Social- og sundhedsassistent til aftenvagt i hjemmeplejen

Vil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem?

Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger hjemmeplejen tre ansvarsbevidste og fleksible social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på 28 timer ugentligt (kørekort påkrævet).

Stillingerne søges løbende og er med ansættelse snarest muligt.

Om hjemmeplejen
I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven.

Om stillingerne
I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet.

Stillingerne kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus.

Om dig som person og medarbejder
Vi – og ikke mindst borgerne – sætter pris på, at vores nye medarbejdere har godt humør, er servicemindede og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen.

Derudover forventer vi, at du:
 

  • Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er fagligt dygtig med et godt overblik
  • Er en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen med
  • Kan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrum
  • Har flair for IT
  • Kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentation
  • Har lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus

Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer.

Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.

Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey.

Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.

Om løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73 eller teamleder i syd Camilla Blach Larsen på telefon 44 52 62 21.

Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014345Phoenix-e1ab17cc12019-04-30T00:00:00Social- og sundhedsassistent til aftenvagt i hjemmeplejenVil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem?

Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger hjemmeplejen tre ansvarsbevidste og fleksible social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på 28 timer ugentligt (kørekort påkrævet).

Stillingerne søges løbende og er med ansættelse snarest muligt.

Om hjemmeplejen
I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven.

Om stillingerne
I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet.

Stillingerne kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus.

Om dig som person og medarbejder
Vi – og ikke mindst borgerne – sætter pris på, at vores nye medarbejdere har godt humør, er servicemindede og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen.

Derudover forventer vi, at du:
 
  • Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er fagligt dygtig med et godt overblik
  • Er en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen med
  • Kan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrum
  • Har flair for IT
  • Kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentation
  • Har lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus

Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer.

Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.

Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey.

Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.

Om løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73 eller teamleder i syd Camilla Blach Larsen på telefon 44 52 62 21.

Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen.

Vil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem? Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger hjemmeplejen tre ansvarsbevidste og fleksible social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på 28 timer ugentligt (kørekort påkrævet). Stillingerne søges løbende og er med ansættelse snarest muligt. Om hjemmeplejen I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven. Om stillingerne I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet. Stillingerne kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus. Om dig som person og medarbejder Vi og ikke mindst borgerne sætter pris på, at vores nye medarbejdere har godt humør, er servicemindede og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen. Derudover forventer vi, at du: Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistentEr fagligt dygtig med et godt overblikEr en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen medKan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrumHar flair for ITKan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentationHar lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus Om os og hvad vi kan tilbyde Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer. Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde. Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey. Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed. Om løn og ansættelse Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73 eller teamleder i syd Camilla Blach Larsen på telefon 44 52 62 21. Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link Send ansøgning til at søge stillingen.11jobnete1ab17cc100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://herlev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c5403f0d-d202-4d71-b015-0001921770bc0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3516916Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud11Herlev Bygade 902730HerlevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent751618JobNet4980912498091210030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1ab17cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1ab17cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1ab17cc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1ab17cc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgBrænder du for at blive Social- og sundhedsassistent?12008311Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg361628956Janninoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330004866Vi opnormerer, da vi har fået uventede puljemidler.Robot Vil du være med til at give ekstra omsorg, tid og nærvær, og dermed gøre en positiv forskel for vores beboere?? Kan du både se den enkelte, og samle en gruppe? Er du kendt for at være dygtig? Kunne du tænke dig at blive en del af vores dejlige hus? Så er det måske lige dig vi søger! Fortæl gærne, hvad du ønsker i forhold til timetal osv. vi er åbne for dialog. Hareskovbos profil: Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset består af to afdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer.Vi er et hus i stadig udvikling. Vi har fokus på høj kvalitet i plejen samt et respektfuldt og godt miljø for beboerne. Vi sætter trivsel, ansvar, dialog samt et højt fagligt niveau hos personalet i højsædet. Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette. Læs evt. mere på http: www.hareskovbo-gladsaxe.dk Vi forventer at: Du er engageret, fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer. Du forstår at imødekomme mennesker med forskellige behov Du har en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde, og er en god rollemodel Du kan lide at arbejde selvstændigt, men er bestemt også god til at samarbejde Du er fortrolig med at anvende elektronisk journal, vi har KMD NEXUS Du taler, skriver og læser dansk i dybden Du kan forvente: En stilling med ansvar indenfor eget kompetenceområde. Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling Et godt arbejdsmiljø. Engagerede kolleger, der er fagligt dygtige og som har medindflydelse på arbejdets tilrettelæggelse. At blive en del af et dejligt hus, som vi er stolte af, og hvor vi kan bestå tante-testen Hvis du vil vide mere,er du velkommen til at kontakte forstander Astrid Guldberg på 44377910 Motiveret ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk Vi forholder os til ansøgningerne løbende

