Social- og sundhedsassistentelev med uddannelsesstart august 2020

Lejre Kommune søger social- og sundhedsassistentelever med opstart il august 2020. Vi har otte elevpladser til SSA-hold august. For ansøgere med SSH-baggrund vil uddannelsesstart være februar 2021.

Er du i gang med eller har gennemført Grundforløb 2? Går du med en drøm om at få mere viden, flere kompetencer og mere ansvar i dit nuværende arbejdsliv i sundhedssektoren, så er du måske vores nye social- og sundhedsassistentelev?

Om uddannelsen

Din uddannelse som social- og sundhedsassistentelev i Lejre Kommune vil være kendetegnet ved et struktureret uddannelsesforløb, engagerede og fagligt kompetente praktikvejledere samt en god atmosfære omkring uddannelsesområdet.

Du vil lære:

  • Helhedsorienteret personlig og praktisk hjælp, herunder håndtering af medicin
  • At arbejde sundhedsfremmende og sygdomsforebyggende
  • At dokumentere den udførte sygepleje i et fagsprog
  • At kende lovgivningen og arbejde ansvarsfuldt inden for denne
  • Tidlig opsporing, rehabilitering og igangsættelse af aktiviteter
  • At støtte og hjælpe borgeren til at være aktiv i eget liv
  • At samarbejde professionelt, tværfagligt og tværsektorielt
Om os

Hos os får du rigtig gode vilkår for uddannelsen. Som social- og sundhedsassistentelev i Lejre Kommune, vil du få en spændende uforudsigelig hverdag, hvor fokus er på menneskelige behov, forskellige livssituationer og på at gøre borgeren i stand til at mestre mest muligt i eget liv. Din praktikvejleder og teamleder er dine nærmeste samarbejdspartnere. De støtter og vejleder dig.

Du starter med at få undervisning i:
Hvordan samarbejder jeg med en borger i en forflytning?
Hvordan samarbejder jeg med en borger med demens?
Hvordan skal jeg dokumentere i den elektroniske omsorgsjournal?
Hvordan skal jeg håndtere medicin?

Om dig

Vi lægger vægt på, at du er motiveret, nysgerrig, innovativ og kreativt tænkende og har fokus på, at borgeren er i centrum - ikke kun i ord, men også i handling.

Social- og sundhedsassistenteleverne i Lejre Kommune er desuden kendetegnet ved at være:

  • Ambitiøse, engagerede og mødestabile
  • Optaget af at skabe kvalitet, faglighed og resultater inden for plejesektoren
  • Målrettet mod at indtage en faglig rolle med stort ansvar og med mange bolde i luften
  • Parate til at tage ansvar for egen læring og uddannelse
Løn og ansættelse

Der er uddannelsesstart i august 2020. Du vil få løn under hele uddannelsen. Lønvilkår efter gældende overenskomst med FOA. Arbejdstiden er på 37 timer ugentlig, der vil forekomme læring og uddannelse i weekend- og aftenarbejde.

Social- og sundhedsassistentuddannelsen er en vekseluddannelse. I skoleperioderne får du undervisning på ZBC i Roskilde. I forbindelse med praktikperioderne vil der være skiftende arbejdssteder. Vi samarbejder med Region Sjælland. Derfor vil dine praktikperioder foregå både i det kommunale og regionale sundhedsvæsen.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 17/2020

Vi glæder os til at høre fra dig.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330168395Phoenix-b4bf1ee112020-01-30T00:00:00Social- og sundhedsassistentelev med uddannelsesstart august 2020

Lejre Kommune søger social- og sundhedsassistentelever med opstart il august 2020. Vi har otte elevpladser til SSA-hold august. For ansøgere med SSH-baggrund vil uddannelsesstart være februar 2021.

Er du i gang med eller har gennemført Grundforløb 2? Går du med en drøm om at få mere viden, flere kompetencer og mere ansvar i dit nuværende arbejdsliv i sundhedssektoren, så er du måske vores nye social- og sundhedsassistentelev?

