Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent til sygeplejen

Herlev Kommunes hjemmesygepleje søger en social og sundhedsassistent til aftensygeplejen (29,75 timer timer/uge og vagtordning 5-2) snarest eller fra 1. august 2019. Mødetid er 15.15 – 23.45.Der er ansat en sygeplejerske, der er ansvarshavende om aftenen og der er også andre social- og sundhedsassistenter i aftenvagt.
 
I Sygeplejen er vi ca 35 fagligt fokuserede og fagligt engagerede medarbejdere og ledere. Vi har i 2019 fokus på akut sygepleje, demens, uddannelse af sygeplejersker og social og sundhedsassistenter, undervisning i forløbsprogrammer for borgere med KOL, Diabetes, Hjertekarsygdom, samt telemedicinske sår, inkontinens. Sygeplejen har to sygeplejeklinikker, hvor borgerne også får sygeplejeindsatser.  

Vi har fokus på høj patientsikkerhed, udvikling af kvaliteten i sygeplejen. Sygeplejen er selvvisiterende og besøgene planlægges ud fra sygeplejens indsatskatalog. Der er ansat tre koordinatorer, der planlægger det daglige arbejde. Til sygeplejen er knyttet to uddannelseskonsulenter med ansvar for social- og sundhedsassistentelever, sygeplejestuderende og samarbejdet omkring uddannelserne med medarbejderne i sygeplejen. Der er også to demenskonsulenter samt en IT og kvalitetssikringssygeplejerske.
 
Sygeplejen er i fuld gang med - sammen med andre aktører på sundhedsområdet - at videreudvikle det borgernære sundhedsvæsen i Herlev Kommune. Der er et hyggeligt, uhøjtidelig og fagligt udviklende miljø, som du kan blive en del af. Sygeplejen arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang og et bredt sundhedsbegreb og med udgangspunkt i Sundhedsloven og Herlev Kommunes kvalitetsstandard, politikker og retningslinjer. Du får rig mulighed for sparring og tværfagligt samarbejde dagligt, at anvende din brede erfaring på borgere med mange forskellige lidelser og behov. Der er også rig mulighed for at specialisere sig inden for de forskellige prioriterede indsatser i sygeplejen.
 
Sygeplejen anvender KMD Nexus omsorgssystem og der dokumenteres med iPads/PC. Du får en god introduktion alt efter, hvad du har behov for i forhold til dine øvrige erfaringer og kompetencer. Vi har også mentorordning i/efter introduktionsperioden.

Vi forventer af dig, at du er

  • Uddannet social og sundhedsassistent og gerne erfaring med den ældre medicinske patient eller andre specialer, som vi har brug for i sygeplejen. Har kørekort kategori B (vi kører i tjenestebiler)
  • Selvstændig, fagligt velfunderet og god til at finde løsninger i dialog med borgerne og kollegaer
  • God til at planlægge dit arbejde og kan bevare overblikket på pressede arbejdsdage og er optaget af sygeplejefaglig udvikling i dialogen med dine kolleger.

Vi kan tilbyde dig
  • Et aktivt, udviklende og fagligt spændende miljø
  • Høj grad af medindflydelse og tilrettelæggelse af eget arbejde
  • Venlige, dygtige og inspirerende kolleger og brede samarbejdsflader med resten af sundhedsvæsenet.
  • En aktiv og afvekslende og aldrig ens hverdag med mange gode faglige udfordringer og opgaver. 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter aftale med FOA. Ved evt. ansættelse vil der blive bedt om fremvisning af privat straffeattest, eksamensbevis og kursusbeviser, samt sidste lønseddel. Der vil blive taget referencer efter aftale. Yderligere oplysninger fås hos leder af sygeplejen Anette Maj Billesbølle på telefon nr. 4452 7361 eller koordinatorerne på telefon nr.: 4452 7368. Ansøgning skal være os i hænde senest den 22. juli 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 30.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051232Phoenix-b11ada1012019-06-30T00:00:00Social- og sundhedsassistent til sygeplejenHerlev Kommunes hjemmesygepleje søger en social og sundhedsassistent til aftensygeplejen (29,75 timer timer/uge og vagtordning 5-2) snarest eller fra 1. august 2019. Mødetid er 15.15 – 23.45.Der er ansat en sygeplejerske, der er ansvarshavende om aftenen og der er også andre social- og sundhedsassistenter i aftenvagt.
 
