Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent til dagvagt på rehabiliteringsafdeling

Har du overblik, faglig dygtighed og har du hjertet på rette sted? Så søg stillingen som social- og sundhedsassistent til rehabiliteringsafdelingen på Lærkegård Center i Herlev.
 
Pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter søger vi to social- og sundhedsassistenter til vores rehabiliteringsafdeling på Lærkegård Center. Stillingerne er på 30 – 35 timer ugentligt i dagvagt.
 
Om Lærkegård Center:
Lærkegaard er ét af Herlev Kommunes tre Plejecentre. Vi er beliggende i den nordlige del af Herlev. Der findes 2 afdelinger med i alt 3 bo-grupper i hver. En bo-gruppe består af ca. 8 beboere, i alt 48 på hele plejecentret. Udover de 48 plejeboliger er der 16 midlertidige pladser hvor borgerne kommer efter endt hospitalsophold.

Om stillingen
De midlertidige pladser består af 10 vurderings- og 6 genoptræningspladser. Behandlingen af borgerne kan være kompleks og deres behov kan være meget forskellige. Ofte vil pladserne blive optaget af borgere, der kommer til Lærkegaard Center direkte fra hospitalet. På denne afdeling vil du skulle varetage forskellige pleje/omsorgsopgaver og sygeplejefaglige opgaver
 
Om dig som person og medarbejder
Vi – og ikke mindst borgerne – sætter pris på, at vores nye medarbejdere har godt humør, er serviceminded, kan arbejde tværfagligt og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen.

Derudover forventer vi, at du:
 

  • er autoriseret Social- og Sundhedsassistent og har erfaring (gerne fra hospital)
  • har lyst til at arbejde på en afdeling med stor kompleksitet og løbende udskiftning af borgere
  • har stor indfølingsevne og en positiv tilgang til arbejdet
  • har gode samarbejdsevner og er vant til at arbejde i team, hvor der udvises gensidig respekt og loyalitet
  • skal kunne arbejde selvstændigt og ikke være bange for at have travlt i perioder
  • er personligt og fagligt kompetent og god til vidensdeling
  • ønsker at udvikle dig og lære nyt
  • kan skabe overblik og er kvalitets- og ansvarsbevidst
  • har et godt humør og bidrager med engagement i arbejdsopgaverne
  • kan lide at give og få kollegial sparring
     
Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for at bruge alle dine kompetencer.

Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.

Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder. Den 1. september 2018 overgik vi til KMD Nexus, som vi benytter til planlægning og dokumentation bla. via Ipad.
Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.

Om løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Lene Haurum 44 52 62 94.
Ansøgningen skal ske senest den 20. maj 2019 elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen. Der vil være samtaler i uge 21/22.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014276Phoenix-0f4dd72f12019-04-30T00:00:00Social- og sundhedsassistent til dagvagt på rehabiliteringsafdelingHar du overblik, faglig dygtighed og har du hjertet på rette sted? Så søg stillingen som social- og sundhedsassistent til rehabiliteringsafdelingen på Lærkegård Center i Herlev.
 
Pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter søger vi to social- og sundhedsassistenter til vores rehabiliteringsafdeling på Lærkegård Center. Stillingerne er på 30 – 35 timer ugentligt i dagvagt.
 
Om Lærkegård Center:
Lærkegaard er ét af Herlev Kommunes tre Plejecentre. Vi er beliggende i den nordlige del af Herlev. Der findes 2 afdelinger med i alt 3 bo-grupper i hver. En bo-gruppe består af ca. 8 beboere, i alt 48 på hele plejecentret. Udover de 48 plejeboliger er der 16 midlertidige pladser hvor borgerne kommer efter endt hospitalsophold.

Om stillingen
De midlertidige pladser består af 10 vurderings- og 6 genoptræningspladser. Behandlingen af borgerne kan være kompleks og deres behov kan være meget forskellige. Ofte vil pladserne blive optaget af borgere, der kommer til Lærkegaard Center direkte fra hospitalet. På denne afdeling vil du skulle varetage forskellige pleje/omsorgsopgaver og sygeplejefaglige opgaver
 
Om dig som person og medarbejder
Vi – og ikke mindst borgerne – sætter pris på, at vores nye medarbejdere har godt humør, er serviceminded, kan arbejde tværfagligt og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen.

