Social og sundhedsassistent i dagvagt søges til skønt plejecenter i Nærum

Er du den social og sundhedsassistent som vi drømmer om at kunne ansætte på Byageren?

Kan du se dig selv i et team med en høj faglig standard, gode samarbejdsevner og let til grin. Hvor vi er vilde med, at få idéer og nye tanker i vores arbejde og altid med fokus på, at det vi gør skal give værdi for vores beboere - så er dette en stilling for dig!

Om jobbet

Vores motto er "Den gode hverdag", hvor vores mål er, at alle beboere hver dag føler sig set, hørt og forstået. Vi tager udgangspunkt i hver enkelt beboers ressourcer og værdsætter et godt og tæt samarbejde med familierne

Vi er opmærksomme på, at beboernes hjem er vores arbejdsplads og vi har stor fokus på, at vi har et godt arbejdsmiljø.

Vi har meget nærværende ledelse med fokus på gruppens og den enkelte medarbejders trivsel.

Vi ser forskellighed som en styrke ud fra princippet om,” at hver for sig er vi gode – sammen er vi fantastiske" og vi har derfor altid lyst til at høre dine idéer og tanker.

Vi har et tæt samarbejde i teamet og du vil blandt andet indgå i daglige teammøder, hvor du sammen med dine kollegaer og din leder har faglig sparring og hvor vi også nyder at grine sammen.

På Byageren mener vi, at det er vigtigt at man har mulighed for at få sine faglige kompetencer i spil og her vil derfor være god mulighed for, at din faglighed udvikles.

Vi sørger naturligvis for, at du får en god og grundig introduktion til jobbet.

Din profil

Vi ønsker, at dine personlige og sociale kompetencer er gode, og at du møder op med god energi og positivitet og ligesom os kan lide at starte dagen med et grin.

Det er vigtigt du vil være med til at være betydningsfuld i beboernes liv og at du har gode evner til at samarbejde – både med beboere, deres familier og dine kollegaer

Derfor skal du vælge os

??Vi har sammen med beboerne og deres familier skabt et godt hjem for beboerne og deres tilfredshed viser os, at vores arbejde lykkes. Vi har sammen skabt en fantastisk arbejdsplads, som vi hjælper hinanden med at passe på. Vi har transparent ledelse og medarbejderne bliver hørt. Vi holder af at væres sammen, også på tværs af husene, og MED-udvalgsrepræsentanterne er engagerede i arbejdet med til stadighed at sikre gode vilkår for arbejdsmiljøet.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er på mellem 30 og 37 timer om ugen med arbejde hver 3.weekend og ansættelse snarest muligt.

?Ansættelse i plejecenter Byageren er betinget af acceptabel straffeattest

Om os

Plejecenter Byageren er et moderne byggeri med hjemligt udtryk og en dejlig skærmet have. Her er 72 lejligheder og en fællessal med træningsfaciliteter. Her er ansat ergo- og fysioterapeuter, sekretær, pedeller, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, beskæftigelsesvejleder og pædagog. Vi har bus og el-dobbeltcykel. Her er mange husdyr, så det skal du holde af og kunne tåle. Du er velkommen til at besøge vores hjemmeside www.rudersdal.dk/byageren.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Ansøgningsfrist 26/7-19. Samtaler holdes løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048366Phoenix-5a4f64b312019-07-11T00:00:00Social og sundhedsassistent i dagvagt søges til skønt plejecenter i Nærum

Er du den social og sundhedsassistent som vi drømmer om at kunne ansætte på Byageren?

Kan du se dig selv i et team med en høj faglig standard, gode samarbejdsevner og let til grin. Hvor vi er vilde med, at få idéer og nye tanker i vores arbejde og altid med fokus på, at det vi gør skal give værdi for vores beboere - så er dette en stilling for dig!

Om jobbet

Vores motto er "Den gode hverdag", hvor vores mål er, at alle beboere hver dag føler sig set, hørt og forstået. Vi tager udgangspunkt i hver enkelt beboers ressourcer og værdsætter et godt og tæt samarbejde med familierne

Vi er opmærksomme på, at beboernes hjem er vores arbejdsplads og vi har stor fokus på, at vi har et godt arbejdsmiljø.

Vi har meget nærværende ledelse med fokus på gruppens og den enkelte medarbejders trivsel.

Vi ser forskellighed som en styrke ud fra princippet om,” at hver for sig er vi gode – sammen er vi fantastiske" og vi har derfor altid lyst til at høre dine idéer og tanker.

Vi har et tæt samarbejde i teamet og du vil blandt andet indgå i daglige teammøder, hvor du sammen med dine kollegaer og din leder har faglig sparring og hvor vi også nyder at grine sammen.

På Byageren mener vi, at det er vigtigt at man har mulighed for at få sine faglige kompetencer i spil og her vil derfor være god mulighed for, at din faglighed udvikles.

Vi sørger naturligvis for, at du får en god og grundig introduktion til jobbet.

Din profil

Vi ønsker, at dine personlige og sociale kompetencer er gode, og at du møder op med god energi og positivitet og ligesom os kan lide at starte dagen med et grin.

