Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent

Sundhedscenteret Åhaven søger en social- og sundhedsassistent 30 timer ugentligt i dagvagt med vagt hveranden weekend i vores demensafsnit "Solsikken". 

Om os
Vi er et plejecenter inden for Danske Diakonhjem med plads til 45 beboere – beliggende naturskønt ned til åen i Ådalen i Ferritslev. Åhaven er et fantastisk levested for ældre med plads til liv og pårørende og en dejlig arbejdsplads for de mere end 50 medarbejdere, der har deres daglige gang på Åhaven.

Om dig
Vi søger en kollega som:

- er uddannet social- og sundhedsassistent
- brænder for arbejdet med beboerne og vil tage del i, at deres tid på  Åhaven er tryg og behagelig. 
- har erfaring med eller lyst til arbejdet som forflytningsinstruktør
- kan arbejde selvstændigt og har en positiv, glad og motiverende adfærd
- har mod til at tage nye udfordringer op og medvirke til faglig udvikling
- er en god kollega og kan arbejde tæt og tillidsfuldt med social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejesker
- er stabil og tillidsvækkende og gerne med et stort tvist af humor
- er empatisk og har indlevelsesevne og kan tackle palliative og terminale forløb
- er loyal overfor og kan arbejde inden for Danske Diakonhjems værdigrundlag og  menneskesyn, der bygger på næstekærlighed se evt. www.diakonhjem.dk/vaerdier/fundamentet

Vi tilbyder

- en god introduktion og oplæring
- mulighed for løbende kompetenceudvikling
- medindflydelse på udviklingen af Åhaven
- et hus, der har fokus på medarbejdernes sundhed og trivsel
- personalegoder (fx. Falck Healthcare)

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til centerleder Randi Matthiesen på mobil 20205685 eller 72535341 eller på mail ramat@fmk.dk. Se også vores hjemmeside www.diakonhjem.dk/Åhaven  

Løn- og ansættelsesforhold
Vi ønsker en kollega på 30 timer ugentligt.

Ansættelsen vil ske i henhold til gældende overenskomst med FOA.

Ansættelsestidspunkt: 01.08.2019 eller efter aftale.

Ansøgningsfrist Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag (bl.a. CV og straffeattest) til os senest  den 25. juli 2019.
Ansøgningen sendes på mail til ramat@fmk.dk 

Samtaler forventes afholdt i uge 31 eller aftale aftale på Sundhedscenteret Åhaven,
Ådalen 3, 5863  Ferritslev.

Vi ser frem til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330060203Phoenix-005cca0f12019-07-16T00:00:00Social- og sundhedsassistent

Sundhedscenteret Åhaven søger en social- og sundhedsassistent 30 timer ugentligt i dagvagt med vagt hveranden weekend i vores demensafsnit "Solsikken". 

Om os
Vi er et plejecenter inden for Danske Diakonhjem med plads til 45 beboere – beliggende naturskønt ned til åen i Ådalen i Ferritslev. Åhaven er et fantastisk levested for ældre med plads til liv og pårørende og en dejlig arbejdsplads for de mere end 50 medarbejdere, der har deres daglige gang på Åhaven.

Om dig
Vi søger en kollega som:

- er uddannet social- og sundhedsassistent
- brænder for arbejdet med beboerne og vil tage del i, at deres tid på  Åhaven er tryg og behagelig. 
- har erfaring med eller lyst til arbejdet som forflytningsinstruktør
- kan arbejde selvstændigt og har en positiv, glad og motiverende adfærd
- har mod til at tage nye udfordringer op og medvirke til faglig udvikling
- er en god kollega og kan arbejde tæt og tillidsfuldt med social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejesker
- er stabil og tillidsvækkende og gerne med et stort tvist af humor
- er empatisk og har indlevelsesevne og kan tackle palliative og terminale forløb
- er loyal overfor og kan arbejde inden for Danske Diakonhjems værdigrundlag og  menneskesyn, der bygger på næstekærlighed se evt. www.diakonhjem.dk/vaerdier/fundamentet

Vi tilbyder

- en god introduktion og oplæring
- mulighed for løbende kompetenceudvikling
- medindflydelse på udviklingen af Åhaven
- et hus, der har fokus på medarbejdernes sundhed og trivsel
- personalegoder (fx. Falck Healthcare)

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til centerleder Randi Matthiesen på mobil 20205685 eller 72535341 eller på mail ramat@fmk.dk. Se også vores hjemmeside www.diakonhjem.dk/Åhaven  

Løn- og ansættelsesforhold
Vi ønsker en kollega på 30 timer ugentligt.

