Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent til Intensiv


Da Intensivs præparationsansvarlige medarbejder har valgt at gå på efterløn, søger vi en social- og sundhedsassistent til Intensiv til en fast stilling 37 timer pr. uge eller efter aftale.

Tiltrædelse 1. juni 2021 eller efter aftale.

Som Social- og sundhedsassistent i Intensiv vil du blive medansvarlig for præparationen. I samarbejde med det øvrige personale vil du ligeledes deltage i plejen af den intensive patient. Du vil indgå i et team omkring præparationsopgaverne sammen med vores fastansatte serviceassistent. 
Stillingen som social – og sundhedsassistent vil primært foregår på hverdage og i dagstid, men der vil være mulighed for at lave individuelle aftaler. Du vil skulle indgå i weekendarbejde hver 3. weekend.

Intensiv afsnittet modtager voksne såvel kirurgiske som medicinske patienter med ét eller flere organsvigt. Afsnittet består af 8 intensive behandlingspladser.
I weekender og helligdage varetager vi desuden pleje og behandling af opvågningspatienter.
Vi arbejder med avanceret respiratorbehandling, kontinuerlig dialysebehandling og overvågningsteknologi.
Afsnittets specialuddannede sygeplejersker varetager hospitalets MAT-funktion. Det er en mobil akutfunktion, som kan kontaktes af stamafdelingerne for faglig sparring, vurdering og opstart af relevant behandling.

Vi er uddannelsessted for sygeplejestuderende, intensivkursister samt yngre læger. Vi er ca. 55 sygeplejersker, 1 sygehjælper til præparationen, som går på efterløn samt 1 serviceassistent, der assisterer til forflytninger og mobilisering af vores patienter. Vi har et bredt spektrum af nye og erfarne medarbejdere. Vi prioriterer høj faglig kvalitet, trivsel, og et positivt arbejdsmiljø. Læring og udvikling er en del af hverdagen, og indgår naturligt i tilgangen til de mange komplekse opgaver.
 

Din kompetenceprofil:
  • Er uddannet SSA.
  • Har erfaring med præparation og har lyst til og flair for at arbejde med depot- og sterile varer samt klargøring af apparatur.
  • Deltager i indkøb og har medansvar for varebeholdning af depot- samt sterile varer.
  • Er ansvarlig og reflekterende i forhold til dine opgaver.
  • Kan bevare overblikket under varierende arbejdsmængde.
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Har vilje og evne til faglig og personlig udvikling.
  • Har evne til at kunne omstille sig i henhold til aktuelle arbejdsopgaver.
  • Har lyst til at være en aktiv medspiller i det tværfaglige team.
  • Er stabil og udviser fleksibilitet.
  • Vil bidrage positivt til det gode arbejdsmiljø i afdelingen.

Vi tilbyder
  • Et afvekslende og udfordrende job med mange forskellige opgaver.
  • Et dedikeret tværfagligt arbejdsfællesskab.
  • Et struktureret og individuelt tilpasset oplæringsprogram både i forhold til præparationsopgaverne og til plejen af den intensive patient.
  • En kultur præget af teamwork og mange tværfaglige samarbejdsrelationer.

Har du lyst til at vide mere, eller ønsker du at besøge os, er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Sine Lützow Riis tlf.nr. 24 78 38 78 eller afdelingssygeplejerske Charlotte Jakobsen på tlf.27 97 42 77 for nærmere aftale.
 
Her kan se en lille film om vores afsnit:
https://region-midtjylland.23video.com/secret/37864074/935907784b48cda8db34401743fc7ed1 

Ansøgningsfrist: 15. april 2021
Ansættelses samtaler forventes afholdt den 22. april 2021

Referenceperson fra tidligere ansættelse ønskes.
Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og er omfattet af lokalløn.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.