Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent i dagvagt til Peder Lykke Centret

Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig?

Vores medarbejdere siger: ”Her er super mange aktiviteter og fuld gang i den” og ”Kom til et hus, der aldrig står stille”.

Vi søger en er social- og sundhedsassistent i fast dagvagt 32 timer ugentlig med weekendvagt hver 3. weekend.

Hvem er vi?
Vi er et stort plejecenter med en mangfoldighedsprofil, der efterhånden er blevet en del af vores DNA. Vi ønsker at skabe et sted, hvor mennesker fra hele verdenen kan have en hverdag i trygge og gode omgivelser. Det er et livligt og skørt hus, og der er altid gang i nye ting og altid en anledning til at holde en fest. Om foråret og sommeren nydes haven med plantedag, gåture, grillaftener, markedsdag m.m. Resten af året er der blandt andet aktiviteter med sang og dans, og december er selvfølgelig fyldt med julearrangementer.

Plejecentret består af seks afdelinger, der er fordelt på to etager, hvor der i alt er 152 beboere. Hver afdeling har sin egen afdelingsleder og personalegruppe. Samarbejdet på tværs af afdelingerne samt vagtlagene vægtes højt. Vi er bygget i 1970 og stolte af vores ’beton’, hvor det er indholdet der tæller, altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed.

Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv, og vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Samtidig vil vi være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater.

Hvorfor skal du arbejde her?
Vores faglighed er i top. Vi leverer professionel pleje og omsorg med fokus på det enkelte menneske og deres livshistorie. Vi har et godt arbejdsmiljø med lavt sygefravær og arbejder tæt sammen med vores aktivitetscenter, daghøjskole og produktionskøkken.

Alle dine kompetencer kommer i spil, du kommer fx til at arbejde med

  • pleje og omsorg
  • borgerinddragelse, rehabilitering og brug af klippekort
  • fokus på tidlig opsporing, forebyggelse af funktionstab og unødige indlæggelser
  • ”Det gode måltid” og aktiviteter
  • sygeplejeopgaver som fx medicinhåndtering, sondeernæring, palliation og sårpleje

Vi støtter dig i oplæring efter behov, og der er altid god mulighed for faglig sparring.

Vi tilbyder

  • en mangfoldig arbejdsplads med engagerede kolleger
  • masser af mulighed for faglig udvikling indenfor mange områder – vi har fx ressourcepersoner indenfor demens, forflytning, ernæring, inkontinens og holdbart arbejdsliv
  • træning i arbejdstiden og brug af motionsrum
  • en årlig temadag, hvor alle medarbejdere i huset deltager (Employer Branding)

Om dig
Du skal selvfølgelig være uddannet social- og sundhedsassistent, men du skal også kunne rumme vores mangfoldige beboere med din positive og anerkendende tilgang. Du skal være nysgerrig og tålmodig og med dine kommunikationsevner kunne tale og lytte i både de gode og svære situationer.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Tiltrædelse snarest muligt.

Mere information
Hvis du har lyst til at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeanette Lauridsen på 3234 4372 eller 3234 4351 (ferie i uge 35-37) eller afdelingsleder Line Skøtt på 3234 4355.

Søg via nedenstående link senest fredag den 13. september 2019

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330070372Phoenix-3f71528012019-08-09T02:00:24.247Social- og sundhedsassistent i dagvagt til Peder Lykke Centret

Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig?

Vores medarbejdere siger: ”Her er super mange aktiviteter og fuld gang i den” og ”Kom til et hus, der aldrig står stille”.

Vi søger en er social- og sundhedsassistent i fast dagvagt 32 timer ugentlig med weekendvagt hver 3. weekend.

Hvem er vi?
Vi er et stort plejecenter med en mangfoldighedsprofil, der efterhånden er blevet en del af vores DNA. Vi ønsker at skabe et sted, hvor mennesker fra hele verdenen kan have en hverdag i trygge og gode omgivelser. Det er et livligt og skørt hus, og der er altid gang i nye ting og altid en anledning til at holde en fest. Om foråret og sommeren nydes haven med plantedag, gåture, grillaftener, markedsdag m.m. Resten af året er der blandt andet aktiviteter med sang og dans, og december er selvfølgelig fyldt med julearrangementer.

Plejecentret består af seks afdelinger, der er fordelt på to etager, hvor der i alt er 152 beboere. Hver afdeling har sin egen afdelingsleder og personalegruppe. Samarbejdet på tværs af afdelingerne samt vagtlagene vægtes højt. Vi er bygget i 1970 og stolte af vores ’beton’, hvor det er indholdet der tæller, altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed.

Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv, og vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Samtidig vil vi være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater.

Hvorfor skal du arbejde her?
Vores faglighed er i top. Vi leverer professionel pleje og omsorg med fokus på det enkelte menneske og deres livshistorie. Vi har et godt arbejdsmiljø med lavt sygefravær og arbejder tæt sammen med vores aktivitetscenter, daghøjskole og produktionskøkken.

Alle dine kompetencer kommer i spil, du kommer fx til at arbejde med

  • pleje og omsorg
  • borgerinddragelse, rehabilitering og brug af klippekort
  • fokus på tidlig opsporing, forebyggelse af funktionstab og unødige indlæggelser
  • ”Det gode måltid” og aktiviteter
  • sygeplejeopgaver som fx medicinhåndtering, sondeernæring, palliation og sårpleje

Vi støtter dig i oplæring efter behov, og der er altid god mulighed for faglig sparring.

