Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistentelever til Københavns Kommune

Vil du også være social- og sundhedsassistent?  
Brænder du for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så kan du blive en af de 303 social- og sundhedsassistentelever, som Københavns Kommune årligt ansætter.  
 
Uddannelsesstart  
  • den 13. august 2018  
  • den 19. november 2018  
  • den 21. januar 2019  
Du skal i din ansøgning angive, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen.  
 
Hvis du allerede har en uddannelse som social- og sundhedshjælper eller har dele af sygeplejerskeuddannelsen, er der uddannelsesstart:  
  • den 6. august 2018  
  • den 22. oktober 2018  
  • den 18. februar 2019  
Du skal i din ansøgning angive, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen.  
 
Om uddannelsen  
Uddannelsen som social- og sundhedsassistent er en erhvervsuddannelse, som veksler mellem praktikophold og teoretisk undervisning på SOPU, København.  
 
Du kan læse mere om uddannelsen til social- og sundhedsassistent på www.sopu.dk.
 
På Københavns Kommunes praktikpladser står dygtige og kvalificerede praktikvejledere parate til at modtage dig. Du får feedback på dit arbejde i praktikken og har mulighed for selv at påvirke din uddannelse.  
 
Som færdiguddannet social- og sundhedsassistent har du gode job- og karrieremuligheder i Københavns Kommune.  
 
Forudsætninger for at blive ansat  
For at komme i betragtning som social- og sundhedsassistentelev i Københavns Kommune, skal du have gennemført og bestået grundforløb 2 rettet mod social- og sundhedsassistentuddannelsen eller være uddannet social- og sundhedshjælper. Hvis du har bestået dele af sygeplejerskeuddannelsen kan du også søge om optag på social- og sundhedsassistentuddannelsen. Hvis du ikke er dansk statsborger, er det også et krav, at du har en opholds- og arbejdstilladelse.  
 
Som elev skal du  
  • tage ansvar for og investere tid og energi i uddannelsen  
  • vise initiativ og være dialogsøgende  
  • se løsninger og være fleksibel  
  • være god til at lytte, samarbejde og håndtere konflikter  
  • have forståelse for pligter, der følger med en elevansættelse, fx have et stabilt fremmøde  
  • kunne færdes på cykel i trafikken og generelt have en god fysik  
  • have lyst til at arbejde med mennesker, deres pleje og omsorg  
Ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesforhold samt mulighed for voksenelevløn i henhold til overenskomst indgået med FOA. Du har endvidere adgang til Københavns Kommunes medarbejderfordele efter endt prøvetid.  
 
Er du interesseret?  
Du søger en elevstilling senest en måned før, du ønsker at starte.  
 
Husk at vedhæfte  
  • motiveret ansøgning  
  • CV  
  • grundforløbsbevis eller vedhæfte din uddannelsesplan eller social- og sundhedshjælperbevis eller vedhæfte dine standpunktskarakterer og uddannelsesplan  
  • dokumentation for, hvad du har bestået på sygeplejerskeuddannelsen  
Vi holder ansættelsessamtaler hver anden uge, og du kan forvente et svar og evt. invitation til samtale senest en måned efter, du har sendt din ansøgning.  
 
Yderligere oplysninger  
Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Grunduddannelse København på 3530 3935.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest den 30. juni 2018  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329823854Phoenix-fe61ba6312018-06-01T13:06:25.673Social- og sundhedsassistentelever til Københavns Kommune
Vil du også være social- og sundhedsassistent?  
Brænder du for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så kan du blive en af de 303 social- og sundhedsassistentelever, som Københavns Kommune årligt ansætter.  
 
Uddannelsesstart  
  • den 13. august 2018  
  • den 19. november 2018  
  • den 21. januar 2019  
Du skal i din ansøgning angive, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen.  
 
Hvis du allerede har en uddannelse som social- og sundhedshjælper eller har dele af sygeplejerskeuddannelsen, er der uddannelsesstart:  
  • den 6. august 2018  
  • den 22. oktober 2018  
  • den 18. februar 2019  
Du skal i din ansøgning angive, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen.  
 