Om uddannelsen

Din uddannelse som social- og sundhedsassistentelev i Lejre Kommune vil være kendetegnet ved et struktureret uddannelsesforløb, engagerede og fagligt kompetente praktikvejledere samt en god atmosfære omkring uddannelsesområdet.

Du vil lære:

  • Helhedsorienteret personlig og praktisk hjælp, herunder håndtering af medicin
  • At arbejde sundhedsfremmende og sygdomsforebyggende
  • At dokumentere den udførte sygepleje i et fagsprog
  • At kende lovgivningen og arbejde ansvarsfuldt inden for denne
  • Tidlig opsporing, rehabilitering og igangsættelse af aktiviteter
  • At støtte og hjælpe borgeren til at være aktiv i eget liv
  • At samarbejde professionelt, tværfagligt og tværsektorielt
Om os

Hos os får du rigtig gode vilkår for uddannelsen. Som social- og sundhedsassistentelev i Lejre Kommune, vil du få en spændende uforudsigelig hverdag, hvor fokus er på menneskelige behov, forskellige livssituationer og på at gøre borgeren i stand til at mestre mest muligt i eget liv. Din praktikvejleder og teamleder er dine nærmeste samarbejdspartnere. De støtter og vejleder dig.

Du starter med at få undervisning i:
Hvordan samarbejder jeg med en borger i en forflytning?
Hvordan samarbejder jeg med en borger med demens?
Hvordan skal jeg dokumentere i den elektroniske omsorgsjournal?
Hvordan skal jeg håndtere medicin?

Om dig

Vi lægger vægt på, at du er motiveret, nysgerrig, innovativ og kreativt tænkende og har fokus på, at borgeren er i centrum - ikke kun i ord, men også i handling.

Social- og sundhedsassistenteleverne i Lejre Kommune er desuden kendetegnet ved at være:

  • Ambitiøse, engagerede og mødestabile
  • Optaget af at skabe kvalitet, faglighed og resultater inden for plejesektoren
  • Målrettet mod at indtage en faglig rolle med stort ansvar og med mange bolde i luften
  • Parate til at tage ansvar for egen læring og uddannelse
Løn og ansættelse

Der er uddannelsesstart i august 2020. Du vil få løn under hele uddannelsen. Lønvilkår efter gældende overenskomst med FOA. Arbejdstiden er på 37 timer ugentlig, der vil forekomme læring og uddannelse i weekend- og aftenarbejde.

Social- og sundhedsassistentuddannelsen er en vekseluddannelse. I skoleperioderne får du undervisning på ZBC i Roskilde. I forbindelse med praktikperioderne vil der være skiftende arbejdssteder. Vi samarbejder med Region Sjælland. Derfor vil dine praktikperioder foregå både i det kommunale og regionale sundhedsvæsen.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 17/2020

Vi glæder os til at høre fra dig.

