Slip din indre leder løs i Tyréns' VVS-afdeling

Går du og gemmer på et lederpotentiale, som er klar til at se dagens lys?

Eller er du allerede nået et stykke ud af ledervejen, men klar til at tage det næste skridt i karrieren?

Så læs endelig videre…

Tyrens har taget sine første skridt på udviklingsrejsen, men du kan stadig nå med på turen. Det er en rejse, der byder på vækst, opbygning af nye fagområder og processer, bump på vejen, omveje og genveje, fede udfordringer og kollegaer med et stort drive imod sammen at opbygge og udvikle en forretning.

Hvis du ikke allerede har erfaring med det, så oplærer vi dig i ressource- og pipelinestyring, MU-samtaler, og alt hvad der ellers følger med de 50% af dit nye job, som har overskriften Ledelse. De andre 50% er dér, hvor du kan lære dine nye kollegaer noget indenfor fx fag- eller projektledelse, projektering, design af løsningerne, DGNB, energiberegninger og bidrage i projekterne.

Du vil møde succes på din vej hos Tyréns, når du med dit fintunede menneskelige kompas finder din egen sti, som fører dig til de vigtigste resultater:

  • Dit team kan mærke, at du går den ekstra mil for dem og er synlig og tilgængelig i dagligdagen. Det er vigtigt, at du har tid til at lytte og sparre om problemstillinger, vi møder i dagligdagen.
  • Du griber og tager aktion på udfordringer og problemer, når de opstår.
  • Du tager sammen med salgsteamet ansvar for opgavetilstrømningen og det netværksarbejde, der følger med rollen.
  • Du støtter op om afdelingernes udvikling og vidensdeling.
  • Du sælger 20% af egen afdelings omsætning ind gennem dine relationer og netværk eller kanvas salg.
  • Du bidrager i ledelsesgruppen med dine sunde holdninger og tager ansvar for, at medarbejderne kan se, høre og mærke et samlet ledelseshold. Vores ambition er, at vores medarbejdere tydeligt kan se sammenhængskraft, drive, godt humør og enig ledelse.

Om dig…

Du har en faglig stærk baggrund i VVS/ventilationsfaget og erfaring fra en rådgivende ingeniørvirksomhed. Derudover er det allervigtigste dine personlige egenskaber. Vi forventer, at du har humor og empati, er bevidst om dit ansvar for dine medarbejdere og din afdeling, beslutningsdygtig, imødekommende og tilgængelig for dit team.

Du bliver en del af…

… en afdeling, som er veletableret med gode kollegaer, som glæder sig til at få dig med ombord på rejsen. Og en del af en organisation, hvor vi tror på vores medarbejdere. Vi giver dig chancen for at udvikle dig og din afdeling inden for spændende rammer. Vi arbejder efter strategien om, at vi skal være ”bedst, ikke størst”. Derfor har vi et konstant fokus på forskning og udvikling.

Tyréns er fondsejet, og størstedelen af vores indtjening geninvesteres i vores medarbejdere via uddannelse og forskningsprojekter. Derfor er Tyréns en kreativ, nytænkende og fagligt kompetent rådgivende ingeniørvirksomhed indenfor bygge- og anlægsbranchen.

Vi er omkring 100 ansatte i Danmark. Vi er i vækst, og vi har et ønske om at vokse ansvarligt i løbet af de kommende år. Nærmere sagt sigter vi mod at blive omkring 200 ansatte i Danmark. Tyréns A/S er et datterselskab til Tyréns AB, som har ca. 3000 ansatte fordelt i Sverige, England og Danmark.

Vil du tage karrieren til næste niveau?

Så send din ansøgning og dit CV via nedenstående link.

mind A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor alle henvendelser skal rettes hertil.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330039764Phoenix-dd9b383e12019-06-07T00:00:00Slip din indre leder løs i Tyréns' VVS-afdeling

Går du og gemmer på et lederpotentiale, som er klar til at se dagens lys?

