Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistent til udekørende aftenvagt

Social- og sundhedsassistenter til udekørende aftenvagt Fredensborg Hjemmepleje søger social- og sundhedsassistenter, som kan lide at runde dagen af sammen med borgerne i deres eget hjem, og som vil bruge deres faglighed til at løse både små og store plejeopgaver. Du bliver udekørende i vores Aftenvagt, som arbejder i hele Fredensborg Kommune. Vores hjemmeplejegruppe arbejder tværfagligt og hjælper hinanden.
Vi har brug for dig, hvis du kan lide at arbejde selvstændigt og er god til at holde overblik.
 Hvem er vi:
I Fredensborg Hjemmepleje er vi flere små enheder. Vi sætter en ære i at kende borgerne og deres behov, og vi har nær kontakt med hinanden i hverdagen. Alle udekørende aftenmedarbejdere er samlet under samme gruppeleder, og fordelt i mindre teams i de fire lokalområder: Kokkedal, Nivå, Humlebæk og Fredensborg. Derudover er der en Sygepleje/SSA gruppe med base i Nivå, som fordeler sig ud i lokalområderne. Vi er dog ikke mere opdelt, end at alle teams hjælper hinanden og er fleksible, hvis f.eks kolleger i et andet område har brug for en hånd eller sparring om en borger. Du vil opleve at vi samarbejder på tværs af områderne efter behov og også vægter det gode samarbejde med borgerne, de pårørende og tværfaglige samarbejdspartnere, som f.eks visitationen, demenskoordinatorer, terapeuter og klinisk diætist Hvem er du?:
Du er en dygtig SSA og har lyst til at blive en del af vores team og til at vejlede og sparre med dine nye kolleger. Du har fokus på at bidrage med kvalitet hos borgerne og med kompetencer i gruppen. Du lytter og byder ind med din egen faglige vurdering på vores fælles møder, hvor vagtlag og faggrupper taler sammen.
Du kan rumme forudsigeligheden når der sker akutte ting, men er samtidig god til at planlægge ruter og dine egne opgaver.
Og du ved også at det kræver lidt fleksibilitet fra alle sider at få travle dage til at gå op i en højere enhed. Sådan siger en af vores kolleger:
Som social- og sundhedsassistent er du med til at sikre størst mulig selvbestemmelse og højne livskvaliteten for vores borgere, der bor i eget hjem. Du er med til at give kvalificeret pleje og skabe et trygt og sikkert miljø for dem, inden natten falder på.
(udekørende aftenvagt Christel) Vi tilbyder:
Et godt fagligt miljø med mulighed for kompetenceudvikling
Godt arbejdsmiljø med plads til humor og hinanden
Godt samarbejde med både nære kolleger, øvrige teams og andre faggrupper
Komplekse plejeopgaver
Deltagelse i relevante møder med dagvagter
Faste møder i aftengruppen – både i eget team og i fælles forum
Deltage i planlægning af ruter i eget team
God introduktion til jobbet Det praktiske:
Din arbejdstid kan begynde enten kl 15.00 eller 15.30 afhængigt af hvilket team du skal være i – og hvor meget du ønsker at arbejde – og arbejdsdagen slutter kl 23. 
Hvis du vil høre mere om jobbet er du meget velkommen til at kontakte Gruppeleder
Lone Mørkøv: Tlf. 7256 5740 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330020168Phoenix-f8a779f412019-06-04T00:00:00Social- og sundhedsassistent til udekørende aftenvagtSocial- og sundhedsassistenter til udekørende aftenvagt Fredensborg Hjemmepleje søger social- og sundhedsassistenter, som kan lide at runde dagen af sammen med borgerne i deres eget hjem, og som vil bruge deres faglighed til at løse både små og store plejeopgaver. Du bliver udekørende i vores Aftenvagt, som arbejder i hele Fredensborg Kommune. Vores hjemmeplejegruppe arbejder tværfagligt og hjælper hinanden.
Vi har brug for dig, hvis du kan lide at arbejde selvstændigt og er god til at holde overblik.
 Hvem er vi:
I Fredensborg Hjemmepleje er vi flere små enheder. Vi sætter en ære i at kende borgerne og deres behov, og vi har nær kontakt med hinanden i hverdagen. Alle udekørende aftenmedarbejdere er samlet under samme gruppeleder, og fordelt i mindre teams i de fire lokalområder: Kokkedal, Nivå, Humlebæk og Fredensborg. Derudover er der en Sygepleje/SSA gruppe med base i Nivå, som fordeler sig ud i lokalområderne. Vi er dog ikke mere opdelt, end at alle teams hjælper hinanden og er fleksible, hvis f.eks kolleger i et andet område har brug for en hånd eller sparring om en borger. Du vil opleve at vi samarbejder på tværs af områderne efter behov og også vægter det gode samarbejde med borgerne, de pårørende og tværfaglige samarbejdspartnere, som f.eks visitationen, demenskoordinatorer, terapeuter og klinisk diætist Hvem er du?:
Du er en dygtig SSA og har lyst til at blive en del af vores team og til at vejlede og sparre med dine nye kolleger. Du har fokus på at bidrage med kvalitet hos borgerne og med kompetencer i gruppen. Du lytter og byder ind med din egen faglige vurdering på vores fælles møder, hvor vagtlag og faggrupper taler sammen.
Du kan rumme forudsigeligheden når der sker akutte ting, men er samtidig god til at planlægge ruter og dine egne opgaver.
Og du ved også at det kræver lidt fleksibilitet fra alle sider at få travle dage til at gå op i en højere enhed. Sådan siger en af vores kolleger:
Som social- og sundhedsassistent er du med til at sikre størst mulig selvbestemmelse og højne livskvaliteten for vores borgere, der bor i eget hjem. Du er med til at give kvalificeret pleje og skabe et trygt og sikkert miljø for dem, inden natten falder på.
(udekørende aftenvagt Christel) Vi tilbyder:
Et godt fagligt miljø med mulighed for kompetenceudvikling
Godt arbejdsmiljø med plads til humor og hinanden
Godt samarbejde med både nære kolleger, øvrige teams og andre faggrupper
Komplekse plejeopgaver
Deltagelse i relevante møder med dagvagter
Faste møder i aftengruppen – både i eget team og i fælles forum
Deltage i planlægning af ruter i eget team
God introduktion til jobbet Det praktiske:
Din arbejdstid kan begynde enten kl 15.00 eller 15.30 afhængigt af hvilket team du skal være i – og hvor meget du ønsker at arbejde – og arbejdsdagen slutter kl 23. 
Hvis du vil høre mere om jobbet er du meget velkommen til at kontakte Gruppeleder
Lone Mørkøv: Tlf. 7256 5740 