Om uddannelsen  
Uddannelsen som social- og sundhedsassistent er en erhvervsuddannelse, som veksler mellem praktikophold og teoretisk undervisning på SOPU, København.  
 
Du kan læse mere om uddannelsen til social- og sundhedsassistent på www.sopu.dk.
 
På Københavns Kommunes praktikpladser står dygtige og kvalificerede praktikvejledere parate til at modtage dig. Du får feedback på dit arbejde i praktikken og har mulighed for selv at påvirke din uddannelse.  
 
Som færdiguddannet social- og sundhedsassistent har du gode job- og karrieremuligheder i Københavns Kommune.  
 
Forudsætninger for at blive ansat  
For at komme i betragtning som social- og sundhedsassistentelev i Københavns Kommune, skal du have gennemført og bestået grundforløb 2 rettet mod social- og sundhedsassistentuddannelsen eller være uddannet social- og sundhedshjælper. Hvis du har bestået dele af sygeplejerskeuddannelsen kan du også søge om optag på social- og sundhedsassistentuddannelsen. Hvis du ikke er dansk statsborger, er det også et krav, at du har en opholds- og arbejdstilladelse.  
 
Som elev skal du  
  • tage ansvar for og investere tid og energi i uddannelsen  
  • vise initiativ og være dialogsøgende  
  • se løsninger og være fleksibel  
  • være god til at lytte, samarbejde og håndtere konflikter  
  • have forståelse for pligter, der følger med en elevansættelse, fx have et stabilt fremmøde  
  • kunne færdes på cykel i trafikken og generelt have en god fysik  
  • have lyst til at arbejde med mennesker, deres pleje og omsorg  
Ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesforhold samt mulighed for voksenelevløn i henhold til overenskomst indgået med FOA. Du har endvidere adgang til Københavns Kommunes medarbejderfordele efter endt prøvetid.  
 
Er du interesseret?  
Du søger en elevstilling senest en måned før, du ønsker at starte.  
 
Husk at vedhæfte  
  • motiveret ansøgning  
  • CV  
  • grundforløbsbevis eller vedhæfte din uddannelsesplan eller social- og sundhedshjælperbevis eller vedhæfte dine standpunktskarakterer og uddannelsesplan  
  • dokumentation for, hvad du har bestået på sygeplejerskeuddannelsen  
Vi holder ansættelsessamtaler hver anden uge, og du kan forvente et svar og evt. invitation til samtale senest en måned efter, du har sendt din ansøgning.  
 
Yderligere oplysninger  
Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Grunduddannelse København på 3530 3935.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest den 30. juni 2018  
 