Eller er du allerede nået et stykke ud af ledervejen, men klar til at tage det næste skridt i karrieren?

Så læs endelig videre…

Tyrens har taget sine første skridt på udviklingsrejsen, men du kan stadig nå med på turen. Det er en rejse, der byder på vækst, opbygning af nye fagområder og processer, bump på vejen, omveje og genveje, fede udfordringer og kollegaer med et stort drive imod sammen at opbygge og udvikle en forretning.

Hvis du ikke allerede har erfaring med det, så oplærer vi dig i ressource- og pipelinestyring, MU-samtaler, og alt hvad der ellers følger med de 50% af dit nye job, som har overskriften Ledelse. De andre 50% er dér, hvor du kan lære dine nye kollegaer noget indenfor fx fag- eller projektledelse, projektering, design af løsningerne, DGNB, energiberegninger og bidrage i projekterne.

Du vil møde succes på din vej hos Tyréns, når du med dit fintunede menneskelige kompas finder din egen sti, som fører dig til de vigtigste resultater:

  • Dit team kan mærke, at du går den ekstra mil for dem og er synlig og tilgængelig i dagligdagen. Det er vigtigt, at du har tid til at lytte og sparre om problemstillinger, vi møder i dagligdagen.
  • Du griber og tager aktion på udfordringer og problemer, når de opstår.
  • Du tager sammen med salgsteamet ansvar for opgavetilstrømningen og det netværksarbejde, der følger med rollen.
  • Du støtter op om afdelingernes udvikling og vidensdeling.
  • Du sælger 20% af egen afdelings omsætning ind gennem dine relationer og netværk eller kanvas salg.
  • Du bidrager i ledelsesgruppen med dine sunde holdninger og tager ansvar for, at medarbejderne kan se, høre og mærke et samlet ledelseshold. Vores ambition er, at vores medarbejdere tydeligt kan se sammenhængskraft, drive, godt humør og enig ledelse.

Om dig…

Du har en faglig stærk baggrund i VVS/ventilationsfaget og erfaring fra en rådgivende ingeniørvirksomhed. Derudover er det allervigtigste dine personlige egenskaber. Vi forventer, at du har humor og empati, er bevidst om dit ansvar for dine medarbejdere og din afdeling, beslutningsdygtig, imødekommende og tilgængelig for dit team.

Du bliver en del af…

… en afdeling, som er veletableret med gode kollegaer, som glæder sig til at få dig med ombord på rejsen. Og en del af en organisation, hvor vi tror på vores medarbejdere. Vi giver dig chancen for at udvikle dig og din afdeling inden for spændende rammer. Vi arbejder efter strategien om, at vi skal være ”bedst, ikke størst”. Derfor har vi et konstant fokus på forskning og udvikling.

Tyréns er fondsejet, og størstedelen af vores indtjening geninvesteres i vores medarbejdere via uddannelse og forskningsprojekter. Derfor er Tyréns en kreativ, nytænkende og fagligt kompetent rådgivende ingeniørvirksomhed indenfor bygge- og anlægsbranchen.

Vi er omkring 100 ansatte i Danmark. Vi er i vækst, og vi har et ønske om at vokse ansvarligt i løbet af de kommende år. Nærmere sagt sigter vi mod at blive omkring 200 ansatte i Danmark. Tyréns A/S er et datterselskab til Tyréns AB, som har ca. 3000 ansatte fordelt i Sverige, England og Danmark.

Vil du tage karrieren til næste niveau?

Så send din ansøgning og dit CV via nedenstående link.

mind A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor alle henvendelser skal rettes hertil.

