Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent til dagvagt i Hjemmeplejen

Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger vi en ansvarsbevidst og fleksibel social- og sundhedsassistent til dagvagt med weekendvagt hver 3. uge. Arbejdstiden aftaler vi ved ansættelse.

Om hjemmeplejen
I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven.

Om stillingen
I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet.

Stillingen kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus.

Om dig som person og medarbejder
Vi – og ikke mindst borgerne – sætter pris på, at vores nye medarbejder har godt humør, er serviceminded og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er fagligt dygtig med et godt overblik
  • Er en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen med
  • Kan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrum
  • Har flair for IT
  • Kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentation
  • Har lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus

Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer.

Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.

Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey.

Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.

Om løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 4452 6173.

Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048949Phoenix-fdae483812019-06-26T00:00:00Social- og sundhedsassistent til dagvagt i HjemmeplejenVi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger vi en ansvarsbevidst og fleksibel social- og sundhedsassistent til dagvagt med weekendvagt hver 3. uge. Arbejdstiden aftaler vi ved ansættelse.

Om hjemmeplejen
I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven.

Om stillingen
I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet.

Stillingen kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus.

Om dig som person og medarbejder
Vi – og ikke mindst borgerne – sætter pris på, at vores nye medarbejder har godt humør, er serviceminded og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen.

Derudover forventer vi, at du:
  • Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er fagligt dygtig med et godt overblik
  • Er en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen med
  • Kan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrum
  • Har flair for IT
  • Kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentation
  • Har lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus

Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer.

Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.

Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey.

Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.

Om løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 4452 6173.

Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen.

 

2019-07-27T00:51:56.387 Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger vi en ansvarsbevidst og fleksibel social- og sundhedsassistent til dagvagt med weekendvagt hver 3. uge. Arbejdstiden aftaler vi ved ansættelse. Om hjemmeplejen I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven. Om stillingen I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet. Stillingen kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus. Om dig som person og medarbejder Vi og ikke mindst borgerne sætter pris på, at vores nye medarbejder har godt humør, er serviceminded og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen. Derudover forventer vi, at du:Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistentEr fagligt dygtig med et godt overblikEr en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen medKan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrumHar flair for ITKan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentationHar lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus Om os og hvad vi kan tilbyde Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer. Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde. Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey. Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed. Om løn og ansættelse Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 4452 6173. Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link Send ansøgning til at søge stillingen.11jobnetfdae4838100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:000000https://herlev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3436acce-0fa8-4697-85f5-87c31ea7ab0e0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3552334Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud11Herlev Bygade 902730HerlevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent783242JobNet5009391500939110025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdae4838https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdae4838https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdae4838&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdae4838&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSocial- og sundhedsassistent til dagvagt i Hjemmeplejen1Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg362135356noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330114171SSA som teamleder med distance ledelse og stor selvstændighed, Sjælland.Robot Ønsker du et arbejdsliv med udfordringer, forandringer og stor selvstændighed hvor du har inflydelse på balancen mellem dit arbejdsliv og hjemmeliv? Er du god til at skabe tillid, gode relationer og kan yde autentisk personaleledelse? Hvem er Olivia Danmark? Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde. Om jobbet Olivia Danmark oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en fagstærk teamleder til at varetage ordninger på Sjælland. Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv. Du bliver en del af teamleder gruppen og får kompetente kollegaer du kan sparre med og dele erfaringer med. Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte: Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere Rekruttering Samarbejdsmøder med kommune Region Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning Systematisk dokumentation og kvalitetssikring Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger Hvem er du? Du skal være uddannet social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske, - med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Har du erfaring indenfor det respiratoriske område er det en fordel. Vi søger en ny kollega der har gode menneskelige og faglige kompetancer der samtidig gerne vil lære nye ting, udvikle sig personligt og lære hvordan vi arbejder med The Olivia Way . Som person er det godt at du er robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan udforde din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje bliver gennemgået så du altid har et overblik og en god forståelse for de ordninger du er ansvarlig for. Hovedkontoret ligger i Herlev og du skal være bosiddende på Sjælland. Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland, og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme. Du arbejder selvstændigt og planlægger selv din tid mellem at arbejde på kontoret og hjemme. Jobbet er på fuldtid og har en stor grad af fleksibilitet så du kan balanacere dit arbejdsliv og hjemmeliv på, en for dig, hensigtsmæssig måde. Hvad tilbyder Olivia Danmark dig? Du tilbydes en spændende arbejdsplads med højt til loftet, fokus på lederudvikling, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil. Vi har massage ordning, frokostkurv, frokostordning og sociale aktiviteter. AnsøgningVi kalder løbende til samtale og ansætter når vi har fundet vores nye kollega så send gerne din ansøgning i dag.Vi ser frem til at høre fra dig.

