Social- og sundhedsassistent til dagvagt i hjemmeplejen

Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger vi en ansvarsbevidst og fleksibel social- og sundhedsassistent til dagvagt med weekendvagt hver 3. uge. Arbejdstiden aftaler vi ved ansættelse.

Stillingen søges løbende og er med ansættelse snarest muligt.

Om hjemmeplejen
I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven.

Om stillingerne
I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet.

Stillingen kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus.

Om dig som person og medarbejder
Vi – og ikke mindst borgerne – sætter pris på, at vores nye medarbejder har godt humør, er serviceminded og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen.

Derudover forventer vi, at du:
 

  • Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er fagligt dygtig med et godt overblik
  • Er en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen med
  • Kan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrum
  • Har flair for IT
  • Kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentation
  • Har lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus

Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer.

Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.

Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey.

Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.

Om løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73.

Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014354Phoenix-f8b0268d12019-04-30T00:00:00Social- og sundhedsassistent til dagvagt i hjemmeplejenVi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger vi en ansvarsbevidst og fleksibel social- og sundhedsassistent til dagvagt med weekendvagt hver 3. uge. Arbejdstiden aftaler vi ved ansættelse.

Stillingen søges løbende og er med ansættelse snarest muligt.

Om hjemmeplejen
I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven.

Om stillingerne
I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet.

Stillingen kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus.

Om dig som person og medarbejder
Vi – og ikke mindst borgerne – sætter pris på, at vores nye medarbejder har godt humør, er serviceminded og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen.

Derudover forventer vi, at du:
 
  • Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er fagligt dygtig med et godt overblik
  • Er en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen med
  • Kan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrum
  • Har flair for IT
  • Kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentation
  • Har lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus

Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer.

Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.

Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey.

Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.

Om løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73.

Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen.

Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger vi en ansvarsbevidst og fleksibel social- og sundhedsassistent til dagvagt med weekendvagt hver 3. uge. Arbejdstiden aftaler vi ved ansættelse. Stillingen søges løbende og er med ansættelse snarest muligt. Om hjemmeplejen I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven. Om stillingerne I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet. Stillingen kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus. Om dig som person og medarbejder Vi og ikke mindst borgerne sætter pris på, at vores nye medarbejder har godt humør, er serviceminded og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen. Derudover forventer vi, at du: Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistentEr fagligt dygtig med et godt overblikEr en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen medKan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrumHar flair for ITKan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentationHar lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus Om os og hvad vi kan tilbyde Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer. Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde. Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey. Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed. Om løn og ansættelse Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73. Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link Send ansøgning til at søge stillingen.11jobnetf8b0268d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://herlev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=aa0b5ea1-46ee-4260-a80e-bf9cb6b06ec90EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3516925Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud11Herlev Bygade 902730HerlevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent751619JobNet4980910498091010030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8b0268dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8b0268dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8b0268d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8b0268d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/3.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Sundhed?12009231Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg361628965Janninoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330004866Vi opnormerer, da vi har fået uventede puljemidler.Robot Vil du være med til at give ekstra omsorg, tid og nærvær, og dermed gøre en positiv forskel for vores beboere?? Kan du både se den enkelte, og samle en gruppe? Er du kendt for at være dygtig? Kunne du tænke dig at blive en del af vores dejlige hus? Så er det måske lige dig vi søger! Fortæl gærne, hvad du ønsker i forhold til timetal osv. vi er åbne for dialog. Hareskovbos profil: Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset består af to afdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer.Vi er et hus i stadig udvikling. Vi har fokus på høj kvalitet i plejen samt et respektfuldt og godt miljø for beboerne. Vi sætter trivsel, ansvar, dialog samt et højt fagligt niveau hos personalet i højsædet. Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette. Læs evt. mere på http: www.hareskovbo-gladsaxe.dk Vi forventer at: Du er engageret, fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer. Du forstår at imødekomme mennesker med forskellige behov Du har en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde, og er en god rollemodel Du kan lide at arbejde selvstændigt, men er bestemt også god til at samarbejde Du er fortrolig med at anvende elektronisk journal, vi har KMD NEXUS Du taler, skriver og læser dansk i dybden Du kan forvente: En stilling med ansvar indenfor eget kompetenceområde. Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling Et godt arbejdsmiljø. Engagerede kolleger, der er fagligt dygtige og som har medindflydelse på arbejdets tilrettelæggelse. At blive en del af et dejligt hus, som vi er stolte af, og hvor vi kan bestå tante-testen Hvis du vil vide mere,er du velkommen til at kontakte forstander Astrid Guldberg på 44377910 Motiveret ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk Vi forholder os til ansøgningerne løbende

