Slutkundesælger

Hikoki Power Tools Denmark A/S, www.hikoki-powertools.dk/, er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandlernet. Produktsortimentet omfatter bl.a. Hikoki Elektroværktøj, Hikoki Skov og Have værktøj, Basso/Hikoki sømpistoler mv. HITACHI EL-Værktøj har for nylig skiftet navn til HIKOKI POWER TOOLS, og søger i forbindelse med en vækststrategi ekstra kræfter til det udkørende salg. Dette budskab skal formidles til både eksisterende samt nye kunder, og derfor søges en

Professionelt el-værktøj * Opsøgende salg og rådgivning til håndværksvirksomheder, entreprenører og andre brugere af el-værktøj

Jobbet:
Med reference til direktøren, og med udgangspunkt fra din bopæl i Midtjylland, skal du fremme og udvikle salget til slutkunderne i området. I tæt samarbejde med dit bagland og den lokale forhandler, får du ansvar for at øge kendskabet og skabe efterspørgsel på Hikoki’s produkter, som for nylig er blevet lanceret under et nyt brand.

Salget vil tage udgangspunkt i dine kunders behov, hvorfor en aktiv dialog med kunden er et afgørende fundament for succes. I samarbejde med de lokale forhandlere, skal du således tilbyde slutkunden den løsning, som matcher de specifikke krav.
Du får et spændende produktprogram i ryggen, og vil blive understøttet af et stærkt bagland og ikke mindst målrettede kampagner.

Jobbet har en høj frihedsgrad og kræver, at du er god til at opsøge nye kunder og kan udarbejde konkrete handlingsplaner for dine salgsindsatser. Til gengæld vil du opleve et udfordrende, spændende og selvstændigt salgsjob med masser af potentiale.


Kvalifikationer:
Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående punkter, kan det være dig, vi leder efter:

  • Du bor centralt i Jylland
  • Du har allerede prøvet salgsprocessen evt. fra en byggevarevirksomhed, et byggemarked eller en beslægtet branche, hvor du er vant til at håndtere håndværkere, entreprenører, og andre værktøjsbrugere.
  • Du forstår at begå dig i ”rummet” mellem slutkunden og forhandleren, så begge parter oplever dig som en professionel og seriøs samarbejdspartner.
  • Du har et stærkt salgsgen og arbejder fokuseret og vedholdende.
  • Du er stærk i både kommunikation og forhandling.


Den ideelle kandidat er en solid profil, der kan stå på egne ben. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har en god kommerciel forståelse. Det er afgørende, at du som person har talent for at styrke relationen til kunderne og skabe troværdighed. Du sætter en ære i at yde en professionel service og har både selvtillid og gennemslagskraft.

Du tilbydes:
En særdeles spændende stilling i en succesfuld vækstvirksomhed. Virksomhedskulturen er uformel og præget af frihed under ansvar. Du får stor indflydelse i jobbet samt en unik mulighed for at bygge videre på din salgskarriere. Du vil naturligvis få den fornødne produktintroduktion og oplæring.

Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Lønpakken består af en fast løn, bilordning, bonus, pension, sundhedsforsikring m.v.

Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes ” 02.05.09” og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater løbende i processen.

Al henvendelse behandles fortroligt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028607Phoenix-211a6fa712019-05-21T00:00:00Slutkundesælger

Hikoki Power Tools Denmark A/S, www.hikoki-powertools.dk/, er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandlernet. Produktsortimentet omfatter bl.a. Hikoki Elektroværktøj, Hikoki Skov og Have værktøj, Basso/Hikoki sømpistoler mv. HITACHI EL-Værktøj har for nylig skiftet navn til HIKOKI POWER TOOLS, og søger i forbindelse med en vækststrategi ekstra kræfter til det udkørende salg. Dette budskab skal formidles til både eksisterende samt nye kunder, og derfor søges en

Professionelt el-værktøj * Opsøgende salg og rådgivning til håndværksvirksomheder, entreprenører og andre brugere af el-værktøj

Jobbet:
Med reference til direktøren, og med udgangspunkt fra din bopæl i Midtjylland, skal du fremme og udvikle salget til slutkunderne i området. I tæt samarbejde med dit bagland og den lokale forhandler, får du ansvar for at øge kendskabet og skabe efterspørgsel på Hikoki’s produkter, som for nylig er blevet lanceret under et nyt brand.