I Sygeplejen er vi ca 35 fagligt fokuserede og fagligt engagerede medarbejdere og ledere. Vi har i 2019 fokus på akut sygepleje, demens, uddannelse af sygeplejersker og social og sundhedsassistenter, undervisning i forløbsprogrammer for borgere med KOL, Diabetes, Hjertekarsygdom, samt telemedicinske sår, inkontinens. Sygeplejen har to sygeplejeklinikker, hvor borgerne også får sygeplejeindsatser.  

Vi har fokus på høj patientsikkerhed, udvikling af kvaliteten i sygeplejen. Sygeplejen er selvvisiterende og besøgene planlægges ud fra sygeplejens indsatskatalog. Der er ansat tre koordinatorer, der planlægger det daglige arbejde. Til sygeplejen er knyttet to uddannelseskonsulenter med ansvar for social- og sundhedsassistentelever, sygeplejestuderende og samarbejdet omkring uddannelserne med medarbejderne i sygeplejen. Der er også to demenskonsulenter samt en IT og kvalitetssikringssygeplejerske.
 
Sygeplejen er i fuld gang med - sammen med andre aktører på sundhedsområdet - at videreudvikle det borgernære sundhedsvæsen i Herlev Kommune. Der er et hyggeligt, uhøjtidelig og fagligt udviklende miljø, som du kan blive en del af. Sygeplejen arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang og et bredt sundhedsbegreb og med udgangspunkt i Sundhedsloven og Herlev Kommunes kvalitetsstandard, politikker og retningslinjer. Du får rig mulighed for sparring og tværfagligt samarbejde dagligt, at anvende din brede erfaring på borgere med mange forskellige lidelser og behov. Der er også rig mulighed for at specialisere sig inden for de forskellige prioriterede indsatser i sygeplejen.
 
Sygeplejen anvender KMD Nexus omsorgssystem og der dokumenteres med iPads/PC. Du får en god introduktion alt efter, hvad du har behov for i forhold til dine øvrige erfaringer og kompetencer. Vi har også mentorordning i/efter introduktionsperioden.

Vi forventer af dig, at du er
  • Uddannet social og sundhedsassistent og gerne erfaring med den ældre medicinske patient eller andre specialer, som vi har brug for i sygeplejen. Har kørekort kategori B (vi kører i tjenestebiler)
  • Selvstændig, fagligt velfunderet og god til at finde løsninger i dialog med borgerne og kollegaer
  • God til at planlægge dit arbejde og kan bevare overblikket på pressede arbejdsdage og er optaget af sygeplejefaglig udvikling i dialogen med dine kolleger.

Vi kan tilbyde dig
  • Et aktivt, udviklende og fagligt spændende miljø
  • Høj grad af medindflydelse og tilrettelæggelse af eget arbejde
  • Venlige, dygtige og inspirerende kolleger og brede samarbejdsflader med resten af sundhedsvæsenet.
  • En aktiv og afvekslende og aldrig ens hverdag med mange gode faglige udfordringer og opgaver. 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter aftale med FOA. Ved evt. ansættelse vil der blive bedt om fremvisning af privat straffeattest, eksamensbevis og kursusbeviser, samt sidste lønseddel. Der vil blive taget referencer efter aftale. Yderligere oplysninger fås hos leder af sygeplejen Anette Maj Billesbølle på telefon nr. 4452 7361 eller koordinatorerne på telefon nr.: 4452 7368. Ansøgning skal være os i hænde senest den 22. juli 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 30.

 