Vil du være med til at give ekstra omsorg, tid og nærvær, og dermed gøre en positiv forskel for vores beboere??

Kan du både se den enkelte, og samle en gruppe?

Er du kendt for at være dygtig?

Kunne du tænke dig at blive en del af vores dejlige hus?

Så er det måske lige dig vi søger!

Fortæl gærne, hvad du ønsker i forhold til timetal osv. vi er åbne for dialog.

Hareskovbos profil:

Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset består af to afdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer.Vi er et hus i stadig udvikling. Vi har fokus på høj kvalitet i plejen samt et respektfuldt og godt miljø for beboerne.

Vi sætter trivsel, ansvar, dialog samt et højt fagligt niveau hos personalet i højsædet. Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette. Læs evt. mere på http://www.hareskovbo-gladsaxe.dk/

 

Vi forventer at:

  • Du er engageret, fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer.
  • Du forstår at imødekomme mennesker med forskellige behov
  • Du har en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde, og er en god rollemodel 
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt, men er bestemt også god til at samarbejde
  • Du er fortrolig med at anvende elektronisk journal, vi har KMD NEXUS
  • Du taler, skriver og læser dansk i dybden

 

Du kan forvente

  • En stilling med ansvar indenfor eget kompetenceområde.
  • Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø. Engagerede kolleger, der er fagligt dygtige og som har medindflydelse på arbejdets tilrettelæggelse.
  • At blive en del af et dejligt hus, som vi er stolte af, og hvor vi kan bestå "tante-testen"

Hvis du vil vide mere,er du velkommen til at kontakte forstander Astrid Guldberg på 44377910

Motiveret ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk

 

Vi forholder os til ansøgningerne løbende

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBOBagsværd2019-04-11T00:00:002019-06-05T00:00:00
330014345Social- og sundhedsassistent til aftenvagt i hjemmeplejenRobot Vil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem? Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger hjemmeplejen tre ansvarsbevidste og fleksible social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på 28 timer ugentligt (kørekort påkrævet). Stillingerne søges løbende og er med ansættelse snarest muligt. Om hjemmeplejen I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven. Om stillingerne I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet. Stillingerne kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus. Om dig som person og medarbejder Vi og ikke mindst borgerne sætter pris på, at vores nye medarbejdere har godt humør, er servicemindede og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen. Derudover forventer vi, at du: Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistentEr fagligt dygtig med et godt overblikEr en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen medKan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrumHar flair for ITKan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentationHar lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus Om os og hvad vi kan tilbyde Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer. Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde. Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey. Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed. Om løn og ansættelse Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73 eller teamleder i syd Camilla Blach Larsen på telefon 44 52 62 21. Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link Send ansøgning til at søge stillingen.Vil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem?

Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger hjemmeplejen tre ansvarsbevidste og fleksible social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på 28 timer ugentligt (kørekort påkrævet).

Stillingerne søges løbende og er med ansættelse snarest muligt.

Om hjemmeplejen
I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven.

Om stillingerne
I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet.

Stillingerne kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus.

Om dig som person og medarbejder
Vi – og ikke mindst borgerne – sætter pris på, at vores nye medarbejdere har godt humør, er servicemindede og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen.