Derudover forventer vi, at du:
 
  • er autoriseret Social- og Sundhedsassistent og har erfaring (gerne fra hospital)
  • har lyst til at arbejde på en afdeling med stor kompleksitet og løbende udskiftning af borgere
  • har stor indfølingsevne og en positiv tilgang til arbejdet
  • har gode samarbejdsevner og er vant til at arbejde i team, hvor der udvises gensidig respekt og loyalitet
  • skal kunne arbejde selvstændigt og ikke være bange for at have travlt i perioder
  • er personligt og fagligt kompetent og god til vidensdeling
  • ønsker at udvikle dig og lære nyt
  • kan skabe overblik og er kvalitets- og ansvarsbevidst
  • har et godt humør og bidrager med engagement i arbejdsopgaverne
  • kan lide at give og få kollegial sparring
     
Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for at bruge alle dine kompetencer.

Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.

Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder. Den 1. september 2018 overgik vi til KMD Nexus, som vi benytter til planlægning og dokumentation bla. via Ipad.
Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.

Om løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Lene Haurum 44 52 62 94.
Ansøgningen skal ske senest den 20. maj 2019 elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen. Der vil være samtaler i uge 21/22.

2019-05-21T00:50:34.687 Har du overblik, faglig dygtighed og har du hjertet på rette sted? Så søg stillingen som social- og sundhedsassistent til rehabiliteringsafdelingen på Lærkegård Center i Herlev. Pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter søger vi to social- og sundhedsassistenter til vores rehabiliteringsafdeling på Lærkegård Center. Stillingerne er på 30 35 timer ugentligt i dagvagt. Om Lærkegård Center: Lærkegaard er t af Herlev Kommunes tre Plejecentre. Vi er beliggende i den nordlige del af Herlev. Der findes 2 afdelinger med i alt 3 bo-grupper i hver. En bo-gruppe består af ca. 8 beboere, i alt 48 på hele plejecentret. Udover de 48 plejeboliger er der 16 midlertidige pladser hvor borgerne kommer efter endt hospitalsophold. Om stillingen De midlertidige pladser består af 10 vurderings- og 6 genoptræningspladser. Behandlingen af borgerne kan være kompleks og deres behov kan være meget forskellige. Ofte vil pladserne blive optaget af borgere, der kommer til Lærkegaard Center direkte fra hospitalet. På denne afdeling vil du skulle varetage forskellige pleje omsorgsopgaver og sygeplejefaglige opgaver Om dig som person og medarbejder Vi og ikke mindst borgerne sætter pris på, at vores nye medarbejdere har godt humør, er serviceminded, kan arbejde tværfagligt og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen. Derudover forventer vi, at du: er autoriseret Social- og Sundhedsassistent og har erfaring (gerne fra hospital)har lyst til at arbejde på en afdeling med stor kompleksitet og løbende udskiftning af borgerehar stor indfølingsevne og en positiv tilgang til arbejdethar gode samarbejdsevner og er vant til at arbejde i team, hvor der udvises gensidig respekt og loyalitetskal kunne arbejde selvstændigt og ikke være bange for at have travlt i perioderer personligt og fagligt kompetent og god til vidensdelingønsker at udvikle dig og lære nytkan skabe overblik og er kvalitets- og ansvarsbevidsthar et godt humør og bidrager med engagement i arbejdsopgavernekan lide at give og få kollegial sparring Om os og hvad vi kan tilbyde Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for at bruge alle dine kompetencer. Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde. Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder. Den 1. september 2018 overgik vi til KMD Nexus, som vi benytter til planlægning og dokumentation bla. via Ipad. Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed. Om løn og ansættelse Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Lene Haurum 44 52 62 94. Ansøgningen skal ske senest den 20. maj 2019 elektronisk - benyt nedenstående link Send ansøgning til at søge stillingen. Der vil være samtaler i uge 21 22.11jobnet0f4dd72f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://herlev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=6f25bb7f-f508-415d-af4b-712d58d974f30EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3516846Lærkegaard Center11Herlev Bygade 902730HerlevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent751614JobNet4981200498120010030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f4dd72fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f4dd72fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f4dd72f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f4dd72f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/5.jpgSocial- og sundhedsassistent til dagvagt på rehabiliteringsafdeling12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg361628888Lenenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330134446Social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på HjortespringBasic Genindrykning Vil du være med til at give vores beboere en tryg og rar hverdag? Vi søger to nye medarbejdere: En social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 27 timer om ugen i 5 2-rul med weekendarbejde i ulige uger. En social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 28 timer om ugen i 7 7-rul i ulige uger. Om Omsorgscentret Hjortespring Omsorgscentret Hjortespring i Herlev er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune. På Hjortespring er der i alt 158 lejligheder og plejeboliger (inklusive ægteparboliger). Vi er 135 ansatte. Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor vi sætter beboerne i centrum og giver dem en god dag er mangfoldige og har et godt arbejdsmiljø sætter faglighed højt og arbejder tværfagligt har træningsfaciliteter til både beboere og medarbejdere har eget produktionskøkken, som arbejder økologisk holder fast i traditioner og er sammen med beboere til hverdag og fest Desuden vil du få en god introduktion til Hjortespring og vores organisation, værdier og arbejdsgange. Derudover vil du få medindflydelse på kultur, arbejdsmiljø og arbejdsplads. Løn- og ansættelsesvilkår Lønnen forhandles efter principperne i Ny Løn efter gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og FOA. Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller efter aftale. Mere information Har du lyst til at høre mere om stillingerne, kan du kontakte afdelingsleder Helle Block Andersen på 4454 7410 eller forstander Inge Andersen på 4452 1526. Du kan også besøge vores hjemmeside www.omsorgscentrethjortespring.kk.dk. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 17. december 2019. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Genindrykning

