Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent til demensenheden Malteriet

Da en af vores dygtige social- og sundhedsassistenter har valgt at videreuddanne sig, søger vi på Malteriet en Social- og sundhedsassistent, som ønsker at arbejde med specialiseret pleje og behandling til mennesker med demens. 
 
På Malteriet bor der 17 fantastiske mennesker, alle med deres helt egen unikke livshistorie, og det tilfælles at de har demens i mild, moderat eller svær grad.
 
Malteriet er med sine 17 helt forskellige lejligheder, og sin arkitekttegnede have med til, at sætte rammerne for den individuelle tilrettelagte pleje og behandling, som beboerne dagligt modtager hos os.
 
Hos os vil du blive en del af et dygtigt og engageret tværfagligt team, der arbejder sammen om, at nå vores fælles mål:
”At have borgeren i centrum, og dagligt skabe værdi for det enkelte menneske”.
 
Vi søger dig der:

  • Er teamplayer, men kan handle og arbejde selvstændigt.
  • Trives med at fordybe dig, og arbejde med detaljerne.
  • Er rolig og rummelig.
  • Signalere tillid, nærvær, åbenhed og tryghed, og viser respekt for borgernes situation.
  • Har lyst og interesse i at lære et nyt speciale at kende, eller dig der har erfaring inden for området.
Vi tilbyder dig:
  • Et veltilrettelagt introduktionsforløb og oplæring i specialet.
  • Struktureret faglig sparring med stedets sygeplejersker, og øvrige personaler.
  • Struktureret faglig undervisning og sparring med stedets tilknyttede huslæger.
  • Mulighed for at gøre en forskel for den enkelte beboer ved hjælp af systematisk arbejde med klippekort (giver bl.a mulighed for at tage på individuelle ture med de enkelte beboere – eller at lave fælles arrangementer for beboere og pårørende).
  • Stor fleksibilitet i forhold til arbejdstilrettelæggelsen.
  • Et velfungerende team – med stort kollegial sammenhold, og respekt for individuelle forskelligheder.
  • En åben ledelsesstil hvor dine synspunkter tæller – og der er mulighed for faglig og personlig udvikling.
     
Stillingen er en fast aftenvagtsstilling på 28 t/uge – med arbejde hver 2. weekend – hvilket giver dig mulighed for, at have mange sammenhængende fridage.
 
Se film: DetFedtAtVæreSOSU:  https://youtu.be/wV1KzY7zas0
 
Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019.
Ansøgningsfristen er 22. august 2019.
Ansættelsessamtaler afholder vi den 27. august 2019.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst .

Du er velkommen til at kontakte daglig leder Tina Bohus for nærmere oplysninger, telefon 24 67 63 96, E-mail: tibo@horsens.dk
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330068860Phoenix-e7ee0f3512019-08-06T15:00:46.883Social- og sundhedsassistent til demensenheden MalterietDa en af vores dygtige social- og sundhedsassistenter har valgt at videreuddanne sig, søger vi på Malteriet en Social- og sundhedsassistent, som ønsker at arbejde med specialiseret pleje og behandling til mennesker med demens. 
 
På Malteriet bor der 17 fantastiske mennesker, alle med deres helt egen unikke livshistorie, og det tilfælles at de har demens i mild, moderat eller svær grad.
 
Malteriet er med sine 17 helt forskellige lejligheder, og sin arkitekttegnede have med til, at sætte rammerne for den individuelle tilrettelagte pleje og behandling, som beboerne dagligt modtager hos os.
 
Hos os vil du blive en del af et dygtigt og engageret tværfagligt team, der arbejder sammen om, at nå vores fælles mål:
”At have borgeren i centrum, og dagligt skabe værdi for det enkelte menneske”.
 
