Social- og sundhedsassistent til fast aftenvagt på Plejehjemmet Solvang

I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Vi kan tilbyde:

  • En arbejdsplads, som er præget af fælles ansvarlighed, hvor et godt arbejdsmiljø vægtes højt.
  • En arbejdsplads i udvikling, som du har mulighed for at sætte dit præg på.
  • En hverdag med mange faglige udfordringer.
  • En imødekommende og faglig velfunderet personalegruppe.
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Plejehjemmet Solvang er beliggende midt i Vadum by. Bus nr. 12 holder lige udenfor døren.
  • Vi har plads til 30 beboere i alt, heraf er 10 boliger forbeholdt mennesker med demens.
  • Antal ledige stillinger: 1
  • Du ansættes som fast aftenvagt, som udgangspunkt på fuld tid, med weekendvagt hver anden uge.
  • Forventet ansættelsesdato er den 01.09.19 eller hurtigst muligt derefter.
Dine primære opgaver vil være:
  • I samarbejde med kolleger og tværfaglige samarbejdspartnere, at sikre vore beboere den rette pleje og omsorg.
Faglige kompetencer:
  • Du er uddannet social og sundhedsassistent.
  • Du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab.
  • Du arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang.
Personlige kompetencer:
  • Du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed.
  • Du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig.
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer.
Arbejdsstedets adresse: Plejehjemmet Solvang, Ellehammersvej 39, 9430 Vadum

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Vivi Dølby på tlf. 9982 3740

Samtaler afholdes torsdag den 22.08.19

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047476Phoenix-bd197b7412019-06-21T12:02:47.660Social- og sundhedsassistent til fast aftenvagt på Plejehjemmet SolvangI Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads, som er præget af fælles ansvarlighed, hvor et godt arbejdsmiljø vægtes højt.
  • En arbejdsplads i udvikling, som du har mulighed for at sætte dit præg på.
  • En hverdag med mange faglige udfordringer.
  • En imødekommende og faglig velfunderet personalegruppe.
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Plejehjemmet Solvang er beliggende midt i Vadum by. Bus nr. 12 holder lige udenfor døren.
  • Vi har plads til 30 beboere i alt, heraf er 10 boliger forbeholdt mennesker med demens.
  • Antal ledige stillinger: 1
  • Du ansættes som fast aftenvagt, som udgangspunkt på fuld tid, med weekendvagt hver anden uge.
  • Forventet ansættelsesdato er den 01.09.19 eller hurtigst muligt derefter.
Dine primære opgaver vil være:
  • I samarbejde med kolleger og tværfaglige samarbejdspartnere, at sikre vore beboere den rette pleje og omsorg.
Faglige kompetencer:
  • Du er uddannet social og sundhedsassistent.
  • Du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab.
  • Du arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang.
Personlige kompetencer:
  • Du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed.
  • Du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig.
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer.
Arbejdsstedets adresse: Plejehjemmet Solvang, Ellehammersvej 39, 9430 Vadum

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Vivi Dølby på tlf. 9982 3740

