Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent til demensenheden Malteriet

Da en af vores dygtige social- og sundhedsassistenter har valgt at videreuddanne sig, søger vi på Malteriet en Social- og sundhedsassistent, som ønsker at arbejde med specialiseret pleje og behandling til mennesker med demens. 
 
På Malteriet bor der 17 fantastiske mennesker, alle med deres helt egen unikke livshistorie, og det tilfælles at de har demens i mild, moderat eller svær grad.
 
Malteriet er med sine 17 helt forskellige lejligheder, og sin arkitekttegnede have med til, at sætte rammerne for den individuelle tilrettelagte pleje og behandling, som beboerne dagligt modtager hos os.
 
Hos os vil du blive en del af et dygtigt og engageret tværfagligt team, der arbejder sammen om, at nå vores fælles mål:
”At have borgeren i centrum, og dagligt skabe værdi for det enkelte menneske”.
 
Vi søger dig der:

  • Er teamplayer, men kan handle og arbejde selvstændigt.
  • Trives med at fordybe dig, og arbejde med detaljerne.
  • Er rolig og rummelig.
  • Signalere tillid, nærvær, åbenhed og tryghed, og viser respekt for borgernes situation.
  • Har lyst og interesse i at lære et nyt speciale at kende, eller dig der har erfaring inden for området.
Vi tilbyder dig:
  • Et veltilrettelagt introduktionsforløb og oplæring i specialet.
  • Struktureret faglig sparring med stedets sygeplejersker, og øvrige personaler.
  • Struktureret faglig undervisning og sparring med stedets tilknyttede huslæger.
  • Mulighed for at gøre en forskel for den enkelte beboer ved hjælp af systematisk arbejde med klippekort (giver bl.a mulighed for at tage på individuelle ture med de enkelte beboere – eller at lave fælles arrangementer for beboere og pårørende).
  • Stor fleksibilitet i forhold til arbejdstilrettelæggelsen.
  • Et velfungerende team – med stort kollegial sammenhold, og respekt for individuelle forskelligheder.
  • En åben ledelsesstil hvor dine synspunkter tæller – og der er mulighed for faglig og personlig udvikling.
     
Stillingen er en fast aftenvagtsstilling på 28 t/uge – med arbejde hver 2. weekend – hvilket giver dig mulighed for, at have mange sammenhængende fridage.
 
Se film: DetFedtAtVæreSOSU:  https://youtu.be/wV1KzY7zas0
 
Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019.
Ansøgningsfristen er 22. august 2019.
Ansættelsessamtaler afholder vi den 27. august 2019.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst .

Du er velkommen til at kontakte daglig leder Tina Bohus for nærmere oplysninger, telefon 24 67 63 96, E-mail: tibo@horsens.dk
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330068860Phoenix-e7ee0f3512019-08-06T15:00:46.883Social- og sundhedsassistent til demensenheden MalterietDa en af vores dygtige social- og sundhedsassistenter har valgt at videreuddanne sig, søger vi på Malteriet en Social- og sundhedsassistent, som ønsker at arbejde med specialiseret pleje og behandling til mennesker med demens. 
 
På Malteriet bor der 17 fantastiske mennesker, alle med deres helt egen unikke livshistorie, og det tilfælles at de har demens i mild, moderat eller svær grad.
 
Malteriet er med sine 17 helt forskellige lejligheder, og sin arkitekttegnede have med til, at sætte rammerne for den individuelle tilrettelagte pleje og behandling, som beboerne dagligt modtager hos os.
 
Hos os vil du blive en del af et dygtigt og engageret tværfagligt team, der arbejder sammen om, at nå vores fælles mål:
”At have borgeren i centrum, og dagligt skabe værdi for det enkelte menneske”.
 
Vi søger dig der:
  • Er teamplayer, men kan handle og arbejde selvstændigt.
  • Trives med at fordybe dig, og arbejde med detaljerne.
  • Er rolig og rummelig.
  • Signalere tillid, nærvær, åbenhed og tryghed, og viser respekt for borgernes situation.
  • Har lyst og interesse i at lære et nyt speciale at kende, eller dig der har erfaring inden for området.
Vi tilbyder dig:
  • Et veltilrettelagt introduktionsforløb og oplæring i specialet.
  • Struktureret faglig sparring med stedets sygeplejersker, og øvrige personaler.
  • Struktureret faglig undervisning og sparring med stedets tilknyttede huslæger.
  • Mulighed for at gøre en forskel for den enkelte beboer ved hjælp af systematisk arbejde med klippekort (giver bl.a mulighed for at tage på individuelle ture med de enkelte beboere – eller at lave fælles arrangementer for beboere og pårørende).
  • Stor fleksibilitet i forhold til arbejdstilrettelæggelsen.
  • Et velfungerende team – med stort kollegial sammenhold, og respekt for individuelle forskelligheder.
  • En åben ledelsesstil hvor dine synspunkter tæller – og der er mulighed for faglig og personlig udvikling.
     
Stillingen er en fast aftenvagtsstilling på 28 t/uge – med arbejde hver 2. weekend – hvilket giver dig mulighed for, at have mange sammenhængende fridage.
 