Vil du være med til at give vores beboere en tryg og rar hverdag? 

Vi søger to nye medarbejdere:

  • En social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 27 timer om ugen i 5/2-rul med weekendarbejde i ulige uger.
  • En social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 28 timer om ugen i 7/7-rul i ulige uger.

Om Omsorgscentret Hjortespring
Omsorgscentret Hjortespring i Herlev er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune.

På Hjortespring er der i alt 158 lejligheder og plejeboliger (inklusive ægteparboliger). Vi er 135 ansatte.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor vi

  • sætter beboerne i centrum og giver dem en god dag
  • er mangfoldige og har et godt arbejdsmiljø
  • sætter faglighed højt og arbejder tværfagligt
  • har træningsfaciliteter til både beboere og medarbejdere
  • har eget produktionskøkken, som arbejder økologisk
  • holder fast i traditioner og er sammen med beboere til hverdag og fest

Desuden vil du få en god introduktion til Hjortespring og vores organisation, værdier og arbejdsgange. Derudover vil du få medindflydelse på kultur, arbejdsmiljø og arbejdsplads.

Løn- og ansættelsesvilkår
Lønnen forhandles efter principperne i Ny Løn efter gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og FOA. Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller efter aftale.

Mere information
Har du lyst til at høre mere om stillingerne, kan du kontakte afdelingsleder Helle Block Andersen på 4454 7410 eller forstander Inge Andersen på 4452 1526. Du kan også besøge vores hjemmeside www.omsorgscentrethjortespring.kk.dk.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 17. december 2019.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjortespring A 4. salHerlev2019-12-03T14:00:50.8402019-12-17T00:00:00
330136862Social- og sundhedsassistent til dagvagt på HjortespringBasic Er du sosu-assistent så har vi brug for dig! På plejehjemmet Hjortespring vil vi gerne give ældre en god hverdag med mulighed for gode oplevelser og indhold i hverdagen. Vi medvirker til at skabe en tryg og en værdig alderdom, og når den tid kommer også en værdig død. Vi vil gerne have en ny kollega, som vil være med på vores mission. Vi vægter medbestemmelse, samarbejde, faglig udvikling og et godt kollegialt fællesskab højt. Og vi har brug for dig. Vi er en afdeling med 18 beboere. Vi sætter pris på og respekterer, at vores beboere har selvbestemmelsesret og indflydelse på deres hverdag. Hos vores fremtidige kollega lægger vi vægt på, at du er fagligt dygtig og ønsker at bidrage til, at beboerne har en tryg og indholdsrig hverdag. Tillige ønsker vi en kollega, som har gode samarbejdsevner, humor, er fleksibel og loyal. Vi kan til gengæld tilbyde en arbejdsplads med et godt psykisk arbejdsmiljø og stabile, engagerede og positive kollegaer. Opgaverne er meget varierende, bl.a. pleje- og omsorgsopgaver, sundhedsfaglig dokumentation, medicinhåndtering. Ansættelsesvilkår Stillingen er ledig fra 1. januar eller efter aftale. Du bliver ansat 34 timer ugentligt i dagvagt med weekendvagt hver 3. weekend. Yderligere information Du kan få mere viden om afdelingen og opgaverne ved at henvende dig til afdelingsleder Helle Block Andersen på 4454 7410. Og du kan læse mere om Hjortespring på omsorgscentrethjortespring.kk.dk. Søg via nedenstående link senest fredag den 20. december 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Er du sosu-assistent – så har vi brug for dig!

På plejehjemmet Hjortespring vil vi gerne give ældre en god hverdag med mulighed for gode oplevelser og indhold i hverdagen.

