Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent til en fast stilling i aftenvagt

Er du uddannet social- og sundhedsassistent, så har vi brug for dig i Hjemmeplejen, Distrikt Egepark.

Der er tale om en fast stilling på 28 timer pr. uge, primært i aftenvagt.
Tiltrædelse 1. april 2019.

Vi søger en medarbejder, der ligesom os, vægter det gode samarbejde med kolleger, borgere, pårørende. Det er vigtigt at din indstilling til arbejdet er præget af en positiv tankegang og en vilje til at være med at  gøre en forskel.

Vi forventer at du kan sige ja til følgende punkter:
 

  • Du er fleksibel, imødekommende, mødestabil og vil være med til at udvikle vores kollegiale fællesskab
  • Du har autorisation som social- og sundhedsassistent
  • Du kan genkende dig selv i vores værdier omkring omsorg, respekt, troværdighed og høj kvalitet
  • Du kan lide den tætte kontakt med borgerne og elsker at arbejde med mennesker
  • Du er god til IT og kan lide de administrative opgaver
  • Du kan bruge IT til at dokumentere elektronisk, vi anvender Nexus som omsorgssystem
  • Du trives i en travl hverdag med mange opgaver
  • Du har kørekort
 
Foruden masser af faglige udfordringer tilbyder vi:
 
  • Grundig introduktion og oplæring i stillingen
  • Ugentlige teammøder, hvor vi sammen kan drøfte faglige problemstillinger
  • En arbejdsplads, hvor vi har fokus på kompetencer, faglig udvikling, trivsel og ansvar
  • Engagerede kollegaer og ledere, som vil det gode arbejdsmiljø
  • E-tavler til planlægning af ruterne og medindflydelse  på egen rute og arbejdsplan
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse.
Vi gør opmærksom på, at der indhentes offentlig straffeattest inden ansættelse.
 
Ønsker du yderligere oplysninger om Sundheds- og Omsorgsafdelingen, kan du finde dem på Nyborg kommunes hjemmeside, www.nyborg.dk.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du henvende sig til;
Distriktsleder Charlotte Bach Dinesen, tlf. 6333 7265 eller 2132 3720.
 
Ansøgningsfrist:            18. februar 2019
Samtaler afholdes:        21. februar 2019            
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945588Phoenix-5b69169512019-01-21T13:08:28.900Social- og sundhedsassistent til en fast stilling i aftenvagtEr du uddannet social- og sundhedsassistent, så har vi brug for dig i Hjemmeplejen, Distrikt Egepark.

Der er tale om en fast stilling på 28 timer pr. uge, primært i aftenvagt.
Tiltrædelse 1. april 2019.

Vi søger en medarbejder, der ligesom os, vægter det gode samarbejde med kolleger, borgere, pårørende. Det er vigtigt at din indstilling til arbejdet er præget af en positiv tankegang og en vilje til at være med at  gøre en forskel.

Vi forventer at du kan sige ja til følgende punkter:
 
  • Du er fleksibel, imødekommende, mødestabil og vil være med til at udvikle vores kollegiale fællesskab
  • Du har autorisation som social- og sundhedsassistent
  • Du kan genkende dig selv i vores værdier omkring omsorg, respekt, troværdighed og høj kvalitet
  • Du kan lide den tætte kontakt med borgerne og elsker at arbejde med mennesker
  • Du er god til IT og kan lide de administrative opgaver
  • Du kan bruge IT til at dokumentere elektronisk, vi anvender Nexus som omsorgssystem
  • Du trives i en travl hverdag med mange opgaver
  • Du har kørekort
 
Foruden masser af faglige udfordringer tilbyder vi:
 
  • Grundig introduktion og oplæring i stillingen
  • Ugentlige teammøder, hvor vi sammen kan drøfte faglige problemstillinger
  • En arbejdsplads, hvor vi har fokus på kompetencer, faglig udvikling, trivsel og ansvar
  • Engagerede kollegaer og ledere, som vil det gode arbejdsmiljø
  • E-tavler til planlægning af ruterne og medindflydelse  på egen rute og arbejdsplan
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse.
Vi gør opmærksom på, at der indhentes offentlig straffeattest inden ansættelse.
 