Vil du være med til at give ekstra omsorg, tid og nærvær, og dermed gøre en positiv forskel for vores beboere??

Kan du både se den enkelte, og samle en gruppe?

Er du kendt for at være dygtig?

Kunne du tænke dig at blive en del af vores dejlige hus?

Så er det måske lige dig vi søger!

Fortæl gærne, hvad du ønsker i forhold til timetal osv. vi er åbne for dialog.

Hareskovbos profil:

Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset består af to afdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer.Vi er et hus i stadig udvikling. Vi har fokus på høj kvalitet i plejen samt et respektfuldt og godt miljø for beboerne.

Vi sætter trivsel, ansvar, dialog samt et højt fagligt niveau hos personalet i højsædet. Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette. Læs evt. mere på http://www.hareskovbo-gladsaxe.dk/

 

Vi forventer at:

  • Du er engageret, fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer.
  • Du forstår at imødekomme mennesker med forskellige behov
  • Du har en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde, og er en god rollemodel 
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt, men er bestemt også god til at samarbejde
  • Du er fortrolig med at anvende elektronisk journal, vi har KMD NEXUS
  • Du taler, skriver og læser dansk i dybden

 

Du kan forvente

  • En stilling med ansvar indenfor eget kompetenceområde.
  • Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø. Engagerede kolleger, der er fagligt dygtige og som har medindflydelse på arbejdets tilrettelæggelse.
  • At blive en del af et dejligt hus, som vi er stolte af, og hvor vi kan bestå "tante-testen"

Hvis du vil vide mere,er du velkommen til at kontakte forstander Astrid Guldberg på 44377910

Motiveret ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk

 

Vi forholder os til ansøgningerne løbende

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBOBagsværd2019-04-11T00:00:002019-06-05T00:00:00
330014354Social- og sundhedsassistent til dagvagt i hjemmeplejenRobot Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger vi en ansvarsbevidst og fleksibel social- og sundhedsassistent til dagvagt med weekendvagt hver 3. uge. Arbejdstiden aftaler vi ved ansættelse. Stillingen søges løbende og er med ansættelse snarest muligt. Om hjemmeplejen I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven. Om stillingerne I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet. Stillingen kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus. Om dig som person og medarbejder Vi og ikke mindst borgerne sætter pris på, at vores nye medarbejder har godt humør, er serviceminded og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen. Derudover forventer vi, at du: Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistentEr fagligt dygtig med et godt overblikEr en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen medKan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrumHar flair for ITKan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentationHar lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus Om os og hvad vi kan tilbyde Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer. Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde. Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey. Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed. Om løn og ansættelse Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73. Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link Send ansøgning til at søge stillingen.Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger vi en ansvarsbevidst og fleksibel social- og sundhedsassistent til dagvagt med weekendvagt hver 3. uge. Arbejdstiden aftaler vi ved ansættelse.

Stillingen søges løbende og er med ansættelse snarest muligt.

Om hjemmeplejen
I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven.

Om stillingerne
I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet.

Stillingen kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus.

Om dig som person og medarbejder
Vi – og ikke mindst borgerne – sætter pris på, at vores nye medarbejder har godt humør, er serviceminded og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen.

Derudover forventer vi, at du:
 
  • Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er fagligt dygtig med et godt overblik
  • Er en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen med
  • Kan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrum
  • Har flair for IT
  • Kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentation
  • Har lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus

Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer.

Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.

Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey.

Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.

Om løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73.

Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen.