Ansættelsen vil ske i henhold til gældende overenskomst med FOA.

Ansættelsestidspunkt: 01.08.2019 eller efter aftale.

Ansøgningsfrist Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag (bl.a. CV og straffeattest) til os senest  den 25. juli 2019.
Ansøgningen sendes på mail til ramat@fmk.dk 

Samtaler forventes afholdt i uge 31 eller aftale aftale på Sundhedscenteret Åhaven,
Ådalen 3, 5863  Ferritslev.

Vi ser frem til at høre fra dig.

2019-07-26T00:51:35.440 Sundhedscenteret Åhaven søger en social- og sundhedsassistent 30 timer ugentligt i dagvagt med vagt hveranden weekend i vores demensafsnit Solsikken . Om osVi er et plejecenter inden for Danske Diakonhjem med plads til 45 beboere beliggende naturskønt ned til åen i Ådalen i Ferritslev. Åhaven er et fantastisk levested for ældre med plads til liv og pårørende og en dejlig arbejdsplads for de mere end 50 medarbejdere, der har deres daglige gang på Åhaven. Om digVi søger en kollega som: - er uddannet social- og sundhedsassistent- brænder for arbejdet med beboerne og vil tage del i, at deres tid på Åhaven er tryg og behagelig. - har erfaring med eller lyst til arbejdet som forflytningsinstruktør- kan arbejde selvstændigt og har en positiv, glad og motiverende adfærd - har mod til at tage nye udfordringer op og medvirke til faglig udvikling - er en god kollega og kan arbejde tæt og tillidsfuldt med social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejesker - er stabil og tillidsvækkende og gerne med et stort tvist af humor - er empatisk og har indlevelsesevne og kan tackle palliative og terminale forløb- er loyal overfor og kan arbejde inden for Danske Diakonhjems værdigrundlag og menneskesyn, der bygger på næstekærlighed se evt. www.diakonhjem.dk vaerdier fundamentet Vi tilbyder - en god introduktion og oplæring - mulighed for løbende kompetenceudvikling - medindflydelse på udviklingen af Åhaven - et hus, der har fokus på medarbejdernes sundhed og trivsel - personalegoder (fx. Falck Healthcare) Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til centerleder Randi Matthiesen på mobil 20205685 eller 72535341 eller på mail ramat@fmk.dk. Se også vores hjemmeside www.diakonhjem.dk Åhaven Løn- og ansættelsesforhold Vi ønsker en kollega på 30 timer ugentligt. Ansættelsen vil ske i henhold til gældende overenskomst med FOA. Ansættelsestidspunkt: 01.08.2019 eller efter aftale. Ansøgningsfrist Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag (bl.a. CV og straffeattest) til os senest den 25. juli 2019. Ansøgningen sendes på mail til ramat@fmk.dk Samtaler forventes afholdt i uge 31 eller aftale aftale på Sundhedscenteret Åhaven, Ådalen 3, 5863 Ferritslev. Vi ser frem til at høre fra dig.11jobnet005cca0f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-25T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynFaaborg-Midtfyn3562824SUNDHEDSCENTRET ÅHAVEN11Ådalen 35863Ferritslev FynDKDanmark0
ramat@fmk.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent792883JobNet5010772501077210012-07-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=005cca0fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=005cca0fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=005cca0f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=005cca0f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgEr du den nye Social- og sundhedsassistent i SUNDHEDSCENTRET ÅHAVEN?12008311Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed362201951ramat@fmk.dkramat@fmk.dkDKDanmarkDKDanmark330068295OUH Odense Universitetshospital og Svendborg Sygehus søger sygeplejersker samt social- og sundhedsassistenter til intern VikarordningBasic Fleksibelt job for sygeplejersker samt social- og sundhedsassistenter med flair for teamwork Er du uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent og kunne du tænke dig at være en del af et dynamisk team, der brænder for at hjælpe patienter og kollegaer? Så er det netop dig vi leder efter. Hos Vagtordningen på OUH Odense Universitetshospital og Svendborg Sygehus har vi en ambition om at opbygge en intern vikarordning, så OUH i fremtiden kan blive selvforsynende med sundhedsfagligt personale inden for vikarområdet. Fordele ved at være vikar i Vagtordningen: Du bestemmer selv dine arbejdstider hvornår og hvor meget du vil arbejde Du får indblik i vores forskellige afsnit, specialer og patienter Du har mulighed for at blive tilknyttet en eller flere specifikke afsnit Du forbedrer dine muligheder for eventuel ansættelse Du udvikler dine kompetencer Du hjælper kolleger på travle afdelinger Du bliver en del af et team, som kæmper for at give patienterne på OUH den bedst mulige behandling Du bliver en del af en varm og professionel organisation Du bliver mødt af sundhedsfagligt personale, som arbejder ud for princippet Rigtig vagt til rigtig vagttager Vagtordningens forventninger til dig: Du er uddannet sygeplejerske eller uddannet social- og sundsassistent Du arbejder struktureret og har en høj grad af ansvarsfølelse og fleksibilitet Du kan arbejde selvstændigt, effektivt og omsorgsfuldt Du har kompetencer til at arbejde i tværfaglige teams Du har erfaring med at arbejde på et sygehus Du har lyst til at kaste dig ud i nye opgaver Der vil, inden din første vagt, være en kompetenceafklaring, for bedst at matche afdelinger med tilgængelige vikarer. Send din ansøgning og bliv en del af teamet, vi glæder os til at høre fra dig Ansøgningsfrist d. 1. september 2019 Vi afholder ansættelsessamtaler løbende. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende og relevante overenskomst mellem Danske Regioner og faglig organisation Se mere om Vagtordningen på http: www.ouh.dk wm494263 For spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Tina Schiønning, leder af Vagtordningen, på tlf. 24 99 81 52 eller Stephanie Osterhammel, sygeplejerekse på tlf. 29 63 13 69