Se film: DetFedtAtVæreSOSU:  https://youtu.be/wV1KzY7zas0
 
Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019.
Ansøgningsfristen er 22. august 2019.
Ansættelsessamtaler afholder vi den 27. august 2019.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst .

Du er velkommen til at kontakte daglig leder Tina Bohus for nærmere oplysninger, telefon 24 67 63 96, E-mail: tibo@horsens.dk
 

2019-08-23T00:52:11.740 Da en af vores dygtige social- og sundhedsassistenter har valgt at videreuddanne sig, søger vi på Malteriet en Social- og sundhedsassistent, som ønsker at arbejde med specialiseret pleje og behandling til mennesker med demens. På Malteriet bor der 17 fantastiske mennesker, alle med deres helt egen unikke livshistorie, og det tilfælles at de har demens i mild, moderat eller svær grad. Malteriet er med sine 17 helt forskellige lejligheder, og sin arkitekttegnede have med til, at sætte rammerne for den individuelle tilrettelagte pleje og behandling, som beboerne dagligt modtager hos os. Hos os vil du blive en del af et dygtigt og engageret tværfagligt team, der arbejder sammen om, at nå vores fælles mål: At have borgeren i centrum, og dagligt skabe værdi for det enkelte menneske . Vi søger dig der: Er teamplayer, men kan handle og arbejde selvstændigt. Trives med at fordybe dig, og arbejde med detaljerne. Er rolig og rummelig. Signalere tillid, nærvær, åbenhed og tryghed, og viser respekt for borgernes situation. Har lyst og interesse i at lære et nyt speciale at kende, eller dig der har erfaring inden for området. Vi tilbyder dig: Et veltilrettelagt introduktionsforløb og oplæring i specialet. Struktureret faglig sparring med stedets sygeplejersker, og øvrige personaler. Struktureret faglig undervisning og sparring med stedets tilknyttede huslæger. Mulighed for at gøre en forskel for den enkelte beboer ved hjælp af systematisk arbejde med klippekort (giver bl.a mulighed for at tage på individuelle ture med de enkelte beboere eller at lave fælles arrangementer for beboere og pårørende). Stor fleksibilitet i forhold til arbejdstilrettelæggelsen. Et velfungerende team med stort kollegial sammenhold, og respekt for individuelle forskelligheder. En åben ledelsesstil hvor dine synspunkter tæller og der er mulighed for faglig og personlig udvikling. Stillingen er en fast aftenvagtsstilling på 28 t uge med arbejde hver 2. weekend hvilket giver dig mulighed for, at have mange sammenhængende fridage. Se film: DetFedtAtVæreSOSU: https: youtu.be wV1KzY7zas0 Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019.Ansøgningsfristen er 22. august 2019.Ansættelsessamtaler afholder vi den 27. august 2019. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst .Du er velkommen til at kontakte daglig leder Tina Bohus for nærmere oplysninger, telefon 24 67 63 96, E-mail: tibo@horsens.dk10Phoenixe7ee0f35101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-22T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=0fb6d625-c153-429b-a26c-9dcd454aa3ff0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3571206Malteriet11Houmannsgade 6, st.8700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent801857HorsensKommuneMinimum310100006-08-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ee0f35https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ee0f35https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ee0f35&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7ee0f35&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgSocial- og sundhedsassistent til demensenheden Malteriet12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg362280152abu@horsens.dkDanmarkDanmark330187162Ny SSA kollega til Møllebo Plejehjem søgesRobot Om jobbet Vi søger en social- og sundhedsassistent, som har en god og høj faglighed og hjertet på rette sted. Har du et godt humør, møder dagen med et smil, har lyst til at bryde rammerne og være spontan så er du måske den, vi søger. Du skal have flair for IT, da det er en stor del af jobbet at dokumentere, men du skal også have overblik og lyst til at være sammen med beboerne og kollegaerne på vores sted. Du skal have fokus på kerneopgaven og altid have beboerens interesse og behov i centrum. Vi kan tilbyde dig en 30-32 timers stilling fortrinsvis i dagvagt, men kan du tage lidt nattevagter også, vil det være at foretrække. Vi har fleksibel arbejdsplanlægning, så du vil få stor indflydelse på din egen arbejdsplan. Vi har lige holdt 40 års og 25 års jubilæum for et par kollegaer. Det er ikke ofte, der kommer en fast stilling til besættelse på dette sted, så det er en unik mulighed! Møllebo er et alment dejligt plejehjem midt i Rask Mølle, hvor der er plads til 20 ældre fordelt på Solglimt og Bakkebo. Vi er kendt for det lille hyggelige unikke sted hvor beboere og personale trives. Du vil få nogle rigtig gode kollegaer, som vægter vores daglige liv på stedet rigtigt højt. Der er også tæt samarbejde med de frivillige og husets køkken. I huset tager vi imod både SSA elever i 3. praktik og SSH elever, så du skal være interesseret i elevarbejde måske er du uddannet vejleder? Vi arbejder ud fra Hedensted Kommunes værdier ansvar, dialog og udvikling. I Hedensted Kommune er der mulighed for gratis sundhedsordning og andre gode tilbud til medarbejdere. Du kan læse mere om kommunen og Social Omsorg på www.hedensted.dk Du er velkommen til at komme og besøge os men ring lige først. Vi mangler dig fra den 1. april 2020. Løn- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. Der holdes samtaler torsdag og fredag i uge 9. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte mig på tlf.: 21 54 69 99 eller på mail dorthe.nielsen@hedensted.dk Med venlig hilsen Dorthe Nielsen Møllebo Plejehjem.

