Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent til Deborah Centret

Er du, som social- og sundhedsassistent, til korte arbejdsdage – så se her!

Brænder du for at yde omsorg og høj faglighed i tæt samarbejde med kolleger? Vil du være en del af en velfungerende mindre arbejdsplads? Er omstillingsparathed dit kendetegn? Så er du måske vores nye medarbejder.

Vi søger en social- og sundhedsassistent i dagvagt pr. 1. august 2019 eller snarest herefter.

Stillingen er på 21-28 timer ugentligt med weekendvagt hver 2. uge. Forventelig mødetid er kl. 7.30-13.30.

Vi søger en social- og sundhedsassistent, som

  • trives med en vis grad af uforudsigelighed og er meget omstillingsparat
  • er fagligt velfunderet
  • kan varetage daglig pleje af 3-5 beboere og/eller delvis springerfunktion i huset
  • er fleksibel og kan justere arbejdet efter beboernes behov med hensyn til tid, sted og metode
  • kan arbejde ud fra fælles mål og tage medansvar for helheden
  • vægter samarbejdet højt, har et positivt livssyn og har fokus på at udnytte kompetencer optimalt kolleger imellem
  • har lyst til indflydelse og udfordringer
  • har et godt overblik og har rummelighed til professionel kontakt med såvel beboere som pårørende

Vi tilbyder

  • moderne rammer og mulighed for indflydelse på en spændende og udfordrende arbejdsplads
  • engagerede og dynamiske kolleger
  • løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst samt kvalifikationer
  • en arbejdsplads, hvor medarbejdertrivsel vægtes højt

Deborah Centret er et jødisk plejecenter, som har driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Vores 44 beboere lever indenfor rammerne af den jødiske kultur, herunder kosher-levereglerne. Du behøver ikke at have kendskab til de jødiske leveregler, da grundig oplæring gives.

Mere information

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Tina Møller på 8232 5147 eller 4042 6140 eller afdelingsleder Katrine Reffstrup Hansen på 8232 5157 eller 5152 0630.

Sammen med din ansøgning bedes du uploade CV, uddannelsesbevis samt eventuel anden relevant dokumentation.

Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019

Samtaler bliver afholdt i uge 30/31.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050853Phoenix-05ac1aa712019-06-28T17:00:10.360Social- og sundhedsassistent til Deborah Centret

Er du, som social- og sundhedsassistent, til korte arbejdsdage – så se her!

Brænder du for at yde omsorg og høj faglighed i tæt samarbejde med kolleger? Vil du være en del af en velfungerende mindre arbejdsplads? Er omstillingsparathed dit kendetegn? Så er du måske vores nye medarbejder.

Vi søger en social- og sundhedsassistent i dagvagt pr. 1. august 2019 eller snarest herefter.

Stillingen er på 21-28 timer ugentligt med weekendvagt hver 2. uge. Forventelig mødetid er kl. 7.30-13.30.

Vi søger en social- og sundhedsassistent, som

  • trives med en vis grad af uforudsigelighed og er meget omstillingsparat
  • er fagligt velfunderet
  • kan varetage daglig pleje af 3-5 beboere og/eller delvis springerfunktion i huset
  • er fleksibel og kan justere arbejdet efter beboernes behov med hensyn til tid, sted og metode
  • kan arbejde ud fra fælles mål og tage medansvar for helheden
  • vægter samarbejdet højt, har et positivt livssyn og har fokus på at udnytte kompetencer optimalt kolleger imellem
  • har lyst til indflydelse og udfordringer
  • har et godt overblik og har rummelighed til professionel kontakt med såvel beboere som pårørende

Vi tilbyder

  • moderne rammer og mulighed for indflydelse på en spændende og udfordrende arbejdsplads
  • engagerede og dynamiske kolleger
  • løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst samt kvalifikationer
  • en arbejdsplads, hvor medarbejdertrivsel vægtes højt

Deborah Centret er et jødisk plejecenter, som har driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Vores 44 beboere lever indenfor rammerne af den jødiske kultur, herunder kosher-levereglerne. Du behøver ikke at have kendskab til de jødiske leveregler, da grundig oplæring gives.

Mere information

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Tina Møller på 8232 5147 eller 4042 6140 eller afdelingsleder Katrine Reffstrup Hansen på 8232 5157 eller 5152 0630.

Sammen med din ansøgning bedes du uploade CV, uddannelsesbevis samt eventuel anden relevant dokumentation.

Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019

Samtaler bliver afholdt i uge 30/31.