Salget vil tage udgangspunkt i dine kunders behov, hvorfor en aktiv dialog med kunden er et afgørende fundament for succes. I samarbejde med de lokale forhandlere, skal du således tilbyde slutkunden den løsning, som matcher de specifikke krav.
Du får et spændende produktprogram i ryggen, og vil blive understøttet af et stærkt bagland og ikke mindst målrettede kampagner.

Jobbet har en høj frihedsgrad og kræver, at du er god til at opsøge nye kunder og kan udarbejde konkrete handlingsplaner for dine salgsindsatser. Til gengæld vil du opleve et udfordrende, spændende og selvstændigt salgsjob med masser af potentiale.


Kvalifikationer:
Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående punkter, kan det være dig, vi leder efter:

  • Du bor centralt i Jylland
  • Du har allerede prøvet salgsprocessen evt. fra en byggevarevirksomhed, et byggemarked eller en beslægtet branche, hvor du er vant til at håndtere håndværkere, entreprenører, og andre værktøjsbrugere.
  • Du forstår at begå dig i ”rummet” mellem slutkunden og forhandleren, så begge parter oplever dig som en professionel og seriøs samarbejdspartner.
  • Du har et stærkt salgsgen og arbejder fokuseret og vedholdende.
  • Du er stærk i både kommunikation og forhandling.


Den ideelle kandidat er en solid profil, der kan stå på egne ben. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har en god kommerciel forståelse. Det er afgørende, at du som person har talent for at styrke relationen til kunderne og skabe troværdighed. Du sætter en ære i at yde en professionel service og har både selvtillid og gennemslagskraft.

Du tilbydes:
En særdeles spændende stilling i en succesfuld vækstvirksomhed. Virksomhedskulturen er uformel og præget af frihed under ansvar. Du får stor indflydelse i jobbet samt en unik mulighed for at bygge videre på din salgskarriere. Du vil naturligvis få den fornødne produktintroduktion og oplæring.

Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Lønpakken består af en fast løn, bilordning, bonus, pension, sundhedsforsikring m.v.

Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes ” 02.05.09” og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater løbende i processen.

Al henvendelse behandles fortroligt.