Ønsker du et arbejdsliv med udfordringer, forandringer og stor selvstændighed hvor du har inflydelse på balancen mellem dit arbejdsliv og hjemmeliv? Er du god til at skabe tillid, gode relationer og kan yde autentisk personaleledelse?   

Hvem er Olivia Danmark?

Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.

Om jobbet

Olivia Danmark oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en fagstærk teamleder til at varetage ordninger på Sjælland.

Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv. Du bliver en del af teamleder gruppen og får kompetente kollegaer du kan sparre med og dele erfaringer med. 

Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
  • Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere  
  • Rekruttering
  • Samarbejdsmøder med kommune/Region
  • Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
  • Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger

 

Hvem er du?
Du skal være uddannet social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske, - med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Har du erfaring indenfor det respiratoriske område er det en fordel. Vi søger en ny kollega der har gode menneskelige og faglige kompetancer der samtidig gerne vil lære nye ting, udvikle sig personligt og lære hvordan vi arbejder med "The Olivia Way".

Som person er det godt at du er robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan udforde din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.
Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje bliver gennemgået så du altid har et overblik og  en god forståelse for de ordninger du er ansvarlig for.

Hovedkontoret ligger i Herlev og du skal være bosiddende på Sjælland. Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland, og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme. Du arbejder selvstændigt og planlægger selv din tid mellem at arbejde på kontoret og hjemme. Jobbet er på fuldtid og har en stor grad af fleksibilitet så du kan balanacere dit arbejdsliv og hjemmeliv på, en for dig, hensigtsmæssig måde.  
 
Hvad tilbyder Olivia Danmark dig?
Du tilbydes en spændende arbejdsplads med højt til loftet,  fokus på lederudvikling, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil. Vi har massage ordning, frokostkurv, frokostordning og sociale aktiviteter.

Ansøgning
Vi kalder løbende til samtale og ansætter når vi har fundet vores nye kollega så send gerne din ansøgning i dag.
Vi ser frem til at høre fra dig.