Vi medvirker til at skabe en tryg og en værdig alderdom, og når den tid kommer – også en værdig død. Vi vil gerne have en ny kollega, som vil være med på vores mission.
Vi vægter medbestemmelse, samarbejde, faglig udvikling og et godt kollegialt fællesskab højt. Og vi har brug for dig.

Vi er en afdeling med 18 beboere. Vi sætter pris på og respekterer, at vores beboere har selvbestemmelsesret og indflydelse på deres hverdag.

Hos vores fremtidige kollega lægger vi vægt på, at du er fagligt dygtig og ønsker at bidrage til, at beboerne har en tryg og indholdsrig hverdag.
Tillige ønsker vi en kollega, som har gode samarbejdsevner, humor, er fleksibel og loyal.

Vi kan til gengæld tilbyde en arbejdsplads med et godt psykisk arbejdsmiljø og stabile, engagerede og positive kollegaer.

Opgaverne er meget varierende, bl.a. pleje- og omsorgsopgaver, sundhedsfaglig dokumentation, medicinhåndtering.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er ledig fra 1. januar eller efter aftale. Du bliver ansat 34 timer ugentligt i dagvagt med weekendvagt hver 3. weekend.

Yderligere information
Du kan få mere viden om afdelingen og opgaverne ved at henvende dig til afdelingsleder Helle Block Andersen på 4454 7410.

Og du kan læse mere om Hjortespring på omsorgscentrethjortespring.kk.dk.

Søg via nedenstående link senest fredag den 20. december 2019

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjortespring A 3. salHerlev2019-12-06T17:00:18.0732019-12-20T00:00:00
330140453Stokholtbuen søger en social- og sundhedsassistentBasic Højst på vores ønskeseddel i år står, at vi i 2020 gerne vil byde en nysgerrig og faglig velfunderet kollega velkommen, og med på vores rejse til at blive Danmarks bedste helhedstilbud til målgruppen. Helt specifikt ønsker vi os en social- og sundhedsassistent, måske står vi også øverst på din ønskeseddel? Du vil blive en del af et allerede tværfagligt hus, hvor alle arbejder ud fra vores definerede kerneopgave, med fokus på, hvordan vi som ressourcepersoner fagligt og personligt kan bidrage til at understøtte den enkelte borgers liv. Vi understøtter den enkelte borgers ønsker for et godt, sundt og værdigt liv. Vi tager udgangspunkt i borgerens ønsker, ressourcer og netværk og finder de bedste løsninger sammen med borgeren Vi ønsker at sætte handling bag vores ord, hvorfor vi er påbegyndt en proces, med dynamiske sammensatte ressourceteams, for derved at kunne nå hele vejen rundt om den enkelte borger. Dette kræver en mangfoldig og tværfaglig personalegruppe, derfor er vi på udkig efter en spændende profil, der har helt særlige kvalifikationer og kompetencer, som ønsker at sætte dem i spil sammen med os.OM DIGDu er drevet af, at ville udvikle din værkstøjskasse i takt med de behov som vores kerneopgaveløsning har behov for, og vi forventer derfor, at du løbende deltager bidrager til din egen kontinuerlige kompetenceudvikling bl.a. ved at deltage i faglige refleksionsrum med dine øvrige kollegaer og leder.For at komme i betragtning til jobbet kræver det, at du er professionel, faglig velfunderet og heraf er bevist om egne kompetenceområder.Endvidere forventer vi, at du er handlekraftig og villig til at tage ansvar, også når det handler om at lære fra sig. At du som person er struktureret, og deraf evner at planlægge og udfører aftalte opgaver, samt at du formår at dokumentere praksis. Det er ligeledes et krav, at du besidder et nuanceret menneskesyn, og altid er nysgerrig i mødet med den enkelte borger, og deraf formår at reflektere over egen praksis.Ligeledes forventer vi, at du oplever helhedspleje, herunder personlig pleje som en naturlig del af dit arbejde.Beboernes miljø er struktureret og forudsigeligt, men arbejdsopgaverne kalder på, at du er omstillingsparat og fleksibel.På Stokholtbuen tilknyttes du, ved ansættelsesstart, en mentor der de første 3 måneder vil sikre din introduktion til arbejdspladsen og medvirke til at du hurtigt opnår viden og tryghed omkring Stokholtbuen, vores tilgange, metoder og ikke mindst vores menneskesyn, hvorfor vi ikke har en forventning om, at du har direkte erfaring med vores målgruppe.Alle fastansatte forventes at deltage i et 4 ugers uddannelsesforløb i neuropsykologi og neuropædagogik, inden for det 1. års ansættelse. De opnåede kompetencer understøttes desuden af 4-6 årlige fagsupervisioner af de undervisere som forestår uddannelsesforløbet. Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, hører vi meget gerne fra dig.Inden du ansøger, ser vi meget gerne, at du læser om os på vores hjemmeside www.stokholtbuen.dk HVEM BOR PÅ STOKHOLTBUEN?Stokholtbuen er et helhedstilbud for 36 voksne mennesker mellem 20- 64 år med autismespektrum forstyrrelser og andre følgehandicaps herunder moderat svær mental retardering. Det er således mennesker på et lavt udviklingstrin, der bor på Stokholtbuen og støtteniveauet er derfor omfangsrigt.LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Der er mulighed for individuel forhandling med baggrund i kvalifikationer.Arbejdstid er som udgangspunkt skiftende tjeneste (dag aften tjeneste, samt hver anden weekend).YDERLIGERE INFORMATIONDu er velkommen til at kontakte vores leder, Christine Walentin Skøtt på telefon 4477 6203, såfremt du ønsker at hører mere om stillingerne, på hverdage i dagtimerne.ANSØGNINGSFRIST: 12. JANUAR 2020Der afholdes ansættelsessamtaler løbende, så send allerede din ansøgning i dag.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Højst på vores ønskeseddel i år står, at vi i 2020 gerne vil byde en nysgerrig og faglig velfunderet kollega velkommen, og med på vores rejse til at blive Danmarks bedste helhedstilbud til målgruppen. Helt specifikt ønsker vi os en social- og sundhedsassistent, måske står vi også øverst på din ønskeseddel?