Hikoki Power Tools Denmark A S, www.hikoki-powertools.dk , er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandlernet. Produktsortimentet omfatter bl.a. Hikoki Elektroværktøj, Hikoki Skov og Have værktøj, Basso Hikoki sømpistoler mv. HITACHI EL-Værktøj har for nylig skiftet navn til HIKOKI POWER TOOLS, og søger i forbindelse med en vækststrategi ekstra kræfter til det udkørende salg. Dette budskab skal formidles til både eksisterende samt nye kunder, og derfor søges en Professionelt el-værktøj * Opsøgende salg og rådgivning til håndværksvirksomheder, entreprenører og andre brugere af el-værktøj Jobbet: Med reference til direktøren, og med udgangspunkt fra din bopæl i Midtjylland, skal du fremme og udvikle salget til slutkunderne i området. I tæt samarbejde med dit bagland og den lokale forhandler, får du ansvar for at øge kendskabet og skabe efterspørgsel på Hikoki s produkter, som for nylig er blevet lanceret under et nyt brand. Salget vil tage udgangspunkt i dine kunders behov, hvorfor en aktiv dialog med kunden er et afgørende fundament for succes. I samarbejde med de lokale forhandlere, skal du således tilbyde slutkunden den løsning, som matcher de specifikke krav. Du får et spændende produktprogram i ryggen, og vil blive understøttet af et stærkt bagland og ikke mindst målrettede kampagner. Jobbet har en høj frihedsgrad og kræver, at du er god til at opsøge nye kunder og kan udarbejde konkrete handlingsplaner for dine salgsindsatser. Til gengæld vil du opleve et udfordrende, spændende og selvstændigt salgsjob med masser af potentiale. Kvalifikationer: Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående punkter, kan det være dig, vi leder efter: Du bor centralt i Jylland Du har allerede prøvet salgsprocessen evt. fra en byggevarevirksomhed, et byggemarked eller en beslægtet branche, hvor du er vant til at håndtere håndværkere, entreprenører, og andre værktøjsbrugere. Du forstår at begå dig i rummet mellem slutkunden og forhandleren, så begge parter oplever dig som en professionel og seriøs samarbejdspartner. Du har et stærkt salgsgen og arbejder fokuseret og vedholdende. Du er stærk i både kommunikation og forhandling. Den ideelle kandidat er en solid profil, der kan stå på egne ben. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har en god kommerciel forståelse. Det er afgørende, at du som person har talent for at styrke relationen til kunderne og skabe troværdighed. Du sætter en ære i at yde en professionel service og har både selvtillid og gennemslagskraft. Du tilbydes: En særdeles spændende stilling i en succesfuld vækstvirksomhed. Virksomhedskulturen er uformel og præget af frihed under ansvar. Du får stor indflydelse i jobbet samt en unik mulighed for at bygge videre på din salgskarriere. Du vil naturligvis få den fornødne produktintroduktion og oplæring. Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Lønpakken består af en fast løn, bilordning, bonus, pension, sundhedsforsikring m.v. Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes 02.05.09 og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater løbende i processen. Al henvendelse behandles fortroligt.11jobnet211a6fa7100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-16T00:00:000000https://erwinandersenas.hr-skyen.dk/show-job/441250EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3531361erwin andersen a/s11Lillebæltsvej 116715Esbjerg NDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764840JobNet4992939499293910021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=211a6fa7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=211a6fa7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=211a6fa7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=211a6fa7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361845010Linelft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark330036121SalgssupporterRobot Salgssupporter søges - til et stærkt salgsteam Plast-Line A S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings, og ventiller i plast og lagerfører et bredt program fra anerkendte producenter. Jobbet - Med base i Middelfart, vil du indgå i et team bestående af fem eksterne og tre interne sælgere. Dine primære arbejdsopgaver bliver: - Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning. - Projektstyring og vejledning af kunder. - Salgssupoort til eksterne sælgere. - Koordinering af leverancer fra leverandør til slutbruger. Vi tilbyder - Løn efter kvalifikationer, med en attraktiv bonusordning. Arbejdstider: Mandag til torsdag - 08:00 til 16:00, fredag - 08:00 til 15:30. Derudover tilbydes du faglig og personlig udvikling, i form af diverse kurser og produkttræning. Der er en uformel omgangstone, humørfyldte kollegaer og et godt arbejdsmiljø. Din profil - Da du vil skulle vejlede vores kunder, er det vigtigt, at du er fleksibel, humørfyldt og serviceminded. Du skal være en teamplayer, som trives i en travl hverdag, med mange bolde i luften. Du skal kunne læse og forstå projekter og være i stand til at udarbejde alternative løsninger. Vi forstiller os, at du har en erfaring med salg. Eventuelt en fortid som salgssupporter hos grossisterne. Du kan også have en håndværkermæssig eller vvs-teknisk baggrund. Viden om rør og fittings er et plus. Du er IT kyndig og har som minimum erfaring med Microsoft office pakken. Søg jobbet - Er du interesseret? Send din ansøgning til os på job@plast-line.dk Vi afholder samtaler løbende med mulighed for opstart hurigst muligt. De personfølsomme informationer som du angiver, vil blive forhandlet fortroligt og vil blive slettet efter 14 dage.

Salgssupporter søges - til et stærkt salgsteam

Plast-Line A/S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings, og ventiller i plast og lagerfører et bredt program fra anerkendte producenter.


Jobbet - Med base i Middelfart, vil du indgå i et team bestående af fem eksterne og tre interne sælgere. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

 - Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning.
 - Projektstyring og vejledning af kunder.
 - Salgssupoort til eksterne sælgere.
 - Koordinering af leverancer fra leverandør til slutbruger.

Vi tilbyder - Løn efter kvalifikationer, med en attraktiv bonusordning.

Arbejdstider: Mandag til torsdag - 08:00 til 16:00, fredag - 08:00 til 15:30.