Går du og gemmer på et lederpotentiale, som er klar til at se dagens lys? Eller er du allerede nået et stykke ud af ledervejen, men klar til at tage det næste skridt i karrieren? Så læs endelig videre Tyrens har taget sine første skridt på udviklingsrejsen, men du kan stadig nå med på turen. Det er en rejse, der byder på vækst, opbygning af nye fagområder og processer, bump på vejen, omveje og genveje, fede udfordringer og kollegaer med et stort drive imod sammen at opbygge og udvikle en forretning. Hvis du ikke allerede har erfaring med det, så oplærer vi dig i ressource- og pipelinestyring, MU-samtaler, og alt hvad der ellers følger med de 50 af dit nye job, som har overskriften Ledelse. De andre 50 er d r, hvor du kan lære dine nye kollegaer noget indenfor fx fag- eller projektledelse, projektering, design af løsningerne, DGNB, energiberegninger og bidrage i projekterne. Du vil møde succes på din vej hos Tyr ns, når du med dit fintunede menneskelige kompas finder din egen sti, som fører dig til de vigtigste resultater: Dit team kan mærke, at du går den ekstra mil for dem og er synlig og tilgængelig i dagligdagen. Det er vigtigt, at du har tid til at lytte og sparre om problemstillinger, vi møder i dagligdagen. Du griber og tager aktion på udfordringer og problemer, når de opstår. Du tager sammen med salgsteamet ansvar for opgavetilstrømningen og det netværksarbejde, der følger med rollen. Du støtter op om afdelingernes udvikling og vidensdeling. Du sælger 20 af egen afdelings omsætning ind gennem dine relationer og netværk eller kanvas salg. Du bidrager i ledelsesgruppen med dine sunde holdninger og tager ansvar for, at medarbejderne kan se, høre og mærke et samlet ledelseshold. Vores ambition er, at vores medarbejdere tydeligt kan se sammenhængskraft, drive, godt humør og enig ledelse. Om dig Du har en faglig stærk baggrund i VVS ventilationsfaget og erfaring fra en rådgivende ingeniørvirksomhed. Derudover er det allervigtigste dine personlige egenskaber. Vi forventer, at du har humor og empati, er bevidst om dit ansvar for dine medarbejdere og din afdeling, beslutningsdygtig, imødekommende og tilgængelig for dit team. Du bliver en del af en afdeling, som er veletableret med gode kollegaer, som glæder sig til at få dig med ombord på rejsen. Og en del af en organisation, hvor vi tror på vores medarbejdere. Vi giver dig chancen for at udvikle dig og din afdeling inden for spændende rammer. Vi arbejder efter strategien om, at vi skal være bedst, ikke størst . Derfor har vi et konstant fokus på forskning og udvikling. Tyr ns er fondsejet, og størstedelen af vores indtjening geninvesteres i vores medarbejdere via uddannelse og forskningsprojekter. Derfor er Tyr ns en kreativ, nytænkende og fagligt kompetent rådgivende ingeniørvirksomhed indenfor bygge- og anlægsbranchen. Vi er omkring 100 ansatte i Danmark. Vi er i vækst, og vi har et ønske om at vokse ansvarligt i løbet af de kommende år. Nærmere sagt sigter vi mod at blive omkring 200 ansatte i Danmark. Tyr ns A S er et datterselskab til Tyr ns AB, som har ca. 3000 ansatte fordelt i Sverige, England og Danmark. Vil du tage karrieren til næste niveau? Så send din ansøgning og dit CV via nedenstående link. mind A S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor alle henvendelser skal rettes hertil.11jobnetdd9b383e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-02T00:00:000000https://www.mind.as/ledige-stillinger/ledige-stillinger/stillingsopslag?hr=show-job/448610EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3543598mind11Hørkær 162730HerlevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent775075JobNet5001933500193310007-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd9b383ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd9b383ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd9b383e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd9b383e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse362037316noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330048543Afdelingschef til Projektafdeling i Samn ForsyningRobot Har du kendskab til forsyningernes vitale rolle i samfundsudviklingen? Brænder du for at lede og derigennem bidrage til realiseringen af en