænge plakater op eller printe
Din profil

Vi forventer, at du:

  • kan vinkle en historie skarpt til forskellige målgrupper
  • kan skrive, så det fænger og har styr på dansk retskrivning og grammatik
  • har erfaring med et videokamera og meget gerne også klipning (vi bruger Adobe Premiere Pro)
  • tør kaste dig ud i nye og udfordrende opgaver
  • kan arbejde selvstændigt, er produktiv, serviceminded og fleksibel
Derudover vil det være en fordel, hvis du er nogenlunde tryg ved brugen af photoshop. Men det er ikke et krav.

Vi forestiller os, at du fx er journalist- eller kommunikationsstuderende med mindst to år tilbage på studiet.

Vi kan tilbyde

I dit daglige arbejde vil du indgå i en lille, men effektiv kommunikationsafdeling med store ambitioner og et højt fagligt niveau.

Vi er en blandet flok, som har det sjovt, løber stærkt og lægger stor vægt på at hjælpe hinanden i dagligdagen. Derfor vil du også få feedback på alle dine ting og masser af mulighed for faglig udvikling.

Du kommer til at arbejde med alle mulige faggrupper fra læger og sygeplejersker til arkitekter og håndværkere.

Derudover får du indsigt i, hvordan en stor, politisk styret organisation arbejder og fungerer, hvor du kommer helt tæt på direktionens arbejde og de prioriteringer, ledelsen sidder med dagligt.

Ansættelsesvilkår og ansættelsessted

Du bliver ansat i projektorganisation ’Nyt Hospital Hvidovre’, som hører hjemme under Region Hovedstadens Center for Ejendomme, Byggesektion 3.

Du skal kunne arbejde 10-15 timer ugentligt fordelt på to-tre dage. Vi er selvfølgelig fleksible ift. studie og eksamener.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsesstedet er pr. 1. september 2019 hos Kommunikationsafdelingen på Hvidovre Hospital, Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationskonsulent Theis Lykkegaard Leisner på 23 48 64 48 eller theis.lykkegaard.leisner@regionh.dk.

Ansøgning

Send en kortfattet ansøgning, et CV og et par eksempler på artikler, som du har skrevet via vores online rekrutteringssystem.

Send gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.

Ansøgningsfrist den 1. august 2019.




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050331Phoenix-5957598412019-06-28T00:00:00Skriveglad studerende til fremtidens hospitalKan du vinkle en historie og skrive hurtigt og sikkert? Og har du erfaring med et kamera? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger som kollega til Kommunikationsafdelingen på Nyt Hospital Hvidovre.

Vi bygger fremtidens hospital i Hvidovre. Og med det følger nye behandlingsformer, digitale løsninger, nye arbejdsgange og moderne teknologi. Det kan du være med til at formidle – både på skrift og video.

Det er nemlig ikke kun en ny bygning, som vi bygger – hele organisationen er i bevægelse. Det handler meget mere om mennesker end om mursten.

Dit arbejde

Din primære opgave bliver at skrive artikler og tekster til intranet og hjemmeside, som handler om hospitalsbyggeriet i Hvidovre.

Derudover vil du også skulle hjælpe med produktion af små videoer – både i manuskriptfasen, under optagelse og klipning. Artikler og video kan handle om alt fra at oplyse om byggestøj og trafikændringer til en længere beskrivelse af fremtidens akutområde, interview med læger og historier om vores grønne initiativer.

Derudover vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:

  • at beskære og redigere billeder
  • at lave voxpops med både personale og patienter
  • opdatering og vedligehold af hjemmesiden www.nythospitalhvidovre.dk. Vi bruger CMS’et Sharepoint 2013, som du selvfølgelig vil blive oplært i
  • at sammensætte og udsende nyhedsbrev - vi bruger mailchimp
  • andre praktiske opgaver som at gøre klar til møder, hænge plakater op eller printe
Din profil

Vi forventer, at du:

  • kan vinkle en historie skarpt til forskellige målgrupper
  • kan skrive, så det fænger og har styr på dansk retskrivning og grammatik
  • har erfaring med et videokamera og meget gerne også klipning (vi bruger Adobe Premiere Pro)
  • tør kaste dig ud i nye og udfordrende opgaver
  • kan arbejde selvstændigt, er produktiv, serviceminded og fleksibel
Derudover vil det være en fordel, hvis du er nogenlunde tryg ved brugen af photoshop. Men det er ikke et krav.

Vi forestiller os, at du fx er journalist- eller kommunikationsstuderende med mindst to år tilbage på studiet.

Vi kan tilbyde

I dit daglige arbejde vil du indgå i en lille, men effektiv kommunikationsafdeling med store ambitioner og et højt fagligt niveau.

Vi er en blandet flok, som har det sjovt, løber stærkt og lægger stor vægt på at hjælpe hinanden i dagligdagen. Derfor vil du også få feedback på alle dine ting og masser af mulighed for faglig udvikling.

Du kommer til at arbejde med alle mulige faggrupper fra læger og sygeplejersker til arkitekter og håndværkere.

Derudover får du indsigt i, hvordan en stor, politisk styret organisation arbejder og fungerer, hvor du kommer helt tæt på direktionens arbejde og de prioriteringer, ledelsen sidder med dagligt.

Ansættelsesvilkår og ansættelsessted

Du bliver ansat i projektorganisation ’Nyt Hospital Hvidovre’, som hører hjemme under Region Hovedstadens Center for Ejendomme, Byggesektion 3.