2019-07-22T23:50:36.640 Herlev Kommunes hjemmesygepleje søger en social og sundhedsassistent til aftensygeplejen (29,75 timer timer uge og vagtordning 5-2) snarest eller fra 1. august 2019. Mødetid er 15.15 23.45.Der er ansat en sygeplejerske, der er ansvarshavende om aftenen og der er også andre social- og sundhedsassistenter i aftenvagt. I Sygeplejen er vi ca 35 fagligt fokuserede og fagligt engagerede medarbejdere og ledere. Vi har i 2019 fokus på akut sygepleje, demens, uddannelse af sygeplejersker og social og sundhedsassistenter, undervisning i forløbsprogrammer for borgere med KOL, Diabetes, Hjertekarsygdom, samt telemedicinske sår, inkontinens. Sygeplejen har to sygeplejeklinikker, hvor borgerne også får sygeplejeindsatser. Vi har fokus på høj patientsikkerhed, udvikling af kvaliteten i sygeplejen. Sygeplejen er selvvisiterende og besøgene planlægges ud fra sygeplejens indsatskatalog. Der er ansat tre koordinatorer, der planlægger det daglige arbejde. Til sygeplejen er knyttet to uddannelseskonsulenter med ansvar for social- og sundhedsassistentelever, sygeplejestuderende og samarbejdet omkring uddannelserne med medarbejderne i sygeplejen. Der er også to demenskonsulenter samt en IT og kvalitetssikringssygeplejerske. Sygeplejen er i fuld gang med - sammen med andre aktører på sundhedsområdet - at videreudvikle det borgernære sundhedsvæsen i Herlev Kommune. Der er et hyggeligt, uhøjtidelig og fagligt udviklende miljø, som du kan blive en del af. Sygeplejen arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang og et bredt sundhedsbegreb og med udgangspunkt i Sundhedsloven og Herlev Kommunes kvalitetsstandard, politikker og retningslinjer. Du får rig mulighed for sparring og tværfagligt samarbejde dagligt, at anvende din brede erfaring på borgere med mange forskellige lidelser og behov. Der er også rig mulighed for at specialisere sig inden for de forskellige prioriterede indsatser i sygeplejen. Sygeplejen anvender KMD Nexus omsorgssystem og der dokumenteres med iPads PC. Du får en god introduktion alt efter, hvad du har behov for i forhold til dine øvrige erfaringer og kompetencer. Vi har også mentorordning i efter introduktionsperioden. Vi forventer af dig, at du erUddannet social og sundhedsassistent og gerne erfaring med den ældre medicinske patient eller andre specialer, som vi har brug for i sygeplejen. Har kørekort kategori B (vi kører i tjenestebiler)Selvstændig, fagligt velfunderet og god til at finde løsninger i dialog med borgerne og kollegaerGod til at planlægge dit arbejde og kan bevare overblikket på pressede arbejdsdage og er optaget af sygeplejefaglig udvikling i dialogen med dine kolleger. Vi kan tilbyde digEt aktivt, udviklende og fagligt spændende miljøHøj grad af medindflydelse og tilrettelæggelse af eget arbejdeVenlige, dygtige og inspirerende kolleger og brede samarbejdsflader med resten af sundhedsvæsenet.En aktiv og afvekslende og aldrig ens hverdag med mange gode faglige udfordringer og opgaver. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter aftale med FOA. Ved evt. ansættelse vil der blive bedt om fremvisning af privat straffeattest, eksamensbevis og kursusbeviser, samt sidste lønseddel. Der vil blive taget referencer efter aftale. Yderligere oplysninger fås hos leder af sygeplejen Anette Maj Billesbølle på telefon nr. 4452 7361 eller koordinatorerne på telefon nr.: 4452 7368. Ansøgning skal være os i hænde senest den 22. juli 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 30.11jobnetb11ada10100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000https://herlev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c18e80b4-4d9a-4632-932e-060ab2aca2060EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3554578Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud11Herlev Bygade 902730HerlevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent784472JobNet5010570501057010027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b11ada10https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b11ada10https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b11ada10&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b11ada10&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSocial- og sundhedsassistent til sygeplejen1Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg362154442noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330114171SSA som teamleder med distance ledelse og stor selvstændighed, Sjælland.Robot Ønsker du et arbejdsliv med udfordringer, forandringer og stor selvstændighed hvor du har inflydelse på balancen mellem dit arbejdsliv og hjemmeliv? Er du god til at skabe tillid, gode relationer og kan yde autentisk personaleledelse? Hvem er Olivia Danmark? Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde. Om jobbet Olivia Danmark oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en fagstærk teamleder til at varetage ordninger på Sjælland. Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv. Du bliver en del af teamleder gruppen og får kompetente kollegaer du kan sparre med og dele erfaringer med. Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte: Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere Rekruttering Samarbejdsmøder med kommune Region Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning Systematisk dokumentation og kvalitetssikring Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger Hvem er du? Du skal være uddannet social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske, - med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Har du erfaring indenfor det respiratoriske område er det en fordel. Vi søger en ny kollega der har gode menneskelige og faglige kompetancer der samtidig gerne vil lære nye ting, udvikle sig personligt og lære hvordan vi arbejder med The Olivia Way . Som person er det godt at du er robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan udforde din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje bliver gennemgået så du altid har et overblik og en god forståelse for de ordninger du er ansvarlig for. Hovedkontoret ligger i Herlev og du skal være bosiddende på Sjælland. Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland, og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme. Du arbejder selvstændigt og planlægger selv din tid mellem at arbejde på kontoret og hjemme. Jobbet er på fuldtid og har en stor grad af fleksibilitet så du kan balanacere dit arbejdsliv og hjemmeliv på, en for dig, hensigtsmæssig måde. Hvad tilbyder Olivia Danmark dig? Du tilbydes en spændende arbejdsplads med højt til loftet, fokus på lederudvikling, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil. Vi har massage ordning, frokostkurv, frokostordning og sociale aktiviteter. AnsøgningVi kalder løbende til samtale og ansætter når vi har fundet vores nye kollega så send gerne din ansøgning i dag.Vi ser frem til at høre fra dig.