Om jobbet

Vi søger en social- og sundhedsassistent, som har en god og høj faglighed og hjertet på rette sted. Har du et godt humør, møder dagen med et smil, har lyst til at bryde rammerne og være spontan – så er du måske den, vi søger. Du skal have flair for IT, da det er en stor del af jobbet at dokumentere, men du skal også have overblik og lyst til at være sammen med beboerne og kollegaerne på vores sted.


Du skal have fokus på kerneopgaven og altid have beboerens interesse og behov i centrum.


Vi kan tilbyde dig en 30-32 timers stilling fortrinsvis i dagvagt, men kan du tage lidt nattevagter også, vil det være at foretrække. Vi har fleksibel arbejdsplanlægning, så du vil få stor indflydelse på din egen arbejdsplan.


Vi har lige holdt 40 års og 25 års jubilæum for et par kollegaer. Det er ikke ofte, der kommer en fast stilling til besættelse på dette sted, så det er en unik mulighed!
Møllebo er et alment dejligt plejehjem midt i Rask Mølle, hvor der er plads til 20 ældre fordelt på Solglimt og Bakkebo.


Vi er kendt for det lille hyggelige unikke sted – hvor beboere og personale trives.


Du vil få nogle rigtig gode kollegaer, som vægter vores daglige liv på stedet rigtigt højt. Der er også tæt samarbejde med de frivillige og husets køkken.


I huset tager vi imod både SSA elever i 3. praktik og SSH elever, så du skal være interesseret i elevarbejde – måske er du uddannet vejleder?


Vi arbejder ud fra Hedensted Kommunes værdier ansvar, dialog og udvikling.


I Hedensted Kommune er der mulighed for gratis sundhedsordning og andre gode tilbud til medarbejdere.


Du kan læse mere om kommunen og Social Omsorg på www.hedensted.dk
 

Du er velkommen til at komme og besøge os – men ring lige først.


Vi mangler dig fra den 1. april 2020.


Løn- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.


Der holdes samtaler torsdag og fredag i uge 9.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte mig på tlf.: 21 54 69 99 eller på mail dorthe.nielsen@hedensted.dk

Med venlig hilsen Dorthe Nielsen – Møllebo Plejehjem.

Møllebo PlejecenterRask Mølle2020-02-19T00:00:002020-03-21T00:00:00
330192568Social og Sundhedsassistent til KildevældetRobot Om jobbet Vi søger en ny kollega til Kildevældet Plejehjem Søndergade 21 i Hornsyld opstart 1. april 2020 gerne tidligere. Stillingen er på 32 timer Kildevældet er et nyere Plejehjem med et dejligt lyst arbejdsmiljø. Kildevældet blev færdig bygget i 2010, det består af 48 lejligheder fordelt i 4 mindre afdelinger med 12 beboere i to huse. Din base vil fortrinsvis blive i et af husene. Vi lægger stor vægt på samarbejde og fleksibilitet i hverdagen, for at skabe de bedste rammer for vore beboere. Din profil Du er faglig dygtig, stabil, fleksibel. Du har humor og er ansvars bevidst. Du er innovativ og har altid borgerens interesse og behov i centrum. Du har fokus på kerneopgaven. Du er positiv og tager ansvar for at medvirke til udvikling af forandringer. Du vægter samarbejdet med dine kollegaer højt. Du har lyst til nye udfordringer og faglig udvikling. Derfor skal du vælge os Vi er: En personalegruppe, som sætter en ære i at skabe en god hverdag hos beboerne. Vi er: Meget bevidst om egen faglighed, og at alle personalegrupper arbejder sammen. Her er der stor fokus på og vi arbejder ud fra Hedensted kommunes værdier: Ansvar dialog og udvikling og har en forventning om, at du vil være en del af dette også. Vores overordnet mål er, at Kildevældet opleves som et rart og hyggeligt sted, hvor beboere, personale og gæster trives. Der er stor mulighed for sparing i hverdagen fra det øvrige personale. Vi går op i at have et godt arbejdsmiljø og forventer du er en aktiv del i at bidrage til dette. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. Hvis du vil vide mere Hvis du har spørgsmål kan du kontakte områdeleder Karin Emig på tlf. 2031 1583 eller læse mere om kommunen og Social omsorg på www.hedensted.dk Du kan også finde os på https: youtu.be oFep3xzmHxA Ansøgning Frist for ansøgningerne 19. marts 2020 Samtaler forventes afholdt 25. marts 2020 på Kildevældet Plejehjem, Søndergade 21C 8783 Hornsyld Om os Vi er en innovativ arbejdsplads der tør at tænke og prøve nyt. Vi er gode kollegaer. Vi skaber sammen et godt arbejdsmiljø, med muligheder for indflydelse. Vi har tværfagligt samarbejde og sparring. Vi arbejder ud fra Hedensted kommunes værdier, ansvar, dialog og udvikling. Vi har fleksibel arbejdstidsplanlægning, og du vil derfor have stor indflydelse på planlægningen af egne vagter.