Lejre Kommune søger social- og sundhedsassistentelever med opstart il august 2020. Vi har otte elevpladser til SSA-hold august. For ansøgere med SSH-baggrund vil uddannelsesstart være februar 2021. Er du i gang med eller har gennemført Grundforløb 2? Går du med en drøm om at få mere viden, flere kompetencer og mere ansvar i dit nuværende arbejdsliv i sundhedssektoren, så er du måske vores nye social- og sundhedsassistentelev? Om uddannelsen Din uddannelse som social- og sundhedsassistentelev i Lejre Kommune vil være kendetegnet ved et struktureret uddannelsesforløb, engagerede og fagligt kompetente praktikvejledere samt en god atmosfære omkring uddannelsesområdet. Du vil lære: Helhedsorienteret personlig og praktisk hjælp, herunder håndtering af medicin At arbejde sundhedsfremmende og sygdomsforebyggende At dokumentere den udførte sygepleje i et fagsprog At kende lovgivningen og arbejde ansvarsfuldt inden for denne Tidlig opsporing, rehabilitering og igangsættelse af aktiviteter At støtte og hjælpe borgeren til at være aktiv i eget liv At samarbejde professionelt, tværfagligt og tværsektorielt Om os Hos os får du rigtig gode vilkår for uddannelsen. Som social- og sundhedsassistentelev i Lejre Kommune, vil du få en spændende uforudsigelig hverdag, hvor fokus er på menneskelige behov, forskellige livssituationer og på at gøre borgeren i stand til at mestre mest muligt i eget liv. Din praktikvejleder og teamleder er dine nærmeste samarbejdspartnere. De støtter og vejleder dig. Du starter med at få undervisning i: Hvordan samarbejder jeg med en borger i en forflytning? Hvordan samarbejder jeg med en borger med demens? Hvordan skal jeg dokumentere i den elektroniske omsorgsjournal? Hvordan skal jeg håndtere medicin? Om dig Vi lægger vægt på, at du er motiveret, nysgerrig, innovativ og kreativt tænkende og har fokus på, at borgeren er i centrum - ikke kun i ord, men også i handling. Social- og sundhedsassistenteleverne i Lejre Kommune er desuden kendetegnet ved at være: Ambitiøse, engagerede og mødestabile Optaget af at skabe kvalitet, faglighed og resultater inden for plejesektoren Målrettet mod at indtage en faglig rolle med stort ansvar og med mange bolde i luften Parate til at tage ansvar for egen læring og uddannelse Løn og ansættelse Der er uddannelsesstart i august 2020. Du vil få løn under hele uddannelsen. Lønvilkår efter gældende overenskomst med FOA. Arbejdstiden er på 37 timer ugentlig, der vil forekomme læring og uddannelse i weekend- og aftenarbejde. Social- og sundhedsassistentuddannelsen er en vekseluddannelse. I skoleperioderne får du undervisning på ZBC i Roskilde. I forbindelse med praktikperioderne vil der være skiftende arbejdssteder. Vi samarbejder med Region Sjælland. Derfor vil dine praktikperioder foregå både i det kommunale og regionale sundhedsvæsen. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 17 2020 Vi glæder os til at høre fra dig.11Jobnetb4bf1ee1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-26T00:00:000000https://www.lejre.dk/job/?hr=show-job/540580EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingsted3701229Lejre Kommune11Møllebjergvej 44330HvalsøDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset10000894619JobNet5107982510798210029-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b4bf1ee1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b4bf1ee1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b4bf1ee1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b4bf1ee1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgSocial- og sundhedsassistentelev med uddannelsesstart august 202012008001Dansk3Læse/ tale937318Social- og sundhedsassistentelev10Sundhed77Pleje og omsorg364050428Tinenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330176694Hjælper-job i skønne omgivelser i Odder-områdetRobot LIDT OM MIG: Jeg er 63 år og mand….. og har efter en aorta-dissektion i juni 2018 nogle kognitive og fysiske handicaps, men taler og forstår alt og har al min viden intakt. Jeg er tidligere MetaHealth Practitioner, musiker og selvstændig erhvervsdrivende. Mine tre største interesser (og der hvor jeg har meget stor viden) er arkitektur, slotte og herregårde i Danmark og Frankrig og rockmusik, som også har været mit arbejde i mange år. Jeg har brug for hjælp til personlig pleje og alle praktiske ting, herunder brug af lift fra seng til kørestol. Jeg bor sammen med min kone og vores kælne kat Khensu. Vi lever sundt og ryger ikke. JOBBESKRIVELSE: Jeg skal i gang med at finde et team af gode mennesker, som kan hjælpe mig med forskellige opgaver i min hverdag. Du må meget gerne være åben, i balance og rummelig …. og forstå, at alt er, som det skal være. Spiritualitet er vigtig for mig. Kodeord som engagement, nærvær, glæde, energi, idérigdom og inspiration er vigtige for mig i samværet med andre mennesker. Du må gerne ha lyst til oplevelser ud af huset og hjælpe mig med at tage initiativ til dem. Du SKAL være ikke-ryger og have kørekort. De sidste 3 måneder har jeg trænet 7 timer dagligt og jeg vil gerne fortsætte med at træne min ståfunktion og min venstre arm, så hvis du har erfaring med træning, er det absolut en fordel. Arbejdstiden er 9 timer pr. vagt og ligger i tidsrummet mellem kl. 08.00 og 17.00 alle ugens dage. Du bliver som handicaphjælper en del af et godt, fleksibelt og nødvendigt team af handicaphjælpere, der i fællesskab dækker alle vagter året rundt. Jobbet foregår i borgerens eget hjem, til fritidsaktiviteter, sociale arrangementer og de udflugter borgeren skulle have lyst til at deltage i. KVALIFIKATIONER: Kørekort Fleksibel Ikke ryger Selvstændig Have respekt- og forståelse for at arbejde i et privat hjem Tåle kat PRAKTISKE INFORMATIONER: Startdato: Hurtigst muligt Fuldtid Sidste frist for ansøgning: 10.03.2020 Afholdelse af samtaler: Løbende Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side LØN: Hos pågældende borger aflønnes du med en grundløn på 128,16 kr. eller 130,34 kr. ved minimum tre års anciennitet.* Desuden gives der tidstillæg aften, nat og weekender. Kig her for yderligere information. *Fra 01.01.2009 KONTAKT: Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning til mail: 200587@handicapformidlingen.dk gerne med et billede af dig selv. Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Thomas Søe på mail: thomas@handicapformidlingen.dk eller på telefon: 7199 7388 på hverdage mellem kl. 09:00 og 15:00. Ved eventuel henvendelse, oplys da medlemsnummer: 200587. HANDICAPFORMIDLINGEN: Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør og specialist på området. Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.