Derudover forventer vi, at du:
 
  • Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er fagligt dygtig med et godt overblik
  • Er en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen med
  • Kan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrum
  • Har flair for IT
  • Kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentation
  • Har lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus

Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer.

Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.

Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey.

Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.

Om løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73 eller teamleder i syd Camilla Blach Larsen på telefon 44 52 62 21.

Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen.

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbudHerlev2019-04-30T00:00:002019-05-31T00:00:00
330023547Empatisk og moden SSA nattevagt søges til lille dreng på 10 måneder.Robot Leder du efter en fast nattevagtstilling og kunne du tænke dig at arbejde med en lille dreng, som har brug for hjælp om natten? Er du derudover rolig, ansvarsbevidst og med hjertet rette sted, så er det måske dig vi søger. Familie på tre med aflastningsbehov Familien består foruden den lille dreng på 10 måneder af far, som er i arbejde og mor, som er på barsel. De bor i en 3-værelses lejlighed i Esbjerg. Den lille dreng er født med en kronisk sygdom, der betyder at drengen har G6PD-mangel, hvilket medfører muskelspændinger (muskeldystonier). Drengen får medicin for spændingerne og er mærket af bivirkninger. På grund af hans sygdom, er han desuden særlig sensitiv over for bakterier og infektion. Han kan udvikle flere varige me´n af infektion. Drengen har det meget svært under pusling, badning, spisning og ydre stimuli, grundet hans sygdom, og kan derfor reagere ved at blive meget urolig. Han er meget tryghedssøgende, og har derfor behov for, at der er stabilitet i de personer, der omgiver ham og steder han opholder sig. Drengen bliver altså utryg ved nye situationer og input. Kan du støtte og skabe tryghed? Familien har bevilget støtte i hjemmet, fordi deres lille søn har en indre uro og har brug for at være i arm det meste af tiden, for at hans uro lindres. Du skal aflaste forældrene om natten ved at være hos drengen, give sutteflaske, PEG sonde og medicin, skifte og pusle ham. De andre og mindst lige så vigtige opgaver handler om at give omsorg og tryghed til drengen ved at trøste ham og holde ham tæt i dine arme. Løn og vagtplan: Der er tale om en fast stilling i nattevagt, hvor der arbejdes 7-7. Du vil skulle arbejde i ulige uger, fra kl 22.00-08.00. Der er 3 i teamet i alt: 2 nattevagter og 1 dagvagt. Vi forventer, at du er fleksibel, og kan være med til at dække vagter ved ferier og sygdom. Somansat i Olivia Danmark bliver du omfattet af overenskomstmed FOA, og er derfor sikret en række grundvilkår. Hvem er du: Uddannet SSA Gerne med børneerfaring, dog ikke et krav Gerne have erfaring med PEGsonde Kunne dokumentere dit arbejde og observationer Kunne samarbejde med forældrene med respekt for deres behov Have forståelse for at arbejde i et privat hjem Vi tilbyder dig: En familie som går positivt og naturligt ind i at løse opgaven sammen med teamet En fast teamleder, som kan give dig støtte og sparring Løn efter gældende overenskomst Muligheden for at udvikle dig personligt og fagligt Som ansat hos Olivia Danmark får du mulighed for at deltage i Olivia Academy hvor du videreudvikler dine evner og kompetencer som hjælper. Ansøgning og kontakt: Stillingen ønskes besat d. 01.07.19, der vil derfor løbende blive indkaldt til samtale. Seneste ansøgningsfrist vil være den 09.06.2019. Vi ansætter uafhængig af ansøgningsfristen, så send din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Ina Nielsen på tlf. 88 88 71 71 Vi ser frem til at høre fra dig.Leder du efter en fast nattevagtstilling og kunne du tænke dig at arbejde med en lille dreng, som har brug for hjælp om natten? Er du derudover rolig, ansvarsbevidst og med hjertet rette sted, så er det måske dig vi søger.