2019-07-03T19:50:47.113 Social- og sundhedsassistenter til udekørende aftenvagt Fredensborg Hjemmepleje søger social- og sundhedsassistenter, som kan lide at runde dagen af sammen med borgerne i deres eget hjem, og som vil bruge deres faglighed til at løse både små og store plejeopgaver. Du bliver udekørende i vores Aftenvagt, som arbejder i hele Fredensborg Kommune. Vores hjemmeplejegruppe arbejder tværfagligt og hjælper hinanden. Vi har brug for dig, hvis du kan lide at arbejde selvstændigt og er god til at holde overblik. Hvem er vi: I Fredensborg Hjemmepleje er vi flere små enheder. Vi sætter en ære i at kende borgerne og deres behov, og vi har nær kontakt med hinanden i hverdagen. Alle udekørende aftenmedarbejdere er samlet under samme gruppeleder, og fordelt i mindre teams i de fire lokalområder: Kokkedal, Nivå, Humlebæk og Fredensborg. Derudover er der en Sygepleje SSA gruppe med base i Nivå, som fordeler sig ud i lokalområderne. Vi er dog ikke mere opdelt, end at alle teams hjælper hinanden og er fleksible, hvis f.eks kolleger i et andet område har brug for en hånd eller sparring om en borger. Du vil opleve at vi samarbejder på tværs af områderne efter behov og også vægter det gode samarbejde med borgerne, de pårørende og tværfaglige samarbejdspartnere, som f.eks visitationen, demenskoordinatorer, terapeuter og klinisk diætist Hvem er du?: Du er en dygtig SSA og har lyst til at blive en del af vores team og til at vejlede og sparre med dine nye kolleger. Du har fokus på at bidrage med kvalitet hos borgerne og med kompetencer i gruppen. Du lytter og byder ind med din egen faglige vurdering på vores fælles møder, hvor vagtlag og faggrupper taler sammen. Du kan rumme forudsigeligheden når der sker akutte ting, men er samtidig god til at planlægge ruter og dine egne opgaver. Og du ved også at det kræver lidt fleksibilitet fra alle sider at få travle dage til at gå op i en højere enhed. Sådan siger en af vores kolleger: Som social- og sundhedsassistent er du med til at sikre størst mulig selvbestemmelse og højne livskvaliteten for vores borgere, der bor i eget hjem. Du er med til at give kvalificeret pleje og skabe et trygt og sikkert miljø for dem, inden natten falder på. (udekørende aftenvagt Christel) Vi tilbyder: Et godt fagligt miljø med mulighed for kompetenceudvikling Godt arbejdsmiljø med plads til humor og hinanden Godt samarbejde med både nære kolleger, øvrige teams og andre faggrupper Komplekse plejeopgaver Deltagelse i relevante møder med dagvagter Faste møder i aftengruppen både i eget team og i fælles forum Deltage i planlægning af ruter i eget team God introduktion til jobbet Det praktiske: Din arbejdstid kan begynde enten kl 15.00 eller 15.30 afhængigt af hvilket team du skal være i og hvor meget du ønsker at arbejde og arbejdsdagen slutter kl 23. Hvis du vil høre mere om jobbet er du meget velkommen til at kontakte Gruppeleder Lone Mørkøv: Tlf. 7256 574011jobnetf8a779f4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-03T00:00:000000https://fredensborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4b1a76df-fd08-47f8-a01f-78ee3f9f67460EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholmEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborg3523283Fredensborg Hjemmepleje11Egevangen 3B2980KokkedalDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent757052JobNet4985959498595910008-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8a779f4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8a779f4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8a779f4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8a779f4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed361740992noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330052966Social- og/eller sundhedsfaglig medarbejder til Støtte KontaktRobot Har du lyst til at blive en del af et stærkt fagligt team, så glæder vi os til at høre fra dig!Om digDu er uddannet sygeplejerske, social- og eller neuropædagog, social- og sundhedsassistent, socialrådgiver, ergoterapeut, eller anden relevant uddannelse.Vi lægger vægt på, at du harnysgerrighed i arbejdet med sindslidende og socialt udsatteevne til at indgå i et ligeværdigt samarbejde med de mennesker, vi yder støtteevne til at se muligheder frem for begrænsningerevne for at arbejde både selvstændigt og som del af et teamet grundlæggende menneskesyn som ser borgerne som aktive, handlekraftige og selvstændige menneskerordentlighed i menneskelige relationer, samt tydelig kommunikation i både skrift og taleomstillingsparathed og engagement i forhold til udvikling af den socialpsykiatriske og sundhedsfaglige indsats, herunder dokumentation og kvalitetsudviklingtværfaglige samarbejdsevner samt overblik.Om osStøtte Kontakt er leverandør i det sociale tilbudsområde under Gribskov kommune.Vi er en tværfagligt sammensat enhed, dækkende indsatser i forhold til socialt udsatte, psykisk sårbarhed, udviklingshæmning og senhjerneskadede.Støtte Kontakt varetager opgaver i forhold til SL § 85 (herunder gruppetilbud), SL § 99 (opsøgende indsats), SL § 104 (Aktivitets- og Samværstilbud) og mentorordninger i samarbejde med Gribskov Kommunes jobcenter.Vi arbejder recoveryorienteret, med fokus på gode relationer, positive forventninger og anerkendelse. Vi har et fælles fagligt fundament i det narrative, MI (motiverende interview), etikkerne, Durewall (nænsom nødværge), og alle tilbydes uddannelse i NADA.Vores kultur er præget af en høj grad af tillid og fleksibilitet i opgaveløsningen. Vi bor på Parkvænget 20 D i Helsinge.Dine opgaverDu forventes at deltage aktivt i alle opgaver og funktioner, såvel praktiske, pædagogiske og sundhedsrelaterede.Dine primære opgaver bliver at varetage opgaver omkring SL §§ 85 og 104.være en del af både et team og det store fællesskab, herunder indgå i udviklingen af den pædagogiske indsats.være medspiller i forhold til samarbejdet og udviklingen af kerneopgaven i Støtte kontakt: vi forpligtiger os til, i fællesskab, at udforske og bringe borgerens ressourcer i spil.Det praktiskeHar du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte daglig leder Lars Munk på 7249 7746.Stillingen er til besættelse 1. oktober 2019.Stillingen er på 37 timer om ugen. Der arbejdes ikke i vagtplan, men fleksibelt i forhold til den daglige opgaveløsning.Der ydes supervision med ekstern supervisor.Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.Ansøgningsfrist og samtalerVi glæder os til at modtage din ansøgning senest 19. august kl. 12.00.Vi holder 1. samtale 26. august 2019 og 2. samtale 28. august 2019 om formiddagen.Gribskov Kommunes værdierÅbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetHar du lyst til at blive en del af et stærkt fagligt team, så glæder vi os til at høre fra dig!

