Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent til Bostedet Grenen

-30 timer ugentlig, pr. 1. september 2019.
 
Bostedet Grenen er et botilbud for ni ældre personer med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse.
 
Vi arbejder ud fra en systemisk anerkendende tilgang og bruger bl.a. KRAP som metode.
 
Opgaverne består af verbal guidning, støtte, praktisk bistand og pleje. Vi dokumenterer vores indsatser i KMD Nexus og arbejder med Sekoia systemet, hvorfor et vist kendskab til IT er nødvendigt.
 
Vi søger en kollega der: 

  • Vil engagere sig
  • Kan formidle mundtligt og skriftligt
  • Kan arbejde struktureret
  • Er optaget af faglighed og kvalitet i arbejdet med borgerne
  • Vil bidrage med sparring og vidensdeling
  • Er stabil og tillidsvækkende, og gerne med et godt humør
  • Kan og vil arbejde med skiftende arbejdstider samt hver 2. weekend
  • Har kørekort. 
Vi tilbyder: 
  • Høj grad af medindflydelse og ansvar
  • Faglig sparring i et tværfagligt miljø
  • Alsidig hverdag med varierede opgaver
  • Velfungerende personalegrupper der arbejder på tværs af afdelinger
  • Et godt arbejdsmiljø med fokus på kerneopgaven.
 
Du kan læse mere om Åbakken/Grenen på www.bosteder.haderslev.dk
 
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for social- og sundhedspersonale indgået mellem Kommunernes Landsforening og FOA – Fag og Arbejde.  
 
For yderligere oplysninger kan du kontakte bostedsleder Cecilie Madsen, telefon 40 94 19 45 eller Grenen telefon 20 51 69 19.
 
Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest fredag den 26. juli 2019.
 
Ansættelsessamtaler vil finde sted tirsdag den 13. august 2019.
 
Samtalerne afholdes på Varbergvej 11, 3. sal, 6100 Haderslev.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.
 
Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049347Phoenix-7f3c191212019-06-26T12:00:30.013Social- og sundhedsassistent til Bostedet Grenen-30 timer ugentlig, pr. 1. september 2019.
 
Bostedet Grenen er et botilbud for ni ældre personer med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse.
 
Vi arbejder ud fra en systemisk anerkendende tilgang og bruger bl.a. KRAP som metode.
 
Opgaverne består af verbal guidning, støtte, praktisk bistand og pleje. Vi dokumenterer vores indsatser i KMD Nexus og arbejder med Sekoia systemet, hvorfor et vist kendskab til IT er nødvendigt.
 
Vi søger en kollega der: 
  • Vil engagere sig
  • Kan formidle mundtligt og skriftligt
  • Kan arbejde struktureret
  • Er optaget af faglighed og kvalitet i arbejdet med borgerne
  • Vil bidrage med sparring og vidensdeling
  • Er stabil og tillidsvækkende, og gerne med et godt humør
  • Kan og vil arbejde med skiftende arbejdstider samt hver 2. weekend
  • Har kørekort. 
Vi tilbyder: 
  • Høj grad af medindflydelse og ansvar
  • Faglig sparring i et tværfagligt miljø
  • Alsidig hverdag med varierede opgaver
  • Velfungerende personalegrupper der arbejder på tværs af afdelinger
  • Et godt arbejdsmiljø med fokus på kerneopgaven.
 
Du kan læse mere om Åbakken/Grenen på www.bosteder.haderslev.dk
 
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for social- og sundhedspersonale indgået mellem Kommunernes Landsforening og FOA – Fag og Arbejde.  
 
For yderligere oplysninger kan du kontakte bostedsleder Cecilie Madsen, telefon 40 94 19 45 eller Grenen telefon 20 51 69 19.
 
Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest fredag den 26. juli 2019.
 
Ansættelsessamtaler vil finde sted tirsdag den 13. august 2019.
 
Samtalerne afholdes på Varbergvej 11, 3. sal, 6100 Haderslev.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.
 
Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen

2019-07-27T00:51:09.590 -30 timer ugentlig, pr. 1. september 2019. Bostedet Grenen er et botilbud for ni ældre personer med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse. Vi arbejder ud fra en systemisk anerkendende tilgang og bruger bl.a. KRAP som metode. Opgaverne består af verbal guidning, støtte, praktisk bistand og pleje. Vi dokumenterer vores indsatser i KMD Nexus og arbejder med Sekoia systemet, hvorfor et vist kendskab til IT er nødvendigt. Vi søger en kollega der: Vil engagere sig Kan formidle mundtligt og skriftligt Kan arbejde struktureret Er optaget af faglighed og kvalitet i arbejdet med borgerne Vil bidrage med sparring og vidensdeling Er stabil og tillidsvækkende, og gerne med et godt humør Kan og vil arbejde med skiftende arbejdstider samt hver 2. weekend Har kørekort. Vi tilbyder: Høj grad af medindflydelse og ansvar Faglig sparring i et tværfagligt miljø Alsidig hverdag med varierede opgaver Velfungerende personalegrupper der arbejder på tværs af afdelinger Et godt arbejdsmiljø med fokus på kerneopgaven. Du kan læse mere om Åbakken Grenen på www.bosteder.haderslev.dk Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for social- og sundhedspersonale indgået mellem Kommunernes Landsforening og FOA Fag og Arbejde. For yderligere oplysninger kan du kontakte bostedsleder Cecilie Madsen, telefon 40 94 19 45 eller Grenen telefon 20 51 69 19. Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest fredag den 26. juli 2019. Ansættelsessamtaler vil finde sted tirsdag den 13. august 2019. Samtalerne afholdes på Varbergvej 11, 3. sal, 6100 Haderslev. Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation. Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave. Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen10Phoenix7f3c1912101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:000010https://haderslev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=b936dea6-efc1-4575-a2b4-493c6cb624d40EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3552674Bostedet Grenen11Varbergvej 11, 3. sal6100HaderslevDKDanmarkORS/7f3c1912_logo.gifORS/Small/7f3c1912_logo.gif0
tilb@haderslev.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent783811EmplyOfir Minimumb617a6b2-ab4b-4a77-9716-9f3be7aacf09_359300026-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f3c1912https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f3c1912https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f3c1912&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f3c1912&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/5.jpgSocial- og sundhedsassistent til Bostedet Grenen12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg362138260Cecilie Madsentilb@haderslev.dkDanmarkDanmark330117909Disponator til hjemmepleje, RøddingBasic Vi søger: En Social og sundhedsassistent til at varetage funktionen som disponator, stillingen vil være på 32 timer ugentligt, og vil fortrinsvis være med arbejde i hverdagene, dog med 2 weekender over 12 uger i hverdagene vil møde tiden være 6.30. Med start pr. 1 Januar2020 eller snarest derefter. Rødding 1 Har området Bakkegårdsparken, Smedebakken, Østerbyparken, Louisevej, Nørregade, Kongevej lige nr, Østergade ulige nr, Københoved og Langetved , Skodborg, området nord for Jelsvej mod Skodborg. Området mod Jels, Mikkelborg. Rødding 2 Har området Hygum, Lintrup, område omkring Bregnegårdsvej Højgade Højskolelund, Kongevej ulige nr. Østergade lige nr, hele området syd for Østergade Vestergade, Brændstrup. Øster -lindet og husene. Vi er ca. 60 kollegaer, som passer godt på hinanden, har et højt fagligt niveau, vi varetager Sundheds- Sygeplejeopgaver, Pleje- omsorgsopgaver hos ældre og handicappede i eget hjem, i Rødding og opland. Som Disponator skal du foruden alm. Pleje og omsorgsopgaver, Planlægge kørelister, Håndtere sygefravær og afløsere, Planlægge besøg på ruter, Planlægge borgerbesøg ud fra gældende visitation, Have en tæt kontakt til borgere, pårørende, kollegaer og samarbejdspartnere. Vi kan tilbyde: Gode muligheder for faglig og personlig udfordring og udvikling Et afvekslende og meningsfuld job En arbejdsplads i stor udvikling med et godt psykisk arbejdsmiljø, hvor der er plads til forskellighed Gode kollegaer, med god humor Grundig introduktion og individuel oplæring Vi forventer at du: Har overblik og evner til at takle flere problemstillinger Kan arbejde selvstændigt, er opsøgende og imødekommende, fleksibel. Har gode samarbejdsevner Er god til kommunikation evner både at lytte og formidle Er positiv, engageret og har empati God til IT, kendskab til KMD Nexus kan være en fordel. Har kørekort til personbil Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende og aktuel straffeattest, som skal medbringes, hvis du indkaldes til samtale. For yderligere oplysninger Gruppeleder Helle Klitaa Jacobsen tlf: 7996 6849 eller 3017 1367 eller Områdeleder Kirsten Carlsen tlf 30170958. Send ansøgningen ved at bruge knappen send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Ansøgningsfrist: 19 11-19 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 21 11-19.