Du vil blive en del af et allerede tværfagligt hus, hvor alle arbejder ud fra vores definerede kerneopgave, med fokus på, hvordan vi som ressourcepersoner fagligt og personligt kan bidrage til at understøtte den enkelte borgers liv.

”Vi understøtter den enkelte borgers ønsker for et godt, sundt og værdigt liv. Vi tager udgangspunkt i borgerens ønsker, ressourcer og netværk og finder de bedste løsninger sammen med borgeren”

Vi ønsker at sætte handling bag vores ord, hvorfor vi er påbegyndt en proces, med dynamiske sammensatte ressourceteams, for derved at kunne nå hele vejen rundt om den enkelte borger. Dette kræver en mangfoldig og tværfaglig personalegruppe, derfor er vi på udkig efter en spændende profil, der har helt særlige kvalifikationer og kompetencer, som ønsker at sætte dem i spil sammen med os.

OM DIG
Du er drevet af, at ville udvikle din værkstøjskasse i takt med de behov som vores kerneopgaveløsning har behov for, og vi forventer derfor, at du løbende deltager/bidrager til din egen kontinuerlige kompetenceudvikling bl.a. ved at deltage i faglige refleksionsrum med dine øvrige kollegaer og leder.

For at komme i betragtning til jobbet kræver det, at du er professionel, faglig velfunderet og heraf er bevist om egne kompetenceområder.
Endvidere forventer vi, at du er handlekraftig og villig til at tage ansvar, også når det handler om at lære fra sig. At du som person er struktureret, og deraf evner at planlægge og udfører aftalte opgaver, samt at du formår at dokumentere praksis.  
Det er ligeledes et krav, at du besidder et nuanceret menneskesyn, og altid er nysgerrig i mødet med den enkelte borger, og deraf formår at reflektere over egen praksis.
Ligeledes forventer vi, at du oplever helhedspleje, herunder personlig pleje som en naturlig del af dit arbejde.
Beboernes miljø er struktureret og forudsigeligt, men arbejdsopgaverne kalder på, at du er omstillingsparat og fleksibel.

På Stokholtbuen tilknyttes du, ved ansættelsesstart, en mentor der de første 3 måneder vil sikre din introduktion til arbejdspladsen og medvirke til at du hurtigt opnår viden og tryghed omkring Stokholtbuen, vores tilgange, metoder og ikke mindst vores menneskesyn, hvorfor vi ikke har en forventning om, at du har direkte erfaring med vores målgruppe.

Alle fastansatte forventes at deltage i et 4 ugers uddannelsesforløb i neuropsykologi og neuropædagogik, inden for det 1. års ansættelse. De opnåede kompetencer understøttes desuden af 4-6 årlige fagsupervisioner af de undervisere som forestår uddannelsesforløbet.
 
Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, hører vi meget gerne fra dig.

