Social- og sundhedsassistent til Engbo Nyborg hus 2, 30 timer om ugen

Handicapcenter Fyn er et af Region Syddanmarks sociale centre. Centret har bo - og aktivitetstilbud til voksne med fysiske og psykiske handicaps.

Centret har afdelinger i Kerteminde, Odense og Nyborg. 

Pladserne er fordelt med 20 pladser i Engbo Kerteminde, 120 pladser i Nyborg, 24 pladser i Odense og Aktivitets- og Samværstilbuddet, Nordlys tilbyder beskæftigelse til 86 fuldtidspladser i centret. 

 

Kan du bidrage med din sundhedsfaglige viden i et specialiseret pædagogiks center?

Vi søger en uddannet social- og sundhedsassistent, som kan se sig selv arbejde i et pædagogisk miljø, som eneste SSA i hus 2 men med sparring og samarbejde med centerets øvrige assistenter og sygeplejersker. Det øvrige personale er pædagoger, pædagogiske assistenter, SSH, medhjælpere og vikarer.

 

Vi forventer:
At du har erfaring i forhold til arbejdet som social og sundhedsassistent - gerne fra et pædagogisk botilbud. At du understøtter det pædagogiske arbejde i den sundhedsfaglige kontekst - og kan se pædagogik selv i den mindste detalje.At du kan arbejde med din sundhedsfaglige baggrund i de pædagogiske udviklingsprocesser for borgeren.
At du varetager rollen som medicinansvarlig, og er fortrolig med FMK.
At du bidrager positivt og engageret på team- og afdelingsniveau.
At du besidder en rolig fremtoning i relationen med borgerne og i det kollegiale samarbejde. 
At du er stærk i skriftlighed og dokumentation og dermed kan håndtere IT på brugerniveau. Vi arbejder med at dokumentere i NEXUS og bruger derudover Word og Outlook.
At du er fysisk og psykisk robust.
At du kan arbejde morgen/aften i tidsrummet 06.00 – 22.00 (dog primært dagvagter) og 1½ weekend på et fire ugers rul, samt nogle helligdage. 
At du har kørekort B og er villig til at køre i centrets busser.

 

Vi tilbyder:
En arbejdsplads med fokus på faglig og organisatorisk udvikling.
Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø.
Et alsidigt job med rum til faglig og personlig udvikling.
Mulighed for faglig sparring med kolleger, assistenter i andre huse, centerets sygeplejerske og andet tværfagligt personale.
Et målrettet pædagogisk arbejde, hvor der er fokus på at øge livskvaliteten gennem pleje, omsorg, pædagogisk støtte og individuelle aktivitetstilbud.
Et teamorienteret arbejde omkring borgerne, sammen med kompetente og engagerede kolleger.

 

Pædagogik
I Handicapcenter Fyn er dagsstruktur og systematik et grundelement i den pædagogiske værktøjskasse. For alle borgere på centret udarbejder vi en beskrivelse af hverdagen, der har til formål:

 

    At sikre, at der er en ensartet tilgang til den enkelte borger  
    At borgeren ud fra beskrivelsen ved, hvad der forventes af ham eller hende.  
    At sikre, at vi ikke fratager borgeren færdigheder, som vedkommende mestrer. 
    At der bliver skabt forudsigelighed for den enkelte

 

I Hus 2 har alle borgere et synshandicap og der arbejdes derfor med blindepædagogik. Derudover arbejdes der med følgende metoder;

 

Pædagogikken KRAP

Basal stimulation
Neuropædagogik
Pædagogik til borgere med Prader-Willi Syndrom
Pædagogik til personer med demens
Redskaber til nedsat kommunikation  

 

Yderligere information om Handicapcenter Fyn og de enkelte tilbud kan ses på vores hjemmeside.

 

Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.

 

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

 

Yderligere oplysninger fås ved afdelingsleder Sabine Winther Rahbek tlf 40186483.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033084Phoenix-29103e2112019-05-28T13:00:17.277Social- og sundhedsassistent til Engbo Nyborg hus 2, 30 timer om ugen

Handicapcenter Fyn er et af Region Syddanmarks sociale centre. Centret har bo - og aktivitetstilbud til voksne med fysiske og psykiske handicaps.

Centret har afdelinger i Kerteminde, Odense og Nyborg. 

Pladserne er fordelt med 20 pladser i Engbo Kerteminde, 120 pladser i Nyborg, 24 pladser i Odense og Aktivitets- og Samværstilbuddet, Nordlys tilbyder beskæftigelse til 86 fuldtidspladser i centret. 

 

Kan du bidrage med din sundhedsfaglige viden i et specialiseret pædagogiks center?

Vi søger en uddannet social- og sundhedsassistent, som kan se sig selv arbejde i et pædagogisk miljø, som eneste SSA i hus 2 men med sparring og samarbejde med centerets øvrige assistenter og sygeplejersker. Det øvrige personale er pædagoger, pædagogiske assistenter, SSH, medhjælpere og vikarer.

 

Vi forventer:
At du har erfaring i forhold til arbejdet som social og sundhedsassistent - gerne fra et pædagogisk botilbud. At du understøtter det pædagogiske arbejde i den sundhedsfaglige kontekst - og kan se pædagogik selv i den mindste detalje.At du kan arbejde med din sundhedsfaglige baggrund i de pædagogiske udviklingsprocesser for borgeren.
At du varetager rollen som medicinansvarlig, og er fortrolig med FMK.
At du bidrager positivt og engageret på team- og afdelingsniveau.
At du besidder en rolig fremtoning i relationen med borgerne og i det kollegiale samarbejde. 
At du er stærk i skriftlighed og dokumentation og dermed kan håndtere IT på brugerniveau. Vi arbejder med at dokumentere i NEXUS og bruger derudover Word og Outlook.
At du er fysisk og psykisk robust.
At du kan arbejde morgen/aften i tidsrummet 06.00 – 22.00 (dog primært dagvagter) og 1½ weekend på et fire ugers rul, samt nogle helligdage. 
At du har kørekort B og er villig til at køre i centrets busser.