Samtaler afholdes torsdag den 22.08.19

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads, som er præget af fælles ansvarlighed, hvor et godt arbejdsmiljø vægtes højt. En arbejdsplads i udvikling, som du har mulighed for at sætte dit præg på. En hverdag med mange faglige udfordringer. En imødekommende og faglig velfunderet personalegruppe. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Plejehjemmet Solvang er beliggende midt i Vadum by. Bus nr. 12 holder lige udenfor døren. Vi har plads til 30 beboere i alt, heraf er 10 boliger forbeholdt mennesker med demens. Antal ledige stillinger: 1 Du ansættes som fast aftenvagt, som udgangspunkt på fuld tid, med weekendvagt hver anden uge. Forventet ansættelsesdato er den 01.09.19 eller hurtigst muligt derefter. Dine primære opgaver vil være: I samarbejde med kolleger og tværfaglige samarbejdspartnere, at sikre vore beboere den rette pleje og omsorg. Faglige kompetencer: Du er uddannet social og sundhedsassistent. Du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab. Du arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang. Personlige kompetencer: Du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed. Du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig. Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er. Arbejdsstedets adresse: Plejehjemmet Solvang, Ellehammersvej 39, 9430 VadumVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Vivi Dølby på tlf. 9982 3740Samtaler afholdes torsdag den 22.08.19Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenixbd197b74101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=fc5ba7c3-2922-4c56-bfa1-25ff385b84fe0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3550927Plejeboliger Solvang11Ellehammersvej 399430VadumDKDanmarkORS/bd197b74_logo.gifORS/Small/bd197b74_logo.gif0
vd-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent781932EmplyMinimum pakken - 35 dagee8b339ce-3e92-4038-842c-9f9a91911f8e_3720800021-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd197b74https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd197b74https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd197b74&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd197b74&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/4.jpgEr du en fagligt stærk Social- og sundhedsassistent?12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg362116170Vivi Dølbyvd-aeh@aalborg.dkDanmarkDanmark330054020Social- og sundhedsassistent - Genopslag - Demensplejehjemmet Skipper KlementBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi søger:Kreativ og fleksibel kollega søges, er du vores nye kollega, der går med ønsker om at samarbejde med demensramte borgere?Så kan vi tilbyde: En spændende arbejdsplads, hvor der er kort vej fra tanke til handling Et udviklende og positivt samarbejde med beboere, pårørende og kollegaer En arbejdsplads hvor humor og godt humør er en del af hverdagen En arbejdsplads hvor der stilles store krav både personlig og fagligt Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Vi er et plejehjem med 48 pladser, heraf er 12 midlertidige pladser. Et dejligt hus beliggende i smukke og grønne omgivelser i udkanten af Svenstrup by. Vi har fokus på hverdagslivet og tager udgangspunkt i nuet og de kreative løsninger i hverdagen. Vi er en travl arbejdsplads med engagerende medarbejdere, med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde Vi arbejder med en anerkendende tilgang, åben dialog og positiv tænkning Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer ugen Fast stilling, primært dag, enkelte aftenvagter. Ansættelsessamtaler holdes løbende til dato for ansøgningsfrist. Dine primære opgaver vil være: At varetage pleje og omsorgsopgaver i henhold til serviceloven og sundhedsloven At du varetager helhedsplejen hos den enkelte borger At du indgår aktiv som samarbejdspartner i tværfagligt team At du arbejder selvstændigt og målrettet ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer At du indgår i et konstruktivt samarbejde med beboerne og deres familie Faglige kompetencer: At du er uddannet Social- og sundhedsassistent At du har et godt overblik og vil tage ansvar At du vil arbejde tværfagligt og, udviklende og inspirerende At du har kendskab til demensområdet, kurser tilbydes At du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab Personlige kompetencer: At du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde på tværs af faglighed At du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig At du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er At du bidrager til den gode stemning i hverdagen og trives med forandringer Arbejdsstedets adresse:Demensplejehjemmet Skipper Klement, Runddyssen 289, 9230 SvenstrupVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte:Plejehjemsleder Bente Helbo på tlf. 9931 3200 Eller assisterende leder Helle M. Nielsen tlf. 9931 3201Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 
Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi søger:
Kreativ og fleksibel kollega søges, er du vores nye kollega, der går med ønsker om at samarbejde med demensramte borgere?
Så kan vi tilbyde:
  • En spændende arbejdsplads, hvor der er kort vej fra tanke til handling
  • Et udviklende og positivt samarbejde med beboere, pårørende og kollegaer
  • En arbejdsplads hvor humor og godt humør er en del af hverdagen
  • En arbejdsplads hvor der stilles store krav både personlig og fagligt
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Vi er et plejehjem med 48 pladser, heraf er 12 midlertidige pladser. Et dejligt hus beliggende i smukke og grønne omgivelser i udkanten af Svenstrup by.
 
Vi har fokus på hverdagslivet og tager udgangspunkt i nuet og de kreative løsninger i hverdagen.
  • Vi er en travl arbejdsplads med engagerende medarbejdere, med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • Vi arbejder med en anerkendende tilgang, åben dialog og positiv tænkning
  • Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
  • Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer/ugen
  • Fast stilling, primært dag, enkelte aftenvagter.
  • Ansættelsessamtaler holdes løbende til dato for ansøgningsfrist.
Dine primære opgaver vil være:
  • At varetage pleje og omsorgsopgaver i henhold til serviceloven og sundhedsloven
  • At du varetager helhedsplejen hos den enkelte borger
  • At du indgår aktiv som samarbejdspartner i tværfagligt team
  • At du arbejder selvstændigt og målrettet ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer
  • At du indgår i et konstruktivt samarbejde med beboerne og deres familie
Faglige kompetencer:
  • At du er uddannet Social- og sundhedsassistent
  • At du har et godt overblik og vil tage ansvar
  • At du vil arbejde tværfagligt og, udviklende og inspirerende
  • At du har kendskab til demensområdet, kurser tilbydes
  • At du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab
Personlige kompetencer:
  • At du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde på tværs af faglighed
  • At du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • At du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • At du bidrager til den gode stemning i hverdagen og trives med forandringer
Arbejdsstedets adresse:
Demensplejehjemmet Skipper Klement, Runddyssen 289, 9230 Svenstrup

