Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Snakker du norsk? Vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop

Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 100.000-vis af glade nordmænd der skal på verdens bedste ferie, men mangler grej. Er du klar til at hjælpe og rådgive dem i et af Skandinaviens største udvalg?

Vi har drevet webshop i flere lande i 16 år og snart lancerer vi i Norge og har derfor brug for din hjælp. Vi søger en norsktalende skientusiast, der vil være med til at udvikle os til Skandinaviens bedste SkiShop. Du får muligheden for, at være med til, at lancere vores webshop i Norge.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Kundeservice via mail, chat og tlf.
- Oversættelse af nyhedsbrev, Facebook, artikler, produkter, etc.
- Markeds- og konkurrentanalyse
- Ad hoc opgaver

Du er:
- Taler og skriver fejlfrit norsk
- Smilende og imødekommende
- Interesseret i salg og markedsføring
- Løsningsorienteret, stabil og fleksibel

Tidligere erfaring med kundeservice og e-handel er naturligvis en fordel, men ikke et krav. Vigtigst er det, at du er skiløber, brænder for god service, tager ansvar og har flair for IT.

Du bliver en del af et mindre, men knalddygtigt team, der kan lære dig en masse om e-handel, kundeservice og drift af webshops.

Der er tale om en fuldtidsstilling, vi er dog fleksible, så søger du 30 timer eller deltid, så send os også gerne en ansøgning, anfør om du søger fuld tid eller mindre. Send din ansøgning pr. e-mail til kundeservicechef Claus Madsen på clm@skisport.dk snarest muligt, samtaler afholdes løbende indtil den rette skiløber er ansat.

https://www.skisport.dk åbnede i 1998 i Danmark, vi har drevet webshop i Danmark siden 2003. Arbejdsstedet er Sabro (14 km vest for Århus, med gode transportforbindelser - også når der ikke er sne til dine langrendsski)


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786340Phoenix-cef5ad5412018-04-03T00:00:00Snakker du norsk? Vil du arbejde med kundeservice og e-commerce i Skandinaviens bedste SkiShop

Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 100.000-vis af glade nordmænd der skal på verdens bedste ferie, men mangler grej. Er du klar til at hjælpe og rådgive dem i et af Skandinaviens største udvalg?

Vi har drevet webshop i flere lande i 16 år og snart lancerer vi i Norge og har derfor brug for din hjælp. Vi søger en norsktalende skientusiast, der vil være med til at udvikle os til Skandinaviens bedste SkiShop. Du får muligheden for, at være med til, at lancere vores webshop i Norge.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Kundeservice via mail, chat og tlf.
- Oversættelse af nyhedsbrev, Facebook, artikler, produkter, etc.
- Markeds- og konkurrentanalyse
- Ad hoc opgaver

Du er:
- Taler og skriver fejlfrit norsk
- Smilende og imødekommende
- Interesseret i salg og markedsføring
- Løsningsorienteret, stabil og fleksibel

Tidligere erfaring med kundeservice og e-handel er naturligvis en fordel, men ikke et krav. Vigtigst er det, at du er skiløber, brænder for god service, tager ansvar og har flair for IT.

Du bliver en del af et mindre, men knalddygtigt team, der kan lære dig en masse om e-handel, kundeservice og drift af webshops.

Der er tale om en fuldtidsstilling, vi er dog fleksible, så søger du 30 timer eller deltid, så send os også gerne en ansøgning, anfør om du søger fuld tid eller mindre. Send din ansøgning pr. e-mail til kundeservicechef Claus Madsen på clm@skisport.dk snarest muligt, samtaler afholdes løbende indtil den rette skiløber er ansat.

https://www.skisport.dk åbnede i 1998 i Danmark, vi har drevet webshop i Danmark siden 2003. Arbejdsstedet er Sabro (14 km vest for Århus, med gode transportforbindelser - også når der ikke er sne til dine langrendsski)