2018-07-01T00:50:54.280 Vil du også være social- og sundhedsassistent? Brænder du for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så kan du blive en af de 303 social- og sundhedsassistentelever, som Københavns Kommune årligt ansætter. Uddannelsesstart den 13. august 2018 den 19. november 2018 den 21. januar 2019 Du skal i din ansøgning angive, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen. Hvis du allerede har en uddannelse som social- og sundhedshjælper eller har dele af sygeplejerskeuddannelsen, er der uddannelsesstart: den 6. august 2018 den 22. oktober 2018 den 18. februar 2019 Du skal i din ansøgning angive, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen. Om uddannelsen Uddannelsen som social- og sundhedsassistent er en erhvervsuddannelse, som veksler mellem praktikophold og teoretisk undervisning på SOPU, København. Du kan læse mere om uddannelsen til social- og sundhedsassistent på www.sopu.dk. På Københavns Kommunes praktikpladser står dygtige og kvalificerede praktikvejledere parate til at modtage dig. Du får feedback på dit arbejde i praktikken og har mulighed for selv at påvirke din uddannelse. Som færdiguddannet social- og sundhedsassistent har du gode job- og karrieremuligheder i Københavns Kommune. Forudsætninger for at blive ansat For at komme i betragtning som social- og sundhedsassistentelev i Københavns Kommune, skal du have gennemført og bestået grundforløb 2 rettet mod social- og sundhedsassistentuddannelsen eller være uddannet social- og sundhedshjælper. Hvis du har bestået dele af sygeplejerskeuddannelsen kan du også søge om optag på social- og sundhedsassistentuddannelsen. Hvis du ikke er dansk statsborger, er det også et krav, at du har en opholds- og arbejdstilladelse. Som elev skal du tage ansvar for og investere tid og energi i uddannelsen vise initiativ og være dialogsøgende se løsninger og være fleksibel være god til at lytte, samarbejde og håndtere konflikter have forståelse for pligter, der følger med en elevansættelse, fx have et stabilt fremmøde kunne færdes på cykel i trafikken og generelt have en god fysik have lyst til at arbejde med mennesker, deres pleje og omsorg Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold samt mulighed for voksenelevløn i henhold til overenskomst indgået med FOA. Du har endvidere adgang til Københavns Kommunes medarbejderfordele efter endt prøvetid. Er du interesseret? Du søger en elevstilling senest en måned før, du ønsker at starte. Husk at vedhæfte motiveret ansøgning CV grundforløbsbevis eller vedhæfte din uddannelsesplan eller social- og sundhedshjælperbevis eller vedhæfte dine standpunktskarakterer og uddannelsesplan dokumentation for, hvad du har bestået på sygeplejerskeuddannelsen Vi holder ansættelsessamtaler hver anden uge, og du kan forvente et svar og evt. invitation til samtale senest en måned efter, du har sendt din ansøgning. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Grunduddannelse København på 3530 3935. Søg stillingen via nedenstående link senest den 30. juni 201810Phoenixfe61ba63101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=151315&DepartmentId=20308&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3275119Grunduddannelse København11Ryesgade 202200København NDKDanmarkORS/fe61ba63_logo.pngORS/Small/fe61ba63_logo.png155.6911060012.56665700DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent582260KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe61ba63https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe61ba63https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe61ba63&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe61ba63&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/1.jpgSocial- og sundhedsassistentelever til Københavns Kommune12007991Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg355349060mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmark330125597Social- og sundhedsassistent på Plejecentret KærboBasic Genopslag Søger du nye gode kollegaer og et sted med høj trivsel? Så leder vi efter lige netop dig på Plejecentret Kærbo? Vi søger en social- og sundhedsassistent i dagvagt på 35 timer ugentligt med weekendarbejde hver 3. weekend. Plejecentret Kærbo ligger på Østerbro, og her bor 56 beboere. På Kærbo kan du få lov til at sætte beboeren i centrum, for vi arbejder med beboerdemokrati og beboerindflydelse for at skabe livsglæde og trivsel for den enkelte. Vi ser det som en vigtig opgave at skabe sammenhæng og støtte beboeren gennem dialog, fællesskab og faglighed. På Kærbo har vi gennem de sidste år arbejdet med faglig udvikling og vi er stolte af den høje faglighed, vi har. Det betyder at vi har stort fokus på den gode introduktion og løbende kompetenceudvikling gennem undervisning men det skal også være sjovt at gå på arbejde og det er det! Vi er optaget af, at du: er fagligt velfunderet, men vi har også lyst til at klæde dig fagligt på til opgaven, hvis du har brug for det har fokus på såvel en god omsorgsfuld pleje som en god dokumentation har lyst til at udvikles og ønsker at være en del af den faglige udvikling på Kærbo. Vi arbejder bl.a. med tidlig opsporing og forebyggelige indlæggelser, triage, forbedringsindsatsen på bl.a. medicinområdet, ernæringsindsats og fald, palliation og dokumentation. Næste nye opgave er e-tavler. er anerkendende, medinddragende og på trods af mange bolde i luften er handlekraftig og kan bevare et godt humør ligesom os andre ønsker det gode samarbejde med både beboere, pårørende og kollegaer og vil være med til at gøre en positiv forskel ved at skabe det gode hverdagsliv med medbestemmelse for beboeren kan se dig selv som en del af Kærbos værdier Kan du se dig selv i ovenstående, så er det netop dig, vi søger på Kærbo. Vi tilbyder dig en attraktiv arbejdsplads med højt til loftet , gode kollegaer, personlig og faglig udvikling og god trivsel. Tiltrædelse: hurtigst muligt eller 1. januar 2020. Mere information Du er hjertelig velkommen til at besøge os på Kærbo eller ring, så vi kan fortælle dig mere om stillingen. Du kan kontakte afdelingsleder Aneela Shah på 6138 5087 eller forstander Jannie Vestergaard på 5126 8511. Søg via nedenstående link senest mandag den 16. december 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Genopslag  