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte:
Plejehjemsleder Bente Helbo på tlf.  9931 3200                            
Eller assisterende leder Helle M. Nielsen tlf. 9931 3201

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/662d0f65_logo.gifPlejeboliger Skipper KlementSvenstrup J2019-07-04T11:00:35.1132019-08-08T00:00:00
330053383Social- og sundhedsassistenter til Midlertidige Boliger - RiishøjcentretBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: En spændende arbejdsplads, hvor dine kompetencer vil blive sat i spil i den daglige opgaveløsning i forhold til kompetenceprofilen som social-og sundhedsassistent og hvor patientsikkerhed er i højsædet En hverdag der er præget af et højt aktivitetsniveau og mange kontakter til hhv. borgere, pårørende, eksterne og interne samarbejdspartnere En hverdag, hvor du hele tiden udfordres og stilles over for nye opgaver i forhold til relations-, pleje-, og behandlingsopgaver At du bliver en del af et stærkt team med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er mulighed for faglig sparring, udvikling og tæt samarbejde hele døgnet At du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi arbejder forbedringsorienteret, bl.a. datadrevet, med fokus på størst og bedst mulig kvalitet for borgerne Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Vi søger social- og sundhedsassistenter til faste stillinger i blandet vagtlag- En stilling: Primært dagvagter, med aftenvagt hver 2. weekend.- En stilling: Primært dagvagter, med hver 2. weekend i dagvagt, samt 2-4 aftenvagter på 4 uger- En stilling: Primært dagvagter, hver 2. weekend i dagvagt, samt 2-4 nattevagter på 4 uger Vi tilbyder 37 timer pr. uge med mulighed for regulering i forhold til dit ønske. Der afholdes ansættelsessamtaler fredag d. 16. august 2019. Stillingerne er til besættelse snarest og senest pr. 01.10.2019. Riishøjscentret er en del af Aalborg Kommunes tilbud ift. midlertidige boliger og vi har 40 pladser, hvoraf de 3 er selvindskrivningspladser. De midlertidige boliger er et tilbud til borgere, der i en kortere periode har brug for ekstra pleje- og eller behandling. Størstedelen af borgerne kommer efter indlæggelse på sygehus, og den resterende del indskrives fra eget hjem.Formålet med de midlertidige pladser er bl.a. at forebygge unødige indlæggelser pa° sygehus, at yde borgere med plejebehov en ekstra indsats med henblik pa°, at de igen kan mestre deres hverdag samt, at give mulighed for en kortere aflastningsperiode. Derudover anvendes de midlertidige pladser til borgere der venter på en plejebolig.Pr. 01.11.2019 udvider vi centret med 8 pladser, når vi flytter ind i vores nye, flotte og tidssvarende center, Anneshave på Annebergvej 173. Derfor søger vi nu efter nye kolleger.Vi er kendetegnet ved at være en medarbejdergruppe, der er dedikerede og engagerede, vi vægter dialogen og tillid til hinanden. Vi arbejder for et stærkt, socialt sammenhold og prioriterer, at deltage sammen ved f.eks. Ladywalk, biografture, bowling, koncerter, fællesspisning m.m. Dine primære opgaver vil være: At sikre at borgerne modtager fagprofessionel omsorg og pleje og føler sig trygge ved opholdet her At fungere som fagprofessionel med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde Faglige kompetencer:Vi forventer og vægter: At du har uddannelse som social- og sundhedsassistent At du kan varetage rollen som fagperson, hvor nærvær, dygtighed, overblik, rummelighed og perspektivering er dine vigtigste faglige redskaber At du er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab At du vægter høj kvalitet i dit arbejde samt i dokumentationsopgaven At du har fokus på og evner for tværfagligt- og tværsektorielt samarbejde At du arbejder med fokus på sundhedsfremme og forebyggende indsats Personlige kompetencer:Vi forventer og vægter, at du er: Ansvarsbevidst og i stand til at bevare overblikket i akutte situationer Kan samarbejde med borgere, pårørende, kolleger, eksterne og interne samarbejdspartnere m.fl. Tydelig i din kommunikation, høflig, ansvarsfuld og handlekraftig Selvstændig og imødekommende i forhold til dine opgaver og nye tiltag Kender og anerkender egne og andres kompetencer Arbejdsstedets adresse:Riishøjcentret, Riishøjvej 109, 9000 AalborgVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Gitte E. Thomsen, mailto: get-aeh@aalborg.dk og på telefonnummer 99316537, eller leder Henriette Lerche, mailto: hle-aeh@aalborg.dk og mobilnummer 25206552 for information om stillingerne. Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 
Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • En spændende arbejdsplads, hvor dine kompetencer vil blive sat i spil i den daglige opgaveløsning i forhold til kompetenceprofilen som social-og sundhedsassistent og hvor patientsikkerhed er i højsædet
  • En hverdag der er præget af et højt aktivitetsniveau og mange kontakter til hhv. borgere, pårørende, eksterne og interne samarbejdspartnere
  • En hverdag, hvor du hele tiden udfordres og stilles over for nye opgaver i forhold til relations-, pleje-, og behandlingsopgaver
  • At du bliver en del af et stærkt team med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er mulighed for faglig sparring, udvikling og tæt samarbejde hele døgnet
  • At du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi arbejder forbedringsorienteret, bl.a. datadrevet, med fokus på størst og bedst mulig kvalitet for borgerne
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Vi søger social- og sundhedsassistenter til faste stillinger i blandet vagtlag
    - En stilling: Primært dagvagter, med aftenvagt hver 2. weekend.
    - En stilling: Primært dagvagter, med hver 2. weekend i dagvagt, samt 2-4 aftenvagter på 4 uger
    - En stilling: Primært dagvagter, hver 2. weekend i dagvagt, samt 2-4 nattevagter på 4 uger
  • Vi tilbyder 37 timer pr. uge med mulighed for regulering i forhold til dit ønske.
  • Der afholdes ansættelsessamtaler fredag d. 16. august 2019.
  • Stillingerne er til besættelse snarest og senest pr. 01.10.2019.
Riishøjscentret er en del af Aalborg Kommunes tilbud ift. midlertidige boliger og vi har 40 pladser, hvoraf de 3 er selvindskrivningspladser. De midlertidige boliger er et tilbud til borgere, der i en kortere periode har brug for ekstra pleje- og/eller behandling. Størstedelen af borgerne kommer efter indlæggelse på sygehus, og den resterende del indskrives fra eget hjem.