Om dig
Du er uddannet sygeplejerske, social- og/eller neuropædagog, social- og sundhedsassistent, socialrådgiver, ergoterapeut, eller anden relevant uddannelse.

Vi lægger vægt på, at du har
  • nysgerrighed i arbejdet med sindslidende og socialt udsatte
  • evne til at indgå i et ligeværdigt samarbejde med de mennesker, vi yder støtte
  • evne til at se muligheder frem for begrænsninger
  • evne for at arbejde både selvstændigt og som del af et team
  • et grundlæggende menneskesyn som ser borgerne som aktive, handlekraftige og selvstændige mennesker
  • ordentlighed i menneskelige relationer, samt tydelig kommunikation i både skrift og tale
  • omstillingsparathed og engagement i forhold til udvikling af den socialpsykiatriske og sundhedsfaglige indsats, herunder dokumentation og kvalitetsudvikling
  • tværfaglige samarbejdsevner samt overblik.

Om os
Støtte Kontakt er leverandør i det sociale tilbudsområde under Gribskov kommune.
Vi er en tværfagligt sammensat enhed, dækkende indsatser i forhold til socialt udsatte, psykisk sårbarhed, udviklingshæmning og senhjerneskadede.

Støtte Kontakt varetager opgaver i forhold til SL § 85 (herunder gruppetilbud), SL § 99 (opsøgende indsats), SL § 104 (Aktivitets- og Samværstilbud) og mentorordninger i samarbejde med Gribskov Kommunes jobcenter.

Vi arbejder recoveryorienteret, med fokus på gode relationer, positive forventninger og anerkendelse. Vi har et fælles fagligt fundament i det narrative, MI (motiverende interview), etikkerne, Durewall (nænsom nødværge), og alle tilbydes uddannelse i NADA.
Vores kultur er præget af en høj grad af tillid og fleksibilitet i opgaveløsningen. Vi bor på Parkvænget 20 D i Helsinge.

Dine opgaver
Du forventes at deltage aktivt i alle opgaver og funktioner, såvel praktiske, pædagogiske og sundhedsrelaterede.

Dine primære opgaver bliver at
  • varetage opgaver omkring SL §§ 85 og 104.
  • være en del af både et team og det store fællesskab, herunder indgå i udviklingen af den pædagogiske indsats.
  • være medspiller i forhold til samarbejdet og udviklingen af kerneopgaven i Støtte kontakt: vi forpligtiger os til, i fællesskab, at udforske og bringe borgerens ressourcer i spil.