Ønsker du et arbejdsliv med udfordringer, forandringer og stor selvstændighed hvor du har inflydelse på balancen mellem dit arbejdsliv og hjemmeliv? Er du god til at skabe tillid, gode relationer og kan yde autentisk personaleledelse?   

Hvem er Olivia Danmark?

Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.

Om jobbet

Olivia Danmark oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en fagstærk teamleder til at varetage ordninger på Sjælland.

Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv. Du bliver en del af teamleder gruppen og får kompetente kollegaer du kan sparre med og dele erfaringer med. 

Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
  • Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere  
  • Rekruttering
  • Samarbejdsmøder med kommune/Region
  • Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
  • Tæt samarbejde med salgschefen om fremtidige ordninger

 

Hvem er du?
Du skal være uddannet social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske, - med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Har du erfaring indenfor det respiratoriske område er det en fordel. Vi søger en ny kollega der har gode menneskelige og faglige kompetancer der samtidig gerne vil lære nye ting, udvikle sig personligt og lære hvordan vi arbejder med "The Olivia Way".

Som person er det godt at du er robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver kan udforde din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.
Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje bliver gennemgået så du altid har et overblik og  en god forståelse for de ordninger du er ansvarlig for.

Hovedkontoret ligger i Herlev og du skal være bosiddende på Sjælland. Du vil veksle mellem at arbejde på kontoret og hjemmefra samt være på vejene. Dine ordninger er spredt over Sjælland, og du skal forvente en del køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere. Møder i aftentimerne kan også forekomme. Du arbejder selvstændigt og planlægger selv din tid mellem at arbejde på kontoret og hjemme. Jobbet er på fuldtid og har en stor grad af fleksibilitet så du kan balanacere dit arbejdsliv og hjemmeliv på, en for dig, hensigtsmæssig måde.  
 
Hvad tilbyder Olivia Danmark dig?
Du tilbydes en spændende arbejdsplads med højt til loftet,  fokus på lederudvikling, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 23 personer, hvoraf du vil have 12 teamleder kollegaer fordelt over hele landet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil. Vi har massage ordning, frokostkurv, frokostordning og sociale aktiviteter.

Ansøgning
Vi kalder løbende til samtale og ansætter når vi har fundet vores nye kollega så send gerne din ansøgning i dag.
Vi ser frem til at høre fra dig.

OLIVIA DANMARK A/SHerlev2019-10-29T00:00:002019-11-22T00:00:00
330116878Sygeplejerske eller SSA til nærværende distanceledelse i JyllandRobot Skal din hverdag indeholde udfordringer og hilser du konstante forandringer velkommen? Er du god til at skabe tillid og gode relationer? Brænder du for ambitiøs personaleledelse? Så er du måske vores nye teamleder i Olivia Danmark. Hvem er vi? Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde. Om jobbet Vi oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en teamleder til at varetage ordninger i Jylland og på Fyn. Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv. Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte: Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere Rekruttering af medarbejder Samarbejdsmøder med kommune Region Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning Systematisk dokumentation og kvalitetssikring Tæt samarbejde med Salgschefen om fremtidige ordninger Hvem er du? Du skal være uddannet sygeplerske eller SSA, med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med den private sektor samt erfaring med handicapområdet. Det vil yderligt være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet med respirator brugere. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket. Du skal være bosiddende i Jylland. Du vil få hjemmearbejdsplads og have din faste base derfra, men du skal forvente en stor køreaktivitet såvel Jylland som på Fyn i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, brugerbesøg og møder med dine medarbejdere. Der vil også skulle påregnes ture til vores hovedkontor i Herlev i forbindelse med møder mv. Møder i tidlige morgen- samt aftentimerne kan forekomme, ligesom der i forbindelse med møder i Herlev kan være behov for overnatning udenfor hjemmet. Som person skal du være robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal endvidere besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver vælter næsten dagligt din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods. Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje, herunder også økonomien bliver gennemgået. Hvad får du? En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 20 personer, hvoraf du vil have 7 jyske fynske teamleder kollegaer. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil. Ansøgning Der forventes opstart d. 6. januar 2020. Ansøgningerne vil blive behandlet efterhånden som de modtages og ansættelsessamtaler afholdes løbende. Stillingen bliver først besat og jobopslaget taget ned, når den rigtige kandidat er fundet. Vi ser frem til at høre fra dig.Skal din hverdag indeholde udfordringer og hilser du konstante forandringer velkommen? Er du god til at skabe tillid og gode relationer? Brænder du for ambitiøs personaleledelse? Så er du måske vores nye teamleder i Olivia Danmark.