Ønsker du yderligere oplysninger om Sundheds- og Omsorgsafdelingen, kan du finde dem på Nyborg kommunes hjemmeside, www.nyborg.dk.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du henvende sig til;
Distriktsleder Charlotte Bach Dinesen, tlf. 6333 7265 eller 2132 3720.
 
Ansøgningsfrist:            18. februar 2019
Samtaler afholdes:        21. februar 2019            
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.

2019-02-19T00:50:40.203 Er du uddannet social- og sundhedsassistent, så har vi brug for dig i Hjemmeplejen, Distrikt Egepark.Der er tale om en fast stilling på 28 timer pr. uge, primært i aftenvagt.Tiltrædelse 1. april 2019.Vi søger en medarbejder, der ligesom os, vægter det gode samarbejde med kolleger, borgere, pårørende. Det er vigtigt at din indstilling til arbejdet er præget af en positiv tankegang og en vilje til at være med at gøre en forskel.Vi forventer at du kan sige ja til følgende punkter: Du er fleksibel, imødekommende, mødestabil og vil være med til at udvikle vores kollegiale fællesskab Du har autorisation som social- og sundhedsassistent Du kan genkende dig selv i vores værdier omkring omsorg, respekt, troværdighed og høj kvalitet Du kan lide den tætte kontakt med borgerne og elsker at arbejde med mennesker Du er god til IT og kan lide de administrative opgaver Du kan bruge IT til at dokumentere elektronisk, vi anvender Nexus som omsorgssystem Du trives i en travl hverdag med mange opgaver Du har kørekort Foruden masser af faglige udfordringer tilbyder vi: Grundig introduktion og oplæring i stillingen Ugentlige teammøder, hvor vi sammen kan drøfte faglige problemstillinger En arbejdsplads, hvor vi har fokus på kompetencer, faglig udvikling, trivsel og ansvar Engagerede kollegaer og ledere, som vil det gode arbejdsmiljø E-tavler til planlægning af ruterne og medindflydelse på egen rute og arbejdsplan Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse.Vi gør opmærksom på, at der indhentes offentlig straffeattest inden ansættelse. Ønsker du yderligere oplysninger om Sundheds- og Omsorgsafdelingen, kan du finde dem på Nyborg kommunes hjemmeside, www.nyborg.dk.Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du henvende sig til Distriktsleder Charlotte Bach Dinesen, tlf. 6333 7265 eller 2132 3720. Ansøgningsfrist: 18. februar 2019Samtaler afholdes: 21. februar 2019 Du søger jobbet ved at trykke på knappen Send ansøgning Søg jobbet . Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.10Phoenix5b691695101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-18T00:00:000010https://nyborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=05e0c40f-808f-4b88-abf5-98c2e775f0800EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynNyborg3440046Hjemmeplejen11Nørrevoldgade 145800NyborgDKDanmarkORS/5b691695_logo.jpegORS/Small/5b691695_logo.jpeg0
cbd@nyborg.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent696858EmplyOfir Minimum86f01055-9c65-4f55-bac7-58386d6c94a0_36170001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b691695https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b691695https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b691695&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b691695&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/4.jpgSom Social- og sundhedsassistent hos Hjemmeplejen bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg360259331Charlotte Bach Dinesencbd@nyborg.dkDKDanmarkDKDanmark329986632Social- og sundhedsassistent til aftenvagt i Distrikt EgeparkBasic Til vores hjemmeplejegruppe søger vi:1 social- og sundhedsassistent, 28-37 timer primært i aftenvagt, med tiltrædelse 01. juni 2019.Vi forventer at du kan sige ja til følgende punkter: Er uddannet social- og sundhedsassistent Du er fleksibel, imødekommende, mødestabil og vil være med til at udvikler vores kollegiale fællesskab Du kan genkende dig selv i vores værdier omkring omsorg, respekt, troværdighed og høj kvalitet Du kan lide den tætte kontakt med borgerne og elsker at arbejde med mennesker Du kan bruge IT til at dokumentere elektronisk gerne kendskab til Nexus Du trives i en travl hverdag, med mange opgaver Du har kørekort Foruden masser af faglige udfordringer tilbyder vi: Grundig introduktion og oplæring i stillingen Ugentlige teammøder, hvor vi sammen kan drøfte faglige problemstillinger En arbejdsplads, hvor vi har fokus på kompetencer, faglig udvikling, trivsel og ansvar Engagerede kollegaer og ledere, som vil det gode arbejdsmiljø E-tavler til planlægning af ruterne og medindflydelse på egen rute og arbejdsplan Yderligere oplysninger: Ønsker du yderligere oplysninger om Sundheds- og Omsorgsafdelingen, kan du finde dem på Nyborg kommunes hjemmeside, www.nyborg.dk Ansøgningsfrist: 23. april 2019Samtaler afholdes: 25. april 2019 Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Straffeattest skal forevises, før ansættelse kan finde sted. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingerne, kan du henvende dig til distriktsleder Charlotte Bach Dinesen, tlf. 6333 7265 2132 3720. Du søger jobbet ved at trykke på knappen Send ansøgning Søg jobbet . Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.Til vores hjemmeplejegruppe søger vi:

1 social- og sundhedsassistent, 28-37 timer primært i aftenvagt, med tiltrædelse 01. juni 2019.

Vi forventer at du kan sige ja til følgende punkter:
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent
  • Du er fleksibel, imødekommende, mødestabil og vil være med til at udvikler vores kollegiale fællesskab
  • Du kan genkende dig selv i vores værdier omkring omsorg, respekt, troværdighed og høj kvalitet
  • Du kan lide den tætte kontakt med borgerne og elsker at arbejde med mennesker
  • Du kan bruge IT til at dokumentere elektronisk – gerne kendskab til Nexus
  • Du trives i en travl hverdag, med mange opgaver
  • Du har kørekort
 
Foruden masser af faglige udfordringer tilbyder vi: 
  • Grundig introduktion og oplæring i stillingen
  • Ugentlige teammøder, hvor vi sammen kan drøfte faglige problemstillinger
  • En arbejdsplads, hvor vi har fokus på kompetencer, faglig udvikling, trivsel og ansvar
  • Engagerede kollegaer og ledere, som vil det gode arbejdsmiljø
  • E-tavler til planlægning af ruterne og medindflydelse  på egen rute og arbejdsplan
 
Yderligere oplysninger:
Ønsker du yderligere oplysninger om Sundheds- og Omsorgsafdelingen, kan du finde dem på Nyborg kommunes hjemmeside, www.nyborg.dk
 
Ansøgningsfrist:                23. april 2019
Samtaler afholdes:            25. april 2019
 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Straffeattest skal forevises, før ansættelse kan finde sted.
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingerne, kan du henvende dig til distriktsleder Charlotte Bach Dinesen, tlf. 6333 7265 /
2132 3720.
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.

 

ORS/Small/5161bb60_logo.jpegHjemmeplejenNyborg2019-03-29T10:00:18.5502019-04-23T00:00:00
329986619Social-og sundhedsassistent med planlæggerfunktion søges til RehabiliteringscenterBasic Vi søger 1. maj 2019 eller snarest derefter en social- og sundhedsassistent med planlæggerfunktion. Stillingen er 37 timer om ugen på hverdage - hvoraf de 7 timer består af SSA-opgaver. Vores Rehabiliteringscenter består af 19 midlertidige pladser og 7 boliger for demente. Rehabiliteringscentret er en del af det nære sundhedsvæsen, hvor borgerne visiteres til en midlertidig plads jf. Servicelovens 84 efter fx indlæggelse på sygehuset eller udfordringer med at klare sig i eget hjem. Vi samarbejder med sygehus og praktiserende læger om den gode udskrivelse, ligesom vi samarbejder med -sygeplejen og hjemmeplejen om den gode hjemsendelse til eget hjem. Vi arbejder i teams, og afdelingen består af sygeplejersker, ergo- og fysioterapeuter, social- og sundhedsassistenter og hjælpere. Vi er derudover uddannelsessted for sygeplejestuderende samt social- og sundhedsassistentelever. Vi arbejder i en fælles retning sammen med borgere og pårørende. Kerneopgaven er vores ledestjerne, og værdierne omsorg, respekt, troværdighed og høj kvalitet i alt er udgangspunkt for måden, vi møder borgerne og pårørende på, samt måden vi samarbejder på. Vores faglige stolthed er drivkraften for motivation og arbejdsglæde, hvor vi sammen indgår i et forpligtende arbejdsfællesskab. Rehabiliteringscentret står i de kommende år over for en spændende udvikling. Har du lyst til sammen med os, borgerne og pårørende at blive en del af holdet og være med på denne rejse? Så er det denne stilling, du skal søge. Vi forventer, at du: At du er uddannet social-og sundhedsassistent. Du har kendskab til personaleforhold, herunder planlægning, arbejdstidsaftaler, ferieaftaler og kendskab til tjenestetid i Silkeborg Data. At du kan lide at planlægge, skabe struktur og overblik over personalets fremmøde og frihed i forhold til kerneopgaven. At du er venlig og imødekommende i mødet med borgere og kolleger i telefon og ved personligt møde. At du har gode IT-kundskaber og er god til at formidle disse. Vi tilbyder: En arbejdsplads i udvikling, hvor der er fokus på læring og ansvar. Faglige udfordringer i et hus med stort borger-flow og mange specialer repræsenteret bl.a. neurologi, geriatri, ortopædkirurgi og medicinske sygdomme. Individuel oplæring og sparring ved behov. Engagerede og dedikerede kollegaer, som prioriterer en høj grad af faglighed og udvikling Alt det praktiskeLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der skal forevises straffeattest inden ansættelse. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte:Centerleder Inge Merete Kaaber imk@nyborg.dk tlf. 2336 2683, eller sygeplejefaglig koordinator Lenette Hummelgaard tlf. 3031 9485 Ansøgningsfrist mandag 23. april 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 17. Du søger jobbet ved at trykke på knappen Send ansøgning Søg jobbet . Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.Vi søger 1. maj 2019 eller snarest derefter en social- og sundhedsassistent med planlæggerfunktion. Stillingen er 37 timer om ugen på hverdage - hvoraf de 7 timer består af SSA-opgaver.
 