Formålet med de midlertidige pladser er bl.a. at forebygge unødige indlæggelser pa° sygehus, at yde borgere med plejebehov en ekstra indsats med henblik pa°, at de igen kan mestre deres hverdag samt, at give mulighed for en kortere aflastningsperiode. Derudover anvendes de midlertidige pladser til borgere der venter på en plejebolig.

Pr. 01.11.2019 udvider vi centret med 8 pladser, når vi flytter ind i vores nye, flotte og tidssvarende center, Anneshave på Annebergvej 173. Derfor søger vi nu efter nye kolleger.

Vi er kendetegnet ved at være en medarbejdergruppe, der er dedikerede og engagerede, vi vægter dialogen og tillid til hinanden. Vi arbejder for et stærkt, socialt sammenhold og prioriterer, at deltage sammen ved f.eks. Ladywalk, biografture, bowling, koncerter, fællesspisning m.m. 

Dine primære opgaver vil være:
  • At sikre at borgerne modtager fagprofessionel omsorg og pleje og føler sig trygge ved opholdet her
  • At fungere som fagprofessionel med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde
Faglige kompetencer:
Vi forventer og vægter:
  • At du har uddannelse som social- og sundhedsassistent
  • At du kan varetage rollen som fagperson, hvor nærvær, dygtighed, overblik, rummelighed og perspektivering er dine vigtigste faglige redskaber
  • At du er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab
  • At du vægter høj kvalitet i dit arbejde samt i dokumentationsopgaven
  • At du har fokus på og evner for tværfagligt- og tværsektorielt samarbejde
  • At du arbejder med fokus på sundhedsfremme og forebyggende indsats
Personlige kompetencer:
Vi forventer og vægter, at du er:
  • Ansvarsbevidst og i stand til at bevare overblikket i akutte situationer
  • Kan samarbejde med borgere, pårørende, kolleger, eksterne og interne samarbejdspartnere m.fl.
  • Tydelig i din kommunikation, høflig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • Selvstændig og imødekommende i forhold til dine opgaver og nye tiltag
  • Kender og anerkender egne og andres kompetencer
Arbejdsstedets adresse:
Riishøjcentret, Riishøjvej 109, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Gitte E. Thomsen, mailto: get-aeh@aalborg.dk og på telefonnummer 99316537, eller leder Henriette Lerche, mailto: hle-aeh@aalborg.dk og mobilnummer 25206552 for information om stillingerne.  