Om jobbet

Vi søger en ny kollega til Kildevældet Plejehjem Søndergade 21 i Hornsyld – opstart 1. april 2020 – gerne tidligere.

Stillingen er på 32 timer

Kildevældet er et nyere Plejehjem med et dejligt lyst arbejdsmiljø. Kildevældet blev færdig bygget i 2010, det består af 48 lejligheder fordelt i 4 mindre afdelinger med 12 beboere i to huse. Din base vil fortrinsvis blive i et af husene. Vi lægger stor vægt på samarbejde og fleksibilitet i hverdagen, for at skabe de bedste rammer for vore beboere.

 

Din profil

  • Du er faglig dygtig, stabil, fleksibel.
  • Du har humor og er ansvars bevidst.
  • Du er innovativ og har altid borgerens interesse og behov i centrum.
  • Du har fokus på kerneopgaven.
  • Du er positiv og tager ansvar for at medvirke til udvikling af forandringer.
  • Du vægter samarbejdet med dine kollegaer højt.
  • Du har lyst til nye udfordringer og faglig udvikling.

 

Derfor skal du vælge os

Vi er: En personalegruppe, som sætter en ære i at skabe en god hverdag hos beboerne.

Vi er: Meget bevidst om egen faglighed, og at alle personalegrupper arbejder sammen.

  • Her er der stor fokus på og vi arbejder ud fra Hedensted kommunes værdier: Ansvar – dialog og udvikling – og har en forventning om, at du vil være en del af dette også.
  • Vores overordnet mål er, at Kildevældet opleves som et rart og hyggeligt sted, hvor beboere, personale og gæster trives.
  • Der er stor mulighed for sparing i hverdagen fra det øvrige personale.
  • Vi går op i at have et godt arbejdsmiljø og forventer du er en aktiv del i at bidrage til dette.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

 

Hvis du vil vide mere

Hvis du har spørgsmål kan du kontakte områdeleder Karin Emig på tlf. 2031 1583 eller læse mere om kommunen og Social omsorg på www.hedensted.dk

Du kan også finde os på https://youtu.be/oFep3xzmHxA

 

Ansøgning

Frist for ansøgningerne 19. marts 2020

Samtaler forventes afholdt 25. marts 2020 på Kildevældet Plejehjem, Søndergade 21C 8783 Hornsyld

 