Vi søger:

En Social og sundhedsassistent til at varetage funktionen som disponator, stillingen vil være på 32 timer ugentligt, og vil fortrinsvis være med arbejde i hverdagene, dog med 2 weekender over 12 uger i hverdagene vil møde tiden være 6.30. Med start pr. 1 Januar2020 eller snarest derefter.

Rødding 1 Har området Bakkegårdsparken, Smedebakken, Østerbyparken, Louisevej, Nørregade, Kongevej lige nr, Østergade ulige nr, Københoved og Langetved , Skodborg, området nord for Jelsvej mod Skodborg. Området mod Jels, Mikkelborg. Rødding 2 Har området Hygum, Lintrup, område omkring Bregnegårdsvej/Højgade/ Højskolelund, Kongevej ulige nr. Østergade lige nr, hele området syd for Østergade/ Vestergade, Brændstrup. Øster -lindet og husene. Vi er ca. 60 kollegaer, som passer godt på hinanden, har et højt fagligt niveau, vi varetager Sundheds- Sygeplejeopgaver, Pleje- omsorgsopgaver hos ældre og handicappede i eget hjem, i Rødding og opland.

 

Som Disponator skal du foruden alm. Pleje og omsorgsopgaver,

  • Planlægge kørelister,
  • Håndtere sygefravær og afløsere,
  • Planlægge besøg på ruter,
  • Planlægge borgerbesøg ud fra gældende visitation,
  • Have en tæt kontakt til borgere, pårørende, kollegaer og samarbejdspartnere.

 

Vi kan tilbyde:

  • Gode muligheder for faglig og personlig udfordring og udvikling
  • Et afvekslende og meningsfuld job
  • En arbejdsplads i stor udvikling med et godt psykisk arbejdsmiljø, hvor der er plads til forskellighed
  • Gode kollegaer, med god humor
  • Grundig introduktion og individuel oplæring
     

Vi forventer at du:

  • Har overblik og evner til at takle flere problemstillinger
  • Kan arbejde selvstændigt, er opsøgende og imødekommende, fleksibel.
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er god til kommunikation evner både at lytte og formidle
  • Er positiv, engageret og har empati
  • God til IT, kendskab til KMD Nexus kan være en fordel.
  • Har kørekort til personbil
     

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende og aktuel straffeattest, som skal medbringes, hvis du indkaldes til samtale.

For yderligere oplysninger  Gruppeleder Helle Klitaa Jacobsen tlf: 7996 6849 eller 3017 1367 eller Områdeleder Kirsten Carlsen tlf  30170958.

Send ansøgningen ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Ansøgningsfrist: 19/11-19 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 21/11-19.