Fleksibelt job for sygeplejersker samt social- og sundhedsassistenter med flair for teamwork

Er du uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent og kunne du tænke dig at være en del af et dynamisk team, der brænder for at hjælpe patienter og kollegaer? Så er det netop dig vi leder efter.

 

Hos Vagtordningen på OUH Odense Universitetshospital og Svendborg Sygehus har vi en ambition om at opbygge en intern vikarordning, så OUH i fremtiden kan blive selvforsynende med sundhedsfagligt personale inden for vikarområdet.

Fordele ved at være vikar i Vagtordningen:

  • Du bestemmer selv dine arbejdstider – hvornår og hvor meget du vil arbejde

  • Du får indblik i vores forskellige afsnit, specialer og patienter

  • Du har mulighed for at blive tilknyttet en eller flere specifikke afsnit

  • Du forbedrer dine muligheder for eventuel ansættelse

  • Du udvikler dine kompetencer

  • Du hjælper kolleger på travle afdelinger

  • Du bliver en del af et team, som kæmper for at give patienterne på OUH den bedst mulige behandling

  • Du bliver en del af en varm og professionel organisation

  • Du bliver mødt af sundhedsfagligt personale, som arbejder ud for princippet ”Rigtig vagt til rigtig vagttager”

Vagtordningens forventninger til dig:

 

  • Du er uddannet sygeplejerske eller uddannet social- og sundsassistent

  • Du arbejder struktureret og har en høj grad af ansvarsfølelse og fleksibilitet

  • Du kan arbejde selvstændigt, effektivt og omsorgsfuldt

  • Du har kompetencer til at arbejde i tværfaglige teams

  • Du har erfaring med at arbejde på et sygehus

  • Du har lyst til at kaste dig ud i nye opgaver

Der vil, inden din første vagt, være en kompetenceafklaring, for bedst at matche afdelinger med tilgængelige vikarer.

Send din ansøgning og bliv en del af teamet, vi glæder os til at høre fra dig

Ansøgningsfrist d. 1. september 2019

Vi afholder ansættelsessamtaler løbende.

 

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende og relevante overenskomst mellem Danske Regioner og faglig organisation

 

Se mere om Vagtordningen på http://www.ouh.dk/wm494263

 

For spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Tina Schiønning, leder af Vagtordningen, på tlf. 24 99 81 52 eller Stephanie Osterhammel, sygeplejerekse på tlf. 29 63 13 69

 