 

Vi tilbyder:
En arbejdsplads med fokus på faglig og organisatorisk udvikling.
Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø.
Et alsidigt job med rum til faglig og personlig udvikling.
Mulighed for faglig sparring med kolleger, assistenter i andre huse, centerets sygeplejerske og andet tværfagligt personale.
Et målrettet pædagogisk arbejde, hvor der er fokus på at øge livskvaliteten gennem pleje, omsorg, pædagogisk støtte og individuelle aktivitetstilbud.
Et teamorienteret arbejde omkring borgerne, sammen med kompetente og engagerede kolleger.

 

Pædagogik
I Handicapcenter Fyn er dagsstruktur og systematik et grundelement i den pædagogiske værktøjskasse. For alle borgere på centret udarbejder vi en beskrivelse af hverdagen, der har til formål:

 

    At sikre, at der er en ensartet tilgang til den enkelte borger  
    At borgeren ud fra beskrivelsen ved, hvad der forventes af ham eller hende.  
    At sikre, at vi ikke fratager borgeren færdigheder, som vedkommende mestrer. 
    At der bliver skabt forudsigelighed for den enkelte

 

I Hus 2 har alle borgere et synshandicap og der arbejdes derfor med blindepædagogik. Derudover arbejdes der med følgende metoder;

 

Pædagogikken KRAP

Basal stimulation
Neuropædagogik
Pædagogik til borgere med Prader-Willi Syndrom
Pædagogik til personer med demens
Redskaber til nedsat kommunikation  

 

Yderligere information om Handicapcenter Fyn og de enkelte tilbud kan ses på vores hjemmeside.

 

Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.

 

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

 

Yderligere oplysninger fås ved afdelingsleder Sabine Winther Rahbek tlf 40186483.