Vi søger dig der:
  • Er teamplayer, men kan handle og arbejde selvstændigt.
  • Trives med at fordybe dig, og arbejde med detaljerne.
  • Er rolig og rummelig.
  • Signalere tillid, nærvær, åbenhed og tryghed, og viser respekt for borgernes situation.
  • Har lyst og interesse i at lære et nyt speciale at kende, eller dig der har erfaring inden for området.
Vi tilbyder dig:
  • Et veltilrettelagt introduktionsforløb og oplæring i specialet.
  • Struktureret faglig sparring med stedets sygeplejersker, og øvrige personaler.
  • Struktureret faglig undervisning og sparring med stedets tilknyttede huslæger.
  • Mulighed for at gøre en forskel for den enkelte beboer ved hjælp af systematisk arbejde med klippekort (giver bl.a mulighed for at tage på individuelle ture med de enkelte beboere – eller at lave fælles arrangementer for beboere og pårørende).
  • Stor fleksibilitet i forhold til arbejdstilrettelæggelsen.
  • Et velfungerende team – med stort kollegial sammenhold, og respekt for individuelle forskelligheder.
  • En åben ledelsesstil hvor dine synspunkter tæller – og der er mulighed for faglig og personlig udvikling.
     
Stillingen er en fast aftenvagtsstilling på 28 t/uge – med arbejde hver 2. weekend – hvilket giver dig mulighed for, at have mange sammenhængende fridage.
 
Se film: DetFedtAtVæreSOSU:  https://youtu.be/wV1KzY7zas0
 
Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019.
Ansøgningsfristen er 22. august 2019.
Ansættelsessamtaler afholder vi den 27. august 2019.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst .

Du er velkommen til at kontakte daglig leder Tina Bohus for nærmere oplysninger, telefon 24 67 63 96, E-mail: tibo@horsens.dk
 