Derudover tilbydes du faglig og personlig udvikling, i form af diverse kurser og produkttræning. Der er en uformel omgangstone, humørfyldte kollegaer og et godt arbejdsmiljø.

Din profil - Da du vil skulle vejlede vores kunder, er det vigtigt, at du er fleksibel, humørfyldt og serviceminded. Du skal være en teamplayer, som trives i en travl hverdag, med mange bolde i luften. Du skal kunne læse og forstå projekter og være i stand til at udarbejde alternative løsninger.

Vi forstiller os, at du har en erfaring med salg. Eventuelt en fortid som salgssupporter hos grossisterne. Du kan også have en håndværkermæssig eller vvs-teknisk baggrund. Viden om rør og fittings er et plus.

Du er IT kyndig og har som minimum erfaring med Microsoft office pakken. 

Søg jobbet - Er du interesseret? Send din ansøgning til os på job@plast-line.dk

Vi afholder samtaler løbende med mulighed for opstart hurigst muligt. 

De personfølsomme informationer som du angiver, vil blive forhandlet fortroligt og vil blive slettet efter 14 dage. 

 

PLAST-LINE A/SMiddelfart2019-06-03T00:00:002019-07-29T00:00:00
330013578Sponsorkonsulent - Odense HåndboldRobot PASSION INDLEVELSE OPLEVELSE Vil du være med til at fortsætte væksten i en sund tophåndbold virksomhed med ambitioner? Kan du dokumentere gode BtB salgsresultater inden for opsøgende salg, og har du en vindende personlighed? Har du passion for sportsoplevelser, og er du stærk på netværk og relationer? Hvis ja , bør du læse videre. For vores kunde Odense Håndbold søger AMBIZZION en Sponsorkonsulent. Om jobbet Med reference til den kommercielle chef i Odense Håndbold bliver dit primære ansvarsområde salg af nye sponsorater, men også sponsorpleje og udvikling af eksisterende sponsorer. Din base bliver kontoret i Odense, men den overvejende del af din tid er du hos især potentielle nye sponsorer. Dit overordnede ansvar er alle faser af BtB salget søgning kvalificering af relevante sponsorer, mødebookning, kundebesøg, tilbudsgivning, implementering og opfølgning. Du er ansvarlig for at opbygge og vedligeholde din egen kundeportefølje, men du kommer også til at køre et meget tæt samarbejde med især den kommercielle chef omkring udvikling og implementering af nye koncepter. Hvem er du? Dine tidligere dokumenterede salgsresultater i kombination med din personlighed og dit netværk er de vigtigste faktorer for succes i jobbet. Du er af natur en udadvendt person med fokus på resultater og har en fremragende evne til at skabe nye og langvarige relationer. Du skal være flittig, ambitiøs og troværdig, og ikke mindst har du evnerne og viljen til at gennemføre alle salgets faser, ligesom du får naturlig energi af, at udtænke og implementere nye salgstiltag. Det er vigtigt, at du er en udpræget teamplayer, der kan håndtere en bred kontaktflade, og som kan omgås alle typer mennesker. Du har minimum 3 års relevant BtB salgserfaring med salg af sponsorkoncepter eller relaterede ydelser. Dertil kommer, at du er en stærk netværker. Du har bopæl inden for kort kørselsafstand til kontoret. Derudover er det vigtigt, at du: Er et naturligt salgstalent, som er en selvstændig opstarter og afslutter. Trives i et miljø med en travl og alsidig hverdag. Har mulighed for at være på arbejde på skæve arbejdstider , eksempelvis til hjemmekampe i Odense. Er fortrolig med MS Office-pakken og er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer herunder CRM. Om Odense Håndbold Du tilbydes Et attraktivt set-up med et stærkt økonomisk sportsligt fundament, hvor salg af passion, indlevelse og oplevelser bliver din hverdag. En engageret og ambitiøs organisation, hvor der er sammenhæng mellem mål og midler. Fleksibilitet omkring planlægning af din hverdag, hvor frihed under ansvar er en selvfølge, der forpligter. Job, som du selv kan udvikle og præge. Fast løn med pension, sundhedsforsikring, kantineordning, mobil, PC r og resultatorienteret bonus, der matcher din baggrund og kvalifikationer. Læs mere: odense håndbold Næste step Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Lars Bøgelund på 6037 5723 eller Peder Vester Henriksen på 5329 6929. Motiveret ansøgning og CV sendes til AMBIZZION via nedenstående link. https: podio.com webforms 22729227 1608203 Stillingen ønskes besat med tiltrædelse 1.8-2019, men ansøgninger behandles løbende.