2019-07-24T00:50:55.637 Er du, som social- og sundhedsassistent, til korte arbejdsdage så se her! Brænder du for at yde omsorg og høj faglighed i tæt samarbejde med kolleger? Vil du være en del af en velfungerende mindre arbejdsplads? Er omstillingsparathed dit kendetegn? Så er du måske vores nye medarbejder. Vi søger en social- og sundhedsassistent i dagvagt pr. 1. august 2019 eller snarest herefter. Stillingen er på 21-28 timer ugentligt med weekendvagt hver 2. uge. Forventelig mødetid er kl. 7.30-13.30. Vi søger en social- og sundhedsassistent, som trives med en vis grad af uforudsigelighed og er meget omstillingsparat er fagligt velfunderet kan varetage daglig pleje af 3-5 beboere og eller delvis springerfunktion i huset er fleksibel og kan justere arbejdet efter beboernes behov med hensyn til tid, sted og metode kan arbejde ud fra fælles mål og tage medansvar for helheden vægter samarbejdet højt, har et positivt livssyn og har fokus på at udnytte kompetencer optimalt kolleger imellem har lyst til indflydelse og udfordringer har et godt overblik og har rummelighed til professionel kontakt med såvel beboere som pårørende Vi tilbyder moderne rammer og mulighed for indflydelse på en spændende og udfordrende arbejdsplads engagerede og dynamiske kolleger løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst samt kvalifikationer en arbejdsplads, hvor medarbejdertrivsel vægtes højt Deborah Centret er et jødisk plejecenter, som har driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Vores 44 beboere lever indenfor rammerne af den jødiske kultur, herunder kosher-levereglerne. Du behøver ikke at have kendskab til de jødiske leveregler, da grundig oplæring gives. Mere information Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Tina Møller på 8232 5147 eller 4042 6140 eller afdelingsleder Katrine Reffstrup Hansen på 8232 5157 eller 5152 0630. Sammen med din ansøgning bedes du uploade CV, uddannelsesbevis samt eventuel anden relevant dokumentation. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019 Samtaler bliver afholdt i uge 30 31.10Phoenix05ac1aa7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159291&DepartmentId=20121&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3554104Deborah Centret11Bryggergade 12100København ØDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent785746KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15929100028-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05ac1aa7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=05ac1aa7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05ac1aa7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05ac1aa7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/3.jpgSocial- og sundhedsassistent til Deborah Centret12009231Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg362149589mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330125597Social- og sundhedsassistent på Plejecentret KærboBasic Genopslag Søger du nye gode kollegaer og et sted med høj trivsel? Så leder vi efter lige netop dig på Plejecentret Kærbo? Vi søger en social- og sundhedsassistent i dagvagt på 35 timer ugentligt med weekendarbejde hver 3. weekend. Plejecentret Kærbo ligger på Østerbro, og her bor 56 beboere. På Kærbo kan du få lov til at sætte beboeren i centrum, for vi arbejder med beboerdemokrati og beboerindflydelse for at skabe livsglæde og trivsel for den enkelte. Vi ser det som en vigtig opgave at skabe sammenhæng og støtte beboeren gennem dialog, fællesskab og faglighed. På Kærbo har vi gennem de sidste år arbejdet med faglig udvikling og vi er stolte af den høje faglighed, vi har. Det betyder at vi har stort fokus på den gode introduktion og løbende kompetenceudvikling gennem undervisning men det skal også være sjovt at gå på arbejde og det er det! Vi er optaget af, at du: er fagligt velfunderet, men vi har også lyst til at klæde dig fagligt på til opgaven, hvis du har brug for det har fokus på såvel en god omsorgsfuld pleje som en god dokumentation har lyst til at udvikles og ønsker at være en del af den faglige udvikling på Kærbo. Vi arbejder bl.a. med tidlig opsporing og forebyggelige indlæggelser, triage, forbedringsindsatsen på bl.a. medicinområdet, ernæringsindsats og fald, palliation og dokumentation. Næste nye opgave er e-tavler. er anerkendende, medinddragende og på trods af mange bolde i luften er handlekraftig og kan bevare et godt humør ligesom os andre ønsker det gode samarbejde med både beboere, pårørende og kollegaer og vil være med til at gøre en positiv forskel ved at skabe det gode hverdagsliv med medbestemmelse for beboeren kan se dig selv som en del af Kærbos værdier Kan du se dig selv i ovenstående, så er det netop dig, vi søger på Kærbo. Vi tilbyder dig en attraktiv arbejdsplads med højt til loftet , gode kollegaer, personlig og faglig udvikling og god trivsel. Tiltrædelse: hurtigst muligt eller 1. januar 2020. Mere information Du er hjertelig velkommen til at besøge os på Kærbo eller ring, så vi kan fortælle dig mere om stillingen. Du kan kontakte afdelingsleder Aneela Shah på 6138 5087 eller forstander Jannie Vestergaard på 5126 8511. Søg via nedenstående link senest mandag den 16. december 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Genopslag  

Søger du nye gode kollegaer – og et sted med høj trivsel? Så leder vi efter lige netop dig på Plejecentret Kærbo? 

Vi søger en social- og sundhedsassistent i dagvagt på 35 timer ugentligt med weekendarbejde hver 3. weekend.  

Plejecentret Kærbo ligger på Østerbro, og her bor 56 beboere. 

På Kærbo kan du få lov til at sætte beboeren i centrum, for vi arbejder med beboerdemokrati og beboerindflydelse for at skabe livsglæde og trivsel for den enkelte. Vi ser det som en vigtig opgave at skabe sammenhæng og støtte beboeren gennem dialog, fællesskab og faglighed. 

På Kærbo har vi gennem de sidste år arbejdet med faglig udvikling og vi er stolte af den høje faglighed, vi har. Det betyder at vi har stort fokus på den gode introduktion og løbende kompetenceudvikling gennem undervisning – men det skal også være sjovt at gå på arbejde – og det er det! 

Vi er optaget af, at du:  

  • er fagligt velfunderet, men vi har også lyst til at “klæde” dig fagligt på til opgaven, hvis du har brug for det 
  • har fokus på såvel en god omsorgsfuld pleje som en god dokumentation
  • har lyst til at udvikles og ønsker at være en del af den faglige udvikling på Kærbo. Vi arbejder bl.a. med tidlig opsporing og forebyggelige indlæggelser, triage, forbedringsindsatsen på bl.a. medicinområdet, ernæringsindsats og fald, palliation og dokumentation. Næste nye opgave er e-tavler. 
  • er anerkendende, medinddragende og på trods af mange bolde i luften er handlekraftig og kan bevare et godt humør – ligesom os andre
  • ønsker det gode samarbejde med både beboere, pårørende og kollegaer og vil være med til at gøre en positiv forskel ved at skabe det gode hverdagsliv med medbestemmelse for beboeren
  • kan se dig selv som en del af Kærbos værdier 

Kan du se dig selv i ovenstående, så er det netop dig, vi søger på Kærbo. 

Vi tilbyder dig en attraktiv arbejdsplads med 'højt til loftet', gode kollegaer, personlig og faglig udvikling og god trivsel.  

Tiltrædelse: hurtigst muligt eller 1. januar 2020. 

Mere information
Du er hjertelig velkommen til at besøge os på Kærbo eller ring, så vi kan fortælle dig mere om stillingen. Du kan kontakte afdelingsleder Aneela Shah på 6138 5087 eller forstander Jannie Vestergaard på 5126 8511. 