Handicapcenter Fyn er et af Region Syddanmarks sociale centre. Centret har bo - og aktivitetstilbud til voksne med fysiske og psykiske handicaps. Centret har afdelinger i Kerteminde, Odense og Nyborg. Pladserne er fordelt med 20 pladser i Engbo Kerteminde, 120 pladser i Nyborg, 24 pladser i Odense og Aktivitets- og Samværstilbuddet, Nordlys tilbyder beskæftigelse til 86 fuldtidspladser i centret. Kan du bidrage med din sundhedsfaglige viden i et specialiseret pædagogiks center? Vi søger en uddannet social- og sundhedsassistent, som kan se sig selv arbejde i et pædagogisk miljø, som eneste SSA i hus 2 men med sparring og samarbejde med centerets øvrige assistenter og sygeplejersker. Det øvrige personale er pædagoger, pædagogiske assistenter, SSH, medhjælpere og vikarer. Vi forventer: At du har erfaring i forhold til arbejdet som social og sundhedsassistent - gerne fra et pædagogisk botilbud. At du understøtter det pædagogiske arbejde i den sundhedsfaglige kontekst - og kan se pædagogik selv i den mindste detalje.At du kan arbejde med din sundhedsfaglige baggrund i de pædagogiske udviklingsprocesser for borgeren. At du varetager rollen som medicinansvarlig, og er fortrolig med FMK. At du bidrager positivt og engageret på team- og afdelingsniveau. At du besidder en rolig fremtoning i relationen med borgerne og i det kollegiale samarbejde. At du er stærk i skriftlighed og dokumentation og dermed kan håndtere IT på brugerniveau. Vi arbejder med at dokumentere i NEXUS og bruger derudover Word og Outlook. At du er fysisk og psykisk robust. At du kan arbejde morgen aften i tidsrummet 06.00 22.00 (dog primært dagvagter) og 1½ weekend på et fire ugers rul, samt nogle helligdage. At du har kørekort B og er villig til at køre i centrets busser. Vi tilbyder: En arbejdsplads med fokus på faglig og organisatorisk udvikling. Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø. Et alsidigt job med rum til faglig og personlig udvikling. Mulighed for faglig sparring med kolleger, assistenter i andre huse, centerets sygeplejerske og andet tværfagligt personale. Et målrettet pædagogisk arbejde, hvor der er fokus på at øge livskvaliteten gennem pleje, omsorg, pædagogisk støtte og individuelle aktivitetstilbud. Et teamorienteret arbejde omkring borgerne, sammen med kompetente og engagerede kolleger. Pædagogik I Handicapcenter Fyn er dagsstruktur og systematik et grundelement i den pædagogiske værktøjskasse. For alle borgere på centret udarbejder vi en beskrivelse af hverdagen, der har til formål: At sikre, at der er en ensartet tilgang til den enkelte borger At borgeren ud fra beskrivelsen ved, hvad der forventes af ham eller hende. At sikre, at vi ikke fratager borgeren færdigheder, som vedkommende mestrer. At der bliver skabt forudsigelighed for den enkelte I Hus 2 har alle borgere et synshandicap og der arbejdes derfor med blindepædagogik. Derudover arbejdes der med følgende metoder Pædagogikken KRAP Basal stimulation Neuropædagogik Pædagogik til borgere med Prader-Willi Syndrom Pædagogik til personer med demens Redskaber til nedsat kommunikation Yderligere information om Handicapcenter Fyn og de enkelte tilbud kan ses på vores hjemmeside. Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst. Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Yderligere oplysninger fås ved afdelingsleder Sabine Winther Rahbek tlf 40186483.10Phoenix29103e21101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207702&DepartmentId=17570&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynNyborg3536365Handicapcenter Fyn, Region Syddanmark11Skaboeshusevej 925800NyborgDKDanmarkORS/29103e21_logo.pngORS/Small/29103e21_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent768889RegionSyddanmarkMinimum20770200028-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29103e21https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=29103e21https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29103e21&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29103e21&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg361937204Marianne.Hansen5@rsyd.dkDanmarkDanmark330035024Børnehusene Stjernen, Hus Syd, søger en social- og sundhedsassistent, på 34 timer ugentligt, med tiltrædelse snarest. Stillingen er tidsbegrænset til 30. august 2020.Basic Er du sundhedsuddannet og kunne du tænke dig at bringe din faglighed ind i et pædagogiske virke, så læs videre. Børnehusene Stjernen er en døgninstitution, som består af Veststjernen, Nordstjernen og Sydstjernen, som hver har plads til 8 børn i alderen op til 24 år. Vores målgruppe er mobile og immobile børn og unge med multiple funktionsnedsættelser. Alle børnene har brug for støtte og guidning i forhold til selvhjulpenhed og de daglige funktioner. Vi prioriterer et omsorgsfuldt og varmt miljø, der er rummeligt og hvor børnene føler sig værdsat. Vores mission er at være det bedste alternativ og supplement til barnets hjem. Huset har et tæt samarbejde med forældrene, fysioterapeuter, ergoterapeuter og skole, samt tværfaglige udenfor huset. Hus Syd rummer 8 skønne børn, der har brug for støtte til basale funktioner, til leg og oplevelser, og til udvikling mod størst mulig selvstændighed. Børnene har ud over den pædagogiske omsorg også brug for hjælp til sundhedsfaglige problemstillinger. De pædagogiske tilgange er det rehabiliterende grundsyn, og tager udgangspunkt i metoderne KRAP, Low Arousal, systematik og overskuelighed. Strukturen er lagt an på at understøtte det enkelte barns behov, og derved sikre trivsel og udvikling. Du skal indgå i det pædagogiske, praktiske og administrative arbejde, men også være ressourceperson mht. varetagelse af de sundhedsfaglige opgaver. Vi har en sygeplejerske ansat, som også vil være sparringspartner. Eksempel på opgaver er medicinhåndtering, dokumentation, deltagelse i udarbejdelse af instruktioner etc. Vigtigt er det, at du kan se dig selv deltage i den pædagogiske praksis, på lige fod med det pædagogiske personale. Du vil blive oplært gennem introduktion og sidemandsoplæring. Vi forventer at: Du er imødekommende. Du kan arbejde ud fra den anerkendende tilgang. Du kan arbejde med børn, der kan have store helbredsmæssige udfordringer. Du er initiativrig og teamplayer. Du arbejder systematisk og detaljeorienteret. Du er bevidst om vigtigheden af at skabe relationer. Du kan formulere dig på skrift, og håndtere pc. Du er med på at forandringer er kommet for at blive. Du reflekterer over etikken i arbejdet med de mest pleje- og omsorgskrævende børn og unge. Du ved at dokumentation er en integreret del af det pædagogiske arbejde. Du har kørekort -kategori B. Du kan forvente: Et meningsfyldt og udfordrende job, hvor du er med til at præge mål og værdier. Et fagligt udviklende job. Introduktion og sidemandsoplæring, feedback-samtaler, MUS og vejledning af relevante konsulenter fageksperter. Faglig sparring og perioder med supervision. En arbejdsplads hvor vi er opmærksomme på hinanden. Arbejdstiden planlægges mellem kl. 05.45 og 22.15 og arbejde hver anden weekend. Arbejdstiden tilrettelægges efter fast 8 ugers tjenestetidsplan Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karen Margrethe Carlsen for yderligere oplysninger på 9944 1852, eller Hus syd på 9944 1800 (tast 3). Ansøgning med dokumentation for uddannelse, fyldestgørende CV samt relevante bilag sendes elektronisk, og skal være os i hænde senest søndag d. 16. juni 2019. Samtaler forventes afholdt uge 25 26. Læs mere om Børnehusene Stjernen på vores hjemmeside http: www.handicapcenterfyn.rsyd.dk wm512500 Børnehusene Stjernen Festgræsset 14 5220 Odense SØ

Er du sundhedsuddannet og kunne du tænke dig at bringe din faglighed ind i et pædagogiske virke, så læs videre.

 

Børnehusene Stjernen er en døgninstitution, som består af Veststjernen, Nordstjernen og Sydstjernen, som hver har plads til 8 børn i alderen op til 24 år. Vores målgruppe er mobile og immobile børn og unge med multiple funktionsnedsættelser. Alle børnene har brug for støtte og guidning i forhold til selvhjulpenhed og de daglige funktioner. Vi prioriterer et omsorgsfuldt og varmt miljø, der er rummeligt og hvor børnene føler sig værdsat. Vores mission er at være det bedste alternativ og supplement til barnets hjem. Huset har et tæt samarbejde med forældrene, fysioterapeuter, ergoterapeuter og skole, samt tværfaglige udenfor huset.

Hus Syd rummer 8 skønne børn, der har brug for støtte til basale funktioner, til leg og oplevelser, og til udvikling mod størst mulig selvstændighed. Børnene har ud over den pædagogiske omsorg også brug for hjælp til sundhedsfaglige problemstillinger.

 

De pædagogiske tilgange er det rehabiliterende grundsyn, og tager udgangspunkt i metoderne KRAP, Low Arousal, systematik og overskuelighed. Strukturen er lagt an på at understøtte det enkelte barns behov, og derved sikre trivsel og udvikling.