OLIVIA DANMARK A/SHerlev2019-10-29T00:00:002019-11-22T00:00:00
330115618Jonstrupvang søger Sosu assistent, eller hjælper, til vågen nattevagt.Robot Stillingen er på 28 timer, fordelt på 7 arbejdsdage med efterfølgende 7 fridage. Arbejdstiden er fra kl. 23.00 til kl. 07.00. Der arbejdes hver anden weekend, samt i helligdagene. Nattevagtsteamet består af 1 pædagogisk assistent, 1 sosu-hjælper, 1 pædagog og dig. I er 2 på vagt i skiftende konstellationer. Arbejdet består bl.a. i at hjælpe beboere i seng om aftenen, samt hjælpe med at tage de beboere op, der skal tidligt af sted om morgenen. Derudover er der løbende pleje- og omsorgsopgaver, samt div. praktiske opgaver. Som nattevagt på Jonstrupvang er man en del af huset i sin helhed, og derfor er der også fast indlagt enkelte dagvagter, ca hver 12 uge, så der bl.a. er mulighed for at deltage i husets tværfaglige aktiviteter. Jonstrupvang er et pædagogisk bo- og dagtilbud for voksne mennesker, hvoraf størstedelen er diagnosticeret med rebral parese. Her bor 46 mennesker i alderen 18 år og opefter, det fysiske og kognitive funktionsniveau er meget individuelt fra beboer til beboer. Huset er opdelt i syv gange, hver med 5-8 lejligheder. Vores motto Forvent det utænkelige og vores værdier Faglighed, Respekt, Ansvarstagen og Kreativitet er væsentlige i vores tværfaglige samarbejde. Dette med henblik på at realisere vores målsætning om at tilbyde beboerne et meningsfyldt liv. Læs nærmere på www.jonstrupvang.dk. Vi sætter beboerens selvbestemmelse, selvstændiggørelse og ansvar for egen udvikling i højsædet med udgangspunkt i den enkeltes ressourcer, ønsker og behov. Som udgangspunkt er alt muligt, og vi stiler efter at give beboerne et meningsfyldt liv med valgmuligheder, udvikling og socialt samvær. Vi arbejder ud fra et neuropædagogisk perspektiv og vægter det tværfaglige samarbejde højt. Det er ikke et krav, at du har kendskab til neuropædagogik, men du skal være interesseret i at lære. Om dig: Du er uddannet sosu assistent, eller hjælper er fagligt velfunderet, reflekterende samt deler din viden med andre Du har stor interesse for det pædagogiske arbejde Du kan møde mennesker med respekt, tillid og du har en veludviklet humoristisk sans Du har en høj social kompetence og er loyal over for fælles beslutninger Du kan arbejde selvstændigt og samtidig se dig selv som en del af noget større. Du er forankret i dig selv, kender til dine begrænsninger og tør stå ved dem Du mestrer IT på minimum brugerniveau med henblik på dokumentation og kommunikation Du er mødestabil, ansvarsbevidst, fleksibel, samt fysisk og psykisk robuste Du har gjort dig overvejelser om hvordan det er at arbejde om natten Vi tilbyder: En fagligt dygtig og engageret personalegruppe samt fagligt dygtige og engagerede ledere En dynamisk og innovativ arbejdsplads med et udfordrende og udviklende miljø, med bl.a. internt kompetenceforløb Højt specialiseret viden om cerebral parese Stor frihed til eget initiativ Et nært samarbejde, hvor tværfagligheden er en væsentlig styrke Rig mulighed for at udfolde dine kompetencer og ideer samt deltage i tværgående projekter En arbejdsplads, hvor vi vægter godt humør og høj trivsel Et spændende og udfordrende arbejde, hvor 2 nætter sjældent er ens Er du interesseret i at høre nærmere, eller aftale et besøg, kan du kontakte afdelingsleder Anette Kristensen, på telefon 44 20 1982 Ansøgningen skal være os i hænde senest torsdag d. 21. november 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 48



Stillingen er på 28 timer, fordelt på 7 arbejdsdage med efterfølgende 7 fridage. Arbejdstiden er fra kl. 23.00 til kl. 07.00. Der arbejdes hver anden weekend, samt i helligdagene. Nattevagtsteamet består af 1 pædagogisk assistent, 1 sosu-hjælper, 1 pædagog og dig. I er 2 på vagt i skiftende konstellationer.

Arbejdet består bl.a. i at hjælpe beboere i seng om aftenen, samt hjælpe med at tage de beboere op, der skal tidligt af sted om morgenen. Derudover er der løbende pleje- og omsorgsopgaver, samt div. praktiske opgaver. Som nattevagt på Jonstrupvang er man en del af huset i sin helhed, og derfor er der også fast indlagt enkelte dagvagter, ca hver 12 uge, så der bl.a. er mulighed for at deltage i husets tværfaglige aktiviteter.

Jonstrupvang er et pædagogisk bo- og dagtilbud for voksne mennesker, hvoraf størstedelen er diagnosticeret med rebral parese. Her bor 46 mennesker i alderen 18 år og opefter, det fysiske og kognitive funktionsniveau er meget individuelt fra beboer til beboer. Huset er opdelt i syv gange, hver med 5-8 lejligheder.