Vi tilbyder

  • en mangfoldig arbejdsplads med engagerede kolleger
  • masser af mulighed for faglig udvikling indenfor mange områder – vi har fx ressourcepersoner indenfor demens, forflytning, ernæring, inkontinens og holdbart arbejdsliv
  • træning i arbejdstiden og brug af motionsrum
  • en årlig temadag, hvor alle medarbejdere i huset deltager (Employer Branding)

Om dig
Du skal selvfølgelig være uddannet social- og sundhedsassistent, men du skal også kunne rumme vores mangfoldige beboere med din positive og anerkendende tilgang. Du skal være nysgerrig og tålmodig og med dine kommunikationsevner kunne tale og lytte i både de gode og svære situationer.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Tiltrædelse snarest muligt.

Mere information
Hvis du har lyst til at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeanette Lauridsen på 3234 4372 eller 3234 4351 (ferie i uge 35-37) eller afdelingsleder Line Skøtt på 3234 4355.

Søg via nedenstående link senest fredag den 13. september 2019

 

2019-09-10T00:51:21.380 Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig? Vores medarbejdere siger: Her er super mange aktiviteter og fuld gang i den og Kom til et hus, der aldrig står stille . Vi søger en er social- og sundhedsassistent i fast dagvagt 32 timer ugentlig med weekendvagt hver 3. weekend. Hvem er vi? Vi er et stort plejecenter med en mangfoldighedsprofil, der efterhånden er blevet en del af vores DNA. Vi ønsker at skabe et sted, hvor mennesker fra hele verdenen kan have en hverdag i trygge og gode omgivelser. Det er et livligt og skørt hus, og der er altid gang i nye ting og altid en anledning til at holde en fest. Om foråret og sommeren nydes haven med plantedag, gåture, grillaftener, markedsdag m.m. Resten af året er der blandt andet aktiviteter med sang og dans, og december er selvfølgelig fyldt med julearrangementer. Plejecentret består af seks afdelinger, der er fordelt på to etager, hvor der i alt er 152 beboere. Hver afdeling har sin egen afdelingsleder og personalegruppe. Samarbejdet på tværs af afdelingerne samt vagtlagene vægtes højt. Vi er bygget i 1970 og stolte af vores beton , hvor det er indholdet der tæller, altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed. Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv, og vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Samtidig vil vi være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater. Hvorfor skal du arbejde her? Vores faglighed er i top. Vi leverer professionel pleje og omsorg med fokus på det enkelte menneske og deres livshistorie. Vi har et godt arbejdsmiljø med lavt sygefravær og arbejder tæt sammen med vores aktivitetscenter, daghøjskole og produktionskøkken. Alle dine kompetencer kommer i spil, du kommer fx til at arbejde med pleje og omsorg borgerinddragelse, rehabilitering og brug af klippekort fokus på tidlig opsporing, forebyggelse af funktionstab og unødige indlæggelser Det gode måltid og aktiviteter sygeplejeopgaver som fx medicinhåndtering, sondeernæring, palliation og sårpleje Vi støtter dig i oplæring efter behov, og der er altid god mulighed for faglig sparring. Vi tilbyder en mangfoldig arbejdsplads med engagerede kolleger masser af mulighed for faglig udvikling indenfor mange områder vi har fx ressourcepersoner indenfor demens, forflytning, ernæring, inkontinens og holdbart arbejdsliv træning i arbejdstiden og brug af motionsrum en årlig temadag, hvor alle medarbejdere i huset deltager (Employer Branding) Om dig Du skal selvfølgelig være uddannet social- og sundhedsassistent, men du skal også kunne rumme vores mangfoldige beboere med din positive og anerkendende tilgang. Du skal være nysgerrig og tålmodig og med dine kommunikationsevner kunne tale og lytte i både de gode og svære situationer. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt. Mere information Hvis du har lyst til at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeanette Lauridsen på 3234 4372 eller 3234 4351 (ferie i uge 35-37) eller afdelingsleder Line Skøtt på 3234 4355. Søg via nedenstående link senest fredag den 13. september 201910Phoenix3f715280101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-09T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159965&DepartmentId=20096&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3572563Peder Lykke Centret11Peder Lykkes Vej 652300København SDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent803708KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15996500009-08-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f715280https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f715280https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f715280&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f715280&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgSocial- og sundhedsassistent i dagvagt til Peder Lykke Centret12008011Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg362287945mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330082192Social og sundhedsassistent søges til socialpsykiatrisk, OK-Hjemmet Helenes Minde.Basic Vi søger en social og sundhedsassistent til aftenvagt fra 1. november eller efter aftale. Stillingen er på 28 t uge.Helenes Minde er et døgndækket psykiatrisk 108 botilbud med 32 beboere. Beboerne er primært i alderen 40-60 år og har psykiatriske og eller alkoholrelaterede lidelser. Fælles for beboerne på Helenes Minde er at de har brug for massiv støtte i hverdagen, både fysisk og psykisk.Helenes Minde er en privat institution og er en del af OK-Fonden som er en non-profit organisation. Vi efterlever OK-Fondens grundlæggende værdier. Vi ser på, og har respekt for, det enkelte menneske og dennes individuelle behov, og løser opgaver i fælleskab med høj faglighed og kvalitet. På Helenes Minde arbejder vi for at integrere dette i alle dele af vores praksis. Vi arbejder for at give og støtte beboerne i, hvad der for dem er, en meningsfuld hverdag. Personalegruppen består af sygeplejersker, socialpædagoger og social og sundhedsassistenter. De forskellige faggrupper arbejder tæt tværfagligt omkring beboerens komplekse behov. Vi lægger vægt på at du er fagligt velfunderet, somatisk såvel som psykiatrisk har erfaring og bred viden indenfor medicin har en nysgerrig, empatisk, kreativ og rummelig tilgang har forståelse for og lyst til at medinddrage beboerne i diverse aktiviteter og ser det som en ressource bringer din egen faglighed i spil både sammen med beboere og kollegaer evner at se faglig mening, og er skarp og grundig, i din dokumentation kan reflektere over dit eget virke i alle relationer og samarbejde bredt Vi tilbyder en spændende arbejdsplads hvor beboernes selvbestemmelse, ønsker og behov står forrest, og hvor målet er at beboerne lever det liv der for dem er det bedst mulige der tilbyder månedlig supervision med ekstern psykolog der har daglig fastlagt refleksion og sparring hvor der er fokus på faglig udvikling både gennem formelle kurser efteruddannelse, men også ved intern undervisning der er særligt tilrettelagt målgruppen. der arbejder med og har et stort fokus på psykisk arbejdsmiljø med en synlig ledelse der er tæt på praksis der er kort fra tanke til handling hvor vi prioriterer en grundig introduktion til den daglige praksis, organisationen og værdierne der har en positiv og venlig atmosfære hvor vores grundlæggende værdier afspejles i vores adfærd der vil skabe en tryg hverdag for beboerne med forskellige aktiviteter i huset samt fastlagte ugentlige udflugter og årlige beboerferier Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om ny løn Mere information, afdelingssygeplejerske Sarah Lundstrøm på 39105652 41113661 Der vil blive afholdt samtaler løbende. Ansøgning og CV sendes til, salu@ok-fonden.dkVi søger en social og sundhedsassistent til aftenvagt fra 1. november eller efter aftale. Stillingen er på 28 t/uge.
Helenes Minde er et døgndækket psykiatrisk §108 botilbud med 32 beboere. Beboerne er primært i alderen 40-60 år og har psykiatriske og/eller alkoholrelaterede lidelser. Fælles for beboerne på Helenes Minde er at de har brug for massiv støtte i hverdagen, både fysisk og psykisk.
Helenes Minde er en privat institution og er en del af OK-Fonden som er en non-profit organisation. Vi efterlever OK-Fondens grundlæggende værdier. Vi ser på, og har respekt for, det enkelte menneske og dennes individuelle behov, og løser opgaver i fælleskab med høj faglighed og kvalitet. På Helenes Minde arbejder vi for at integrere dette i alle dele af vores praksis. Vi arbejder for at give og støtte beboerne i, hvad der for dem er, en meningsfuld hverdag.  
Personalegruppen består af sygeplejersker, socialpædagoger og social og sundhedsassistenter. De forskellige faggrupper arbejder tæt tværfagligt omkring beboerens komplekse behov.
 
