Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent til aftenvagt på Rundskuedagens Plejecenter

Vi søger en fast aftenvagt til vores afdeling for borgere med alkoholrelateret demens.

Stillingen er på 28-32 timer om ugen efter aftale i fortrinsvis aftenvagt, men m.h.p. at vedligeholde faglige kompetencer vil der minimum være to dagvagter hver 4. uge.

Om Rundskuedagens Plejecenter
Rundskuedagens Plejecenter er renoveret i 2001 med 2-rums lejligheder med loftlifte, store handicapvenlige badeværelser og dejlige fællesrum. Der er tagterasse og et dejligt gårdmiljø, hvor vi opholder os meget sammen med beboerne om sommeren.

Vi bor i centrum af Vesterbro med liv, butikker og cafeer og tæt ved Hovedbanegården/Dybbølsbro Station samt bus til døren. Det betyder, at vi bruger nærmiljøet til cafebesøg, tøjindkøb og frisørbesøg for beboerne.

Vi er et aktivt og hyggeligt lille plejecenter, der består af to afdelinger med i alt 37 boliger, herunder 16 specialpladser til alkoholdemente.

Vores værdigrundlag består i alt af fire værdier:

  • Faglighed
  • Fokus på helhed
  • Værdighed for den enkelte
  • Godt arbejdsmiljø

Disse er nærmere beskrevet i det samlede værdigrundlag.

Vi har eget køkken bemandet med kokke. Al mad er hjemmelavet og fortrinsvis økologisk – 90 %. Vi har stort fokus på mad og måltider og er i 2014 blevet profilplejehjem for madentusiaster.

Det er derfor vigtigt, at du kan lide god mad og er interesseret i at være en god måltidsvært.

Personalegruppen er sammensat af Forstander, en afdelingsleder, sygeplejersker, SOSU-assistenter og -hjælpere og pædagoger. Vi har kontrakt med Træningscentret Vesterbro, hvor vi samarbejder med fysio- og ergoterapeuter. Vi samarbejder ligeledes med vores plejehjemslæge, som kommer fast i huset hver 14. dag.

Du bliver en del af teamet på Rundskuedagens Plejecenter og skal sammen med de øvrige medarbejdere varetage pleje og omsorg for beboerne. Vi har og forventer initiativ, engagement, selvstændighed og faglighed.

Vi har et ønske og forventning til at, du har eller stræber efter disse egenskaber

  • Er faglig dygtig inden for dit fagområde
  • Har et godt kendskab til dokumentation
  • Kan arbejde reflekterende med afsæt i en sundhedsfremmende og rehabiliterende tankegang
  • Har et godt kendskab til ældre og demensplejen
  • Er idérig og kan se muligheder i at præge og udvikle ældreområdet
  • Er interesseret i gode muligheder for faglig og personlig udvikling og kan lide at have indflydelse på egen arbejdsdag
  • Er udadvendt, da du vil komme til i dagligdagen at få stor kontakt med beboerne, pårørende og kollegerne
  • Er positiv og kan se muligheder frem for begrænsninger
  • Kan handle selvstændigt, tage initiativ, vise engagement, skabe et overblik på selv de kaotiske dage, da ingen dage er ens
  • Har gode samarbejdsevner og bidrager med et godt kammeratskab og et godt arbejdsmiljø

Vi har stort fokus på faglighed og udvikling heraf og har kontinuerlig undervisning i alle grundlæggende plejeopgaver – ernæring/mad og måltider, vandladnings- og afføringsproblemer/-udredning, hverdagsrehabilitering, demens, palliativ pleje og naturligvis dokumentation.

Plejen tilrettelægges individuelt med udgangspunkt i den enkelte beboers behov og ressourcer.

Din introduktion vil tage udgangspunkt i dine forudsætninger og fremtidige arbejdsområde.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn– og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med Københavns Kommune.

Stillingen er med tiltrædelse den 1. august 2019 eller efter aftale.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte forstander Jette Pedersen på 3530 2925.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 24. juli 2019


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049342Phoenix-2720b28b12019-06-26T12:00:16.717Social- og sundhedsassistent til aftenvagt på Rundskuedagens Plejecenter

Vi søger en fast aftenvagt til vores afdeling for borgere med alkoholrelateret demens.

Stillingen er på 28-32 timer om ugen efter aftale i fortrinsvis aftenvagt, men m.h.p. at vedligeholde faglige kompetencer vil der minimum være to dagvagter hver 4. uge.

Om Rundskuedagens Plejecenter
Rundskuedagens Plejecenter er renoveret i 2001 med 2-rums lejligheder med loftlifte, store handicapvenlige badeværelser og dejlige fællesrum. Der er tagterasse og et dejligt gårdmiljø, hvor vi opholder os meget sammen med beboerne om sommeren.

Vi bor i centrum af Vesterbro med liv, butikker og cafeer og tæt ved Hovedbanegården/Dybbølsbro Station samt bus til døren. Det betyder, at vi bruger nærmiljøet til cafebesøg, tøjindkøb og frisørbesøg for beboerne.

Vi er et aktivt og hyggeligt lille plejecenter, der består af to afdelinger med i alt 37 boliger, herunder 16 specialpladser til alkoholdemente.

Vores værdigrundlag består i alt af fire værdier:

  • Faglighed
  • Fokus på helhed
  • Værdighed for den enkelte
  • Godt arbejdsmiljø

Disse er nærmere beskrevet i det samlede værdigrundlag.