 

Du skal indgå i det pædagogiske, praktiske og administrative arbejde, men også være ressourceperson mht. varetagelse af de sundhedsfaglige opgaver. Vi har en sygeplejerske ansat, som også vil være sparringspartner. Eksempel på opgaver er medicinhåndtering, dokumentation, deltagelse i udarbejdelse af instruktioner etc.

Vigtigt er det, at du kan se dig selv deltage i den pædagogiske praksis, på lige fod med det pædagogiske personale.

Du vil blive oplært gennem introduktion og sidemandsoplæring.

 

Vi forventer at:  

  • Du er imødekommende.
  • Du kan arbejde ud fra den anerkendende tilgang.
  • Du kan arbejde med børn, der kan have store helbredsmæssige udfordringer.
  • Du er initiativrig og teamplayer.
  • Du arbejder systematisk og detaljeorienteret.
  • Du er bevidst om vigtigheden af at skabe relationer.
  • Du kan formulere dig på skrift, og håndtere pc.
  • Du er med på at forandringer er kommet for at blive.
  • Du reflekterer over etikken i arbejdet med de mest pleje- og omsorgskrævende børn og unge.
  • Du ved at dokumentation er en integreret del af det pædagogiske arbejde.
  • Du har kørekort -kategori B.

 

Du kan forvente: 

 

  • Et meningsfyldt og udfordrende job, hvor du er med til at præge mål og værdier.
  • Et fagligt udviklende job.
  • Introduktion og sidemandsoplæring, feedback-samtaler, MUS og vejledning af relevante konsulenter/fageksperter.
  • Faglig sparring og perioder med supervision.
  • En arbejdsplads hvor vi er opmærksomme på hinanden.

Arbejdstiden planlægges mellem kl. 05.45 og 22.15 og arbejde hver anden weekend.

Arbejdstiden tilrettelægges efter fast 8 ugers tjenestetidsplan

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karen Margrethe Carlsen for yderligere oplysninger på 9944 1852, eller Hus syd på 9944 1800 (tast 3).

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, fyldestgørende CV samt relevante bilag sendes elektronisk, og skal være os i hænde senest søndag d. 16. juni 2019.

 

Samtaler forventes afholdt uge 25/26.

 

Læs mere om Børnehusene Stjernen på vores hjemmeside http://www.handicapcenterfyn.rsyd.dk/wm512500

 

Børnehusene Stjernen

Festgræsset 14

5220 Odense SØ

ORS/Small/7de26d61_logo.pngHandicapcenter Fyn, Region SyddanmarkNyborg2019-05-29T19:05:12.8672019-06-16T00:00:00
330039799Demenscenter Tårnparken søger social- og sundhedsassistentBasic Til vores nye demenscenter Tårnparken søges pr. 1. august 2019 en social- og sundhedsassistent. Stillingen er på 32 timer pr. uge med blandede vagter, primært dagvagt. Der er mulighed for flere timer. Demenscenter Tårnparken er opdelt i forskellige enheder: Turnusafdelingen Oasen , som har plads til 6 borgere med demens og Klubben , som er et aktivitetstilbud til hjemmeboende borgere med en demenssygdom. Nyborg kommunes demenskoordinatorer hører også til på Tårnparken. Der er på nuværende tidspunkt få beboere, som har valgt at blive boende i den gamle plejehjemsdel. Vi har brug for: en medarbejder, der har erfaring med at arbejde med mennesker, som er ramt af en demenssygdom en ansvarstagende og fleksibel medarbejder, som har borgeren i centrum en faglig dygtig medarbejder, som vil arbejde ud fra vores kerneopgave og som er reflekterende over egen praksis en medarbejder, som aktivt vil bidrage til at skabe et godt og sundt psykisk arbejdsmiljø i et hus med mange funktioner Du får: en enestående mulighed for at være med udviklingen af et nyt demenscenter hvor borgerne er omdrejningspunktet og viden, udvikling og faglighed er i højsædet. spændende faglige udfordringer og sparring i særklasse indflydelse på egen hverdag og en anerkendende ledelsesstil med højt til loftet Yderligere information: Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der indhentes offentlig straffeattest inden ansættelse. Ansøgningsfrist 21. juni 2019Samtaler forventes afholdt 26 juni 2019 Yderligere oplysninger kan fås ved leder af demenscenter Tårnparken, demens-og aktivitetsområdet, Berit Jensen på berj@nyborg.dk, tlf. 2928 2594 eller ved stedfortræder Sandra Johansen, sajo@nyborg.dk , tlf. 6333 7010
Til vores nye demenscenter Tårnparken søges pr. 1. august 2019 en social- og sundhedsassistent. Stillingen er på 32 timer pr. uge med blandede vagter, primært dagvagt. Der er mulighed for flere timer.
 
Demenscenter Tårnparken er opdelt i forskellige enheder: Turnusafdelingen ”Oasen”, som har plads til 6 borgere med demens og ”Klubben”, som er et aktivitetstilbud til hjemmeboende borgere med en demenssygdom. Nyborg kommunes demenskoordinatorer hører også til på Tårnparken. Der er på nuværende tidspunkt få beboere, som har valgt at blive boende i den gamle plejehjemsdel.
 

Vi har brug for: 
  • en medarbejder, der har erfaring med at arbejde med mennesker, som er ramt af en demenssygdom
  • en ansvarstagende og fleksibel medarbejder, som har borgeren i centrum
  • en faglig dygtig medarbejder, som vil arbejde ud fra vores kerneopgave og som er reflekterende over egen praksis
  • en medarbejder, som aktivt vil bidrage til at skabe et godt og sundt psykisk arbejdsmiljø i et hus med mange funktioner
     
     
Du får:
  • en enestående mulighed for at være med udviklingen af et nyt demenscenter hvor borgerne er omdrejningspunktet og viden, udvikling og faglighed er i højsædet.
  • spændende faglige udfordringer og sparring i særklasse
  • indflydelse på egen hverdag og en anerkendende ledelsesstil med højt til loftet
      
Yderligere information:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der indhentes offentlig straffeattest inden ansættelse.
 