Inden du ansøger, ser vi meget gerne, at du læser om os på vores hjemmeside www.stokholtbuen.dk

HVEM BOR PÅ STOKHOLTBUEN?
Stokholtbuen er et helhedstilbud for 36 voksne mennesker mellem 20- 64 år med autismespektrum forstyrrelser og andre følgehandicaps herunder moderat/svær mental retardering. Det er således mennesker på et lavt udviklingstrin, der bor på Stokholtbuen og støtteniveauet er derfor omfangsrigt.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Der er mulighed for individuel forhandling med baggrund i kvalifikationer.
Arbejdstid er som udgangspunkt skiftende tjeneste (dag/aften tjeneste, samt hver anden weekend).

YDERLIGERE INFORMATION
Du er velkommen til at kontakte vores leder, Christine Walentin Skøtt på telefon 4477 6203, såfremt du ønsker at hører mere om stillingerne, på hverdage i dagtimerne.

ANSØGNINGSFRIST: 12. JANUAR 2020
Der afholdes ansættelsessamtaler løbende, så send allerede din ansøgning i dag.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

ORS/BK-Byvaaben_small.pngStokholtbuenHerlev2019-12-12T18:44:22.4402020-01-12T00:00:00
330134865Social-og sundhedshjælper / -assistent til vores udekørende teamProfile DFS Plus søger social og sundhedshjælper assistent til vores udekørende team i dagvagt og aftenvagt som kører for Albertslund, Brøndby og Høje Tåstrup kommune. Vi tilbyder:En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og personlige kompetencer.En arbejdsplads hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt og personlige relationer sættes højst på dagsorden.Kompetente og engagerende kollegaer, der tager ansvar for både kvalitet og udviklingstiltag.En arbejdsplads hvor du vil få medansvar og medindflydelse.Løn efter overenskomst.Vi forventer, at duEr uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent.Er fagligt velfunderet og ansvarsbevidst.Er mødestabil, fleksibel og positiv.Arbejder rehabiliterende og motiverende i samarbejdet med borgerne.Er fleksibel, har en høj faglig standard og kan bevare overblikket - også når der er travlt.Er imødekommende og tager et naturligt medansvar på din arbejdsplads.Har erfaring med elektronisk dokumentation.Har kørekort.DFS plus er en privat hjemmepleje der samarbejder med Albertslund, Brøndby og Høje Taastrup Kommune siden 2003. DFS plus yder hjælp for ca. 1000 borger og beskæftiger ca. 120 medarbejder. Vi vil være kendt for den bedste kvalitet, sikker og præcis levering samt høj service. Vi er en virksomhed hvor der hersker et godt arbejdsklima og hvor medarbejder følger sig værdsatte. Hvis vi skal sætte ord på vores værdier i DFS plus kan vi nævne:Respekt og dialogAnsvar og indflydelseNærvær og kvalitetIndhold i hverdagenVækker dette din nysgerrighed og har du lyst at være en af os, og bidrage til DFS plus bliver endnu spændende arbejdsplads hører vi gerne fra dig. For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores HR leder Gudrun Lüdecke på 60 26 48 07 eller Driftschef Amela Sokol på 60 26 48 12 Ansøgning sendes via knappen Send ansøgning .Ansøgninger behandles løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Se mere på vores ansøgersite: https: dfs-plus.ofir.com
DFS Plus søger social og sundhedshjælper/assistent til vores udekørende team i dagvagt og aftenvagt som kører for Albertslund, Brøndby og Høje Tåstrup kommune. 

Vi tilbyder:
  • En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og personlige kompetencer.
  • En arbejdsplads hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt og personlige relationer sættes højst på dagsorden.
  • Kompetente og engagerende kollegaer, der tager ansvar for både kvalitet og udviklingstiltag.
  • En arbejdsplads hvor du vil få medansvar og medindflydelse.
  • Løn efter overenskomst.
Vi forventer, at du
  • Er uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent.
  • Er fagligt velfunderet og ansvarsbevidst.
  • Er mødestabil, fleksibel og positiv.
  • Arbejder rehabiliterende og motiverende i samarbejdet med borgerne.
  • Er fleksibel, har en høj faglig standard og kan bevare overblikket - også når der er travlt.
  • Er imødekommende og tager et naturligt medansvar på din arbejdsplads.
  • Har erfaring med elektronisk dokumentation.
  • Har kørekort.
DFS plus er en privat hjemmepleje der samarbejder med Albertslund, Brøndby og Høje Taastrup Kommune siden 2003.

DFS plus yder hjælp for ca. 1000 borger og beskæftiger ca. 120 medarbejder.

Vi vil være kendt for den bedste kvalitet, sikker og præcis levering samt høj service.

Vi er en virksomhed hvor der hersker et godt arbejdsklima og hvor medarbejder følger sig værdsatte.