ambitiøs og fokuseret strategi? Er du - på en og samme gang - optaget af sikker projektgennemførelse, relationer og udvikling? Og har du kendskab til forsyningsbranchens særlige muligheder og vilkår? Så læs videre! Samn forsyning er i en sund udvikling: Vi leverer drikkevand af høj kvalitet og afleder og renser spildevandet i en tid med kraftig byudvikling og voksende klimaudfordringer - og har hele tiden fokus på fortsat optimering af ydelser og drift både fagligt og økonomisk. Samn omsætter som koncern for mere end 330 MDKK og har næsten 100 medarbejdere. Projektafdelingen bidrager med 20 medarbejdere gennem planlægning, projektering, udbud og tilsyn til projekter for mere end 100MDKK år (nyanlæg, renoveringsprojekter, klimaprojekter og udviklingsprojekter). Det er et vigtigt strategisk mål for Samn at fortsætte udviklingen. Gennem tydelige og målbare, strategiske mål inden for bl.a. kundekontakt og service, innovation, grundvandsbeskyttelse og miljøansvarlighed vil vi i Samn fortsætte denne udvikling. Jobbet Som chef for Projektafdelingen får du et spændende job med mulighed for at gøre en forskel for kunderne og miljøet. Dine primære arbejdsopgaver er at sikre flow og udvikling i vores projekter: Fra det lille standardprojekt over data- og digitaliseringsprojekter til store klimaprojekter og innovative projekter. Med projektafdelingens meget kvalificerede medarbejdere er kompetenceniveauet højt, hvorfor de fleste projekter udføres in house med bistand udefra, når der er pres på. Der er stor faglig diversitet, hvor du til dagligt arbejder sammen med og kan trække på kolleger med mange forskellige kompetencer. Du refererer til den adm. direktør, og bliver en del af et meget velfungerende chefteam, hvor vi løfter i fællesskab. Det betyder, at du får stor indflydelse på retningen, og at du er med til at se muligheder og skabe konstruktive løsninger og åbninger - både på det strategiske niveau og ift. de konkrete projekter. Alle i organisationen har kunderne som vores vigtigste pejlemærke, da vi samler på tilfredse kunder og det får vi gennem innovative løsninger. Vi har det sjovt på arbejde vi elsker de faglige udfordringer og at skabe gode løsninger for vores kunder. Lønpakken matcher dine kvalifikationer og indeholder pensionsordning, resultatløn, feriefridage, sundhedsordning mv. Personen Vi forestiller os, at du både har teknisk uddannelse som ingeniør og har arbejdet indgående med økonomisk styring af projekter. Det er centralt, at du er en erfaren leder af projektledere. Du er en rollemodel og en naturlig leder, der evner at få det bedste ud af teamet. Endelig har du en juridisk forståelse, der bidrager til dit samlede overblik i hverdagen. Du er kendetegnet ved at være resultatorienteret systematisk og struktureret, så du sikrer opfølgning interesseret i at indgå i og bidrage til et stærkt og sammentømret chefteam nærværende, empatisk, nysgerrig og støttende kommunikativt stærk - både skriftligt og mundtligt bidrager du til overblik, motivation og resultater Organisationen Samn Forsyning er en dynamisk organisation. Samarbejdet foregår i et tillidsfuldt, humørfyldt og frit miljø, hvor den enkeltes evne til at tage ansvar og til at samarbejde på tværs vægtes højt. Vi går op i målrettet IT-anvendelse, forstået som fokus på at udvikle og forbedre systematisk og værdiskabende brug af data. Interesseret? Konsulentvirksomheden Mindbiz medvirker i rekrutteringen, og du bedes sende din ansøgning og dit CV snarest muligt via linket nedenfor. Der er ansøgningsfrist den 14. august. Første samtaler afholdes den 19. august og anden samtale den 23. august. Inden eventuel anden samtale bliver du bedt om at udfylde en personprofil og en kognitiv test. Spørgsmål kan rettes til adm. direktør Ole Texel, Samn Forsyning på otj@samn.dk eller til partner Niels Sparre, Mindbiz på ns@mindbiz.dk eller på tlf.: 4071 1400Har du kendskab til forsyningernes vitale rolle i samfundsudviklingen? Brænder du for at lede og derigennem bidrage til realiseringen af en ambitiøs og fokuseret strategi? Er du - på en og samme gang - optaget af sikker projektgennemførelse, relationer og udvikling? Og har du kendskab til forsyningsbranchens særlige muligheder og vilkår? Så læs videre!