Ansøgningsfrist  21. juni 2019
Samtaler forventes afholdt 26 juni 2019
 
Yderligere oplysninger kan fås ved leder af demenscenter Tårnparken, demens-og aktivitetsområdet, Berit Jensen på berj@nyborg.dk, tlf. 2928 2594 eller ved stedfortræder Sandra Johansen, sajo@nyborg.dk , tlf. 6333 7010

 

ORS/Small/99a57ccc_logo.jpegDemenscenter TårnparkenNyborg2019-06-07T15:08:22.1502019-06-21T00:00:00
3300434075 Social- og sundhedsassistentelever søgesBasic 5 Social- og sundhedsassistentelever søges til november 2019 Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker? Har du lyst til en uddannelse inden for omsorg og sundhed hvor du kombinerer praktik med teori? Vil du udvikle dig og opnå meningsfuld uddannelse, hvor der gode jobmuligheder? Har du lyst til at indgå i tværfagligt samarbejde? Så kan du være en af de elever, som vi søger til en lønnet uddannelse, der tager ca. 46 måneder og veksler mellem skole og praktik. De mennesker, du kommer til at møde i dit arbejde, kan være unge, ældre, syge, borgere med psykiatriske lidelser eller handicappede, der har brug for professionel pleje og omsorg. Du er en del af et tværfagligt team, hvor der arbejdes rehabiliterende, sundhedsfremmende og forebyggende. I Kerteminde Kommune er der ansat social- og sundhedsassistenter på plejecentre, ude i hjemmeplejen og på specialinstitutioner. Den første praktik vil altid være på et af vore 5 plejecentre, hvor du har en tæt kontakt til en praktikvejleder og faglærte kollegaer. Adgangskrav Som udgangspunkt skal du have bestået Grundforløb 2 målrettet SSA uddannelsen. Der er mulighed for at søge med andre relevante uddannelser f.eks. SSH. Det betyder, at du skal sende en anmodning til Social- og Sundhedsskolen Fyn om at få lavet en realkompetencevurdering uddannelsesplan, som skal sendes sammen med din ansøgning. Se mere her: http: sosufyn.dk ansoegning under ansøgning om RKV Vi forventer at du: udviser interesse og initiativ til at lære og har lyst til at udvikle dig som fagperson er god til at samarbejde og tager ansvar er god til at kommunikere skriftligt og mundtligt kan bruge IT er mødestabil at du kan cykle Ansøgningsfrist: Torsdag den 4. juli 2019. Al dokumentation for skolegang og evt. uddannelser skal medsendes. Kerteminde Kommune optager efter en samlet vurdering og motiveret ansøgning Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Er du over 25 år og har 1 års erfaring med pleje og omsorg til voksne, inden for de sidste 4 år med gennemsnitlig 24 timer pr. uge, er du berettiget til voksenløn. Dette skal dokumenteres og medsendes sammen med din ansøgning. LINK til skema Straffeattest: I forbindelse med ansættelse skal der fremvises tilfredsstillende straffeattest. Yderligere oplysninger: Uddannelseskoordinator Lillian Matzen, tlf. 65151053, mobil 21387783, E-mail: lma@kerteminde.dk
5 Social- og sundhedsassistentelever søges til november 2019

Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker?

Har du lyst til en uddannelse inden for omsorg og sundhed hvor du kombinerer praktik med teori? Vil du udvikle dig og opnå meningsfuld uddannelse, hvor der gode jobmuligheder? Har du lyst til at indgå i tværfagligt samarbejde?

Så kan du være en af de elever, som vi søger til en lønnet uddannelse, der tager ca. 46 måneder og veksler mellem skole og praktik.

De mennesker, du kommer til at møde i dit arbejde, kan være unge, ældre, syge, borgere med psykiatriske lidelser eller handicappede, der har brug for professionel pleje og omsorg. Du er en del af et tværfagligt team, hvor der arbejdes rehabiliterende, sundhedsfremmende og forebyggende.

I Kerteminde Kommune er der ansat social- og sundhedsassistenter på plejecentre, ude i hjemmeplejen og på specialinstitutioner.

Den første praktik vil altid være på et af vore 5 plejecentre, hvor du har en tæt kontakt til en praktikvejleder og faglærte kollegaer.

Adgangskrav

Som udgangspunkt skal du have bestået Grundforløb 2 målrettet SSA uddannelsen.

Der er mulighed for at søge med andre relevante uddannelser f.eks. SSH. Det betyder, at du skal sende en anmodning til Social- og Sundhedsskolen Fyn om at få lavet en realkompetencevurdering/uddannelsesplan, som skal sendes sammen med din ansøgning.
Se mere her: http://sosufyn.dk/ansoegning/ under ”ansøgning om RKV”

Vi forventer at du:

  • udviser interesse og initiativ til at lære og har lyst til at udvikle dig som fagperson  
  • er god til at samarbejde og tager ansvar
  • er god til at kommunikere skriftligt og mundtligt
  • kan bruge IT
  • er mødestabil
  • at du kan cykle

Ansøgningsfrist: Torsdag den 4. juli 2019.

Al dokumentation for skolegang og evt. uddannelser skal medsendes.