ORS/Small/9a2bd274_logo.pngEnghavenRødding2019-11-05T11:00:582019-11-19T00:00:00
330124816Social- og sundhedsassistent i Aftenvagt til Hjemmeplejen i Rødding og oplandBasic Da én af vores kollegaer har søgt nye udfordringer, som dagvagt i vores eget team, mangler Vi i Hjemmeplejen Rødding en SSA til Aftenvagt snarest muligt. Er du uddannet Social- og sundhedsassistent og tør du udfordres i et job, hvor ikke to dage er ens, så har vi jobbet til dig, der brænder for at give borgerne en kvalitetsfuld samt professionel pleje og omsorg. Hjemmeplejen Rødding, er en del af området Enghaven-Dixensminde. Hjemmeplejen dækker Rødding by samt opland og der er bil til rådighed. Vi arbejder rehabiliterende og har fokus på den enkelte borgers ressourcer, så borgeren altid opnår Størst mulig selvstændighed. Vi tager udgangspunkt i borgernes ønsker om indhold i hverdagen. Vi har fokus på hverdagslivet, hvilket betyder at vi lægger vægt på, hvad der giver værdi for den enkelte borger. Vi kan tilbyde: 28 timer i aftenvagt. Weekendvagt hver 3 weekend Gode muligheder for faglig og personlig udvikling Et afvekslende og meningsfuldt job En arbejdsplads i stor udvikling med et godt psykisk arbejdsmiljø, hvor der er plads til Forskellighed Gode kollegaer med stor faglighed Grundig introduktion og individuel oplæring Vi forventer at du: Brænder for at yde god personlig pleje og praktisk hjælp i borgerens eget hjem Har gode samarbejdsevner Er positiv, engageret og empati Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du indkaldes til samtale skal du medbringe en aktuel straffeattest samt uddannelsesbevis. For yderligere oplysninger kontakt: gruppeleder Helle Klitaa Jacobsen på 30171367 Send ansøgningen ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Ansøgningsfrist: 11 12 2019 Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Da én af vores kollegaer har søgt nye udfordringer, som dagvagt i vores eget team, mangler

Vi i Hjemmeplejen Rødding en SSA til Aftenvagt snarest muligt. Er du uddannet Social- og

sundhedsassistent og tør du udfordres i et job, hvor ikke to dage er ens, så har vi jobbet til

dig, der brænder for at give borgerne en kvalitetsfuld samt professionel pleje og omsorg.

 

Hjemmeplejen Rødding, er en del af området Enghaven-Dixensminde. Hjemmeplejen dækker

Rødding by samt opland og der er bil til rådighed.

 

Vi arbejder rehabiliterende og har fokus på den enkelte borgers ressourcer, så borgeren altid opnår

Størst mulig selvstændighed. Vi tager udgangspunkt i borgernes ønsker om indhold i hverdagen. Vi

har fokus på hverdagslivet, hvilket betyder at vi lægger vægt på, hvad der giver værdi for den

enkelte borger.

 

Vi kan tilbyde:

  • 28 timer i aftenvagt.
  • Weekendvagt hver 3 weekend
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et afvekslende og meningsfuldt job
  • En arbejdsplads i stor udvikling med et godt psykisk arbejdsmiljø, hvor der er plads til
    Forskellighed
  • Gode kollegaer med stor faglighed
  • Grundig introduktion og individuel oplæring
     
     

Vi forventer at du:

  • Brænder for at yde god personlig pleje og praktisk hjælp i borgerens eget hjem
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er positiv, engageret og empati
  • Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar

 

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du indkaldes til samtale skal du medbringe en aktuel straffeattest samt uddannelsesbevis.