2019-08-23T00:52:11.740 Da en af vores dygtige social- og sundhedsassistenter har valgt at videreuddanne sig, søger vi på Malteriet en Social- og sundhedsassistent, som ønsker at arbejde med specialiseret pleje og behandling til mennesker med demens. På Malteriet bor der 17 fantastiske mennesker, alle med deres helt egen unikke livshistorie, og det tilfælles at de har demens i mild, moderat eller svær grad. Malteriet er med sine 17 helt forskellige lejligheder, og sin arkitekttegnede have med til, at sætte rammerne for den individuelle tilrettelagte pleje og behandling, som beboerne dagligt modtager hos os. Hos os vil du blive en del af et dygtigt og engageret tværfagligt team, der arbejder sammen om, at nå vores fælles mål: At have borgeren i centrum, og dagligt skabe værdi for det enkelte menneske . Vi søger dig der: Er teamplayer, men kan handle og arbejde selvstændigt. Trives med at fordybe dig, og arbejde med detaljerne. Er rolig og rummelig. Signalere tillid, nærvær, åbenhed og tryghed, og viser respekt for borgernes situation. Har lyst og interesse i at lære et nyt speciale at kende, eller dig der har erfaring inden for området. Vi tilbyder dig: Et veltilrettelagt introduktionsforløb og oplæring i specialet. Struktureret faglig sparring med stedets sygeplejersker, og øvrige personaler. Struktureret faglig undervisning og sparring med stedets tilknyttede huslæger. Mulighed for at gøre en forskel for den enkelte beboer ved hjælp af systematisk arbejde med klippekort (giver bl.a mulighed for at tage på individuelle ture med de enkelte beboere eller at lave fælles arrangementer for beboere og pårørende). Stor fleksibilitet i forhold til arbejdstilrettelæggelsen. Et velfungerende team med stort kollegial sammenhold, og respekt for individuelle forskelligheder. En åben ledelsesstil hvor dine synspunkter tæller og der er mulighed for faglig og personlig udvikling. Stillingen er en fast aftenvagtsstilling på 28 t uge med arbejde hver 2. weekend hvilket giver dig mulighed for, at have mange sammenhængende fridage. Se film: DetFedtAtVæreSOSU: https: youtu.be wV1KzY7zas0 Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019.Ansøgningsfristen er 22. august 2019.Ansættelsessamtaler afholder vi den 27. august 2019. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst .Du er velkommen til at kontakte daglig leder Tina Bohus for nærmere oplysninger, telefon 24 67 63 96, E-mail: tibo@horsens.dk10Phoenixe7ee0f35101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-22T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=0fb6d625-c153-429b-a26c-9dcd454aa3ff0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3571206Malteriet11Houmannsgade 6, st.8700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent801857HorsensKommuneMinimum310100006-08-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ee0f35https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ee0f35https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ee0f35&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ee0f35&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgSocial- og sundhedsassistent til demensenheden Malteriet12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg362280152abu@horsens.dkDanmarkDanmark330117308Social- og sundhedsassistent til udekørende natteam i Vejle KommuneBasic Nattevagt er det lige dig? Så har vi stillingen i vort udekørende natteam i Vejle Kommunes hjemmepleje. Om jobbet Vi er et udekørende team, som lægger vægt på høj faglighed og selvstændighed. I teamet er vi 11 ansatte, hvor der i hver nattevagt er 1 sygeplejerske og 4 social- og sundhedsassistenter. Teamet kører ud fra Hovergården, som er beliggende på Uhrhøj i Vejle. Vi varetager opgaver i hele Vejle Kommune, hvor ruterne tilrettelægges i forhold til geografien. Stillingen er en fast stilling på 30 timer pr. uge. Vagterne tilrettelægges, så du arbejder 7 nætter og 7 dage fri. Tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest muligt. Vi forventer af dig At du er uddannet social- og sundhedsassistent At du kan lide at indgå i et fællesskab og samarbejde med kollegaer At du er opsøgende og nysgerrig i forhold til borgere og deres helbredstilstande At du arbejder rehabiliterende med borgeren i centrum At du er pligtopfyldende Kørekort er en forudsætning Vi tilbyder dig individuelt tilrettelagt introduktionsprogram en dynamisk og udviklende arbejdsplads med fokus på rehabilitering i samarbejde med borgeren gode kollegaer, der lægger vægt på åbenhed og respekt for den enkelte. en arbejdsplads der lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø i samarbejde med dig Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Om os Nattevagtsteamet har nu base på Plejecenter Hovergården, Storegårdsvej 192, Vejle, hvor vi mødes ved vagtens start for at koordinere arbejdsopgaverne. Som nattevagt kører du selv i en af distriktets biler, men samarbejder med kollegaer igennem vagten. I teamet er vi løbende i dialog med hinanden. Vi lægger vægt på hjælpsomhed og en anerkende kommunikationsform. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte områdeleder Jan Henriksen på telefon 24 98 04 06 indtil 18. november, hvorefter du kan kontakt distriktsleder Anne May Søiland på 25 51 08 01. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019. Der vil være ansættelsessamtaler torsdag den 28. november 2019. Privat straffeattest Ved ansættelse i Senior, Vejle Kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Attesten kan hentes på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Nattevagt – er det lige dig? Så har vi stillingen i vort udekørende natteam i Vejle Kommunes hjemmepleje.

Om jobbet
Vi er et udekørende team, som lægger vægt på høj faglighed og selvstændighed. I teamet er vi 11 ansatte, hvor der i hver nattevagt er 1 sygeplejerske og 4 social- og sundhedsassistenter.

Teamet kører ud fra Hovergården, som er beliggende på Uhrhøj i Vejle. Vi varetager opgaver i hele Vejle Kommune, hvor ruterne tilrettelægges i forhold til geografien.

Stillingen er en fast stilling på 30 timer pr. uge. Vagterne tilrettelægges, så du arbejder 7 nætter og 7 dage fri.

Tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest muligt.