Vi har eget køkken bemandet med kokke. Al mad er hjemmelavet og fortrinsvis økologisk – 90 %. Vi har stort fokus på mad og måltider og er i 2014 blevet profilplejehjem for madentusiaster.

Det er derfor vigtigt, at du kan lide god mad og er interesseret i at være en god måltidsvært.

Personalegruppen er sammensat af Forstander, en afdelingsleder, sygeplejersker, SOSU-assistenter og -hjælpere og pædagoger. Vi har kontrakt med Træningscentret Vesterbro, hvor vi samarbejder med fysio- og ergoterapeuter. Vi samarbejder ligeledes med vores plejehjemslæge, som kommer fast i huset hver 14. dag.

Du bliver en del af teamet på Rundskuedagens Plejecenter og skal sammen med de øvrige medarbejdere varetage pleje og omsorg for beboerne. Vi har og forventer initiativ, engagement, selvstændighed og faglighed.

Vi har et ønske og forventning til at, du har eller stræber efter disse egenskaber

  • Er faglig dygtig inden for dit fagområde
  • Har et godt kendskab til dokumentation
  • Kan arbejde reflekterende med afsæt i en sundhedsfremmende og rehabiliterende tankegang
  • Har et godt kendskab til ældre og demensplejen
  • Er idérig og kan se muligheder i at præge og udvikle ældreområdet
  • Er interesseret i gode muligheder for faglig og personlig udvikling og kan lide at have indflydelse på egen arbejdsdag
  • Er udadvendt, da du vil komme til i dagligdagen at få stor kontakt med beboerne, pårørende og kollegerne
  • Er positiv og kan se muligheder frem for begrænsninger
  • Kan handle selvstændigt, tage initiativ, vise engagement, skabe et overblik på selv de kaotiske dage, da ingen dage er ens
  • Har gode samarbejdsevner og bidrager med et godt kammeratskab og et godt arbejdsmiljø

Vi har stort fokus på faglighed og udvikling heraf og har kontinuerlig undervisning i alle grundlæggende plejeopgaver – ernæring/mad og måltider, vandladnings- og afføringsproblemer/-udredning, hverdagsrehabilitering, demens, palliativ pleje og naturligvis dokumentation.

Plejen tilrettelægges individuelt med udgangspunkt i den enkelte beboers behov og ressourcer.

Din introduktion vil tage udgangspunkt i dine forudsætninger og fremtidige arbejdsområde.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn– og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med Københavns Kommune.

Stillingen er med tiltrædelse den 1. august 2019 eller efter aftale.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte forstander Jette Pedersen på 3530 2925.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 24. juli 2019