For yderligere oplysninger kontakt: gruppeleder Helle Klitaa Jacobsen på 30171367

Send ansøgningen ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Ansøgningsfrist: 11/12 – 2019

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

ORS/Small/ff6aba1b_logo.pngEnghavenRødding2019-11-14T16:04:38.3402019-12-11T00:00:00
330109417Social- og sundhedsassistent til børneopgave i hjemmet i Haderslev - vær med til at skabe tryghedRobot Brænder du for sygepleje af børn og vil du være med til at skabe tryghed? I Det Sundhedsfaglige Børneteam søger vi en dygtig social- og sundhedsassistent, der enten kan fungere som fastansat eller afløser. Er det dig, så vil du blive en del af et dygtigt team, der gennem behandling og pleje af et sygt barn i hjemmet vil være med til at gøre en betydningsfuld forskel for både barnet og familien. Vores mål for plejen af barnet i hjemmet er nemlig at skabe en tryghed, der gør, at familien kan leve det familieliv, de ønsker - også med de betingelser det giver at have et alvorligt sygt barn og et sygeplejefagligt team i hjemmet døgnet rundt. Den konkrete opgave er ved et barn med tracheostomi, og plejen foregår i familiens hjem i Haderslev-området. Ansættelsen er med varierende timeantal alt efter om du ansættes fast eller som afløser på opgaven. Du vil blive en del af et kompetent sygeplejefagligt team, hvor du vil komme til at arbejde i 12-timers vagter. Der er mulighed for både nattevagter og dagvagter eller en kombination af begge vagtformer. Alle vagter er vågne vagter. Du vil i din opstart gennemgå et oplæringsforløb med dygtige, gode kollegaer. Vi forventer, at du: har gode samarbejdsevner kan arbejde selvstændigt er ansvarsbevidst brænder for sygepleje af børn er mødestabil har forståelse for at arbejde i barnets eget hjem er fleksibel Derudover er det et krav, at du har erfaring med: sug og tracheostomi sygepleje af børn respiratoriske patienter Det tilbyder vi Du vil blive en del af et kompetent sygeplejefagligt team, hvor medindflydelse, ansvar, dialog og faglig sparring er i fokus. Du får som medarbejder i Det Sundhedsfaglige Børneteam mulighed for at udvikle din faglighed gennem den konkrete opgave, hvor du til hver en tid har mulighed for sparring, men også gennem teammøder, oplæg og andre arrangementer med faglig relevans. For hvert team er der tilknyttet en ansvarlig tovholder, som er med til at sikre den faglige indsats samt et godt arbejdsmiljø i hjemmet. Løn og ansættelsesforhold Lønnen er efter gældende overenskomst med FOA. Ansøgningsfrist Samtaler vil blive afholdt løbende, og tiltrædelse er snarest muligt efter aftale. Vi glæder os til at høre fra dig Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores daglige leder Rikke Fisker på mail job@boerneteam.dk eller på telefon 86 41 63 13. Du kan også vælge at læse meget mere om os på vores hjemmeside www.boerneteam.dk eller vores Facebook-side @DetSundhedsfagligeBoerneteam.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt på mail til job@boerneteam.dk eller pr. post til Det Sundhedsfaglige Børneteam, Randers Sundhedscenter, Biografgade 3, 4. sal, 8900 Randers C.

 

Brænder du for sygepleje af børn og vil du være med til at skabe tryghed?

I Det Sundhedsfaglige Børneteam søger vi en dygtig social- og sundhedsassistent, der enten kan fungere som fastansat eller afløser.

Er det dig, så vil du blive en del af et dygtigt team, der gennem behandling og pleje af et sygt barn i hjemmet vil være med til at gøre en betydningsfuld forskel for både barnet og familien.

Vores mål for plejen af barnet i hjemmet er nemlig at skabe en tryghed, der gør, at familien kan leve det familieliv, de ønsker - også med de betingelser det giver at have et alvorligt sygt barn og et sygeplejefagligt team i hjemmet døgnet rundt.

Den konkrete opgave er ved et barn med tracheostomi, og plejen foregår i familiens hjem i Haderslev-området. Ansættelsen er med varierende timeantal alt efter om du ansættes fast eller som afløser på opgaven. Du vil blive en del af et kompetent sygeplejefagligt team, hvor du vil komme til at arbejde i 12-timers vagter.

Der er mulighed for både nattevagter og dagvagter eller en kombination af begge vagtformer. Alle vagter er vågne vagter.