2018-05-29T00:50:39.007 Forestil dig titusindvis af de lækreste stykker tøj og udstyr til skiferien, 100.000-vis af glade nordmænd der skal på verdens bedste ferie, men mangler grej. Er du klar til at hjælpe og rådgive dem i et af Skandinaviens største udvalg?Vi har drevet webshop i flere lande i 16 år og snart lancerer vi i Norge og har derfor brug for din hjælp. Vi søger en norsktalende skientusiast, der vil være med til at udvikle os til Skandinaviens bedste SkiShop. Du får muligheden for, at være med til, at lancere vores webshop i Norge. Dine primære arbejdsopgaver vil være:- Kundeservice via mail, chat og tlf. - Oversættelse af nyhedsbrev, Facebook, artikler, produkter, etc.- Markeds- og konkurrentanalyse- Ad hoc opgaverDu er:- Taler og skriver fejlfrit norsk - Smilende og imødekommende- Interesseret i salg og markedsføring- Løsningsorienteret, stabil og fleksibelTidligere erfaring med kundeservice og e-handel er naturligvis en fordel, men ikke et krav. Vigtigst er det, at du er skiløber, brænder for god service, tager ansvar og har flair for IT.Du bliver en del af et mindre, men knalddygtigt team, der kan lære dig en masse om e-handel, kundeservice og drift af webshops.Der er tale om en fuldtidsstilling, vi er dog fleksible, så søger du 30 timer eller deltid, så send os også gerne en ansøgning, anfør om du søger fuld tid eller mindre. Send din ansøgning pr. e-mail til kundeservicechef Claus Madsen på clm@skisport.dk snarest muligt, samtaler afholdes løbende indtil den rette skiløber er ansat.https: www.skisport.dk åbnede i 1998 i Danmark, vi har drevet webshop i Danmark siden 2003. Arbejdsstedet er Sabro (14 km vest for Århus, med gode transportforbindelser - også når der ikke er sne til dine langrendsski)11Jobnetcef5ad54100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-28T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhusEuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3204000EPORTALER ApS11Damvej 1148471SabroDKDanmark156.2100430010.02880400
clm@skisport.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent548078JobNet48028751000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cef5ad54https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cef5ad54https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cef5ad54&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cef5ad54&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgEr du en fagligt stærk Kundeservicemedarbejder?12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354139983Claus Madsenclm@skisport.dkDKDanmarkDKDanmark329982909Engageret svensktalende kundeservicemedarbejder søges til webshop i udviklingBasic Vores webshop udvikler sig med stor hast, og vi søger en kompetent og engageret medarbejder til vores kundeserviceteam. Du har: Masser af initiativ, dynamik og engagementErfaring som bruger af diverse outdoor-udstyr, ikke nødvendigvis som ekspertLyst til at hjælpe alle vores kunder med deres eventyrBen i næsen, smil på læben samt eventyr i blodetGerne erfaren i at arbejde med webshop ikke et krav da oplæring vil finde sted.Du er: Flydende i svensk både skriftligt og mundtligtResultatorienteret og arbejder godt under presEr udpræget teamspillerFleksibel i forhold til arbejdsopgaver og arbejdstid.Du får: En spændende og afvekslende hverdagEngagerede kolleger og et godt arbejdsmiljøLøn efter indsats og kvalifikationerAnsvar for de svenske kunder ordrer på webshoppenMulighed for at udvikle dig personligt og fagligt i et læringsivrigt miljøMatcher du profilen? Så skynd dig at sende din ansøgning vedlagt CV via knappen send ansøgning og skriv fremtidens kundeservice-medarbejder i emnefeltet. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt logistik og kundechef Morten Gammelgaard på: 5037 2030 på hverdage mellem 10-16. Arbejdssted: Eventyrsport Web, Sletvej 50 B, 8310 Tranbjerg. Vi vurderer løbende ansøgningerne frem til ansøgningsfristens udløb den 1. april 2019. Se mere på vores ansøgersite: https: eventyrsport.brandero.com

Vores webshop udvikler sig med stor hast, og vi søger en kompetent og engageret medarbejder til vores kundeserviceteam.

Du har:

  • Masser af initiativ, dynamik og engagement
  • Erfaring som bruger af diverse outdoor-udstyr, ikke nødvendigvis som ekspert
  • Lyst til at hjælpe alle vores kunder med deres eventyr
  • Ben i næsen, smil på læben samt eventyr i blodet
  • Gerne erfaren i at arbejde med webshop – ikke et krav da oplæring vil finde sted.

Du er:

  • Flydende i svensk både skriftligt og mundtligt
  • Resultatorienteret og arbejder godt under pres
  • Er udpræget teamspiller
  • Fleksibel i forhold til arbejdsopgaver og arbejdstid.

Du får:

  • En spændende og afvekslende hverdag
  • Engagerede kolleger og et godt arbejdsmiljø
  • Løn efter indsats og kvalifikationer
  • Ansvar for de svenske kunder/ordrer på webshoppen
  • Mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt i et læringsivrigt miljø

Matcher du profilen? Så skynd dig at sende din ansøgning vedlagt CV via knappen "send ansøgning" og skriv ”fremtidens kundeservice-medarbejder” i emnefeltet.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt logistik og kundechef Morten Gammelgaard på: 5037 2030 på hverdage mellem 10-16.

Arbejdssted: Eventyrsport Web, Sletvej 50 B, 8310 Tranbjerg.

Vi vurderer løbende ansøgningerne frem til ansøgningsfristens udløb den 1. april 2019.