Om os

  • Vi er en innovativ arbejdsplads der tør at tænke og prøve nyt.
  • Vi er gode kollegaer.
  • Vi skaber sammen et godt arbejdsmiljø, med muligheder for indflydelse.
  • Vi har tværfagligt samarbejde og sparring.
  • Vi arbejder ud fra Hedensted kommunes værdier, ansvar, dialog og udvikling.
  • Vi har fleksibel arbejdstidsplanlægning, og du vil derfor have stor indflydelse på planlægningen af egne vagter.
Kildevældet PlejecenterHornsyld2020-02-24T00:00:002020-03-19T00:00:00
330170018Social- og sundhedsassistentelever til VelfærdsforvaltningenBasic Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune søger social- og sundhedsassistentelever (SSA-elever) til de hold, der starter fra 4. maj 2020 og hen over sommeren og efteråret 2020. Bemærk at ansøgningsfristen er blevet forlænget til den 15. marts 2020. Gælder elevtyperne: SSA og SSA-Merit. Vejle Kommune er en af 5 ansættende myndigheder med tilknytning til Social- og Sundhedsskolen i Fredericia Vejle Horsens. Den ordinære uddannelse varer 2 år og 9 måneder og 3 uger. Elevstillingen er på 37 timer pr. uge. Efterfølgende er der muligheder for at læse videre på professionsbacheloruddannelsen som eksempelvis fysioterapeut eller sygeplejerske. Uddannelsen til social- og sundhedsassistent veksler mellem teori og praktik. Teoriperioderne foregår på Social- og Sundhedsskolen i Fredericia Vejle Horsens. Praktikkerne foregår på et af kommunens plejecentre, i hjemmeplejen, i socialpsykiatrien eller demensområdet og på sygehuse. Uddannelsen retter sig mod et arbejde i kommunerne, i psykiatrien og på sygehuse. Adgangskrav Bestået, eller være under uddannelse på Grundforløb 2 SSA og eller social- og sundhedshjælperuddannelsen. Dansk på D-niveau og Naturfag på E-niveau Bevis for brandbekæmpelseskursus 3 timer Bevis for førstehjælpskursus på 12 timer Gældende opholdstilladelse. Læs mere om optag på uddannelsen på http: www.sosufvh.dk dk uddannelser hovedforloeb-assistent Der bliver tilrettelagt særligt uddannelsesforløb til dig, der er over 25 år og til dig, som har SSH-uddannelsen. Transport Du skal selv sørge for transport praktikstederne også dér hvor offentlig transport ikke rækker. Vi forventer af dig Som social- og sundhedsassistentelev skal du kunne tage udgangspunkt i det enkelte menneske med en omsorgsfuld, serviceminded og imødekommende adfærd. Det er vigtigt, at du kan samarbejde, planlægge og koordinere din sygepleje professionelt. Du skal kunne arbejde i teams, være selvstændig og gå til opgaverne med positiv energi. Desuden lægger vi vægt på, at du er nysgerrig, kan reflektere over praksis og har lyst til at arbejde i et miljø, hvor ingen dage er ens. Samt at du er kreativ. Vi tilbyder En spændende uddannelse, der veksler mellem teori og praktik Praktikplads i alle praktikforløb En praktikvejleder, der planlægger praktikforløbet sammen med dig Godtgørelse af transportudgifter til skoleophold, hvis du har over 10 km til skolen Løn under hele uddannelsen Afvikling af ferie følger uddannelsens turnusplan Godskrivning i praktikken Du kan søge godskrivning i praktikken, hvis du kan dokumentere minimum 8 måneders relevant erhvervserfaring fra hjemmeplejen eller plejecenter eller fra dag- og botilbud for mennesker med fysisk og eller psykisk funktionsnedsættelse inden for de seneste 4 år. Hvis du søger om godskrivning, skal din tidligere arbejdsgiver underskrive en arbejdsgivererklæring. Hent arbejdsgivererklæring Voksenelevløn Du kan ansøge om voksenelevløn, hvis du er fyldt 25 år inden uddannelsesstart og kan dokumentere mindst 1 års relevant fuldtidsbeskæftigelse (mindst 24 timer om ugen) inden for de sidste 4 år. Hvis du ansøger om voksenelevløn, skal din tidligere arbejdsgiver underskrive en arbejdsgivererklæring, som du skal vedhæfte ansøgningen. Hent arbejdsgivererklæring Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter Bekendtgørelse af lov om erhvervsuddannelser og efter overenskomst for social- og sundhedspersonale . Læs nærmere på www.foa.dk Forbund Elever SOSU Din-overenskomst I udvælgelsesprocessen vil det blive vurderet, hvorvidt du tilbydes ansættelse på SSH-uddannelsen eller SSA-uddannelsen. Flere oplysninger Ønsker du flere oplysninger, kan du kontakte uddannelseskonsulent Marianne Jakobsen på 76 81 76 11. Privat straffeattest Ved ansættelse i elevstillingen skal du aflevere en privat straffeattest. Den kan hentes gratis på www.borger.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 15. marts 2020. Vi har ansættelsessamtaler fra uge 9 og fremefter. Du kan forvente svar på din ansøgning senest den 17. marts 2020. SÅDAN SENDER DU DIN ANSØGNING Når du klikker på Send ansøgning nederst på siden kommer du ind på selve ansøgningsskemaet, som du skal udfylde. Husk at vedhæfte ansøgning, CV og relevant dokumentation. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune søger social- og sundhedsassistentelever (SSA-elever) til de hold, der starter fra 4. maj 2020 og hen over sommeren og efteråret 2020.  Bemærk at ansøgningsfristen er blevet forlænget til den 15. marts 2020.

Gælder elevtyperne: SSA og SSA-Merit.  

Vejle Kommune er en af 5 ansættende myndigheder med tilknytning til Social- og Sundhedsskolen i Fredericia/Vejle/Horsens.  

Den ordinære uddannelse varer 2 år og 9 måneder og 3 uger. Elevstillingen er på 37 timer pr. uge. Efterfølgende er der muligheder for at læse videre på professionsbacheloruddannelsen som eksempelvis fysioterapeut eller sygeplejerske.  

Uddannelsen til social- og sundhedsassistent veksler mellem teori og praktik. Teoriperioderne foregår på Social- og Sundhedsskolen i Fredericia/Vejle/Horsens. Praktikkerne foregår på et af kommunens plejecentre, i hjemmeplejen, i socialpsykiatrien eller demensområdet og på sygehuse. Uddannelsen retter sig mod et arbejde i kommunerne, i psykiatrien og på sygehuse.  

Adgangskrav  

  • Bestået, eller være under uddannelse på Grundforløb 2 SSA og/eller social- og sundhedshjælperuddannelsen.
  • Dansk på D-niveau og Naturfag på E-niveau
  • Bevis for brandbekæmpelseskursus 3 timer
  • Bevis for førstehjælpskursus på 12 timer
  • Gældende opholdstilladelse.

Læs mere om optag på uddannelsen på http://www.sosufvh.dk/dk/uddannelser/hovedforloeb-assistent

Der bliver tilrettelagt særligt uddannelsesforløb til dig, der er over 25 år og til dig, som har SSH-uddannelsen.  

Transport 
Du skal selv sørge for transport praktikstederne – også dér hvor offentlig transport ikke rækker.  