Vi forventer af dig

  • At du er uddannet social- og sundhedsassistent
  • At du kan lide at indgå i et fællesskab og samarbejde med kollegaer
  • At du er opsøgende og nysgerrig i forhold til borgere og deres helbredstilstande
  • At du arbejder rehabiliterende med borgeren i centrum
  • At du er pligtopfyldende
  • Kørekort er en forudsætning

Vi tilbyder dig

  • individuelt tilrettelagt introduktionsprogram
  • en dynamisk og udviklende arbejdsplads med fokus på rehabilitering i samarbejde med borgeren
  • gode kollegaer, der lægger vægt på åbenhed og respekt for den enkelte.
  • en arbejdsplads der lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø i samarbejde med dig

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Om os
Nattevagtsteamet har nu base på Plejecenter Hovergården, Storegårdsvej 192, Vejle, hvor vi mødes ved vagtens start for at koordinere arbejdsopgaverne. Som nattevagt kører du selv i en af distriktets biler, men samarbejder med kollegaer igennem vagten.
I teamet er vi løbende i dialog med hinanden. Vi lægger vægt på hjælpsomhed og en anerkende kommunikationsform.

Flere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte områdeleder Jan Henriksen på telefon 24 98 04 06 indtil 18. november, hvorefter du kan kontakt distriktsleder Anne May Søiland på 25 51 08 01.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019. 
Der vil være ansættelsessamtaler torsdag den 28. november 2019. 

Privat straffeattest
Ved ansættelse i Senior, Vejle Kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Attesten kan hentes på www.borger.dk

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/f3d5bcef_logo.pngDet udekørende natteam, Vejle KommuneVejle2019-11-04T15:02:45.5372019-11-24T00:00:00
330117409Social- og sundhedsassistent til ''springerfunktion'' i udekørende natteam i Vejle KommuneBasic Nattevagt er det lige dig? Så har vi stillingen i vort udekørende natteam i Vejle Kommunes hjemmepleje. Om jobbet Vi ønsker at ansætte en springer , som vil kunne tage nattevagter primært i det udekørende natteam, men som også vil være indstillet på at være behjælpelig i distrikt og eller plejecenter, hvis der måtte være et behov for det. Derfor er det væsentligt, at du kan trives i en omskiftelig hverdag. Stilingen er en fast stilling på 30 timer pr. uge. Vi er et udekørende team, som lægger vægt på høj faglighed og selvstændighed. I teamet er vi 11 ansatte, hvor der i hver nattevagt er 1 sygeplejerske og 4 social- og sundhedsassistenter. Vi kører ud fra Hovergården, som er beliggende på Uhrhøj i Vejle, og varetager opgaver i hele Vejle Kommune, hvor ruterne tilrettelægges i forhold til geografien. Tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest muligt. Vi forventer af dig At du er uddannet social- og sundhedsassistent At du kan lide at indgå i et fællesskab og samarbejde med kollegaer At du er opsøgende og nysgerrig i forhold til borgere og deres helbredstilstande At du arbejder rehabiliterende med borgeren i centrum At du er pligtopfyldende Kørekort er en forudsætning Vi tilbyder dig individuelt tilrettelagt introduktionsprogram en dynamisk og udviklende arbejdsplads med fokus på rehabilitering i samarbejde med borgeren gode kollegaer, der lægger vægt på åbenhed og respekt for den enkelte. en arbejdsplads der lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø i samarbejde med dig Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Om os Nattevagtsteamet har base på Plejecenter Hovergården, Storegårdsvej 102, Vejle, hvor vi mødes ved vagtens start for at koordinere arbejdsopgaverne. Som nattevagt kører du selv i en af distriktets biler, men samarbejder med kollegaer igennem vagten. I teamet er vi løbende i dialog med hinanden. Vi lægger vægt på hjælpsomhed og en anerkende kommunikationsform. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte områdeleder Jan Henriksen på telefon 24 98 04 06 indtil 18. november, hvorefter du kan kontakt distriktsleder Anne May Søiland på 25 51 08 01. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019. Der vil være ansættelsessamtaler torsdag den 28. november 2019. Privat straffeattest Ved ansættelse i Senior, Vejle Kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Attesten kan hentes på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Nattevagt – er det lige dig? Så har vi stillingen i vort udekørende natteam i Vejle Kommunes hjemmepleje.