Kerteminde Kommune optager efter en samlet vurdering og motiveret ansøgning

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Er du over 25 år og har 1 års erfaring med pleje og omsorg til voksne, inden for de sidste 4 år med gennemsnitlig 24 timer pr. uge, er du berettiget til voksenløn. Dette skal dokumenteres og medsendes sammen med din ansøgning.  LINK til skema 

Straffeattest: I forbindelse med ansættelse skal der fremvises tilfredsstillende straffeattest.

Yderligere oplysninger:

Uddannelseskoordinator Lillian Matzen, tlf. 65151053, mobil 21387783, E-mail: lma@kerteminde.dk

ORS/Small/73174821_logo.pngSundhed og RehabiliteringMunkebo2019-06-14T11:01:05.0372019-07-04T00:00:00
330027812Postdoc-stilling i ergoterapi og rehabiliteringBasic En postdoc stilling i ergoterapi og rehabilitering på 30 af en fuldtidsstilling ved forskningsenheden i Rehabiliteringsafdelingen på Odense Universitetshospital er ledig til besættelse for en 2-årig periode. Om stillingen Stillingen som postdoc er til besættelse fra den 1. august 2019. Der er tale om en tidsbegrænset stilling på 2 år med mulighed for forlængelse. Det er en deltidsstilling, hvor tiden hovedsageligt anvendes til egen forskning samt til forskningsrelaterede opgaver herunder vejledning af ph.d. studerende, i mindre omfang undervisning og mødevirksomhed. For den rette person vil der være mulighed for tilknytning til Klinisk Institut ved Syddansk Universitet. Som postdoc bliver man ansat i Rehabiliteringsafdelingen og tilknyttet Forskningsenheden for Rehabilitering og refererer i faglige og forskningsmæssige sammenhænge til forskningslederen for Forskningsenheden for Rehabilitering ved Klinisk Institut på Syddansk Universitet. Personalemæssigt refereres til chefterapeuten. Postdoc en vil desuden blive tilknyttet forskningsmiljøet og få arbejdsplads i Rehabiliteringsafdelingen. Postdoc ens forskning forventes knyttet til et forskningsområde inden for et af Rehabiliteringsafdelingens indsatsområder. Forskningsaktiviteten forventes at sikre kompetenceudvikling i afdelingen samt dokumenteret gennem publikationer, præsentationer på konferencer og vejlederaktivitet (ph.d.-niveau). Desuden skal postdoc en i tæt samarbejde med seniorforskerne i forskningsenheden arbejde aktivt på at opbygge et forskningsmiljø omkring egen klinisk forskning og tiltrække eksterne midler til forskningsprojekter i Rehabiliteringsafdelingen. Arbejdsopgaver De konkrete forskningsrelaterede opgaver inkluderer bl.a. at Initiere, gennemføre og afslutte forskningsprojekter indenfor rehabiliteringsområdet Udvikle kendskab til forskningsmetoder blandt forskningsaktive og -interesserede medarbejdere i Rehabiliteringsafdelingen Medvirke til implementering af forskningsresultater baseret på egen klinisk forskning Synliggøre den kliniske forskning på hospitalet både internt og eksternt Vejlede og i mindre omfang undervise forskningsaktive og -interesserede medarbejdere på alle niveauer i Rehabiliteringsafdelingen og Professionshøjskolen UCL, inklusiv ph.d.-studerende Om os Rehabiliteringsafdelingen er en afdeling for fysioterapeuter og ergoterapeuter, der dækker hospitalets kliniske afdelinger. Vi er ca. 200 ansatte, organiseret i 5 funktionsområder med tværfaglige selvfungerende grupper, et sekretariat, en forskningsenhed, samt social- og sundhedsassistenter. Forskningsenheden for Rehabilitering hører ind under Klinisk Institut på Syddansk Universitet. Afdelingen modtager ergoterapeut- og fysioterapeutstuderende i klinisk praktik. Du får et selvstændigt arbejde med høj grad af indflydelse på egen arbejdssituation. Du får mange dygtige og engagerede kolleger, som har fokus på faglig udvikling og som vægter et godt socialt arbejdsmiljø. Om dig Ansøger skal have en sundhedsfaglig professionsbachelorbaggrund som ergoterapi. Ansøger skal have en akademisk forskeruddannelse på ph.d.-niveau og være dokumenteret aktiv forsker inden for klinisk forskning. Ansøger skal være velfunderet inden for sundhedsvidenskabelige forskningsmetoder. Ansøger skal have lyst til at Selvstændigt at initiere, gennemføre og afslutte forskningsprojekter, inklusiv publikation og implementering af forskningsresultater Vejlede og undervise ph.d.-studerende samt forskningsaktive og -interesserede medarbejdere i Rehabiliteringsafdelingen Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Der er prøvetid på 3 måneder, hvis du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark. Hvis du har spørgsmål Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til forskningsleder Lisbeth Rosenbek Minet, tlf. 25782465, e-mail: lisbeth.minet@rsyd.dk Ansøgningen fremsendes via linket for neden i annoncen. Her uploades en motiveret ansøgning og curriculum vitae inklusiv publikationsliste. Under øvrige dokumenter uploades forskerprofil, eksamensbeviser og videnskabelige grader. Ansøgningsfrist er fredag den 21. juni 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted mandag den 1. juli 2019.
En postdoc stilling i ergoterapi og rehabilitering på 30 % af en fuldtidsstilling ved forskningsenheden i Rehabiliteringsafdelingen på Odense Universitetshospital er ledig til besættelse for en 2-årig periode. 
 