Søg via nedenstående link senest mandag den 16. december 2019 

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 
 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKærboKøbenhavn Ø2019-11-15T16:04:58.4902019-12-16T00:00:00
330123858Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte - på et af Danmarks dejligste plejehjemBasic Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte på et af Danmarks dejligste plejehjem Livet skal leves hele livet Vil du også have et job der giver mening, hvor du gør en forskel, og livet skal leves - hele livet Vi søger en aftenvagt:Stillingen er på 28 timer om ugen. Vi arbejder 5-2 med arbejde hver 2. weekend.Vi søger en nattevagt: Stillingen er 28 timer om ugen. Vi arbejder 7-7 og denne stilling er fra mandag til søndag.På OK-Fonden Lotte har vi fokus på at understøtte værdighed hos den enkelte. Vi lægger vægt på, at den pleje der ydes samt samspillet mellem personalet og beboerne altid tager udgangspunkt i beboernes egne ønsker, behov, ressourcer og livshistorie. Vi har høje ambitioner for den sygeplejefaglige udvikling, og vi har en personcentreret tilgang til vores beboere. Vi arbejder med rehabilitering, har herigennem beboerens livskvalitet i centrum. Vi lægger vægt på at skabe en hjemlig ramme, der danner rum for gode relationer og meningsfuldt samvær. På OK- Fonden Lotte er vi opmærksomme på, at vi er i en fortsat udviklingsproces, hvor vi lærer af de gode erfaringer vi gør os, bruger dialogen og den kollegiale feed-back til at blive bedre.OK-Fonden Lotte er et moderne plejecenter, som er fordelt på 3 afdelinger, med plads til 60 beboere. Vi har vores eget køkken og fysioterapi. Vi har vores egen tagterrasse, med udsigt over hele Frederiksberg.OK-Fonden Lotte er en selvejende institution der har driftsoverenskomst med Frederiksberg Kommune Du kan forvente: At vi har fokus på kerneopgaven, som er at sikre kvalitet og værdighed i beboernes livSygeplejefaglige opgaver, herunder komplekse sygeplejeopgaverSygeplejefagligt ansvar for en gruppe beboereFokus på et tværfagligt samarbejdeSamarbejde med pårørendeEn positiv og uformel personalegruppe, hvor samarbejde, humor og faglighed vægtes højtVi forventer at du:Kan anvende din sygeplejefaglige viden i den kliniske praksis samt er reflekterende over denneHar viden og erfaring med tværfagligt samarbejde og koordinationTrives med ansvar, er struktureret og kan bidrage til at planlægge dit eget og andres arbejdeSer dig selv, som rollemodel der kan skabe gode rammer for vores beboere og pårørendeEr positiv og anerkendende i samarbejdsrelationerEr god til at motivere og inspirere andreDu ser dokumentation som en del af dit arbejde og ser fagligheden i detHar evnen og lysten til at være i relationen med vores beboerVi synes, det er vigtigt at:Vi møder andre mennesker smilende, engagerede, nysgerrige og har en positiv tilgang til de opgaver og udfordringer vi støder på i dagligdagenVi har det sjovt, og husker at fejre de små og store begivenheder i hverdagen Vi arbejder med en god portion struktur og overblik, og mener at opgaverne løses bedst gennem dialog og klar kommunikationAt vi stolte over vores arbejde og faglighed, og gør tingene med ordentlighed og omhyggelighed, så beboerne oplever sammenhæng og meningVi tilbyder også En arbejdsplads med fokus på trivsel for medarbejdere og beboere En arbejdsplads med fokus på samarbejde, medbestemmelse, kvalitet og faglighedEt individuelt introduktionsprogram og tid afsat til oplæring.Løbende kompetenceudvikling som er individuelt tilpassetSærlig indsatser i 2020 Mennesker mad og måltider, et tværfagligt samarbejdeSygeplejefaglig undervisning og kompetenceudviklingDemensundervisning uddannelseLøbende undervisning i dokumentationssystemet Cura.Det her får du også her på OK-Fonden Lotte HelbredsforsikringGratis parkering i kælderen under OK-Fonden LotteGratis træning, individuelt træningsprogram, udarbejdet af vores fysioterapeuterFirmatilbud blandt andet Zoo, Tivoli, Fitness og Hotel kæderOK-Fonden Lotte er en røgfri arbejdspladsOK-Fonden er en non-profit omsorgsorganisation, som arbejder for, at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet hele livet. Ønsket om den enkeltes selvbestemmelse og tryghed er omdrejningspunktet, uanset livssituation, alder og helbred.Vil du vide mere om OK-Fonden så kik og klik her https: ok-fonden.dk Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Helle Hauge mobil 40 30 55 96 eller Centerchef Malou Frische mobil 61 37 38 40Send din ansøgning senest 15. december 2019 De bedste hilsner fra OK-Fonden Lotte,Borgmester Fischersvej 2A,2000 Frederiksberg C,Ansøgere vil løbende blive kaldt til samtaleAnsættelse fra 1. januar 2020 eller efter aftaleSocial og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte – på et af Danmarks dejligste plejehjem


”Livet skal leves – hele livet”
Vil du også have et job der giver mening, hvor du gør en forskel, og livet skal leves - hele livet
Vi søger en aftenvagt:
Stillingen er på 28 timer om ugen. Vi arbejder 5-2 med arbejde hver 2. weekend.
Vi søger en nattevagt:
Stillingen er 28 timer om ugen. Vi arbejder 7-7 og denne stilling er fra mandag til søndag.

