Social- og sundhedsassistent - Annebergcentret

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 

Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • En god arbejdsplads du selv kan være med til at præge
  • En god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling
  • Mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer
  • Du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem CURA
  • En arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering
  • Vi kan tilbyde personlige I-PAD
  • På Annebergcentret er der tilknyttet fast plejehjemslæge
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
På Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens.
  • Vi søger en social- og sundhedsassistent
  • Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer/ugen i blandede vagter - dag og aftenvagt
  • Der afholdes løbende ansættelsessamtaler
  • Vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • Vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin
  • Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
Dine primære opgaver vil være:
  • Vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen
  • At du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven
  • At du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde
  • At du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø
Faglige kompetencer:
  • Erfaring som social- og sundhedsassistent
  • Kan arbejde med socialpædagogisk tiltag hos borgere med demens
  • Kan varetage og koordinere pleje/omsorgsopgaver
  • Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
  • At du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere
Personlige kompetencer:
  • Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • At du brænder for at skabe en god og indholdsrig hverdag for borger med demens
  • At du er god til at skabe relationer
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • Du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor
  • Du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat
Arbejdsstedets adresse:
Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M Frederiksen på tlf.  9931 6870  


Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330167021Phoenix-230099f112020-01-29T14:03:21.353Social- og sundhedsassistent - AnnebergcentretI Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 
Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • En god arbejdsplads du selv kan være med til at præge
  • En god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling
  • Mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer
  • Du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem CURA
  • En arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering
  • Vi kan tilbyde personlige I-PAD
  • På Annebergcentret er der tilknyttet fast plejehjemslæge
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
På Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens.
  • Vi søger en social- og sundhedsassistent
  • Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer/ugen i blandede vagter - dag og aftenvagt
  • Der afholdes løbende ansættelsessamtaler
  • Vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • Vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin
  • Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
Dine primære opgaver vil være:
  • Vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen
  • At du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven
  • At du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde
  • At du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø
Faglige kompetencer:
  • Erfaring som social- og sundhedsassistent
  • Kan arbejde med socialpædagogisk tiltag hos borgere med demens
  • Kan varetage og koordinere pleje/omsorgsopgaver
  • Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
  • At du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere
Personlige kompetencer:
  • Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • At du brænder for at skabe en god og indholdsrig hverdag for borger med demens
  • At du er god til at skabe relationer
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • Du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor
  • Du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat
Arbejdsstedets adresse:
Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M Frederiksen på tlf.  9931 6870  


Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: En god arbejdsplads du selv kan være med til at præge En god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling Mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer Du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem CURA En arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering Vi kan tilbyde personlige I-PAD På Annebergcentret er der tilknyttet fast plejehjemslæge Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:På Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens. Vi søger en social- og sundhedsassistent Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer ugen i blandede vagter - dag og aftenvagt Der afholdes løbende ansættelsessamtaler Vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde Vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt Dine primære opgaver vil være: Vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen At du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven At du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde At du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø Faglige kompetencer: Erfaring som social- og sundhedsassistent Kan arbejde med socialpædagogisk tiltag hos borgere med demens Kan varetage og koordinere pleje omsorgsopgaver Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne At du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere Personlige kompetencer: Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed At du brænder for at skabe en god og indholdsrig hverdag for borger med demens At du er god til at skabe relationer Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er Du er robust og i besiddelse af fysisk psykisk overskud, samt har humor Du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat Arbejdsstedets adresse:Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 AalborgVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M Frederiksen på tlf. 9931 6870 Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix230099f1101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-19T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=e780896d-9e1e-4ab3-8f69-da94f7013e0e0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3700788Plejeboliger Annebergcentret11Annebergvej 69000AalborgDKDanmarkORS/230099f1_logo.gifORS/Small/230099f1_logo.gif0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001893906EmplyMinimumebfddab4-6bc8-41d5-8441-270f700a8fe2_4146100029-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=230099f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=230099f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=230099f1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=230099f1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/346017-6-1.jpgSocial- og sundhedsassistent - Annebergcentret12008571Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg364046305akri-aeh@aalborg.dkDanmarkDanmark330170830Social- og sundhedshjælper/assistent i aftenvagt - Hjemmepleje Nordland ØstBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: Et spændende job i et miljø, hvor to dage aldrig er ens, og hvor der er stor fokus på medindflydelse ift. opgaveløsningen Et udfordrende job, hvor du får bragt dine kompetencer som social og sundhedsassistent social og sundhedshjælper i spil En arbejdsplads med stor fokus på medarbejder trivsel og hvor værdier som tillid, respekt, loyalitet og medansvar vægtes højt Mulighed for forsat udvikling af faglig såvel som personlige kompetence Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: 3 faste stillinger som aftenvagt Stillingerne er i udgangspunktet på 37 timer ugen Anskaffelsestidspunktet er hurtigst muligt Dine primære opgaver vil være: At arbejde selvstændigt inden for eget kompetenceområde som udekørende social og sundhedsassistent social og sundhedshjælper At arbejde målrette med kerneopgave, med stor fokus på den rehabiliterende tankegang Være en god rollemodel og sparringspartner for kollegaer og samarbejdspartner Faglige kompetencer: Er uddannet social og sundhedsassistent eller social og sundhedshjælper Kan varetage og koordinere pleje omsorgs- og sundhedsopgaver Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende Arbejde rehabiliterende i samarbejde med kollegaer, borgerne og deres netværk At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne Personlige kompetencer: Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er Du medvirker i at værne om det gode arbejdsmiljø, og har humor At du trives med forandring og er omstillingsparat Arbejdsstedets adresse:Hjemmeplejen Nordland ØST, Telgværksvej 39, 9362 GandrupVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Rikke Louise Buttery på tlf. 9982 4815 Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 
Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • Et spændende job i et miljø, hvor to dage aldrig er ens, og hvor der er stor fokus på medindflydelse ift. opgaveløsningen
  • Et udfordrende job, hvor du får bragt dine kompetencer som social og sundhedsassistent/social og sundhedshjælper i spil
  • En arbejdsplads med stor fokus på medarbejder trivsel og hvor værdier som tillid, respekt, loyalitet og medansvar vægtes højt
  • Mulighed for forsat udvikling af faglig såvel som personlige kompetence
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • 3 faste stillinger som aftenvagt
  • Stillingerne er i udgangspunktet på 37 timer/ugen
  • Anskaffelsestidspunktet er hurtigst muligt
Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde selvstændigt inden for eget kompetenceområde som udekørende social og sundhedsassistent/social og sundhedshjælper
  • At arbejde målrette med kerneopgave, med stor fokus på den rehabiliterende tankegang
  • Være en god rollemodel og sparringspartner for kollegaer og samarbejdspartner
Faglige kompetencer:
  • Er uddannet social og sundhedsassistent eller social og sundhedshjælper
  • Kan varetage og koordinere pleje/omsorgs- og sundhedsopgaver
  • Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • Arbejde rehabiliterende i samarbejde med kollegaer, borgerne og deres netværk
  • At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
Personlige kompetencer:
  • Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • Du medvirker i at værne om det gode arbejdsmiljø, og har humor
  • At du trives med forandring og er omstillingsparat
Arbejdsstedets adresse:
Hjemmeplejen Nordland ØST, Telgværksvej 39, 9362 Gandrup

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Rikke Louise Buttery på tlf.  9982 4815                       