Om stillingen 
Stillingen som postdoc er til besættelse fra den 1. august 2019. Der er tale om en tidsbegrænset stilling på 2 år med mulighed for forlængelse. Det er en deltidsstilling, hvor tiden hovedsageligt anvendes til egen forskning samt til forskningsrelaterede opgaver herunder vejledning af ph.d. studerende, i mindre omfang undervisning og mødevirksomhed. For den rette person vil der være mulighed for tilknytning til Klinisk Institut ved Syddansk Universitet.  Som postdoc bliver man ansat i Rehabiliteringsafdelingen og tilknyttet Forskningsenheden for Rehabilitering og refererer i faglige og forskningsmæssige sammenhænge til forskningslederen for Forskningsenheden for Rehabilitering ved Klinisk Institut på Syddansk Universitet. Personalemæssigt refereres til chefterapeuten.  Postdoc’en vil desuden blive tilknyttet forskningsmiljøet og få arbejdsplads i Rehabiliteringsafdelingen.  
 
Postdoc’ens forskning forventes knyttet til et forskningsområde inden for et af Rehabiliteringsafdelingens indsatsområder. Forskningsaktiviteten forventes at sikre kompetenceudvikling i afdelingen samt dokumenteret gennem publikationer, præsentationer på konferencer og vejlederaktivitet (ph.d.-niveau).
Desuden skal postdoc’en i tæt samarbejde med seniorforskerne i forskningsenheden arbejde aktivt på at opbygge et forskningsmiljø omkring egen klinisk forskning og tiltrække eksterne midler til forskningsprojekter i Rehabiliteringsafdelingen.  
 
Arbejdsopgaver 
De konkrete forskningsrelaterede opgaver inkluderer bl.a. at  
  • Initiere, gennemføre og afslutte forskningsprojekter indenfor rehabiliteringsområdet 
  • Udvikle kendskab til forskningsmetoder blandt forskningsaktive og -interesserede medarbejdere i Rehabiliteringsafdelingen 
  • Medvirke til implementering af forskningsresultater baseret på egen klinisk forskning 
  • Synliggøre den kliniske forskning på hospitalet både internt og eksternt 
  • Vejlede og i mindre omfang undervise forskningsaktive og -interesserede medarbejdere på alle niveauer i Rehabiliteringsafdelingen og Professionshøjskolen UCL, inklusiv ph.d.-studerende 
Om os 
Rehabiliteringsafdelingen er en afdeling for fysioterapeuter og ergoterapeuter, der dækker hospitalets kliniske afdelinger. Vi er ca. 200 ansatte, organiseret i 5 funktionsområder med tværfaglige selvfungerende grupper, et sekretariat, en forskningsenhed, samt social- og sundhedsassistenter. Forskningsenheden for Rehabilitering hører ind under Klinisk Institut på Syddansk Universitet. Afdelingen modtager ergoterapeut- og fysioterapeutstuderende i klinisk praktik. 
Du får et selvstændigt arbejde med høj grad af indflydelse på egen arbejdssituation. Du får mange dygtige og engagerede kolleger, som har fokus på faglig udvikling og som vægter et godt socialt arbejdsmiljø. 
 
Om dig 
Ansøger skal have en sundhedsfaglig professionsbachelorbaggrund som ergoterapi. Ansøger skal have en akademisk forskeruddannelse på ph.d.-niveau og være dokumenteret aktiv forsker inden for klinisk forskning. Ansøger skal være velfunderet inden for sundhedsvidenskabelige forskningsmetoder. 
 
Ansøger skal have lyst til at 
  • Selvstændigt at initiere, gennemføre og afslutte forskningsprojekter, inklusiv publikation og implementering af forskningsresultater 
  • Vejlede og undervise ph.d.-studerende samt forskningsaktive og -interesserede medarbejdere i Rehabiliteringsafdelingen  
Løn- og ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Der er prøvetid på 3 måneder, hvis du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark. 
 
Hvis du har spørgsmål 
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til forskningsleder Lisbeth Rosenbek Minet, tlf. 25782465, e-mail: lisbeth.minet@rsyd.dk 
 
Ansøgningen fremsendes via linket for neden i annoncen. Her uploades en motiveret ansøgning og curriculum vitae inklusiv publikationsliste. Under øvrige dokumenter uploades forskerprofil, eksamensbeviser og videnskabelige grader. 
 
Ansøgningsfrist er fredag den 21. juni 2019 kl. 12.00.
 
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted mandag den 1. juli 2019. 
 
 
ORS/Small/df7cf093_logo.pngRehabiliteringsafdelingenOdense C2019-05-21T10:00:51.5002019-06-21T00:00:00
330043083OUH Odense Universitetshospital og Svendborg Sygehus søger sygeplejersker samt social- og sundhedsassistenter til intern VikarordningBasic Fleksibelt job for sygeplejersker samt social- og sundhedsassistenter med flair for teamwork Er du uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent og kunne du tænke dig at være en del af et dynamisk team, der brænder for at hjælpe patienter og kollegaer? Så er det netop dig vi leder efter. Hos Vagtordningen på OUH Odense Universitetshospital og Svendborg Sygehus har vi en ambition om at opbygge en intern vikarordning, så OUH i fremtiden kan blive selvforsynende med sundhedsfagligt personale inden for vikarområdet. Fordele ved at være vikar i Vagtordningen: Du bestemmer selv dine arbejdstider hvornår og hvor meget du vil arbejde Du får indblik i vores forskellige afsnit, specialer og patienter Du har mulighed for at blive tilknyttet en eller flere specifikke afsnit Du forbedrer dine muligheder for eventuel ansættelse Du udvikler dine kompetencer Du hjælper kolleger på travle afdelinger Du bliver en del af et team, som kæmper for at give patienterne på OUH den bedst mulige behandling Du bliver en del af en varm og professionel organisation Du bliver mødt af sundhedsfagligt personale, som arbejder ud for princippet Rigtig vagt til rigtig vagttager Vagtordningens forventninger til dig: Du er uddannet sygeplejerske eller uddannet social- og sundsassistent Du arbejder struktureret og har en høj grad af ansvarsfølelse og fleksibilitet Du kan arbejde selvstændigt, effektivt og omsorgsfuldt Du har kompetencer til at arbejde i tværfaglige teams Du har erfaring med at arbejde på et sygehus Du har lyst til at kaste dig ud i nye opgaver Der vil, inden din første vagt, være en kompetenceafklaring, for bedst at matche afdelinger med tilgængelige vikarer. Send din ansøgning og bliv en del af teamet, vi glæder os til at høre fra dig Ansøgningsfrist d. 4. juli 2019 Vi afholder ansættelsessamtaler løbende. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende og relevante overenskomst mellem Danske Regioner og faglig organisation Se mere om Vagtordningen på http: www.ouh.dk wm494263 For spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Tina Schiønning, leder af Vagtordningen, på tlf. 24 99 81 52 eller Stephanie Osterhammel, sygeplejerekse på tlf. 29 63 13 69