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbudHerlev2019-04-30T00:00:002019-05-31T00:00:00
330023547Empatisk og moden SSA nattevagt søges til lille dreng på 10 måneder.Robot Leder du efter en fast nattevagtstilling og kunne du tænke dig at arbejde med en lille dreng, som har brug for hjælp om natten? Er du derudover rolig, ansvarsbevidst og med hjertet rette sted, så er det måske dig vi søger. Familie på tre med aflastningsbehov Familien består foruden den lille dreng på 10 måneder af far, som er i arbejde og mor, som er på barsel. De bor i en 3-værelses lejlighed i Esbjerg. Den lille dreng er født med en kronisk sygdom, der betyder at drengen har G6PD-mangel, hvilket medfører muskelspændinger (muskeldystonier). Drengen får medicin for spændingerne og er mærket af bivirkninger. På grund af hans sygdom, er han desuden særlig sensitiv over for bakterier og infektion. Han kan udvikle flere varige me´n af infektion. Drengen har det meget svært under pusling, badning, spisning og ydre stimuli, grundet hans sygdom, og kan derfor reagere ved at blive meget urolig. Han er meget tryghedssøgende, og har derfor behov for, at der er stabilitet i de personer, der omgiver ham og steder han opholder sig. Drengen bliver altså utryg ved nye situationer og input. Kan du støtte og skabe tryghed? Familien har bevilget støtte i hjemmet, fordi deres lille søn har en indre uro og har brug for at være i arm det meste af tiden, for at hans uro lindres. Du skal aflaste forældrene om natten ved at være hos drengen, give sutteflaske, PEG sonde og medicin, skifte og pusle ham. De andre og mindst lige så vigtige opgaver handler om at give omsorg og tryghed til drengen ved at trøste ham og holde ham tæt i dine arme. Løn og vagtplan: Der er tale om en fast stilling i nattevagt, hvor der arbejdes 7-7. Du vil skulle arbejde i ulige uger, fra kl 22.00-08.00. Der er 3 i teamet i alt: 2 nattevagter og 1 dagvagt. Vi forventer, at du er fleksibel, og kan være med til at dække vagter ved ferier og sygdom. Somansat i Olivia Danmark bliver du omfattet af overenskomstmed FOA, og er derfor sikret en række grundvilkår. Hvem er du: Uddannet SSA Gerne med børneerfaring, dog ikke et krav Gerne have erfaring med PEGsonde Kunne dokumentere dit arbejde og observationer Kunne samarbejde med forældrene med respekt for deres behov Have forståelse for at arbejde i et privat hjem Vi tilbyder dig: En familie som går positivt og naturligt ind i at løse opgaven sammen med teamet En fast teamleder, som kan give dig støtte og sparring Løn efter gældende overenskomst Muligheden for at udvikle dig personligt og fagligt Som ansat hos Olivia Danmark får du mulighed for at deltage i Olivia Academy hvor du videreudvikler dine evner og kompetencer som hjælper. Ansøgning og kontakt: Stillingen ønskes besat d. 01.07.19, der vil derfor løbende blive indkaldt til samtale. Seneste ansøgningsfrist vil være den 09.06.2019. Vi ansætter uafhængig af ansøgningsfristen, så send din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Ina Nielsen på tlf. 88 88 71 71 Vi ser frem til at høre fra dig.Leder du efter en fast nattevagtstilling og kunne du tænke dig at arbejde med en lille dreng, som har brug for hjælp om natten? Er du derudover rolig, ansvarsbevidst og med hjertet rette sted, så er det måske dig vi søger.

Familie på tre med aflastningsbehov

Familien består foruden den lille dreng på 10 måneder af far, som er i arbejde og mor, som er på barsel. De bor i en 3-værelses lejlighed i Esbjerg.

Den lille dreng er født med en kronisk sygdom, der betyder at drengen har G6PD-mangel, hvilket medfører muskelspændinger (muskeldystonier). Drengen får medicin for spændingerne og er mærket af bivirkninger. På grund af hans sygdom, er han desuden særlig sensitiv over for bakterier og infektion. Han kan udvikle flere varige me´n af infektion.