LIDT OM MIG:
Jeg er 63 år og mand….. og har efter en aorta-dissektion i juni 2018 nogle kognitive og fysiske handicaps, men taler og forstår alt – og har al min viden intakt.
Jeg er tidligere MetaHealth Practitioner, musiker og selvstændig erhvervsdrivende. Mine tre største interesser (og der hvor jeg har meget stor viden) er arkitektur, slotte og herregårde i Danmark og Frankrig og rockmusik, som også har været mit arbejde i mange år.
Jeg har brug for hjælp til personlig pleje og alle praktiske ting, herunder brug af lift fra seng til kørestol. Jeg bor sammen med min kone og vores kælne kat Khensu. Vi lever sundt og ryger ikke.

JOBBESKRIVELSE:
Jeg skal i gang med at finde et team af gode mennesker, som kan hjælpe mig med forskellige opgaver i min hverdag.
Du må meget gerne være åben, i balance og rummelig …. og forstå, at alt er, som det skal være. Spiritualitet er vigtig for mig. Kodeord som engagement, nærvær, glæde, energi, idérigdom og inspiration er vigtige for mig i samværet med andre mennesker. Du må gerne ha’ lyst til oplevelser ud af huset og hjælpe mig med at tage initiativ til dem.
Du SKAL være ikke-ryger og have kørekort.
De sidste 3 måneder har jeg trænet 7 timer dagligt og jeg vil gerne fortsætte med at træne min ståfunktion og min venstre arm, så hvis du har erfaring med træning, er det absolut en fordel.
Arbejdstiden er 9 timer pr. vagt og ligger i tidsrummet mellem kl. 08.00 og 17.00 alle ugens dage.

Du bliver som handicaphjælper en del af et godt, fleksibelt og nødvendigt team af handicaphjælpere, der i fællesskab dækker alle vagter året rundt. Jobbet foregår i borgerens eget hjem, til fritidsaktiviteter, sociale arrangementer og de udflugter borgeren skulle have lyst til at deltage i. 

