Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent Lollandshus

I 2021 skal vi flytte til nybygget plejehjem, så der vil være mulighed for, i samarbejde med kolleger, beboere og ledelse, at være med til at sætte præg på vores nye sted - en proces som allerede nu er i gang.

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:

Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation.

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på, og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne. Vi er et plejehjem med 71 beboere, fordelt på tre huse, hvoraf det ene er et demenshus med 25 beboere.
 
Vi kan tilbyde

  • et spændende job, med godt samarbejde med kompetente kolleger, som besidder en høj faglighed
  • en arbejdsplads, hvor der er fokus på trivsel
  • et job, hvor der er plads til at udvikle egne faglige og personlige kompetencer
  • en arbejdsplads, som er i stadig forandring, i et godt samarbejde med relevante samarbejdspartnere.
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads
  • en ledig stilling i aftenvagt i et vores somatiske huse
  • forventet ansættelsesdato er 1. april 2018. 
Dine primære opgaver vil være
  • sammen med kolleger at planlægge dagligdagen
  • i samarbejde med den enkelte beboer at udføre personlig pleje
  • pårørendekontakt
  • kontakt til samarbejdspartnere
  • varetagelse af sundhedslovsopgaver - herunder dokumentation, medicindosering, lægekontakt samt andre opgaver, som er relevante i forhold til den enkelte beboer
  • sammen med dine kollegaer, at have ansvar for, at beboerne har en hverdag, som er tilrettelagt sammen med dem, ud fra en rehabiliterende tilgang. 
Faglige kompetencer. Du skal
  • have kendskab til og kunne arbejde i fælles medicinkort (FMK)
  • have kendskab til arbejde med borgere med forskellige nedsatte funktionsevner
  • kunne arbejde selvstændigt.
 Personlige kompetencer. Du 
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • tilgår opgaverne med godt humør
  • har fokus på alles trivsel.
Arbejdsstedets adresse
Lollandsgade 15-19, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Tina Kingo eller Oddrun Aagesen Dahl på tlf. 9931 6560.                         
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Straffeattest
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2015-2016

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her