Du vil i din opstart gennemgå et oplæringsforløb med dygtige, gode kollegaer.


Vi forventer, at du:

  • har gode samarbejdsevner
  • kan arbejde selvstændigt
  • er ansvarsbevidst
  • brænder for sygepleje af børn
  • er mødestabil
  • har forståelse for at arbejde i barnets eget hjem
  • er fleksibel


Derudover er det et krav, at du har erfaring med:

  • sug og tracheostomi
  • sygepleje af børn
  • respiratoriske patienter

 

Det tilbyder vi

Du vil blive en del af et kompetent sygeplejefagligt team, hvor medindflydelse, ansvar, dialog og faglig sparring er i fokus.

Du får som medarbejder i Det Sundhedsfaglige Børneteam mulighed for at udvikle din faglighed gennem den konkrete opgave, hvor du til hver en tid har mulighed for sparring, men også gennem teammøder, oplæg og andre arrangementer med faglig relevans.

For hvert team er der tilknyttet en ansvarlig tovholder, som er med til at sikre den faglige indsats samt et godt arbejdsmiljø i hjemmet.


Løn og ansættelsesforhold

Lønnen er efter gældende overenskomst med FOA.


Ansøgningsfrist

Samtaler vil blive afholdt løbende, og tiltrædelse er snarest muligt efter aftale.


Vi glæder os til at høre fra dig

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores daglige leder Rikke Fisker på mail job@boerneteam.dk eller på telefon 86 41 63 13. Du kan også vælge at læse meget mere om os på vores hjemmeside www.boerneteam.dk eller vores Facebook-side @DetSundhedsfagligeBoerneteam.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt på mail til job@boerneteam.dk eller pr. post til Det Sundhedsfaglige Børneteam, Randers Sundhedscenter, Biografgade 3, 4. sal, 8900 Randers C.

 

DET SUNDHEDSFAGLIGE BØRNETEAMHaderslev2019-10-21T00:00:002019-12-12T00:00:00
330117394Social- og sundhedsassistent/hjælper til aftenvagt i HjemmeplejenBasic Social og sundhedsassistent eller -hjælper søges til fast aftenvagt i demensteamet i Hjemmeplejen i Aabenraa. ?Er du stolt af dit fag, brænder du for at arbejde med borgere med demens, og har du lyst til at bruge dine faglige og personlige kompetencer sammen med en flok dygtige og engagerede kolleger i en travl og afvekslende arbejdsdag? Og har du lyst til at gøre en forskel ude i de enkelte hjem? Så er det netop dig, vi søger. ?Om jobbet Vi mangler en dygtig medarbejder, som vil være en del af vores demensteam. Vi har en fast stilling ledig, med tiltrædelse hurtigst muligt. Det ugentlige time antal er på 30 timer med mulighed for flere timer. Du skal påregne at arbejde hver 2. weekend, i et 5-2 rul. I hjemmeplejen arbejder vi ud fra tanken om at alle mennesker har en drøm om at udfolde deres potentiale, og leve et sundt, godt og produktiv liv med høj livs kvalitet. Vi møder borgeren med demens med en vision om at skabe sundhed, mestring og fællesskabelse, vi arbejder ud fra den rehabiliterende tanke og med en neuropædagogisk tilgang. Vi forventer, at du brænder for de samme værdier tænker på mennesket som helhed sætter menneskelighed og fagligheden højt brænder for at arbejde med borgere med demens og deres pårørende kan lide at arbejde med kvalitetsudvikling og kvalitetssikring kan bidrage med kreativitet og nytænkning vil være med til at udvikle hjemmeplejen kan se potentialet i tværfagligt samarbejde kan formulere dig skriftligt, som mundtligt og har flair for kommunikation har et gyldigt kørekort kan lide at tilegne dig og bidrage med ny viden. Er ovenstående noget for dig kan vi tilbyde: At du får indflydelse på egen faglige udvikling i vores organisation At du får lov til at sætte dine kompetencer i spil En positiv og faglig kollega gruppe, hvor humor og fælleskab vægtes højt Mulighed for udvikling og udnyttelse af din viden, kompetencer og erfaring En stilling med ansvar og selvstændighed, med stor variation i arbejdsopgaverne Mulighed for at blive en vigtig medspiller i komplekse og krævende borgerforløb. Løn og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne om lokal løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelse vil blive indhentet straffeattest, og at ansættelsen vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende. Vil du vide mere Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte driftsleder Anja Tirsgaard Jensen på email: atj@aabenraa.dk eller via tlf: 73767663 Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket senest d. 18 november 2019 Ansættelsessamtaler vil finde sted løbende.