Se mere på vores ansøgersite: https://eventyrsport.brandero.com

ORS/Small/0eb8582a_logo.pngEventyrsportTranbjerg J2019-03-22T15:01:41.7172019-04-01T00:00:00
329972768Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i HadsundRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18 Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Herunder træningsdag d. 26 3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Brandambassadør, vareprøver . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18
  • Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Herunder træningsdag d. 26/3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?

Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?

Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Brandambassadør, vareprøver. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHadsund2019-03-08T00:00:002019-05-03T00:00:00
329972727Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i RandersRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18 Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Herunder træningsdag d. 26 3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Brandambassadør, vareprøver .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18
  • Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Herunder træningsdag d. 26/3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?

Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Brandambassadør, vareprøver.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SRanders C2019-03-08T00:00:002019-05-03T00:00:00
329972707Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i HolstebroRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18 Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Herunder træningsdag d. 26 3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Brandambassadør, vareprøver . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14-18. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, Merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en stor lyst til at tale med forskellige mennesker og promovere et produkt. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15, 16, 17 og 18
  • Typiske arbejdstider ligger fredag 15-19 og lørdag 10-14, hvorfor det er vigtigt, at du kan arbejde i dette tidsrum
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Herunder træningsdag d. 26/3 som vi ligeledes forventer, at du kan deltage i
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?

Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?

Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Brandambassadør, vareprøver. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14-18 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHolstebro2019-03-08T00:00:002019-05-03T00:00:00
329966637Svensktalande deltids It-supporter (Köpenhamn, Örestad)Robot Kan du hj lpa och rådgiva våra fantastiska kunder? I Zitcom håller vi oss sysselsatta, och vår kundportf lj v xer. r du någon som erbjuder utm rkt service, och som gillar att gå the extra mile f r kunden, så kanske DU r den VI s ker till vårt dedikerade tekniska kundserviceteam. Vi r i behov av en ny skicklig medarbetare, som kan s kra att vi forts tter att ge våra kunder en 5-stj rnigt service. Som en del av teamet kommer dina prim ra uppgifter att vara: hj lpa och ge råd till våra kunder i våra varum rken Surftown och UnoEuro, med sina frågor och utmaningar via telefon, chatt och e-post - både svensk och engelsk talande kunder utf ra våra Service Desk-tj nster och bidra till merf rs ljningen av dessa via telefon och e-post. Naturligtvis ser vi till att du får en grundlig introduktion och utbildning i våra produkter och system. Dina kollegor r inte bara passionerade att hj lpa våra kunder, utan också varandra. Du blir en del av ett ungt, professionellt och engagerat team, d r tonen r informell och humoristisk. Din bakgrund och profil Din pedagogiska bakgrund r inte så viktig. Det viktigaste f r oss r att du r nyfiken, fokuserad och kan hantera en h g inl rningskurva. Bara din fantasi begr nsar dina utvecklingsm jligheter, om du: har l tt f r att l ra och r motiverad av att l ra dig nya saker r bekant med de mest anv nda CMS-systemen, så som Wordpress, Joomla och Umbraco talar och skriver svenska och engelska på h g nivå r en lagspelare och en bra kollega. Det r också en f rdel om du: har kunskap inom PHP7 eller asp.net Core på hobbynivå har kunskaper inom hosting - både Linux och Windows. Din (kanske) blivande arbetsgivare: Zitcom A S r ett av Danmarks ledande hosting- och cloudleverant rer f r små och medelstora f retag. Vi erbjuder olika l sningar så som webbhotell, dom ner och olika CMS-system f r många svenska, danska och engelska talande kunder. Vi blev korade till Danmarks b sta IT-f retag 2017 av Computerworld, men vi n jer oss inte med detta utan arbetar vidare mot nya mål. Vi r 190 anst llda som lskar ett h gt tempo. Konversationen i f retaget r informellt och med en glimten i gat. Strukturen r platt och utan verkst llande kontor. Som anst lld hos Zitcom A S erbjuder vi: Utveckling av dina yrkeskunskaper Rabatter och anst llningserbjudanden så som fitness, massage och f rsk frukt En m ngd sociala evenemang och personalresor - ven på avdelningenivå. Information och ans kning Anst llningen r en deltidstj nst upp till 15 timmar i veckan. Arbetstiden r huvudsakligen på kv llar och helger. Låter detta något f r dig och eller har du frågor om positionen? r du v lkommen att kontakta vår Customer Service Manager, Marcus Ribbing på 46 734024488. Om du vill ans ka till positionen kan du anv nda knappen s k jobbet . Vi utv rderar och intervjuar kontinuerligt kandidater f r positionen, så skicka din ans kan så snart som m jligt. Arbetsplats: Arne Jacobsens All 15, 2 våning, 2300 K penhamn (h ger vid Metron restad) Tilltr de: Snarast m jligt

Kan du hjälpa och rådgiva våra fantastiska kunder?