ORS/Small/ce80245d_logo.pngLogistikafdelingenOdense C2019-08-05T17:04:32.3872019-09-01T00:00:00
330074734Svane Pleje søger planlægger med administrativ flairRobot Vi vokser i Svane Pleje. For at sikre den gode planlægning, søger vi derfor endnu en planlægger til vores afdeling i Odense. Vi forventer at du foruden at have en sundhedsfaglige uddannelse, er god til at kommunikere og servicere borgerne og deres pårørende. At du kan samarbejde med vores eksterne samarbejdspartnere, foruden at du besidder en naturlig autoritet og er villig til at servicere og samarbejde med vores dygtige medarbejdere. Du har som sagt en sundhedsfaglig baggrund, gerne erfaring som planlægger, og du har indsigt i de kommunale arbejdsgange. Har du også indsigt i administration og erfaring med personaleledelse er det kun et ekstra plus. Du forventes at tage del i ledelsesbagvagtsordningen ca. hver 4. uge. Svane Pleje er godkendt af Odense Kommune til pleje og praktisk hjælp til visiterede borgere. Vi er ca. 60 ansatte i afdelingen, primært SSH uddannede, men også SSA og sygeplejestuderende. Svane Pleje har afdelinger i 10 byer, og har mere end 15 års erfaring med privat hjemmepleje og praktisk hjælp. Hos os får du: En fuldtidsstilling En arbejdsplads med uformel omgangstone og godt humør Et godt og humørfyldt arbejdsklima, med mange udfordringer i dagligdagen God og grundig introduktion der tilrettelægges ud fra dine kompetencer Undervisning i vores planlægnings programmer Stor selvstændighed i opgaveløsningen Hjemmebesøg hos vores borgere Mulighed for at arbejde rehabiliterende Mulighed for videreuddannelse Vi forventer at du kan sige ja til noget af nedenstående: Har kendskab- og lyst til at planlægge. Har let ved at skabe relationer og har gode kommunikationsevner. Har interesse for at hjælpe alle borgere uanset problemstilling. Er struktureret og kan holde mange bolde i luften, uden at miste overblikket. Har en høj faglighed og lyst til udvikling. Er fleksibel, loyal og handlekraftig. Evner at samarbejde fagligt og tværfagligt. Er engageret, lyttende, reflekterende og kreativ i den daglige opgaveløsning. Er i stand til at prioritere dine arbejdsopgaver og god til at samarbejde. Vil vejlede kollegaer i deres arbejdsopgaver. Kendskab til IT. Har godt humør og en positiv tilgang Dine fremtidige kollegaer sætter pris på høj faglighed, godt humør, fleksibilitet og godt samarbejde. INTERESSERET? Så skriv endelig en ansøgning med CV til lwi@svanepleje.dk Hvis du har brug for flere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte vicedirektør Niels Bruun Madsen tlf. 2136 8001. Al henvendelse er naturligvis fortroligt. Vi glæder os til at hører fra dig. Samtalerne holdes løbende.

Vi vokser i Svane Pleje. For at sikre den gode planlægning, søger vi derfor endnu en planlægger til vores afdeling i Odense.

Vi forventer at du foruden at have en sundhedsfaglige uddannelse, er god til at kommunikere og servicere borgerne og deres pårørende. At du kan samarbejde med vores eksterne samarbejdspartnere, foruden at du besidder en naturlig autoritet og er villig til at servicere og samarbejde med vores dygtige medarbejdere.

Du har som sagt en sundhedsfaglig baggrund, gerne erfaring som planlægger, og du har indsigt i de kommunale arbejdsgange. Har du også indsigt i administration og erfaring med personaleledelse er det kun et ekstra plus. Du forventes at tage del i ledelsesbagvagtsordningen ca. hver 4. uge.

Svane Pleje er godkendt af Odense Kommune til pleje og praktisk hjælp til visiterede borgere. Vi er ca. 60 ansatte i afdelingen, primært SSH uddannede, men også SSA og sygeplejestuderende. Svane Pleje har afdelinger i 10 byer, og har mere end 15 års erfaring med privat hjemmepleje og praktisk hjælp.

Hos os får du:

  • En fuldtidsstilling
  • En arbejdsplads med uformel omgangstone og godt humør
  • Et godt og humørfyldt arbejdsklima, med mange udfordringer i dagligdagen
  • God og grundig introduktion der tilrettelægges ud fra dine kompetencer
  • Undervisning i vores planlægnings programmer
  • Stor selvstændighed i opgaveløsningen
  • Hjemmebesøg hos vores borgere
  • Mulighed for at arbejde rehabiliterende
  • Mulighed for videreuddannelse

Vi forventer at du kan sige ja til noget af nedenstående:

  • Har kendskab- og lyst til at planlægge.
  • Har let ved at skabe relationer og har gode kommunikationsevner.
  • Har interesse for at hjælpe alle borgere uanset problemstilling.
  • Er struktureret og kan holde mange bolde i luften, uden at miste overblikket.
  • Har en høj faglighed og lyst til udvikling.
  • Er fleksibel, loyal og handlekraftig.
  • Evner at samarbejde fagligt og tværfagligt.
  • Er engageret, lyttende, reflekterende og kreativ i den daglige opgaveløsning.
  • Er i stand til at prioritere dine arbejdsopgaver og god til at samarbejde.
  • Vil vejlede kollegaer i deres arbejdsopgaver.
  • Kendskab til IT.
  • Har godt humør og en positiv tilgang

Dine fremtidige kollegaer sætter pris på høj faglighed, godt humør, fleksibilitet og godt samarbejde.