Vi lægger vægt på at du
  • er fagligt velfunderet, somatisk såvel som psykiatrisk
  • har erfaring og bred viden indenfor medicin
  • har en nysgerrig, empatisk, kreativ og rummelig tilgang  
  • har forståelse for og lyst til at medinddrage beboerne i diverse aktiviteter og ser det som en ressource
  • bringer din egen faglighed i spil både sammen med beboere og kollegaer
  • evner at se faglig mening, og er skarp og grundig, i din dokumentation
  • kan reflektere over dit eget virke i alle relationer og samarbejde bredt
     
    Vi tilbyder en spændende arbejdsplads
  • hvor beboernes selvbestemmelse, ønsker og behov står forrest, og hvor målet er at beboerne lever det liv der for dem er det bedst mulige
  • der tilbyder månedlig supervision med ekstern psykolog
  • der har daglig fastlagt refleksion og sparring
  • hvor der er fokus på faglig udvikling – både gennem formelle kurser/efteruddannelse, men også ved intern undervisning der er særligt tilrettelagt målgruppen.
  • der arbejder med og har et stort fokus på psykisk arbejdsmiljø
  • med en synlig ledelse der er tæt på praksis – der er kort fra tanke til handling
  • hvor vi prioriterer en grundig introduktion til den daglige praksis, organisationen og værdierne
  • der har en positiv og venlig atmosfære hvor vores grundlæggende værdier afspejles i vores adfærd
  • der vil skabe en tryg hverdag for beboerne med forskellige aktiviteter i huset samt fastlagte ugentlige udflugter og årlige beboerferier
     
     
     
    Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om ny løn
     
    Mere information, afdelingssygeplejerske Sarah Lundstrøm på 39105652/41113661
     
    Der vil blive afholdt samtaler løbende.
     