Hvem er vi?

Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.



Om jobbet

Vi oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en teamleder til at varetage ordninger i Jylland og på Fyn.

Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv.



Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
  • Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere
  • Rekruttering af medarbejder
  • Samarbejdsmøder med kommune/Region
  • Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
  • Tæt samarbejde med Salgschefen om fremtidige ordninger


Hvem er du?

Du skal være uddannet sygeplerske eller SSA, med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med den private sektor samt erfaring med handicapområdet. Det vil yderligt være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet med respirator brugere. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil blive foretrukket.



Du skal være bosiddende i Jylland. Du vil få hjemmearbejdsplads og have din faste base derfra, men du skal forvente en stor køreaktivitet såvel Jylland som på Fyn i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, brugerbesøg og møder med dine medarbejdere. Der vil også skulle påregnes ture til vores hovedkontor i Herlev i forbindelse med møder mv. Møder i tidlige morgen- samt aftentimerne kan forekomme, ligesom der i forbindelse med møder i Herlev kan være behov for overnatning udenfor hjemmet.



Som person skal du være robust og rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal endvidere besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver vælter næsten dagligt din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.



Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje, herunder også økonomien bliver gennemgået.



Hvad får du?

En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 20 personer, hvoraf du vil have 7 jyske/fynske teamleder kollegaer. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil.



Ansøgning

Der forventes opstart d. 6. januar 2020. Ansøgningerne vil blive behandlet efterhånden som de modtages og ansættelsessamtaler afholdes løbende. Stillingen bliver først besat og jobopslaget taget ned, når den rigtige kandidat er fundet.



Vi ser frem til at høre fra dig.

OLIVIA DANMARK A/SHerlev2019-11-03T00:00:002019-11-24T00:00:00
330126275Erfaren SOSU med lyst til faglig udfordringRobot Sæt din stærke faglighed i spil, og sikr livskvalitet for ung mand med kronisk lidelse. Din faglighed skinner igennem hver dag Fra dag 1 får du en meget vigtig funktion. Du bliver støtte og hjælper for en ung mand på 23 år, som har den kroniske Spielmeyer Vogt-diagnose. Det er vigtigt, at du er stærk i din grundlæggende sygepleje og yder dit allerbedste hver dag, du er på job. Du er med til at sikre, at den unge mand oplever stor livskvalitet, på trods af de udfordringer han må leve med. Her sætter du i den grad din faglighed i spil. Du er aldrig alene Du får nemlig en fast rådgiver, som du altid kan søge råd og vejledning hos. Du bliver en del af et fleksibelt team, som er gode til at hjælpe ved ferie og sygdom. Så det forventer vi også, at du er. Teamet er derudover præget af stor faglighed og består af både pædagoger og sundhedsfagligt personale. Der er derfor mulighed for tværfaglig sparring. Teamet er superviseret hver 3. måned og afholder personalemøder hver 2. måned. Hos os kan du være sikker på, at der er ordnede forhold. Vi tilbyder løn og pension efter overenskomst samt ansvars- og arbejdsskadeforsikring. Du udvikler dig både personligt og fagligt hver dag, du er på job. Det kan du slet ikke undgå, når du er sammen med mennesker. Arbejdstid Du er klar til at tage ca. 8 vagter a 12 timer på 4 uger. Vagterne fordeler sig på både dagvagter og nattevagter. Du er en erfaren SOSU er Du er uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent. Det er et absolut krav. Derudover har du erfaring fra jobs, hvor din faglighed er blevet sat i spil i samme grad, som det bliver her. Du skal have kørekort til almindelig bil og have mod på at køre handicapbilen, hvis I skal ud at køre. Derudover er det et ufravigeligt krav, at du er ikke ryger overhovedet. Heller ikke lejlighedsvist, da manden ikke tåler antydningen af røg. Har du derudover kendskab til demens, er det absolut en fordel. Kan du se dig selv i jobbet? Så tøv ikke - send en ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket nedenfor. Husk, at du skal være logget ind på din profil for at søge. Finder vi dig relevant til stillingen, ringer vi til dig. Uanset hvad så får du svar på din ansøgning så hurtigt som muligt. Vi håber dog på din tålmodighed, hvis det trækker lidt ud. Det er vigtigt for os, at vi får lavet det helt rette match mellem borgeren og hjælperen. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte rådgiver Lone Nielsen eller rekrutteringskonsulent Majbritt Egelund Rasmussen. Begge på telefon 36 34 79 00. Vi er mennesker, der hjælper mennesker DUOS hjælper mennesker i hverdagen og understøtter dem i svære situationer. Som en af Danmarks største og ældste velfærdsleverandører stræber vi efter at være til stede der, hvor behovet er. Vi kender betydningen af den rette empati og den rette faglige viden, og vi ved, at vi skal sætte borgeren i centrum og opbygge tillid, hvis vores ydelser skal have værdi. Kom og vær med på DUOS-holdet. Og gør en vigtig forskel for et andet menneske. Vi glæder os til at høre fra dig. Søg stillingen