Familie på tre med aflastningsbehov

Familien består foruden den lille dreng på 10 måneder af far, som er i arbejde og mor, som er på barsel. De bor i en 3-værelses lejlighed i Esbjerg.

Den lille dreng er født med en kronisk sygdom, der betyder at drengen har G6PD-mangel, hvilket medfører muskelspændinger (muskeldystonier). Drengen får medicin for spændingerne og er mærket af bivirkninger. På grund af hans sygdom, er han desuden særlig sensitiv over for bakterier og infektion. Han kan udvikle flere varige me´n af infektion.

Drengen har det meget svært under pusling, badning, spisning og ydre stimuli, grundet hans sygdom, og kan derfor reagere ved at blive meget urolig. Han er meget tryghedssøgende, og har derfor behov for, at der er stabilitet i de personer, der omgiver ham og steder han opholder sig. Drengen bliver altså utryg ved nye situationer og input.

Kan du støtte og skabe tryghed?
Familien har bevilget støtte i hjemmet, fordi deres lille søn har en indre uro og har brug for at være i arm det meste af tiden, for at hans uro lindres.

Du skal aflaste forældrene om natten ved at være hos drengen, give sutteflaske, PEG sonde og medicin, skifte og pusle ham. De andre og mindst lige så vigtige opgaver handler om at give omsorg og tryghed til drengen ved at trøste ham og holde ham tæt i dine arme.

Løn og vagtplan:

Der er tale om en fast stilling i nattevagt, hvor der arbejdes 7-7. Du vil skulle arbejde i ulige uger, fra kl 22.00-08.00.

Der er 3 i teamet i alt: 2 nattevagter og 1 dagvagt. Vi forventer, at du er fleksibel, og kan være med til at dække vagter ved ferier og sygdom.

Somansat i Olivia Danmark bliver du omfattet af overenskomstmed FOA, og er derfor sikret en række grundvilkår.

Hvem er du:

  • Uddannet SSA
  • Gerne med børneerfaring, dog ikke et krav
  • Gerne have erfaring med PEGsonde
  • Kunne dokumentere dit arbejde og observationer
  • Kunne samarbejde med forældrene med respekt for deres behov
  • Have forståelse for at arbejde i et privat hjem
Vi tilbyder dig:
  • En familie som går positivt og naturligt ind i at løse opgaven sammen med teamet
  • En fast teamleder, som kan give dig støtte og sparring
  • Løn efter gældende overenskomst
  • Muligheden for at udvikle dig personligt og fagligt
  • Som ansat hos Olivia Danmark får du mulighed for at deltage i Olivia Academy hvor du videreudvikler dine evner og kompetencer som hjælper.
Ansøgning og kontakt:
Stillingen ønskes besat d. 01.07.19, der vil derfor løbende blive indkaldt til samtale.
Seneste ansøgningsfrist vil være den 09.06.2019. Vi ansætter uafhængig af ansøgningsfristen, så send din ansøgning allerede i dag.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Ina Nielsen på tlf. 88 88 71 71

Vi ser frem til at høre fra dig.