Social og sundhedsassistent eller -hjælper søges til fast aftenvagt i demensteamet i Hjemmeplejen i Aabenraa. 

?Er du stolt af dit fag, brænder du for at arbejde med borgere med demens, og har du lyst til at bruge dine faglige og personlige kompetencer sammen med en flok dygtige og engagerede kolleger i en travl og afvekslende arbejdsdag? Og har du lyst til at gøre en forskel ude i de enkelte hjem? Så er det netop dig, vi søger.

?Om jobbet
Vi mangler en dygtig medarbejder, som vil være en del af vores demensteam. Vi har en fast stilling ledig, med tiltrædelse hurtigst muligt. Det ugentlige time antal er på 30 timer med mulighed for flere timer. Du skal påregne at arbejde hver 2. weekend, i et 5-2 rul.

I hjemmeplejen arbejder vi ud fra tanken om at alle mennesker har en drøm om at udfolde deres potentiale, og leve et sundt, godt og produktiv liv med høj livs kvalitet.

Vi møder borgeren med demens med en vision om at skabe sundhed, mestring og fællesskabelse, vi arbejder ud fra den rehabiliterende tanke og med en neuropædagogisk tilgang.

Vi forventer, at du

  • brænder for de samme værdier
  • tænker på mennesket som helhed
  • sætter menneskelighed og fagligheden højt
  • brænder for at arbejde med borgere med demens og deres pårørende
  • kan lide at arbejde med kvalitetsudvikling og kvalitetssikring
  • kan bidrage med kreativitet og nytænkning
  • vil være med til at udvikle hjemmeplejen
  • kan se potentialet i tværfagligt samarbejde
  • kan formulere dig skriftligt, som mundtligt og har flair for kommunikation
  • har et gyldigt kørekort
  • kan lide at tilegne dig og bidrage med ny viden.

Er ovenstående noget for dig kan vi tilbyde:

  • At du får indflydelse på egen faglige udvikling i vores organisation
  • At  du får lov til at sætte dine kompetencer i spil
  • En positiv og faglig kollega gruppe, hvor humor og fælleskab vægtes højt
  • Mulighed for udvikling og udnyttelse af din viden, kompetencer og erfaring
  • En stilling med ansvar og selvstændighed, med stor variation i arbejdsopgaverne
  • Mulighed for at blive en vigtig medspiller i komplekse og krævende borgerforløb.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne om lokal løn. 

Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelse vil blive indhentet straffeattest, og at ansættelsen vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende.

Vil du vide mere
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte driftsleder Anja Tirsgaard Jensen på email: atj@aabenraa.dk eller via tlf: 73767663

Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket senest d. 18 november 2019

Ansættelsessamtaler vil finde sted løbende.