Du skal kunne arbejde 10-15 timer ugentligt fordelt på to-tre dage. Vi er selvfølgelig fleksible ift. studie og eksamener.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsesstedet er pr. 1. september 2019 hos Kommunikationsafdelingen på Hvidovre Hospital, Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationskonsulent Theis Lykkegaard Leisner på 23 48 64 48 eller theis.lykkegaard.leisner@regionh.dk.

Ansøgning

Send en kortfattet ansøgning, et CV og et par eksempler på artikler, som du har skrevet via vores online rekrutteringssystem.

Send gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.

Ansøgningsfrist den 1. august 2019.



Kan du vinkle en historie og skrive hurtigt og sikkert? Og har du erfaring med et kamera? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger som kollega til Kommunikationsafdelingen på Nyt Hospital Hvidovre. Vi bygger fremtidens hospital i Hvidovre. Og med det følger nye behandlingsformer, digitale løsninger, nye arbejdsgange og moderne teknologi. Det kan du være med til at formidle både på skrift og video. Det er nemlig ikke kun en ny bygning, som vi bygger hele organisationen er i bevægelse. Det handler meget mere om mennesker end om mursten. Dit arbejde Din primære opgave bliver at skrive artikler og tekster til intranet og hjemmeside, som handler om hospitalsbyggeriet i Hvidovre. Derudover vil du også skulle hjælpe med produktion af små videoer både i manuskriptfasen, under optagelse og klipning. Artikler og video kan handle om alt fra at oplyse om byggestøj og trafikændringer til en længere beskrivelse af fremtidens akutområde, interview med læger og historier om vores grønne initiativer. Derudover vil dine arbejdsopgaver bl.a. være: at beskære og redigere billeder at lave voxpops med både personale og patienter opdatering og vedligehold af hjemmesiden www.nythospitalhvidovre.dk. Vi bruger CMS et Sharepoint 2013, som du selvfølgelig vil blive oplært i at sammensætte og udsende nyhedsbrev - vi bruger mailchimp andre praktiske opgaver som at gøre klar til møder, hænge plakater op eller printe Din profil Vi forventer, at du: kan vinkle en historie skarpt til forskellige målgrupper kan skrive, så det fænger og har styr på dansk retskrivning og grammatik har erfaring med et videokamera og meget gerne også klipning (vi bruger Adobe Premiere Pro) tør kaste dig ud i nye og udfordrende opgaver kan arbejde selvstændigt, er produktiv, serviceminded og fleksibel Derudover vil det være en fordel, hvis du er nogenlunde tryg ved brugen af photoshop. Men det er ikke et krav. Vi forestiller os, at du fx er journalist- eller kommunikationsstuderende med mindst to år tilbage på studiet. Vi kan tilbyde I dit daglige arbejde vil du indgå i en lille, men effektiv kommunikationsafdeling med store ambitioner og et højt fagligt niveau. Vi er en blandet flok, som har det sjovt, løber stærkt og lægger stor vægt på at hjælpe hinanden i dagligdagen. Derfor vil du også få feedback på alle dine ting og masser af mulighed for faglig udvikling. Du kommer til at arbejde med alle mulige faggrupper fra læger og sygeplejersker til arkitekter og håndværkere. Derudover får du indsigt i, hvordan en stor, politisk styret organisation arbejder og fungerer, hvor du kommer helt tæt på direktionens arbejde og de prioriteringer, ledelsen sidder med dagligt. Ansættelsesvilkår og ansættelsessted Du bliver ansat i projektorganisation Nyt Hospital Hvidovre , som hører hjemme under Region Hovedstadens Center for Ejendomme, Byggesektion 3. Du skal kunne arbejde 10-15 timer ugentligt fordelt på to-tre dage. Vi er selvfølgelig fleksible ift. studie og eksamener. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesstedet er pr. 1. september 2019 hos Kommunikationsafdelingen på Hvidovre Hospital, Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationskonsulent Theis Lykkegaard Leisner på 23 48 64 48 eller theis.lykkegaard.leisner@regionh.dk. Ansøgning Send en kortfattet ansøgning, et CV og et par eksempler på artikler, som du har skrevet via vores online rekrutteringssystem. Send gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale. Ansøgningsfrist den 1. august 2019.11jobnet59575984100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219081&DepartmentId=21829&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3553685Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784370JobNet5010324501032410026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59575984https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=59575984https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59575984&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59575984&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr du en fagligt stærk Studentermedhjælper?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362148371noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330058367Studerende med interesse for kommunikation og webredigeringRobot Har du en interesse inden for kommunikation, og vil du være med til at formidle de gode historier om forskning og innovation i Region Hovedstaden? I Enheden for Sundhedsforskning og Innovation søger vi en engageret studerende med interesse for kommunikation og hjemmesider til at arbejde med tekster, grafik og webredigering, i relation til forskning og innovation i Region Hovedstaden. Dine opgaver vil først og fremmest være at hjælpe til med formidling af tekst om servicefunktionerne, og du vil således understøtte vores hovedformidlingsside: www.regionh.dk fi. Er du frisk på at hjælpe til og tage fat i mange forskellige opgaver af praktisk og skriftlig karakter, og har du en veludviklet sans for formidling? Så er det dig, vi søger. Om enhed for Sundhedsforskning og Innovation Sundhedsforsknings- og innovationsenheden består af ca. 50 medarbejdere. Vores hovedopgave er at understøtte mulighederne for excellent forskning og innovation, der skaber bedre behandlinger og service til gavn for regionens patienter. Det gør vi blandt andet ved at servicere forskere og innovatører samt at sikre gode rammebetingelser for udvikling og styrkelse af forskning og innovation på regionens ni hospitaler. Som studentermedhjælper i enheden vil du derfor få mulighed for at deltage i arbejdet med at styrke og forbedre forskning og innovationsmulighederne i regionen, både på praktisk og strategisk plan. Om opgaverne og dig Dine opgaver vil bestå af web- og tekstredigering, skrive udkast til webtekster, nyheder, power point oplæg og anden skriftlig formidling. Herudover vil der være mulighed for at arbejde med grafisk formidling, videoformidling, ad-hoc kontorarbejde samt support ved konferencer og workshops mm. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende, frisk på at løse forskelligartede opgaver samt er god til at skabe overblik i din opgaveportefølje. Du er interesseret i at arbejde inden for sundhedsforskningsområdet. Du vil gerne arbejde med kommunikation, skriftligt såvel som grafisk samt webredigering. Du læser måske en kommunikationsuddannelse eller en sundhedsakademisk uddannelse, men det vigtigste er, at du har interessen for at løse kommunikationsopgaver i relation til sundhedsforskning og innovation. Dine kendetegn er endvidere, at du er: engageret, omhyggelig og hurtig til at sætte dig ind i nyt stof god til at skrive og kan formidle kompliceret stof i mere let tilgængelige formater god til at arbejde selvstændigt og fokuseret initiativrig, løsningsorienteret og pligtopfyldende i stand til at bevare overblikket med øje for de væsentligste detaljer og har kendskab til web-redigering eller interesse for at arbejde med det og sociale medier servicemindet, fleksibel, god til at samarbejde og overholde deadlines Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Mads Monrad Hansen på mail: mads.monrad.hansen@regionh.dk eller på telefon 27 62 21 95 (efter den 5 8) eller specialkonsulent Annet Krogsdam Jørgensen på mail: annet.krogsdam.joergensen@regionh.dk eller på telefon 29 99 97 14 (efter den 29 7). Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst. Arbejdstiden er i gennemsnit 15-18 timer pr. uge med mulighed for at tilføje ekstra timer. Arbejdsstedet er som udgangspunkt Regionsgården i Hillerød, men efter aftale er der mulighed for hjemmearbejde en gang imellem. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt. Ansøgningsfrist Send din ansøgning og CV og dokumentation for uddannelse senest den 15. august 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem. Om arbejdspladsen Sundhedsforskning og Innovationsenheden er den del af Center for Regional Udvikling placeret i på Kongens Vænge i Hillerød sammen med en række andre koncerncentre i Region Hovedstadens centraladministration. Du vil i enheden være med til at supportere de 4000 forskningsaktive medarbejdere på Region Hovedstadens hospitaler samt bidrage til formidling af regionens forskerstøttefunktioner og overordnede forskning- og innovationsstrategiske prioriteringer.Har du en interesse inden for kommunikation, og vil du være med til at formidle de gode historier om forskning og innovation i Region Hovedstaden?