Drengen har det meget svært under pusling, badning, spisning og ydre stimuli, grundet hans sygdom, og kan derfor reagere ved at blive meget urolig. Han er meget tryghedssøgende, og har derfor behov for, at der er stabilitet i de personer, der omgiver ham og steder han opholder sig. Drengen bliver altså utryg ved nye situationer og input.

Kan du støtte og skabe tryghed?
Familien har bevilget støtte i hjemmet, fordi deres lille søn har en indre uro og har brug for at være i arm det meste af tiden, for at hans uro lindres.

Du skal aflaste forældrene om natten ved at være hos drengen, give sutteflaske, PEG sonde og medicin, skifte og pusle ham. De andre og mindst lige så vigtige opgaver handler om at give omsorg og tryghed til drengen ved at trøste ham og holde ham tæt i dine arme.

Løn og vagtplan:

Der er tale om en fast stilling i nattevagt, hvor der arbejdes 7-7. Du vil skulle arbejde i ulige uger, fra kl 22.00-08.00.

Der er 3 i teamet i alt: 2 nattevagter og 1 dagvagt. Vi forventer, at du er fleksibel, og kan være med til at dække vagter ved ferier og sygdom.

Somansat i Olivia Danmark bliver du omfattet af overenskomstmed FOA, og er derfor sikret en række grundvilkår.

Hvem er du:

  • Uddannet SSA
  • Gerne med børneerfaring, dog ikke et krav
  • Gerne have erfaring med PEGsonde
  • Kunne dokumentere dit arbejde og observationer
  • Kunne samarbejde med forældrene med respekt for deres behov
  • Have forståelse for at arbejde i et privat hjem
Vi tilbyder dig:
  • En familie som går positivt og naturligt ind i at løse opgaven sammen med teamet
  • En fast teamleder, som kan give dig støtte og sparring
  • Løn efter gældende overenskomst
  • Muligheden for at udvikle dig personligt og fagligt
  • Som ansat hos Olivia Danmark får du mulighed for at deltage i Olivia Academy hvor du videreudvikler dine evner og kompetencer som hjælper.
Ansøgning og kontakt:
Stillingen ønskes besat d. 01.07.19, der vil derfor løbende blive indkaldt til samtale.
Seneste ansøgningsfrist vil være den 09.06.2019. Vi ansætter uafhængig af ansøgningsfristen, så send din ansøgning allerede i dag.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Ina Nielsen på tlf. 88 88 71 71

Vi ser frem til at høre fra dig.


OLIVIA DANMARK A/SEsbjerg2019-05-13T00:00:002019-06-09T00:00:00
330031112Afløsere til hjemmeplejenRobot Vil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem? Vil du arbejde ud fra den rehabiliterende tankegang? Og er du ansvarsbevidst og fleksibelt indstillet? Så er du måske vores nye kollega. Herlev Kommune søger timelønnede uuddannede medarbejdere med erfaring, social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter til varetagelse af personlig og praktisk bistand i hverdage og i weekender, til både dagvagter og aftenvagter. Der er også mulighed for fast weekendafløsning. Din mødetid vil fortrinsvis starte kl. 07.15 i dagvagt og kl. 15.30 i aftenvagt. Ved vagter i aftentimerne skal du have kørekort. Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt. Har du kendskab til hjemmeplejen vil det være en fordel. Der lægges vægt på, at du kan udføre opgaverne i overensstemmelse med Herlev Kommunes kvalitetsstandarder på en omsorgsfuld og respektfuld måde med udgangspunkt i borgerens egne ressourcer. Af hensyn til dialogen med vores borgere skal du kunne tale, læse og skrive et forståeligt dansk. Vi lægger vægt på et godt samarbejde imellem borgere, pårørende, personale og ledelse. Du vil blive introduceret, så du er klædt godt på til opgaverne. Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsplads, hvor vi hjælper og lærer af hinanden. Vi forventer, at du:Er uddannet social- og sundhedshjælper assistent eller uuddannet med erfaringEr fagligt dygtig med godt overblikEr god til at samarbejde, er ærlig og loyalForstår at have et tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrumHar flair for IT og kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentationEr fleksibel og positivt indstillet Om os og hvad vi kan tilbyde Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for at bruge alle dine kompetencer. Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde. Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad iPhone og har det elektroniske nøglesystem Bekey. Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed. Om løn og ansættelse Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Derudover er der mulighed for en individuel lønaftale, hvis du har særlige kvalifikationer. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i syd Camilla Blach Larsen på tlf. 4452 6221 eller teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 4452 6173. Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link Send ansøgning til at søge stillingenVil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem? Vil du arbejde ud fra den rehabiliterende tankegang? Og er du ansvarsbevidst og fleksibelt indstillet? Så er du måske vores nye kollega.