2019-07-25T00:56:11.200 Vi søger en fast aftenvagt til vores afdeling for borgere med alkoholrelateret demens. Stillingen er på 28-32 timer om ugen efter aftale i fortrinsvis aftenvagt, men m.h.p. at vedligeholde faglige kompetencer vil der minimum være to dagvagter hver 4. uge. Om Rundskuedagens Plejecenter Rundskuedagens Plejecenter er renoveret i 2001 med 2-rums lejligheder med loftlifte, store handicapvenlige badeværelser og dejlige fællesrum. Der er tagterasse og et dejligt gårdmiljø, hvor vi opholder os meget sammen med beboerne om sommeren. Vi bor i centrum af Vesterbro med liv, butikker og cafeer og tæt ved Hovedbanegården Dybbølsbro Station samt bus til døren. Det betyder, at vi bruger nærmiljøet til cafebesøg, tøjindkøb og frisørbesøg for beboerne. Vi er et aktivt og hyggeligt lille plejecenter, der består af to afdelinger med i alt 37 boliger, herunder 16 specialpladser til alkoholdemente. Vores værdigrundlag består i alt af fire værdier: Faglighed Fokus på helhed Værdighed for den enkelte Godt arbejdsmiljø Disse er nærmere beskrevet i det samlede værdigrundlag. Vi har eget køkken bemandet med kokke. Al mad er hjemmelavet og fortrinsvis økologisk 90 . Vi har stort fokus på mad og måltider og er i 2014 blevet profilplejehjem for madentusiaster. Det er derfor vigtigt, at du kan lide god mad og er interesseret i at være en god måltidsvært. Personalegruppen er sammensat af Forstander, en afdelingsleder, sygeplejersker, SOSU-assistenter og -hjælpere og pædagoger. Vi har kontrakt med Træningscentret Vesterbro, hvor vi samarbejder med fysio- og ergoterapeuter. Vi samarbejder ligeledes med vores plejehjemslæge, som kommer fast i huset hver 14. dag. Du bliver en del af teamet på Rundskuedagens Plejecenter og skal sammen med de øvrige medarbejdere varetage pleje og omsorg for beboerne. Vi har og forventer initiativ, engagement, selvstændighed og faglighed. Vi har et ønske og forventning til at, du har eller stræber efter disse egenskaber Er faglig dygtig inden for dit fagområde Har et godt kendskab til dokumentation Kan arbejde reflekterende med afsæt i en sundhedsfremmende og rehabiliterende tankegang Har et godt kendskab til ældre og demensplejen Er idérig og kan se muligheder i at præge og udvikle ældreområdet Er interesseret i gode muligheder for faglig og personlig udvikling og kan lide at have indflydelse på egen arbejdsdag Er udadvendt, da du vil komme til i dagligdagen at få stor kontakt med beboerne, pårørende og kollegerne Er positiv og kan se muligheder frem for begrænsninger Kan handle selvstændigt, tage initiativ, vise engagement, skabe et overblik på selv de kaotiske dage, da ingen dage er ens Har gode samarbejdsevner og bidrager med et godt kammeratskab og et godt arbejdsmiljø Vi har stort fokus på faglighed og udvikling heraf og har kontinuerlig undervisning i alle grundlæggende plejeopgaver ernæring mad og måltider, vandladnings- og afføringsproblemer -udredning, hverdagsrehabilitering, demens, palliativ pleje og naturligvis dokumentation. Plejen tilrettelægges individuelt med udgangspunkt i den enkelte beboers behov og ressourcer. Din introduktion vil tage udgangspunkt i dine forudsætninger og fremtidige arbejdsområde. Løn- og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med Københavns Kommune. Stillingen er med tiltrædelse den 1. august 2019 eller efter aftale. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte forstander Jette Pedersen på 3530 2925. Søg via nedenstående link senest onsdag den 24. juli 201910Phoenix2720b28b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159248&DepartmentId=19757&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3552669Rundskuedagen Vesterbro11Dannebrogsgade 441660København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent783826KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15924800026-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2720b28bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2720b28bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2720b28b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2720b28b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSocial- og sundhedsassistent til aftenvagt på Rundskuedagens Plejecenter1Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg362138255mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330173685Social- og sundhedsassistent i dagvagt til Peder Lykke CentretBasic Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig? Vi søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt. Stillingen er på 32 timer ugentligt med arbejde hver 3. weekend. Hvem er vi? Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne og mangfoldige seniorliv. Vi ønsker at skabe et sted, hvor mennesker fra hele verdenen kan have en hverdag i trygge og gode omgivelser. Det er et livligt og skørt hus. Der er altid gang i nye ting og altid en anledning til at holde en fest. Om foråret og sommeren nyder vi haven med plantedag, gåture, grillaftener, markedsdag m.m. Resten af året er der blandt andet aktiviteter med sang og dans, og december er selvfølgelig fyldt med julearrangementer. Plejecentret består af seks afdelinger, der er fordelt på to etager, hvor der i alt bor 152 beboere. Hver afdeling har sin egen afdelingsleder og personalegruppe. Vi vægter samarbejdet på tværs af afdelingerne og vagtlagene højt. Hvorfor skal du arbejde her? Vores faglighed er i top. Vi leverer professionel pleje og omsorg med fokus på det enkelte menneske og deres livshistorie. Vi har et godt arbejdsmiljø med lavt sygefravær og arbejder tæt sammen med vores aktivitetscenter, daghøjskole og produktionskøkken. Alle dine kompetencer kommer i spil, du kommer fx til at arbejde med pleje og omsorg borgerinddragelse, rehabilitering og brug af klippekort fokus på tidlig opsporing, forebyggelse af funktionstab og unødige indlæggelser Det Gode Måltid og aktiviteter sygeplejeopgaver som fx medicinhåndtering, sondeernæring, palliation og sårpleje Vores medarbejdere siger: Her er super mange aktiviteter og fuld gang i den og Kom til et hus, der aldrig står stille . Vi støtter dig i oplæring efter behov, og der er altid god mulighed for faglig sparring. Vi tilbyder en mangfoldig arbejdsplads med engagerede kolleger masser af mulighed for faglig udvikling indenfor mange områder. Vi har fx ressourcepersoner indenfor demens, forflytning, ernæring, inkontinens og holdbart arbejdsliv træning i arbejdstiden og brug af motionsrum en arbejdsplads med en helt særlig ånd og et stærkt fællesskab Om dig Du skal selvfølgelig være uddannet social- og sundhedsassistent, men skal også kunne rumme vores mangfoldige beboere med din positive og anerkendende tilgang. Du skal være nysgerrig og tålmodig og med dine kommunikationsevner kunne tale og lytte i både de gode og svære situationer. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt. Mere information Hvis du har lyst til at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Tina Petersen på 3234 4362. Søg via nedenstående link senest søndag den 1. marts 2020 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig?

Vi søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt. Stillingen er på 32 timer ugentligt med arbejde hver 3. weekend.

Hvem er vi?
Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne og mangfoldige seniorliv.

Vi ønsker at skabe et sted, hvor mennesker fra hele verdenen kan have en hverdag i trygge og gode omgivelser. Det er et livligt og skørt hus. Der er altid gang i nye ting og altid en anledning til at holde en fest. Om foråret og sommeren nyder vi haven med plantedag, gåture, grillaftener, markedsdag m.m. Resten af året er der blandt andet aktiviteter med sang og dans, og december er selvfølgelig fyldt med julearrangementer.

Plejecentret består af seks afdelinger, der er fordelt på to etager, hvor der i alt bor 152 beboere. Hver afdeling har sin egen afdelingsleder og personalegruppe. Vi vægter samarbejdet på tværs af afdelingerne og vagtlagene højt.

Hvorfor skal du arbejde her?
Vores faglighed er i top. Vi leverer professionel pleje og omsorg med fokus på det enkelte menneske og deres livshistorie. Vi har et godt arbejdsmiljø med lavt sygefravær og arbejder tæt sammen med vores aktivitetscenter, daghøjskole og produktionskøkken.

Alle dine kompetencer kommer i spil, du kommer fx til at arbejde med

  • pleje og omsorg
  • borgerinddragelse, rehabilitering og brug af klippekort
  • fokus på tidlig opsporing, forebyggelse af funktionstab og unødige indlæggelser
  • Det Gode Måltid og aktiviteter
  • sygeplejeopgaver som fx medicinhåndtering, sondeernæring, palliation og sårpleje

Vores medarbejdere siger: ”Her er super mange aktiviteter og fuld gang i den” og ”Kom til et hus, der aldrig står stille”.