Hvis vi skal sætte ord på vores værdier i DFS plus kan vi nævne:
  • Respekt og dialog
  • Ansvar og indflydelse
  • Nærvær og kvalitet
  • Indhold i hverdagen
Vækker dette din nysgerrighed og har du lyst at være en af os, og bidrage til DFS plus bliver endnu spændende arbejdsplads hører vi gerne fra dig.

For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores HR leder Gudrun Lüdecke på 60 26 48 07 eller Driftschef Amela Sokol på 60 26 48 12

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning".
Ansøgninger behandles løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.




Se mere på vores ansøgersite: https://dfs-plus.ofir.com

ORS/Small/0e24d15f_logo.pngDFS Plus ApSTaastrup2019-12-04T02:00:48.9902020-01-17T00:00:00
330126275Erfaren SOSU med lyst til faglig udfordringRobot Sæt din stærke faglighed i spil, og sikr livskvalitet for ung mand med kronisk lidelse. Din faglighed skinner igennem hver dag Fra dag 1 får du en meget vigtig funktion. Du bliver støtte og hjælper for en ung mand på 23 år, som har den kroniske Spielmeyer Vogt-diagnose. Det er vigtigt, at du er stærk i din grundlæggende sygepleje og yder dit allerbedste hver dag, du er på job. Du er med til at sikre, at den unge mand oplever stor livskvalitet, på trods af de udfordringer han må leve med. Her sætter du i den grad din faglighed i spil. Du er aldrig alene Du får nemlig en fast rådgiver, som du altid kan søge råd og vejledning hos. Du bliver en del af et fleksibelt team, som er gode til at hjælpe ved ferie og sygdom. Så det forventer vi også, at du er. Teamet er derudover præget af stor faglighed og består af både pædagoger og sundhedsfagligt personale. Der er derfor mulighed for tværfaglig sparring. Teamet er superviseret hver 3. måned og afholder personalemøder hver 2. måned. Hos os kan du være sikker på, at der er ordnede forhold. Vi tilbyder løn og pension efter overenskomst samt ansvars- og arbejdsskadeforsikring. Du udvikler dig både personligt og fagligt hver dag, du er på job. Det kan du slet ikke undgå, når du er sammen med mennesker. Arbejdstid Du er klar til at tage ca. 8 vagter a 12 timer på 4 uger. Vagterne fordeler sig på både dagvagter og nattevagter. Du er en erfaren SOSU er Du er uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent. Det er et absolut krav. Derudover har du erfaring fra jobs, hvor din faglighed er blevet sat i spil i samme grad, som det bliver her. Du skal have kørekort til almindelig bil og have mod på at køre handicapbilen, hvis I skal ud at køre. Derudover er det et ufravigeligt krav, at du er ikke ryger overhovedet. Heller ikke lejlighedsvist, da manden ikke tåler antydningen af røg. Har du derudover kendskab til demens, er det absolut en fordel. Kan du se dig selv i jobbet? Så tøv ikke - send en ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket nedenfor. Husk, at du skal være logget ind på din profil for at søge. Finder vi dig relevant til stillingen, ringer vi til dig. Uanset hvad så får du svar på din ansøgning så hurtigt som muligt. Vi håber dog på din tålmodighed, hvis det trækker lidt ud. Det er vigtigt for os, at vi får lavet det helt rette match mellem borgeren og hjælperen. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte rådgiver Lone Nielsen eller rekrutteringskonsulent Majbritt Egelund Rasmussen. Begge på telefon 36 34 79 00. Vi er mennesker, der hjælper mennesker DUOS hjælper mennesker i hverdagen og understøtter dem i svære situationer. Som en af Danmarks største og ældste velfærdsleverandører stræber vi efter at være til stede der, hvor behovet er. Vi kender betydningen af den rette empati og den rette faglige viden, og vi ved, at vi skal sætte borgeren i centrum og opbygge tillid, hvis vores ydelser skal have værdi. Kom og vær med på DUOS-holdet. Og gør en vigtig forskel for et andet menneske. Vi glæder os til at høre fra dig. Søg stillingen

Sæt din stærke faglighed i spil, og sikr livskvalitet for ung mand med kronisk lidelse.

Din faglighed skinner igennem – hver dag
Fra dag 1 får du en meget vigtig funktion. Du bliver støtte og hjælper for en ung mand på 23 år, som har den kroniske Spielmeyer Vogt-diagnose. Det er vigtigt, at du er stærk i din grundlæggende sygepleje og yder dit allerbedste hver dag, du er på job.

Du er med til at sikre, at den unge mand oplever stor livskvalitet, på trods af de udfordringer han må leve med. Her sætter du i den grad din faglighed i spil.