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/47891dda_logo.gifPlejeboliger RiishøjscentretAalborg2019-07-03T14:00:25.3172019-08-08T00:00:00
330056368Social og Sundhedsassistent til Rusmiddelafsnittets SubstitutionsbehandlingBasic Social og sundhedsassistent til Rusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling Aalborg KommuneRusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling søger social og sundhedsassistent til et 6 måneders vikariat på 20 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september 2019 eller snarest derefter. Rusmiddelafsnittet er en del af Aalborg Kommunes tilbud til borgere med misbrugsproblemer afhængighedsproblematikker, relateret til alkohol eller stof.Tilbuddene i Rusmiddelafsnittet omfatter blandt andet visitation udredning herunder Åben Rådgivning, Stof-Efterbehandling, Substitutionsbehandlingen og Cafe Væxt. Substitutionsbehandling af stofmisbrugere er en behandlings form, hvor selve behandlingen tjener det formål: At stabilisere stofmisbrugeren At bringe det illegale misbrug af opioider til ophør.Lovgrundlaget for Substitutionsbehandling er Servicelovens 101 og 104 samt medicinsk behandling efter Sundhedslovens 142. Behandlingen består af: En læge- og sygeplejefaglige del, hvor borgeren får ordineret substitutionsmedicin. En socialfaglig del, der har til hovedsigtet at hindre en yderligere funktionsnedsættelse og medvirke til, at patienten får forbedret sin sociale og personlige funktion og dermed oplever en forhøjet livskvalitet. I Substitutionsbehandlingen er der ansat 10 medarbejdere og behandlingen består af flere tilbud: Der er socialfaglige medarbejdere behandlere hvis primære opgave er ved samtale at behandle borgerne for deres misbrug, og eksempelvis at rådgive borgerne og hjælpe med kontakten til andre samarbejdspartnere samt opfølgning på den sociale behandlingsplan. Der er værestedsmedarbejdere i Værestedet, som blandt andet tager sig af social omsorg og superviseret medicinindtag. Der er sygeplejersker, der varetager den sygeplejefaglige del af substitutionsbehandlingen, så som udlevering af medicin, medicinadministration samt opfølgning på kroniske lidelser og skader efter misbrug Vi tilbyder: Grundig introduktion til substitutionsbehandlingen Et spændende og afvekslende arbejde med både korte og langvarige forløb med borgeren Fokus på forebyggelse og sundhedsfremme Prioritering af faglig udvikling Fokus på trivsel på arbejdspladsen, og krav om deltagelse i supervision Faste arbejdstider fordelt på 5 dage mellem 8 og 15 Vi forventer: En uddannet social og sundhedsassistent, gerne med erfaring fra medicin dosering Et højt engagement i.f.t at arbejde med gruppen af udsatte borgere At du kan agere og udholde at være i vanskelige situationer i kontakten med borgerne En åben og direkte kommunikationsform og ser værdien i tværfaglighed At du er omstillingsparat og forandringsvilligDine opgaver vil bl.a. bestå af Medicin dosering af substitutionsmedicin Administration og udlevering af lægeordineret medicin Pakke medicin til forsendelse Indgå i turnus i værestedetStillingen er omfattet af lokal løn. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettiget organisation. Yderligere oplysninger kan fås ved Teamleder Susanne Lundgaard Poulsen på telefon 99316179 25206179Ansøgningsfrist fredag den 26. juli 2019Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 30. juli 2019Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Social og sundhedsassistent til Rusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling
Aalborg Kommune

Rusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling søger social og sundhedsassistent til et 6 måneders vikariat på 20 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september 2019 eller snarest derefter.
 
Rusmiddelafsnittet er en del af Aalborg Kommunes tilbud til borgere med misbrugsproblemer/ afhængighedsproblematikker, relateret til alkohol eller stof.

Tilbuddene i Rusmiddelafsnittet omfatter blandt andet visitation/udredning herunder Åben Rådgivning, Stof-Efterbehandling, Substitutionsbehandlingen og Cafe Væxt.
 
Substitutionsbehandling af stofmisbrugere er en behandlings form, hvor selve behandlingen tjener det formål:

•At stabilisere stofmisbrugeren
•At bringe det illegale misbrug af opioider til ophør.