Det er vigtigt du vil være med til at være betydningsfuld i beboernes liv og at du har gode evner til at samarbejde – både med beboere, deres familier og dine kollegaer

Derfor skal du vælge os

??Vi har sammen med beboerne og deres familier skabt et godt hjem for beboerne og deres tilfredshed viser os, at vores arbejde lykkes. Vi har sammen skabt en fantastisk arbejdsplads, som vi hjælper hinanden med at passe på. Vi har transparent ledelse og medarbejderne bliver hørt. Vi holder af at væres sammen, også på tværs af husene, og MED-udvalgsrepræsentanterne er engagerede i arbejdet med til stadighed at sikre gode vilkår for arbejdsmiljøet.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er på mellem 30 og 37 timer om ugen med arbejde hver 3.weekend og ansættelse snarest muligt.

?Ansættelse i plejecenter Byageren er betinget af acceptabel straffeattest

Om os

Plejecenter Byageren er et moderne byggeri med hjemligt udtryk og en dejlig skærmet have. Her er 72 lejligheder og en fællessal med træningsfaciliteter. Her er ansat ergo- og fysioterapeuter, sekretær, pedeller, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, beskæftigelsesvejleder og pædagog. Vi har bus og el-dobbeltcykel. Her er mange husdyr, så det skal du holde af og kunne tåle. Du er velkommen til at besøge vores hjemmeside www.rudersdal.dk/byageren.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Ansøgningsfrist 26/7-19. Samtaler holdes løbende.

Er du den social og sundhedsassistent som vi drømmer om at kunne ansætte på Byageren? Kan du se dig selv i et team med en høj faglig standard, gode samarbejdsevner og let til grin. Hvor vi er vilde med, at få id er og nye tanker i vores arbejde og altid med fokus på, at det vi gør skal give værdi for vores beboere - så er dette en stilling for dig! Om jobbet Vores motto er Den gode hverdag , hvor vores mål er, at alle beboere hver dag føler sig set, hørt og forstået. Vi tager udgangspunkt i hver enkelt beboers ressourcer og værdsætter et godt og tæt samarbejde med familierne Vi er opmærksomme på, at beboernes hjem er vores arbejdsplads og vi har stor fokus på, at vi har et godt arbejdsmiljø. Vi har meget nærværende ledelse med fokus på gruppens og den enkelte medarbejders trivsel. Vi ser forskellighed som en styrke ud fra princippet om, at hver for sig er vi gode sammen er vi fantastiske og vi har derfor altid lyst til at høre dine id er og tanker. Vi har et tæt samarbejde i teamet og du vil blandt andet indgå i daglige teammøder, hvor du sammen med dine kollegaer og din leder har faglig sparring og hvor vi også nyder at grine sammen. På Byageren mener vi, at det er vigtigt at man har mulighed for at få sine faglige kompetencer i spil og her vil derfor være god mulighed for, at din faglighed udvikles. Vi sørger naturligvis for, at du får en god og grundig introduktion til jobbet. Din profil Vi ønsker, at dine personlige og sociale kompetencer er gode, og at du møder op med god energi og positivitet og ligesom os kan lide at starte dagen med et grin. Det er vigtigt du vil være med til at være betydningsfuld i beboernes liv og at du har gode evner til at samarbejde både med beboere, deres familier og dine kollegaer Derfor skal du vælge os ??Vi har sammen med beboerne og deres familier skabt et godt hjem for beboerne og deres tilfredshed viser os, at vores arbejde lykkes. Vi har sammen skabt en fantastisk arbejdsplads, som vi hjælper hinanden med at passe på. Vi har transparent ledelse og medarbejderne bliver hørt. Vi holder af at væres sammen, også på tværs af husene, og MED-udvalgsrepræsentanterne er engagerede i arbejdet med til stadighed at sikre gode vilkår for arbejdsmiljøet. Ansættelsesvilkår Jobbet er på mellem 30 og 37 timer om ugen med arbejde hver 3.weekend og ansættelse snarest muligt. ?Ansættelse i plejecenter Byageren er betinget af acceptabel straffeattest Om os Plejecenter Byageren er et moderne byggeri med hjemligt udtryk og en dejlig skærmet have. Her er 72 lejligheder og en fællessal med træningsfaciliteter. Her er ansat ergo- og fysioterapeuter, sekretær, pedeller, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, beskæftigelsesvejleder og pædagog. Vi har bus og el-dobbeltcykel. Her er mange husdyr, så det skal du holde af og kunne tåle. Du er velkommen til at besøge vores hjemmeside www.rudersdal.dk byageren. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Ansøgningsfrist 26 7-19. Samtaler holdes løbende.11jobnet5a4f64b3100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:000000https://www.rudersdal.dk/job?hr=show-job/454870EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdal3551737Rudersdal Kommune11Byageren 22850NærumDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent782784JobNet5009054500905410024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4f64b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4f64b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4f64b3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a4f64b3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg362122352noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330053367SOSU-assistent - NVBasic Holmegårdsparken er et hus præget af åbenhed, udvikling og et super tværfagligt samarbejde. Dertil kommer spændende fysiske rammer, som understøtter beboere og medarbejdere. Vi er en selvejende institution i Ordrup med 120 beboere og ca. 180 medarbejdere. Vi:er i rivende udviklingsætter trivsel for beboere og medarbejdere meget højtarbejder tværfagligt i et miljø, der er præget af udvikling og åbenhedhar 6 afdelinger hver afdeling har 20 beboerehar fokus på faglig refleksion bl.a. med tidlig opsporing og implementering af Triagehar gode og tidssvarende fysiske rammer i afdelingerne og i vores parkhar eget køkken al mad til vore beboere og salg i vor Café laves herer engagerede medarbejdere, som tilstræber at alle, beboere, pårørende og kolleger har gode dage.Vi søger en medarbejder, der er interesseret i at være en del af dette. Stillingen er med tiltrædelse den 1. juli 2019 eller snarest derefter. I hvert hus er der 40 beboere. Du vil hver nat arbejde i team med en SOSU-hjælper, og det er vigtigt for os, at du er indstillet på det. Vagterne er tilrettelagt 7-7 (mødetid 23.00-07.00). Vi forventer at du:er SOSU-ass. - gerne med erfaring og kendskab til geriatriindgår i helhedsplejener fagligt velfunderet, udviklingsorienteret, initiativrig og har evne til at strukturere egen arbejdsindsats - samtidig med at du er fleksibelbliver en aktiv medspiller ved vores implementering af FS3 og Nexushar erfaring med dokumentation og formidlinger god til at kommunikere og bevare ro og overblik i pressede situationersom person er positiv og rummelig, med humoristisk sans.Vi tilbyder:et udviklingsorienteret arbejdsmiljø med faglig sparringintern, struktureret undervisninggode kolleger, åbenhed og uformel omgangstonevarierede arbejdsopgaver, fleksibilitet og tilrettelæggelse af eget arbejdegrundig introduktion - afhængig af tidligere erfaringgod stemning - i en stærkt målsætningsorienteret kultur.Ansøgning og CV sendes snarest via knappen Send ansøgning . Ring gerne til afdelingsleder Anette Nielsen, 39 45 18 41, hvis du har spørgsmål. Har vi vakt din interesse, kan du læse mere om os på vores hjemmeside: www.holmegaardsparken.dk. Social- sundhedsassistent Social- og sundhedsassistent SSA SSA er Se mere på vores ansøgersite: https: holmegaardsparken.brandero.com
Holmegårdsparken er et hus præget af åbenhed, udvikling og et super tværfagligt samarbejde. Dertil kommer spændende fysiske rammer, som understøtter beboere og medarbejdere.