Om jobbet
Vi ønsker at ansætte en ’springer’, som vil kunne tage nattevagter primært i det udekørende natteam, men som også vil være indstillet på at være behjælpelig i distrikt og/eller plejecenter, hvis der måtte være et behov for det. Derfor er det væsentligt, at du kan trives i en omskiftelig hverdag. Stilingen er en fast stilling på 30 timer pr. uge.

Vi er et udekørende team, som lægger vægt på høj faglighed og selvstændighed. I teamet er vi 11 ansatte, hvor der i hver nattevagt er 1 sygeplejerske og 4 social- og sundhedsassistenter. Vi kører ud fra Hovergården, som er beliggende på Uhrhøj i Vejle, og varetager opgaver i hele Vejle Kommune, hvor ruterne tilrettelægges i forhold til geografien.

Tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest muligt.

Vi forventer af dig

  • At du er uddannet social- og sundhedsassistent
  • At du kan lide at indgå i et fællesskab og samarbejde med kollegaer
  • At du er opsøgende og nysgerrig i forhold til borgere og deres helbredstilstande
  • At du arbejder rehabiliterende med borgeren i centrum
  • At du er pligtopfyldende
  • Kørekort er en forudsætning

Vi tilbyder dig

  • individuelt tilrettelagt introduktionsprogram
  • en dynamisk og udviklende arbejdsplads med fokus på rehabilitering i samarbejde med borgeren
  • gode kollegaer, der lægger vægt på åbenhed og respekt for den enkelte.
  • en arbejdsplads der lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø i samarbejde med dig

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Om os
Nattevagtsteamet har base på Plejecenter Hovergården, Storegårdsvej 102, Vejle, hvor vi mødes ved vagtens start for at koordinere arbejdsopgaverne. Som nattevagt kører du selv i en af distriktets biler, men samarbejder med kollegaer igennem vagten.
I teamet er vi løbende i dialog med hinanden. Vi lægger vægt på hjælpsomhed og en anerkende kommunikationsform.

Flere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte områdeleder Jan Henriksen på telefon 24 98 04 06 indtil 18. november, hvorefter du kan kontakt distriktsleder Anne May Søiland på 25 51 08 01.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019. 
Der vil være ansættelsessamtaler torsdag den 28. november 2019. 

Privat straffeattest
Ved ansættelse i Senior, Vejle Kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Attesten kan hentes på www.borger.dk

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/66294354_logo.pngDet udekørende natteam, Vejle KommuneVejle2019-11-04T16:03:07.9402019-11-24T00:00:00
330119333Social- og sundhedsassistent til udekørende hjemmeplejedistrikt Ø3 i BredballeBasic Om jobbet Vi søger en social- og sundhedsassistent til vores distrikt, som ligger i Bredballe. Stillingen er på 32 timer om ugen i blandede vagter samt afløsning aften ved ferie og sygdom. Arbejde hver 2. weekend. Tiltrædelse 1. januar 2020. Vi forventer af dig Du er uddannet social og sundhedsassistent Du vil arbejde rehabiliterende med fokus på den enkelte borger Du vil det tværfaglige samarbejde Du vil arbejde aktivt for et godt arbejdsmiljø både fysisk og psykisk Vi tilbyder dig Stor mulighed for udvikling Godt kollegaskab Mentorordning Indflydelse på egen arbejdsdag Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst og lokal løn. Om os Vi er et tværfagligt distrikt med ca. 40 medarbejdere. Vi har til huse i Bredballe, Bakkeager 4, ved Plejecenter Bakkeager. Vi arbejder rehabiliterende med fokus på den enkelte borger. Flere oplysninger Ønsker du flere oplysninger, kan du kontakte distriktsleder Pia Skøtt Madsen på 41 38 04 81. Du er velkommen til at kigge forbi og se eller høre nærmere. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019. Vi har ansættelsessamtaler den 27. november 2019. Privat straffeattest Ved ansættelse i Senior, Vejle kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Om jobbet
Vi søger en social- og sundhedsassistent til vores distrikt, som ligger i Bredballe. Stillingen er på 32 timer om ugen i blandede vagter samt afløsning aften ved ferie og sygdom. Arbejde hver 2. weekend.    