Fleksibelt job for sygeplejersker samt social- og sundhedsassistenter med flair for teamwork

Er du uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent og kunne du tænke dig at være en del af et dynamisk team, der brænder for at hjælpe patienter og kollegaer? Så er det netop dig vi leder efter.

 

Hos Vagtordningen på OUH Odense Universitetshospital og Svendborg Sygehus har vi en ambition om at opbygge en intern vikarordning, så OUH i fremtiden kan blive selvforsynende med sundhedsfagligt personale inden for vikarområdet.

Fordele ved at være vikar i Vagtordningen:

  • Du bestemmer selv dine arbejdstider – hvornår og hvor meget du vil arbejde

  • Du får indblik i vores forskellige afsnit, specialer og patienter

  • Du har mulighed for at blive tilknyttet en eller flere specifikke afsnit

  • Du forbedrer dine muligheder for eventuel ansættelse

  • Du udvikler dine kompetencer

  • Du hjælper kolleger på travle afdelinger

  • Du bliver en del af et team, som kæmper for at give patienterne på OUH den bedst mulige behandling

  • Du bliver en del af en varm og professionel organisation

  • Du bliver mødt af sundhedsfagligt personale, som arbejder ud for princippet ”Rigtig vagt til rigtig vagttager”

Vagtordningens forventninger til dig:

 

  • Du er uddannet sygeplejerske eller uddannet social- og sundsassistent

  • Du arbejder struktureret og har en høj grad af ansvarsfølelse og fleksibilitet

  • Du kan arbejde selvstændigt, effektivt og omsorgsfuldt

  • Du har kompetencer til at arbejde i tværfaglige teams

  • Du har erfaring med at arbejde på et sygehus

  • Du har lyst til at kaste dig ud i nye opgaver

Der vil, inden din første vagt, være en kompetenceafklaring, for bedst at matche afdelinger med tilgængelige vikarer.

Send din ansøgning og bliv en del af teamet, vi glæder os til at høre fra dig

Ansøgningsfrist d. 4. juli  2019

Vi afholder ansættelsessamtaler løbende.

 

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende og relevante overenskomst mellem Danske Regioner og faglig organisation

 

Se mere om Vagtordningen på http://www.ouh.dk/wm494263

 

For spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Tina Schiønning, leder af Vagtordningen, på tlf. 24 99 81 52 eller Stephanie Osterhammel, sygeplejerekse på tlf. 29 63 13 69

 


ORS/Small/4cf5bbe1_logo.pngLogistikafdelingenOdense C2019-06-13T17:01:02.7972019-07-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Børnehusene Stjernen, Hus Syd, søger en social- og sundhedsassistent, på 34 timer ugentligt, med tiltrædelse snarest. Stillingen er tidsbegrænset til 30. august 2020.

Handicapcenter Fyn, Region Syddanmark

Nyborg
Er du sundhedsuddannet og kunne du tænke dig at bringe din faglighed ind i et pædagogiske virke, så læs videre. Børnehusene Stjernen er en døgninstitution, som består af Veststjernen, Nordstjernen og Sydstjernen, som hver har plads til 8 børn i alde...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019

Demenscenter Tårnparken søger social- og sundhedsassistent

Demenscenter Tårnparken

Nyborg
Til vores nye demenscenter Tårnparken søges pr. 1. august 2019 en social- og sundhedsassistent. Stillingen er på 32 timer pr. uge med blandede vagter, primært dagvagt. Der er mulighed for flere timer. Demenscenter Tårnparken er opdelt i forskellige ...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

5 Social- og sundhedsassistentelever søges

Sundhed og Rehabilitering

Munkebo
5 Social- og sundhedsassistentelever søges til november 2019 Har du lyst til at gøre en forskel for andre mennesker? Har du lyst til en uddannelse inden for omsorg og sundhed hvor du kombinerer praktik med teori? Vil du udvikle dig og opnå meningsfu...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:4. juli 2019

Postdoc-stilling i ergoterapi og rehabilitering

Rehabiliteringsafdelingen

Odense C
En postdoc stilling i ergoterapi og rehabilitering på 30 af en fuldtidsstilling ved forskningsenheden i Rehabiliteringsafdelingen på Odense Universitetshospital er ledig til besættelse for en 2-årig periode. Om stillingen Stillingen som postdoc er t...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

OUH Odense Universitetshospital og Svendborg Sygehus søger sygeplejersker samt social- og sundhedsassistenter til intern Vikarordning

Logistikafdelingen

Odense C
Fleksibelt job for sygeplejersker samt social- og sundhedsassistenter med flair for teamwork Er du uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent og kunne du tænke dig at være en del af et dynamisk team, der brænder for at hjælpe patiente...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:4. juli 2019