Samn forsyning er i en sund udvikling: Vi leverer drikkevand af høj kvalitet og afleder og renser spildevandet i en tid med kraftig byudvikling og voksende klimaudfordringer - og har hele tiden fokus på fortsat optimering af ydelser og drift; både fagligt og økonomisk. Samn omsætter som koncern for mere end 330 MDKK og har næsten 100 medarbejdere. Projektafdelingen bidrager med 20 medarbejdere gennem planlægning, projektering, udbud og tilsyn til projekter for mere end 100MDKK/år (nyanlæg, renoveringsprojekter, klimaprojekter og udviklingsprojekter).

Det er et vigtigt strategisk mål for Samn at fortsætte udviklingen. Gennem tydelige og målbare, strategiske mål inden for bl.a. kundekontakt og –service, innovation, grundvandsbeskyttelse og miljøansvarlighed vil vi i Samn fortsætte denne udvikling.

Jobbet

Som chef for Projektafdelingen får du et spændende job med mulighed for at gøre en forskel for kunderne og miljøet. Dine primære arbejdsopgaver er at sikre flow og udvikling i vores projekter: Fra det lille ”standardprojekt” over data- og digitaliseringsprojekter til store klimaprojekter og innovative projekter.

Med projektafdelingens meget kvalificerede medarbejdere er kompetenceniveauet højt, hvorfor de fleste projekter udføres in house – med bistand udefra, når der er pres på. Der er stor faglig diversitet, hvor du til dagligt arbejder sammen med og kan trække på kolleger med mange forskellige kompetencer.

Du refererer til den adm. direktør, og bliver en del af et meget velfungerende chefteam, hvor vi løfter i fællesskab. Det betyder, at du får stor indflydelse på retningen, og at du er med til at se muligheder og skabe konstruktive løsninger og åbninger - både på det strategiske niveau og ift. de konkrete projekter. Alle i organisationen har kunderne som vores vigtigste pejlemærke, da vi samler på tilfredse kunder – og det får vi gennem innovative løsninger. Vi har det sjovt på arbejde – vi elsker de faglige udfordringer – og at skabe gode løsninger for vores kunder.

Lønpakken matcher dine kvalifikationer og indeholder pensionsordning, resultatløn, feriefridage, sundhedsordning mv.

Personen

Vi forestiller os, at du både har teknisk uddannelse som ingeniør og har arbejdet indgående med økonomisk styring af projekter. Det er centralt, at du er en erfaren leder af projektledere. Du er en rollemodel og en naturlig leder, der evner at få det bedste ud af teamet. Endelig har du en juridisk forståelse, der bidrager til dit samlede overblik i hverdagen.

Du er kendetegnet ved at være

  • resultatorienteret
  • systematisk og struktureret, så du sikrer opfølgning
  • interesseret i at indgå i og bidrage til et stærkt og sammentømret chefteam
  • nærværende, empatisk, nysgerrig og støttende
  • kommunikativt stærk - både skriftligt og mundtligt bidrager du til overblik, motivation og resultater

Organisationen

Samn Forsyning er en dynamisk organisation. Samarbejdet foregår i et tillidsfuldt, humørfyldt og frit miljø, hvor den enkeltes evne til at tage ansvar og til at samarbejde på tværs vægtes højt. Vi går op i målrettet IT-anvendelse, forstået som fokus på at udvikle og forbedre systematisk og værdiskabende brug af data.

Interesseret?