På OK-Fonden Lotte har vi fokus på at understøtte værdighed hos den enkelte. Vi lægger vægt på, at den pleje der ydes samt samspillet mellem personalet og beboerne altid tager udgangspunkt i beboernes egne ønsker, behov, ressourcer og livshistorie. Vi har høje ambitioner for den sygeplejefaglige udvikling, og vi har en personcentreret tilgang til vores beboere. Vi arbejder med rehabilitering, har herigennem beboerens livskvalitet i centrum. Vi lægger vægt på at skabe en hjemlig ramme, der danner rum for gode relationer og meningsfuldt samvær. 
På OK- Fonden Lotte er vi opmærksomme på, at vi er i en fortsat udviklingsproces, hvor vi lærer af de gode erfaringer vi gør os, bruger dialogen og den kollegiale feed-back til at blive bedre.
OK-Fonden Lotte er et moderne plejecenter, som er fordelt på 3 afdelinger, med plads til 60 beboere. Vi har vores eget køkken og fysioterapi. Vi har vores egen tagterrasse, med udsigt over hele Frederiksberg.
OK-Fonden Lotte er en selvejende institution der har driftsoverenskomst med Frederiksberg Kommune 

Du kan forvente:
 At vi har fokus på kerneopgaven, som er at sikre kvalitet og værdighed i beboernes liv
Sygeplejefaglige opgaver, herunder komplekse sygeplejeopgaver
Sygeplejefagligt ansvar for en gruppe beboere
Fokus på et tværfagligt samarbejde
Samarbejde med pårørende
En positiv og uformel personalegruppe, hvor samarbejde, humor og faglighed vægtes højt

Vi forventer at du:
Kan anvende din sygeplejefaglige viden i den kliniske praksis samt er reflekterende over denne
Har viden og erfaring med tværfagligt samarbejde og koordination
Trives med ansvar, er struktureret og kan bidrage til at planlægge dit eget og andres arbejde
Ser dig selv, som rollemodel der kan skabe gode rammer for vores beboere og pårørende
Er positiv og anerkendende i samarbejdsrelationer
Er god til at motivere og inspirere andre
Du ser dokumentation som en del af dit arbejde og ser fagligheden i det
Har evnen og lysten til at være i relationen med vores beboer

Vi synes, det er vigtigt at:
Vi møder andre mennesker smilende, engagerede, nysgerrige og har en positiv tilgang til de opgaver og udfordringer vi støder på i dagligdagen
Vi har det sjovt, og husker at fejre de små og store begivenheder i hverdagen 
Vi arbejder med en god portion struktur og overblik, og mener at opgaverne løses bedst gennem dialog og klar kommunikation
At vi stolte over vores arbejde og faglighed, og gør tingene med ordentlighed og omhyggelighed, så beboerne oplever sammenhæng og mening

Vi tilbyder også;
En arbejdsplads med fokus på trivsel for medarbejdere og beboere 
En arbejdsplads med fokus på samarbejde, medbestemmelse, kvalitet og faglighed
Et individuelt introduktionsprogram og tid afsat til oplæring.
Løbende kompetenceudvikling som er individuelt tilpasset

Særlig indsatser i 2020
Mennesker mad og måltider, et tværfagligt samarbejde
Sygeplejefaglig undervisning og kompetenceudvikling
Demensundervisning / uddannelse
Løbende undervisning i dokumentationssystemet Cura.



Det her får du også her på OK-Fonden Lotte;
Helbredsforsikring
Gratis parkering i kælderen under OK-Fonden Lotte
Gratis træning, individuelt træningsprogram, udarbejdet af vores fysioterapeuter
Firmatilbud blandt andet Zoo, Tivoli, Fitness og Hotel kæder
OK-Fonden Lotte er en røgfri arbejdsplads

OK-Fonden er en non-profit omsorgsorganisation, som arbejder for, at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet. 
Ønsket om den enkeltes selvbestemmelse og tryghed er omdrejningspunktet, uanset livssituation, alder og helbred.
Vil du vide mere om OK-Fonden – så kik og klik her     https://ok-fonden.dk/

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Helle Hauge mobil 40 30 55 96 eller Centerchef Malou Frische mobil 61 37 38 40

Send din ansøgning senest 15. december 2019

De bedste hilsner fra
OK-Fonden Lotte,
Borgmester Fischersvej 2A,
2000 Frederiksberg C,

Ansøgere vil løbende blive kaldt til samtale
Ansættelse fra 1. januar 2020 eller efter aftale
 