I Enheden for Sundhedsforskning og Innovation søger vi en engageret studerende med interesse for kommunikation og hjemmesider til at arbejde med tekster, grafik og webredigering, i relation til forskning og innovation i Region Hovedstaden. Dine opgaver vil først og fremmest være at hjælpe til med formidling af tekst om servicefunktionerne, og du vil således understøtte vores hovedformidlingsside: www.regionh.dk/fi.

Er du frisk på at hjælpe til og tage fat i mange forskellige opgaver af praktisk og skriftlig karakter, og har du en veludviklet sans for formidling? Så er det dig, vi søger.

Om enhed for Sundhedsforskning og Innovation

Sundhedsforsknings- og innovationsenheden består af ca. 50 medarbejdere. Vores hovedopgave er at understøtte mulighederne for excellent forskning og innovation, der skaber bedre behandlinger og service til gavn for regionens patienter. Det gør vi blandt andet ved at servicere forskere og innovatører samt at sikre gode rammebetingelser for udvikling og styrkelse af forskning og innovation på regionens ni hospitaler.

Som studentermedhjælper i enheden vil du derfor få mulighed for at deltage i arbejdet med at styrke og forbedre forskning og innovationsmulighederne i regionen, både på praktisk og strategisk plan.

Om opgaverne og dig

Dine opgaver vil bestå af web- og tekstredigering, skrive udkast til webtekster, nyheder, power point oplæg og anden skriftlig formidling. Herudover vil der være mulighed for at arbejde med grafisk formidling, videoformidling, ad-hoc kontorarbejde samt support ved konferencer og workshops mm.

Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende, frisk på at løse forskelligartede opgaver samt er god til at skabe overblik i din opgaveportefølje.

Du er interesseret i at arbejde inden for sundhedsforskningsområdet. Du vil gerne arbejde med kommunikation, skriftligt såvel som grafisk samt webredigering. Du læser måske en kommunikationsuddannelse eller en sundhedsakademisk uddannelse, men det vigtigste er, at du har interessen for at løse kommunikationsopgaver i relation til sundhedsforskning og innovation.

Dine kendetegn er endvidere, at du er:

  • engageret, omhyggelig og hurtig til at sætte dig ind i nyt stof
  • god til at skrive og kan formidle kompliceret stof i mere let tilgængelige formater
  • god til at arbejde selvstændigt og fokuseret
  • initiativrig, løsningsorienteret og pligtopfyldende
  • i stand til at bevare overblikket med øje for de væsentligste detaljer og har kendskab til web-redigering eller interesse for at arbejde med det og sociale medier
  • servicemindet, fleksibel, god til at samarbejde og overholde deadlines
Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Mads Monrad Hansen på mail: mads.monrad.hansen@regionh.dk eller på telefon 27 62 21 95 (efter den 5/8) eller specialkonsulent Annet Krogsdam Jørgensen på mail: annet.krogsdam.joergensen@regionh.dk eller på telefon 29 99 97 14 (efter den 29/7).