Vores Rehabiliteringscenter består af 19 midlertidige pladser og 7 boliger for demente. Rehabiliteringscentret er en del af det nære sundhedsvæsen, hvor borgerne visiteres til en midlertidig plads jf. Servicelovens §84 efter fx indlæggelse på sygehuset eller udfordringer med at klare sig i eget hjem. Vi samarbejder med sygehus og praktiserende læger om den gode udskrivelse, ligesom vi samarbejder med -sygeplejen og hjemmeplejen om den gode hjemsendelse til eget hjem.
 
Vi arbejder i teams, og afdelingen består af sygeplejersker, ergo- og fysioterapeuter, social- og sundhedsassistenter og hjælpere. Vi er derudover uddannelsessted for sygeplejestuderende samt social- og sundhedsassistentelever.
 
Vi arbejder i en fælles retning sammen med borgere og pårørende. Kerneopgaven er vores ledestjerne, og værdierne omsorg, respekt, troværdighed og høj kvalitet i alt er udgangspunkt for måden, vi møder borgerne og pårørende på, samt måden vi samarbejder på. Vores faglige stolthed er drivkraften for motivation og arbejdsglæde, hvor vi sammen indgår i et forpligtende arbejdsfællesskab.
 
Rehabiliteringscentret står i de kommende år over for en spændende udvikling. Har du lyst til sammen med os, borgerne og pårørende at blive en del af holdet og være med på denne rejse? Så er det denne stilling, du skal søge.
 
 
Vi forventer, at du:
  • At du er uddannet social-og sundhedsassistent.
  • Du har kendskab til personaleforhold, herunder planlægning, arbejdstidsaftaler, ferieaftaler og kendskab til tjenestetid i Silkeborg Data.
  • At du kan lide at planlægge, skabe struktur og overblik over personalets fremmøde og frihed i forhold til kerneopgaven.
  • At du er venlig og imødekommende i mødet med borgere og kolleger i telefon og ved personligt møde.
  • At du har gode IT-kundskaber og er god til at formidle disse.
 
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads i udvikling, hvor der er fokus på læring og ansvar.
  • Faglige udfordringer i et hus med stort borger-flow og mange specialer repræsenteret bl.a. neurologi, geriatri, ortopædkirurgi og medicinske sygdomme.
  • Individuel oplæring og sparring ved behov.
  • Engagerede og dedikerede kollegaer, som prioriterer en høj grad af faglighed og udvikling
 
Alt det praktiske
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Centerleder Inge Merete Kaaber imk@nyborg.dk tlf. 2336 2683, eller sygeplejefaglig koordinator Lenette Hummelgaard tlf. 3031 9485
 
Ansøgningsfrist mandag 23. april 2019.
Vi forventer at holde samtaler i uge 17.
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.