Vi støtter dig i oplæring efter behov, og der er altid god mulighed for faglig sparring.

Vi tilbyder

  • en mangfoldig arbejdsplads med engagerede kolleger
  • masser af mulighed for faglig udvikling indenfor mange områder. Vi har fx ressourcepersoner indenfor demens, forflytning, ernæring, inkontinens og holdbart arbejdsliv
  • træning i arbejdstiden og brug af motionsrum
  • en arbejdsplads med en helt særlig ånd og et stærkt fællesskab

Om dig
Du skal selvfølgelig være uddannet social- og sundhedsassistent, men skal også kunne rumme vores mangfoldige beboere med din positive og anerkendende tilgang. Du skal være nysgerrig og tålmodig og med dine kommunikationsevner kunne tale og lytte i både de gode og svære situationer.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt.

Mere information
Hvis du har lyst til at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Tina Petersen på 3234 4362.

Søg via nedenstående link senest søndag den 1. marts 2020

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

 

 

ORS/Small/kk_logo_small.pngPeder Lykke CentretKøbenhavn S2020-02-07T11:17:48.0502020-03-01T00:00:00
330173683Social- og sundhedsassistenter i dagvagt og aftenvagt til Peder Lykke Centret (barselsvikariater)Basic Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig? Vi søger to social- og sundhedsassistenter til barselsvikariater, hhv. aftenvagt 28 timer ugentligt i 5 2- rul. Tiltrædelse den 1. maj 2020. dagvagt 32 timer ugentlig med arbejde hver 3. weekend. Tiltrædelse snarest muligt og frem til den 1. juni 2020. Der vil være mulighed for forlængelse. Hvem er vi? Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater. Vi ønsker at skabe et sted, hvor mennesker fra hele verdenen kan have en hverdag i trygge og gode omgivelser. Det er et livligt og skørt hus. Der er altid gang i nye ting og altid en anledning til at holde en fest. Om foråret og sommeren nyder vi haven med plantedag, gåture, grillaftener, markedsdag m.m. Resten af året er der blandt andet aktiviteter med sang og dans, og december er selvfølgelig fyldt med julearrangementer. Plejecentret består af seks afdelinger, der er fordelt på to etager, hvor der i alt bor 152 beboere. Hver afdeling har sin egen afdelingsleder og personalegruppe. Vi vægter samarbejdet på tværs af afdelingerne og vagtlagene højt. Plejecenteret blev bygget i 1970, og vi er stolte af vores beton , hvor det er indholdet, der tæller, altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed. Hvorfor skal du arbejde her? Vores faglighed er i top. Vi leverer professionel pleje og omsorg med fokus på det enkelte menneske og deres livshistorie. Vi har et godt arbejdsmiljø med lavt sygefravær og arbejder tæt sammen med vores aktivitetscenter, daghøjskole og produktionskøkken. Alle dine kompetencer kommer i spil, når du fx kommer til at arbejde med pleje og omsorg borgerinddragelse, rehabilitering og brug af klippekort fokus på tidlig opsporing, forebyggelse af funktionstab og unødige indlæggelser Det Gode Måltid og aktiviteter sygeplejeopgaver som fx medicinhåndtering, sondeernæring, palliation og sårpleje Vores medarbejdere siger: Her er super mange aktiviteter og fuld gang i den og Kom til et hus, der aldrig står stille . Vi støtter dig i oplæring efter behov, og der er altid god mulighed for faglig sparring. Vi tilbyder en mangfoldig arbejdsplads med engagerede kolleger masser af mulighed for faglig udvikling indenfor mange områder. Vi har fx ressourcepersoner indenfor demens, forflytning, ernæring, inkontinens og holdbart arbejdsliv træning i arbejdstiden og brug af motionsrum en arbejdsplads med en helt særlig ånd og et stærkt fællesskab Om dig Du skal selvfølgelig være uddannet social- og sundhedsassistent, men du skal også kunne rumme vores mangfoldige beboere med din positive og anerkendende tilgang. Du skal være nysgerrig og tålmodig og med dine kommunikationsevner kunne tale og lytte i både de gode og svære situationer. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Mere information Hvis du har lyst til at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeanette Lauridsen på 3234 4351 eller afdelingsleder Tina Petersen på 3234 4362. Søg via nedenstående link senest søndag den 1. marts 2020 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig?

Vi søger to social- og sundhedsassistenter til barselsvikariater, hhv. 

  • aftenvagt 28 timer ugentligt i 5/2- rul. Tiltrædelse den 1. maj 2020.
  • dagvagt 32 timer ugentlig med arbejde hver 3. weekend. Tiltrædelse snarest muligt og frem til den 1. juni 2020. Der vil være mulighed for forlængelse.

Hvem er vi?
Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater.

Vi ønsker at skabe et sted, hvor mennesker fra hele verdenen kan have en hverdag i trygge og gode omgivelser. Det er et livligt og skørt hus. Der er altid gang i nye ting og altid en anledning til at holde en fest. Om foråret og sommeren nyder vi haven med plantedag, gåture, grillaftener, markedsdag m.m. Resten af året er der blandt andet aktiviteter med sang og dans, og december er selvfølgelig fyldt med julearrangementer.

Plejecentret består af seks afdelinger, der er fordelt på to etager, hvor der i alt bor 152 beboere. Hver afdeling har sin egen afdelingsleder og personalegruppe. Vi vægter samarbejdet på tværs af afdelingerne og vagtlagene højt.