ORS/Small/d81fa44c_logo.jpegOK-Huset LotteFrederiksberg2019-11-13T12:05:25.1372019-12-15T00:00:00
330127153Social- og sundhedsassistenter til Dronning Ingrids Hjem i ValbyBasic Vil du være med til at sætte kvalitet og faglighed på dagsordenen, og vil du have de bedste muligheder for faglig udvikling inden for det felt, du brænder mest for? Så er det dig, vi har brug for! På grund af opnormering søger Dronning Ingrids Hjem nu social- og sundhedsassistenter til dagvagt med start snarest muligt. Om Dronning Ingrids Hjem Dronning Ingrids Hjem er et selvejende plejecenter. Vi har en stor ambition om at gå i spidsen, når det kommer til at sikre en stærk og pålidelig faglighed. Vi vil være blandt de bedste og det har vi sammen et ansvar for. Hos os får du de bedste rammer for at udfolde og udvikle din faglighed inden for det område, du brænder mest for. Om det er demens, psykiatrien, at vejlede eller noget helt fjerde, vil du hos os få mulighed for at fordybe dig, og vi vil derfor rigtig gerne høre, hvad det er, der motiverer lige netop dig. Vi har særligt fokus på faglighed og faglig udvikling. Du vil træde ind i et hus, der gennem forbedringsindsatsen arbejder målrettet med både kvalitetssikring og -udvikling. Vi arbejder med PDSA-cirklen og forsøger på alle mulige måder at afdække om forandringer er forbedringer, inden de effektueres. Slip beboer og medarbejder fri Vi tror på, at beboerne skal slippes fri for det er deres liv, de lever her hos os, og de vil gerne selv, men det kræver også, at de får muligheden for det. Vi er sammen med beboerne så meget som muligt, da det er i mødet med mennesket, den gode omsorg skabes. Vi tror også på, at medarbejderen skal sættes fri. For det er i friheden og tilliden til hinanden, at arbejdsglæde og nytænkning opstår. Og så skal vi turde tage ansvar og handle der, hvor der er brug for det, og hvor vi kan gøre en forskel. Om jobbet Du vil indgå i et velfungerende og fagligt dygtigt team bestående af hjælpere, assistenter og tværgående sygeplejersker i en afdeling med 34 beboere. Dit ansvar vil være at varetage pleje og omsorgsopgaver på tværs i afdelingen gruppen. Du er sammen med afdelingslederen basisassistenten overordnet medansvarlig for kvaliteten i den individuelle pleje og omsorg. Vi tilbyder et hus, hvor faglighed og udvikling er i højsædet, og hvor vi gennem forbedringsindsatsen arbejder målrettet med kvalitetssikring og udvikling et indgående arbejde med PDSA-cirklen og fokus på at afdække om forandringer er forbedringer inden de effektueres gode muligheder for at udvikle dine faglige kompetencer, og blive ressourceperson inden for et område du brænder for et stærkt ledelsesteam bestående af forstander og fire afdelingsledere, hvor sparring på tværs af afdelinger og faggrupper bliver højt prioriteret et godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel, fysisk og psykisk velvære og forebyggelse et godt kollegialt miljø og stærke fællesskaber med plads til alle Vi forventer, at du er stolt af din faglighed og brænder for at udvikle dig selv og dine faglige kompetencer inden for ældreplejen har stor interessere i at arbejde udviklingsorienteret, deltage i forbedringsindsatsen og arbejde med PDSA er nysgerrig, åben og imødekommende i mødet og samarbejdet med beboere, pårørende og kolleger kan skrive og tale dansk og har kendskab til skriftlig dokumentation (Care, Cura og lignende) tager ansvar i hverdagen, undrer dig og reflekterer med det formål at gøre en forskel for den enkelte beboer Mere information Ønsker du at vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karina Nevermann på 3618 4006 eller afdelingsleder Bettina Dannemann Hansen på 3618 4007. Du kan læse mere om os her. Søg via nedenstående link senest fredag den 20. december 2019. Vi holder ansættelsessamtaler hurtigst muligt efter ansøgningsfristen. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Vil du være med til at sætte kvalitet og faglighed på dagsordenen, og vil du have de bedste muligheder for faglig udvikling inden for det felt, du brænder mest for? Så er det dig, vi har brug for! 

På grund af opnormering søger Dronning Ingrids Hjem nu social- og sundhedsassistenter til dagvagt med start snarest muligt. 

Om Dronning Ingrids Hjem 
Dronning Ingrids Hjem er et selvejende plejecenter. Vi har en stor ambition om at gå i spidsen, når det kommer til at sikre en stærk og pålidelig faglighed. Vi vil være blandt de bedste – og det har vi sammen et ansvar for. 

Hos os får du de bedste rammer for at udfolde og udvikle din faglighed inden for det område, du brænder mest for. Om det er demens, psykiatrien, at vejlede eller noget helt fjerde, vil du hos os få mulighed for at fordybe dig, og vi vil derfor rigtig gerne høre, hvad det er, der motiverer lige netop dig.

Vi har særligt fokus på faglighed og faglig udvikling. Du vil træde ind i et hus, der gennem forbedringsindsatsen arbejder målrettet med både kvalitetssikring og -udvikling. Vi arbejder med PDSA-cirklen og forsøger på alle mulige måder at afdække om forandringer er forbedringer, inden de effektueres.  

Slip beboer og medarbejder fri 
Vi tror på, at beboerne skal slippes fri – for det er deres liv, de lever her hos os, og de vil gerne selv, men det kræver også, at de får muligheden for det. Vi er sammen med beboerne så meget som muligt, da det er i mødet med mennesket, den gode omsorg skabes. Vi tror også på, at medarbejderen skal sættes fri. For det er i friheden og tilliden til hinanden, at arbejdsglæde og nytænkning opstår. Og så skal vi turde tage ansvar og handle der, hvor der er brug for det, og hvor vi kan gøre en forskel. 

Om jobbet 
Du vil indgå i et velfungerende og fagligt dygtigt team bestående af hjælpere, assistenter og tværgående sygeplejersker i en afdeling med 34 beboere. Dit ansvar vil være at varetage pleje og omsorgsopgaver på tværs i afdelingen/gruppen. Du er sammen med afdelingslederen/basisassistenten overordnet medansvarlig for kvaliteten i den individuelle pleje og omsorg.  

Vi tilbyder

  • et hus, hvor faglighed og udvikling er i højsædet, og hvor vi gennem forbedringsindsatsen arbejder målrettet med kvalitetssikring og udvikling 
  • et indgående arbejde med PDSA-cirklen og fokus på at afdække om forandringer er forbedringer inden de effektueres 
  • gode muligheder for at udvikle dine faglige kompetencer, og blive ressourceperson inden for et område du brænder for 
  • et stærkt ledelsesteam bestående af forstander og fire afdelingsledere, hvor sparring på tværs af afdelinger og faggrupper bliver højt prioriteret 
  • et godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel, fysisk og psykisk velvære og forebyggelse 
  • et godt kollegialt miljø og stærke fællesskaber med plads til alle 

Vi forventer, at du

  • er stolt af din faglighed og brænder for at udvikle dig selv og dine faglige kompetencer inden for ældreplejen  
  • har stor interessere i at arbejde udviklingsorienteret, deltage i forbedringsindsatsen og arbejde med PDSA 
  • er nysgerrig, åben og imødekommende i mødet og samarbejdet med beboere, pårørende og kolleger 
  • kan skrive og tale dansk og har kendskab til skriftlig dokumentation (Care, Cura og lignende) 
  • tager ansvar i hverdagen, undrer dig og reflekterer med det formål at gøre en forskel for den enkelte beboer 

Mere information
Ønsker du at vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karina Nevermann på 3618 4006 eller afdelingsleder Bettina Dannemann Hansen på 3618 4007. Du kan læse mere om os her.