 

ORS/Small/6357d9e2_logo.jpegRehabiliteringscenterNyborg2019-03-29T09:00:46.3172019-04-23T00:00:00
330009846Social- og sundhedsassistent til Engbo Nyborg hus 2, 32 timer om ugenBasic Handicapcenter Fyn er et af Region Syddanmarks sociale centre. Centret har bo - og aktivitetstilbud til voksne med fysiske og psykiske handicaps. Opgaverne ligger inden for Servicelovens §104, §105, §107 og §108 om bo - og aktivitetstilbud til voksne med handicap. Centret har afdelinger i Kerteminde, Odense og Nyborg. Centret tilbyder boliger og ydelser til 164 borgere. Pladserne er fordelt med 20 pladser i Engbo Kerteminde, 120 pladser i Nyborg, 24 pladser i Odense og Aktivitets- og Samværstilbuddet, Nordlys tilbyder beskæftigelse til 86 fuldtidspladser i centret. Kan du bidrage med din sundhedsfaglige viden i et specialiseret pædagogiks center? Vi søger en uddannet social- og sundhedsassistent, som kan se sig selv arbejde i et pædagogisk miljø, som eneste SSA i hus 2. Det øvrige personale er pædagoger, pædagogiske assistenter, SSH, medhjælpere og vikarer. Vi forventer: At du har erfaring i forhold til arbejdet som social og sundhedsassistent - gerne fra et pædagogisk botilbud. At du understøtter det pædagogiske arbejde i den sundhedsfaglige kontekst - og kan se pædagogik selv i den mindste detalje. At du kan arbejde med din sundhedsfaglige baggrund i de pædagogiske udviklingsprocesser for borgeren. At du varetager rollen som medicinansvarlig, og er fortrolig med FMK. At du bidrager positivt og engageret på team- og afdelingsniveau. At du besidder en rolig fremtoning i relationen med borgerne og i det kollegiale samarbejde. At du er stærk i skriftlighed og dokumentation og dermed kan håndtere IT på brugerniveau. Vi arbejder med at dokumentere i NEXUS og bruger derudover Word og Outlook. At du er fysisk og psykisk robust. At du kan arbejde morgen aften i tidsrummet 06.00 22.00 og hver anden weekend, samt nogle helligdage. At du har kørekort B og er villig til at køre i centrets busser. Vi tilbyder: En arbejdsplads med fokus på faglig og organisatorisk udvikling. Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø. Et alsidigt job med rum til faglig og personlig udvikling. Mulighed for faglig sparring med kolleger, assistenter i andre huse, centerets sygeplejerske og andet tværfagligt personale. Et målrettet pædagogisk arbejde, hvor der er fokus på at øge livskvaliteten gennem pleje, omsorg, pædagogisk støtte og individuelle aktivitetstilbud. Et teamorienteret arbejde omkring borgerne, sammen med kompetente og engagerede kolleger. Pædagogik I Handicapcenter Fyn er dagsstruktur og systematik et grundelement i den pædagogiske værktøjskasse. For alle borgere på centret udarbejder vi en beskrivelse af hverdagen, der har til formål: At sikre, at der er en ensartet tilgang til den enkelte borger At borgeren ud fra beskrivelsen ved, hvad der forventes af ham eller hende. At sikre, at vi ikke fratager borgeren færdigheder, som vedkommende mestrer. At der bliver skabt forudsigelighed for den enkelte I Hus 2 har alle borgere et synshandicap og der arbejdes derfor med blindepædagogik. Derudover arbejdes der med følgende metoder Pædagogikken KRAP Basal stimulation Neuropædagogik Pædagogik til borgere med Prader-Willi Syndrom Pædagogik til personer med demens Redskaber til nedsat kommunikation Yderligere information om Handicapcenter Fyn og de enkelte tilbud kan ses på vores hjemmeside. Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst. Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Yderligere oplysninger fås ved afdelingsleder Sabine Winther Rahbek tlf 40186483.
Handicapcenter Fyn er et af Region Syddanmarks sociale centre. Centret har bo - og aktivitetstilbud til voksne med fysiske og psykiske handicaps.  
Opgaverne ligger inden for Servicelovens §104, §105, §107 og §108 om bo - og aktivitetstilbud til voksne med handicap.  
Centret har afdelinger i Kerteminde, Odense og Nyborg.   
Centret tilbyder boliger og ydelser til 164 borgere. Pladserne er fordelt med 20 pladser i Engbo Kerteminde, 120 pladser i Nyborg, 24 pladser i Odense og Aktivitets- og Samværstilbuddet, Nordlys tilbyder beskæftigelse til 86 fuldtidspladser i centret.   
 