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Arbejdstiden er i gennemsnit 15-18 timer pr. uge med mulighed for at tilføje ekstra timer.

Arbejdsstedet er som udgangspunkt Regionsgården i Hillerød, men efter aftale er der mulighed for hjemmearbejde en gang imellem.

Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV og dokumentation for uddannelse senest den 15. august 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.

Om arbejdspladsen

Sundhedsforskning og Innovationsenheden er den del af Center for Regional Udvikling placeret i på Kongens Vænge i Hillerød sammen med en række andre koncerncentre i Region Hovedstadens centraladministration. Du vil i enheden være med til at supportere de 4000 forskningsaktive medarbejdere på Region Hovedstadens hospitaler samt bidrage til formidling af regionens forskerstøttefunktioner og overordnede forskning- og innovationsstrategiske prioriteringer.





Region HovedstadenHillerød2019-07-11T00:00:002019-08-15T00:00:00
330057254Studentermedhjælpere - til udvikling af Region H's arbejde med mobilitet og uddannelseRobot Vi søger to studentermedhjælpere med hver deres profil til enheden Mobilitet Uddannelse i Region Hovedstaden. Én der brænder for kommunikation og arbejdet med sociale medier og én anden, der kan løse forskelligartede faglige og administrative opgaver. 1) SOME-entusiast med idéer og erfaring Som vores nye SOME-ekspert er du dygtig til online kommunikation og har fingeren på pulsen. Du vil primært være tilknyttet projektet Copenhagen Skills, som arbejder på at øge interessen for og tilgangen til erhvervsuddannelserne. Via vores sociale medier skal du kommunikere til unge 14-29-årige samt deres forældre. Copenhagen Skills er bl.a. medarrangør af Nordens største uddannelsesevent i januar 2020, hvor du vil tage del i planlægningen og eksekveringen af eventen. Dine primære arbejdsopgaver vil være: at udtænke SoMe-indhold i den samlede plan for kommunikation frem mod uddannelseseventen DM i Skills 2020 i samarbejde med projektgruppen, bureauer og samarbejdspartnere at udvikle strategi for Copenhagen Skills instagram profil og evt snapchat og dermed sikre målrettet og nytænkende indhold til ungemålgruppen at indgå i udviklingen af kampagne på Facebook målrettet forældremålgruppen Du bliver en del af et lille sammentømret team, og vil både have kontorplads på en erhvervsskole i Valby samt i enheden Mobilitet Uddannelse i Hillerød. Læs mere om Copenhagen Skills. Ansættelse fra 1. september 2019 og minimum et halvt år frem. 2) Student med interesse for grøn mobilitet og ungdomsuddannelser Vi søger en ny kollega, der har interesse for regionalt udviklingsarbejde, hvad enten det er inden for mobilitet, transport eller uddannelsesområdet, og har mod på at prøve kræfter med et hav af forskelligartede, tværgående arbejdsopgaver. Du bliver en del af det daglige arbejde i enheden med alsidige opgaver, både de løbende administrative og de faglige - fx kontakt til vores samarbejdspartnere om grøn omstilling af transportadfærd. Vores fagområde dækker både udvikling af grøn og sammenhængende kollektiv transport samt hele ungdomsuddannelses-området, så der vil være mange spændende opgaver at tage del i. Og du vil få indsigt i de alsidige opgaver i den offentlige administration, som kan bruges i et fremadrettet karriereperspektiv. Dine primære arbejdsopgaver vil være: opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside samt diverse andre kommunikationsopgaver at deltage i både faglige og administrative opgaver, som kan tilpasses dine kompetencer og interesser i nogen grad at understøtte ledelsen, fx med desk research af konkrete emner Din daglige gang vil være i enheden Mobilitet Uddannelse, der er en del af Center for Regional Udvikling i Hillerød. Læs mere om vores arbejde med mobilitet og uddannelse: Jeres kompetencer: du har minimum 1 ½ år tilbage af uddannelsen din uddannelse matcher det fagområde vi søger til de to stillinger du er selvstændig, opsøgende og løsningsorienteret du er udadvendt og tør udfordre sig selv og kollegaer du er struktureret og trives godt i et arbejde med alsidige opgaver Fra os til dig Da vi er en alsidig og tværfaglig enhed, der fagligt spænder bredt, kan vi give dig bred læring inden for mobilitet og uddannelse. Du får indblik i, hvordan det er at arbejde i en politisk styret organisation med mange spændende samarbejdspartnere. Du får et varieret job, hvor der lægges vægt på selvledelse og samarbejde. Hos os bliver du en del af et arbejdsmiljø blandt dygtige kollegaer med godt humør og høje ambitioner. Om Enhed for Mobilitet og Uddannelse Begge studentermedhjælpere vil blive ansat i Center for Regional Udvikling, og blive en del af enheden Mobilitet og Uddannelse på ca. 30 ansatte. Enheden arbejder for at fremme en grøn hverdag og skabe gode uddannelsestilbud i hele hovedstadsregionen. Foruden mobilitet og uddannelse arbejder Center for Regional Udvikling også med innovation, miljø og ressourcer. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Stilling 1: projektleder Jannie Gade på telefon 26 10 68 59 eller kommunikationsmedarbejder Sofie Gadeberg på telefon 29 66 05 04. Stilling 2: enhedschef Kåre Albrechtsen på telefon 24 63 88 68 Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst. Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer pr. uge. Vi er fleksible med hensyn til eksamensperioder, og vi forventer omvendt, at du er det samme, når der opstår perioder, hvor vi har brug for ekstra hjælp. Stillingerne er til besættelse fra 1. september 2019 eller efter nærmere aftale. Dit arbejdssted er Center for Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød Ansøgningsfrist Send din ansøgning og CV og eksamensbevis karakterudskrift senest den 14. august 2019. Husk at skrive på din ansøgning, hvilken stilling, du er interesseret i. Husk at skrive på din ansøgning, hvilken stilling, du er interesseret i. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 21. august 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.Vi søger to studentermedhjælpere med hver deres profil til enheden Mobilitet & Uddannelse i Region Hovedstaden. Én der brænder for kommunikation og arbejdet med sociale medier og én anden, der kan løse forskelligartede faglige og administrative opgaver.