KVALIFIKATIONER:

  • Kørekort
  • Fleksibel
  • Ikke ryger
  • Selvstændig
  • Have respekt- og forståelse for at arbejde i et privat hjem
  • Tåle kat

PRAKTISKE INFORMATIONER:

  • Startdato: Hurtigst muligt
  • Fuldtid
  • Sidste frist for ansøgning: 10.03.2020
  • Afholdelse af samtaler: Løbende
  • Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet
  • Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side

LØN:
Hos pågældende borger aflønnes du med en grundløn på 128,16 kr. eller 130,34 kr. ved minimum tre års anciennitet.*
Desuden gives der tidstillæg aften, nat og weekender. Kig her for yderligere information.
*Fra 01.01.2009

KONTAKT:
Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning til mail: 200587@handicapformidlingen.dk –  gerne med et billede af dig selv.
Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Thomas Søe på mail: thomas@handicapformidlingen.dk eller på telefon: 7199 7388 på hverdage mellem kl. 09:00 og 15:00.
Ved eventuel henvendelse, oplys da medlemsnummer: 200587.

HANDICAPFORMIDLINGEN:
Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør – og specialist på området.
Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk
Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.

HANDICAPFORMIDLINGEN ApSHvalsø2020-02-12T00:00:002020-02-28T00:00:00
330172190Søger den sidste hjælper til mit team. Er det dig? - Nørre AsmindrupRobot LIDT OM MIG: Jeg er en kvinde på 50 år som har ALS. Jeg sidder i kørestol, og jeg er tilkoblet respirator døgnet rundt. Jeg bor sammen med min mand og vores katte i Nr. Asmindrup, Odsherred. Det er vigtigt, at du har humoristisk sans, er empatisk og du må meget gerne have hænderne skruet godt på. Jeg venter spændt på at høre fra dig. JOBBESKRIVELSE: Stillingen er på 35 timer, og vagterne er fordelt i mellem dagvagter og vågne nattevagter. Du vil blive oplært hos mig, og du vil komme til en evaluering på Glostrup Sygehus. Oplæringen tager omkring 6 uger, og det er mine hjælpere, der står for din oplæring. Skriv til mig og spørg om det, som du er i tvivl om. Du behøver ikke at have arbejdet som handicaphjælper tidligere, vi skal nok lære dig alt hvad du får brug for. Du bliver som handicaphjælper en del af et godt, fleksibelt og nødvendigt team af handicaphjælpere, der i fællesskab dækker alle vagter året rundt. Jobbet foregår i borgerens eget hjem, til fritidsaktiviteter, sociale arrangementer og de udflugter borgeren skulle have lyst til at deltage i. KVALIFIKATIONER: Kørekort B Fleksibel Praktisk Humoristisk sans Empatisk PRAKTISKE INFORMATIONER: Startdato: snarest Deltid: 35 timer pr. uge Sidste frist for ansøgning: 01.03.2020 Afholdelse af samtaler: Løbende Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side LØN: Hos pågældende borger aflønnes du med en grundløn på 126,20 kr. eller 128,34 kr. ved minimum tre års anciennitet.* Desuden gives der tidstillæg aften, nat og weekender. Kig her for yderligere information. *Fra 01.01.2009 KONTAKT: Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning til mail: 200206@handicapformidlingen.dk gerne med et billede af dig selv. Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Regin Christensen på mail: regin@handicapformidlingen.dk eller på telefon: 71997370 på hverdage mellem kl. 09:00 og 15:00. Ved eventuel henvendelse, oplys da medlemsnummer: 200206 HANDICAPFORMIDLINGEN: Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør og specialist på området. Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.

LIDT OM MIG:
Jeg er en kvinde på 50 år som har ALS. Jeg sidder i kørestol, og jeg er tilkoblet respirator døgnet rundt.
Jeg bor sammen med min mand og vores katte i Nr. Asmindrup, Odsherred.
Det er vigtigt, at du har humoristisk sans, er empatisk og du må meget gerne have hænderne skruet godt på.
Jeg venter spændt på at høre fra dig.

JOBBESKRIVELSE:
Stillingen er på 35 timer, og vagterne er fordelt i mellem dagvagter og vågne nattevagter.