Kan du bidrage med din sundhedsfaglige viden i et specialiseret pædagogiks center? 
Vi søger en uddannet social- og sundhedsassistent, som kan se sig selv arbejde i et pædagogisk miljø, som eneste SSA i hus 2. Det øvrige personale er pædagoger, pædagogiske assistenter, SSH, medhjælpere og vikarer.  
 
Vi forventer: 
  • At du har erfaring i forhold til arbejdet som social og sundhedsassistent - gerne fra et pædagogisk botilbud.  
  • At du understøtter det pædagogiske arbejde i den sundhedsfaglige kontekst - og kan se pædagogik selv i den mindste detalje. 
  • At du kan arbejde med din sundhedsfaglige baggrund i de pædagogiske udviklingsprocesser for borgeren.  
  • At du varetager rollen som medicinansvarlig, og er fortrolig med FMK.  
  • At du bidrager positivt og engageret på team- og afdelingsniveau.  
  • At du besidder en rolig fremtoning i relationen med borgerne og i det kollegiale samarbejde.   
  • At du er stærk i skriftlighed og dokumentation og dermed kan håndtere IT på brugerniveau. Vi arbejder med at dokumentere i NEXUS og bruger derudover Word og Outlook.  
  • At du er fysisk og psykisk robust.  
  • At du kan arbejde morgen/aften i tidsrummet 06.00 – 22.00 og hver anden weekend, samt nogle helligdage.   
  • At du har kørekort B og er villig til at køre i centrets busser.  
 
Vi tilbyder:  
  • En arbejdsplads med fokus på faglig og organisatorisk udvikling.  
  • Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø.  
  • Et alsidigt job med rum til faglig og personlig udvikling.  
  • Mulighed for faglig sparring med kolleger, assistenter i andre huse, centerets sygeplejerske og andet tværfagligt personale. 
  • Et målrettet pædagogisk arbejde, hvor der er fokus på at øge livskvaliteten gennem pleje, omsorg, pædagogisk støtte og individuelle aktivitetstilbud.  
  • Et teamorienteret arbejde omkring borgerne, sammen med kompetente og engagerede kolleger.  
 
Pædagogik  
I Handicapcenter Fyn er dagsstruktur og systematik et grundelement i den pædagogiske værktøjskasse. For alle borgere på centret udarbejder vi en beskrivelse af hverdagen, der har til formål:  
 
    At sikre, at der er en ensartet tilgang til den enkelte borger   
    At borgeren ud fra beskrivelsen ved, hvad der forventes af ham eller hende.   
    At sikre, at vi ikke fratager borgeren færdigheder, som vedkommende mestrer.   
    At der bliver skabt forudsigelighed for den enkelte  
 
I Hus 2 har alle borgere et synshandicap og der arbejdes derfor med blindepædagogik. Derudover arbejdes der med følgende metoder; 
 
Pædagogikken KRAP  
Basal stimulation  
Neuropædagogik  
Pædagogik til borgere med Prader-Willi Syndrom  
Pædagogik til personer med demens  
Redskaber til nedsat kommunikation    
 
Yderligere information om Handicapcenter Fyn og de enkelte tilbud kan ses på vores hjemmeside. 
 
Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst. 
  
Ansættelsessamtaler afholdes løbende. 
 