Sæt din stærke faglighed i spil, og sikr livskvalitet for ung mand med kronisk lidelse.

Din faglighed skinner igennem – hver dag
Fra dag 1 får du en meget vigtig funktion. Du bliver støtte og hjælper for en ung mand på 23 år, som har den kroniske Spielmeyer Vogt-diagnose. Det er vigtigt, at du er stærk i din grundlæggende sygepleje og yder dit allerbedste hver dag, du er på job.

Du er med til at sikre, at den unge mand oplever stor livskvalitet, på trods af de udfordringer han må leve med. Her sætter du i den grad din faglighed i spil.

Du er aldrig alene
Du får nemlig en fast rådgiver, som du altid kan søge råd og vejledning hos. Du bliver en del af et fleksibelt team, som er gode til at hjælpe ved ferie og sygdom. Så det forventer vi også, at du er. Teamet er derudover præget af stor faglighed og består af både pædagoger og sundhedsfagligt personale. Der er derfor mulighed for tværfaglig sparring. Teamet er superviseret hver 3. måned og afholder personalemøder hver 2. måned.

Hos os kan du være sikker på, at der er ordnede forhold. Vi tilbyder løn og pension efter overenskomst samt ansvars- og arbejdsskadeforsikring. Du udvikler dig både personligt og fagligt hver dag, du er på job. Det kan du slet ikke undgå, når du er sammen med mennesker.

Arbejdstid
Du er klar til at tage ca. 8 vagter a 12 timer på 4 uger. Vagterne fordeler sig på både dagvagter og nattevagter.

Du er en erfaren SOSU’er
Du er uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent. Det er et absolut krav. Derudover har du erfaring fra jobs, hvor din faglighed er blevet sat i spil i samme grad, som det bliver her.

Du skal have kørekort til almindelig bil og have mod på at køre handicapbilen, hvis I skal ud at køre.

Derudover er det et ufravigeligt krav, at du er ikke ryger overhovedet. Heller ikke lejlighedsvist, da manden ikke tåler antydningen af røg.

Har du derudover kendskab til demens, er det absolut en fordel.

Kan du se dig selv i jobbet?
Så tøv ikke - send en ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket nedenfor. Husk, at du skal være logget ind på din profil for at søge. Finder vi dig relevant til stillingen, ringer vi til dig. Uanset hvad så får du svar på din ansøgning så hurtigt som muligt. Vi håber dog på din tålmodighed, hvis det trækker lidt ud. Det er vigtigt for os, at vi får lavet det helt rette match mellem borgeren og hjælperen.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte rådgiver Lone Nielsen eller rekrutteringskonsulent Majbritt Egelund Rasmussen. Begge på telefon 36 34 79 00.

Vi er mennesker, der hjælper mennesker
DUOS hjælper mennesker i hverdagen og understøtter dem i svære situationer. Som en af Danmarks største og ældste velfærdsleverandører stræber vi efter at være til stede der, hvor behovet er. Vi kender betydningen af den rette empati og den rette faglige viden, og vi ved, at vi skal sætte borgeren i centrum og opbygge tillid, hvis vores ydelser skal have værdi.

