Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent - Plejeboliger Annebergcentret, genopslag

Velkommen til Ældre- og Handicapforvaltningen. Vi arbejder for at fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Og vi gør det sammen. Sammen med frivillige, med virksomheder, organisationer, pårørende og sammen med de mennesker, vi er her for.

Vi er vi mere end 6.500 ansatte, der hvert år er i kontakt med flere end 19.000 mennesker i kommunen. Mennesker, som på den ene eller anden måde har brug for vores støtte og omsorg i hverdagen. Sammen arbejder vi hver dag på at skabe livskvalitet og velfærd.

Vi udvikler velfærd sammen.


Vi kan tilbyde:

  • En god arbejdsplads du selv kan være med til at præge.
  • En god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling.
  • Mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer.
  • Du vil sammen med teamet være med til at sikre korrekt dokumentation.
  • En arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering.
  • Vi kan tilbyde personlige I-PAD.
  • På Annebergcentret er der tilknyttet fast plejehjemslæge.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:       
  • Vi søger en social- og sundhedsassistent til vores team
  • Som udgangspunkt er stillingen på 37 timer pr. uge. Blandede vagter - dag og aftenvagt samt arbejde hver anden weekend. Primært aftenvagt.
  • Stillingen er primært i somatisk boenhed med mulighed for at arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere.
  • Vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde.
  • Vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin. Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt.
  • På Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens.

Dine primære opgaver vil være:
  • Vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen.
  • At du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven
  • At du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde.
  • At du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø.
     
Faglige kompetencer:
  • Gerne erfaring som social- og sundhedsassistent.
  • Kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens.
  • Kan varetage og koordinere pleje/omsorgsopgaver.
  • Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden.
  • Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende.
  • At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne.

Personlige kompetencer:
  • Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed.
  • At du brænder for at skabe en god og indholdsrig hverdag for borgerne.
  • At du er god til at skabe relationer.
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig.
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer.
  • Du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor.
  • Du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat.

Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 Aalborg.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M Vejen på tlf.  99316870.
Ansættelssessamtaler afholdes løbende.

Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
Bliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens vision
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.