Vores motto Forvent det utænkelige og vores værdier Faglighed, Respekt, Ansvarstagen og Kreativitet er væsentlige i vores tværfaglige samarbejde. Dette med henblik på at realisere vores målsætning om at tilbyde beboerne et meningsfyldt liv. Læs nærmere på www.jonstrupvang.dk.

Vi sætter beboerens selvbestemmelse, selvstændiggørelse og ansvar for egen udvikling i højsædet med udgangspunkt i den enkeltes ressourcer, ønsker og behov. Som udgangspunkt er alt muligt, og vi stiler efter at give beboerne et meningsfyldt liv med valgmuligheder, udvikling og socialt samvær. Vi arbejder ud fra et neuropædagogisk perspektiv og vægter det tværfaglige samarbejde højt. Det er ikke et krav, at du har kendskab til neuropædagogik, men du skal være interesseret i at lære.



Om dig:

  • Du er uddannet sosu assistent, eller hjælper er fagligt velfunderet, reflekterende samt deler din viden med andre
  • Du har stor interesse for det pædagogiske arbejde
  • Du kan møde mennesker med respekt, tillid og du har en veludviklet humoristisk sans
  • Du har en høj social kompetence og er loyal over for fælles beslutninger
  • Du kan arbejde selvstændigt og samtidig se dig selv som en del af noget større.
  • Du er forankret i dig selv, kender til dine begrænsninger – og tør stå ved dem
  • Du mestrer IT på minimum brugerniveau med henblik på dokumentation og kommunikation
  • Du er mødestabil, ansvarsbevidst, fleksibel, samt fysisk og psykisk robuste
  • Du har gjort dig overvejelser om hvordan det er at arbejde om natten


Vi tilbyder:

  • En fagligt dygtig og engageret personalegruppe samt fagligt dygtige og engagerede ledere
  • En dynamisk og innovativ arbejdsplads med et udfordrende og udviklende miljø, med bl.a. internt kompetenceforløb
  • Højt specialiseret viden om cerebral parese
  • Stor frihed til eget initiativ
  • Et nært samarbejde, hvor tværfagligheden er en væsentlig styrke
  • Rig mulighed for at udfolde dine kompetencer og ideer samt deltage i tværgående projekter
  • En arbejdsplads, hvor vi vægter godt humør og høj trivsel
  • Et spændende og udfordrende arbejde, hvor 2 nætter sjældent er ens


Er du interesseret i at høre nærmere, eller aftale et besøg, kan du kontakte afdelingsleder Anette Kristensen, på telefon 44 20 1982 Ansøgningen skal være os i hænde senest torsdag d. 21. november 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 48





















JonstrupvangVærløse2019-10-31T00:00:002019-11-21T00:00:00
330116878Sygeplejerske eller SSA til nærværende distanceledelse i JyllandRobot Skal din hverdag indeholde udfordringer og hilser du konstante forandringer velkommen? Er du god til at skabe tillid og gode relationer? Brænder du for ambitiøs personaleledelse? Så er du måske vores nye teamleder i Olivia Danmark. Hvem er vi? Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde. Om jobbet Vi oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en teamleder til at varetage ordninger i Jylland og på Fyn. Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv. Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte: Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere Rekruttering af medarbejder Samarbejdsmøder med kommune Region Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning Systematisk dokumentation og kvalitetssikring Tæt samarbejde med Salgschefen om fremtidige ordninger Hvem er du? Du skal være uddannet sygeplerske eller SSA, med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med den private sektor samt erfaring med handicapområdet. Det vil yderligt være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet med respirator brugere. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Du skal være bosiddende i Jylland. Du vil få hjemmearbejdsplads og have din faste base derfra, men du skal forvente en stor køreaktivitet såvel Jylland som på Fyn i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, brugerbesøg og møder med dine medarbejdere. Der vil også skulle påregnes ture til vores hovedkontor i Herlev i forbindelse med møder mv. Møder i tidlige morgen- samt aftentimerne kan forekomme, ligesom der i forbindelse med møder i Herlev kan være behov for overnatning udenfor hjemmet. Som person skal du være robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal endvidere besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver vælter næsten dagligt din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods. Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje, herunder også økonomien bliver gennemgået. Hvad får du? En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 20 personer, hvoraf du vil have 7 jyske fynske teamleder kollegaer. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil. Ansøgning Der forventes opstart d. 6. januar 2020. Ansøgningerne vil blive behandlet efterhånden som de modtages og ansættelsessamtaler afholdes løbende. Stillingen bliver først besat og jobopslaget taget ned, når den rigtige kandidat er fundet. Vi ser frem til at høre fra dig.Skal din hverdag indeholde udfordringer og hilser du konstante forandringer velkommen? Er du god til at skabe tillid og gode relationer? Brænder du for ambitiøs personaleledelse? Så er du måske vores nye teamleder i Olivia Danmark.