INTERESSERET?

Så skriv endelig en ansøgning med CV til lwi@svanepleje.dk

Hvis du har brug for flere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte vicedirektør Niels Bruun Madsen tlf. 2136 8001. Al henvendelse er naturligvis fortroligt.

Vi glæder os til at hører fra dig. Samtalerne holdes løbende.


 

Svane Pleje, Syd ApSOdense C2019-08-19T00:00:002019-08-30T00:00:00
330070582Social- og sundhedsassistent til Fænøsundvængets PlejehjemBasic Har du varme hænder? Vi mangler en social- og sundhedsassistent til vores team af assistenter. Vi er et hus, hvor vi sætter fagligheden højt og vi prøver hver dag at skabe et hjem, hvor det føles godt at være. Vi arbejder meget med fokus på trivsel og på at forebygge ensomhed, kedsomhed og hjælpeløshed. Vi tager udgangspunkt i Eden Alternative principperne og prøver at skabe et hjem for alle, der kommer i huset. Det er derfor vigtigt for os, at du kan se dig selv i det arbejde. Vi søger en social- og sundhedsassistent til primært at arbejde i dagtimerne, 35 timer ugentligt. Med arbejde i ulige weekender. Start d. 1. september 2019, eller hurtigst muligt derefter Lidt om osVi er et plejehjem med 30 beboere fordelt på 3 fløje. Vi er både social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, en rengøringsassistent, og en plejehjemssygeplejerske, samt har tilknyttet en plejehjemslæge. Vi er derudover uddannelsessted for elever indenfor sundhedsuddannelserne. Vi har stort fokus på trivsel og det at vi sammen skaber et hjem med dem der bor på Fænøsundvænget. Vi arbejder som sagt ud fra Eden principperne, og vi vil i nærmeste fremtid søge om certificering i forhold til Eden. Så du vil opleve, at vi prøver nye ting af i samarbejde med beboerne. Det er vigtigt for os, at alle oplever, at de har medbestemmelse i eget liv. Vi kan tilbyde dig Et spændende og dynamisk arbejdsmiljø i konstant udvikling, hvor vi arbejder med en rehabiliterende tilgang og hvor dagligdagen tilrettelægges ud fra beboernes ressourcer og medbestemmelsesret. En arbejdsplads, hvor vi sætter trivslen højt på vores dagsorden. Både for dem, der bor her og dem, der arbejder her. Kollegaer med et godt humør, der gerne gør tingene på en lidt alternativ måde. Hvis du kan svare ja til det meste af nedenstående, er du måske den kollega vi ønsker os Du kan og vil arbejde tværfagligt. Du er tydelig og klar i din kommunikation og kan skabe overblik og opbygge relationer. Du vil arbejde med Eden og personcentreret omsorg. Du kan ballancere imellem faglighed og det gode liv. Du vil være med til at skabe trivsel for den enkelte. Du ser sparring som en naturlig del af jobbet. Du er fleksibel og stabil det ser vi som en vigtig del af trygheden og trivslen. Hvis du kan se dig selv i ovenstående og du måske ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte plejehjemsleder Anita W. Andersen tlf. 8832 4453.Du er også velkommen til at besøge Fænøsundvængets Plejehjem, hvis du har lyst til det det vil være bedst at lave en aftale i forvejen. Ansøgningsfrist: 23.08.2019Ansættelsessamtaler afholdes i uge 35 Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam Uønsket post .

Har du varme hænder?

Vi mangler en social- og sundhedsassistent til vores team af assistenter. Vi er et hus, hvor vi sætter fagligheden højt og vi prøver hver dag at skabe et hjem, hvor det føles godt at være.

Vi arbejder meget med fokus på trivsel og på at forebygge ensomhed, kedsomhed og hjælpeløshed. Vi tager udgangspunkt i Eden Alternative principperne og prøver at skabe et hjem for alle, der kommer i huset. Det er derfor vigtigt for os, at du kan se dig selv i det arbejde.