OLIVIA DANMARK A/SEsbjerg2019-05-13T00:00:002019-06-09T00:00:00
330021621Social og Sundhedsassistent søges til Albertshøj, til nyoprettet funktion, som Tværgående Aften Assistent.Basic Vi søger en dygtig social- og sundhedsassistenter til aftenvagt 28 timer uge i rul 5-2 med weekend vagt hver anden uge, Arbejdstiden vil ligge mellem 14.00 og 22.00.Vores VisionLivet skal leves hele livet.Med udgangspunkt i den enkelte borgers livssituation arbejder vi med forebyggelse, behandling, pleje, lindring og rehabilitering i en kontinuerlig og sammenhængende proces. Udgangspunktet er borgerens ressourcer og formålet er, at styrke livsmod og ressourcer ud fra den enkelte beboeres ønske.Funktionen som tværgående Assistent er helt ny. Du vil kunne præge indholdet i stillingen undervejs. Vores forventninger er, at du arbejder på tværs af etager og grupper. Det vil blive din opgave, at træde til der, hvor der er behov for dine assistent kompetencer. Da du ikke vil være tilknyttet en bestemt gruppe, vil opgaverne være af varieret karakter alt efter behovet i huset.Opgaverne vil bl.a. være:- Medicin dosering, både faste doseringer og nyopstartet behandlinger- Kliniske opgaver som sondeindgift, sårpleje, medicingivning.- Kontakt bindeled til hjemme sygeplejersken og FAF - Vurdere behov for læge - Dokumentere i Cura- Oplære og vejlede kollegaer. - Palliativ pleje omsorg Vi forventer: - Du er autoriseret Social og sundheds assistent. - Du har erfaring med ældreområdet, herunder Demens- Du er It kyndig. - Du er opsøgende på faglig viden- Du vil gerne lære fra dig, og kan lide at vejlede beboere, pårørende og kollegaer.- Du er fleksibel i opgave løsningen. - Du har overblik. - Du kan strukturere og prioritere opgaver. Det er en fordel, hvis du har et udvidet medicinkursus.Du har et par års erfaring, gerne fra primærsektor. Vi tilbyder:introduktionskursus til Cura og FMKFaglige udfordringer med høj kompleksitet hos vores borgereFaste beboerkonferencerMulighed for selvstændighed og selvtilrettelæggelse i arbejdet.God normering både hverdag og weekender.Mulighed for gratis motion og svømningAlbertshøj består af 81 plejeboliger fordelt på 3 etager.3 sal : 21 Boliger med somatiske beboere4 sal : 21 Boliger med somatisk beboere, og 1 gruppe med 9 boliger til Geronto-psykiatriske beboere.5 sal : 21 Boliger med somatiske beboere og 1 gruppe med 9 boliger til beboere med demens.Sidste ansøgningsfrist torsdag den 23.5 kl. 12.00Samtaler afholdes løbendeKun ansøgninger sendt elektronisk via opslaget, vil komme i betragtning.Hvis du vil vide mere kan Afdelingsleder Julie Mortensen træffes på mail: jqo@albertslund.dk eller Afdelingsleder Mette Christensen på mail: Mette.christensen@albertslund.dkDu kan læse mere om plejeboliger i Albertslund kommune på www.plejebolig.albertslund.dk.Vi søger en dygtig social- og sundhedsassistenter til aftenvagt 28 timer/uge  i rul 5-2 med weekend vagt hver anden uge, Arbejdstiden vil ligge mellem 14.00 og 22.00.

Vores Vision
Livet skal leves hele livet.
Med udgangspunkt i den enkelte borgers livssituation  arbejder vi med forebyggelse, behandling, pleje, lindring og rehabilitering i en kontinuerlig og sammenhængende proces. Udgangspunktet er borgerens ressourcer og formålet er, at styrke livsmod og ressourcer ud fra den enkelte beboeres ønske.

Funktionen som tværgående Assistent er helt ny. Du vil kunne præge indholdet i stillingen undervejs. Vores forventninger er, at du arbejder på tværs af etager og  grupper. Det vil blive din opgave, at træde til der, hvor der er behov for dine assistent kompetencer. Da du ikke vil være tilknyttet en bestemt gruppe, vil opgaverne være af varieret karakter alt efter behovet i huset.