Hvem er vi?

Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.



Om jobbet

Vi oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en teamleder til at varetage ordninger i Jylland og på Fyn.

Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv.



Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
  • Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere
  • Rekruttering af medarbejder
  • Samarbejdsmøder med kommune/Region
  • Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
  • Tæt samarbejde med Salgschefen om fremtidige ordninger


Hvem er du?

Du skal være uddannet sygeplerske eller SSA, med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med den private sektor samt erfaring med handicapområdet. Det vil yderligt være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet med respirator brugere. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket.



Du skal være bosiddende i Jylland. Du vil få hjemmearbejdsplads og have din faste base derfra, men du skal forvente en stor køreaktivitet såvel Jylland som på Fyn i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, brugerbesøg og møder med dine medarbejdere. Der vil også skulle påregnes ture til vores hovedkontor i Herlev i forbindelse med møder mv. Møder i tidlige morgen- samt aftentimerne kan forekomme, ligesom der i forbindelse med møder i Herlev kan være behov for overnatning udenfor hjemmet.



Som person skal du være robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal endvidere besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver vælter næsten dagligt din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.



Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje, herunder også økonomien bliver gennemgået.



Hvad får du?

En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 20 personer, hvoraf du vil have 7 jyske/fynske teamleder kollegaer. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil.



Ansøgning

Der forventes opstart d. 6. januar 2020. Ansøgningerne vil blive behandlet efterhånden som de modtages og ansættelsessamtaler afholdes løbende. Stillingen bliver først besat og jobopslaget taget ned, når den rigtige kandidat er fundet.



Vi ser frem til at høre fra dig.

OLIVIA DANMARK A/SHerlev2019-11-03T00:00:002019-11-24T00:00:00
330116997Social- og Sundhedsassistent søges pr. 1. januar 2020Robot Aftenvagt 28 timer om ugen til afdeling med 8 midlertidige pladser. Lille Birkholm Center er t af Herlev Kommunes tre Plejecentre. Vi er en lille afdeling der modtager patienter borger fra hospitaler og psykiatri til vurdering og afklaring af borgernes funktionsniveau, samt planlægning af fremtidig hjælp i hjemmet. Vi anvender værdibaseret tværfagligt samarbejde og kompetenceudvikling i vores hverdag. Vi har et godt samarbejde imellem ledelse, personale, borgere og pårørende. Vi er en afdeling der tilbyder:Stor indflydelse på arbejdet og arbejdsvilkåreneEt engageret team med gode kollegaerEt udviklende job, hvor du får mulighed for at lære nytArbejde hver 2 weekend i ulige ugerEn god introduktion Vi forventer at:Du er Autoriseret Social- og SundhedsassistentDu kan arbejde med akut og almen sygepleje, vurdering og genoptræningDu har gode samarbejdsevner og er vant til, at arbejde i team, hvor der udvisesgensidig respekt og loyalitetDu skal kunne arbejde selvstændigt og ikke være bange for at have travlt iperioderDu er god til dokumentation og kan arbejde med elektronisk journal (Nexus)Du er personlig og faglig kompetent og god til vidensdeling Vi ser gerne at:Du har erfaring med konflikthåndteringDu har erfaring med Den svære samtaleDu har erfaring med vejledning af elever Har du behov for yderligere information bedes du kontakte: Teamleder Gitte Sørensen tlf. 4452 6171 eller mail: gitte.lykke.sorensen@herlev.dk Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er den 20. november 2019 og ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.Aftenvagt 28 timer om ugen til afdeling med 8 midlertidige pladser.