Konsulentvirksomheden Mindbiz medvirker i rekrutteringen, og du bedes sende din ansøgning og dit CV snarest muligt via linket nedenfor. Der er ansøgningsfrist den 14. august. Første samtaler afholdes den 19. august og anden samtale den 23. august. Inden eventuel anden samtale bliver du bedt om at udfylde en personprofil og en kognitiv test.

Spørgsmål kan rettes til adm. direktør Ole Texel, Samn Forsyning på otj@samn.dk eller til partner Niels Sparre, Mindbiz på ns@mindbiz.dk eller på tlf.: 4071 1400

Mindbiz ApSHorsens2019-06-25T00:00:002019-08-14T00:00:00
330059309Kombineret leder og interviewer til interviewcenter i København - erfaring med interview-arbejde et mustRobot I Aalund Nordics interviewcenter i Toldbodgade i København mangler vi en ny kollega. Vi håber, at det er dig! Som kombineret leder og interviewer skal du kunne: Lide at tage kontakt ved hjælp af telefonen og have evnen til at motivere andre til at deltage i telefoninterview. Være moden, ansvarsfuld og stabil Have gåpåmod Fungere godt i en mindre gruppe Være effektiv og få tingene gjort være pålidelig og punktlig Fra vores hyggelige interviewcenter laver vi dagligt interviews med erhvervsledere i Danmark, Norge og Sverige. Arbejdstiderne er mandag til torsdag fra kl 8.30 til 16.00 og kl 8.30-14.30 om fredagen. Vi søger en moden person med en god telefonstemme, som godt kan lide at snakke med forskellige mennesker på et professionelt niveau, og som har erfaring fra lignende arbejde. Der er tale om en fuldtidsstilling med fast løn. Du skal selv interviewe, men også være ansvarlig for at lære nye interviewere op, samt være ansvarlig for lokalerne og det daglige arbejde, i samarbejde med konsulenterne på Toldbodgade i København. Du får en grundig oplæring, samt god støtte, for at komme i gang. Spændende job i internationalt miljø Vi laver primært interview med eksperter, ledere og topchefer i virksomheder Du skal styre et interview-team Du er god til mennesker og har leder-flair Kvalifikationer Du har erfaring med interview-arbejde og kan selv vise nyansatte, hvordan man gør. Er god til at motivere og pleje medarbejdere, men også holde styr på effektiviteten. Du kan være dansk, norsk eller svensk. Smil, godt humør og god til dialog med kunder på besøg i call centret. Stillingen ønskes tiltrådt medio august. Kontakt Teamleder Michelle Thingvad for mere information på mto@aalund.com

I Aalund Nordics interviewcenter i Toldbodgade i København mangler vi en ny kollega. Vi håber, at det er dig!

Som kombineret leder og interviewer skal du kunne:

• Lide at tage kontakt ved hjælp af telefonen og have evnen til at motivere andre til at deltage i telefoninterview.

• Være moden, ansvarsfuld og stabil • Have gåpåmod

• Fungere godt i en mindre gruppe • Være effektiv og få tingene gjort • være pålidelig og punktlig 


Fra vores hyggelige interviewcenter laver vi dagligt interviews med erhvervsledere i Danmark, Norge og Sverige. Arbejdstiderne er mandag til torsdag fra kl 8.30 til 16.00 og kl 8.30-14.30 om fredagen.

Vi søger en moden person med en god telefonstemme, som godt kan lide at snakke med forskellige mennesker på et professionelt niveau, og som har erfaring fra lignende arbejde. Der er tale om en fuldtidsstilling med fast løn.

Du skal selv interviewe, men også være ansvarlig for at lære nye interviewere op, samt være ansvarlig for lokalerne og det daglige arbejde, i samarbejde med konsulenterne på Toldbodgade i København.

Du får en grundig oplæring, samt god støtte, for at komme i gang.