Plejecenteret blev bygget i 1970, og vi er stolte af vores ’beton’, hvor det er indholdet, der tæller, altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed.

Hvorfor skal du arbejde her?
Vores faglighed er i top. Vi leverer professionel pleje og omsorg med fokus på det enkelte menneske og deres livshistorie. Vi har et godt arbejdsmiljø med lavt sygefravær og arbejder tæt sammen med vores aktivitetscenter, daghøjskole og produktionskøkken.

Alle dine kompetencer kommer i spil, når du fx kommer til at arbejde med

  • pleje og omsorg
  • borgerinddragelse, rehabilitering og brug af klippekort
  • fokus på tidlig opsporing, forebyggelse af funktionstab og unødige indlæggelser
  • Det Gode Måltid og aktiviteter
  • sygeplejeopgaver som fx medicinhåndtering, sondeernæring, palliation og sårpleje

Vores medarbejdere siger: ”Her er super mange aktiviteter og fuld gang i den” og ”Kom til et hus, der aldrig står stille”.

Vi støtter dig i oplæring efter behov, og der er altid god mulighed for faglig sparring.

Vi tilbyder

  • en mangfoldig arbejdsplads med engagerede kolleger
  • masser af mulighed for faglig udvikling indenfor mange områder. Vi har fx ressourcepersoner indenfor demens, forflytning, ernæring, inkontinens og holdbart arbejdsliv
  • træning i arbejdstiden og brug af motionsrum
  • en arbejdsplads med en helt særlig ånd og et stærkt fællesskab

Om dig
Du skal selvfølgelig være uddannet social- og sundhedsassistent, men du skal også kunne rumme vores mangfoldige beboere med din positive og anerkendende tilgang. Du skal være nysgerrig og tålmodig og med dine kommunikationsevner kunne tale og lytte i både de gode og svære situationer.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Mere information
Hvis du har lyst til at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeanette Lauridsen på 3234 4351 eller afdelingsleder Tina Petersen på 3234 4362.

Søg via nedenstående link senest søndag den 1. marts 2020

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

ORS/Small/kk_logo_small.pngPeder Lykke CentretKøbenhavn S2020-02-07T11:16:52.8002020-03-01T00:00:00
330169476Social- og sundhedsassistentelever til Københavns KommuneBasic Brænder du også for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så søg en stilling som social- og sundhedsassistentelev hos Københavns Kommune. Om uddannelsen Når du er under uddannelse som social- og sundhedsassistent, veksler du mellem praktikophold og teoretisk undervisning på SOSU H, København. På praktikpladserne i Københavns Kommune bliver du modtaget af dygtige og kvalificerede praktikvejledere, som hjælper dig igennem praktikperioderne. Du får feedback på dit arbejde og har mulighed for selv at påvirke din uddannelse. Når du er færdiguddannet, har du gode job- og karrieremuligheder som social- og sundhedsassistent i Københavns Kommune. Se mere om at være social- og sundhedsassistentelev i Københavns Kommune på https: www.youtube.com watch?v uHNB5PIlvec&feature youtu.be Som elev skal du have lyst til at arbejde med pleje og omsorg tage ansvar og bruge tid og energi på din uddannelse tage initiativ og være dialogsøgende se løsninger og være fleksibel være god til at lytte, samarbejde og håndtere konflikter have forståelse for pligter, der følger med en elevansættelse, fx have et stabilt fremmøde kunne cykle sikkert i trafikken og generelt have en god fysik være dansk statsborger eller have en opholds- og arbejdstilladelse have bestået grundforløb 2 rettet mod social- og sundhedsassistentuddannelsen eller være uddannet social- og sundhedshjælper Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold samt mulighed for voksenelevløn i henhold til overenskomst indgået med FOA. Efter prøvetiden har du adgang til Københavns Kommunes medarbejderfordele: https: medarbejder.kk.dk artikel medarbejderfordele Uddannelsesstart 14. april 2020 27. juli 2020 19. oktober 2020 Hvis du er uddannet social- og sundhedshjælper er uddannelsesstart 18. maj 2020 3. august 2020 26. oktober 2020 Skriv i din ansøgning, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen. Husk at vedhæfte Motiveret ansøgning CV grundforløbsbevis eller din uddannelsesplan realkompetenceskema eller social- og sundhedshjælperbevis eller dokumentation for, hvad du har bestået på sygeplejerskeuddannelsen Vær opmærksom på, at vi har et max antal pladser pr. holdstart. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Uddannelse København på 3530 3935. Hjemmeside: www.uddannelse.kk.dk. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 29. februar 2020. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Brænder du også for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så søg en stilling som social- og sundhedsassistentelev hos Københavns Kommune.  

Om uddannelsen  
Når du er under uddannelse som social- og sundhedsassistent, veksler du mellem praktikophold og teoretisk undervisning på SOSU H, København.  

På praktikpladserne i Københavns Kommune bliver du modtaget af dygtige og kvalificerede praktikvejledere, som hjælper dig igennem praktikperioderne. Du får feedback på dit arbejde og har mulighed for selv at påvirke din uddannelse.