Vi søger en social- og sundhedsassistent til primært at arbejde i dagtimerne, 35 timer ugentligt. Med arbejde i ulige weekender. Start d. 1. september 2019, eller hurtigst muligt derefter

Lidt om os
Vi er et plejehjem med 30 beboere fordelt på 3 fløje. Vi er både social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, en rengøringsassistent, og en plejehjemssygeplejerske, samt har tilknyttet en plejehjemslæge. Vi er derudover uddannelsessted for elever indenfor sundhedsuddannelserne.

Vi har stort fokus på trivsel og det at vi sammen skaber et hjem med dem der bor på Fænøsundvænget. Vi arbejder som sagt ud fra Eden principperne, og vi vil i nærmeste fremtid søge om certificering i forhold til Eden. Så du vil opleve, at vi prøver nye ting af i samarbejde med beboerne. Det er vigtigt for os, at alle oplever, at de har medbestemmelse i eget liv.
 

Vi kan tilbyde dig

  • Et spændende og dynamisk arbejdsmiljø i konstant udvikling, hvor vi arbejder med en rehabiliterende tilgang og hvor dagligdagen tilrettelægges ud fra beboernes ressourcer og medbestemmelsesret.

  • En arbejdsplads, hvor vi sætter trivslen højt på vores dagsorden. Både for dem, der bor her og dem, der arbejder her.

  • Kollegaer med et godt humør, der gerne gør tingene på en lidt alternativ måde.
     

Hvis du kan svare ja til det meste af nedenstående, er du måske den kollega vi ønsker os

  • Du kan og vil arbejde tværfagligt.

  • Du er tydelig og klar i din kommunikation og kan skabe overblik og opbygge relationer.

  • Du vil arbejde med Eden og personcentreret omsorg.

  • Du kan ballancere imellem faglighed og det gode liv.

  • Du vil være med til at skabe trivsel for den enkelte.

  • Du ser sparring som en naturlig del af jobbet.

  • Du er fleksibel og stabil – det ser vi som en vigtig del af trygheden og trivslen.
     

Hvis du kan se dig selv i ovenstående og du måske ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte plejehjemsleder Anita W. Andersen tlf. 8832 4453.
Du er også velkommen til at besøge Fænøsundvængets Plejehjem, hvis du har lyst til det – det vil være bedst at lave en aftale i forvejen.

Ansøgningsfrist: 23.08.2019
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 35

Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam”/”Uønsket post”.

ORS/Small/473f78ef_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-08-09T12:00:19.6402019-08-22T00:00:00
330068008Svanehøj Plejecenter i Kerteminde Kommune søger en social- og sundhedsassistent med godt overblikBasic 28 timer pr. uge fast aftenvagt fra den 1. oktober 2019, eller efter aftale. Svanehøj Plejecenter har 22 lejligheder, der er lejet ud til mange forskellige beboere med forskellige behov - fysiske, psykiske og sociale. Vi arbejder rehabiliterende og tværfagligt hele døgnet til gavn for borgeren. Der er vagt i lige uger i weekenden og hver onsdag og torsdag. Stillingen byder på mange spændende faglige og personlige udfordringer inden for rehabilitering af borgere, hvor du får mulighed for at udnytte og udvikle dine kompetencer. Det er et hus, hvor der hele tiden sker forandringer, og der stilles derfor krav om høj faglighed samt kompetencer som omstillingsparathed, fleksibilitet og samarbejdsvillighed. Der er mulighed for andre vagtlag, hvis det ønskes. Vi arbejder fokuseret på triage og tidlig opsporing. Vi forventer, at: du har autorisation som social- og sundhedsassistent du er aktiv og selvstændig, og er med til at give beboerne et meningsfyldt samvær du har et højt drive og bidrager med stort engagement i arbejdsopgaverne du har en positiv indstilling og et godt humør du kan lide at give og få kollegial sparring du vil være med til at udvikle den bedste rehabiliteringsenhed ud fra værdierne: kvalitet, nærvær, udvikling og trivsel det er en fordel, hvis du er ikke ryger - arbejdstiden er røgfri. Vi tilbyder: gode, engagerede kolleger og samarbejdspartnere en arbejdsplads i god og positiv fremdrift en afvekslende arbejdsdag vagt mulighed for personlig og faglig udvikling fokus på et godt arbejdsmiljø og en god trivsel anerkendende og lyttende ledelse Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder Anette Aggedam, mobil: 2138 7791. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ved ansættelse indhentes straffeattest og reference fra tidligere arbejdsgiver. Ansættelsessamtaler afholdes den 29. august 2019 på Svanehøj Plejecenter. Ansøgningen skal være os i hænde senest den 21. august 2019 kl. 08.00.

28 timer pr. uge fast aftenvagt fra den 1. oktober 2019, eller efter aftale.