 

 

 

 

ORS/Small/97683571_logo.pngHjemmeplejen Aabenraa KommuneAabenraa2019-11-04T16:02:27.3932019-11-18T00:00:00
330122652dagvagterRobot Kunne du tænke dig at være med til at gøre en forskel for et andet menneske? Vi mangler 1 ny kollegaer i dagvagt. Vi er et firma, som tilbyder privat hjemmehjælp og rengøring i hele Aabenraa kommune. Vi kører ud til borgere og hjælper dem, så de kan få en bedre hverdag. Vi tilrettelægger hjælp efter ønsker og behov fra borgeren, så de er i centrum. Derfor vil du komme til at få en stor betydning i deres liv. Det er vigtigt at: Du kan arbejde selvstændigt og prioriterer Har gode samarbejdsevner Er åben og imødekommende Vi har brug for social og sundhedsassistent eller sundhedshjælper Du vil også få nogle fantastiske kolleger, som brænder for faget. Kørekort og straffeattest skal forevises. For mere information kontakt Kirsten Bertelsen på 30 11 50 65 eller send en ansøgning på kb@soenderjyskpleje.dk Vi håber at høre fra dig. Vi ansætter løbende, så send din ansøgning nu.

Kunne du tænke dig at være med til at gøre en forskel for et andet

menneske?

Vi mangler 1 ny kollegaer i dagvagt.

Vi er et firma, som tilbyder privat hjemmehjælp og rengøring i hele

Aabenraa kommune. Vi kører ud til borgere og hjælper dem, så de

kan få en bedre hverdag. Vi tilrettelægger hjælp efter ønsker og

behov fra borgeren, så de er i centrum. Derfor vil du komme til at få

en stor betydning i deres liv.

 

Det er vigtigt at:

  • Du kan arbejde selvstændigt og prioriterer
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er åben og imødekommende

 

Vi har brug for social og sundhedsassistent eller sundhedshjælper

Du vil også få nogle fantastiske kolleger, som brænder

for faget.

Kørekort og straffeattest skal forevises.

For mere information kontakt Kirsten Bertelsen på 30 11 50 65 eller

send en ansøgning på kb@soenderjyskpleje.dk

Vi håber at høre fra dig. Vi ansætter løbende, så send din ansøgning nu.

SØNDERJYSK PLEJE ApSRødekro2019-11-12T00:00:002020-01-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Disponator til hjemmepleje, Rødding

Enghaven

Rødding
Vi søger: En Social og sundhedsassistent til at varetage funktionen som disponator, stillingen vil være på 32 timer ugentligt, og vil fortrinsvis være med arbejde i hverdagene, dog med 2 weekender over 12 uger i hverdagene vil møde tiden være 6.30. ...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:19. november 2019

Social- og sundhedsassistent i Aftenvagt til Hjemmeplejen i Rødding og opland

Enghaven

Rødding
Da én af vores kollegaer har søgt nye udfordringer, som dagvagt i vores eget team, mangler Vi i Hjemmeplejen Rødding en SSA til Aftenvagt snarest muligt. Er du uddannet Social- og sundhedsassistent og tør du udfordres i et job, hvor ikke to dage er ...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Social- og sundhedsassistent til børneopgave i hjemmet i Haderslev - vær med til at skabe tryghed

DET SUNDHEDSFAGLIGE BØRNETEAM

Haderslev
Brænder du for sygepleje af børn og vil du være med til at skabe tryghed? I Det Sundhedsfaglige Børneteam søger vi en dygtig social- og sundhedsassistent, der enten kan fungere som fastansat eller afløser. Er det dig, så vil du blive en del af et dy...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:12. december 2019

Social- og sundhedsassistent/hjælper til aftenvagt i Hjemmeplejen

Hjemmeplejen Aabenraa Kommune

Aabenraa
Social og sundhedsassistent eller -hjælper søges til fast aftenvagt i demensteamet i Hjemmeplejen i Aabenraa. ?Er du stolt af dit fag, brænder du for at arbejde med borgere med demens, og har du lyst til at bruge dine faglige og personlige kompetenc...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019

dagvagter

SØNDERJYSK PLEJE ApS

Rødekro
Kunne du tænke dig at være med til at gøre en forskel for et andet menneske? Vi mangler 1 ny kollegaer i dagvagt. Vi er et firma, som tilbyder privat hjemmehjælp og rengøring i hele Aabenraa kommune. Vi kører ud til borgere og hjælper dem, så de kan...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020