Du er aldrig alene
Du får nemlig en fast rådgiver, som du altid kan søge råd og vejledning hos. Du bliver en del af et fleksibelt team, som er gode til at hjælpe ved ferie og sygdom. Så det forventer vi også, at du er. Teamet er derudover præget af stor faglighed og består af både pædagoger og sundhedsfagligt personale. Der er derfor mulighed for tværfaglig sparring. Teamet er superviseret hver 3. måned og afholder personalemøder hver 2. måned.

Hos os kan du være sikker på, at der er ordnede forhold. Vi tilbyder løn og pension efter overenskomst samt ansvars- og arbejdsskadeforsikring. Du udvikler dig både personligt og fagligt hver dag, du er på job. Det kan du slet ikke undgå, når du er sammen med mennesker.

Arbejdstid
Du er klar til at tage ca. 8 vagter a 12 timer på 4 uger. Vagterne fordeler sig på både dagvagter og nattevagter.

Du er en erfaren SOSU’er
Du er uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent. Det er et absolut krav. Derudover har du erfaring fra jobs, hvor din faglighed er blevet sat i spil i samme grad, som det bliver her.

Du skal have kørekort til almindelig bil og have mod på at køre handicapbilen, hvis I skal ud at køre.

Derudover er det et ufravigeligt krav, at du er ikke ryger overhovedet. Heller ikke lejlighedsvist, da manden ikke tåler antydningen af røg.

Har du derudover kendskab til demens, er det absolut en fordel.

Kan du se dig selv i jobbet?
Så tøv ikke - send en ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket nedenfor. Husk, at du skal være logget ind på din profil for at søge. Finder vi dig relevant til stillingen, ringer vi til dig. Uanset hvad så får du svar på din ansøgning så hurtigt som muligt. Vi håber dog på din tålmodighed, hvis det trækker lidt ud. Det er vigtigt for os, at vi får lavet det helt rette match mellem borgeren og hjælperen.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte rådgiver Lone Nielsen eller rekrutteringskonsulent Majbritt Egelund Rasmussen. Begge på telefon 36 34 79 00.

Vi er mennesker, der hjælper mennesker
DUOS hjælper mennesker i hverdagen og understøtter dem i svære situationer. Som en af Danmarks største og ældste velfærdsleverandører stræber vi efter at være til stede der, hvor behovet er. Vi kender betydningen af den rette empati og den rette faglige viden, og vi ved, at vi skal sætte borgeren i centrum og opbygge tillid, hvis vores ydelser skal have værdi.

Kom og vær med på DUOS-holdet. Og gør en vigtig forskel for et andet menneske. Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg stillingen

DUOS A/SMåløv2019-11-18T00:00:002020-01-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på Hjortespring

Hjortespring A 4. sal

Herlev
Genindrykning Vil du være med til at give vores beboere en tryg og rar hverdag? Vi søger to nye medarbejdere: En social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 27 timer om ugen i 5 2-rul med weekendarbejde i ulige uger. En social- og sundhe...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Social- og sundhedsassistent til dagvagt på Hjortespring

Hjortespring A 3. sal

Herlev
Er du sosu-assistent så har vi brug for dig! På plejehjemmet Hjortespring vil vi gerne give ældre en god hverdag med mulighed for gode oplevelser og indhold i hverdagen. Vi medvirker til at skabe en tryg og en værdig alderdom, og når den tid kommer ...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Stokholtbuen søger en social- og sundhedsassistent

Stokholtbuen

Herlev
Højst på vores ønskeseddel i år står, at vi i 2020 gerne vil byde en nysgerrig og faglig velfunderet kollega velkommen, og med på vores rejse til at blive Danmarks bedste helhedstilbud til målgruppen. Helt specifikt ønsker vi os en social- og sundhe...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:12. januar 2020

Social-og sundhedshjælper / -assistent til vores udekørende team

DFS Plus ApS

Taastrup
DFS Plus søger social og sundhedshjælper assistent til vores udekørende team i dagvagt og aftenvagt som kører for Albertslund, Brøndby og Høje Tåstrup kommune. Vi tilbyder:En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og per...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:17. januar 2020

Erfaren SOSU med lyst til faglig udfordring

DUOS A/S

Måløv
Sæt din stærke faglighed i spil, og sikr livskvalitet for ung mand med kronisk lidelse. Din faglighed skinner igennem hver dag Fra dag 1 får du en meget vigtig funktion. Du bliver støtte og hjælper for en ung mand på 23 år, som har den kroniske Spie...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:13. januar 2020