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/c747885c_logo.gifHjemmepleje Nord land ØstGandrup2020-02-04T12:08:34.1602020-03-01T00:00:00
330166779Social- og sundhedsassistent i nattevagt 7-7, Plejeboliger Lollandshus - GENOPSLAGBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. Vores vision er at skabe fremtidens velfærd præget af værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt. Bliv klogere på ldre- og Handicapforvaltningens Vision 2020 Vores dejlige plejehjem flytter til nye og moderne rammer i oktober 2021. Det betyder at du vil få mulighed for at være med til at præge vores nye plejehjem Markusgården . Lollandshus består af 71 et-værelses boliger fordelt på tre huse, hvoraf det ene hus er for borgere med demens der er 25 boliger.Der er ansat fire nattevagter i hver uge, som hjælper hinanden på tværs af husene.Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads der er n ledig stilling ansættelsessamtaler afholdes den 24. februar 2020 forventet ansættelsesdato er den 1. marts 2020 eller snarest derefter. Dine kerneopgaver og rammerne for opgaveløsningen vil være at sikre, at borgenes behov er i centrum i det daglige arbejde sikre, at medarbejderne trives og har de fornødne kompetencer til at løse opgaverne sikre dialog, samarbejde og fleksibilitet i forhold til at få opgaverne løst sikre, at beboerne får de ydelser, de har behov for og ret til efter såvel Serviceloven som Sundhedsloven understøtte det rehabiliterende arbejde i dagligdagen. Faglige kompetencer. Du er uddannet social- og sundhedsassistent har erfaring med arbejdet på et plejehjem har kendskab til omsorgssystemet CURA har erfaring med arbejdet med Servicelovs- og Sundhedslovsopgaver. Personlige kompetencer. Du kan arbejde selvstændigt kan kommunikere med kolleger og beboere er god til at aflæse mennesker, med særlige behov kan udvise respekt for borgerne og deres selvbestemmelsesret. Vi kan tilbyde et spændende job på en arbejdsplads med motiverede og dygtige kolleger en arbejdsplads i udvikling, som vægter et fagligt højt niveau og et godt arbejdsmiljø. Arbejdsstedets adresseLollandsgade 15-19, 9000 Aalborg.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Tina Olsen, tfl. 9931 6560. Løn- og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.StraffeattestForud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommuneSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang..I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. Vores vision er at skabe fremtidens velfærd præget af værdierne nærvær, ansvarlighed og respekt.   Vores dejlige plejehjem flytter til nye og moderne rammer i oktober 2021. Det betyder at du vil få mulighed for at være med til at præge vores nye plejehjem ”Markusgården”. Lollandshus består af 71 et-værelses boliger fordelt på tre huse, hvoraf det ene hus er for borgere med demens; der er 25 boliger.

Der er ansat fire nattevagter i hver uge, som hjælper hinanden på tværs af husene.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads
  • der er én ledig stilling
  • ansættelsessamtaler afholdes den 24. februar 2020
  • forventet ansættelsesdato er den 1. marts 2020 eller snarest derefter.
Dine kerneopgaver og rammerne for opgaveløsningen vil være at 
  • sikre, at borgenes behov er i centrum i det daglige arbejde
  • sikre, at medarbejderne trives og har de fornødne kompetencer til at løse opgaverne
  • sikre dialog, samarbejde og fleksibilitet i forhold til at få opgaverne løst
  • sikre, at beboerne får de ydelser, de har behov for og ret til efter såvel Serviceloven som Sundhedsloven
  • understøtte det rehabiliterende arbejde i dagligdagen.
Faglige kompetencer. Du
  • er uddannet social- og sundhedsassistent
  • har erfaring med arbejdet på et plejehjem
  • har kendskab til omsorgssystemet CURA
  • har erfaring med arbejdet med Servicelovs- og Sundhedslovsopgaver. 
Personlige kompetencer. Du 
  • kan arbejde selvstændigt
  • kan kommunikere med kolleger og beboere
  • er god til at aflæse mennesker, med særlige behov
  • kan udvise respekt for borgerne og deres selvbestemmelsesret.
Vi kan tilbyde
  • et spændende job på en arbejdsplads med motiverede og dygtige kolleger
  • en arbejdsplads i udvikling, som vægter et fagligt højt niveau og et godt arbejdsmiljø.
Arbejdsstedets adresse
Lollandsgade 15-19, 9000 Aalborg.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Tina Olsen, tfl. 9931 6560.
  
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Straffeattest
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang..

ORS/Small/06913b05_logo.gifPlejeboliger LollandsgadeAalborg2020-01-29T10:05:39.4602020-02-19T00:00:00
330160701Social- og sundhedsassistent med sundhedsfaglig autorisation, dagvagt, Plejeboliger SmedegårdenBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation.Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på, og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde et spændende afvekslende job med høj faglighed og et godt arbejdsmiljø med gode samarbejdspartnere stor mulighed for at udnytte dine faglige såvel som personlige kompetencer. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads der er n ledig stilling ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. februar 2020 forventet ansættelsesdato er den 1. april 2020 - eller hurtigst muligt Plejeboliger Smedegården består af 72 plejeboliger fordelt på 6 boenheder, hvoraf 2 er for demente der er ansat husassistenter til varetagelse af den daglige rengøring vask af beboernes tøj og linned varetages af ekstern leverandør der er tilknyttet et aktivitetscenter på samme adresse den daglige varetagelse af kerneydelsen tilrettelægges og udføres ud fra en rehabiliterende tilgang. Dine primære opgaver vil være at varetage opgaver inden for Serviceloven og Sundhedsloven. Faglige kompetencer. Du er uddannet social- og sundhedsassistent er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig er ansvarsbevidst og kan samarbejde med forskellige faggrupper er fleksibel i forhold til opgaveløsning har kendskab til dokumentation herunder kendskab til opgaver i forhold til Serviceloven og Sundhedsloven. Personlige kompetencer. Du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er. Arbejdsstedets adressePlejeboliger Smedegården, Smedegårdsvej 58, 9220 Aalborg Øst.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Jette Kongstad eller assisterende leder Pia Christensen på tlf. 9931 3660. Løn- og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.StraffeattestForud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommuneLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse.  Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:

Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation.

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på, og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde
  • et spændende afvekslende job med høj faglighed og et godt arbejdsmiljø med gode samarbejdspartnere
  • stor mulighed for at udnytte dine faglige såvel som personlige kompetencer.
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads
  • der er én ledig stilling
  • ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. februar 2020
  • forventet ansættelsesdato er den 1. april 2020 - eller hurtigst muligt
  • Plejeboliger Smedegården består af 72 plejeboliger fordelt på 6 boenheder, hvoraf 2 er for demente
  • der er ansat husassistenter til varetagelse af den daglige rengøring
  • vask af beboernes tøj og linned varetages af ekstern leverandør
  • der er tilknyttet et aktivitetscenter på samme adresse
  • den daglige varetagelse af kerneydelsen tilrettelægges og udføres ud fra en rehabiliterende tilgang.
Dine primære opgaver vil være
  • at varetage opgaver inden for Serviceloven og Sundhedsloven.
Faglige kompetencer. Du  
  • er uddannet social- og sundhedsassistent
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • er ansvarsbevidst og kan samarbejde med forskellige faggrupper
  • er fleksibel i forhold til opgaveløsning
  • har kendskab til dokumentation; herunder kendskab til opgaver i forhold til Serviceloven og Sundhedsloven.
Personlige kompetencer. Du 
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer.
Arbejdsstedets adresse
Plejeboliger Smedegården, Smedegårdsvej 58, 9220 Aalborg Øst.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Jette Kongstad eller assisterende leder Pia Christensen på tlf. 9931 3660.                             
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Straffeattest
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

ORS/Small/aa0f9035_logo.gifPlejeboliger SmedegårdenAalborg Øst2020-01-20T16:08:55.8772020-02-23T00:00:00
330176519Social- og sundhedsassistent i nattevagt - Plejeboliger BirkeboBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: en spændende arbejdsplads, hvor dine kompetencer vil blive sat i spil i den daglige opgaveløsning i forhold til kompetenceprofilen som social- og sundhedsassistent mulighed for at arbejde med ny velfærdsteknologi for at fremme beboernes selvstændighed, og sikre et godt arbejdsmiljø for vores medarbejdere at du bliver en del af et godt team med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er mulighed for faglig sparring, udvikling og godt samarbejde på tværs af døgnet. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: en fast stilling som social og sundhedsassistent i nattevagt forventet ansættelsesdato hurtigst muligt eller senest 1. april 2020 Birkebo er det største plejehjem i Aalborg Kommune med plads til 102 beboere fordelt på 5 boenheder vi har ca.80 fantastiske og engagerede medarbejdere, som hver dag lægger stor vægt på at udføre deres arbejde professionelt og give vores beboere en kærlig og varm omsorg. Dine primære opgaver vil være: arbejde som social og sundhedsassistent med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde. Faglige kompetencer: er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab at du er uddannet social og sundhedsassistent at du kan arbejde med rehabilitering samt arbejde koordinerende og i tæt tværfagligt samarbejde med kolleger at du kan varetage opgaver ud fra serviceloven og sundhedsloven samt kan arbejde ud fra en sundhedsfremmende og forebyggende indsats. Personlige kompetencer: er stabil og omstillingsparat har overblikket i det daglige arbejde med fokus på kerneopgaven kan bidrage med godt humør og en positiv indstilling kan trives i et stort hus med mange beboere og kollegaer kan bidrage til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø er aktiv og nysgerrig i din egen læring og videreudvikling som social- og sundhedsassistent er ansvarsbevidst og god til at samarbejde på tværs med forskellige samarbejdspartnere er selvstændig og udfører alle dine opgaver med nærvær, ansvar og respekt for at sikre det bedst mulige for den enkelte beboer medvirker til at fremme, at vores beboere lever en uafhængig tilværelse. Arbejdsstedets adresse:Plejeboliger Birkebo, Forchhammerxvej 23, 9000 Aalborg.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Tina Møller på tlf. 9931 6435 eller assisterende leder Ella Pia Skov på tlf. 9931 6436.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • en spændende arbejdsplads, hvor dine kompetencer vil blive sat i spil i den daglige opgaveløsning i forhold til kompetenceprofilen som social- og sundhedsassistent
  • mulighed for at arbejde med ny velfærdsteknologi – for at fremme beboernes selvstændighed, og sikre et godt arbejdsmiljø for vores medarbejdere
  • at du bliver en del af et godt team med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er mulighed for faglig sparring, udvikling og godt samarbejde på tværs af døgnet.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • en fast stilling som social og sundhedsassistent i nattevagt
  • forventet ansættelsesdato hurtigst muligt eller senest 1. april 2020
  • Birkebo er det største plejehjem i Aalborg Kommune med plads til 102 beboere fordelt på 5 boenheder
  • vi har ca.80 fantastiske og engagerede medarbejdere, som hver dag lægger stor vægt på at udføre deres arbejde professionelt og give vores beboere en kærlig og varm omsorg.
     