Lovgrundlaget for Substitutionsbehandling er Servicelovens §§ 101 og 104 samt medicinsk behandling efter Sundhedslovens § 142.
 
Behandlingen består af:

•En læge- og sygeplejefaglige del, hvor borgeren får ordineret substitutionsmedicin.
•En socialfaglig del, der har til hovedsigtet at hindre en yderligere funktionsnedsættelse og medvirke til, at patienten får forbedret sin sociale og personlige funktion og dermed oplever en forhøjet livskvalitet.
 
I Substitutionsbehandlingen er der ansat 10 medarbejdere og behandlingen består af flere tilbud

•Der er socialfaglige medarbejdere/behandlere hvis primære opgave er ved samtale at behandle borgerne for deres misbrug, og eksempelvis at rådgive borgerne og hjælpe med kontakten til andre samarbejdspartnere samt opfølgning på den sociale behandlingsplan.
•Der er værestedsmedarbejdere i Værestedet, som blandt andet tager sig af social omsorg og superviseret medicinindtag.
•Der er sygeplejersker, der varetager den sygeplejefaglige del af substitutionsbehandlingen, så som udlevering af medicin, medicinadministration samt opfølgning på kroniske lidelser og skader efter misbrug
 
Vi tilbyder:
•Grundig introduktion til substitutionsbehandlingen
•Et spændende og afvekslende arbejde med både korte og langvarige forløb med borgeren
•Fokus på forebyggelse og sundhedsfremme
•Prioritering af faglig udvikling
•Fokus på trivsel på arbejdspladsen, og krav om deltagelse i supervision
•Faste arbejdstider fordelt på 5 dage mellem 8 og 15
 
Vi forventer:
•En uddannet social og sundhedsassistent, gerne med erfaring fra medicin dosering
•Et højt engagement i.f.t at arbejde med gruppen af udsatte borgere
•At du kan agere og udholde at være i vanskelige situationer i kontakten med borgerne
•En åben og direkte kommunikationsform og ser værdien i tværfaglighed
•At du er omstillingsparat og forandringsvillig

Dine opgaver vil bl.a. bestå af
•Medicin dosering af substitutionsmedicin
•Administration og udlevering af lægeordineret medicin
•Pakke medicin til forsendelse
•Indgå i turnus i værestedet

Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettiget organisation.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved Teamleder Susanne Lundgaard Poulsen på telefon 99316179/25206179

Ansøgningsfrist fredag den 26. juli 2019

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 30. juli 2019

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/b1ce3754_logo.gifRusmiddelafsnittet - SubstitutionsbehandlingAalborg2019-07-08T14:04:44.7002019-07-26T00:00:00
330057970To social- og sundhedsassistenter - Plejeboliger AnnebergcentretBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: En god arbejdsplads du selv kan være med til at præge En god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling Mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer Du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem CURA En arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering Vi kan tilbyde personlige I-PAD På Annebergcentret er der tilknyttet fast plejehjemslæge. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Vi søger to social- og sundhedsassistenter 37 timer pr. uge i dag og aftenvagt Vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde Vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt På Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens. Dine primære opgaver vil være: Vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikre en høj faglig standard i relation til helhedsplejen At du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven At du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde At du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø. Faglige kompetencer: Erfaring som social- og sundhedsassistent Kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens Kan varetage og koordinere pleje omsorgsopgaver Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne At du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere. Personlige kompetencer: Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er Du er robust og i besiddelse af fysisk psykisk overskud, samt har humor Du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat. Arbejdsstedets adresse:Plejeboliger Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 AalborgVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M. Frederiksen på telefon 9931 6870Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • En god arbejdsplads du selv kan være med til at præge
  • En god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling
  • Mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer
  • Du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem CURA
  • En arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering
  • Vi kan tilbyde personlige I-PAD
  • På Annebergcentret er der tilknyttet fast plejehjemslæge.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Vi søger to social- og sundhedsassistenter
  • 37 timer pr. uge i dag og aftenvagt
  • Vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • Vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin
  • Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
  • På Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens.
     
Dine primære opgaver vil være:
  • Vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikre en høj faglig standard i relation til helhedsplejen
  • At du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven
  • At du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde
  • At du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø.

     
Faglige kompetencer:
  • Erfaring som social- og sundhedsassistent
  • Kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens
  • Kan varetage og koordinere pleje/omsorgsopgaver
  • Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
  • At du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere.
 