Søger du nye gode kollegaer – og et sted med høj trivsel? Så leder vi efter lige netop dig på Plejecentret Kærbo? 

Vi søger en social- og sundhedsassistent i dagvagt på 35 timer ugentligt med weekendarbejde hver 3. weekend.  

Plejecentret Kærbo ligger på Østerbro, og her bor 56 beboere. 

På Kærbo kan du få lov til at sætte beboeren i centrum, for vi arbejder med beboerdemokrati og beboerindflydelse for at skabe livsglæde og trivsel for den enkelte. Vi ser det som en vigtig opgave at skabe sammenhæng og støtte beboeren gennem dialog, fællesskab og faglighed. 

På Kærbo har vi gennem de sidste år arbejdet med faglig udvikling og vi er stolte af den høje faglighed, vi har. Det betyder at vi har stort fokus på den gode introduktion og løbende kompetenceudvikling gennem undervisning – men det skal også være sjovt at gå på arbejde – og det er det! 

Vi er optaget af, at du:  

  • er fagligt velfunderet, men vi har også lyst til at “klæde” dig fagligt på til opgaven, hvis du har brug for det 
  • har fokus på såvel en god omsorgsfuld pleje som en god dokumentation
  • har lyst til at udvikles og ønsker at være en del af den faglige udvikling på Kærbo. Vi arbejder bl.a. med tidlig opsporing og forebyggelige indlæggelser, triage, forbedringsindsatsen på bl.a. medicinområdet, ernæringsindsats og fald, palliation og dokumentation. Næste nye opgave er e-tavler. 
  • er anerkendende, medinddragende og på trods af mange bolde i luften er handlekraftig og kan bevare et godt humør – ligesom os andre
  • ønsker det gode samarbejde med både beboere, pårørende og kollegaer og vil være med til at gøre en positiv forskel ved at skabe det gode hverdagsliv med medbestemmelse for beboeren
  • kan se dig selv som en del af Kærbos værdier 

Kan du se dig selv i ovenstående, så er det netop dig, vi søger på Kærbo. 

Vi tilbyder dig en attraktiv arbejdsplads med 'højt til loftet', gode kollegaer, personlig og faglig udvikling og god trivsel.  

Tiltrædelse: hurtigst muligt eller 1. januar 2020. 

Mere information
Du er hjertelig velkommen til at besøge os på Kærbo eller ring, så vi kan fortælle dig mere om stillingen. Du kan kontakte afdelingsleder Aneela Shah på 6138 5087 eller forstander Jannie Vestergaard på 5126 8511. 