Opgaverne vil bl.a. være:

- Medicin dosering, både faste doseringer og nyopstartet behandlinger
- Kliniske opgaver som sondeindgift, sårpleje, medicingivning.
- Kontakt / bindeled til hjemme sygeplejersken og FAF 
- Vurdere behov for læge 
- Dokumentere i Cura
- Oplære og vejlede kollegaer. 
- Palliativ pleje / omsorg 

Vi forventer: 

- Du er autoriseret Social og sundheds assistent. 
- Du har erfaring med ældreområdet, herunder Demens
- Du er It kyndig. 
- Du er opsøgende på faglig viden
- Du vil gerne lære fra dig, og kan lide at vejlede beboere, pårørende og kollegaer.
- Du er fleksibel i opgave løsningen. 
- Du har overblik. 
- Du kan strukturere og prioritere opgaver. 

Det er en fordel, hvis du har et udvidet medicinkursus.
Du har et par års erfaring, gerne fra primærsektor.

Vi tilbyder:

introduktionskursus til Cura og FMK
Faglige udfordringer – med høj kompleksitet hos vores borgere
Faste beboerkonferencer
Mulighed for selvstændighed og selvtilrettelæggelse i arbejdet.
God normering både hverdag og weekender.
Mulighed for gratis motion og svømning

Albertshøj består af 81 plejeboliger fordelt på 3 etager.
3 sal : 21 Boliger med somatiske beboere
4 sal : 21 Boliger med somatisk beboere, og 1 gruppe med 9 boliger til Geronto-psykiatriske beboere.
5 sal : 21 Boliger med somatiske beboere og 1 gruppe med 9 boliger til beboere med demens.

Sidste ansøgningsfrist torsdag den 23.5 kl. 12.00
Samtaler afholdes løbende
Kun ansøgninger sendt elektronisk via opslaget, vil komme i betragtning.

Hvis du vil vide mere kan Afdelingsleder Julie Mortensen træffes på mail: jqo@albertslund.dk eller Afdelingsleder Mette Christensen på mail: Mette.christensen@albertslund.dk

Du kan læse mere om plejeboliger i Albertslund kommune på www.plejebolig.albertslund.dk.
 

ORS/Small/33a36721_logo.gifSundhedhusetAlbertslund2019-05-10T14:00:28.4872019-05-23T00:00:00
330006550Social- og Sundhedsassistenter til respiratorisk overvågning (Nattevagt) i GlostrupRobot AjourCare søger Social-og sundhedsassistenter til fastansættelse i: Nattevagtsstillinger gennemsnitligt 18-32 timer ugentligt med vagt hver 2. weekend. Opgaven vedrører respiratorisk overvågning af ALS patient (ung kvinde) i hjemmet i Glostrup og i forbindelse med udflugter. Der kan senere ordineres kommunale plejeopgaver i forbindelse med overvågningen. Kommunikation med Bruger sker med staveplade, og der er hund i hjemmet. Vi søger kompetente, selvstændige og ansvarsbevidste medarbejdere: der kan arbejde i mindre miljøer der kan sikre et godt arbejdsklima med få kolleger der kan arbejde i respiratorbrugers eget hjem der kan bevare overblikket der kan indgå i selvsupplerende team, hvor I bakker hinanden op der kan arbejde med 12-timers vagter i tidrummet kl. 07-19 eller 19-07, og ved lejlighed kan være behjælpelig ved dækning af vagter i forbindelse med sygdom, ferie m.v. der kan se en udvikling i opgaven AjourCare tilbyder: et spændende og alsidigt job med mangeartede opgaver personlig og menneskelig udvikling med oplæring på stedet ordnede løn- og ansættelsesforhold et godt arbejdsmiljø teamledelse faglig supervision sundhedsforsikring rabataftaler og tilbud til ansatte respirationshjælpere Forudgående erfaring er ikke nødvendig, da der vil ske en struktureret oplæring. Det vil dog være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med tilsvarende opgaver, eller hvis du har certifikat fra RCØ. Der vil blive indhentet straffeattest. Tiltrædelse hurtigst muligt. Er du interesseret, så læg din ansøgning ind i vores online ansøgningsskema, og anfør at du søger stillingen i Glostrup. Der indkaldes løbende til samtaler.