Det praktiske
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte daglig leder Lars Munk på 7249 7746.
Stillingen er til besættelse 1. oktober 2019.
Stillingen er på 37 timer om ugen. Der arbejdes ikke i vagtplan, men fleksibelt i forhold til den daglige opgaveløsning.
Der ydes supervision med ekstern supervisor.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist og samtaler
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 19. august kl. 12.00.
Vi holder 1. samtale 26. august 2019 og 2. samtale 28. august 2019 om formiddagen.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Gribskov KommuneHelsinge2019-07-02T00:00:002019-08-19T00:00:00
330051774DemenskoordinatorRobot Den til den selvejende institution Plejehjemmet Birkebo søger demenskoordinator 32 timer ugentlig pr. 1.september Plejehjemmet Birkebo er en selvejende institution med 72 boliger, beliggende i Helsingør kommune og med skov og Øresund som nærmeste nabo. Birkebo har 2 somatiske afdelinger og en skærmet enhed. Vi arbejder med udgangspunkt i personcentreret omsorg og medarbejder gruppen er bredt tværfagligt sammensat. Vi er optaget af at styrke og udvikle husets faglige profil gennem systematisk kompetenceforløb. Vi løser opgaverne professionelt og altid med baggrund i et fagligt funderet afsæt. Supervision er et fast tilbud i organisationen og det gør en forskel. Demensområdet er i rivende udvikling og så spændende er det at være en del af udviklingen og mærke de positive forandringer det afstedkommer. Har du erfaring fra demensområdet, og brænder du for arbejdet med mennesker med demens, så er chancen her for at blive vores nye demenskoordinator. Du har en relevant sundhedsfaglig uddannelse og du har gennemført demenskoordinatoruddannelsen. Du har viden om og erfaring inden for demensområdet, herunder lovgivningen på området. Du er klar og tydelig i din kommunikation, det forstår vi nemlig bedst. Du kan arbejde selvstændigt og træffe de nødvendige faglige prioriteringer. Du går forrest og er rollemodel i forhold til at understøtte den nødvendige forebyggende tilgang til husets beboere. Du tager ansvar og bidrager med din faglighed i forhold til udarbejdelse og implementering og opfølgning på handleplaner for de beboere, hvor en særlig indsats er påkrævet. Du forbygger magtanvendelser ved at udbrede kendskab til relevante tilgange, redskaber og metoder. Du er tovholder for læring, ved kompetenceudvikling inden for demens. Du er i stand til at yde supervision af medarbejdere kolleger ift. særlige udfordringer forbundet til demens Vi glæder os meget til at samarbejde med dig. Stillingen er på 32 timer og den er weekend fri, der kan dog påregnes aftenarbejde i forbindelse med kompetenceudvikling og vejledning. Du vil opleve stor frihed og selvtilrettelæggelse i stillingen og et tæt berigende samarbejde med husets øvrige medarbejdere. Har du lyst til at være en del af Birkebo og bidrage fagligt og personligt til vores fortsatte udvikling, så glæder vi os rigtig meget til at høre fra dig. Er du nysgerrig og har du lyst til at høre nærmere om stillingen så kontakt ledende spl. Ulla Colsted 25 31 17 02 eller Forstander Lotte Hermansen 25 31 17 01 (træffes pga. ferie først efter den 15. juli 2019) Send din motiverede ansøgning inkl. relevant dokumentation for erfaring, uddannelse og autorisation senest fredag den 19. juli 2019 til Birkeboadm@bjornsholm.com Ansættelsessamtaler afvikles torsdag den 25. juli eller efter aftale. Lotte Hermansen Forstander Plejehjemmet Birkebo Hellebo Park 98 3000 Helsingør Mobil : 25311701

Den til den selvejende institution Plejehjemmet Birkebo

søger demenskoordinator 32 timer ugentlig pr. 1.september

Plejehjemmet Birkebo er en selvejende institution med 72 boliger, beliggende i Helsingør kommune og med skov og Øresund som nærmeste nabo. Birkebo har 2 somatiske afdelinger og en skærmet enhed. Vi arbejder med udgangspunkt i personcentreret omsorg og medarbejder gruppen er bredt tværfagligt sammensat.

Vi er optaget af at styrke og udvikle husets faglige profil gennem systematisk kompetenceforløb.

Vi løser opgaverne professionelt og altid med baggrund i et fagligt funderet afsæt. Supervision er et fast tilbud i organisationen og det gør en forskel.

Demensområdet er i rivende udvikling og så spændende er det at være en del af udviklingen og mærke de positive forandringer det afstedkommer.

Har du erfaring fra demensområdet, og brænder du for arbejdet med mennesker med demens, så er chancen her for at blive vores nye  demenskoordinator.

  • Du har en relevant sundhedsfaglig uddannelse og du har gennemført demenskoordinatoruddannelsen.
  • Du har viden om og erfaring inden for demensområdet, herunder lovgivningen på området.
  • Du er klar og tydelig i din kommunikation, det forstår vi nemlig bedst.
  • Du kan arbejde selvstændigt og træffe de nødvendige faglige prioriteringer.
  • Du går forrest og er rollemodel i forhold til at understøtte den nødvendige forebyggende tilgang til husets beboere.
  • Du tager ansvar og bidrager med din faglighed i forhold til udarbejdelse og implementering og opfølgning på handleplaner for de beboere, hvor en særlig indsats er påkrævet.
  • Du forbygger magtanvendelser ved at udbrede kendskab til relevante tilgange, redskaber og metoder.
  • Du er tovholder for læring, ved kompetenceudvikling inden for demens.
  • Du er i stand til at yde supervision af medarbejdere/kolleger ift. særlige udfordringer forbundet til demens

Vi glæder os meget til at samarbejde med dig.