    Ansøgning og CV sendes til, salu@ok-fonden.dk
     


ORS/Small/36661c22_logo.jpegOK-Centret Helenes MindeKøbenhavn Ø2019-09-02T15:02:15.3232019-09-29T00:00:00
330085743Social-og sundhedsassistent eller sygeplejerske til det socialpsykiatriske botilbud Røde Mellemvej (barselsvikariat)Basic Genopslag. Her får du muligheden for at se resultater i en længerevarende indsats med psykisk syge og blive en del af en engageret og tværfaglig arbejdsgruppe. Vi har et barselvikariat ledigt med start hurtigst muligt. Om Botilbuddet Røde Mellemvej Botilbuddet Røde Mellemvej er et tilbud efter §108, og her bor 48 beboerne, som er i alderen 30-70 år. Med en psykosocial rehabiliterende indsats er det vores formål at støtte beboerne i en for dem defineret recovery proces, og derfor forventer vi også, at alle medarbejdere gennemfører en uddannelse i psykosocial rehabilitering og recovery. Vi støtter op om, hvad der er det gode liv for den enkelte og arbejder for at gøre beboerne i stand til at leve mere selvstændigt. Igennem velfunderet og målrettet faglig indsats støtter vi beboerne til at skabe rammen omkring et aktivt og værdigt liv et liv, hvor deres drømme og ønsker er i fokus for tilrettelæggelsen af indsatsen. Indsatsen omfatter desuden en bred variation af praktiske opgaver samt pleje- og omsorgsopgaver alt afhængigt af den enkelte beboers behov. Vi søger at reducere misbrugsproblemer med en målrettet pædagogisk indsats i samarbejde med URUS. Udover ydelsen af den individuelle indsats til den enkelte borger, forventer vi, at du også tager del i fællesopgaver i vores botilbud omkring måltider, rengøring og sociale aktiviteter. Vi arbejder efter København Kommunes værdigrundlag om borgernes rettigheder, respekt, værdighed, omsorg samt samarbejde og høj kvalitet i indsatsen. I botilbuddet vægter vi brugerinddragelse højt og har stort fokus på, at borgerne i så vidt muligt omfang kommer i beskæftigelse, så de oplever at have noget at stå op til og være en del af. Desuden arbejder vi på at skabe mulighed for flere fælles aktiviteter for borgerne både internt i tilbuddet og eksternt. Center Amager og Røde Mellemvej tilbyder et struktureret og grundigt introduktionsforløb et godt arbejds- og læringsmiljø en engageret og tværfaglig personalegruppe bestående af bl.a. sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, pædagoger og ergoterapeuter sagssupervision ud fra en målrettet beboersag muligheden for at se resultater i en længerevarende indsats med psykisk syge alsidige opgaver med beboerne, som giver en bred funderet viden og kompetence indenfor socialpsykiatrien Vi forventer, at du har erfaring indenfor socialpsykiatrien er ansvarsfuld, stabil i fremmøde, fleksibel og initiativrig kan arbejde selvstændigt og mål- og procesorienteret og har øje for beboerens kliniske billede kan indgå i et systematisk og reflekterende samarbejde med den enkelte borger har lyst og vilje til at udvikle dig fagligt vil medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø og bidrage til den gode stemning blandt kolleger kan deltage fagligt bevidst og inkluderende i et tværfagligt team sætter sunde grænser i et respektfuldt sprog ved, at dokumentation og kvalitetssikring af dit arbejde både er en nødvendig og en kvalificerende del af den socialpsykiatriske indsats er med til at sikre stabilitet og kontinuitet overfor borgerne og i botilbuddet Du kan finde værdigrundlag, stillings- og funktionsbeskrivelse og yderligere information på vores hjemmeside www.centeramager.kk.dk. Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt fordelt på en arbejdsuge med skiftende arbejdstider og arbejde hver tredje weekend. Center Amager anvender referencer som en del af rekrutteringsprocessen. Vi gør opmærksom på, at vi indhenter straffeattester ved alle nyansættelser. En ansættelse forudsætter, at der på straffeattesten ikke fremgår forhold, der kan have betydning for ansættelsen. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt. Yderligere information Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Hamila Kazemighalah på 2033 4257, hvis du ønsker yderligere information om stillingen, eller hvis du ønsker at se vores botilbud. Du kan læse mere om Botilbuddet Røde Mellem Vej på www.centeramager.kk.dk. Sammen med din motiverede ansøgning beder vi dig vedhæfte CV (gerne med billede) og uddannelsesbevis samt dokumentation for tidligere beskæftigelse og angivelse af to referencepersoner. Søg via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019 Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 25. september.

Genopslag.

Her får du muligheden for at se resultater i en længerevarende indsats med psykisk syge og blive en del af en engageret og tværfaglig arbejdsgruppe.

Vi har et barselvikariat ledigt med start hurtigst muligt.

Om Botilbuddet Røde Mellemvej
Botilbuddet Røde Mellemvej er et tilbud efter §108, og her bor 48 beboerne, som er i alderen 30-70 år.
Med en psykosocial rehabiliterende indsats er det vores formål at støtte beboerne i en for dem defineret recovery proces, og derfor forventer vi også, at alle medarbejdere gennemfører en uddannelse i psykosocial rehabilitering og recovery. Vi støtter op om, hvad der er ”det gode liv” for den enkelte og arbejder for at gøre beboerne i stand til at leve mere selvstændigt. Igennem velfunderet og målrettet faglig indsats støtter vi beboerne til at skabe rammen omkring et aktivt og værdigt liv – et liv, hvor deres drømme og ønsker er i fokus for tilrettelæggelsen af indsatsen.

