Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SMILENDE KUNDESERVICEMEDARBEJDER TIL ELGIGANTEN

Academic Work søger lige nu en glad og smilende kundeservicemedarbejder til vores kunde Elgiganten. Nu søger vi dig, som er i starten af din karriere og har erfaring med at arbejde med salg og service. Trives du med at hjælpe kunder og er du løsningsorienteret, så er dette jobbet for dig! Søg i dag – vi har løbende rekruttering!

Academic Work søger for vores kunde Elgiganten en række kundeservicemedarbejdere til deres kundeservicekontor i Ørestad, kun 20 minutter med tog fra Hyllie station.

Stillingen er en direkte rekruttering, hvilket indebærer, at rekrutteringsprocessen vil ske gennem Academic Work, men du bliver ansat direkte hos Elgiganten.

 

Arbejdsopgaver:

Som kundeservicemedarbejder vil du arbejde med at tage imod samtaler fra kunder, som ringer ind til Elgigantens kundeservice. Du vil komme til at arbejde i det team, som arbejder med det svenske marked.

Arbejdsopgaver indebærer

* Tage imod indkommende samtaler fra kunde

* Administrere kundens ordrer i sagsstyringssystemet

* Håndtere indkommende mails fra kunder og ved behov endda ringe kunderne op for yderligere spørgsmål

* Ad hoc opgaver, som kan dukke op i løbet af dagen

Vi søger dig, som:

* Har 1-3 års erfaring med salg og service. Vi ser, at du muligvis tidligere har arbejdet med kundeservice/telemarketing/butikssalg

* Flydende i det svenske sprog, da du dagligt vil kommunikere med kunder på dette sprog

* Er en god computerbruger

Du vil følge en uddannelsesplan for at tillære nye områder og fortsætte med at udvikle dig i din rolle som kundeservice medarbejder. Stillingen passer dig, der ønsker at udvikle dig inden for servicebranchen og skærpe dine evner i at levere service i verdensklasse!

Som person er du glad, positiv og har let til smil. Vi ønsker, at kunden i telefonen skal mærke, at du er engageret og med glæde ønsker at hjælpe med deres problem. Det er vigtigt, at du er en god lytter samt er løsningsorienteret. I rollen kræves det, at man yderligere skal være god til at administrere. Derfor søger vi en person, som er struktureret og effektiv samtidigt.

Anden information:

* Start: Introduktionen starter d. 16 apri

* Omfang: Fuldtid med varierende arbejdstider. Man-fre: 8.00-19.00. Weekend: 9.00-17.00

* Løn: 19500 DKK / 26 700 SEK + mulighed for at tjene bonus op til 3500 DKK / 4800 SEK ekstra hver måned

* Placering: Ørestad, København

* Kontaktperson: Louise Johansson

* Denne rekrutteringsproces håndteres af Academic Work og Elgigantens ønske er, at alle henvendelser vedrørende stillingen rettes mod [Academic Work] (mailto:info@academicwork.dk).

* Søg stillingen ved at klikke på ”Ansøg” for neden. Da vi løbende kalder kandidater til samtale, anbefaler vi, at du sender din ansøgning afsted allerede i dag. Vi gør desuden opmærksom på, at jobopslaget fjernes, i tilfælde af at stillingen besættes, selvom den eventuelle ansøgningsfrist endnu ikke er udløbet.

* Vi tager ikke imod ansøgninger over mail, men har du specifikke spørgsmål omkring stillingen, besvares disse på [info@academicwork.dk](mailto:info@academicwork.dk) i kontortider. Skriv venligst annoncetitlen i rubrikken og vedhæft gerne link til annoncen i din mail.

PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.

 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her