Stillingen er på 32 timer og den er weekend fri, der kan dog påregnes aftenarbejde i forbindelse med kompetenceudvikling og vejledning.

Du vil opleve stor frihed og selvtilrettelæggelse i stillingen og et tæt berigende samarbejde med husets øvrige medarbejdere.                                    

Har du lyst til at være en del af Birkebo og bidrage fagligt og personligt til vores fortsatte udvikling, så glæder vi os rigtig meget til at høre fra dig.  Er du nysgerrig og har du lyst til at høre nærmere om stillingen så kontakt ledende spl. Ulla Colsted 25 31 17 02 eller Forstander Lotte Hermansen 25 31 17 01 (træffes pga. ferie først efter den 15. juli 2019)                                  

Send din motiverede ansøgning inkl. relevant dokumentation for erfaring, uddannelse og autorisation senest fredag den 19. juli 2019 til Birkeboadm@bjornsholm.com                                                                                                                                                                                   

Ansættelsessamtaler afvikles torsdag den 25. juli eller efter aftale.

 

Lotte Hermansen

Forstander

Plejehjemmet Birkebo

Hellebo Park 98

3000 Helsingør

Mobil : 25311701

Plejehjemmet BirkeboHelsingør2019-07-01T00:00:002019-08-26T00:00:00
330050381Arbejdspladsens vigtigste - Social og sundhedsassistent til dagvagt på Plejehjemmet GrønnehavenRobot Grønnehaven er Helsingør Kommunes største plejehjem med plads til 115 beboere fordelt på 10 mindre afsnit. Desuden lægger vi hus til et mindre bosted for borgere med udviklingshandicap og senhjerneskadeVi ligger i naturskønne omgivelser, tæt på Øresund, grønne områder, offentlig transport og by med gode muligheder for udendørs aktiviteterVi mangler aktuelt Social og sundhedsassistent til dagvagt, da vores faste dagvagt, har valgt at skifte vagtlag.Hvis du er…Fuld af godt humør og har et positivt livssynGod til at samarbejdeFagligt engageret og har lyst til at udvikle dig løbendeGod til at skabe samspil mellem beboere, pårørende og kollegaerFleksibel og initiativrigDygtig til dokumentation og har interesse for kvalitetssikring af plejenKan lide kompetence udviklingGod til at udvise en naturlig respekt og omsorg for alle slags menneskerSå lover vi… Spændende og afvekslende hverdag, hvor du med dine kollegaer selv kan planlægge, dagen og præge dine arbejdsopgaver. Engagerede og hjælpsomme kollegaerEt stærkt arbejdsfællesskab som består af mange spændende faglighederUndervisning i relevante emner fra husets læger og sygeplejerskerGrundig introduktion og undervisning i forflytningsteknikEt meningsfuldt job, hvor du hjælper andre menneskerMindst ét godt grin hver dagSkriv dit livs bedste ansøgning om, hvordan du kan berige vores Plejehjem fagligt og menneskeligt og kom gerne på besøg.Vil glæder os til at hører fra dig )Løn og ansættelsesforhold:Efter gældende overenskomst. Stillingen og er ledig til besættelse d. 1. september 2019.For yderligere information:Kontakt afsnitsleder Rikke Jensen 25312354Ansøgningsfrist:23.07. 2019 12:00, samtaler finder sted 25-26 7.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.Grønnehaven er Helsingør Kommunes største plejehjem med plads til 115 beboere fordelt på 10 mindre afsnit. Desuden lægger vi hus til et mindre bosted for borgere med udviklingshandicap og senhjerneskade

Vi ligger i naturskønne omgivelser, tæt på Øresund, grønne områder, offentlig transport og by med gode muligheder for udendørs aktiviteter
Vi mangler aktuelt Social og sundhedsassistent til dagvagt, da vores faste dagvagt, har valgt at skifte vagtlag.

Hvis du er…

  • Fuld af godt humør og har et positivt livssyn

  • God til at samarbejde

  • Fagligt engageret og har lyst til at udvikle dig løbende

  • God til at skabe samspil mellem beboere, pårørende og kollegaer

  • Fleksibel og initiativrig

  • Dygtig til dokumentation og har interesse for kvalitetssikring af plejen

  • Kan lide kompetence udvikling

  • God til at udvise en naturlig respekt og omsorg for alle slags mennesker

    Så lover vi…

  • Spændende og afvekslende hverdag, hvor du med dine kollegaer selv kan planlægge, dagen og præge dine arbejdsopgaver.

  • Engagerede og hjælpsomme kollegaer

  • Et stærkt arbejdsfællesskab som består af mange spændende fagligheder

  • Undervisning i relevante emner fra husets læger og sygeplejersker

  • Grundig introduktion og undervisning i forflytningsteknik

  • Et meningsfuldt job, hvor du hjælper andre mennesker

  • Mindst ét godt grin hver dag

    Skriv dit livs bedste ansøgning om, hvordan du kan berige vores Plejehjem fagligt og menneskeligt og kom gerne på besøg.