 Tiltrædelse 1. januar 2020.

Vi forventer af dig

  • Du er uddannet social og sundhedsassistent
  • Du vil arbejde rehabiliterende med fokus på den enkelte borger
  • Du vil det tværfaglige samarbejde
  • Du vil arbejde aktivt for et godt arbejdsmiljø – både fysisk og psykisk

Vi tilbyder dig 

  • Stor mulighed for udvikling
  • Godt kollegaskab
  • Mentorordning
  • Indflydelse på egen arbejdsdag

Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst og lokal løn.

Om os 
Vi er et tværfagligt distrikt med ca. 40 medarbejdere. Vi har til huse i Bredballe, Bakkeager 4, ved Plejecenter Bakkeager. Vi arbejder rehabiliterende med fokus på den enkelte borger.

Flere oplysninger 
Ønsker du flere oplysninger, kan du kontakte distriktsleder Pia Skøtt Madsen på 41 38 04 81.
Du er velkommen til at kigge forbi og se eller høre nærmere.

Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019. 
Vi har ansættelsessamtaler den 27. november 2019.

Privat straffeattest  
Ved ansættelse i Senior, Vejle kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk

Send din ansøgning 

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  

ORS/Small/7990023f_logo.pngOmråde Øst, Distrikt 3, Senior, Vejle KommuneVejle Øst2019-11-06T17:05:12.7902019-11-25T00:00:00
3301260902 social- og sundhedsassistenter til EgeboBasic Vil du være med på holdet på Egebo?Vi søger to dynamiske, dygtige og faglige SSA& 39 er, der har fokus på forbedringer og kvalitet i plejen og omsorgen af vores beboere. Vi har fokus på, at vi løfter i flok og et godt læringsmiljø i hverdagen. Det er faste stillinger på 32 timer uge. Der er weekendvagt hver 2. weekend med enkelte aftenvagter Stillingerne er ledige til besættelse 1. Januar 2019. Lidt om EgeboEgebo består af 35 plejeboliger og 1 korttidsplads. På Egebo er der hjemlig hygge og god atmosfære, og vi arbejder ud fra, hvordan vi kan understøtte bedst mulige forbedringer i hverdagen sammen med beboerne.Personalet føler stort ansvar overfor beboerne og hinanden som kollegaer. Der er tit arrangementer, hvor vi styrker det gode sociale fællesskab.Vi arbejder sundhedsfremmende for at skabe den bedste hverdag for beboerne, hvor mening og livskvalitet i hverdagen er afgørende. Vi vægter ligeledes og respekterer, at den enkelte beboer har selv- og medbestemmelse i eget liv. Vi søger en der: Er uddannet social- og sundhedsassistent Kan tage beslutninger og udvise handlekraft Har gode samarbejdsevner, og kan rumme menneskers forskelligheder Er fleksibel og omstillingsparat Er fagligt kompetent og personligt engageret Kan lide en konstant foranderlig hverdag, hvor vi løser mange opgaver Er god til at se helheder og tænke i sundhedsfremme Har en anerkendende tilgang overfor beboerne og kollegaerne Vi tilbyder: Et veltilrettet introduktionsforløb som tager udgangspunkt i dine behov Engagerede og dedikerede kolleger Mulighed for indflydelse på opgaveløsningen og selvtilrettelæggelse af hverdagen En arbejdsplads i udvikling, hvor der er fokus på kvalitet og kompetenceudvikling, samt faglig og personlig udvikling Et arbejdssted hvor der lægges vægt på åbenhed og anerkendelse, samt god dialog om de mange forskellige udfordringer i arbejdet Arbejdsplads som vægter godt psykisk- og fysisk arbejdsmiljø højt Løn og ansættelse efter gældende overenskomst Et arbejdssted hvor der lægges vægt på åbenhed og anerkendelse samt god dialog Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.Yderligere oplysninger om stillingen får du pr. telefon ved Daglig leder Nina Karmisholt telefon 21 19 62 67.Ansøgningsfrist er mandag d. 25. november 2019.Samtaler forventer vi at afholde torsdag den 28. november 2019. 
Vil du være med på holdet på Egebo?
Vi søger to dynamiske, dygtige og faglige SSA'er, der har fokus på forbedringer og kvalitet i plejen og omsorgen af vores beboere. Vi har fokus på, at  vi løfter i flok og et godt læringsmiljø i hverdagen. Det er faste stillinger på 32 timer/uge. Der er weekendvagt hver 2. weekend med enkelte aftenvagter Stillingerne er ledige til besættelse 1. Januar 2019.
  