Dine primære opgaver vil være:
  • arbejde som social og sundhedsassistent med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde.
     
Faglige kompetencer:
  • er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab
  • at du er uddannet social og sundhedsassistent
  • at du kan arbejde med rehabilitering samt arbejde koordinerende og i tæt tværfagligt samarbejde med kolleger
  • at du kan varetage opgaver ud fra serviceloven og sundhedsloven samt kan arbejde ud fra en sundhedsfremmende og forebyggende indsats.
     
Personlige kompetencer:
  • er stabil og omstillingsparat
  • har overblikket i det daglige arbejde med fokus på kerneopgaven
  • kan bidrage med godt humør og en positiv indstilling
  • kan trives i et stort hus med mange beboere og kollegaer
  • kan bidrage til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø
  • er aktiv og nysgerrig i din egen læring og videreudvikling som social- og sundhedsassistent
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde på tværs med forskellige samarbejdspartnere
  • er selvstændig og udfører alle dine opgaver med nærvær, ansvar og respekt for at sikre det bedst mulige for den enkelte beboer
  • medvirker til at fremme, at vores beboere lever en uafhængig tilværelse.

Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Birkebo, Forchhammerxvej 23, 9000 Aalborg.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Tina Møller på tlf. 9931 6435 eller assisterende leder Ella Pia Skov på tlf. 9931 6436.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/4e96ae79_logo.gifPlejeboliger BirkeboAalborg2020-02-12T09:00:01.1102020-02-22T00:00:00
330176538Social- og sundhedsassistentelever 2006 - GF2 EUD, 2008 - GF2 EUVBasic DIT TALENT AALBORGS FREMTID I Aalborg Kommune uddanner vi fremtidens medarbejdere og er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, med et højt fagligt niveau, med skiftende arbejdstider, sparring med gode kollegaer, ansvar, løn under uddannelse og meget mere? Så skal du læse videre. Aalborg Kommune har nemlig rigtig meget at byde på, så vil du være den afgørende forskel? Bliv en af fremtidig kollega. Når uddannelsen er taget, er der job for social- og sundhedsassistenter i hjemmeplejen, på plejehjem, psykiatriske hospitaler, bosteder og sygehuse. ldre og Sundhed i Aalborg Kommune søger i 2020 198 social- og sundhedsassistentelever. Til optaget juni og august 2020 søges social- og sundhedsassistentelever, der er under og over 25 år og har GF2 eller går på GF2. (Se www.eleverne.dk ) På dette optag ansættes udelukkende elever der går på GF2 eller har bestået GF2. Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og du vil sjældent opleve to dage som er ens. Du får selvstændige opgaver, uanset hvor du bliver ansat, og hvor langt du er i din uddannelse. Kort sagt: DIT ARBEJDE BETYDER RENT FAKTISK NOGET.Som social- og sundhedsassistentelev uddannes du til at varetage mange alsidige opgaver hos borgerne. Alt fra pleje og omsorg til akutte opgaver og medicindosering, men også samarbejde med borgerne så de får livskvalitet, og mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Den praktiske uddannelse foregår på plejehjem og i hjemmeplejen, i psykiatrien og på sygehus, mens skoleperioderne foregår på SOSU Nord. I løbet af din uddannelse vil du have fag, som fokuserer på Mødet med borgeren og patienten Det sammenhængende patientforløb Kvalitet og udvikling Psykiatrisk sygepleje