Yderligere oplysninger fås ved afdelingsleder Sabine Winther Rahbek tlf 40186483. 
ORS/Small/a1881322_logo.pngHandicapcenter Fyn, Region SyddanmarkNyborg2019-04-23T14:00:43.7132019-05-12T00:00:00
3300082392 sygeplejersker eller social- og sundhedsassistenter til Fjordly Plejecenter i fast aftenvagtBasic 2 sygeplejersker eller social og sundhedsassistenter á 28 timer i fast aftenvagt søges til Fjordly Plejecenter i Kerteminde fra den 1. juli. Til specialafsnit med 10 senhjerneskadede og psykiatriske beboere søges to nye kollegaer, da to af vores medarbejdere går på pension. Kvalifikationer: Uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent Interesse for og lyst til at arbejde med senhjerneskadede og socialpsykiatriske beboere Gerne erfaring inden for området Fagligt engagement Have fokus på borgeren En rehabiliterende tilgang Gode samarbejdsevner Kan arbejde målrettet, selvstændigt, igangsættende og have overblik Fleksibel og robust Vi kan tilbyde: Et arbejdssted med gode samarbejds- og sociale relationer Mulighed for personlig og faglig udvikling Faglig sparring ved centersygeplejerske Gode og erfarne kollegaer Fokus på godt arbejdsmiljø og trivsel En ledelse, der arbejder synligt og aktivt for en god arbejdsplads Sundhedsordning for personalet Løn - og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ved ansættelse indhentes straffeattest. Yderligere oplysninger ved konstitueret centerleder Bodil Hellum på tlf: 2138 7785 eller teamleder Mette Friis, tlf: 6515 2050. Din ansøgning med relevante oplysninger indsendes via ansøgningsportalen. Ansøgningsfrist: søndag den 5. maj. Samtaler i uge 19 - 20. Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.
2 sygeplejersker eller social og sundhedsassistenter á 28 timer i fast aftenvagt søges til Fjordly Plejecenter i Kerteminde fra den 1. juli.  
 
Til specialafsnit med 10 senhjerneskadede og psykiatriske beboere søges to nye kollegaer, da to af vores medarbejdere går på pension. 
 
 
Kvalifikationer: 
 
  • Uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent 
  • Interesse for og lyst til at arbejde med senhjerneskadede og socialpsykiatriske beboere 
  • Gerne erfaring inden for området 
  • Fagligt engagement 
  • Have fokus på borgeren 
  • En rehabiliterende tilgang 
  • Gode samarbejdsevner 
  • Kan arbejde målrettet, selvstændigt, igangsættende og have overblik 
  • Fleksibel og robust 
 
Vi kan tilbyde: 
 
  • Et arbejdssted med gode samarbejds- og sociale relationer 
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling 
  • Faglig sparring ved centersygeplejerske  
  • Gode og erfarne kollegaer 
  • Fokus på godt arbejdsmiljø og trivsel 
  • En ledelse, der arbejder synligt og aktivt for en god arbejdsplads 
  • Sundhedsordning for personalet 
 
Løn - og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ved ansættelse indhentes straffeattest. 
Yderligere oplysninger ved konstitueret centerleder Bodil Hellum på  
tlf: 2138 7785 eller teamleder Mette Friis, tlf: 6515 2050. 
 
Din ansøgning med relevante oplysninger indsendes via ansøgningsportalen.
Ansøgningsfrist: søndag den 5. maj. 
 
Samtaler i uge 19 - 20. 
 
Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger. 

ORS/Small/f9a40af4_logo.pngFjordly PlejecenterKerteminde2019-04-16T11:01:11.3632019-05-05T00:00:00
3300082451 social- og sundhedsassistent til Fjordly Plejecenter i fast aftenvagtBasic 1 social og sundhedsassistent á 28 timer i fast aftenvagt søges til Fjordly Plejecenter i Kerteminde - ledig fra 1. juni. Stillingen er blevet ledig, da en af vores gode medarbejdere har ønsket at videreuddanne sig. Kvalifikationer: Uddannet social- og sundhedsassistent Interesse for og lyst til at arbejde med ældre og demente og til at skabe en god hverdag for vores beboere Gerne erfaring inden for området Fagligt engagement Have fokus på borgeren En rehabiliterende tilgang Gode samarbejdsevner Kan arbejde målrettet, selvstændigt, igangsættende og have overblik Fleksibel Vi kan tilbyde: Et arbejdssted med gode samarbejds- og sociale relationer Mulighed for personlig og faglig udvikling Faglig sparring ved centersygeplejerske Gode og erfarne kollegaer Fokus på godt arbejdsmiljø og trivsel En ledelse, der arbejder synlig og aktivt for en god arbejdsplads Sundhedsordning for personalet Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ved ansættelse indhentes straffeattest. Yderligere oplysninger ved centerleder Bodil Hellum på tlf: 2138 7785 eller teamleder Mette Friis, tlf: 6515 2050. Din ansøgning med relevante oplysninger indsendes via ansøgningsportalen. Ansøgningsfrist: søndag den 5. maj 2019 kl. 8.00. Samtaler i uge 19-20.
1 social og sundhedsassistent á 28 timer i fast aftenvagt søges til Fjordly Plejecenter i Kerteminde - ledig fra 1. juni. 
 