Lidt om Egebo
Egebo består af 35 plejeboliger og 1 korttidsplads. På Egebo er der hjemlig hygge og god atmosfære, og vi arbejder ud fra, hvordan vi kan understøtte bedst mulige forbedringer i hverdagen sammen med beboerne.
Personalet føler stort ansvar overfor beboerne og hinanden som kollegaer. Der er tit arrangementer, hvor vi styrker det gode sociale fællesskab.
Vi arbejder sundhedsfremmende for at skabe den bedste hverdag for beboerne, hvor mening og livskvalitet i hverdagen er afgørende. Vi vægter ligeledes og respekterer, at den enkelte beboer har selv- og medbestemmelse i eget liv.
 
Vi søger en der: 
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent
  • Kan tage beslutninger og udvise handlekraft
  • Har gode samarbejdsevner, og kan rumme menneskers forskelligheder
  • Er fleksibel og omstillingsparat
  • Er fagligt kompetent og personligt engageret
  • Kan lide en konstant foranderlig hverdag, hvor vi løser mange opgaver
  • Er god til at se helheder og tænke i sundhedsfremme
  • Har en anerkendende tilgang overfor beboerne og kollegaerne
 Vi tilbyder: 
  • Et veltilrettet introduktionsforløb som tager udgangspunkt i dine behov
  • Engagerede og dedikerede kolleger
  • Mulighed for indflydelse på opgaveløsningen og selvtilrettelæggelse af hverdagen
  • En arbejdsplads i udvikling, hvor der er fokus på kvalitet og kompetenceudvikling, samt faglig og personlig udvikling
  • Et arbejdssted hvor der lægges vægt på åbenhed og anerkendelse, samt god dialog om de mange forskellige udfordringer i arbejdet
  • Arbejdsplads som vægter godt psykisk- og fysisk arbejdsmiljø højt
  • Løn og ansættelse efter gældende overenskomst
  • Et arbejdssted hvor der lægges vægt på åbenhed og anerkendelse samt god dialog 

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger om stillingen får du pr. telefon ved Daglig leder Nina Karmisholt telefon 21 19 62 67.

Ansøgningsfrist er mandag d. 25. november 2019.
Samtaler forventer vi at afholde torsdag den 28. november 2019.
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegEgeboBrædstrup2019-11-18T13:00:28.4702019-11-25T00:00:00
330122686BERITS HJEMMEPLEJE A/S søger uddannet SSA eller SSH til kørsel i HorsensRobot Vi har STOR tilgang af kunder i Horsens og søger derfor 3 nye kolleger Der er tale om to stillinger på begge 28 timer: 2 x Dagvagt fra kl. 07:00 - 15:30 fast 5-2 rul med vagt hver anden weekend.1 x Aftenvagt fra kl. 15.00 - 23.30 fast 5-2 rul med vagt hver anden weekend. Arbejdsopgaver:Berits Hjemmepleje er privatleverandør i Horsens Kommune til at udføre personlig pleje, rengøring og praktisk bistand Vi ser gerne at du: har hjertet på rette sted, er fleksibel og serviceminded er uddannet SSH eller SSA er ansvarsfuld, omhyggelig og stabil er velsoigneret og præsentabel brænder for dit fag og for at gøre en forskel for dine kunder borgere! udfører dine plejeopgaver med faglig kvalitet og respekt for borgerne taler og forstår dansk har lyst til at tingene går stærkt har kørekort B (til almindelig bil) Straffeattest skal forevises. Tiltrædelse: Opstart hurtigst muligt efter aftale. Såfremt du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Heidi Hansen på 22648149, eller mail: HH@berits-hjemmepleje.dk Vi glæder os til at høre fra dig.Ansøgning sendes direkte til ovenstående mailadresse.