PASSION – INDLEVELSE – OPLEVELSE   

Vil du være med til at fortsætte væksten i en sund tophåndbold virksomhed med ambitioner? Kan du dokumentere gode BtB salgsresultater inden for opsøgende salg, og har du en vindende personlighed? Har du passion for sportsoplevelser, og   er du stærk på netværk og relationer? Hvis ”ja”, bør du læse videre. For vores kunde Odense Håndbold søger AMBIZZION en Sponsorkonsulent.

Om jobbet  

Med reference til den kommercielle chef i Odense Håndbold bliver dit primære ansvarsområde salg af nye sponsorater, men også sponsorpleje og udvikling af eksisterende sponsorer. Din base bliver kontoret i Odense, men den overvejende del af din tid er du hos især potentielle nye sponsorer.

Dit overordnede ansvar er alle faser af BtB salget; søgning/kvalificering af relevante sponsorer, mødebookning, kundebesøg, tilbudsgivning, implementering og opfølgning. Du er ansvarlig for at opbygge og vedligeholde din egen kundeportefølje, men du kommer også til at køre et meget tæt samarbejde med især den kommercielle chef omkring udvikling og implementering af nye koncepter.

Hvem er du?

Dine tidligere dokumenterede salgsresultater i kombination med din personlighed og dit netværk er de vigtigste faktorer for succes i jobbet. Du er af natur en udadvendt person med fokus på resultater og har en fremragende evne til at skabe nye og langvarige relationer. Du skal være flittig, ambitiøs og troværdig, og ikke mindst har du evnerne og viljen til at gennemføre alle salgets faser, ligesom du får naturlig energi af, at udtænke og implementere nye salgstiltag. Det er vigtigt, at du er en udpræget teamplayer, der kan håndtere en bred kontaktflade, og som kan omgås alle typer mennesker. Du har minimum 3 års relevant BtB salgserfaring med salg af sponsorkoncepter eller relaterede ydelser. Dertil kommer, at du er en stærk netværker. Du har bopæl inden for kort kørselsafstand til kontoret.

Derudover er det vigtigt, at du:

  • Er et naturligt salgstalent, som er en selvstændig opstarter og afslutter.
  • Trives i et miljø med en travl og alsidig hverdag.
  • Har mulighed for at være på arbejde på ”skæve arbejdstider”, eksempelvis til hjemmekampe i Odense.
  • Er fortrolig med MS Office-pakken og er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer – herunder CRM.

Om Odense Håndbold

Du tilbydes

  • Et attraktivt set-up med et stærkt økonomisk/sportsligt fundament, hvor salg af passion, indlevelse og oplevelser bliver din hverdag.
  • En engageret og ambitiøs organisation, hvor der er sammenhæng mellem mål og midler.
  • Fleksibilitet omkring planlægning af din hverdag, hvor frihed under ansvar er en selvfølge, der forpligter.
  • Job, som du selv kan udvikle og præge.
  • Fast løn med pension, sundhedsforsikring, kantineordning, mobil, PCér og resultatorienteret bonus, der matcher din baggrund og kvalifikationer.

Læs mere: odense håndbold

Næste step

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Lars Bøgelund på 6037 5723 eller Peder Vester Henriksen på 5329 6929. Motiveret ansøgning og CV sendes til AMBIZZION via nedenstående link. https://podio.com/webforms/22729227/1608203

Stillingen ønskes besat med tiltrædelse 1.8-2019, men ansøgninger behandles løbende.