Du vil blive oplært hos mig, og du vil komme til en evaluering på Glostrup Sygehus.
Oplæringen tager omkring 6 uger, og det er mine hjælpere, der står for din oplæring.
Skriv til mig og spørg om det, som du er i tvivl om. Du behøver ikke at have arbejdet som handicaphjælper tidligere, vi skal nok lære dig alt hvad du får brug for.

Du bliver som handicaphjælper en del af et godt, fleksibelt og nødvendigt team af handicaphjælpere, der i fællesskab dækker alle vagter året rundt. Jobbet foregår i borgerens eget hjem, til fritidsaktiviteter, sociale arrangementer og de udflugter borgeren skulle have lyst til at deltage i.

KVALIFIKATIONER:

  • Kørekort B
  • Fleksibel
  • Praktisk
  • Humoristisk sans
  • Empatisk

PRAKTISKE INFORMATIONER:

  • Startdato: snarest
  • Deltid: 35 timer pr. uge
  • Sidste frist for ansøgning: 01.03.2020
  • Afholdelse af samtaler: Løbende
  • Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet
  • Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side

LØN:
Hos pågældende borger aflønnes du med en grundløn på 126,20 kr. eller 128,34 kr. ved minimum tre års anciennitet.*
Desuden gives der tidstillæg aften, nat og weekender. Kig her for yderligere information.
*Fra 01.01.2009

KONTAKT:
Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning til mail: 200206@handicapformidlingen.dk  – gerne med et billede af dig selv.
Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Regin Christensen på mail: regin@handicapformidlingen.dk eller på telefon: 71997370 på hverdage mellem kl. 09:00 og 15:00.
Ved eventuel henvendelse, oplys da medlemsnummer: 200206

HANDICAPFORMIDLINGEN:
Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør – og specialist på området.
Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk
Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.

HANDICAPFORMIDLINGEN ApSHvalsø2020-02-05T00:00:002020-03-01T00:00:00
330167963Personlig hjælpere søges - deltidsstilling og vikar - HorsensRobot LIDT OM MIG: Jeg er en kvinde pa° 38 a°r, som bor i Horsens med min mand Palle, vores datter Marie pa° 10 a°r, vores søn Anton pa° 8 a°r og vores datter Laura pa° 5 a°r. Jeg har muskelsvind og sidder i kørestol. Jeg søger 1 ny deltidshjælper til start hurtigst muligt. JOBBESKRIVELSE: Arbejdet besta°r af personlig- og praktisk hjælp. Det er vigtigt, at du er fleksibel, huslig, og har forsta°else for kun at være mine arme og ben i et travlt familie- og arbejdsliv. Derudover er det vigtigt, at du er en stabil bilist, der kan køre mig pa° arbejde i Fredericia tidligt om morgenen. Du kommer som udgangspunkt til at have ca. 5 vagter om ma°neden af 10 til 14 timers varighed. Disse vagter ligger tirsdage fra 05.30-19.30 og fredage fra 05.30 til 16.00. Derudover er det et stort ønske, at du kan tage ekstra vagter ved sygdom og ferie i hjælperteamet. Jeg har ogsa° brug for en eller flere vikarer, som kan tage over ved fravær i det faste team. KVALIFIKATIONER: Kørekort B Kvinde Praktisk Godt humør Mødestabil PRAKTISKE INFORMATIONER: Startdato: Hurtigst muligt Deltid Sidste frist for ansøgning: 29.02.2020 Afholdelse af samtaler: Løbende Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side LØN: Hos pågældende borger aflønnes du med en grundløn på 126,20 kr. eller 128,34 kr. ved minimum tre års anciennitet.* Desuden gives der tidstillæg aften, nat og weekender. Kig her for yderligere information. *Fra 01.01.2009 KONTAKT: Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning til mail: 200226@handicapformidlingen.dk - gerne med et billede af dig selv. Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Per Dübe på mail: per@handicapformidlingen.dk eller på telefon: 71997384 på hverdage mellem kl. 09:00 og 15:00. Ved eventuel henvendelse, oplys da medlemsnummer: 200226 HANDICAPFORMIDLINGEN: Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør - og specialist på området. Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.