Indsatsen omfatter desuden en bred variation af praktiske opgaver samt pleje- og omsorgsopgaver alt afhængigt af den enkelte beboers behov. Vi søger at reducere misbrugsproblemer med en målrettet pædagogisk indsats i samarbejde med URUS. Udover ydelsen af den individuelle indsats til den enkelte borger, forventer vi, at du også tager del i fællesopgaver i vores botilbud omkring måltider, rengøring og sociale aktiviteter.

Vi arbejder efter København Kommunes værdigrundlag om borgernes rettigheder, respekt, værdighed, omsorg samt samarbejde og høj kvalitet i indsatsen. I botilbuddet vægter vi brugerinddragelse højt og har stort fokus på, at borgerne i så vidt muligt omfang kommer i beskæftigelse, så de oplever at have noget at stå op til og være en del af. Desuden arbejder vi på at skabe mulighed for flere fælles aktiviteter for borgerne både internt i tilbuddet og eksternt.

Center Amager og Røde Mellemvej tilbyder

  • et struktureret og grundigt introduktionsforløb
  • et godt arbejds- og læringsmiljø
  • en engageret og tværfaglig personalegruppe bestående af bl.a. sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, pædagoger og ergoterapeuter
  • sagssupervision ud fra en målrettet beboersag
  • muligheden for at se resultater i en længerevarende indsats med psykisk syge
  • alsidige opgaver med beboerne, som giver en bred funderet viden og kompetence indenfor socialpsykiatrien

Vi forventer, at du

  • har erfaring indenfor socialpsykiatrien
  • er ansvarsfuld, stabil i fremmøde, fleksibel og initiativrig
  • kan arbejde selvstændigt og mål- og procesorienteret og har øje for beboerens kliniske billede
  • kan indgå i et systematisk og reflekterende samarbejde med den enkelte borger
  • har lyst og vilje til at udvikle dig fagligt
  • vil medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø og bidrage til den gode stemning blandt kolleger
  • kan deltage fagligt bevidst og inkluderende i et tværfagligt team
  • sætter sunde grænser i et respektfuldt sprog
  • ved, at dokumentation og kvalitetssikring af dit arbejde både er en nødvendig og en kvalificerende del af den socialpsykiatriske indsats
  • er med til at sikre stabilitet og kontinuitet overfor borgerne og i botilbuddet

Du kan finde værdigrundlag, stillings- og funktionsbeskrivelse og yderligere information på vores hjemmeside www.centeramager.kk.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt fordelt på en arbejdsuge med skiftende arbejdstider og arbejde hver tredje weekend. 

Center Amager anvender referencer som en del af rekrutteringsprocessen. Vi gør opmærksom på, at vi indhenter straffeattester ved alle nyansættelser.
En ansættelse forudsætter, at der på straffeattesten ikke fremgår forhold, der kan have betydning for ansættelsen.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Hamila Kazemighalah på 2033 4257, hvis du ønsker yderligere information om stillingen, eller hvis du ønsker at se vores botilbud.

Du kan læse mere om Botilbuddet Røde Mellem Vej på www.centeramager.kk.dk.

Sammen med din motiverede ansøgning beder vi dig vedhæfte CV (gerne med billede) og uddannelsesbevis samt dokumentation for tidligere beskæftigelse og angivelse af to referencepersoner.

Søg via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019
Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 25. september.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBotilbuddet Røde MellemvejKøbenhavn S2019-09-06T15:01:37.1272019-09-22T00:00:00
330085744Social- og sundhedsassistent med stærk faglighed og drive til Rehabiliteringscenter Bispebjerg-NørrebroBasic Brænder du for rehabilitering? Vil du være med til at støtte borgere på den bedst mulige måde, så vi udvikler og fastholder medbestemmelse, selvstændighed og aktivitet? Så er det dig, vi søger. Til vores tværfaglige team har vi brug for en social- og sundhedsassistent, der primært arbejder i dagvagt: 30-37 timer ugentlig med arbejde hver tredje weekend. Du vil indgå i et team, der består af flere social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, ergo- og fysioterapeuter samt køkken- og rengøringspersonale. Vi er et center på ca. 120 medarbejdere, hvoraf halvdelen er ansat til rehabiliteringsopgaven. I et tæt og struktureret samarbejde gør vi, på kort tid, en stor forskel i mange københavneres liv. Vi rehabiliterer borgere, der udskrives fra hospitalerne og sikrer sammenhæng indtil borgeren er hjemme igen. Vi rehabiliterer også vi borgere med funktionstab, så hospitalsindlæggelse undgås. Rammen om processen er altid borgerens mål og behov og en fastholdelse af den røde tråd i borgerens møde med sundhedsvæsenet. Borgernes problemstillinger er allerede komplekse. I 2020 skal vi varetage yderligere akutte plejeopgaver og dermed borgere med endnu mere komplekse problemstillinger. Du skal derfor flytte sammen med os og denne opgave til et af Københavns to nye, store rehabiliterings- og akutplejecentre: Center for Rehabilitering og Akutpleje Bystævneparken. Vi tilbyder individuel og grundig introduktion løbende kompetenceudvikling et lærende miljø vi er uddannelsesinstitution for flere faggrupper metodisk kvalitetssikring fællesskab om opgaven og et godt arbejdsmiljø nærværende og engageret ledelse tværgående samarbejde og sammenhæng ude af huset hjerne, hjerte og helhed Vi forventer, at du bidrager til at den sundhedsfaglige indsats tager udgangspunkt i borgernes behov meningsfuld koordination kvalitetssikring og patientsikkerhed fællesskabet og det gode arbejdsmiljø refleksion og nysgerrighed Ansættelsesvilkår Løn efter overenskomst og Lokal Løndannelse. Tiltrædelse den 1. november 2019 eller hurtigst muligt. Mere information Hvis du har spørgsmål til os, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Korsgaard på 2916 7169. Hvis du er nysgerrig, er du også altid meget velkommen til at kigge forbi og mærke stemningen og tale med os. Søg via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019.