Søg via nedenstående link senest mandag den 16. december 2019 

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 
 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKærboKøbenhavn Ø2019-11-15T16:04:58.4902019-12-16T00:00:00
330123858Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte - på et af Danmarks dejligste plejehjemBasic Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte på et af Danmarks dejligste plejehjem Livet skal leves hele livet Vil du også have et job der giver mening, hvor du gør en forskel, og livet skal leves - hele livet Vi søger en aftenvagt:Stillingen er på 28 timer om ugen. Vi arbejder 5-2 med arbejde hver 2. weekend.Vi søger en nattevagt: Stillingen er 28 timer om ugen. Vi arbejder 7-7 og denne stilling er fra mandag til søndag.På OK-Fonden Lotte har vi fokus på at understøtte værdighed hos den enkelte. Vi lægger vægt på, at den pleje der ydes samt samspillet mellem personalet og beboerne altid tager udgangspunkt i beboernes egne ønsker, behov, ressourcer og livshistorie. Vi har høje ambitioner for den sygeplejefaglige udvikling, og vi har en personcentreret tilgang til vores beboere. Vi arbejder med rehabilitering, har herigennem beboerens livskvalitet i centrum. Vi lægger vægt på at skabe en hjemlig ramme, der danner rum for gode relationer og meningsfuldt samvær. På OK- Fonden Lotte er vi opmærksomme på, at vi er i en fortsat udviklingsproces, hvor vi lærer af de gode erfaringer vi gør os, bruger dialogen og den kollegiale feed-back til at blive bedre.OK-Fonden Lotte er et moderne plejecenter, som er fordelt på 3 afdelinger, med plads til 60 beboere. Vi har vores eget køkken og fysioterapi. Vi har vores egen tagterrasse, med udsigt over hele Frederiksberg.OK-Fonden Lotte er en selvejende institution der har driftsoverenskomst med Frederiksberg Kommune Du kan forvente: At vi har fokus på kerneopgaven, som er at sikre kvalitet og værdighed i beboernes livSygeplejefaglige opgaver, herunder komplekse sygeplejeopgaverSygeplejefagligt ansvar for en gruppe beboereFokus på et tværfagligt samarbejdeSamarbejde med pårørendeEn positiv og uformel personalegruppe, hvor samarbejde, humor og faglighed vægtes højtVi forventer at du:Kan anvende din sygeplejefaglige viden i den kliniske praksis samt er reflekterende over denneHar viden og erfaring med tværfagligt samarbejde og koordinationTrives med ansvar, er struktureret og kan bidrage til at planlægge dit eget og andres arbejdeSer dig selv, som rollemodel der kan skabe gode rammer for vores beboere og pårørendeEr positiv og anerkendende i samarbejdsrelationerEr god til at motivere og inspirere andreDu ser dokumentation som en del af dit arbejde og ser fagligheden i detHar evnen og lysten til at være i relationen med vores beboerVi synes, det er vigtigt at:Vi møder andre mennesker smilende, engagerede, nysgerrige og har en positiv tilgang til de opgaver og udfordringer vi støder på i dagligdagenVi har det sjovt, og husker at fejre de små og store begivenheder i hverdagen Vi arbejder med en god portion struktur og overblik, og mener at opgaverne løses bedst gennem dialog og klar kommunikationAt vi stolte over vores arbejde og faglighed, og gør tingene med ordentlighed og omhyggelighed, så beboerne oplever sammenhæng og meningVi tilbyder også En arbejdsplads med fokus på trivsel for medarbejdere og beboere En arbejdsplads med fokus på samarbejde, medbestemmelse, kvalitet og faglighedEt individuelt introduktionsprogram og tid afsat til oplæring.Løbende kompetenceudvikling som er individuelt tilpassetSærlig indsatser i 2020 Mennesker mad og måltider, et tværfagligt samarbejdeSygeplejefaglig undervisning og kompetenceudviklingDemensundervisning uddannelseLøbende undervisning i dokumentationssystemet Cura.Det her får du også her på OK-Fonden Lotte HelbredsforsikringGratis parkering i kælderen under OK-Fonden LotteGratis træning, individuelt træningsprogram, udarbejdet af vores fysioterapeuterFirmatilbud blandt andet Zoo, Tivoli, Fitness og Hotel kæderOK-Fonden Lotte er en røgfri arbejdspladsOK-Fonden er en non-profit omsorgsorganisation, som arbejder for, at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet hele livet. Ønsket om den enkeltes selvbestemmelse og tryghed er omdrejningspunktet, uanset livssituation, alder og helbred.Vil du vide mere om OK-Fonden så kik og klik her https: ok-fonden.dk Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Helle Hauge mobil 40 30 55 96 eller Centerchef Malou Frische mobil 61 37 38 40Send din ansøgning senest 15. december 2019 De bedste hilsner fra OK-Fonden Lotte,Borgmester Fischersvej 2A,2000 Frederiksberg C,Ansøgere vil løbende blive kaldt til samtaleAnsættelse fra 1. januar 2020 eller efter aftaleSocial og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte – på et af Danmarks dejligste plejehjem