Personlige kompetencer:
  • Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • Du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor
  • Du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat.
     
Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M. Frederiksen på telefon 9931 6870

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/219553df_logo.gifPlejeboliger AnnebergcentretAalborg2019-07-10T16:03:23.1032019-08-05T00:00:00
330063532Social- og sundhedsassistent/sygeplejerske, Gug PlejeboligerBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk.Gug Plejehjem giver dig nu muligheden for at komme og arbejde sammen med os. Vi vil derfor gerne invitere dig til at søge en stilling her hos os, hvis du er en dygtig sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent. Du vil få direkte reference til assisterende leder, som er sygeplejerskeVi arbejder hele tiden med hverdagsrehabilitering sociale tilgangsvinkler. Hos os har det lige så stor værdi at have tid til at læse højt fra avisen, holde i hånd - i det hele taget tage udgangspunkt i borgernes ønsker og behov - som det har at give sonde eller dosere medicin.Dine kolleger er i langt overvejende grad social- og sundhedsassistenter, og alle har vi - ud over vores faglige kompetencer også personlige kompetencer, som hele tiden er i spil.Vi arbejder i teams, men hjælper selvfølgelig hinanden på tværs af vores afdelinger.Vores arbejdsforhold er supergode, og vi forstår at passe på hinanden. Vi når vores opgaver i det daglige, og vi har forståelse for hinandens små særheder.Vi kan tilbyde et spændende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer at blive en del at et professionelt, engageret og fleksibelt team en hverdag, hvor to dage ikke er ens en arbejdsplads, som er præget af fælles ansvarlighed, hvor et godt psykisk arbejdsmiljø vægtes højt god introduktion til en spændende hverdag koordinering faglig sparring med øvrige faggrupper daglig triage, hvor faglighed og nytænkning er i højsædet. Lidt om stillingen og din nye arbejdspladsGug Plejehjem er i en spændende forandringsproces. Det betyder, at vi er vokset fra 25 pladser til at bestå af i alt 65 pladser, fordelt med 41 faste almindelige pladser og 24 midlertidige pladser.Vil du være med til at præge og udviklingen af et nyt Gug Plejehjem, er dette stillingen for dig.Forventet ansættelsesdatoHurtigst muligt - dog senest den 1. september 2019.Ansættelsessamtaler vil finde sted løbende så skynd dig at søge hvis du ønsker at være med til at sætte præg på en ny arbejdsplads.Dine primære opgaver vil være at udføre pleje- og omsorgsopgaver i henhold til Serviceloven og Sundhedsloven varetage helhedsplejen hos den enkelte beboer indgå som aktiv samarbejdspartner i et team af fagpersoner på plejehjemmet arbejde selvstændigt og målrettet ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer dokumentere i CURA, ud fra gældende retningslinjer indgå i et godt og konstruktivt samarbejde med beboere og pårørende. Faglige kompetencer. Du er uddannet social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske med en høj faglighed har en solid faglig viden har et godt overblik og kan tage ansvar har gerne kendskab til CURA er velfunderet i Care og FMK kan arbejde rehabiliterende har gerne erfaring med triagering tidlig opsporing. Personlige kompetencer. Du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig er målrettet og resultatorienteret, besidder god ordenssans kan bevare overblikket i pressede situationer løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er har et godt humør og en positiv tilgang til arbejdet er indstillet på at se nye løsninger og muligheder, frem for begrænsninger (hvis du er uddannet sygeplejerske) kan varetage subakut akut sygepleje ved systematisk udredning gennem ABCDE-metoden og understøtte kolleger i at anvende de aftalte arbejdsgange omkring akutarbejdet har gode samarbejds- og kommunikationsevner har en positiv indstilling og er lydhør over for andres synspunkter arbejder etisk reflekteret og med overblik for helheden i sygeplejen bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø er stabil. Arbejdsstedets adresseFortunavej 2, 9210 Aalborg SØ.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Annemarie Flou tlf. 9931 6621. Løn- og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.StraffeattestForud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommuneLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetMål og indsatser 2015-2016Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk.
Gug Plejehjem giver dig nu muligheden for at komme og arbejde sammen med os. Vi vil derfor gerne invitere dig til at søge en stilling her hos os, hvis du er en dygtig sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent. Du vil få direkte reference til assisterende leder, som er sygeplejerske

Vi arbejder hele tiden med hverdagsrehabilitering/sociale tilgangsvinkler. Hos os har det lige så stor værdi at have tid til at læse højt fra avisen, holde i hånd - i det hele taget tage udgangspunkt i borgernes ønsker og behov - som det har at give sonde eller dosere medicin.