Spændende job i internationalt miljø
• Vi laver primært interview med eksperter, ledere og topchefer i virksomheder
• Du skal styre et interview-team
• Du er god til mennesker og har leder-flair

Kvalifikationer
• Du har erfaring med interview-arbejde og kan selv vise nyansatte, hvordan man gør.
• Er god til at motivere og pleje medarbejdere, men også holde styr på effektiviteten.
• Du kan være dansk, norsk eller svensk.
• Smil, godt humør og god til dialog med kunder på besøg i call centret. 

 

Stillingen ønskes tiltrådt medio august.


Kontakt Teamleder Michelle Thingvad for mere information på mto@aalund.com

AALUND BUSINESS RESEARCH A/SAarhus C2019-07-12T00:00:002019-08-05T00:00:00
330053440Serviceleder til Schindler Elevatorer i BallerupRobot Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere? Yder du service i særklasse og høj kvalitet? Kan du li et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt? For vores kunde Schindler Elevatorer A S i Ballerup søger vi en dygtig serviceleder, der bliver ansvarlig for den kørende drift og service. Dit team består af 8-10 specialiserede og fagligt meget kompetente teknikere, der servicerer kunder på Sjælland. Du refererer til Servicechefen, der veksler mellem de 3 danske kontorer. I er 6 serviceledere, 2 i Aarhus, 1 i Odense og 3 i Ballerup, der har hvert sit team af serviceteknikere der selvfølgelig arbejder sammen på tværs, når der er behov for det. Du får ansvaret for den daglige drift, med koordinering af serviceteknikerenes besøg og kontakt til kunder og samarbejdspartnere. Om dig: Du har flere års erfaring med ledelse af teknisk personale Du har solid kommerciel forståelse kombineret med teknisk viden Du har erfaring med tilbudsberegning og flair for kundekontakt Du vægter kvalitet utrolig højt, da vi har ansvaret for brugernes sikkerhed Du har erfaring med planlægningsopgaver og evnen til at synliggøre målene Vi regner med, at du har teknisk baggrund som f.eks. maskinmester, el-tekniker, installatør eller lignende. Men vigtigst er erfaringen med ledelse og koordinering af teknisk personale. Du har medarbejderne i fokus, og elsker at motivere og udvikle dem. Du vil ofte være på sambesøg og være med til at kvalitetssikre vores arbejde. Schindler Elevatorer tilbyder: Et selvstændigt job, hvor du selv står for planlægning og udførelse af dine opgaver Et hold dygtige og selvstændige medarbejdere til faglig sparring Et job i en international virksomhed med gode udviklingsmuligheder Et job der veksler mellem at arbejde i marken og på kontoret Du tilbydes en attraktiv løn, der modsvarer din erfaring lønnen er inkl. Firmabil, god pensionsordning, feriefridage, sundhedsforsikring, fritvalgsordning m.v. Tiltrædelse efter aftale, gerne så hurtigt som muligt. Ansøgning: Indsend venligst din ansøgning via linket i højre kolonne. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen tlf. 51 88 08 04, hds@erhr.dk. Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt. Om Schindler Elevatorer A S: Shindler koncernen er en verdensomspændende familiejet virksomhed, som i dag er repræsenteret i mere end 140 lande med over 60.000 medarbejdere. Vores produkt er mobilitet - fra design til installation og vedligeholdelse af elevatorer, rulletrapper og rullende fortove. Hver dag transporterer vi på verdensplan mere end 1 milliard mennesker. I Danmark er vi repræsenteret af 85 dygtige og kompetente medarbejdere fordelt på 3 lokationer, med hovedkontor i Ballerup. Vores Schindler Academy Løft synliggør vores fokus på kompetenceudvikling og trivsel hos vores medarbejdere.

Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup

  • Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere?
  • Yder du service i særklasse og høj kvalitet?
  • Kan du li’ et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt?

For vores kunde Schindler Elevatorer A/S i Ballerup søger vi en dygtig serviceleder, der bliver ansvarlig for den kørende drift og service. Dit team består af 8-10 specialiserede og fagligt meget kompetente teknikere, der servicerer kunder på Sjælland.