    Vil glæder os til at hører fra dig;)

    Løn og ansættelsesforhold:
    Efter gældende overenskomst. Stillingen og er ledig til besættelse d. 1. september 2019.
    For yderligere information:
    Kontakt afsnitsleder Rikke Jensen 25312354

    Ansøgningsfrist:
    23.07. 2019 12:00, samtaler finder sted 25-26/7.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneHelsingør2019-06-28T00:00:002019-07-23T00:00:00
330048366Social og sundhedsassistent i dagvagt søges til skønt plejecenter i NærumRobot Er du den social og sundhedsassistent som vi drømmer om at kunne ansætte på Byageren? Kan du se dig selv i et team med en høj faglig standard, gode samarbejdsevner og let til grin. Hvor vi er vilde med, at få id er og nye tanker i vores arbejde og altid med fokus på, at det vi gør skal give værdi for vores beboere - så er dette en stilling for dig! Om jobbet Vores motto er Den gode hverdag , hvor vores mål er, at alle beboere hver dag føler sig set, hørt og forstået. Vi tager udgangspunkt i hver enkelt beboers ressourcer og værdsætter et godt og tæt samarbejde med familierne Vi er opmærksomme på, at beboernes hjem er vores arbejdsplads og vi har stor fokus på, at vi har et godt arbejdsmiljø. Vi har meget nærværende ledelse med fokus på gruppens og den enkelte medarbejders trivsel. Vi ser forskellighed som en styrke ud fra princippet om, at hver for sig er vi gode sammen er vi fantastiske og vi har derfor altid lyst til at høre dine id er og tanker. Vi har et tæt samarbejde i teamet og du vil blandt andet indgå i daglige teammøder, hvor du sammen med dine kollegaer og din leder har faglig sparring og hvor vi også nyder at grine sammen. På Byageren mener vi, at det er vigtigt at man har mulighed for at få sine faglige kompetencer i spil og her vil derfor være god mulighed for, at din faglighed udvikles. Vi sørger naturligvis for, at du får en god og grundig introduktion til jobbet. Din profil Vi ønsker, at dine personlige og sociale kompetencer er gode, og at du møder op med god energi og positivitet og ligesom os kan lide at starte dagen med et grin. Det er vigtigt du vil være med til at være betydningsfuld i beboernes liv og at du har gode evner til at samarbejde både med beboere, deres familier og dine kollegaer Derfor skal du vælge os ??Vi har sammen med beboerne og deres familier skabt et godt hjem for beboerne og deres tilfredshed viser os, at vores arbejde lykkes. Vi har sammen skabt en fantastisk arbejdsplads, som vi hjælper hinanden med at passe på. Vi har transparent ledelse og medarbejderne bliver hørt. Vi holder af at væres sammen, også på tværs af husene, og MED-udvalgsrepræsentanterne er engagerede i arbejdet med til stadighed at sikre gode vilkår for arbejdsmiljøet. Ansættelsesvilkår Jobbet er på mellem 30 og 37 timer om ugen med arbejde hver 3.weekend og ansættelse snarest muligt. ?Ansættelse i plejecenter Byageren er betinget af acceptabel straffeattest Om os Plejecenter Byageren er et moderne byggeri med hjemligt udtryk og en dejlig skærmet have. Her er 72 lejligheder og en fællessal med træningsfaciliteter. Her er ansat ergo- og fysioterapeuter, sekretær, pedeller, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, beskæftigelsesvejleder og pædagog. Vi har bus og el-dobbeltcykel. Her er mange husdyr, så det skal du holde af og kunne tåle. Du er velkommen til at besøge vores hjemmeside www.rudersdal.dk byageren. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Ansøgningsfrist 26 7-19. Samtaler holdes løbende.

Er du den social og sundhedsassistent som vi drømmer om at kunne ansætte på Byageren?

Kan du se dig selv i et team med en høj faglig standard, gode samarbejdsevner og let til grin. Hvor vi er vilde med, at få idéer og nye tanker i vores arbejde og altid med fokus på, at det vi gør skal give værdi for vores beboere - så er dette en stilling for dig!

Om jobbet

Vores motto er "Den gode hverdag", hvor vores mål er, at alle beboere hver dag føler sig set, hørt og forstået. Vi tager udgangspunkt i hver enkelt beboers ressourcer og værdsætter et godt og tæt samarbejde med familierne

Vi er opmærksomme på, at beboernes hjem er vores arbejdsplads og vi har stor fokus på, at vi har et godt arbejdsmiljø.

Vi har meget nærværende ledelse med fokus på gruppens og den enkelte medarbejders trivsel.

Vi ser forskellighed som en styrke ud fra princippet om,” at hver for sig er vi gode – sammen er vi fantastiske" og vi har derfor altid lyst til at høre dine idéer og tanker.

Vi har et tæt samarbejde i teamet og du vil blandt andet indgå i daglige teammøder, hvor du sammen med dine kollegaer og din leder har faglig sparring og hvor vi også nyder at grine sammen.

På Byageren mener vi, at det er vigtigt at man har mulighed for at få sine faglige kompetencer i spil og her vil derfor være god mulighed for, at din faglighed udvikles.

Vi sørger naturligvis for, at du får en god og grundig introduktion til jobbet.

Din profil

Vi ønsker, at dine personlige og sociale kompetencer er gode, og at du møder op med god energi og positivitet og ligesom os kan lide at starte dagen med et grin.