1) SOME-entusiast med idéer og erfaring

Som vores nye SOME-ekspert er du dygtig til online kommunikation og har fingeren på pulsen. Du vil primært være tilknyttet projektet Copenhagen Skills, som arbejder på at øge interessen for og tilgangen til erhvervsuddannelserne. Via vores sociale medier skal du kommunikere til unge 14-29-årige samt deres forældre. Copenhagen Skills er bl.a. medarrangør af Nordens største uddannelsesevent i januar 2020, hvor du vil tage del i planlægningen og eksekveringen af eventen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • at udtænke SoMe-indhold i den samlede plan for kommunikation frem mod uddannelseseventen DM i Skills 2020 – i samarbejde med projektgruppen, bureauer og samarbejdspartnere
  • at udvikle strategi for Copenhagen Skills instagram profil og evt snapchat – og dermed sikre målrettet og nytænkende indhold til ungemålgruppen
  • at indgå i udviklingen af kampagne på Facebook målrettet forældremålgruppen
Du bliver en del af et lille sammentømret team, og vil både have kontorplads på en erhvervsskole i Valby samt i enheden Mobilitet & Uddannelse i Hillerød. Læs mere om Copenhagen Skills. Ansættelse fra 1. september 2019 og minimum et halvt år frem.

2) Student med interesse for grøn mobilitet og ungdomsuddannelser

Vi søger en ny kollega, der har interesse for regionalt udviklingsarbejde, hvad enten det er inden for mobilitet, transport eller uddannelsesområdet, og har mod på at prøve kræfter med et hav af forskelligartede, tværgående arbejdsopgaver. Du bliver en del af det daglige arbejde i enheden med alsidige opgaver, både de løbende administrative og de faglige - fx kontakt til vores samarbejdspartnere om grøn omstilling af transportadfærd. Vores fagområde dækker både udvikling af grøn og sammenhængende kollektiv transport samt hele ungdomsuddannelses-området, så der vil være mange spændende opgaver at tage del i. Og du vil få indsigt i de alsidige opgaver i den offentlige administration, som kan bruges i et fremadrettet karriereperspektiv.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside samt diverse andre kommunikationsopgaver
  • at deltage i både faglige og administrative opgaver, som kan tilpasses dine kompetencer og interesser i nogen grad
  • at understøtte ledelsen, fx med desk research af konkrete emner
Din daglige gang vil være i enheden Mobilitet & Uddannelse, der er en del af Center for Regional Udvikling i Hillerød. Læs mere om vores arbejde med mobilitet og uddannelse:



Jeres kompetencer:

  • du har minimum 1 ½ år tilbage af uddannelsen
  • din uddannelse matcher det fagområde vi søger til de to stillinger
  • du er selvstændig, opsøgende og løsningsorienteret
  • du er udadvendt og tør udfordre sig selv og kollegaer
  • du er struktureret og trives godt i et arbejde med alsidige opgaver
Fra os til dig

Da vi er en alsidig og tværfaglig enhed, der fagligt spænder bredt, kan vi give dig bred læring inden for mobilitet og uddannelse. Du får indblik i, hvordan det er at arbejde i en politisk styret organisation med mange spændende samarbejdspartnere. Du får et varieret job, hvor der lægges vægt på selvledelse og samarbejde. Hos os bliver du en del af et arbejdsmiljø blandt dygtige kollegaer med godt humør og høje ambitioner.

Om Enhed for Mobilitet og Uddannelse

Begge studentermedhjælpere vil blive ansat i Center for Regional Udvikling, og blive en del af enheden Mobilitet og Uddannelse på ca. 30 ansatte. Enheden arbejder for at fremme en grøn hverdag og skabe gode uddannelsestilbud i hele hovedstadsregionen.

Foruden mobilitet og uddannelse arbejder Center for Regional Udvikling også med innovation, miljø og ressourcer.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Stilling 1: projektleder Jannie Gade på telefon 26 10 68 59 eller kommunikationsmedarbejder Sofie Gadeberg på telefon 29 66 05 04.

Stilling 2: enhedschef Kåre Albrechtsen på telefon 24 63 88 68

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer pr. uge.

Vi er fleksible med hensyn til eksamensperioder, og vi forventer omvendt, at du er det samme, når der opstår perioder, hvor vi har brug for ekstra hjælp.

Stillingerne er til besættelse fra 1. september 2019 eller efter nærmere aftale.

Dit arbejdssted er Center for Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV og eksamensbevis/karakterudskrift senest den 14. august 2019. Husk at skrive på din ansøgning, hvilken stilling, du er interesseret i.

Husk at skrive på din ansøgning, hvilken stilling, du er interesseret i.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 21. august 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.