Vi forventer af dig  
Som social- og sundhedsassistentelev skal du kunne tage udgangspunkt i det enkelte menneske med en omsorgsfuld, serviceminded og imødekommende adfærd. Det er vigtigt, at du kan samarbejde, planlægge og koordinere din sygepleje professionelt. Du skal kunne arbejde i teams, være selvstændig og gå til opgaverne med positiv energi. Desuden lægger vi vægt på, at du er nysgerrig, kan reflektere over praksis og har lyst til at arbejde i et miljø, hvor ingen dage er ens. Samt at du er kreativ.  

Vi tilbyder  

  • En spændende uddannelse, der veksler mellem teori og praktik  
  • Praktikplads i alle praktikforløb
  • En praktikvejleder, der planlægger praktikforløbet sammen med dig
  • Godtgørelse af transportudgifter til skoleophold, hvis du har over 10 km til skolen  
  • Løn under hele uddannelsen
  • Afvikling af ferie følger uddannelsens turnusplan  

Godskrivning i praktikken  
Du kan søge godskrivning i praktikken, hvis du kan dokumentere minimum 8 måneders relevant erhvervserfaring fra hjemmeplejen eller plejecenter eller fra dag- og botilbud for mennesker med fysisk og/eller psykisk funktionsnedsættelse inden for de seneste 4 år. Hvis du søger om godskrivning, skal din tidligere arbejdsgiver underskrive en arbejdsgivererklæring.  
Hent arbejdsgivererklæring

Voksenelevløn  
Du kan ansøge om voksenelevløn, hvis du er fyldt 25 år inden uddannelsesstart og kan dokumentere mindst 1 års relevant fuldtidsbeskæftigelse (mindst 24 timer om ugen) inden for de sidste 4 år. Hvis du ansøger om voksenelevløn, skal din tidligere arbejdsgiver underskrive en arbejdsgivererklæring, som du skal vedhæfte ansøgningen.  
Hent arbejdsgivererklæring

Ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår efter ”Bekendtgørelse af lov om erhvervsuddannelser og efter overenskomst for social- og sundhedspersonale”. Læs nærmere på www.foa.dk/Forbund/Elever/SOSU/Din-overenskomst

I udvælgelsesprocessen vil det blive vurderet, hvorvidt du tilbydes ansættelse på SSH-uddannelsen eller SSA-uddannelsen.  

Flere oplysninger  
Ønsker du flere oplysninger, kan du kontakte uddannelseskonsulent Marianne Jakobsen på 76 81 76 11. 

Privat straffeattest  
Ved ansættelse i elevstillingen skal du aflevere en privat straffeattest. Den kan hentes gratis på www.borger.dk    

Ansøgningsfrist  
Vi skal have din ansøgning senest den 15. marts 2020.
Vi har ansættelsessamtaler fra uge 9 og fremefter.

Du kan forvente svar på din ansøgning senest den 17. marts 2020.

SÅDAN SENDER DU DIN ANSØGNING   
Når du klikker på ”Send ansøgning” nederst på siden kommer du ind på selve ansøgningsskemaet, som du skal udfylde.  

Husk at vedhæfte ansøgning, CV og relevant dokumentation.  