Det er vigtigt du vil være med til at være betydningsfuld i beboernes liv og at du har gode evner til at samarbejde – både med beboere, deres familier og dine kollegaer

Derfor skal du vælge os

??Vi har sammen med beboerne og deres familier skabt et godt hjem for beboerne og deres tilfredshed viser os, at vores arbejde lykkes. Vi har sammen skabt en fantastisk arbejdsplads, som vi hjælper hinanden med at passe på. Vi har transparent ledelse og medarbejderne bliver hørt. Vi holder af at væres sammen, også på tværs af husene, og MED-udvalgsrepræsentanterne er engagerede i arbejdet med til stadighed at sikre gode vilkår for arbejdsmiljøet.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er på mellem 30 og 37 timer om ugen med arbejde hver 3.weekend og ansættelse snarest muligt.

?Ansættelse i plejecenter Byageren er betinget af acceptabel straffeattest

Om os

Plejecenter Byageren er et moderne byggeri med hjemligt udtryk og en dejlig skærmet have. Her er 72 lejligheder og en fællessal med træningsfaciliteter. Her er ansat ergo- og fysioterapeuter, sekretær, pedeller, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, beskæftigelsesvejleder og pædagog. Vi har bus og el-dobbeltcykel. Her er mange husdyr, så det skal du holde af og kunne tåle. Du er velkommen til at besøge vores hjemmeside www.rudersdal.dk/byageren.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Ansøgningsfrist 26/7-19. Samtaler holdes løbende.

Rudersdal KommuneNærum2019-07-11T00:00:002019-07-26T00:00:00
330046978Planlægger til Helsingør Kommunes HjemmeplejeRobot Planlægger til team koordination og planlægningHjemmeplejen i Helsingør Kommune søger en planlægger til koordinations & planlægningsteamet pr. 01.09.19 Vi søger en sundhedsfaglig planlægger gerne sygeplejerske - til Hjemmeplejens koordinations & planlægger team. Stillingen er på 37 timer og mødetiderne er i tidsrummet fra kl. 06.45 til 16.00 fordelt mellem tidlig og senvagter, stillingen er weekend og helligdagsfri.Som planlægger varetager du den daglige tilrettelæggelse af visiterede sundheds og servicelovs indsatser i et tæt samarbejde med koordinatorerne og øvrige kollegaer. Du er fysisk placeret i Hjemmeplejens Call center, som er et nyetableret team i vores nye Hjemmeplejehus på Klostermosevej.Vi forventerDu kan indgå i forskellige samarbejdsrelationer, men også kan arbejde selvstændigt og træffe beslutninger i akutte situationer. Du arbejder målrettet og løsningsorienteret og du kommunikerer anerkendende også i travle situationer. Du arbejder struktureret og fokuserer på en optimal planlægning og ressource udnyttelse. Du har gode It kompetencer og erfaring med planlægning. Du har en autoriseret sundhedsfaglig baggrund gerne sygeplejerske - og har forståelse for borgernes og kollegaernes vilkår. Du er mødestabil, fleksibel og har en positiv og løsningsorienteret indstilling til dagens mange forskellige opgaver.Om jobbet:Telefon pasning, tværfaglig samarbejdspartner, borger og medarbejder henvendelserPlanlægning af visiterede sundhedslovs og servicelovs indsatser, som dokumenteres i EOJ Nexus.Læse og behandle adviser fra samarbejdspartnereHåndtering af nødkald og akutte ydelserHåndterer relevante arbejdsredskaber til afløsere herunder bilnøgler, planoversigt mv.Aktivering af nøglekortVi tilbyder:Mulighed for at være med til at præge arbejdsformen i vores nyetablerede koordinations og planlægnings team.En unik mulighed for at kombinere de administrative opgaver med din faglighedSparring med alle faggrupper og tværfaglige funktioner, samt deltagelse i triage møder i distriktetTæt samarbejde med koordinatorer, planlæggere og leder af koordination & planlægningsteamet.Personalegoder blandt andet rabatordninger på ZOO, biografbilletter, svømmekort, massage, koncerter og meget andetEn arbejdsplads, hvor humor, trivsel og faglig stolthed er i fokus Hvem er vi:Hjemmeplejen betjener ca. 1200 borgere og vi er ca. 400 ansatte. Vi er flyttet sammen i et fælles hjemmeplejehus på Klostermosevej 101, Helsingør. Vi er organiseret i 3 distrikter og har som noget nyt etableret et koordinerings og planlægningsteam.Kan du se dig selv i ovennævnte og har du lyst til at være med, hvor der er en god og positiv tone med respekt for hinandens forskelligheder, så send din ansøgning til os.Vil du vide mere?Hvis du har spørgsmål eller vil du vide mere om os og jobbet, er du velkommen at kontakte distriktsleder Mette Bjerre-Christensen på telefon 25311565 eller mail til mbc46@helsingor.dk eller rekruttering og fastholdelseskoordinator Jette Thomsen tlf. 25311458, mail jth46@helsingor.dk.Det praktiskeLøn:Efter gældende overenskomstDer ydes et funktionstillæg til funktionen.Ansøgningsfrist den 19.07.19Samtaler afholdes i uge 30Ved ansættelse fremvises straffeattest. I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.Planlægger til team koordination og planlægning

Hjemmeplejen i Helsingør Kommune søger en planlægger til koordinations & planlægningsteamet pr. 01.09.19

Vi søger en sundhedsfaglig planlægger – gerne sygeplejerske - til Hjemmeplejens koordinations & planlægger team. Stillingen er på 37 timer og mødetiderne er i tidsrummet fra kl. 06.45 til 16.00 fordelt mellem tidlig og senvagter, stillingen er weekend og helligdagsfri.
Som planlægger varetager du den daglige tilrettelæggelse af visiterede sundheds og servicelovs indsatser i et tæt samarbejde med koordinatorerne og øvrige kollegaer. Du er fysisk placeret i Hjemmeplejens Call center, som er et nyetableret team i vores nye Hjemmeplejehus på Klostermosevej.