Søg via nedenstående link senest fredag den 20. december 2019.
Vi holder ansættelsessamtaler hurtigst muligt efter ansøgningsfristen.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngDronning Ingrids HjemValby2019-11-19T16:02:49.1772019-12-20T00:00:00
330130148Vi har så mange dygtige kollegaer - vi mangler også bare dig!Basic Kære nye kollega, vil du være forskellen for mennesker, som har brug for dig og din medmenneskelighed, faglighed og omsorg.Vi søger en social- og sundhedsassistent til nattevagter 28 timer om ugen, og hver anden uge fri (7 7-rul).Vi, Helenes Minde, ligger centralt på Østerbro i København, og her bor voksne mennesker med forskellige psykiatriske problemstillinger og senhjerneskader efter blandt andet alkoholmisbrug. Helenes Minde er et hjem, hvor vi gør os umage for at skabe en attraktiv hverdag med mening og hvor livet leves hele livet. Et hjem, hvor drømme håb, tryghed lever sammen med komplekse problemstillinger. I den hverdag er der brug for dig. Til at skabe rammer, stabilitet, ro, liv og til at lytte, grine, give omsorg og støtte både når livet er forrygende, og når det ser mere sort ud. Vi synes ikke, det altid er nemt, men det er både givende, rørende og udviklende menneskeligt og fagligt.Har du blik for hverdagens udfordringer.For at arbejde på Helenes Minde skal du kunne se muligheder og udvikling i dagligdagens gøremål. Du skal have blik for det enkelte menneskes drømme, håb og intentioner, som måske er skubbet i baggrunden af diagnoser, misbrug, og sociale problemer. På Helenes Minde er vi der for beboerne, og derfor står deres selvbestemmelse, ønsker og behov forrest, og vi arbejder altid for det bedst mulige og mest værdige liv for den enkelte.Vi tror på digPå Helenes Minde kender vi værdien af fællesskabet. Det er helt afgørende nødvendigt, når vi skal være der for andre mennesker, som står i en svær livssituation. Derfor har du kollegaer og ledelse, der tror på dig, din faglighed og dømmekraft. Kolleger og ledelse, der lytter, spøger og er der, når du brug for det. Der er kort vej fra ord til handling og etikken hensynet til det andet menneske, er altid med os. Vi er ikke altid enige, men vi giver hinanden friheden til at se forskelligt på tingene. Det gør vores blik bredere og mere nuanceret og det har vi brug for. Kan du skabe tillid?Nogle af vores beboere er vågne om natten, og derfor er din rolle at være tilgængelig og opsøgende, hvis der har brug for støtte, samtaler og nærvær. Du skal skabe tillid og relationer, så beboerne oplever tryghed, omsorg og bliver mødt i deres behov, der hvor de er. F.eks at være en støtte til en normaliseret døgnrytme. Du skal kunne stå selvstændigt og bruge din dømmekræft til at træffe de rigtige beslutninger. I praksis er I altid to kollegaer på arbejde om natten, hvor I både har selvstændige og fælles opgaver. I udgangspunktet er du vågen, men efter aftale har du mulighed for et powernap , hvis der er behov for det.Er du fagligt funderet kan du se dig selv i vores værdier?Vi lægger vægt på, at du er fagligt velfunderet og dygtig, såvel somatisk som psykiatrisk, og har erfaring med medicin. Det er vigtigt, at du er nysgerrig på andre, dig selv og din faglighed, og at du kan rumme det skæve, og skabe det kreative i et arbejde, som kan byde på uforudsigelighed.Meget mere end et job, hvor vi tilbyder: månedlig supervision med ekstern supervision fokus på faglig og personlig udvikling både gennem kurser efteruddannelse, og ved intern undervisning særligt tilrettelagt målgruppen systematisk introduktion og introduktion til den daglige hverdag, opgaver, organisation og værdier høj faglighed med en tværfagligt sammensat medarbejdergruppe at blive en del af en større organisation, i OK-Fonden psykiatri Siden du stadig læser med, er du måske interesseret? Det håber vi. Vi kunne virkelig godt tænke os at høre fra dig, hvis du synes, du vil vide lidt mere, så ring til afdelingssygeplejerske Sarah Lundstrøm på 39 10 56 52 41 11 36 61.Hvis du bare er klar til at sende en ansøgning, så skriv lidt om dig selv, dine værdier og dine håb, samt dit CV, så hører du fra os hurtigst muligt.Med venlig hilsenDin kommende chef og kollegaer på Helenes MindeDu kan læse mere om Helenes Minde og OK-Fonden her.Kære nye kollega, vil du være forskellen for mennesker, som har brug for dig og din medmenneskelighed, faglighed og omsorg.

Vi søger en social- og sundhedsassistent til nattevagter 28 timer om ugen, og hver anden uge fri (7/7-rul).

Vi, Helenes Minde, ligger centralt på Østerbro i København, og her bor voksne mennesker  med forskellige psykiatriske problemstillinger og senhjerneskader efter blandt andet alkoholmisbrug. Helenes Minde er et hjem, hvor vi gør os umage for at skabe en attraktiv hverdag med mening og hvor livet leves – hele livet.  Et hjem, hvor drømme håb, tryghed lever sammen med komplekse problemstillinger. I den hverdag er der brug for dig. Til at skabe rammer, stabilitet, ro, liv og til at lytte, grine, give omsorg og støtte – både når livet er forrygende, og når det ser mere sort ud. Vi synes ikke, det altid er nemt, men det er både givende, rørende og udviklende – menneskeligt og fagligt.

Har du blik for hverdagens udfordringer.

For at arbejde på Helenes Minde skal du kunne se muligheder og udvikling i dagligdagens gøremål. Du skal have blik for det enkelte menneskes drømme, håb og intentioner, som måske er skubbet i baggrunden af diagnoser, misbrug, og sociale problemer. På Helenes Minde er vi der for beboerne, og derfor står deres selvbestemmelse, ønsker og behov forrest, og vi arbejder altid for det bedst mulige og mest værdige liv for den enkelte.