Lille Birkholm Center er ét af Herlev Kommunes tre Plejecentre.

Vi er en lille afdeling der modtager patienter/borger fra hospitaler og psykiatri til
vurdering og afklaring af borgernes funktionsniveau, samt planlægning af fremtidig
hjælp i hjemmet.

Vi anvender værdibaseret tværfagligt samarbejde og kompetenceudvikling i vores
hverdag.

Vi har et godt samarbejde imellem ledelse, personale, borgere og pårørende.

Vi er en afdeling der tilbyder:
  • Stor indflydelse på arbejdet og arbejdsvilkårene
  • Et engageret team med gode kollegaer
  • Et udviklende job, hvor du får mulighed for at lære nyt
  • Arbejde hver 2 weekend i ulige uger
  • En god introduktion

Vi forventer at:
  • Du er Autoriseret Social- og Sundhedsassistent
  • Du kan arbejde med akut og almen sygepleje, vurdering og genoptræning
  • Du har gode samarbejdsevner og er vant til, at arbejde i team, hvor der udvises
  • gensidig respekt og loyalitet
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og ikke være bange for at have travlt i
  • perioder
  • Du er god til dokumentation og kan arbejde med elektronisk journal (Nexus)
  • Du er personlig og faglig kompetent og god til vidensdeling

Vi ser gerne at:
  • Du har erfaring med konflikthåndtering
  • Du har erfaring med ” Den svære samtale
  • Du har erfaring med vejledning af elever

Har du behov for yderligere information bedes du kontakte:

Teamleder Gitte Sørensen tlf. 4452 6171 eller mail: gitte.lykke.sorensen@herlev.dk

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 

Ansøgningsfristen er den 20. november 2019 og ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende. 

Lille Birkholm CenterHerlev2019-11-04T00:00:002019-11-20T00:00:00
330119617Social- og Sundhedsassistent søges pr. 1 januar 2020Robot Dagvagt 35 timer om ugen til afdeling med 8 midlertidige pladser. Lille Birkholm Center er t af Herlev Kommunes tre Plejecentre. Vi er en lille afdeling der modtager patienter borger fra hospitaler og psykiatri til vurdering og afklaring af borgernes funktionsniveau, samt planlægning af fremtidig hjælp i hjemmet. Vi anvender værdibaseret tværfagligt samarbejde og kompetenceudvikling i vores hverdag. Vi har et godt samarbejde imellem ledelse, personale, borgere og påørende. Vi er en afdeling der tilbyder:Stor indflydelse på arbejdet og arbejdsvilkårene.Et engageret team med gode kollegaer.Et udviklende job, hvor du får mulighed for at lære nyt.Arbejde hver 4 weekend.En god introduktion. Vi forventer at:Du er Autoriseret Social- og Sundhedsassistent.Du kan arbejde med akut og almen sygepleje, vurdering og genoptræning.Du har gode samarbejdsevner og er vant til, at arbejde i team, hvor der udvisesgensidig respekt og loyalitet.Du skal kunne arbejde selvstændigt og ikke være bange for at have travlt iperioder.Du er god til dokumentation og kan arbejde med elektronisk journal (Nexus).Du er personlig og faglig kompetent og god til vidensdeling. Vi ser gerne at:Du har erfaring med konflikthåndteringDu har erfaring med Den svære samtale Du har erfaring med vejledning af elever Har du behov for yderligere information bedes du kontakte: Teamleder Gitte Sørensen tlf. 4452 6171 Mail: gitte.lykke.sorensen@herlev.dk Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: den 20. november 2019. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende. Den 25. juni 2019 mellem kl. 9.00 - 15.00 og den 27.juni 2019 mellem kl. 9.00 - 15.00.Dagvagt 35 timer om ugen til afdeling med 8 midlertidige pladser.