LIDT OM MIG:
Jeg er en kvinde pa° 38 a°r, som bor i Horsens med min mand Palle, vores datter Marie pa° 10 a°r, vores søn Anton pa° 8 a°r og vores datter Laura pa° 5 a°r. Jeg har muskelsvind og sidder i kørestol.
Jeg søger 1 ny deltidshjælper til start hurtigst muligt.

JOBBESKRIVELSE:
Arbejdet besta°r af personlig- og praktisk hjælp. Det er vigtigt, at du er fleksibel, huslig, og har forsta°else for kun "at være mine arme og ben" i et travlt familie- og arbejdsliv. Derudover er det vigtigt, at du er en stabil bilist, der kan køre mig pa° arbejde i Fredericia tidligt om morgenen.

Du kommer som udgangspunkt til at have ca. 5 vagter om ma°neden af 10 til 14 timers varighed. Disse vagter ligger tirsdage fra 05.30-19.30 og fredage fra 05.30 til 16.00. Derudover er det et stort ønske, at du kan tage ekstra vagter ved sygdom og ferie i hjælperteamet. Jeg har ogsa° brug for en eller flere vikarer, som kan tage over ved fravær i det faste team.

 

KVALIFIKATIONER:

  • Kørekort B
  • Kvinde
  • Praktisk
  • Godt humør
  • Mødestabil

 

PRAKTISKE INFORMATIONER:

  • Startdato: Hurtigst muligt
  • Deltid
  • Sidste frist for ansøgning: 29.02.2020
  • Afholdelse af samtaler: Løbende
  • Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet
  • Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side

 

LØN:
Hos pågældende borger aflønnes du med en grundløn på 126,20 kr. eller 128,34 kr. ved minimum tre års anciennitet.*
Desuden gives der tidstillæg aften, nat og weekender. Kig her for yderligere information.
*Fra 01.01.2009

 

KONTAKT:

Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning til mail: 200226@handicapformidlingen.dk - gerne med et billede af dig selv.
Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Per Dübe på mail: per@handicapformidlingen.dk eller på telefon: 71997384 på hverdage mellem kl. 09:00 og 15:00.
Ved eventuel henvendelse, oplys da medlemsnummer: 200226

HANDICAPFORMIDLINGEN:
Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør - og specialist på området.
Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk
Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.

HANDICAPFORMIDLINGEN ApSHvalsø2020-01-30T00:00:002020-02-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Hjælper-job i skønne omgivelser i Odder-området

HANDICAPFORMIDLINGEN ApS

Hvalsø
LIDT OM MIG: Jeg er 63 år og mand….. og har efter en aorta-dissektion i juni 2018 nogle kognitive og fysiske handicaps, men taler og forstår alt og har al min viden intakt. Jeg er tidligere MetaHealth Practitioner, musiker og selvstændig erhvervsdri...
Indrykket:12. februar 2020

Søger den sidste hjælper til mit team. Er det dig? - Nørre Asmindrup

HANDICAPFORMIDLINGEN ApS

Hvalsø
LIDT OM MIG: Jeg er en kvinde på 50 år som har ALS. Jeg sidder i kørestol, og jeg er tilkoblet respirator døgnet rundt. Jeg bor sammen med min mand og vores katte i Nr. Asmindrup, Odsherred. Det er vigtigt, at du har humoristisk sans, er empatisk og...
Indrykket:5. februar 2020

Personlig hjælpere søges - deltidsstilling og vikar - Horsens

HANDICAPFORMIDLINGEN ApS

Hvalsø
LIDT OM MIG: Jeg er en kvinde pa° 38 a°r, som bor i Horsens med min mand Palle, vores datter Marie pa° 10 a°r, vores søn Anton pa° 8 a°r og vores datter Laura pa° 5 a°r. Jeg har muskelsvind og sidder i kørestol. Jeg søger 1 ny deltidshjælper til sta...
Indrykket:30. januar 2020