Vi tror på dig

På Helenes Minde kender vi værdien af fællesskabet. Det er helt afgørende nødvendigt, når vi skal være der for andre mennesker, som står i en svær livssituation. Derfor har du kollegaer og ledelse, der tror på dig, din faglighed og dømmekraft. Kolleger og ledelse, der lytter, spøger og er der, når du brug for det. Der er kort vej fra ord til handling – og etikken – hensynet til det andet menneske, er altid med os. Vi er ikke altid enige, men vi giver hinanden friheden til at se forskelligt på tingene.  Det gør vores blik bredere og mere nuanceret – og det har vi  brug for.  

Kan du skabe tillid?

Nogle af vores beboere er vågne om natten, og derfor er din rolle at være tilgængelig og opsøgende, hvis der har brug for støtte, samtaler og nærvær. Du skal skabe tillid og relationer, så beboerne oplever tryghed, omsorg og bliver mødt i deres behov, der hvor de er. F.eks at være en støtte til en normaliseret døgnrytme. Du skal kunne stå selvstændigt og bruge din dømmekræft til at træffe de rigtige beslutninger. I praksis er I altid to kollegaer på arbejde om natten, hvor I både har selvstændige og fælles opgaver. I udgangspunktet er du vågen, men efter aftale har du mulighed for et ”powernap”, hvis der er behov for det.

Er du fagligt funderet – kan du se dig selv i vores værdier?

Vi lægger vægt på, at du er fagligt velfunderet og dygtig, såvel somatisk som psykiatrisk, og har erfaring med medicin. Det er vigtigt, at du er nysgerrig på andre, dig selv og din faglighed, og at du kan rumme det skæve, og skabe det kreative i et arbejde, som kan byde på uforudsigelighed.

Meget mere end et job, hvor vi tilbyder:
 
  • månedlig supervision med ekstern supervision
  • fokus på faglig og personlig udvikling – både gennem kurser/ efteruddannelse, og ved intern undervisning særligt tilrettelagt målgruppen
  • systematisk introduktion og introduktion til  den daglige hverdag, opgaver, organisation og værdier
  • høj faglighed med en tværfagligt sammensat medarbejdergruppe
  • at blive en del af en større organisation, i OK-Fonden psykiatri

Siden du stadig læser med, er du måske interesseret? Det håber vi. Vi kunne virkelig godt tænke os at høre fra dig, hvis du synes, du vil vide lidt mere, så ring til afdelingssygeplejerske Sarah Lundstrøm på 39 10 56 52/ 41 11 36 61.

Hvis du bare er klar til at sende en ansøgning, så skriv lidt om dig selv, dine værdier og dine håb, samt dit CV, så hører du fra os hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Din kommende chef og kollegaer på Helenes Minde

Du kan læse mere om Helenes Minde og OK-Fonden her. 

 

ORS/Small/8f113b52_logo.jpegOK-Centret Helenes MindeKøbenhavn Ø2019-11-25T15:03:28.3132019-12-20T00:00:00
330132843Social- og sundhedsassistent eller pædagog til fast nattevagt på Botilbuddet Sundbygårdsvej, Center for specialiserede botilbudBasic Genindrykning Da vores kollega har valgt at søge nye udfordringer, ønsker natbaseteamet sig den 1. februar 2020 en ny kollega, der vil være medspiller i et tværfagligt sammensat team af engagerede og kompetente kollegaer. Natbasen har ansvar for støtte og hjælp til beboerne på Sundbygårdsvej om natten. Vi lægger vægt på tværfagligt samarbejde med kollegaerne i dag- og aftenvagter. Arbejdstiden er på 56 timer hver anden uge i ulige uger og ligger i tidsrummet kl. 23.00-07.00. Botilbuddets Sundbygårdsvej er et tilbud efter almenboliglovens §105 med § 83 og 85 støtte efter Lov om social service. Her bor 49 voksne med psykisk sygdom i egen lejlighed med køkken og bad. På Sundbygårdsvej, som er en del af Center for specialiserede botilbud, arbejder vi ud fra en rehabiliterende tilgang. Her tager vi afsæt i den enkeltes drømme, mål og ønsker. Vi ser det hele menneske og samarbejder mod at opnå størst mulig livskvalitet for den enkelte borger, hvilket betyder, at vi har fokus på ressourcer frem for begrænsninger. Vi har den tilgang, at alle skal have mulighed for at være selvstændige, ansvarlige, kreative og sociale mennesker, som har medindflydelse på de omgivelser man er en del af. I vores arbejde er det væsentligt, at der er fokus på mennesket ikke diagnosen. Øverst på vores ønskeliste til dig står, at du har erfaring med natarbejde er en stabil kollega og en fagligt og personligt afklaret person har gode kommunikationsevner er et menneske, der kan skabe glæde og tillid er et rummeligt og fleksibelt menneske og en god teamplayer har gode samarbejdsevner og selvstændighed er indstillet på at varetage personlig pleje kan skabe og vedligeholde struktur og aftalte rammer har erfaring i at arbejde med mennesker, der har særlige behov har kendskab til dokumentation har erfaring med konflikthåndtering I Center for specialiserede botilbud er der som medarbejder i Natbasen blandt andet muligheder for samarbejde på kryds og tværs i organisationen kompetenceudvikling adgang til motionsrum udenfor arbejdstiden Den 1. januar 2020 træder der en ny centerstruktur i kraft i den københavnske socialpsykiatri. Der etableres fire fagligt fokuserede socialpsykiatriske centre Center for specialiserede botilbud Center for unge og midlertidige botilbud Center for selvstændige boformer og sundhed Center for støtte til borgere i egen bolig og aktivitets- og samværstilbud Vi gør opmærksom på, at Center for specialiserede botilbud indhenter straffeattester ved alle nyansættelser. En ansættelse forudsætter, at der på straffeattesten ikke fremgår forhold, der kan have betydning for ansættelsen. Mere information Du velkommen til at kontakte botilbudsleder Signe Strøm Olsen på 2465 0295 eller afdelingsleder Maria Signe Bengtsen på 5162 9243, hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen. Ansøgning vedlægges dokumentation for tidligere beskæftigelse og angivelse af referencepersoner. Søg via nedenstående link senest fredag den 13. december 2019. Vi holder ansættelsessamtaler torsdag den 19. december.