Når du er færdiguddannet, har du gode job- og karrieremuligheder som social- og sundhedsassistent i Københavns Kommune.  
Se mere om at være social- og sundhedsassistentelev i Københavns Kommune på https://www.youtube.com/watch?v=uHNB5PIlvec&feature=youtu.be

Som elev skal du  

  • have lyst til at arbejde med pleje og omsorg  
  • tage ansvar og bruge tid og energi på din uddannelse  
  • tage initiativ og være dialogsøgende  
  • se løsninger og være fleksibel  
  • være god til at lytte, samarbejde og håndtere konflikter  
  • have forståelse for pligter, der følger med en elevansættelse, fx have et stabilt fremmøde  
  • kunne cykle sikkert i trafikken og generelt have en god fysik  
  • være dansk statsborger eller have en opholds- og arbejdstilladelse  
  • have bestået grundforløb 2 rettet mod social- og sundhedsassistentuddannelsen eller være uddannet social- og sundhedshjælper

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold samt mulighed for voksenelevløn i henhold til overenskomst indgået med FOA. Efter prøvetiden har du adgang til Københavns Kommunes medarbejderfordele: https://medarbejder.kk.dk/artikel/medarbejderfordele

Uddannelsesstart     

  • 14. april 2020
  • 27. juli 2020
  • 19. oktober 2020

Hvis du er uddannet social- og sundhedshjælper er uddannelsesstart 

  • 18. maj 2020
  • 3. august 2020
  • 26. oktober 2020

Skriv i din ansøgning, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen.  

Husk at vedhæfte  

  • Motiveret ansøgning
  • CV  
  • grundforløbsbevis  
  • eller din uddannelsesplan/realkompetenceskema  
  • eller social- og sundhedshjælperbevis  
  • eller dokumentation for, hvad du har bestået på sygeplejerskeuddannelsen

Vær opmærksom på, at vi har et max antal pladser pr. holdstart. 

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Uddannelse København på 3530 3935. Hjemmeside: www.uddannelse.kk.dk.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 29. februar 2020.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/kk_logo_small.pngUDD Uddannelse KøbenhavnKøbenhavn N2020-02-01T02:01:43.1732020-02-29T00:00:00
330174471Social- og sundhedsassistent til Absalonhus på VesterbroBasic Har du værdierne i orden, er du fleksibel, og vil du bidrage med at fortsætte en positiv faglig udvikling på Absalonhus? Er du desuden dygtig til at samarbejde med kollegaer, beboere og personale? Så har vi brug for dig. Måske er du ved at være færdig med din uddannelse til assistent, eller du har nogle års arbejde i bagagen. Du brænder for at skabe mulighed for, at beboerne kan leve det liv, de gerne vil, og du bidrager fagligt med kvalitet i pleje og omsorg og i de sygeplejefaglige indsatser. Vi søger en social- og sundhedsassistent i aftenvagt 28 timer om ugen med vagt hver anden weekend. Om os Absalonhus er et mindre plejecenter i hjertet af Vesterbro. Her bor 50 beboere fordelt på fire etager. Vi har en dejlig gårdhave, som skaber rammen om forskellige udendørsaktiviteter. Vi anvender vores bus til ture, og vi har en årlig beboerferie. Vi ønsker, at Absalonhus skal være et trygt sted at bo og et godt sted at arbejde, og vi værdsætter en rummelig kultur, hvor der plads forskellighed hos beboere og personale. Absalonhus er et hus i udvikling. Vi er bevidste om, at vi alle er medskabere af et godt arbejdsmiljø, og vi arbejder bl.a. med at dygtiggøre os indenfor demensområdet at støtte meningsfulde aktiviteter på beboernes præmisser forbedringsmetoden på urinvejsinfektion og medicinhåndtering Vi søger kollegaer, som vil bidrage til denne udvikling. Vi forventer, at du spiller ind med faglighed, kvalitet og personlighed og ved, at ret og pligt følges ad. Vi er en arbejdsplads, som giver dig mulighed for at deltage i faglige arbejdsgrupper og arbejdsgrupper til forbedring af arbejdsmiljøet har fokus på tillid, ansvar og respekt for beboere og kollegaer har imødekommende medarbejdere og ledere udvikler sig og holder fokus på faglighed, kvalitet og værdier, og som tilbyder relevante kurser og efteruddannelse er rummelig og har højt til loftet Vi søger dig, som brænder for ældreområdet og har interesse for den geriatriske borger med komplekse problemstillinger kan arbejde forebyggende, rehabiliterende og lindrende kan anvende din faglige viden i arbejdet med beboeren og bidrage til at beboeren oplever sammenhæng i sin hverdag, herunder bidrage til, at der er aktivitet og liv i aftentimerne vil være sparringspartner for kollegaer på tværs af døgnet gerne har erfaring og interesse for at arbejde med beboere med demens, misbrug og psykiatriske lidelser vil medvirke til at implementere nye arbejdsgange og fastholde disse har lyst og evner til at tage ansvar for en faglig og professionel dokumentation i CURA vil bidrage til et godt arbejdsmiljø er mødestabil, fleksibel og vil deltage i husets aftenfester Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse den 1. april 2020. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Yderlige information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Else-Marie Andersen på 3530 5105, Anna-Marie Johannessen på 3530 5106 eller forstander Gitte Risom på 2365 4756. Skriv i din ansøgning din begrundelse for, hvorfor du søger og hvad du brænder for, og fortæl også om dine personlige og faglige erfaringer. Søg via nedenstående link senest lørdag den 14. marts 2020. Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 17. marts. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Har du værdierne i orden, er du fleksibel, og vil du bidrage med at fortsætte en positiv faglig udvikling på Absalonhus?

Er du desuden dygtig til at samarbejde med kollegaer, beboere og personale? Så har vi brug for dig.        