Dine kolleger er i langt overvejende grad social- og sundhedsassistenter, og alle har vi - ud over vores faglige kompetencer – også personlige kompetencer, som hele tiden er i spil.
Vi arbejder i teams, men hjælper selvfølgelig hinanden på tværs af vores afdelinger.
Vores arbejdsforhold er supergode, og vi forstår at passe på hinanden. Vi når vores opgaver i det daglige, og vi har forståelse for hinandens små særheder.

Vi kan tilbyde
  • et spændende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer
  • at blive en del at et professionelt, engageret og fleksibelt team
  • en hverdag, hvor to dage ikke er ens
  • en arbejdsplads, som er præget af fælles ansvarlighed, hvor et godt psykisk arbejdsmiljø vægtes højt
  • god introduktion til en spændende hverdag
  • koordinering/faglig sparring med øvrige faggrupper
  • daglig triage, hvor faglighed og nytænkning er i højsædet.
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads
Gug Plejehjem er i en spændende forandringsproces. Det betyder, at vi er vokset fra 25 pladser til at bestå af i alt 65 pladser, fordelt med 41 faste almindelige pladser og 24 midlertidige pladser.

Vil du være med til at præge og udviklingen af et "nyt" Gug Plejehjem, er dette stillingen for dig.

Forventet ansættelsesdato
Hurtigst muligt - dog senest den 1. september 2019.

Ansættelsessamtaler vil finde sted løbende; så skynd dig at søge hvis du ønsker at være med til at sætte præg på en ny arbejdsplads.

Dine primære opgaver vil være at
  • udføre pleje- og omsorgsopgaver i henhold til Serviceloven og Sundhedsloven
  • varetage helhedsplejen hos den enkelte beboer
  • indgå som aktiv samarbejdspartner i et team af fagpersoner på plejehjemmet
  • arbejde selvstændigt og målrettet ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer
  • dokumentere i CURA, ud fra gældende retningslinjer
  • indgå i et godt og konstruktivt samarbejde med beboere og pårørende.
Faglige kompetencer. Du
  • er uddannet social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske med en høj faglighed
  • har en solid faglig viden
  • har et godt overblik og kan tage ansvar
  • har gerne kendskab til CURA
  • er velfunderet i Care og FMK
  • kan arbejde rehabiliterende
  • har gerne erfaring med triagering – tidlig opsporing.
Personlige kompetencer. Du 
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • er målrettet og resultatorienteret, besidder god ordenssans
  • kan bevare overblikket i pressede situationer
  • løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • har et godt humør og en positiv tilgang til arbejdet
  • er indstillet på at se nye løsninger og muligheder, frem for begrænsninger
  • (hvis du er uddannet sygeplejerske) kan varetage subakut/akut sygepleje ved systematisk udredning gennem ABCDE-metoden og understøtte kolleger i at anvende de aftalte arbejdsgange omkring akutarbejdet
  • har gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • har en positiv indstilling og er lydhør over for andres synspunkter
  • arbejder etisk reflekteret og med overblik for helheden i sygeplejen
  • bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø
  • er stabil.
Arbejdsstedets adresse
Fortunavej 2, 9210 Aalborg SØ.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Annemarie Flou tlf.  9931 6621.
                  
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Straffeattest
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2015-2016

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

 


 

ORS/Small/302686b6_logo.gifPlejeboliger GugAalborg SØ2019-07-24T10:02:58.2572019-08-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent - Genopslag - Demensplejehjemmet Skipper Klement

Plejeboliger Skipper Klement

Svenstrup J
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Social- og sundhedsassistenter til Midlertidige Boliger - Riishøjcentret

Plejeboliger Riishøjscentret

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Social og Sundhedsassistent til Rusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling

Rusmiddelafsnittet - Substitutionsbehandling

Aalborg
Social og sundhedsassistent til Rusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling Aalborg KommuneRusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling søger social og sundhedsassistent til et 6 måneders vikariat på 20 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september ...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

To social- og sundhedsassistenter - Plejeboliger Annebergcentret

Plejeboliger Annebergcentret

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Social- og sundhedsassistent/sygeplejerske, Gug Plejeboliger

Plejeboliger Gug

Aalborg SØ
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk.Gug Plejehjem giver dig nu muligheden for at komme og arbejde sammen med os. Vi...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019