Vi har STOR tilgang af kunder i Horsens og søger derfor 3 nye kolleger…
Der er tale om to stillinger på begge 28 timer:

2 x Dagvagt  fra kl. 07:00 - 15:30  fast 5-2 rul med vagt hver anden weekend.
1 x Aftenvagt  fra kl. 15.00  - 23.30  fast 5-2 rul med vagt hver anden weekend.


Arbejdsopgaver:
Berits Hjemmepleje er privatleverandør i Horsens Kommune til at udføre personlig pleje, rengøring og praktisk bistand

Vi ser gerne at du:
• har hjertet på rette sted, er fleksibel og serviceminded
• er uddannet SSH eller SSA
• er ansvarsfuld, omhyggelig og stabil
• er velsoigneret og præsentabel
• brænder for dit fag og for at gøre en forskel for dine kunder/borgere!
• udfører dine plejeopgaver med faglig kvalitet og respekt for borgerne
• taler og forstår dansk
• har lyst til at tingene går stærkt
• har kørekort B (til almindelig bil)

Straffeattest skal forevises.

Tiltrædelse:  Opstart hurtigst muligt efter aftale.

Såfremt du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Heidi Hansen på 22648149, eller mail: HH@berits-hjemmepleje.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøgning sendes direkte til ovenstående mailadresse.

 

Berit´s Hjemmepleje A/SHorsens2019-11-12T00:00:002020-01-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent til udekørende natteam i Vejle Kommune

Det udekørende natteam, Vejle Kommune

Vejle
Nattevagt er det lige dig? Så har vi stillingen i vort udekørende natteam i Vejle Kommunes hjemmepleje. Om jobbet Vi er et udekørende team, som lægger vægt på høj faglighed og selvstændighed. I teamet er vi 11 ansatte, hvor der i hver nattevagt er 1...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Social- og sundhedsassistent til ''springerfunktion'' i udekørende natteam i Vejle Kommune

Det udekørende natteam, Vejle Kommune

Vejle
Nattevagt er det lige dig? Så har vi stillingen i vort udekørende natteam i Vejle Kommunes hjemmepleje. Om jobbet Vi ønsker at ansætte en springer , som vil kunne tage nattevagter primært i det udekørende natteam, men som også vil være indstillet på...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Social- og sundhedsassistent til udekørende hjemmeplejedistrikt Ø3 i Bredballe

Område Øst, Distrikt 3, Senior, Vejle Kommune

Vejle Øst
Om jobbet Vi søger en social- og sundhedsassistent til vores distrikt, som ligger i Bredballe. Stillingen er på 32 timer om ugen i blandede vagter samt afløsning aften ved ferie og sygdom. Arbejde hver 2. weekend. Tiltrædelse 1. januar 2020. Vi forv...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:25. november 2019

2 social- og sundhedsassistenter til Egebo

Egebo

Brædstrup
Vil du være med på holdet på Egebo?Vi søger to dynamiske, dygtige og faglige SSA& 39 er, der har fokus på forbedringer og kvalitet i plejen og omsorgen af vores beboere. Vi har fokus på, at vi løfter i flok og et godt læringsmiljø i hverdagen. Det e...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:25. november 2019

BERITS HJEMMEPLEJE A/S søger uddannet SSA eller SSH til kørsel i Horsens

Berit´s Hjemmepleje A/S

Horsens
Vi har STOR tilgang af kunder i Horsens og søger derfor 3 nye kolleger Der er tale om to stillinger på begge 28 timer: 2 x Dagvagt fra kl. 07:00 - 15:30 fast 5-2 rul med vagt hver anden weekend.1 x Aftenvagt fra kl. 15.00 - 23.30 fast 5-2 rul med va...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020