Genindrykning

Da vores kollega har valgt at søge nye udfordringer, ønsker natbaseteamet sig den 1. februar 2020 en ny kollega, der vil være medspiller i et tværfagligt sammensat team af engagerede og kompetente kollegaer. Natbasen har ansvar for støtte og hjælp til beboerne på Sundbygårdsvej om natten. Vi lægger vægt på tværfagligt samarbejde med kollegaerne i dag- og aftenvagter. Arbejdstiden er på 56 timer hver anden uge i ulige uger og ligger i tidsrummet kl. 23.00-07.00.

Botilbuddets Sundbygårdsvej er et tilbud efter almenboliglovens §105 med § 83 og 85 støtte efter Lov om social service. Her bor 49 voksne med psykisk sygdom i egen lejlighed med køkken og bad.

På Sundbygårdsvej, som er en del af Center for specialiserede botilbud, arbejder vi ud fra en rehabiliterende tilgang. Her tager vi afsæt i den enkeltes drømme, mål og ønsker. Vi ser det hele menneske og samarbejder mod at opnå størst mulig livskvalitet for den enkelte borger, hvilket betyder, at vi har fokus på ressourcer frem for begrænsninger. Vi har den tilgang, at alle skal have mulighed for at være selvstændige, ansvarlige, kreative og sociale mennesker, som har medindflydelse på de omgivelser man er en del af. I vores arbejde er det væsentligt, at der er fokus på mennesket – ikke diagnosen.

Øverst på vores ønskeliste til dig står, at du

  • har erfaring med natarbejde
  • er en stabil kollega og en fagligt og personligt afklaret person
  • har gode kommunikationsevner
  • er et menneske, der kan skabe glæde og tillid
  • er et rummeligt og fleksibelt menneske og en god teamplayer
  • har gode samarbejdsevner og selvstændighed
  • er indstillet på at varetage personlig pleje
  • kan skabe og vedligeholde struktur og aftalte rammer
  • har erfaring i at arbejde med mennesker, der har særlige behov
  • har kendskab til dokumentation
  • har erfaring med konflikthåndtering

I Center for specialiserede botilbud er der som medarbejder i Natbasen blandt andet muligheder for

  • samarbejde på kryds og tværs i organisationen
  • kompetenceudvikling
  • adgang til motionsrum udenfor arbejdstiden

Den 1. januar 2020 træder der en ny centerstruktur i kraft i den københavnske socialpsykiatri. Der etableres fire fagligt fokuserede socialpsykiatriske centre

  • Center for specialiserede botilbud
  • Center for unge og midlertidige botilbud
  • Center for selvstændige boformer og sundhed
  • Center for støtte til borgere i egen bolig og aktivitets- og samværstilbud

Vi gør opmærksom på, at Center for specialiserede botilbud indhenter straffeattester ved alle nyansættelser. En ansættelse forudsætter, at der på straffeattesten ikke fremgår forhold, der kan have betydning for ansættelsen.

Mere information
Du velkommen til at kontakte botilbudsleder Signe Strøm Olsen på 2465 0295 eller afdelingsleder Maria Signe Bengtsen på 5162 9243, hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen.

Ansøgning vedlægges dokumentation for tidligere beskæftigelse og angivelse af referencepersoner.

Søg via nedenstående link senest fredag den 13. december 2019.
Vi holder ansættelsessamtaler torsdag den 19. december.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBotilbuddet SundbygårdsvejKøbenhavn S2019-11-29T15:00:57.7172019-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent på Plejecentret Kærbo

Kærbo

København Ø
Genopslag Søger du nye gode kollegaer og et sted med høj trivsel? Så leder vi efter lige netop dig på Plejecentret Kærbo? Vi søger en social- og sundhedsassistent i dagvagt på 35 timer ugentligt med weekendarbejde hver 3. weekend. Plejecentret Kærbo...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte - på et af Danmarks dejligste plejehjem

OK-Huset Lotte

Frederiksberg
Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte på et af Danmarks dejligste plejehjem Livet skal leves hele livet Vil du også have et job der giver mening, hvor du gør en forskel, og livet skal leves - hele livet Vi søger e...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Social- og sundhedsassistenter til Dronning Ingrids Hjem i Valby

Dronning Ingrids Hjem

Valby
Vil du være med til at sætte kvalitet og faglighed på dagsordenen, og vil du have de bedste muligheder for faglig udvikling inden for det felt, du brænder mest for? Så er det dig, vi har brug for! På grund af opnormering søger Dronning Ingrids Hjem ...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Vi har så mange dygtige kollegaer - vi mangler også bare dig!

OK-Centret Helenes Minde

København Ø
Kære nye kollega, vil du være forskellen for mennesker, som har brug for dig og din medmenneskelighed, faglighed og omsorg.Vi søger en social- og sundhedsassistent til nattevagter 28 timer om ugen, og hver anden uge fri (7 7-rul).Vi, Helenes Minde, ...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Social- og sundhedsassistent eller pædagog til fast nattevagt på Botilbuddet Sundbygårdsvej, Center for specialiserede botilbud

Botilbuddet Sundbygårdsvej

København S
Genindrykning Da vores kollega har valgt at søge nye udfordringer, ønsker natbaseteamet sig den 1. februar 2020 en ny kollega, der vil være medspiller i et tværfagligt sammensat team af engagerede og kompetente kollegaer. Natbasen har ansvar for stø...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019