Region HovedstadenHillerød2019-07-09T00:00:002019-08-14T00:00:00
330051747Juridiske studentermedhjælpere til forskningsområdet hos Center for Regional UdviklingRobot Vil du være med til at forhandle forskningskontrakter på vegne af Region Hovedstadens hospitaler med verdens største medicinalvirksomheder? Vil du være med til at sikre forskernes rettigheder, når de forsker? Vil du være med til at understøtte forskning på topniveau? Hvis du kan svare ja til de tre spørgsmål, så vil vi gerne se en ansøgning fra dig. Enheden for Sundhedsforskning Innovation søger to studentermedhjælpere til teamet Jura Kontrakter med tiltrædelse hurtigst muligt. Om stillingen I Jura Kontrakter bliver du en del af et velfungerende team bestående af 10 jurister. Du kommer selvstændigt til at udarbejde og forhandle forskningskontrakter herunder fotrolighedsaftaler, konsulentaftaler, Material Transfer Agreements mv. Jobbet kræver, at du er grundig, har overblik og kan arbejde selvstændigt. Du vil blive oplært i de enkelte kontrakttyper. Vi forventer, at du: har afsluttet bacheloruddannelsen, enten BA.Jur. eller HA.Jur. har interesse for udarbejdelse og forhandling af kontrakter har interesse for eller erfaring med at arbejde i en offentlig politisk styret organisation er flydende og fortrolig i mundtligt og skriftligt engelsk, da forhandlingerne hovedsageligt foregår på engelsk kan overskue et stort antal verserende sager og overholde deadlines kan løfte opgaver både selvstændigt og som en del af et team Om os Center for Regional udvikling har ca. 200 medarbejdere og varetager mange forskellige områder inden for forskning, miljø og regional udvikling. Vi spiller en central rolle i regionens vision om at blive den grønne og innovative metropol med høj vækst og livskvalitet samt et sammenhængende sundhedsvæsen på internationalt topniveau. Enheden Sundhedsforskning Innovation arbejder med at fremme og understøtte forskning og innovation, som kan bidrage til udvikling af sundhedsvæsenet og regionens øvrige opgaver samt understøtte vækst i hovedstadsregionen. Jura Kontrakter håndterer årligt over 1.300 forskningskontrakter mellem eksterne parter og regionens hospitaler. Forskningsområdet har stor strategisk bevågenhed i Region Hovedstaden. Hvert år bruger regionen over to mia. kr. på forskning. Halvdelen af disse midler er finansieret af eksterne parter. Teamet varetager også juridiske støtte til resten af Center for Regional Udvikling inden for bl.a. offentligretlige områder. Løn- og ansættelsesvilkår Løn og øvrige ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem Region Hovedstaden og relevant faglig organisation. Arbejdstiden er 15 timer pr. uge på Regionsgården i Hillerød. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til: Teamkoordinator Deniz Yüksel Pedersen tlf. 23 74 48 67, eller Enhedschef Kasper Birkeholm Munk tlf. 40 30 28 41. Ansøgningsprocedure Du søger stillingen ved senest den 16. august 2019 kl. 12 at uploade ansøgning, CV og relevante bilag i vores elektroniske rekrutteringssystem, der kan tilgås via linket her på siden. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.Vil du være med til at forhandle forskningskontrakter på vegne af Region Hovedstadens hospitaler med verdens største medicinalvirksomheder? Vil du være med til at sikre forskernes rettigheder, når de forsker? Vil du være med til at understøtte forskning på topniveau? Hvis du kan svare ja til de tre spørgsmål, så vil vi gerne se en ansøgning fra dig.

Enheden for Sundhedsforskning & Innovation søger to studentermedhjælpere til teamet Jura & Kontrakter med tiltrædelse hurtigst muligt.

Om stillingen

I Jura & Kontrakter bliver du en del af et velfungerende team bestående af 10 jurister. Du kommer selvstændigt til at udarbejde og forhandle forskningskontrakter; herunder fotrolighedsaftaler, konsulentaftaler, Material Transfer Agreements mv.

Jobbet kræver, at du er grundig, har overblik og kan arbejde selvstændigt. Du vil blive oplært i de enkelte kontrakttyper.

Vi forventer, at du:

  • har afsluttet bacheloruddannelsen, enten BA.Jur. eller HA.Jur.
  • har interesse for udarbejdelse og forhandling af kontrakter
  • har interesse for eller erfaring med at arbejde i en offentlig politisk styret organisation
  • er flydende og fortrolig i mundtligt og skriftligt engelsk, da forhandlingerne hovedsageligt foregår på engelsk
  • kan overskue et stort antal verserende sager og overholde deadlines
  • kan løfte opgaver både selvstændigt og som en del af et team
Om os

Center for Regional udvikling har ca. 200 medarbejdere og varetager mange forskellige områder inden for forskning, miljø og regional udvikling. Vi spiller en central rolle i regionens vision om at blive den grønne og innovative metropol med høj vækst og livskvalitet samt et sammenhængende sundhedsvæsen på internationalt topniveau.

Enheden Sundhedsforskning & Innovation arbejder med at fremme og understøtte forskning og innovation, som kan bidrage til udvikling af sundhedsvæsenet og regionens øvrige opgaver samt understøtte vækst i hovedstadsregionen.

Jura & Kontrakter håndterer årligt over 1.300 forskningskontrakter mellem eksterne parter og regionens hospitaler. Forskningsområdet har stor strategisk bevågenhed i Region Hovedstaden. Hvert år bruger regionen over to mia. kr. på forskning. Halvdelen af disse midler er finansieret af eksterne parter. Teamet varetager også juridiske støtte til resten af Center for Regional Udvikling inden for bl.a. offentligretlige områder.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn og øvrige ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem Region Hovedstaden og relevant faglig organisation.

Arbejdstiden er 15 timer pr. uge på Regionsgården i Hillerød.