AjourCare søger Social-og sundhedsassistenter til fastansættelse i:

Nattevagtsstillinger gennemsnitligt 18-32 timer ugentligt med vagt hver 2. weekend.

Opgaven vedrører respiratorisk overvågning af ALS patient (ung kvinde) i hjemmet i Glostrup og i forbindelse med udflugter. Der kan senere ordineres kommunale plejeopgaver i forbindelse med overvågningen. Kommunikation med Bruger sker med staveplade, og der er hund i hjemmet.

Vi søger kompetente, selvstændige og ansvarsbevidste medarbejdere:

  • der kan arbejde i mindre miljøer
  • der kan sikre et godt arbejdsklima med få kolleger
  • der kan arbejde i respiratorbrugers eget hjem
  • der kan bevare overblikket
  • der kan indgå i selvsupplerende team, hvor I bakker hinanden op
  • der kan arbejde med 12-timers vagter i tidrummet kl. 07-19 eller 19-07, og ved lejlighed kan være behjælpelig ved dækning af vagter i forbindelse med sygdom, ferie m.v.
  • der kan se en udvikling i opgaven

AjourCare tilbyder:

  • et spændende og alsidigt job med mangeartede opgaver
  • personlig og menneskelig udvikling med oplæring på stedet
  • ordnede løn- og ansættelsesforhold
  • et godt arbejdsmiljø
  • teamledelse
  • faglig supervision
  • sundhedsforsikring
  • rabataftaler og tilbud til ansatte respirationshjælpere

Forudgående erfaring er ikke nødvendig, da der vil ske en struktureret oplæring. Det vil dog være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med tilsvarende opgaver, eller hvis du har certifikat fra RCØ.

Der vil blive indhentet straffeattest.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Er du interesseret, så læg din ansøgning ind i vores online ansøgningsskema, og anfør at du søger stillingen i Glostrup.

Der indkaldes løbende til samtaler.

AjourCare ApS - KbhGlostrup2019-04-12T00:00:002019-06-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi opnormerer, da vi har fået uventede puljemidler.

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBO

Bagsværd
Vil du være med til at give ekstra omsorg, tid og nærvær, og dermed gøre en positiv forskel for vores beboere?? Kan du både se den enkelte, og samle en gruppe? Er du kendt for at være dygtig? Kunne du tænke dig at blive en del af vores dejlige hus? ...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Social- og sundhedsassistent til aftenvagt i hjemmeplejen

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud

Herlev
Vil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem? Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger hjemmeplejen tre ansvarsbevidste og fleksible social- og...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Empatisk og moden SSA nattevagt søges til lille dreng på 10 måneder.

OLIVIA DANMARK A/S

Esbjerg
Leder du efter en fast nattevagtstilling og kunne du tænke dig at arbejde med en lille dreng, som har brug for hjælp om natten? Er du derudover rolig, ansvarsbevidst og med hjertet rette sted, så er det måske dig vi søger. Familie på tre med aflastn...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:9. juni 2019

Social og Sundhedsassistent søges til Albertshøj, til nyoprettet funktion, som Tværgående Aften Assistent.

Sundhedhuset

Albertslund
Vi søger en dygtig social- og sundhedsassistenter til aftenvagt 28 timer uge i rul 5-2 med weekend vagt hver anden uge, Arbejdstiden vil ligge mellem 14.00 og 22.00.Vores VisionLivet skal leves hele livet.Med udgangspunkt i den enkelte borgers livss...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Social- og Sundhedsassistenter til respiratorisk overvågning (Nattevagt) i Glostrup

AjourCare ApS - Kbh

Glostrup
AjourCare søger Social-og sundhedsassistenter til fastansættelse i: Nattevagtsstillinger gennemsnitligt 18-32 timer ugentligt med vagt hver 2. weekend. Opgaven vedrører respiratorisk overvågning af ALS patient (ung kvinde) i hjemmet i Glostrup og i ...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:1. juni 2019