Brænder du for rehabilitering? Vil du være med til at støtte borgere på den bedst mulige måde, så vi udvikler og fastholder medbestemmelse, selvstændighed og aktivitet? Så er det dig, vi søger.

Til vores tværfaglige team har vi brug for en social- og sundhedsassistent, der primært arbejder i dagvagt: 30-37 timer ugentlig med arbejde hver tredje weekend. Du vil indgå i et team, der består af flere social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, ergo- og fysioterapeuter samt køkken- og rengøringspersonale.

Vi er et center på ca. 120 medarbejdere, hvoraf halvdelen er ansat til rehabiliteringsopgaven. I et tæt og struktureret samarbejde gør vi, på kort tid, en stor forskel i mange københavneres liv. Vi rehabiliterer borgere, der udskrives fra hospitalerne og sikrer sammenhæng indtil borgeren er hjemme igen. Vi rehabiliterer også vi borgere med funktionstab, så hospitalsindlæggelse undgås. Rammen om processen er altid borgerens mål og behov – og en fastholdelse af den røde tråd i borgerens møde med sundhedsvæsenet.

Borgernes problemstillinger er allerede komplekse. I 2020 skal vi varetage yderligere akutte plejeopgaver – og dermed borgere med endnu mere komplekse problemstillinger. Du skal derfor flytte sammen med os og denne opgave til et af Københavns to nye, store rehabiliterings- og akutplejecentre: Center for Rehabilitering og Akutpleje – Bystævneparken.

Vi tilbyder

  • individuel og grundig introduktion
  • løbende kompetenceudvikling
  • et lærende miljø – vi er uddannelsesinstitution for flere faggrupper
  • metodisk kvalitetssikring
  • fællesskab om opgaven – og et godt arbejdsmiljø
  • nærværende og engageret ledelse
  • tværgående samarbejde og sammenhæng ude af huset
  • hjerne, hjerte og helhed

Vi forventer, at du bidrager til

  • at den sundhedsfaglige indsats tager udgangspunkt i borgernes behov
  • meningsfuld koordination
  • kvalitetssikring og patientsikkerhed
  • fællesskabet og det gode arbejdsmiljø
  • refleksion og nysgerrighed

Ansættelsesvilkår
Løn efter overenskomst og Lokal Løndannelse. Tiltrædelse den 1. november 2019 eller hurtigst muligt.

Mere information
Hvis du har spørgsmål til os, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Korsgaard på 2916 7169. Hvis du er nysgerrig, er du også altid meget velkommen til at kigge forbi og mærke stemningen og tale med os.

Søg via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngDortheagården 1 SalKøbenhavn NV2019-09-06T15:01:41.2332019-09-22T00:00:00
330085753To social- og sundhedsassistenter til VerdishaveBasic Vi tilstræber at skabe en god hverdag med fokus på høj faglighed, trivsel og livskvalitet for beboerne. Plejecentret Verdishave søger to dygtige og engagerede social- og sundhedsassistenter. Stillingerne er på 32-37 timer pr. uge med weekendvagt hver 3. uge. Tiltrædelse snarest muligt. Om Verdishave Verdishave er et plejehjem med 70 boliger fordelt på fire etager. Der er i alt syv bogrupper på de fire etager. Plejehjemmet ligger i skønne grønne omgivelser nær Valbyparken. Det er en røgfri arbejdsplads, og der er obligatorisk træning i arbejdstiden for alle medarbejdere. Vi tilbyder dig et udfordrende og udviklende arbejde i en organisation med fokus på faglighed og godt arbejdsmiljø og på en arbejdsplads med indflydelse og medbestemmelse, hvor vi arbejder kontinuerligt med værdier og kompetenceudvikling. Om dig Vi søger dig, der brænder for dit fag og kan skrive under på vores værdier: At skabe gode oplevelser, at tage personligt ansvar og at dele viden. Du skal være fleksibel, fagligt velfunderet og ambitiøs i forhold til de mange forskelligartede indsatser omkring borgerne så som livskvalitet, en meningsfuld og aktiv hverdag, sundhedsfremme, sygepleje og rehabilitering. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst. Mere information Du er velkommen til at kontakte forstander Iben Børgesen på 8256 7101, hvis du har spørgsmål. Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest mandag den 30. september 2019

Vi tilstræber at skabe en god hverdag med fokus på høj faglighed, trivsel og livskvalitet for beboerne.