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

ORS/Small/b4304adb_logo.pngUddannelsesafdelingen sosu-elever, Velfærd, Vejle KommueVejle2020-02-03T15:12:26.2272020-03-10T00:00:00
330180668Social -og sundhedsassistenter til BifrostBasic Om jobbet Bifrost er et tilbud til børn og unge med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, og børn og unge med autisme spektrum forstyrrelser. Vi kalder det unikke børn, med specielle behov! Med udgangspunkt i det enkelte barns ressourcer og behov, tilbyder Bifrost individuelt tilrettelagte indsatser, målrettet barnets udvikling og trivsel. Bifrost består af afdelingerne Kilden, Bygden og Gården. Som et led i et øget fokus på vores sundhedsfaglige ydelser, søger vi social- og sundhedsassistenter til alle vore afdelinger. Gården huser primært aflastningsbørn med forskellige diagnoser, de fleste inden for autismespektret. Vi har til huse på Overbyparken 30B, i Børkop. Bygden er en afdeling i Bifrost der både huser aflastnings- og bobørn, de fleste med diagnoser inden for autismespektret. Vi bor Bygden 24, i Vejle. Kilden er et bo- og aflastningstilbud til børn og unge med multiple funktionsnedsættelser, der ligger på H.O. Wildenskovsvej 5A, i Brejning. På alle afdelinger i Bifrost, er struktur og forudsigelighed i højsædet, og der arbejdes både sundheds- og socialfagligt med hver enkelt barn. Vi har pr. 1. maj 2020 indført røgfri arbejdstid. Vi ønsker At du er fagambitiøs, og ønsker at bidrage til de bedst mulige udviklingsbetingelser for børn og unge med handicap. At du er nysgerrig og udviklingsparat - og kan bidrage til de gode løsninger som vores børn har brug for. At du kan se dig selv i en udviklingsorienteret og spændende organisation. Tiltrædelse Hurtigst muligt og senest den 1. maj 2020. Vi forventer af dig At du har et fagligt fokus - og gerne kendskab og erfaring med handicap- og døgnområdet At du er skriftlig stærk, og kan dokumentere den sundheds- og pædagogfaglige indsats At du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet med mange indsatsområder At du er fleksibel og udviklingsorienteret At du er fysisk og psykisk robust, og kan arbejde hver 2. weekend og i skiftende vagter Vi tilbyder dig At du bliver en del af en spændende organisation i faglig udvikling, med et fokus på opkvalificering på interne kurser- herunder neuropædagogik og systemisk teori. Et afvekslende job med udviklingsmuligheder. At du blive en del af en anerkende organisation hvor du betyder noget! I Vejle Kommune kalder vi det ansat med vilje! Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Vi tilbyder 3 stillinger alle med et ugentligt timetal på 30 timer. Flere oplysninger Ønsker du flere oplysninger om stillingen på Gården, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeanette Nielsen mail: jevni@vejle.dk tlf. 91 17 96 76, på Bygden afdelingsleder Mette Riis Møller mail: mermo@vejle.dk tlf. 29 42 57 03 og på Kilden afdelingsleder Anne Mette Lynge Larsen mail: amlla@vejle.dk tlf. 51 54 78 45. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.bifrost.vejle.dk Ansøgningsfrist 9. marts 2020 med angivelse af, hvilken afdeling du søger på. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Om jobbet
Bifrost er et tilbud til børn og unge med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, og børn og unge med autisme spektrum forstyrrelser. Vi kalder det unikke børn, med specielle behov!
Med udgangspunkt i det enkelte barns ressourcer og behov, tilbyder Bifrost individuelt tilrettelagte indsatser, målrettet barnets udvikling og trivsel.
Bifrost består af afdelingerne Kilden, Bygden og Gården. Som et led i et øget fokus på vores sundhedsfaglige ydelser, søger vi social- og sundhedsassistenter til alle vore afdelinger.

Gården huser primært aflastningsbørn med forskellige diagnoser, de fleste inden for autismespektret. Vi har til huse på Overbyparken 30B, i Børkop.

Bygden er en afdeling i Bifrost der både huser aflastnings- og bobørn, de fleste med diagnoser inden for autismespektret. Vi bor Bygden 24, i Vejle.

Kilden er et bo- og aflastningstilbud til børn og unge med multiple funktionsnedsættelser, der ligger på H.O. Wildenskovsvej 5A, i Brejning.

På alle afdelinger i Bifrost, er struktur og forudsigelighed i højsædet, og der arbejdes både sundheds- og socialfagligt med hver enkelt barn.

Vi har pr. 1. maj 2020 indført røgfri arbejdstid.

Vi ønsker

  • At du er fagambitiøs, og ønsker at bidrage til de bedst mulige udviklingsbetingelser for børn og unge med handicap.
  • At du er nysgerrig og udviklingsparat - og kan bidrage til de gode løsninger som vores børn har brug for.
  • At du kan se dig selv i en udviklingsorienteret og spændende organisation.

Tiltrædelse

Hurtigst muligt og senest den 1. maj 2020.

Vi forventer af dig

  • At du har et fagligt fokus - og gerne kendskab og erfaring med handicap- og døgnområdet
  • At du er skriftlig stærk, og kan dokumentere den sundheds- og pædagogfaglige indsats
  • At du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet med mange indsatsområder
  • At du er fleksibel og udviklingsorienteret
  • At du er fysisk og psykisk robust, og kan arbejde hver 2. weekend og i skiftende vagter

Vi tilbyder dig

  • At du bliver en del af en spændende organisation i faglig udvikling, med et fokus på opkvalificering på interne kurser- herunder neuropædagogik og systemisk teori.
  • Et afvekslende job med udviklingsmuligheder.
  • At du blive en del af en anerkende organisation hvor du betyder noget!

I Vejle Kommune kalder vi det ansat med vilje!

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Vi tilbyder 3 stillinger alle med et ugentligt timetal på 30 timer.

Flere oplysninger
Ønsker du flere oplysninger om stillingen på Gården, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeanette Nielsen mail: jevni@vejle.dk tlf. 91 17 96 76,  på Bygden afdelingsleder Mette Riis Møller mail: mermo@vejle.dk tlf. 29 42 57 03 og på Kilden afdelingsleder Anne Mette Lynge Larsen mail: amlla@vejle.dk tlf. 51 54 78 45.

Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.bifrost.vejle.dk

Ansøgningsfrist
9. marts 2020 med angivelse af, hvilken afdeling du søger på.