og sygdomslære Somatisk sygdomslære og sygepleje Sundhedsfremme, forebyggelse og rehabilitering Farmakologi og medicinhåndtering. Hvis du er: Nærværende, omsorgsfuld og empatisk i dit arbejde Positiv Nysgerrig Arbejder struktureret og målrettet Åben overfor nye udfordringer En god kollega og god til at samarbejde Ansvarlig IT-minded eller har kendskab til IT Mødestabil. Så er det lige dig, vi står og mangler og vi kan til gengæld tilbyde dig bl.a. Et attraktivt uddannelsesforløb En erhvervsuddannelse på højt fagligt niveau At du bliver en del af et fag i udvikling Et afvekslende og selvstændigt arbejde.Drømmer du om at få en superfed uddannelse med mange muligheder og, hvor du er den afgørende forskel for mange borgere og patienter, så ser vi meget frem til at modtage din ansøgning, dit cv og nødvendig dokumentation for uddannelse. Du kan læse mere om adgangskravene, uddannelsen samt fagene påhttp: eleverne.dkwww.elevplads.dkwww.sosunord.dk Du kan også læse mere om Aalborg Kommune påhttp: www.aalborg.dkhttp: www.aalborg.dk aeldre boligerhttp: fritvalg.aalborg.dk hjemmeplejehttp: vision2020.aalborg.dk Praktisk information for elever der: Er du under 25 år og bestået grundforløb 2, er der uddannelsesstartden 29. juni 2020 Er du fyldt 25 år og bestået grundforløb 2, er der uddannelsesstartden 24. august 2020. Uddannelsen kan vare op til 2 år 9 måneder og 3 uger ekskl. GF1 og GF2. Optagelse på uddannelsen forudsætter, at du opfylder adgangskravene. Tænker du, at du ikke har fået svar på dine spørgsmål, kan du kontakteUddannelseskoordinator Janie Pedersen tlf. 9931 3821Uddannelseskoordinator Kirsten Breum tlf. 9931 3678Uddannelseskoordinator Marianne Notholm tlf. 9931 3496 Er du den elev, vi mangler, så send frisk din ansøgning. Vi holder nemlig løbende ansættelsessamtaler i ansøgningsperioden.Ansøgningsfrist er den 15. marts 2020. Vi gør dig opmærksom på, at vi rekvirerer en straffeattest, som skal foreligge til samtalen.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.DIT TALENT – AALBORGS FREMTID

I Aalborg Kommune uddanner vi fremtidens medarbejdere og er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, med et højt fagligt niveau, med skiftende arbejdstider, sparring med gode kollegaer, ansvar, løn under uddannelse og meget mere? Så skal du læse videre. Aalborg Kommune har nemlig rigtig meget at byde på, så vil du være den afgørende forskel? Bliv en af fremtidig kollega.
 
Når uddannelsen er taget, er der job for social- og sundhedsassistenter i hjemmeplejen, på plejehjem, psykiatriske hospitaler, bosteder og sygehuse.
 
Ældre og Sundhed i Aalborg Kommune søger i 2020 198 social- og sundhedsassistentelever.
 
Til optaget juni og august 2020 søges social- og sundhedsassistentelever, der er under og over 25 år og har GF2 eller går på GF2. (Se www.eleverne.dk ) På dette optag ansættes udelukkende elever der går på GF2 eller har bestået GF2.
 
Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og du vil sjældent opleve to dage som er ens. Du får selvstændige opgaver, uanset hvor du bliver ansat, og hvor langt du er i din uddannelse. Kort sagt: DIT ARBEJDE BETYDER RENT FAKTISK NOGET.

Som social- og sundhedsassistentelev uddannes du til at varetage mange alsidige opgaver hos borgerne. Alt fra pleje og omsorg til akutte opgaver og medicindosering, men også samarbejde med borgerne så de får livskvalitet, og mulighed for at leve en selvstændig tilværelse.
 