Du refererer til Servicechefen, der veksler mellem de 3 danske kontorer. I er 6 serviceledere, 2 i Aarhus, 1 i Odense og 3 i Ballerup, der har hvert sit team af serviceteknikere – der selvfølgelig arbejder sammen på tværs, når der er behov for det.

Du får ansvaret for den daglige drift, med koordinering af serviceteknikerenes besøg og kontakt til kunder og samarbejdspartnere.

Om dig:

  • Du har flere års erfaring med ledelse af teknisk personale
  • Du har solid kommerciel forståelse kombineret med teknisk viden
  • Du har erfaring med tilbudsberegning og flair for kundekontakt
  • Du vægter kvalitet utrolig højt, da vi har ansvaret for brugernes sikkerhed
  • Du har erfaring med planlægningsopgaver og evnen til at synliggøre målene

Vi regner med, at du har teknisk baggrund som f.eks. maskinmester, el-tekniker, installatør eller lignende.

Men vigtigst er erfaringen med ledelse og koordinering af teknisk personale. Du har medarbejderne i fokus, og elsker at motivere og udvikle dem. Du vil ofte være på sambesøg og være med til at kvalitetssikre vores arbejde.

Schindler Elevatorer tilbyder:

  • Et selvstændigt job, hvor du selv står for planlægning og udførelse af dine opgaver
  • Et hold dygtige og selvstændige medarbejdere til faglig sparring
  • Et job i en international virksomhed med gode udviklingsmuligheder
  • Et job der veksler mellem at arbejde ”i marken” og på kontoret

Du tilbydes en attraktiv løn, der modsvarer din erfaring – lønnen er inkl. Firmabil, god pensionsordning, feriefridage, sundhedsforsikring, fritvalgsordning m.v.

Tiltrædelse efter aftale, gerne så hurtigt som muligt.

Ansøgning:

Indsend venligst din ansøgning via linket i højre kolonne.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen tlf. 51 88 08 04, hds@erhr.dk.

Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt.

Om Schindler Elevatorer A/S:

Shindler koncernen er en verdensomspændende familiejet virksomhed, som i dag er repræsenteret i mere end 140 lande med over 60.000 medarbejdere. Vores produkt er mobilitet - fra design til installation og vedligeholdelse af elevatorer, rulletrapper og rullende fortove. Hver dag transporterer vi på verdensplan mere end 1 milliard mennesker.

I Danmark er vi repræsenteret af 85 dygtige og kompetente medarbejdere fordelt på 3 lokationer, med hovedkontor i Ballerup. Vores Schindler Academy Løft synliggør vores fokus på kompetenceudvikling og trivsel hos vores medarbejdere.

Effektiv RekrutteringBallerup2019-07-03T00:00:002019-08-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingschef til Projektafdeling i Samn Forsyning

Mindbiz ApS

Horsens
Har du kendskab til forsyningernes vitale rolle i samfundsudviklingen? Brænder du for at lede og derigennem bidrage til realiseringen af en ambitiøs og fokuseret strategi? Er du - på en og samme gang - optaget af sikker projektgennemførelse, relatio...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Kombineret leder og interviewer til interviewcenter i København - erfaring med interview-arbejde et must

AALUND BUSINESS RESEARCH A/S

Aarhus C
I Aalund Nordics interviewcenter i Toldbodgade i København mangler vi en ny kollega. Vi håber, at det er dig! Som kombineret leder og interviewer skal du kunne: Lide at tage kontakt ved hjælp af telefonen og have evnen til at motivere andre til at d...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup

Effektiv Rekruttering

Ballerup
Serviceleder til Schindler Elevatorer i Ballerup Vil du lede selvstændige og teknisk dygtige medarbejdere? Yder du service i særklasse og høj kvalitet? Kan du li et afvekslende job med ledelsesopgaver og kundekontakt? For vores kunde Schindler Eleva...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019