Vi er en selvejende institution i Ordrup med 120 beboere og ca. 180 medarbejdere.

Vi:
  • er i rivende udvikling
  • sætter trivsel for beboere og medarbejdere meget højt
  • arbejder tværfagligt – i et miljø, der er præget af udvikling og åbenhed
  • har 6 afdelinger – hver afdeling har 20 beboere
  • har fokus på faglig refleksion – bl.a. med tidlig opsporing og implementering af Triage
  • har gode og tidssvarende fysiske rammer – i afdelingerne og i vores park
  • har eget køkken – al mad til vore beboere og salg i vor Café laves her
  • er engagerede medarbejdere, som tilstræber at alle, beboere, pårørende og kolleger har gode dage.
Vi søger en medarbejder, der er interesseret i at være en del af dette. Stillingen er med tiltrædelse den 1. juli 2019 eller snarest derefter.

I hvert hus er der 40 beboere. Du vil hver nat arbejde i team med en SOSU-hjælper, og det er vigtigt for os, at du er indstillet på det.

Vagterne er tilrettelagt 7-7 (mødetid 23.00-07.00).

Vi forventer at du:
  • er SOSU-ass. - gerne med erfaring og kendskab til geriatri
  • indgår i helhedsplejen
  • er fagligt velfunderet, udviklingsorienteret, initiativrig og har evne til at strukturere egen arbejdsindsats - samtidig med at du er fleksibel
  • bliver en aktiv medspiller ved vores implementering af FS3 og Nexus
  • har erfaring med dokumentation og formidling
  • er god til at kommunikere og bevare ro og overblik i pressede situationer
  • som person er positiv og rummelig, med humoristisk sans.
Vi tilbyder:
  • et udviklingsorienteret arbejdsmiljø med faglig sparring
  • intern, struktureret undervisning
  • gode kolleger, åbenhed og uformel omgangstone
  • varierede arbejdsopgaver, fleksibilitet og tilrettelæggelse af eget arbejde
  • grundig introduktion - afhængig af tidligere erfaring
  • god stemning - i en stærkt målsætningsorienteret kultur.
Ansøgning og CV sendes snarest via knappen "Send ansøgning".

Ring gerne til afdelingsleder Anette Nielsen, 39 45 18 41, hvis du har spørgsmål.