Den praktiske uddannelse foregår på plejehjem og i hjemmeplejen, i psykiatrien og på sygehus, mens skoleperioderne foregår på SOSU Nord.
 
I løbet af din uddannelse vil du have fag, som fokuserer på
  • Mødet med borgeren og patienten
  • Det sammenhængende patientforløb
  • Kvalitet og udvikling
  • Psykiatrisk sygepleje og sygdomslære
  • Somatisk sygdomslære og sygepleje
  • Sundhedsfremme, forebyggelse og rehabilitering
  • Farmakologi og medicinhåndtering.
 
Hvis du er:
  • Nærværende, omsorgsfuld og empatisk i dit arbejde
  • Positiv
  • Nysgerrig
  • Arbejder struktureret og målrettet
  • Åben overfor nye udfordringer
  • En god kollega og god til at samarbejde
  • Ansvarlig
  • IT-minded eller har kendskab til IT
  • Mødestabil. 
 
Så er det lige dig, vi står og mangler og vi kan til gengæld tilbyde dig bl.a.
  • Et attraktivt uddannelsesforløb
  • En erhvervsuddannelse på højt fagligt niveau
  • At du bliver en del af et fag i udvikling
  • Et afvekslende og selvstændigt arbejde.
    Drømmer du om at få en superfed uddannelse med mange muligheder og, hvor du er den afgørende forskel for mange borgere og patienter, så ser vi meget frem til at modtage din ansøgning, dit cv og nødvendig dokumentation for uddannelse.

Du kan læse mere om adgangskravene, uddannelsen samt fagene på
http://eleverne.dk
www.elevplads.dk
www.sosunord.dk
 
Du kan også læse mere om Aalborg Kommune på
http://www.aalborg.dk
http://www.aalborg.dk/aeldre/boliger
http://fritvalg.aalborg.dk/hjemmepleje
http://vision2020.aalborg.dk/
 
 
Praktisk information for elever der: 
  • Er du under 25 år og bestået grundforløb 2, er der uddannelsesstart
    den 29. juni 2020
  • Er du fyldt 25 år og bestået grundforløb 2, er der uddannelsesstart
    den 24. august 2020.
     
Uddannelsen kan vare op til 2 år 9 måneder og 3 uger ekskl. GF1 og GF2.
 
Optagelse på uddannelsen forudsætter, at du opfylder adgangskravene.
 
Tænker du, at du ikke har fået svar på dine spørgsmål, kan du kontakte

Uddannelseskoordinator Janie Pedersen                     tlf. 9931 3821
Uddannelseskoordinator Kirsten Breum                       tlf. 9931 3678
Uddannelseskoordinator Marianne Notholm                tlf. 9931 3496
 
Er du den elev, vi mangler, så send frisk din ansøgning.
Vi holder nemlig løbende ansættelsessamtaler i ansøgningsperioden.
Ansøgningsfrist er den 15. marts 2020.
 
Vi gør dig opmærksom på, at vi rekvirerer en straffeattest, som skal foreligge til samtalen.


Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/c18b82e1_logo.gifÆldre og SundhedVodskov2020-02-12T11:03:31.9202020-03-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedshjælper/assistent i aftenvagt - Hjemmepleje Nordland Øst

Hjemmepleje Nord land Øst

Gandrup
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:4. februar 2020

Social- og sundhedsassistent i nattevagt 7-7, Plejeboliger Lollandshus - GENOPSLAG

Plejeboliger Lollandsgade

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. Vores vision er at skabe fremtidens velfærd præget af værdierne nærvær, ansvar...
Indrykket:29. januar 2020

Social- og sundhedsassistent med sundhedsfaglig autorisation, dagvagt, Plejeboliger Smedegården

Plejeboliger Smedegården

Aalborg Øst
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.I ldre- og Ha...
Indrykket:20. januar 2020

Social- og sundhedsassistent i nattevagt - Plejeboliger Birkebo

Plejeboliger Birkebo

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:12. februar 2020

Social- og sundhedsassistentelever 2006 - GF2 EUD, 2008 - GF2 EUV

Ældre og Sundhed

Vodskov
DIT TALENT AALBORGS FREMTID I Aalborg Kommune uddanner vi fremtidens medarbejdere og er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, med et højt fagligt niveau, med skiftende arbejdstider, sparring med gode kollegaer, ansvar...
Indrykket:12. februar 2020