Svanehøj Plejecenter har 22 lejligheder, der er lejet ud til mange forskellige beboere med forskellige behov - fysiske, psykiske og sociale. Vi arbejder rehabiliterende og tværfagligt hele døgnet til gavn for borgeren. Der er vagt i lige uger i weekenden og hver onsdag og torsdag.

Stillingen byder på mange spændende faglige og personlige udfordringer inden for rehabilitering af borgere, hvor du får mulighed for at udnytte og udvikle dine kompetencer. Det er et hus, hvor der hele tiden sker forandringer, og der stilles derfor krav om høj faglighed samt kompetencer som omstillingsparathed, fleksibilitet og samarbejdsvillighed. Der er mulighed for andre vagtlag, hvis det ønskes. Vi arbejder fokuseret på triage og tidlig opsporing.

Vi forventer, at:

  • du har autorisation som social- og sundhedsassistent
  • du er aktiv og selvstændig, og er med til at give beboerne et meningsfyldt samvær
  • du har et højt drive og bidrager med stort engagement i arbejdsopgaverne
  • du har en positiv indstilling og et godt humør
  • du kan lide at give og få kollegial sparring
  • du vil være med til at udvikle den bedste rehabiliteringsenhed ud fra værdierne: kvalitet, nærvær, udvikling og trivsel
  • det er en fordel, hvis du er ikke ryger - arbejdstiden er røgfri.

Vi tilbyder:

  • gode, engagerede kolleger og samarbejdspartnere
  • en arbejdsplads i god og positiv fremdrift
  • en afvekslende arbejdsdag/vagt
  • mulighed for personlig og faglig udvikling
  • fokus på et godt arbejdsmiljø og en god trivsel
  • anerkendende og lyttende ledelse

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder Anette Aggedam, mobil: 2138 7791.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ved ansættelse indhentes straffeattest og reference fra tidligere arbejdsgiver.

Ansættelsessamtaler afholdes den 29. august 2019 på Svanehøj Plejecenter.

Ansøgningen skal være os i hænde senest den 21. august 2019 kl. 08.00.

 

 
ORS/Small/12d5c0db_logo.pngSvanehøj PlejecenterKerteminde2019-08-05T14:00:23.9172019-08-21T00:00:00
330065744Demensplejecentret Søkilden søger en Social og sundhedsassistent i fast dagvagtBasic Demensplejecentret Søkilden søger pr. 1 10 2019 eller snarest, 1 social og sundhedsassistent, 37 timer pr. uge med mulighed for mindre timeantal. Stillingen er fortrinsvis i dagvagt, men afløsning i aftenvagt kan forekomme, med weekendarbejde hver anden uge. Om Søkilden Demenscenter Søkilden er Ærø Kommunes tilbud til borgere med en demens diagnose og råder over 32 lejligheder. Plejecentret ligger tæt på strand og havn med smukt udsigt til ø-havet. Aktiviteter er en naturlig del af hverdagen og opstår spontant og helt afhængigt af beboerens lyst og ressourcer. Ældre og Sundhedsområdet på Ærø er i gang med en spændende udviklingsproces, hvor der i hele organisationen arbejdes intensivt med 4 udvikling spor: Den attraktive og professionelle arbejdsplads Samskabelse og sammenhæng Teknologi Lean og innovation Vi søger en kollega som har: Erfaring med demens Fagligt engagement Beboeren i centrum Rehabiliterende tilgang Evner for at arbejde målrettet, selvstændigt og har overblik Humoristisk sans Vi kan tilbyde: En fleksibel arbejdsplads med et godt samarbejde og forståelse for hinanden. Vi arbejder meget med trivsel for såvel beboere som personale. Positive kollegaer som hjælper hinanden på tværs af huset. Løbende kompetenceudvikling og oplæring i specielle uddelegerede opgaver. Et dynamisk sted med spændende og udfordrende opgaver. En udfordrende og travl hverdag, hvor hjælpsomhed er i højsædet. Du kan læse meget mere om Ældre- og Sundhedsområdet i Ærø Kommune og om Søkilden på: www.aeroekommune.dk Ansøgningsfrist onsdag d. 18. september 2019. kl. 12.00 Ansættelsessamtaler afholdes mandag d. 23. september 2019 Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte: Daglig leder Mathilde Skovly Christiansen på 51501729 eller mail msc@aeroekommune.dk. Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst efter regler om ny løn. Der skal medsendes autorisationsbevis i ansøgningen.