Plejecentret Verdishave søger to dygtige og engagerede social- og sundhedsassistenter. Stillingerne er på 32-37 timer pr. uge med weekendvagt hver 3. uge. Tiltrædelse snarest muligt.

Om Verdishave
Verdishave er et plejehjem med 70 boliger fordelt på fire etager. Der er i alt syv bogrupper på de fire etager. Plejehjemmet ligger i skønne grønne omgivelser nær Valbyparken.

Det er en røgfri arbejdsplads, og der er obligatorisk træning i arbejdstiden for alle medarbejdere.

Vi tilbyder dig et udfordrende og udviklende arbejde i en organisation med fokus på faglighed og godt arbejdsmiljø og på en arbejdsplads med indflydelse og medbestemmelse, hvor vi arbejder kontinuerligt med værdier og kompetenceudvikling.

Om dig
Vi søger dig, der brænder for dit fag og kan skrive under på vores værdier: At skabe gode oplevelser, at tage personligt ansvar og at dele viden.

Du skal være fleksibel, fagligt velfunderet og ambitiøs i forhold til de mange forskelligartede indsatser omkring borgerne så som livskvalitet, en meningsfuld og aktiv hverdag, sundhedsfremme, sygepleje og rehabilitering.

Løn- og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst.

Mere information
Du er velkommen til at kontakte forstander Iben Børgesen på 8256 7101, hvis du har spørgsmål.

Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest mandag den 30. september 2019

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngVerdishaveKøbenhavn SV2019-09-06T15:02:14.3602019-09-30T00:00:00
330086579Social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på Center for HjernerehabiliteringBasic Er du social- og sundhedsassistent. Er du nyuddannet? eller trænger du til at skifte spor? Uanset så vil vi gerne vise dig, hvor spændende det er at arbejde på neurologisk afdeling N. Vi søger social- og sundhedsassistenter, der vil være en del af et af vores teams. Stillingerne er som aftenvagt. Om os Afdeling N er en del af Hjerneskade- og rehabiliteringscentret. Vi har 30 døgnpladser primært til hjerneskadede, men også andre neurologiske sygdomme. Pladserne er delt op i to teams der hver har 15 senge, til henholdsvis over og under 65-årige. De opslåede stillinger fordeler sig over begge teams. Hvert team har en koordinator, som i samarbejde med teamet strukturerer dagen og sikrer, at vi skaber gode sammenhængende forløb for borgeren. Vi arbejder og tænker tværfagligt. De neurologiske døgnafdelinger flytter til nye lokaliteter på Østerbro senest januar-februar 2020, dette vil blive et rent neurologisk hus. Om stillingen Du vil indgå i et tværfagligt samarbejde med afdelingsleder, teamkoordinator, sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter og fysio- og ergoterapeuter. Med fysio- og ergoterapeuterne er det primært i overgangen mellem dag og aftenvagt. Sammen med dit aftenteam, er du med til at sikre, at den sundhedsfaglige indsats tager udgangspunkt i borgernes behov, og at borgerne bliver behandlet med høj faglig kvalitet, at deres forløb er velkoordinerede, og at der arbejdes helhedsorienteret og evidensbaseret. Vi tilbyder individuel introduktion og gode muligheder for kompetenceudvikling spændende og afvekslende opgaver i et dynamisk tværfagligt felt, hvor vi vedvarende dygtiggøre os sammen en arbejdsplads med mange nye tiltag, hvor vi arbejder med at sikre de bedst mulige forhold for borgerne et arbejdsmiljø med fokus på trivsel, gennemskuelighed, videndeling, faglig sparring mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af organisationen Dine opgaver Som social- og sundhedsassistent vil du komme til, at udføre grundlæggende sygeplejeopgaver og andre sygeplejefagligeopgaver fx medicingivning arbejde forebyggende, sundhedsfremmende og rehabiliterende i det tværfaglige team understøtte gode overgange mellem vagtholdene samarbejde med behandlingsansvarlige læger, egen læge 1813 Ansættelsesvilkår Vi søger både 28 timers vagter og kortere vagter. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. november 2019 eller snarest muligt. Vil du vide mere Så er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanne Østergaard på 3031 7583, social- og sundhedsassistent Lisbet Sonne Hansen på 3827 4289 N team 1 (under 65) eller Siri Aarbye på 3827 4120 N team 2 (over 65). Du kan læse mere om Hjerneskade- og Rehabiliteringscentret på www.hjerneskadeogrehabilitering.kk.dk og om tilbud til borgere med erhvervet hjerneskade i Københavns Kommune på www.hjerneskade.kk.dk. Skriv i din ansøgning om du søger i team 1 eller team 2. Sammen med din ansøgning bedes du uploade dit CV. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest den 23. september 2019 Vi afholder ansættelsessamtaler den 26. september 2019. Sundheds- og Omsorgsforvaltningen Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Er du social- og sundhedsassistent. Er du nyuddannet? eller trænger du til at skifte spor? Uanset så vil vi gerne vise dig, hvor spændende det er at arbejde på neurologisk afdeling N.