Herlev Kommune søger timelønnede uuddannede medarbejdere med erfaring, social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter til varetagelse af personlig og praktisk bistand i hverdage og i weekender, til både dagvagter og aftenvagter. Der er også mulighed for fast weekendafløsning.

Din mødetid vil fortrinsvis starte kl. 07.15 i dagvagt og kl. 15.30 i aftenvagt. Ved vagter i aftentimerne skal du have kørekort. Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt.

Har du kendskab til hjemmeplejen vil det være en fordel. Der lægges vægt på, at du kan udføre opgaverne i overensstemmelse med Herlev Kommunes kvalitetsstandarder på en omsorgsfuld og respektfuld måde med udgangspunkt i borgerens egne ressourcer.

Af hensyn til dialogen med vores borgere skal du kunne tale, læse og skrive et forståeligt dansk.

Vi lægger vægt på et godt samarbejde imellem borgere, pårørende, personale og ledelse. Du vil blive introduceret, så du er klædt godt på til opgaverne. Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsplads, hvor vi hjælper og lærer af hinanden.

Vi forventer, at du:
  • Er uddannet social- og sundhedshjælper/assistent eller uuddannet med erfaring
  • Er fagligt dygtig med godt overblik
  • Er god til at samarbejde, er ærlig og loyal
  • Forstår at have et tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrum
  • Har flair for IT og kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentation
  • Er fleksibel og positivt indstillet

Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for at bruge alle dine kompetencer.
 
Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.
 
Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad/iPhone og har det elektroniske nøglesystem Bekey.
 
Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.
 
Om løn og ansættelse
Løn- og  ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Derudover er der mulighed for en individuel lønaftale, hvis du har særlige kvalifikationer.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i syd Camilla Blach Larsen på tlf. 4452 6221 eller teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 4452 6173.

Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbudHerlev2019-05-24T00:00:002019-06-09T00:00:00
330006550Social- og Sundhedsassistenter til respiratorisk overvågning (Nattevagt) i GlostrupRobot AjourCare søger Social-og sundhedsassistenter til fastansættelse i: Nattevagtsstillinger gennemsnitligt 18-32 timer ugentligt med vagt hver 2. weekend. Opgaven vedrører respiratorisk overvågning af ALS patient (ung kvinde) i hjemmet i Glostrup og i forbindelse med udflugter. Der kan senere ordineres kommunale plejeopgaver i forbindelse med overvågningen. Kommunikation med Bruger sker med staveplade, og der er hund i hjemmet. Vi søger kompetente, selvstændige og ansvarsbevidste medarbejdere: der kan arbejde i mindre miljøer der kan sikre et godt arbejdsklima med få kolleger der kan arbejde i respiratorbrugers eget hjem der kan bevare overblikket der kan indgå i selvsupplerende team, hvor I bakker hinanden op der kan arbejde med 12-timers vagter i tidrummet kl. 07-19 eller 19-07, og ved lejlighed kan være behjælpelig ved dækning af vagter i forbindelse med sygdom, ferie m.v. der kan se en udvikling i opgaven AjourCare tilbyder: et spændende og alsidigt job med mangeartede opgaver personlig og menneskelig udvikling med oplæring på stedet ordnede løn- og ansættelsesforhold et godt arbejdsmiljø teamledelse faglig supervision sundhedsforsikring rabataftaler og tilbud til ansatte respirationshjælpere Forudgående erfaring er ikke nødvendig, da der vil ske en struktureret oplæring. Det vil dog være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med tilsvarende opgaver, eller hvis du har certifikat fra RCØ. Der vil blive indhentet straffeattest. Tiltrædelse hurtigst muligt. Er du interesseret, så læg din ansøgning ind i vores online ansøgningsskema, og anfør at du søger stillingen i Glostrup. Der indkaldes løbende til samtaler.