Måske er du ved at være færdig med din uddannelse til assistent, eller du har nogle års arbejde i bagagen. Du brænder for at skabe mulighed for, at beboerne kan leve det liv, de gerne vil, og du bidrager fagligt med kvalitet i pleje og omsorg og i de sygeplejefaglige indsatser.

Vi søger en social- og sundhedsassistent i aftenvagt 28 timer om ugen med vagt hver anden weekend.

Om os
Absalonhus er et mindre plejecenter i hjertet af Vesterbro. Her bor 50 beboere fordelt på fire etager. Vi har en dejlig gårdhave, som skaber rammen om forskellige udendørsaktiviteter. Vi anvender vores bus til ture, og vi har en årlig beboerferie.  Vi ønsker, at Absalonhus skal være et trygt sted at bo og et godt sted at arbejde, og vi værdsætter en rummelig kultur, hvor der plads forskellighed hos beboere og personale.

Absalonhus er et hus i udvikling. Vi er bevidste om, at vi alle er medskabere af et godt arbejdsmiljø, og vi arbejder bl.a. med

  • at dygtiggøre os indenfor demensområdet
  • at støtte meningsfulde aktiviteter på beboernes præmisser
  • forbedringsmetoden på urinvejsinfektion og medicinhåndtering

Vi søger kollegaer, som vil bidrage til denne udvikling. Vi forventer, at du spiller ind med faglighed, kvalitet og personlighed og ved, at ret og pligt følges ad.

Vi er en arbejdsplads, som

  • giver dig mulighed for at deltage i faglige arbejdsgrupper og arbejdsgrupper til forbedring af arbejdsmiljøet
  • har fokus på tillid, ansvar og respekt for beboere og kollegaer
  • har imødekommende medarbejdere og ledere
  • udvikler sig og holder fokus på faglighed, kvalitet og værdier, og som tilbyder relevante kurser og efteruddannelse
  • er rummelig og har højt til loftet

Vi søger dig, som

  • brænder for ældreområdet og har interesse for den geriatriske borger med komplekse problemstillinger
  • kan arbejde forebyggende, rehabiliterende og lindrende
  • kan anvende din faglige viden i arbejdet med beboeren og bidrage til at beboeren oplever sammenhæng i sin hverdag, herunder bidrage til, at der er aktivitet og liv i aftentimerne
  • vil være sparringspartner for kollegaer på tværs af døgnet
  • gerne har erfaring og interesse for at arbejde med beboere med demens, misbrug og psykiatriske lidelser
  • vil medvirke til at implementere nye arbejdsgange og fastholde disse
  • har lyst og evner til at tage ansvar for en faglig og professionel dokumentation i CURA
  • vil bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • er mødestabil, fleksibel og vil deltage i husets aftenfester

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse den 1. april 2020.
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Yderlige information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Else-Marie Andersen på 3530 5105, Anna-Marie Johannessen på 3530 5106 eller forstander Gitte Risom på 2365 4756.

Skriv i din ansøgning din begrundelse for, hvorfor du søger og hvad du brænder for, og fortæl også om dine personlige og faglige erfaringer.

Søg via nedenstående link senest lørdag den 14. marts 2020.
Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 17. marts.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 

ORS/Small/kk_logo_small.pngAbsalonhusKøbenhavn V2020-02-08T02:00:30.5302020-03-14T00:00:00
330175741Social- og sundhedsassistenter til Hjemmeplejen Indre By/Østerbro gruppe C og DBasic Vil du være med til at udvikle og præge den fremtidige hjemmepleje i IBØ så har du muligheden nu. Flere af vores dygtige medarbejdere er blevet optaget på social- og sundhedsassistent uddannelsen og på sygeplejerske studiet, derfor søger vi yderligere tre nye social- og sundhedsassistenter til dagvagt i faste stillinger mellem 30-37 timer ugentligt. Hjemmeplejen Indre By Østerbro har i efteråret 2019 gennemført en større omstrukturering, der bl.a. medførte oprettelse af en ny servicelovsgruppe og en ny sundhedslovsgruppe. Hjemmeplejen opdeles i tre distrikter, som hver består af to servicelovsgrupper og en sygeplejegruppe. Målet er tættere tværfagligt samarbejde og dermed øget kvalitet af omsorgen og plejen, dette til gavn for borgerne. Hjemmeplejen IBØ er en arbejdsplads med cirka 400 medarbejdere der består af sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, farmaceut, elever, terapeuter samt en administrativ stab. Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsplads i konstant udvikling, dygtige og engagerede kollegaer samt et positivt og anerkendende arbejdsmiljø. Vi har fokus på kerneopgaven og arbejder helhedsorienteret. Vi løser overdraget sygeplejeopgaver og vægter faglig sparring, vidensdeling og udvikling af kompetencer højt. Vi arbejder ud fra den rehabiliterende tankegang og ser muligheder frem for begrænsninger. Vi forventer, at du: er uddannet social- og sundhedsassistent indgår positivt i samarbejdet med de relevante faggrupper er i stand til at prioritere dine arbejdsopgaver, er ansvarlig og har en anerkendende tilgang til andre er initiativrig, nysgerrig og dit arbejde er præget af overblik og stabilitet kan reflektere over de observationer du gør i dagligdagen, og handle ud fra egne kompetencer har fokus på et godt og aktivt hverdagsliv og det relationelle nærvær til borgerne har lyst til at arbejde målrettet og rehabiliterende for at fremme livskvaliteten hos borgerne ser borgernes pårørende som en vigtig samarbejdspartner har fokus på den gode tone og etisk adfærd, også når det går stærkt mestrer det danske sprog både i tale og skrift. er fortrolig med IT og dokumentation er indstillet på at arbejde hver 3. weekend i fast rul. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. marts 2020 eller efter aftale. Yderligere oplysninger Fag- og personprofil for social- og sundhedsassistenter kan fremsendes efter ønske. Spørgsmål vedrørende stillingerne kan rettes til gruppeleder Grethe Lieb på 3530 3030, gruppe C eller gruppeleder Hanne W. Pedersen 3530 3030, gruppe D. Søg via nedenstående link senest lørdag den 29. februar 2020 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Vil du være med til at udvikle og præge den fremtidige hjemmepleje i IBØ så har du muligheden nu.