I Zitcom håller vi oss sysselsatta, och vår kundportfölj växer. Är du någon som erbjuder utmärkt service, och som gillar att gå ”the extra mile” för kunden, så kanske DU är den VI söker till vårt dedikerade tekniska kundserviceteam. Vi är i behov av en ny skicklig medarbetare, som kan säkra att vi fortsätter att ge våra kunder en 5-stjärnigt service. 

Som en del av teamet kommer dina primära uppgifter att vara:  

  • hjälpa och ge råd till våra kunder i våra varumärken Surftown och UnoEuro, med sina frågor och utmaningar via telefon, chatt och e-post - både svensk och engelsk talande kunder
  • utföra våra Service Desk-tjänster och bidra till merförsäljningen av dessa via telefon och e-post.  

Naturligtvis ser vi till att du får en grundlig introduktion och utbildning i våra produkter och system. Dina kollegor är inte bara passionerade att hjälpa våra kunder, utan också varandra. Du blir en del av ett ungt, professionellt och engagerat team, där tonen är informell och humoristisk.

Din bakgrund och profil

Din pedagogiska bakgrund är inte så viktig. Det viktigaste för oss är att du är nyfiken, fokuserad och kan hantera en hög inlärningskurva. Bara din fantasi begränsar dina utvecklingsmöjligheter, om du:  

  • har lätt för att lära och är motiverad av att lära dig nya saker
  • är bekant med de mest använda CMS-systemen, så som; Wordpress, Joomla och Umbraco
  • talar och skriver svenska och engelska på hög nivå  
  • är en lagspelare och en bra kollega.

 Det är också en fördel om du:  

  • har kunskap inom PHP7 eller asp.net/Core på hobbynivå
  • har kunskaper inom hosting - både Linux och Windows.  

Din (kanske) blivande arbetsgivare:

Zitcom A/S är ett av Danmarks ledande hosting- och cloudleverantörer för små och medelstora företag. Vi erbjuder olika lösningar så som; webbhotell, domäner och olika CMS-system för många svenska, danska och engelska talande kunder. Vi blev korade till Danmarks bästa IT-företag 2017 av Computerworld, men vi nöjer oss inte med detta utan arbetar vidare mot nya mål.

Vi är 190 anställda som älskar ett högt tempo. Konversationen i företaget är informellt och med en glimten i ögat. Strukturen är platt och utan verkställande kontor. Som anställd hos Zitcom A/S erbjuder vi:  

  • Utveckling av dina yrkeskunskaper  
  • Rabatter och anställningserbjudanden så som fitness, massage och färsk frukt  
  • En mängd sociala evenemang och personalresor - även på avdelningenivå.  

Information och ansökning

Anställningen är en deltidstjänst upp till 15 timmar i veckan. Arbetstiden är huvudsakligen på kvällar och helger.

Låter detta något för dig och/eller har du frågor om positionen? Är du välkommen att kontakta vår Customer Service Manager, Marcus Ribbing på +46 734024488.

Om du vill ansöka till positionen kan du använda knappen "sök jobbet".

Vi utvärderar och intervjuar kontinuerligt kandidater för positionen, så skicka din ansökan så snart som möjligt.

Arbetsplats: Arne Jacobsens Allé 15, 2 våning, 2300 Köpenhamn (höger vid Metron Örestad)

Tillträde: Snarast möjligt  

ZITCOM A/SKøbenhavn S2019-03-16T00:00:002019-04-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engageret svensktalende kundeservicemedarbejder søges til webshop i udvikling

Eventyrsport

Tranbjerg J
Vores webshop udvikler sig med stor hast, og vi søger en kompetent og engageret medarbejder til vores kundeserviceteam. Du har: Masser af initiativ, dynamik og engagementErfaring som bruger af diverse outdoor-udstyr, ikke nødvendigvis som ekspertLys...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:1. april 2019

Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i Hadsund

RELATIONMEDIA A/S

Hadsund
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde ...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i Randers

RELATIONMEDIA A/S

Randers C
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde ...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Brandambassadør til uddeling af vareprøver i detailbutikker i Holstebro

RELATIONMEDIA A/S

Holstebro
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde ...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Svensktalande deltids It-supporter (Köpenhamn, Örestad)

ZITCOM A/S

København S
Kan du hj lpa och rådgiva våra fantastiska kunder? I Zitcom håller vi oss sysselsatta, och vår kundportf lj v xer. r du någon som erbjuder utm rkt service, och som gillar att gå the extra mile f r kunden, så kanske DU r den VI s ker till vårt dedike...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:23. april 2019