Har vi vakt din interesse, kan du læse mere om os på vores hjemmeside: www.holmegaardsparken.dkSocial- & sundhedsassistent Social- og sundhedsassistent SSA SSA'er


Se mere på vores ansøgersite: https://holmegaardsparken.brandero.com

ORS/Small/ac874f89_logo.jpegDen Selvejende Almene Ældreinstitution HolmegårdsparkenCharlottenlund2019-07-03T13:00:50.0272019-08-06T00:00:00
330049070PUK´s hjemmehjælp søger uddannede sosu-assistenter til dagvagt i GentofteRobot PUK`s hjemmehjælp søger uddannede sosu-assistenter til dagvagt i Gentofte. Grundet kraftig vækst i vores firma søger vi assistenter til personlig pleje som kan indbefatter konkret delegerede sygepleje opgaver. Puks hjemmehjælp er et privat hjemmehjælps firma, der hovedsagelig arbejder med praktisk hjælp og personlig pleje til vores mange borgere i Lyngby-Taarbæk og Gentofte Kommune. Vi lægger vægt på at vores medarbejdere har følgende kompetencer: Er uddannet social og sundhedsassistent. Er faglig dygtig, serviceminded, punktlig og mødestabil. Kan samarbejde og arbejde selvstændigt. Har lyst til at indgå i et frisk team med gode kollegaer og med mange spændende opgaver. Du vil komme ind i en virksomhed der har fuld fart på, hvor du også har mulighed for at være med til at påvirke dit daglige arbejde. Vi gør meget for, at vores medarbejdere har en god og udviklende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø. Løn ifølge overenskomst eller efter forhandling. Kørekort er et krav. Send venligst din ansøgning til kristian@pukshj.dk Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til: Kristian Bergman Pedersen 26 17 46 5o Puks hjemmehjælp www.pukshj.dk

PUK`s hjemmehjælp søger uddannede sosu-assistenter til dagvagt i Gentofte.

Grundet kraftig vækst i vores firma søger vi assistenter til personlig pleje som kan indbefatter konkret delegerede sygepleje opgaver.

Puks hjemmehjælp er et privat hjemmehjælps firma, der hovedsagelig arbejder med praktisk hjælp og personlig pleje til vores mange borgere i Lyngby-Taarbæk og Gentofte Kommune.

Vi lægger vægt på at vores medarbejdere har følgende kompetencer:

  • Er uddannet social og sundhedsassistent.
  • Er faglig dygtig, serviceminded, punktlig og mødestabil.
  • Kan samarbejde og arbejde selvstændigt.
  • Har lyst til at indgå i et frisk team med gode kollegaer og med mange spændende opgaver.

Du vil komme ind i en virksomhed der har fuld fart på, hvor du også har mulighed for at være med til at påvirke dit daglige arbejde.

Vi gør meget for, at vores medarbejdere har en god og udviklende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø.

Løn ifølge overenskomst eller efter forhandling.

Kørekort er et krav.

Send venligst din ansøgning til kristian@pukshj.dk

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til:

Kristian Bergman Pedersen

26 17 46 5o

Puks hjemmehjælp

www.pukshj.dk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PUK`s Hjemmehjælp I/SGentofte2019-06-26T00:00:002019-08-20T00:00:00
330058706Er du social og sundhedsassistent som ønsker faglig udvikling og ønsker du at blive en del af et afsnit med høj patient- og medarbejdertilfredshed? - så er chancen her nuRobot Vi ønsker en ny ambitiøs kollega til vores meget velfungerende og yderst engagerede kollegateam. Så er du ambitiøs og ønsker at dygtiggøre dig, så er du måske vores kommende kollega. Vi skal ansætte en social og sundhedsassistent i skiftende vagter pr. 1. august eller snarest derefter. Timeantal 32-37 timer ugentligt, med vagt hver 2. weekend. Om afdelingen: Vi er et højt specialiseret Lungemedicinsk sengeafsnit og anses derfor som en af Danmarks bedste inden for dette område. Vi mener selv, at vi har et fantastisk velfungerende afsnit, hvilket understøttes af, at vi har en høj medarbejder- og patienttilfredshed. Vi er en del af Medicinsk afdeling på Herlev og Gentofte hospital, hvor vi arbejder ud fra vores fælles vision om at være stolte af og kendte for tilfredse patienter, som oplever meningsfulde og sammenhængende patientforløb. I afsnittet får du en spændende og travl hverdag, med mange faglige udfordringer. Vi modtager og behandler patienter med alle former for lungesygdomme. Sygeplejefagligt gør vi en kæmpe forskel. Vi er et engageret og dynamisk team, som vægter det gode samarbejde, godt humør og det gode læringsmiljø meget højt. Personlig og faglig udvikling er i højsædet og kompetencer udvikles i samspil med hinanden. Vi arbejder aktivt med at udvikle og forbedre sygeplejen i samarbejde med afdelingens kliniske sygeplejespecialist. Vi arbejder evidensbaseret og vi inddrager medarbejdernes observationer og forslag til ændringer. Vores hypotese er, at et godt arbejdsmiljø og udøvelsen af højt kvalificeret sygepleje tilsammen danner grundlaget for optimale patientforløb, så vi har patienter der føler sig værdsat, hørt, velinformeret, medinddraget og ikke mindst godt behandlet. Vi tilbyder dig Danmarks bedste arbejdsplads fordi, som personalet i afsnittet siger: Der er altid god stemning, du er aldrig alene og der er altid hjælp at hente hos dygtige kollegaer. Du lærer hver dag, du føler dig velkommen blandt alle kollegaer og der er altid plads til et grin eller en snak. Vi tilbyder dig: Oplæring, som følger introduktions- og uddannelsesprogram, hvor du går makkerpar med mentor Planlagte evalueringssamtaler Gode kolleger og sparringspartnere Case undervisning, 15 faglige minutter og ugentlig undervisning om torsdagen alt sammen som en del af udviklingen af sygeplejen Stærkt tværfagligt samarbejde Den første måned i din ansættelse er du udenfor normering, hvor du bl.a. gennemgår vores fælles introduktionsprogram for Medicinske afdeling. Du er tilknyttet en mentor det første halve år og efterfølgende overgår du til afdelingens faste kompetenceudvikling, hvor du løbende vil have samtaler med afdelings kliniske sygeplejespecialist samt afdelingssygeplejersken. Således sikres du en løbende udvikling med grundig indføring i specialet og du vil føle dig klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver Så hvis du brænder for at yde en professionel sygepleje med høj faglig kvalitet i en atmosfære præget af udvikling, respekt, samarbejde og arbejdsglæde er det dig vi ønsker som vores nye kollega. Du er velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger og evt. komme og besøge afsnittet. Dette kan aftales med konstitueret afdelingssygeplejerske Louise Lærke Hegnsbøl på tlf. 38 67 35 19. Ansøgningen skal være os i hænde senest onsdag d. 24. juli 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtalerne vil finde sted løbende.Vi ønsker en ny ambitiøs kollega til vores meget velfungerende og yderst engagerede kollegateam. Så er du ambitiøs og ønsker at dygtiggøre dig, så er du måske vores kommende kollega. Vi skal ansætte en social og sundhedsassistent i skiftende vagter pr. 1. august eller snarest derefter. Timeantal 32-37 timer/ugentligt, med vagt hver 2. weekend.

Om afdelingen:

Vi er et højt specialiseret Lungemedicinsk sengeafsnit og anses derfor som en af Danmarks bedste inden for dette område. Vi mener selv, at vi har et fantastisk velfungerende afsnit, hvilket understøttes af, at vi har en høj medarbejder- og patienttilfredshed.
Vi er en del af Medicinsk afdeling på Herlev og Gentofte hospital, hvor vi arbejder ud fra vores fælles vision om at være stolte af og kendte for tilfredse patienter, som oplever meningsfulde og sammenhængende patientforløb.
I afsnittet får du en spændende og travl hverdag, med mange faglige udfordringer. Vi modtager og behandler patienter med alle former for lungesygdomme. Sygeplejefagligt gør vi en kæmpe forskel.

Vi er et engageret og dynamisk team, som vægter det gode samarbejde, godt humør og det gode læringsmiljø meget højt. Personlig og faglig udvikling er i højsædet og kompetencer udvikles i samspil med hinanden. Vi arbejder aktivt med at udvikle og forbedre sygeplejen i samarbejde med afdelingens kliniske sygeplejespecialist. Vi arbejder evidensbaseret og vi inddrager medarbejdernes observationer og forslag til ændringer. Vores hypotese er, at et godt arbejdsmiljø og udøvelsen af højt kvalificeret sygepleje tilsammen danner grundlaget for optimale patientforløb, så vi har patienter der føler sig værdsat, hørt, velinformeret, medinddraget og ikke mindst godt behandlet.

Vi tilbyder dig Danmarks bedste arbejdsplads fordi, som personalet i afsnittet siger:
Der er altid god stemning, du er aldrig alene og der er altid hjælp at hente hos dygtige kollegaer.
Du lærer hver dag, du føler dig velkommen blandt alle kollegaer og der er altid plads til et grin eller en snak.

Vi tilbyder dig:

  • Oplæring, som følger introduktions- og uddannelsesprogram, hvor du går makkerpar med mentor
  • Planlagte evalueringssamtaler
  • Gode kolleger og sparringspartnere
  • Case undervisning, 15 faglige minutter og ugentlig undervisning om torsdagen alt sammen som en del af udviklingen af sygeplejen
  • Stærkt tværfagligt samarbejde
  • Den første måned i din ansættelse er du udenfor normering, hvor du bl.a. gennemgår vores fælles introduktionsprogram for Medicinske afdeling.
  • Du er tilknyttet en mentor det første halve år og efterfølgende overgår du til afdelingens faste kompetenceudvikling, hvor du løbende vil have samtaler med afdelings kliniske sygeplejespecialist samt afdelingssygeplejersken. Således sikres du en løbende udvikling med grundig indføring i specialet og du vil føle dig klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver


Så hvis du brænder for at yde en professionel sygepleje med høj faglig kvalitet i en atmosfære præget af udvikling, respekt, samarbejde og arbejdsglæde er det dig vi ønsker som vores nye kollega.