Børneattest og straffeattest
Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/dc6ab8dc_logo.pngBifrostBørkop2020-02-18T14:33:17.4732020-03-09T00:00:00
330175125Sosu-assistent/sygeplejerske søges til aftenvagt til Odder Kommunes KorttidsafsnitProfile Vi søger en social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske til en fast stilling i aftenvagt og med ca. 4 nattevagter om måneden fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 32 - 35 timer ugentligt. Korttidsafsnittet har 14 pladser Til borgere efter sygehusophold Til borgere fra eget hjem som har behov for at komme på aflastning Til forebyggelse af unødige indlæggelser på sygehus Til rehabilitering efter sygehusophold Til borgere i terminal fase Vi søger en sosu-assistent eller sygeplejerske, der er fagligt engageret og ansvarsbevidst arbejder loyalt og med stort ejerskab til opgaver og aftaler har gode tværfaglige samarbejdsevner, overblik og engagement er initiativrig og fleksibel viser en anerkendende tilgang til opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere Vi tilbyder, en dynamisk arbejdsplads med engagerede og hjælpsomme kolleger, der består af sygehjælpere, sosu-hjælpere, sosu-assistenter, sygeplejersker samt tilknyttede fysio- og ergoterapeuter og diætist spændende udfordringer i en hverdag, der aldrig er ens gode muligheder for faglig og personlig udvikling Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Du kan få mere information om stillingen ved at kontakte daglig leder Birthe Midtgaard på tlf. 29222724 eller virksomhedsleder for træning og rehabilitering Charlotte Harrit på 24865539. Du kan få et indblik i, hvordan det er at være ansat i Sundhed og Omsorg i Odder Kommune i denne korte præsentationsvideo. Ansøgningsfrist 4. marts 2020 Samtaler forventes afholdt 12. marts 2020

Vi søger en social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske til en fast stilling i aftenvagt og med ca. 4 nattevagter om måneden fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 32 - 35 timer ugentligt.

Korttidsafsnittet har 14 pladser;

  • Til borgere efter sygehusophold
  • Til borgere fra eget hjem som har behov for at komme på aflastning
  • Til forebyggelse af unødige indlæggelser på sygehus
  • Til rehabilitering efter sygehusophold
  • Til borgere i terminal fase

Vi søger en sosu-assistent eller sygeplejerske, der

  • er fagligt engageret og ansvarsbevidst
  • arbejder loyalt og med stort ejerskab til opgaver og aftaler
  • har gode tværfaglige samarbejdsevner, overblik og engagement 
  • er initiativrig og fleksibel
  • viser en anerkendende tilgang til opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere

Vi tilbyder,

  • en dynamisk arbejdsplads med engagerede og hjælpsomme kolleger, der består af sygehjælpere, sosu-hjælpere, sosu-assistenter, sygeplejersker samt tilknyttede fysio- og ergoterapeuter og diætist
  • spændende udfordringer i en hverdag, der aldrig er ens
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Du kan få mere information om stillingen ved at kontakte daglig leder Birthe Midtgaard på tlf. 29222724 eller virksomhedsleder for træning og rehabilitering Charlotte Harrit på 24865539. Du kan få et indblik i, hvordan det er at være ansat i Sundhed og Omsorg i Odder Kommune i denne korte præsentationsvideo.

Ansøgningsfrist 4. marts 2020

Samtaler forventes afholdt 12. marts 2020

 

ORS/Small/cf508a01_logo.pngDaghjem og korttidsafsnitOdder2020-02-19T00:00:002020-03-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ny SSA kollega til Møllebo Plejehjem søges

Møllebo Plejecenter

Rask Mølle
Om jobbet Vi søger en social- og sundhedsassistent, som har en god og høj faglighed og hjertet på rette sted. Har du et godt humør, møder dagen med et smil, har lyst til at bryde rammerne og være spontan så er du måske den, vi søger. Du skal have fl...
Indrykket:19. februar 2020

Social og Sundhedsassistent til Kildevældet

Kildevældet Plejecenter

Hornsyld
Om jobbet Vi søger en ny kollega til Kildevældet Plejehjem Søndergade 21 i Hornsyld opstart 1. april 2020 gerne tidligere. Stillingen er på 32 timer Kildevældet er et nyere Plejehjem med et dejligt lyst arbejdsmiljø. Kildevældet blev færdig bygget i...
Indrykket:24. februar 2020

Social- og sundhedsassistentelever til Velfærdsforvaltningen

Uddannelsesafdelingen sosu-elever, Velfærd, Vejle Kommue

Vejle
Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune søger social- og sundhedsassistentelever (SSA-elever) til de hold, der starter fra 4. maj 2020 og hen over sommeren og efteråret 2020. Bemærk at ansøgningsfristen er blevet forlænget til den 15. marts 2020. Gæld...
Indrykket:3. februar 2020

Social -og sundhedsassistenter til Bifrost

Bifrost

Børkop
Om jobbet Bifrost er et tilbud til børn og unge med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, og børn og unge med autisme spektrum forstyrrelser. Vi kalder det unikke børn, med specielle behov! Med udgangspunkt i det enkelte barns ressourcer og beh...
Indrykket:18. februar 2020

Sosu-assistent/sygeplejerske søges til aftenvagt til Odder Kommunes Korttidsafsnit

Daghjem og korttidsafsnit

Odder
Vi søger en social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske til en fast stilling i aftenvagt og med ca. 4 nattevagter om måneden fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 32 - 35 timer ugentligt. Korttidsafsnittet har 14 pladser Ti...
Indrykket:19. februar 2020