Stillingen er blevet ledig, da en af vores gode medarbejdere har ønsket at videreuddanne sig.                                             
 
Kvalifikationer: 
 
  • Uddannet social- og sundhedsassistent 
  • Interesse for og lyst til at arbejde med ældre og demente og til at skabe en god hverdag for vores beboere 
  • Gerne erfaring inden for området 
  • Fagligt engagement 
  • Have fokus på borgeren 
  • En rehabiliterende tilgang 
  • Gode samarbejdsevner 
  • Kan arbejde målrettet, selvstændigt, igangsættende og have overblik 
  • Fleksibel 
 
Vi kan tilbyde: 
 
  • Et arbejdssted med gode samarbejds- og sociale relationer 
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling 
  • Faglig sparring ved centersygeplejerske  
  • Gode og erfarne kollegaer 
  • Fokus på godt arbejdsmiljø og trivsel 
  • En ledelse, der arbejder synlig og aktivt for en god arbejdsplads 
  • Sundhedsordning for personalet 

 

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ved ansættelse indhentes straffeattest. 
Yderligere oplysninger ved centerleder Bodil Hellum på  
tlf: 2138 7785 eller teamleder Mette Friis, tlf: 6515 2050. 
 
Din ansøgning med relevante oplysninger indsendes via ansøgningsportalen. 
Ansøgningsfrist: søndag den 5. maj 2019 kl. 8.00. 
 
Samtaler i uge 19-20. 
 
 

ORS/Small/4f5e618e_logo.pngFjordly PlejecenterKerteminde2019-04-16T12:00:20.8002019-05-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent til aftenvagt i Distrikt Egepark

Hjemmeplejen

Nyborg
Til vores hjemmeplejegruppe søger vi:1 social- og sundhedsassistent, 28-37 timer primært i aftenvagt, med tiltrædelse 01. juni 2019.Vi forventer at du kan sige ja til følgende punkter: Er uddannet social- og sundhedsassistent Du er fleksibel, imødek...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Social-og sundhedsassistent med planlæggerfunktion søges til Rehabiliteringscenter

Rehabiliteringscenter

Nyborg
Vi søger 1. maj 2019 eller snarest derefter en social- og sundhedsassistent med planlæggerfunktion. Stillingen er 37 timer om ugen på hverdage - hvoraf de 7 timer består af SSA-opgaver. Vores Rehabiliteringscenter består af 19 midlertidige pladser o...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Social- og sundhedsassistent til Engbo Nyborg hus 2, 32 timer om ugen

Handicapcenter Fyn, Region Syddanmark

Nyborg
Handicapcenter Fyn er et af Region Syddanmarks sociale centre. Centret har bo - og aktivitetstilbud til voksne med fysiske og psykiske handicaps. Opgaverne ligger inden for Servicelovens §104, §105, §107 og §108 om bo - og aktivitetstilbud til voksn...
Indrykket:23. april 2019
Udløbsdato:12. maj 2019

2 sygeplejersker eller social- og sundhedsassistenter til Fjordly Plejecenter i fast aftenvagt

Fjordly Plejecenter

Kerteminde
2 sygeplejersker eller social og sundhedsassistenter á 28 timer i fast aftenvagt søges til Fjordly Plejecenter i Kerteminde fra den 1. juli. Til specialafsnit med 10 senhjerneskadede og psykiatriske beboere søges to nye kollegaer, da to af vores med...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019

1 social- og sundhedsassistent til Fjordly Plejecenter i fast aftenvagt

Fjordly Plejecenter

Kerteminde
1 social og sundhedsassistent á 28 timer i fast aftenvagt søges til Fjordly Plejecenter i Kerteminde - ledig fra 1. juni. Stillingen er blevet ledig, da en af vores gode medarbejdere har ønsket at videreuddanne sig. Kvalifikationer: Uddannet social-...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019