Lille Birkholm Center er ét af Herlev Kommunes tre Plejecentre.
Vi er en lille afdeling der modtager patienter/borger fra hospitaler og psykiatri til
vurdering og afklaring af borgernes funktionsniveau, samt planlægning af fremtidig
hjælp i hjemmet.

Vi anvender værdibaseret tværfagligt samarbejde og kompetenceudvikling i vores
hverdag.

Vi har et godt samarbejde imellem ledelse, personale, borgere og påørende.

Vi er en afdeling der tilbyder:
  • Stor indflydelse på arbejdet og arbejdsvilkårene.
  • Et engageret team med gode kollegaer.
  • Et udviklende job, hvor du får mulighed for at lære nyt.
  • Arbejde hver 4 weekend.
  • En god introduktion.

Vi forventer at:
  • Du er Autoriseret Social- og Sundhedsassistent.
  • Du kan arbejde med akut og almen sygepleje, vurdering og genoptræning.
  • Du har gode samarbejdsevner og er vant til, at arbejde i team, hvor der udvises
  • gensidig respekt og loyalitet.
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og ikke være bange for at have travlt i
  • perioder.
  • Du er god til dokumentation og kan arbejde med elektronisk journal (Nexus).
  • Du er personlig og faglig kompetent og god til vidensdeling.

Vi ser gerne at:
  • Du har erfaring med konflikthåndtering
  • Du har erfaring med ” Den svære samtale ”
  • Du har erfaring med vejledning af elever

Har du behov for yderligere information bedes du kontakte:
Teamleder Gitte Sørensen tlf. 4452 6171 Mail: gitte.lykke.sorensen@herlev.dk

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist: den 20. november 2019.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.
Den 25. juni 2019 mellem kl. 9.00 - 15.00 og den 27.juni 2019 mellem kl. 9.00 - 15.00.

 

Lille Birkholm CenterHerlev2019-11-07T00:00:002019-11-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SSA som teamleder med distance ledelse og stor selvstændighed, Sjælland.

OLIVIA DANMARK A/S

Herlev
Ønsker du et arbejdsliv med udfordringer, forandringer og stor selvstændighed hvor du har inflydelse på balancen mellem dit arbejdsliv og hjemmeliv? Er du god til at skabe tillid, gode relationer og kan yde autentisk personaleledelse? Hvem er Olivia...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Jonstrupvang søger Sosu assistent, eller hjælper, til vågen nattevagt.

Jonstrupvang

Værløse
Stillingen er på 28 timer, fordelt på 7 arbejdsdage med efterfølgende 7 fridage. Arbejdstiden er fra kl. 23.00 til kl. 07.00. Der arbejdes hver anden weekend, samt i helligdagene. Nattevagtsteamet består af 1 pædagogisk assistent, 1 sosu-hjælper, 1 ...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Sygeplejerske eller SSA til nærværende distanceledelse i Jylland

OLIVIA DANMARK A/S

Herlev
Skal din hverdag indeholde udfordringer og hilser du konstante forandringer velkommen? Er du god til at skabe tillid og gode relationer? Brænder du for ambitiøs personaleledelse? Så er du måske vores nye teamleder i Olivia Danmark. Hvem er vi? Olivi...
Indrykket:3. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Social- og Sundhedsassistent søges pr. 1. januar 2020

Lille Birkholm Center

Herlev
Aftenvagt 28 timer om ugen til afdeling med 8 midlertidige pladser. Lille Birkholm Center er t af Herlev Kommunes tre Plejecentre. Vi er en lille afdeling der modtager patienter borger fra hospitaler og psykiatri til vurdering og afklaring af borger...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Social- og Sundhedsassistent søges pr. 1 januar 2020

Lille Birkholm Center

Herlev
Dagvagt 35 timer om ugen til afdeling med 8 midlertidige pladser. Lille Birkholm Center er t af Herlev Kommunes tre Plejecentre. Vi er en lille afdeling der modtager patienter borger fra hospitaler og psykiatri til vurdering og afklaring af borgerne...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019