Kom og vær med på DUOS-holdet. Og gør en vigtig forskel for et andet menneske. Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg stillingen

DUOS A/SMåløv2019-11-18T00:00:002020-01-13T00:00:00
330117885Se her: Vil du være vikar i Furesø Kommune hjemmeplejen? Hvis du er uddannet SSH eller SSA, så læs videreBasic Hjemmeplejen i Furesø Kommune søger vikar til vores interne vikarbureau: Ovivo. Du skal enten være uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent.Vi ønsker, at: du uddannet SSH eller SSA. du er engageret og trives i en hverdag med løbende forandringer. du er god til at samarbejde, organisere, er fleksibel og positiv indstillet. du er mødestabil. Vi tilbyder: en grundig introduktion og oplæring efter individuelt behov. en arbejdsplads, hvor der er mulighed for at få medarbejderindflydelse. et godt tværfagligt arbejdsmiljø. en arbejdsplads, hvor humor og faglig stolthed følges ad, og hvor trivsel er i fokus. et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Hjemmeplejen i Furesø vi lægger vægt på livskvalitet og værdighed er nytænkende og skaber kvalitet for borgerne. vi er engagerede og kompetente medarbejdere, der sætter en ære i at gøre en positiv forskel. vi arbejder ud fra værdierne DEKUR (Dialog, engagement, kvalitet, udvikling og respekt). vi har fokus på kerneopgaven og arbejdsfælleskabet. vi har fokus på nærvær frem for fravær. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om os og jobbet, er du naturligvis velkommen til at kontakte leder af hjemmeplejen, CityMidt, Marie Krogsøe på tlf. 7216 4967 eller mail: mlk1@furesoe.dk Det praktiskeLøn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse til stillingen er betinget af, at der foreligger en straffeattest. Ansøgningsfrist Vi holder løbende ansættelsessamtaler. Søg senest d. 28. november 2019.Hjemmeplejen i Furesø Kommune søger vikar til vores interne vikarbureau: Ovivo. Du skal enten være uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent.

Vi ønsker, at:
  • du uddannet SSH eller SSA.
  • du er engageret og trives i en hverdag med løbende forandringer.
  • du er god til at samarbejde, organisere, er fleksibel og positiv indstillet.
  • du er mødestabil.
     
Vi tilbyder:
  • en grundig introduktion og oplæring efter individuelt behov.
  • en arbejdsplads, hvor der er mulighed for at få medarbejderindflydelse. 
  • et godt tværfagligt arbejdsmiljø.
  • en arbejdsplads, hvor humor og faglig stolthed følges ad, og hvor trivsel er i fokus.
  • et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø.

Hjemmeplejen i Furesø
  • vi lægger vægt på livskvalitet og værdighed – er nytænkende og skaber kvalitet for borgerne. 
  • vi er engagerede og kompetente medarbejdere, der sætter en ære i at gøre en positiv forskel.
  • vi arbejder ud fra værdierne DEKUR (Dialog, engagement, kvalitet, udvikling og respekt).
  • vi har fokus på kerneopgaven og arbejdsfælleskabet.
  • vi har fokus på nærvær frem for fravær.
     
Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om os og jobbet, er du naturligvis velkommen til at kontakte leder af hjemmeplejen, CityMidt, Marie Krogsøe på tlf. 7216 4967 eller mail: mlk1@furesoe.dk
                                                                                                                                     
Det praktiske
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse til stillingen er betinget af, at der foreligger en straffeattest. 

Ansøgningsfrist Vi holder løbende ansættelsessamtaler. Søg senest d. 28. november 2019.
 