Ambizzion ApSTommerup2019-04-30T00:00:002019-06-24T00:00:00
330028633Intern Salgsbackup til B2B virksomhedRobot Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven og følge op. Se mere om os på www.dynamica-ropes.com Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema . Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission: Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre . Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide: Offshore olie og gas Vind Marine Industriløft og engineered lifting Professionel fiskeri Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten. Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger. Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen. Så du skal trives med at have mange jern i ilden! Jobbeskrivelse I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet. I den forbindelse bliver det n af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag. Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale. Hverdagsopgaver under opstart Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance Backup for Sælgere, som er ude af huset. Udarbejdelse færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5. Kalkulationer samt indtastning af ordre. Kommunikation Koordinering med produktion. Betjening af kunder som ringer ind. Kommunikation med kunder via sociale medier. Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg. Projektsalg Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører koordinering af leverancer Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen. Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring. Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage: Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf mail. Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt. Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer. Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. Du taler dansk og kan kommunikere i skandinavisk og flydende engelsk. Vi forventer at du Hedder service til mellemnavn :) Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen. Er ikke bange for at telefonen ringer kan ringe selv ud. Du har været ansat i et lignende job tidligere. Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen. Har kendskab til CRM og C5. Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde. Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel. Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt. Du trives, når det er travlt. Er kreativ og kan udvikle nye id er, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret. Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk. Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier. Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver. Har ingen problem med at udføre sekretær opgaver for ledelsen ved behov. Er klar til at hjælpe dine kollegaer. Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os. Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen. Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

Vi søger en ny kollega med et UDPRÆGET ”service gen” til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at ”bide sig fast” i opgaven og følge op.

Se mere om os på www.dynamica-ropes.com

Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema®.

Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission:

 

“Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre”.

 

Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide:

  • Offshore olie og gas
  • Vind
  • Marine
  • Industriløft og engineered lifting
  • Professionel fiskeri

Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten.

Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger.

Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen.

Så du skal trives med at have mange jern i ilden!

 

Jobbeskrivelse

I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet.

I den forbindelse bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale.

 

Hverdagsopgaver under opstart

Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance

  • Backup for Sælgere, som er ude af huset.
  • Udarbejdelse/færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5.
  • Kalkulationer samt indtastning af ordre.
  • Kommunikation & Koordinering med produktion.
  • Betjening af kunder som ringer ind.
  • Kommunikation med kunder via sociale medier.
  • Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg.

 

Projektsalg

Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører & koordinering af leverancer

Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen.

 Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring.

 

Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage:

  • Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf/mail.
  • Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt.
  • Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer.
  • Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående

Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation.

Du taler dansk og kan kommunikere i “skandinavisk” og flydende engelsk.

 

Vi forventer at du

  • Hedder ”service” til mellemnavn :) 
  • Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen.
  • Er ikke bange for at telefonen ringer/kan ringe selv ud.
  • Du har været ansat i et lignende job tidligere.
  • Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen.
  • Har kendskab til CRM og C5.
  • Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde.
  • Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel.
  • Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt.
  • Du trives, når det er travlt.
  • Er kreativ og kan udvikle nye idéer, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret.
  • Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk.
  • Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier.
  • Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver.
  • Har ingen problem med at udføre ”sekretær” opgaver for ledelsen ved behov.
  • Er klar til at hjælpe dine kollegaer.

 

Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os.

Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen.

Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

DYNAMICA ROPES ApSFredericia2019-06-03T00:00:002019-07-16T00:00:00
330016495Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen? Så er du måske vores nye salgskonsulent på B2C-opgaven!Robot Vi leder efter flere salgskonsulenter, der er klar på at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen! Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Derudover vil dine arbejdsopgaver også være: Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgettet At medvirke aktivt til at vores kunders brands altid bliver opfattet positivt Hvad gør vi for at klæde dig ordentligt på til opgaven? Som vores nye medarbejder vil du gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringskursus, hvor du får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker og kompetencer, du kan gøre brug af resten af dit liv. Vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, og derfor vil du også modtage løbende coaching samt salgstræning. Hvad tilbyder vi? Hvis du er vores nye salgskonsulent på B2C-holdet får du: en særdeles attraktiv løn-model med både fast timeløn samt dags- og månedbonusser et skræddersyet oplæringsforløb samt løbende coaching og salgstræning dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs arbejdsplads i Odense C på Vestergade 74, tæt på busser og toge faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45) interne konkurrencer med fede præmiere sjove personalearrangementer lækker frokostordning med mad udefra Hvem er du? Det er lige DIG vi leder efter, hvis du er: parat til at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen indehaver af et stort vindergen og du derfor vil gøre alt for, at være nr. 1 på salgstavlen velformuleret udadvendt og fyldt med god energi brænder for salgsbranchen glad for at være på målrettet og ambitiøs en teamplayer, selvom der er tale om et konkurrencepræget arbejdsmiljø Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing. Du SKAL dog have talegaverne i orden og brænde for at arbejde i salgsbranchen, som er meget konkurrencepræget. Vi ansætter løbende og der er derfor allerede opstart om ganske få dage. Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen og dermed få 1. pladsen på salgstavlen? Så skriv jeg vil være nr. 1 til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869. Du kan også søge via dette link: https: keksales.dk job . Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi leder efter flere salgskonsulenter, der er klar på at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen! Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Derudover vil dine arbejdsopgaver også være:

  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgettet 
  • At medvirke aktivt til at vores kunders brands altid bliver opfattet positivt 

Hvad gør vi for at klæde dig ordentligt på til opgaven?

Som vores nye medarbejder vil du gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringskursus, hvor du får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker og kompetencer, du kan gøre brug af resten af dit liv. Vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, og derfor vil du også modtage løbende coaching samt salgstræning. 

Hvad tilbyder vi?

Hvis du er vores nye salgskonsulent på B2C-holdet får du: 

  • en særdeles attraktiv løn-model med både fast timeløn samt dags- og månedbonusser 
  • et skræddersyet oplæringsforløb samt løbende coaching og salgstræning 
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs 
  • arbejdsplads i Odense C på Vestergade 74, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45)
  • interne konkurrencer med fede præmiere 
  • sjove personalearrangementer 
  • lækker frokostordning med mad udefra 

Hvem er du? 

Det er lige DIG vi leder efter, hvis du er: 

  • parat til at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen 
  • indehaver af et stort vindergen og du derfor vil gøre alt for, at være nr. 1 på salgstavlen
  • velformuleret 
  • udadvendt og fyldt med god energi 
  • brænder for salgsbranchen 
  • glad for at være "på" 
  • målrettet og ambitiøs 
  • en teamplayer, selvom der er tale om et konkurrencepræget arbejdsmiljø

Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing. Du SKAL dog have talegaverne i orden og brænde for at arbejde i salgsbranchen, som er meget konkurrencepræget.

Vi ansætter løbende og der er derfor allerede opstart om ganske få dage

Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen og dermed få 1. pladsen på salgstavlen? Så skriv "jeg vil være nr. 1" til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869. Du kan også søge via dette link: https://keksales.dk/job/

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

KEKODE ApSOdense C2019-05-03T00:00:002019-06-28T00:00:00
330014210Vi søger en selvkørende Salgskonsulent til NorgeRobot Da vores nuværende salgskonsulent har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en selvkørende sælger til vore kunder i Norge. Marbré er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbré gennemførte i 2016 et generationsskifte og er i en spændende udvikling. Vi søger en person med selvstændighed og engagement, som samtidig er tændt på at være med til at sætte sit præg på en meget dynamisk og hastig voksende virksomhed. Med reference til salgschefen skal du være med til at servicere vores voksende kundeportefølje i Norge. Du vil få ansvaret for hele det Norske marked. Som person motiveres du af at skabe gode resultater, og du er en vinder. Du kan skabe gode relationer med kunden, du er engageret og har et højt drive og en positiv, smittende energi. Du arbejder struktureret, du er fokuseret og kan prioritere din indsats. Det er en fordel, hvis du kan forstå norsk. Du bliver en vigtig spiller på holdet, som sammen med teamet bidrager til forsat kontinuerlig udvikling af Marbré. VI FORVENTER DU ER: I besiddelse af en stor portion gåpåmod og selvtillid Serviceminded og sælgende af natur Kommunikativ stærk - både mundtligt og skriftligt Engageret og motiveret Ansvarsbevidst Energisk og udadvendt Vant til 80-90 rejsedag pr. år DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER: Besøg alle vores nuværende kunder i Norge Implementering og udvikling af kampagner til det Norske marked Deltage i 2-4 årlige messer hos kunder i Norge Opdrive og etablerer et samarbejde med nye kundeemner i Norge Daglig kunderådgivning på tlf. og mail Udarbejdelse af tilbud MARBRÉ GIVER DIG Spændende arbejdsopgaver med stort ansvar fra første dag Stor frihed under ansvar Fri mulighed for at planlægge din egen hverdag En attraktiv løn, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer SÅDAN SØGER DU Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Salgschef Henrik Andersen på mobil: 2512 5630. Send din ansøgning til job@marbre.dk med titlen Salgskonsulent Tiltrædelse efter aftale