Du er velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger og evt. komme og besøge afsnittet. Dette kan aftales med konstitueret afdelingssygeplejerske Louise Lærke Hegnsbøl på tlf. 38 67 35 19.

Ansøgningen skal være os i hænde senest onsdag d. 24. juli 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtalerne vil finde sted løbende.

Gentofte HospitalHellerup2019-07-11T00:00:002019-07-24T00:00:00
330060696Natarbejde SSARobot Om jobbet Trives du med at arbejde om natten, og har du samtidig brug for faglig sparring så har vi jobbet til dig. Jeg hedder Annette, er sygeplejefaglig leder og leder for natteamet. Jeg mangler to 2 Social og sundhedsassistenter til vores natteam. Natteamet er på samlet 8 medarbejdere, SSA og SSH uddannede. I tæt samarbejde med kommunens natsygeplejersker, er du med til at sikre at vores beboere får den pleje og omsorg de har behov for om natten. Frydenholm danner rammen om et nyt plejecenter for 84 beboere. Samlet består Frydenholm af: Plejecenter Frydenholm med 59 permanente plejeboliger, blehaven med 24 boliger til borgere med demens og to daghjem. Din profil Du er uddannet Social og sundhedsassistent med erfaring inden for pleje til ældre. Du samarbejder med Frydenholms beboere og pårørende i forhold til helbredsmæssige interesser. Du sikrer tværfagligt samarbejde gennem god dialog, mundligt som skriftligt og har erfaring med elektronisk dokumentation. Du må meget gerne kunne forstyrre os fagligt, være optaget af eller være nørdet inden for noget specifikt. Måske har du lysten til at blive det, så støtter vi gerne op om uddannelse eller kurser? Derfor skal du vælge os Du får mulighed for at være med i et større team, der udviser en stærk faglig kultur ud fra den enkelte borgers ønsker og behov. Vi har opbygget en arbejdsplads med et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø. Det viser sig tydelig gennem tværgående indsatser på hele Frydenholm, et lavt sygefravær og masser af mod til at afprøve og finde nye veje. Du vil indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med faglig sparring og under en anerkendende faglig ledelse. I tæt tværfagligt samarbejde med beboerne, de pårørende og de frivillige lægger vi vægt på, at Frydenholms beboere opretholder det gode hverdagsliv . Vi arbejder målrettet ud fra den enkelte beboers ressourcer og ønsker. Endvidere arbejder vi ud fra evidensbaseret viden gennem brug af VAR - Praktiske Procedure i Sygeplejen og faglige instrukser. Ansættelsesvilkår Jobbet er på 28 timer ugt., med arbejde hver anden weekend. Du er meget velkommen til at kontakte mig på telefon: 46112241 hvis du er blevet nysgerrig, og du er også meget velkommen til at komme forbi og se dig omkring. Ansættelse i ldreområdet er betinget af tilfredsstillende straffeattest. Om os Plejecenter Frydenholm er beliggende Kongevejen 427, 2840 Holte. Du kan læse mere om os på www.frydenholm.rudersdal.dk. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. (skal ansøger sende fx uddannelsesbeviser o. lign. skrives det her) Samtaler: Vi vil løbende indkalde til samtale.Om jobbet

Trives du med at arbejde om natten, og har du samtidig brug for faglig sparring så har vi jobbet til dig.

Jeg hedder Annette, er sygeplejefaglig leder og leder for natteamet. Jeg mangler to 2 Social og sundhedsassistenter til vores natteam. Natteamet er på samlet 8 medarbejdere, SSA og SSH uddannede. I tæt samarbejde med kommunens natsygeplejersker, er du med til at sikre at vores beboere får den pleje og omsorg de har behov for om natten.

Frydenholm danner rammen om et nyt plejecenter for 84 beboere. Samlet består Frydenholm af: Plejecenter Frydenholm med 59 permanente plejeboliger, Æblehaven med 24 boliger til borgere med demens og to daghjem.

Din profil

Du er uddannet Social og sundhedsassistent med erfaring inden for pleje til ældre. Du samarbejder med Frydenholms beboere og pårørende i forhold til helbredsmæssige interesser. Du sikrer tværfagligt samarbejde gennem god dialog, mundligt som skriftligt og har erfaring med elektronisk dokumentation.

Du må meget gerne kunne forstyrre os fagligt, være optaget af eller være nørdet inden for noget specifikt. Måske har du lysten til at blive det, så støtter vi gerne op om uddannelse eller kurser?

Derfor skal du vælge os

Du får mulighed for at være med i et større team, der udviser en stærk faglig kultur ud fra den enkelte borgers ønsker og behov. Vi har opbygget en arbejdsplads med et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø. Det viser sig tydelig gennem tværgående indsatser på hele Frydenholm, et lavt sygefravær og masser af mod til at afprøve og finde nye veje. Du vil indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med faglig sparring og under en anerkendende faglig ledelse.