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til:

Teamkoordinator Deniz Yüksel Pedersen tlf. 23 74 48 67, eller Enhedschef Kasper Birkeholm Munk tlf. 40 30 28 41.

Ansøgningsprocedure

Du søger stillingen ved senest den 16. august 2019 kl. 12 at uploade ansøgning, CV og relevante bilag i vores elektroniske rekrutteringssystem, der kan tilgås via linket her på siden.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Region HovedstadenHillerød2019-07-01T00:00:002019-08-16T00:00:00
330062288Mundipharma Nordics søger en jurastuderendeRobot Er du jurastuderende og søger du et studiejob med en attraktiv løn, hvor du bliver kastet ud i udfordringer og problemstillinger indenfor det juridiske felt? Drømmer du om at prøve kræfter med en stilling, hvor du får tildelt meget ansvar? Så læs mere her! Om stillingen På vegne af Mundipharma Nordics søger Academic Work en studenterende til en stilling som assisterende juridisk rådgiver i juridisk afdeling. Grundet at den tidligere studentermedhjælper stopper, har Mundipharma Nordics brug for en ny engageret studerende til at besætte stillingen. I denne stilling vil du indgå i et lille team bestående af 2 personer med juridisk baggrund og 3 personer som arbejder delvist med compliance, hvor du får lov til at prøve kræfter med et spændende job indenfor medicinalbranchen. Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af Mundipharma Nordics. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work, der dog om nødvendigt kan formidle en samtale med Mundipharma. Academic Work er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, men en kandidat der tilbydes stillingen vil blive ansat direkte af Mundipharma. Academic Work er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, men en kandidat der tilbydes stillingen vil blive ansat direkte af Mundipharma. Arbejdsopgaver Som assisterende juridisk rådgiver får du et stort ansvar og der vil være forventning til, at du kan arbejde selvstændigt med mulighed for at søge råd og vejledning i dit team. I jobbet kommer du blandt andet til at arbejde med udarbejdelse og gennemgang af kontrakter og paradigmer, samt diverse selvstændige compliance opgaver. Det er derfor en fordel, at du allerede har kendskab til kontrakter. Derudover vil arbejdsopgaver som juridiske undersøgelser og vedligeholdelse af dokumentation, være opgaver du vil støde på i denne stilling. Arbejdsopgaver inkluderer: Udførelse af juridiske undersøgelser og lovgivningsresearch Udarbejdelse af juridiske og compliance relaterede træningsprogrammer til internt brug i Danmark og de øvrige Nordiske lande Juridiske undersøgelser indenfor forskellige retsområder, herunder lægemiddellovgivningen, markedsføringsregler, persondatabeskyttelse, etc. Forudgående kendskab til disse retsområder er ikke et krav, men en fordel Ad hoc-opgaver Det engelske sprog vil fylde en hel del i hverdagen, blandt andet i forbindelse med kontraktskrivning og lovgivningsresearch. Det er derfor nødvendigt, at du er flydende i både skrift of tale. Du vil i starten af din ansættelse modtage en dybdegående introduktion med henblik på at blive selvkørende. Der vil altid være mulighed for sparring med din nærmeste leder, men for at du trives og har mulighed for at udvikle dig i denne stilling, skal du have mod på at arbejde på egen hånd og ikke være bange for at tage ansvar. Vi søger dig, som Er jurastuderende Kan begå dig i Office pakken (primært Word og Excel) Behersker engelsk og dansk, svensk eller norsk på højt niveau Som person er du: Struktureret og har overskud til at kunne holde mange bolde i luften, uden at tabe fokus, samtidig med at du ikke bliver skræmt af udfordrende problemstillinger. Du sætter en stor ære i at sikre at den juridiske funktion når i mål med de mange opgaver, der ligger inden for funktionens ansvarsområde. Der er i denne stilling en høj grad af fleksibilitet og du vil have mulighed for at kunne planlægge dine arbejdsdage, så de passer med dit studie. Vi gør opmærksom på, at alle ansøgninger til denne stilling skal skrives på engelsk

Er du jurastuderende og søger du et studiejob med en attraktiv løn, hvor du bliver kastet ud i udfordringer og problemstillinger indenfor det juridiske felt? Drømmer du om at prøve kræfter med en stilling, hvor du får tildelt meget ansvar? Så læs mere her!

Om stillingen

På vegne af Mundipharma Nordics søger Academic Work en studenterende til en stilling som assisterende juridisk rådgiver i juridisk afdeling. Grundet at den tidligere studentermedhjælper stopper, har Mundipharma Nordics brug for en ny engageret studerende til at besætte stillingen. I denne stilling vil du indgå i et lille team bestående af 2 personer med juridisk baggrund og 3 personer som arbejder delvist med compliance, hvor du får lov til at prøve kræfter med et spændende job indenfor medicinalbranchen.

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af Mundipharma Nordics. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work, der dog om nødvendigt kan formidle en samtale med Mundipharma. Academic Work er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, men en kandidat der tilbydes stillingen vil blive ansat direkte af Mundipharma.

Academic Work er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, men en kandidat der tilbydes stillingen vil blive ansat direkte af Mundipharma.

Arbejdsopgaver

Som assisterende juridisk rådgiver får du et stort ansvar og der vil være forventning til, at du kan arbejde selvstændigt med mulighed for at søge råd og vejledning i dit team. I jobbet kommer du blandt andet til at arbejde med udarbejdelse og gennemgang af kontrakter og paradigmer, samt diverse selvstændige compliance opgaver. Det er derfor en fordel, at du allerede har kendskab til kontrakter. Derudover vil arbejdsopgaver som juridiske undersøgelser og vedligeholdelse af dokumentation, være opgaver du vil støde på i denne stilling.