AjourCare søger Social-og sundhedsassistenter til fastansættelse i:

Nattevagtsstillinger gennemsnitligt 18-32 timer ugentligt med vagt hver 2. weekend.

Opgaven vedrører respiratorisk overvågning af ALS patient (ung kvinde) i hjemmet i Glostrup og i forbindelse med udflugter. Der kan senere ordineres kommunale plejeopgaver i forbindelse med overvågningen. Kommunikation med Bruger sker med staveplade, og der er hund i hjemmet.

Vi søger kompetente, selvstændige og ansvarsbevidste medarbejdere:

  • der kan arbejde i mindre miljøer
  • der kan sikre et godt arbejdsklima med få kolleger
  • der kan arbejde i respiratorbrugers eget hjem
  • der kan bevare overblikket
  • der kan indgå i selvsupplerende team, hvor I bakker hinanden op
  • der kan arbejde med 12-timers vagter i tidrummet kl. 07-19 eller 19-07, og ved lejlighed kan være behjælpelig ved dækning af vagter i forbindelse med sygdom, ferie m.v.
  • der kan se en udvikling i opgaven

AjourCare tilbyder:

  • et spændende og alsidigt job med mangeartede opgaver
  • personlig og menneskelig udvikling med oplæring på stedet
  • ordnede løn- og ansættelsesforhold
  • et godt arbejdsmiljø
  • teamledelse
  • faglig supervision
  • sundhedsforsikring
  • rabataftaler og tilbud til ansatte respirationshjælpere

Forudgående erfaring er ikke nødvendig, da der vil ske en struktureret oplæring. Det vil dog være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med tilsvarende opgaver, eller hvis du har certifikat fra RCØ.

Der vil blive indhentet straffeattest.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Er du interesseret, så læg din ansøgning ind i vores online ansøgningsskema, og anfør at du søger stillingen i Glostrup.

Der indkaldes løbende til samtaler.

AjourCare ApS - KbhGlostrup2019-04-12T00:00:002019-06-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi opnormerer, da vi har fået uventede puljemidler.

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBO

Bagsværd
Vil du være med til at give ekstra omsorg, tid og nærvær, og dermed gøre en positiv forskel for vores beboere?? Kan du både se den enkelte, og samle en gruppe? Er du kendt for at være dygtig? Kunne du tænke dig at blive en del af vores dejlige hus? ...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Social- og sundhedsassistent til dagvagt i hjemmeplejen

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud

Herlev
Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger vi en ansvarsbevidst og fleksibel social- og sundhedsassistent til dagvagt med weekendvagt hver 3. uge. Arbejdstiden aftaler vi ved ansættelse. Stillingen søges løbende o...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Empatisk og moden SSA nattevagt søges til lille dreng på 10 måneder.

OLIVIA DANMARK A/S

Esbjerg
Leder du efter en fast nattevagtstilling og kunne du tænke dig at arbejde med en lille dreng, som har brug for hjælp om natten? Er du derudover rolig, ansvarsbevidst og med hjertet rette sted, så er det måske dig vi søger. Familie på tre med aflastn...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:9. juni 2019

Afløsere til hjemmeplejen

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud

Herlev
Vil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem? Vil du arbejde ud fra den rehabiliterende tankegang? Og er du ansvarsbevidst og fleksibelt indstillet? Så er du måske vores nye kollega...
Indrykket:24. maj 2019
Udløbsdato:9. juni 2019

Social- og Sundhedsassistenter til respiratorisk overvågning (Nattevagt) i Glostrup

AjourCare ApS - Kbh

Glostrup
AjourCare søger Social-og sundhedsassistenter til fastansættelse i: Nattevagtsstillinger gennemsnitligt 18-32 timer ugentligt med vagt hver 2. weekend. Opgaven vedrører respiratorisk overvågning af ALS patient (ung kvinde) i hjemmet i Glostrup og i ...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:1. juni 2019