I tæt tværfagligt samarbejde med beboerne, de pårørende og de frivillige lægger vi vægt på, at Frydenholms beboere opretholder det ”gode hverdagsliv”. Vi arbejder målrettet ud fra den enkelte beboers ressourcer og ønsker. Endvidere arbejder vi ud fra evidensbaseret viden gennem brug af VAR - Praktiske Procedure i Sygeplejen og faglige instrukser.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er på 28 timer ugt., med arbejde hver anden weekend. Du er meget velkommen til at kontakte mig på telefon: 46112241 hvis du er blevet nysgerrig, og du er også meget velkommen til at komme forbi og se dig omkring.

Ansættelse i Ældreområdet er betinget af tilfredsstillende straffeattest.

Om os

Plejecenter Frydenholm er beliggende Kongevejen 427, 2840 Holte. Du kan læse mere om os på www.frydenholm.rudersdal.dk.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

(skal ansøger sende fx uddannelsesbeviser o. lign. skrives det her)

Samtaler:

Vi vil løbende indkalde til samtale.

Rudersdal KommuneHolte2019-07-16T00:00:002019-08-16T00:00:00
330061158Solgaven søger ansvarshavende SOSU-assistent til fast stilling i nattevagtRobot Kære SOSU-assistent Jeg søger ny medarbejder til mit dygtige nattevagtshold fuld af ressourcestærke og engagerede mennesker. Som leder, er jeg meget stolt over mine medarbejdere, som hver dag gør en markant forskel for vores beboere på Solgaven. Alle vægter faglighed, omsorg og beboernes ve og vel meget højt. Som SOSU-assistent i nattevagt, vil du være ansvarshavende for jeres 3-mandshold. Holdet arbejder 7 7 og din stilling hedder derfor 30 timer uge med 7 vagter på 2 uger i lige uger. Solgaven er et selvejende specielt bo- og dagtilbud for blinde og svagsynede ældre. Vi har 65 beboere, 1 aflastningsplads og 20 daggæster. De fleste af vores beboere og daggæster er fysisk aktive og åndsfriske og deltager bl.a. i styrketræning, gymnastik, cykling, stavgang, vandrelaug, quiz, kronik, håndarbejde og kryds og tværs. Vi samarbejder på tværs i hele huset og det er en integreret del af vores hverdag, at vi udnytter hinandens ressourcer og faglighed. Vi er alle specialuddannede til at hjælpe og støtte vores blinde og svagsynede beboere og daggæster med deres særlige behov. Solgaven er opført i 1970 erne og det mærkes på kulturen, minderne og stemningen at huset er fuldt af sjæl, varme, omsorg og godt humør. Her dufter af hjemmelavet mad og de hjemlige omgivelser danner ramme om en dejlig hverdag. Jeg kan tilbyde dig en attraktiv stilling som fast nattevagt, hvor du får: Godt kollegaskab Fri hver anden uge Mulighed for uddannelse indenfor blinde og svagsynede Adgang til massage eller zoneterapi Adgang til vores træningsfaciliteter efter kl. 16 Personalefester Et fagligt højt niveau Medindflydelse Et spændende hus med mange faggrupper Faglig sparring med kollegaer og ledelse Et hus i udvikling Til gengæld forventer jeg, at du: Har høj faglighed Er ansvarsbevidst Er omstillingsparat Hjælper dine kolleger Har god humor vi har det sjovt sammen Er fleksibel i forbindelse med sygdom og ferie Jeg ser frem til at modtage din ansøgning. Hvis du vil høre mere om jobbet eller har lyst til at se Solgaven, så giv mig et ring på 21 30 81 20. De bedste hilsner fra din kommende leder, Søs Salmon Det praktiske: Solgaven har driftsoverenskomst med Region Hovedstaden, Den Sociale Virksomhed Løn efter gældende overenskomst samt et tillæg som ansvarshavende. Efter 1 års ansættelse gives løntillæg grundet særlig viden og indsigt på blindeområdet. Stillingen er en fast stilling med ansættelse pr. 1. oktober eller efter aftale Der er ansøgningsfrist fredag den 23. august 2019 kl. 12 Ansættelsessamtaler holdes løbende Vi ønsker kun at modtage og behandle ansøgninger via rekrutteringssystemet, så ansøgninger sendt udenfor systemet, fx pr. mail, vil ikke komme i betragtning. Se mere om Solgaven på vores hjemmeside: www.solgavenfarum.dk

Kære SOSU-assistent

Jeg søger ny medarbejder til mit dygtige nattevagtshold fuld af ressourcestærke og engagerede mennesker. Som leder, er jeg meget stolt over mine medarbejdere, som hver dag gør en markant forskel for vores beboere på Solgaven. Alle vægter faglighed, omsorg og beboernes ve og vel meget højt.



Som SOSU-assistent i nattevagt, vil du være ansvarshavende for jeres 3-mandshold. Holdet arbejder 7/7 og din stilling hedder derfor 30 timer/uge med 7 vagter på 2 uger i lige uger.