Arbejdsopgaver inkluderer:

  • Udførelse af juridiske undersøgelser og lovgivningsresearch

  • Udarbejdelse af juridiske og compliance relaterede træningsprogrammer til internt brug i Danmark og de øvrige Nordiske lande

  • Juridiske undersøgelser indenfor forskellige retsområder, herunder lægemiddellovgivningen, markedsføringsregler, persondatabeskyttelse, etc. Forudgående kendskab til disse retsområder er ikke et krav, men en fordel

  • Ad hoc-opgaver

Det engelske sprog vil fylde en hel del i hverdagen, blandt andet i forbindelse med kontraktskrivning og lovgivningsresearch. Det er derfor nødvendigt, at du er flydende i både skrift of tale.

Du vil i starten af din ansættelse modtage en dybdegående introduktion med henblik på at blive selvkørende. Der vil altid være mulighed for sparring med din nærmeste leder, men for at du trives og har mulighed for at udvikle dig i denne stilling, skal du have mod på at arbejde på egen hånd og ikke være bange for at tage ansvar.

Vi søger dig, som

  • Er jurastuderende

  • Kan begå dig i Office pakken (primært Word og Excel)

  • Behersker engelsk og dansk, svensk eller norsk på højt niveau

Som person er du: Struktureret og har overskud til at kunne holde mange bolde i luften, uden at tabe fokus, samtidig med at du ikke bliver skræmt af udfordrende problemstillinger. Du sætter en stor ære i at sikre at den juridiske funktion når i mål med de mange opgaver, der ligger inden for funktionens ansvarsområde.

Der er i denne stilling en høj grad af fleksibilitet og du vil have mulighed for at kunne planlægge dine arbejdsdage, så de passer med dit studie.

Vi gør opmærksom på, at alle ansøgninger til denne stilling skal skrives på engelsk

ACADEMIC WORK DENMARK A/SVedbæk2019-07-19T00:00:002019-08-21T00:00:00
330044050Studentermedhjælper/deltidmedarbejderRobot Vi søger en studentermedhjælper deltidsmedarbejder til forefaldende arbejde. Jobbet omfatter alle typer administrative assistancer i forbindelse med fremstilling, klargøring, transport, opsætning og nedtagning af udstillingsstande på messecentre herunder også produktion af grafik og lettere pakning af displays. Vi forventer at du: Kan arbejde selvstændigt Ikke er bange for at tage fat og hjælpe til hvor der er brug for det Har kørekort Arbejdet foregår primært på vor adresse i Smørum. Vi tilbyder dig 10-37 timer pr. uge (efter aftale med dig), ordnede arbejdsforhold. Løn og ansættelsesvilkår i.h.t. industriens overenskomst. Tiltrædelse 1. august Ansøgning og spørgsmål via email. Emne: Studentermedhjælp Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi søger en studentermedhjælper/deltidsmedarbejder til forefaldende arbejde.

Jobbet omfatter alle typer administrative assistancer i forbindelse med fremstilling, klargøring, transport, opsætning og nedtagning af udstillingsstande på messecentre herunder også produktion af grafik og lettere pakning af displays.

Vi forventer at du:

  • Kan arbejde selvstændigt
  • Ikke er bange for at tage fat og hjælpe til hvor der er brug for det
  • Har kørekort

Arbejdet foregår primært på vor adresse i Smørum. Vi tilbyder dig 10-37 timer pr. uge (efter aftale med dig), ordnede arbejdsforhold. Løn og ansættelsesvilkår i.h.t. industriens overenskomst.

Tiltrædelse 1. august

Ansøgning og spørgsmål via email. Emne: Studentermedhjælp

Vi glæder os til at høre fra dig.

JOHANNSEN DEKORATION ISHØJ A/SSmørum2019-06-15T00:00:002019-07-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studerende med interesse for kommunikation og webredigering

Region Hovedstaden

Hillerød
Har du en interesse inden for kommunikation, og vil du være med til at formidle de gode historier om forskning og innovation i Region Hovedstaden? I Enheden for Sundhedsforskning og Innovation søger vi en engageret studerende med interesse for kommu...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Studentermedhjælpere - til udvikling af Region H's arbejde med mobilitet og uddannelse

Region Hovedstaden

Hillerød
Vi søger to studentermedhjælpere med hver deres profil til enheden Mobilitet Uddannelse i Region Hovedstaden. Én der brænder for kommunikation og arbejdet med sociale medier og én anden, der kan løse forskelligartede faglige og administrative opgave...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Juridiske studentermedhjælpere til forskningsområdet hos Center for Regional Udvikling

Region Hovedstaden

Hillerød
Vil du være med til at forhandle forskningskontrakter på vegne af Region Hovedstadens hospitaler med verdens største medicinalvirksomheder? Vil du være med til at sikre forskernes rettigheder, når de forsker? Vil du være med til at understøtte forsk...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019

Mundipharma Nordics søger en jurastuderende

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

Vedbæk
Er du jurastuderende og søger du et studiejob med en attraktiv løn, hvor du bliver kastet ud i udfordringer og problemstillinger indenfor det juridiske felt? Drømmer du om at prøve kræfter med en stilling, hvor du får tildelt meget ansvar? Så læs me...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Studentermedhjælper/deltidmedarbejder

JOHANNSEN DEKORATION ISHØJ A/S

Smørum
Vi søger en studentermedhjælper deltidsmedarbejder til forefaldende arbejde. Jobbet omfatter alle typer administrative assistancer i forbindelse med fremstilling, klargøring, transport, opsætning og nedtagning af udstillingsstande på messecentre her...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019