Demensplejecentret Søkilden søger pr. 1/10 2019 eller snarest, 1 social og sundhedsassistent, 37 timer pr. uge med mulighed for mindre timeantal.

Stillingen er fortrinsvis i dagvagt, men afløsning i aftenvagt kan forekomme, med weekendarbejde hver anden uge. 

Om Søkilden 

Demenscenter Søkilden er Ærø Kommunes tilbud til borgere med en demens diagnose og råder over 32 lejligheder. Plejecentret ligger tæt på strand og havn med smukt udsigt til ø-havet. Aktiviteter er en naturlig del af hverdagen og opstår spontant og helt afhængigt af beboerens lyst og ressourcer.  

Ældre og Sundhedsområdet på Ærø er i gang med en spændende udviklingsproces, hvor der i hele organisationen arbejdes intensivt med 4 udvikling spor:  

  • Den attraktive og professionelle arbejdsplads  
  • Samskabelse og sammenhæng  
  • Teknologi  
  • Lean og innovation  

 

Vi søger en kollega som har: 

  • Erfaring med demens 
  • Fagligt engagement  
  • Beboeren i centrum 
  • Rehabiliterende tilgang 
  • Evner for at arbejde målrettet, selvstændigt og har overblik 
  • Humoristisk sans 

Vi kan tilbyde:   

  • En fleksibel arbejdsplads med et godt samarbejde og forståelse for hinanden. Vi arbejder meget med trivsel for såvel beboere som personale. 
  • Positive kollegaer som hjælper hinanden på tværs af huset.  
  • Løbende kompetenceudvikling og oplæring i specielle uddelegerede opgaver.  
  • Et dynamisk sted med spændende og udfordrende opgaver.  
  • En udfordrende og travl hverdag, hvor hjælpsomhed er i højsædet.   

Du kan læse meget mere om Ældre- og Sundhedsområdet i Ærø Kommune og om Søkilden på: www.aeroekommune.dk 

 

Ansøgningsfrist onsdag d. 18. september 2019. kl. 12.00  

Ansættelsessamtaler afholdes mandag d. 23. september 2019 

Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte: Daglig leder Mathilde Skovly Christiansen på 51501729 eller mail msc@aeroekommune.dk. 

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst efter regler om ny løn. Der skal medsendes autorisationsbevis i ansøgningen.

 

 

ORS/Small/e917853a_logo.pngÆldre- og sundhedsområdetÆrøskøbing2019-07-30T15:00:55.1132019-09-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

OUH Odense Universitetshospital og Svendborg Sygehus søger sygeplejersker samt social- og sundhedsassistenter til intern Vikarordning

Logistikafdelingen

Odense C
Fleksibelt job for sygeplejersker samt social- og sundhedsassistenter med flair for teamwork Er du uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent og kunne du tænke dig at være en del af et dynamisk team, der brænder for at hjælpe patiente...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Svane Pleje søger planlægger med administrativ flair

Svane Pleje, Syd ApS

Odense C
Vi vokser i Svane Pleje. For at sikre den gode planlægning, søger vi derfor endnu en planlægger til vores afdeling i Odense. Vi forventer at du foruden at have en sundhedsfaglige uddannelse, er god til at kommunikere og servicere borgerne og deres p...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Social- og sundhedsassistent til Fænøsundvængets Plejehjem

Middelfart Kommune

Middelfart
Har du varme hænder? Vi mangler en social- og sundhedsassistent til vores team af assistenter. Vi er et hus, hvor vi sætter fagligheden højt og vi prøver hver dag at skabe et hjem, hvor det føles godt at være. Vi arbejder meget med fokus på trivsel ...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:22. august 2019

Svanehøj Plejecenter i Kerteminde Kommune søger en social- og sundhedsassistent med godt overblik

Svanehøj Plejecenter

Kerteminde
28 timer pr. uge fast aftenvagt fra den 1. oktober 2019, eller efter aftale. Svanehøj Plejecenter har 22 lejligheder, der er lejet ud til mange forskellige beboere med forskellige behov - fysiske, psykiske og sociale. Vi arbejder rehabiliterende og ...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Demensplejecentret Søkilden søger en Social og sundhedsassistent i fast dagvagt

Ældre- og sundhedsområdet

Ærøskøbing
Demensplejecentret Søkilden søger pr. 1 10 2019 eller snarest, 1 social og sundhedsassistent, 37 timer pr. uge med mulighed for mindre timeantal. Stillingen er fortrinsvis i dagvagt, men afløsning i aftenvagt kan forekomme, med weekendarbejde hver a...
Indrykket:30. juli 2019
Udløbsdato:3. september 2019