Solgaven er et selvejende specielt bo- og dagtilbud for blinde og svagsynede ældre. Vi har 65 beboere, 1 aflastningsplads og 20 daggæster. De fleste af vores beboere og daggæster er fysisk aktive og åndsfriske og deltager bl.a. i styrketræning, gymnastik, cykling, stavgang, vandrelaug, quiz, kronik, håndarbejde og kryds og tværs.



Vi samarbejder på tværs i hele huset og det er en integreret del af vores hverdag, at vi udnytter hinandens ressourcer og faglighed. Vi er alle specialuddannede til at hjælpe og støtte vores blinde og svagsynede beboere og daggæster med deres særlige behov.



Solgaven er opført i 1970’erne og det mærkes på kulturen, minderne og stemningen at huset er fuldt af sjæl, varme, omsorg og godt humør. Her dufter af hjemmelavet mad og de hjemlige omgivelser danner ramme om en dejlig hverdag.



Jeg kan tilbyde dig en attraktiv stilling som fast nattevagt, hvor du får:

  • Godt kollegaskab
  • Fri hver anden uge
  • Mulighed for uddannelse indenfor blinde og svagsynede
  • Adgang til massage eller zoneterapi
  • Adgang til vores træningsfaciliteter efter kl. 16
  • Personalefester
  • Et fagligt højt niveau
  • Medindflydelse
  • Et spændende hus med mange faggrupper
  • Faglig sparring med kollegaer og ledelse
  • Et hus i udvikling
Til gengæld forventer jeg, at du:

  • Har høj faglighed
  • Er ansvarsbevidst
  • Er omstillingsparat
  • Hjælper dine kolleger
  • Har god humor – vi har det sjovt sammen
  • Er fleksibel i forbindelse med sygdom og ferie
Jeg ser frem til at modtage din ansøgning.

Hvis du vil høre mere om jobbet eller har lyst til at se Solgaven, så giv mig et ring på 21 30 81 20.



De bedste hilsner fra din kommende leder,

Søs Salmon

Det praktiske:

  • Solgaven har driftsoverenskomst med Region Hovedstaden, Den Sociale Virksomhed
  • Løn efter gældende overenskomst samt et tillæg som ansvarshavende. Efter 1 års ansættelse gives løntillæg grundet særlig viden og indsigt på blindeområdet.
  • Stillingen er en fast stilling med ansættelse pr. 1. oktober eller efter aftale
  • Der er ansøgningsfrist fredag den 23. august 2019 kl. 12
  • Ansættelsessamtaler holdes løbende
Vi ønsker kun at modtage og behandle ansøgninger via rekrutteringssystemet, så ansøgninger sendt udenfor systemet, fx pr. mail, vil ikke komme i betragtning.



Se mere om Solgaven på vores hjemmeside: www.solgavenfarum.dk







SolgavenFarum2019-07-17T00:00:002019-08-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SOSU-assistent - NV

Den Selvejende Almene Ældreinstitution Holmegårdsparken

Charlottenlund
Holmegårdsparken er et hus præget af åbenhed, udvikling og et super tværfagligt samarbejde. Dertil kommer spændende fysiske rammer, som understøtter beboere og medarbejdere. Vi er en selvejende institution i Ordrup med 120 beboere og ca. 180 medarbe...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

PUK´s hjemmehjælp søger uddannede sosu-assistenter til dagvagt i Gentofte

PUK`s Hjemmehjælp I/S

Gentofte
PUK`s hjemmehjælp søger uddannede sosu-assistenter til dagvagt i Gentofte. Grundet kraftig vækst i vores firma søger vi assistenter til personlig pleje som kan indbefatter konkret delegerede sygepleje opgaver. Puks hjemmehjælp er et privat hjemmehjæ...
Indrykket:26. juni 2019
Udløbsdato:20. august 2019

Er du social og sundhedsassistent som ønsker faglig udvikling og ønsker du at blive en del af et afsnit med høj patient- og medarbejdertilfredshed? - så er chancen her nu

Gentofte Hospital

Hellerup
Vi ønsker en ny ambitiøs kollega til vores meget velfungerende og yderst engagerede kollegateam. Så er du ambitiøs og ønsker at dygtiggøre dig, så er du måske vores kommende kollega. Vi skal ansætte en social og sundhedsassistent i skiftende vagter ...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Natarbejde SSA

Rudersdal Kommune

Holte
Om jobbet Trives du med at arbejde om natten, og har du samtidig brug for faglig sparring så har vi jobbet til dig. Jeg hedder Annette, er sygeplejefaglig leder og leder for natteamet. Jeg mangler to 2 Social og sundhedsassistenter til vores natteam...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019

Solgaven søger ansvarshavende SOSU-assistent til fast stilling i nattevagt

Solgaven

Farum
Kære SOSU-assistent Jeg søger ny medarbejder til mit dygtige nattevagtshold fuld af ressourcestærke og engagerede mennesker. Som leder, er jeg meget stolt over mine medarbejdere, som hver dag gør en markant forskel for vores beboere på Solgaven. All...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019