Da vores nuværende salgskonsulent har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en selvkørende sælger til vore kunder i Norge.

Marbré er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbré gennemførte i 2016 et generationsskifte og er i en spændende udvikling.

Vi søger en person med selvstændighed og engagement, som samtidig er tændt på at være med til at sætte sit præg på en meget dynamisk og hastig voksende virksomhed.

Med reference til salgschefen skal du være med til at servicere vores voksende kundeportefølje i Norge. Du vil få ansvaret for hele det Norske marked.

Som person motiveres du af at skabe gode resultater, og du er en vinder. Du kan skabe gode relationer med kunden, du er engageret og har et højt drive og en positiv, smittende energi.

Du arbejder struktureret, du er fokuseret og kan prioritere din indsats. Det er en fordel, hvis du kan forstå norsk. 

Du bliver en vigtig spiller på holdet, som sammen med teamet bidrager til forsat kontinuerlig udvikling af Marbré.

VI FORVENTER DU ER:

  • I besiddelse af en stor portion gåpåmod og selvtillid
  • Serviceminded og sælgende af natur
  • Kommunikativ stærk - både mundtligt og skriftligt
  • Engageret og motiveret
  • Ansvarsbevidst
  • Energisk og udadvendt
  • Vant til 80-90 rejsedag pr. år

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER:

  • Besøg alle vores nuværende kunder i Norge
  • Implementering og udvikling af kampagner til det Norske marked
  • Deltage i 2-4 årlige messer hos kunder i Norge
  • Opdrive og etablerer et samarbejde med nye kundeemner i Norge
  • Daglig kunderådgivning på tlf. og mail
  • Udarbejdelse af tilbud


MARBRÉ GIVER DIG

  • Spændende arbejdsopgaver med stort ansvar fra første dag
  • Stor frihed under ansvar
  • Fri mulighed for at planlægge din egen hverdag
  • En attraktiv løn, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer 


SÅDAN SØGER DU

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Salgschef Henrik Andersen på mobil: 2512 5630.

Send din ansøgning til job@marbre.dk med titlen ‘Salgskonsulent’

Tiltrædelse efter aftale

CBAR 2015 ApSHaderslev2019-06-04T00:00:002019-06-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgssupporter

PLAST-LINE A/S

Middelfart
Salgssupporter søges - til et stærkt salgsteam Plast-Line A S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings, og ventiller i plast og lagerfører...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Sponsorkonsulent - Odense Håndbold

Ambizzion ApS

Tommerup
PASSION INDLEVELSE OPLEVELSE Vil du være med til at fortsætte væksten i en sund tophåndbold virksomhed med ambitioner? Kan du dokumentere gode BtB salgsresultater inden for opsøgende salg, og har du en vindende personlighed? Har du passion for sport...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

Intern Salgsbackup til B2B virksomhed

DYNAMICA ROPES ApS

Fredericia
Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen? Så er du måske vores nye salgskonsulent på B2C-opgaven!

KEKODE ApS

Odense C
Vi leder efter flere salgskonsulenter, der er klar på at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen! Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmark...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Vi søger en selvkørende Salgskonsulent til Norge

CBAR 2015 ApS

Haderslev
Da vores nuværende salgskonsulent har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en selvkørende sælger til vore kunder i Norge. Marbré er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbré gennemførte i 2016 et generationss...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019