ORS/Small/4d55eeba_logo.jpegHjemmepleje MidtFarum2019-11-05T09:00:09.9232019-11-28T00:00:00
330122938Sygeplejersker/social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på HjortespringBasic Vil du være med til at give vores beboere en tryg og rar hverdag? Vi søger to nye medarbejdere En sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 27 timer om ugen i 5 2-rul med weekendarbejde i ulige uger En sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 28 timer om ugen i 7 7-rul i ulige uger Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller efter aftale. Om Omsorgscentret Hjortespring Omsorgscentret Hjortespring i Herlev er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune. På Hjortespring er der i alt 158 lejligheder og plejeboliger, inklusive ægteparboliger. Vi er 135 ansatte. Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor vi sætter beboerne i centrum og giver dem en god dag er mangfoldige og har et godt arbejdsmiljø sætter faglighed højt og arbejder tværfagligt har træningsfaciliteter til både beboere og medarbejdere har eget produktionskøkken, som arbejder økologisk holder fast i traditioner og er sammen med beboere til hverdag og fest Desuden vil du få en god introduktion til Hjortespring og vores organisation, værdier og arbejdsgange. Derudover vil du få medindflydelse på kultur, arbejdsmiljø og arbejdsplads. Løn- og ansættelsesvilkår Lønnen forhandles efter principperne i Ny Løn efter gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og FOA DSR. Mere information Har du lyst til at høre mere om stillingerne, kan du kontakte gruppeleder Bettina Hernandez på 4454 7441 eller forstander Inge Andersen på 4452 1526. Du kan også besøge vores hjemmeside www.omsorgscentrethjortespring.kk.dk. Søg via nedenstående link senest onsdag den 27. november 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Vil du være med til at give vores beboere en tryg og rar hverdag? 

Vi søger to nye medarbejdere

  • En sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 27 timer om ugen i 5/2-rul med weekendarbejde i ulige uger
  • En sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 28 timer om ugen i 7/7-rul i ulige uger

Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller efter aftale.

Om Omsorgscentret Hjortespring
Omsorgscentret Hjortespring i Herlev er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune. På Hjortespring er der i alt 158 lejligheder og plejeboliger, inklusive ægteparboliger. Vi er 135 ansatte.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor vi

  • sætter beboerne i centrum og giver dem en god dag
  • er mangfoldige og har et godt arbejdsmiljø
  • sætter faglighed højt og arbejder tværfagligt
  • har træningsfaciliteter til både beboere og medarbejdere
  • har eget produktionskøkken, som arbejder økologisk
  • holder fast i traditioner og er sammen med beboere til hverdag og fest

Desuden vil du få en god introduktion til Hjortespring og vores organisation, værdier og arbejdsgange. Derudover vil du få medindflydelse på kultur, arbejdsmiljø og arbejdsplads.

Løn- og ansættelsesvilkår
Lønnen forhandles efter principperne i Ny Løn efter gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og FOA/DSR.

Mere information
Har du lyst til at høre mere om stillingerne, kan du kontakte gruppeleder Bettina Hernandez på 4454 7441 eller forstander Inge Andersen på 4452 1526.

Du kan også besøge vores hjemmeside www.omsorgscentrethjortespring.kk.dk.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 27. november 2019

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjortespring A 4. salHerlev2019-11-12T14:00:10.9602019-11-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SSA som teamleder med distance ledelse og stor selvstændighed, Sjælland.

OLIVIA DANMARK A/S

Herlev
Ønsker du et arbejdsliv med udfordringer, forandringer og stor selvstændighed hvor du har inflydelse på balancen mellem dit arbejdsliv og hjemmeliv? Er du god til at skabe tillid, gode relationer og kan yde autentisk personaleledelse? Hvem er Olivia...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Sygeplejerske eller SSA til nærværende distanceledelse i Jylland

OLIVIA DANMARK A/S

Herlev
Skal din hverdag indeholde udfordringer og hilser du konstante forandringer velkommen? Er du god til at skabe tillid og gode relationer? Brænder du for ambitiøs personaleledelse? Så er du måske vores nye teamleder i Olivia Danmark. Hvem er vi? Olivi...
Indrykket:3. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Erfaren SOSU med lyst til faglig udfordring

DUOS A/S

Måløv
Sæt din stærke faglighed i spil, og sikr livskvalitet for ung mand med kronisk lidelse. Din faglighed skinner igennem hver dag Fra dag 1 får du en meget vigtig funktion. Du bliver støtte og hjælper for en ung mand på 23 år, som har den kroniske Spie...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:13. januar 2020

Se her: Vil du være vikar i Furesø Kommune hjemmeplejen? Hvis du er uddannet SSH eller SSA, så læs videre

Hjemmepleje Midt

Farum
Hjemmeplejen i Furesø Kommune søger vikar til vores interne vikarbureau: Ovivo. Du skal enten være uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent.Vi ønsker, at: du uddannet SSH eller SSA. du er engageret og trives i en hverda...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Sygeplejersker/social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på Hjortespring

Hjortespring A 4. sal

Herlev
Vil du være med til at give vores beboere en tryg og rar hverdag? Vi søger to nye medarbejdere En sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent i aftenvagt gennemsnitligt 27 timer om ugen i 5 2-rul med weekendarbejde i ulige uger En sygeplejerske...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:27. november 2019