Vi søger social- og sundhedsassistenter, der vil være en del af et af vores teams. Stillingerne er som aftenvagt.

Om os
Afdeling N er en del af Hjerneskade- og rehabiliteringscentret.

Vi har 30 døgnpladser primært til hjerneskadede, men også andre neurologiske sygdomme. Pladserne er delt op i to teams der hver har 15 senge, til henholdsvis over og under 65-årige. De opslåede stillinger fordeler sig over begge teams.

Hvert team har en koordinator, som i samarbejde med teamet strukturerer dagen og sikrer, at vi skaber gode sammenhængende forløb for borgeren. Vi arbejder og tænker tværfagligt.

De neurologiske døgnafdelinger flytter til nye lokaliteter på Østerbro senest januar-februar 2020, dette vil blive et rent neurologisk hus.

Om stillingen
Du vil indgå i et tværfagligt samarbejde med afdelingsleder, teamkoordinator, sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter og fysio- og ergoterapeuter. Med fysio- og ergoterapeuterne er det primært i overgangen mellem dag og aftenvagt.

Sammen med dit aftenteam, er du med til at sikre, at den sundhedsfaglige indsats tager udgangspunkt i borgernes behov, og at borgerne bliver behandlet med høj faglig kvalitet, at deres forløb er velkoordinerede, og at der arbejdes helhedsorienteret og evidensbaseret.

Vi tilbyder

  • individuel introduktion og gode muligheder for kompetenceudvikling
  • spændende og afvekslende opgaver i et dynamisk tværfagligt felt, hvor vi vedvarende dygtiggøre os sammen
  • en arbejdsplads med mange nye tiltag, hvor vi arbejder med at sikre de bedst mulige forhold for borgerne
  • et arbejdsmiljø med fokus på trivsel, gennemskuelighed, videndeling, faglig sparring
  • mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af organisationen

Dine opgaver

Som social- og sundhedsassistent vil du komme til, at

  • udføre grundlæggende sygeplejeopgaver og andre sygeplejefagligeopgaver fx medicingivning
  • arbejde forebyggende, sundhedsfremmende og rehabiliterende i det tværfaglige team
  • understøtte gode overgange mellem vagtholdene
  • samarbejde med behandlingsansvarlige læger, egen læge/1813

Ansættelsesvilkår
Vi søger både 28 timers vagter og kortere vagter.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse den 1. november 2019 eller snarest muligt. 

Vil du vide mere
Så er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanne Østergaard på 3031 7583, social- og sundhedsassistent Lisbet Sonne Hansen på 3827 4289 N team 1 (under 65)  eller Siri Aarbye på 3827 4120 N team 2 (over 65).

Du kan læse mere om Hjerneskade- og Rehabiliteringscentret på www.hjerneskadeogrehabilitering.kk.dk og om tilbud til borgere med erhvervet hjerneskade i Københavns Kommune på www.hjerneskade.kk.dk.

Skriv i din ansøgning om du søger i team 1 eller team 2.

Sammen med din ansøgning bedes du uploade dit CV.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest den 23. september 2019  
Vi afholder ansættelsessamtaler den 26. september 2019.

Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjerneskade- og RehabiliteringscentretBrønshøj2019-09-09T14:01:46.7932019-09-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social og sundhedsassistent søges til socialpsykiatrisk, OK-Hjemmet Helenes Minde.

OK-Centret Helenes Minde

København Ø
Vi søger en social og sundhedsassistent til aftenvagt fra 1. november eller efter aftale. Stillingen er på 28 t uge.Helenes Minde er et døgndækket psykiatrisk 108 botilbud med 32 beboere. Beboerne er primært i alderen 40-60 år og har psykiatriske og...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

Social-og sundhedsassistent eller sygeplejerske til det socialpsykiatriske botilbud Røde Mellemvej (barselsvikariat)

Botilbuddet Røde Mellemvej

København S
Genopslag. Her får du muligheden for at se resultater i en længerevarende indsats med psykisk syge og blive en del af en engageret og tværfaglig arbejdsgruppe. Vi har et barselvikariat ledigt med start hurtigst muligt. Om Botilbuddet Røde Mellemvej ...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Social- og sundhedsassistent med stærk faglighed og drive til Rehabiliteringscenter Bispebjerg-Nørrebro

Dortheagården 1 Sal

København NV
Brænder du for rehabilitering? Vil du være med til at støtte borgere på den bedst mulige måde, så vi udvikler og fastholder medbestemmelse, selvstændighed og aktivitet? Så er det dig, vi søger. Til vores tværfaglige team har vi brug for en social- o...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019

To social- og sundhedsassistenter til Verdishave

Verdishave

København SV
Vi tilstræber at skabe en god hverdag med fokus på høj faglighed, trivsel og livskvalitet for beboerne. Plejecentret Verdishave søger to dygtige og engagerede social- og sundhedsassistenter. Stillingerne er på 32-37 timer pr. uge med weekendvagt hve...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på Center for Hjernerehabilitering

Hjerneskade- og Rehabiliteringscentret

Brønshøj
Er du social- og sundhedsassistent. Er du nyuddannet? eller trænger du til at skifte spor? Uanset så vil vi gerne vise dig, hvor spændende det er at arbejde på neurologisk afdeling N. Vi søger social- og sundhedsassistenter, der vil være en del af e...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019