Flere af vores dygtige medarbejdere er blevet optaget på social- og sundhedsassistent uddannelsen og på sygeplejerske studiet, derfor søger vi yderligere tre nye social- og sundhedsassistenter til dagvagt i faste stillinger mellem 30-37 timer ugentligt.

Hjemmeplejen Indre By/Østerbro har i efteråret 2019 gennemført en større omstrukturering, der bl.a. medførte oprettelse af en ny servicelovsgruppe og en ny sundhedslovsgruppe. Hjemmeplejen opdeles i tre distrikter, som hver består af to servicelovsgrupper og en sygeplejegruppe. Målet er tættere tværfagligt samarbejde og dermed øget kvalitet af omsorgen og plejen, dette til gavn for borgerne.

Hjemmeplejen IBØ er en arbejdsplads med cirka 400 medarbejdere der består af sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, farmaceut, elever, terapeuter samt en administrativ stab.  

Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsplads i konstant udvikling, dygtige og engagerede kollegaer samt et positivt og anerkendende arbejdsmiljø.

Vi har fokus på kerneopgaven og arbejder helhedsorienteret. Vi løser overdraget sygeplejeopgaver og vægter faglig sparring, vidensdeling og udvikling af kompetencer højt.

Vi arbejder ud fra den rehabiliterende tankegang og ser muligheder frem for begrænsninger.

Vi forventer, at du:

  • er uddannet social- og sundhedsassistent
  • indgår positivt i samarbejdet med de relevante faggrupper                                 
  • er i stand til at prioritere dine arbejdsopgaver, er ansvarlig og har en anerkendende tilgang til andre 
  • er initiativrig, nysgerrig og dit arbejde er præget af overblik og stabilitet 
  • kan reflektere over de observationer du gør i dagligdagen, og handle ud fra egne kompetencer 
  • har fokus på et godt og aktivt hverdagsliv og det relationelle nærvær til borgerne 
  • har lyst til at arbejde målrettet og rehabiliterende for at fremme livskvaliteten hos borgerne 
  • ser borgernes pårørende som en vigtig samarbejdspartner 
  • har fokus på den gode tone og etisk adfærd, også når det går stærkt 
  • mestrer det danske sprog både i tale og skrift. 
  • er fortrolig med IT og dokumentation 
  • er indstillet på at arbejde hver 3. weekend i fast rul. 

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 
Tiltrædelse den 1. marts 2020 eller efter aftale. 

Yderligere oplysninger
Fag- og personprofil for social- og sundhedsassistenter kan fremsendes efter ønske. 
Spørgsmål vedrørende stillingerne kan rettes til gruppeleder Grethe Lieb på 3530 3030, gruppe C eller gruppeleder Hanne W. Pedersen 3530 3030, gruppe D.

Søg via nedenstående link senest lørdag den 29. februar 2020

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

ORS/Small/kk_logo_small.pngHjemmeplejen IBØ - Gruppe CKøbenhavn Ø2020-02-11T11:30:08.8032020-02-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent i dagvagt til Peder Lykke Centret

Peder Lykke Centret

København S
Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig? Vi søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt. Stillingen er på 32 timer ugentligt med arbejde hver 3. weekend. Hvem er vi? Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for d...
Indrykket:7. februar 2020

Social- og sundhedsassistenter i dagvagt og aftenvagt til Peder Lykke Centret (barselsvikariater)

Peder Lykke Centret

København S
Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig? Vi søger to social- og sundhedsassistenter til barselsvikariater, hhv. aftenvagt 28 timer ugentligt i 5 2- rul. Tiltrædelse den 1. maj 2020. dagvagt 32 timer ugentlig med arbej...
Indrykket:7. februar 2020

Social- og sundhedsassistentelever til Københavns Kommune

UDD Uddannelse København

København N
Brænder du også for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så søg en stilling som social- og sundhedsassistentelev hos Københavns Kommune. Om ...
Indrykket:1. februar 2020

Social- og sundhedsassistent til Absalonhus på Vesterbro

Absalonhus

København V
Har du værdierne i orden, er du fleksibel, og vil du bidrage med at fortsætte en positiv faglig udvikling på Absalonhus? Er du desuden dygtig til at samarbejde med kollegaer, beboere og personale? Så har vi brug for dig. Måske er du ved at være færd...
Indrykket:8. februar 2020

Social- og sundhedsassistenter til Hjemmeplejen Indre By/Østerbro gruppe C og D

Hjemmeplejen IBØ - Gruppe C

København Ø
Vil du være med til at udvikle og præge den fremtidige hjemmepleje i IBØ så har du muligheden nu. Flere af vores dygtige medarbejdere er blevet optaget på social- og sundhedsassistent uddannelsen og på sygeplejerske studiet, derfor søger vi yderlige...
Indrykket:11. februar 2020