Vi forventer
Du kan indgå i forskellige samarbejdsrelationer, men også kan arbejde selvstændigt og træffe beslutninger i akutte situationer. Du arbejder målrettet og løsningsorienteret og du kommunikerer anerkendende også i travle situationer. Du arbejder struktureret og fokuserer på en optimal planlægning og ressource udnyttelse. Du har gode It kompetencer og erfaring med planlægning. Du har en autoriseret sundhedsfaglig baggrund – gerne sygeplejerske - og har forståelse for borgernes og kollegaernes vilkår. Du er mødestabil, fleksibel og har en positiv og løsningsorienteret indstilling til dagens mange forskellige opgaver.
Om jobbet:

  • Telefon pasning, tværfaglig samarbejdspartner, borger og medarbejder henvendelser

  • Planlægning af visiterede sundhedslovs og servicelovs indsatser, som dokumenteres i EOJ Nexus.

  • Læse og behandle adviser fra samarbejdspartnere

  • Håndtering af nødkald og akutte ydelser

  • Håndterer relevante arbejdsredskaber til afløsere herunder bilnøgler, planoversigt mv.

  • Aktivering af nøglekort

Vi tilbyder:

  • Mulighed for at være med til at præge arbejdsformen i vores nyetablerede koordinations og planlægnings team.

  • En unik mulighed for at kombinere de administrative opgaver med din faglighed

  • Sparring med alle faggrupper og tværfaglige funktioner, samt deltagelse i triage møder i distriktet

  • Tæt samarbejde med koordinatorer, planlæggere og leder af koordination & planlægningsteamet.

  • Personalegoder blandt andet rabatordninger på ZOO, biografbilletter, svømmekort, massage, koncerter og meget andet

  • En arbejdsplads, hvor humor, trivsel og faglig stolthed er i fokus



Hvem er vi:
Hjemmeplejen betjener ca. 1200 borgere og vi er ca. 400 ansatte. Vi er flyttet sammen i et fælles hjemmeplejehus på Klostermosevej 101, Helsingør. Vi er organiseret i 3 distrikter og har som noget nyt etableret et koordinerings og planlægningsteam.
Kan du se dig selv i ovennævnte og har du lyst til at være med, hvor der er en god og positiv tone med respekt for hinandens forskelligheder, så send din ansøgning til os.

Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål eller vil du vide mere om os og jobbet, er du velkommen at kontakte distriktsleder Mette Bjerre-Christensen på telefon 25311565 eller mail til mbc46@helsingor.dk eller rekruttering og fastholdelseskoordinator Jette Thomsen tlf. 25311458, mail jth46@helsingor.dk.

Det praktiske
Løn:
Efter gældende overenskomst
Der ydes et funktionstillæg til funktionen.
Ansøgningsfrist den 19.07.19
Samtaler afholdes i uge 30
Ved ansættelse fremvises straffeattest.





I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneHelsingør2019-06-20T00:00:002019-07-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og/eller sundhedsfaglig medarbejder til Støtte Kontakt

Gribskov Kommune

Helsinge
Har du lyst til at blive en del af et stærkt fagligt team, så glæder vi os til at høre fra dig!Om digDu er uddannet sygeplejerske, social- og eller neuropædagog, social- og sundhedsassistent, socialrådgiver, ergoterapeut, eller anden relevant uddann...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Demenskoordinator

Plejehjemmet Birkebo

Helsingør
Den til den selvejende institution Plejehjemmet Birkebo søger demenskoordinator 32 timer ugentlig pr. 1.september Plejehjemmet Birkebo er en selvejende institution med 72 boliger, beliggende i Helsingør kommune og med skov og Øresund som nærmeste na...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Arbejdspladsens vigtigste - Social og sundhedsassistent til dagvagt på Plejehjemmet Grønnehaven

Helsingør Kommune

Helsingør
Grønnehaven er Helsingør Kommunes største plejehjem med plads til 115 beboere fordelt på 10 mindre afsnit. Desuden lægger vi hus til et mindre bosted for borgere med udviklingshandicap og senhjerneskadeVi ligger i naturskønne omgivelser, tæt på Øres...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Social og sundhedsassistent i dagvagt søges til skønt plejecenter i Nærum

Rudersdal Kommune

Nærum
Er du den social og sundhedsassistent som vi drømmer om at kunne ansætte på Byageren? Kan du se dig selv i et team med en høj faglig standard, gode samarbejdsevner og let til grin. Hvor vi er vilde med, at få id er og nye tanker i vores arbejde og a...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Planlægger til Helsingør Kommunes Hjemmepleje

Helsingør Kommune

Helsingør
Planlægger til team koordination og planlægningHjemmeplejen i Helsingør Kommune søger en planlægger til koordinations & planlægningsteamet pr. 01.09.19 Vi søger en sundhedsfaglig planlægger gerne sygeplejerske - til Hjemmeplejens koordinations & pla...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:19. juli 2019