”Livet skal leves – hele livet”
Vil du også have et job der giver mening, hvor du gør en forskel, og livet skal leves - hele livet
Vi søger en aftenvagt:
Stillingen er på 28 timer om ugen. Vi arbejder 5-2 med arbejde hver 2. weekend.
Vi søger en nattevagt:
Stillingen er 28 timer om ugen. Vi arbejder 7-7 og denne stilling er fra mandag til søndag.

På OK-Fonden Lotte har vi fokus på at understøtte værdighed hos den enkelte. Vi lægger vægt på, at den pleje der ydes samt samspillet mellem personalet og beboerne altid tager udgangspunkt i beboernes egne ønsker, behov, ressourcer og livshistorie. Vi har høje ambitioner for den sygeplejefaglige udvikling, og vi har en personcentreret tilgang til vores beboere. Vi arbejder med rehabilitering, har herigennem beboerens livskvalitet i centrum. Vi lægger vægt på at skabe en hjemlig ramme, der danner rum for gode relationer og meningsfuldt samvær. 
På OK- Fonden Lotte er vi opmærksomme på, at vi er i en fortsat udviklingsproces, hvor vi lærer af de gode erfaringer vi gør os, bruger dialogen og den kollegiale feed-back til at blive bedre.
OK-Fonden Lotte er et moderne plejecenter, som er fordelt på 3 afdelinger, med plads til 60 beboere. Vi har vores eget køkken og fysioterapi. Vi har vores egen tagterrasse, med udsigt over hele Frederiksberg.
OK-Fonden Lotte er en selvejende institution der har driftsoverenskomst med Frederiksberg Kommune 

Du kan forvente:
 At vi har fokus på kerneopgaven, som er at sikre kvalitet og værdighed i beboernes liv
Sygeplejefaglige opgaver, herunder komplekse sygeplejeopgaver
Sygeplejefagligt ansvar for en gruppe beboere
Fokus på et tværfagligt samarbejde
Samarbejde med pårørende
En positiv og uformel personalegruppe, hvor samarbejde, humor og faglighed vægtes højt

Vi forventer at du:
Kan anvende din sygeplejefaglige viden i den kliniske praksis samt er reflekterende over denne
Har viden og erfaring med tværfagligt samarbejde og koordination
Trives med ansvar, er struktureret og kan bidrage til at planlægge dit eget og andres arbejde
Ser dig selv, som rollemodel der kan skabe gode rammer for vores beboere og pårørende
Er positiv og anerkendende i samarbejdsrelationer
Er god til at motivere og inspirere andre
Du ser dokumentation som en del af dit arbejde og ser fagligheden i det
Har evnen og lysten til at være i relationen med vores beboer

Vi synes, det er vigtigt at:
Vi møder andre mennesker smilende, engagerede, nysgerrige og har en positiv tilgang til de opgaver og udfordringer vi støder på i dagligdagen
Vi har det sjovt, og husker at fejre de små og store begivenheder i hverdagen 
Vi arbejder med en god portion struktur og overblik, og mener at opgaverne løses bedst gennem dialog og klar kommunikation
At vi stolte over vores arbejde og faglighed, og gør tingene med ordentlighed og omhyggelighed, så beboerne oplever sammenhæng og mening

Vi tilbyder også;
En arbejdsplads med fokus på trivsel for medarbejdere og beboere 
En arbejdsplads med fokus på samarbejde, medbestemmelse, kvalitet og faglighed
Et individuelt introduktionsprogram og tid afsat til oplæring.
Løbende kompetenceudvikling som er individuelt tilpasset

Særlig indsatser i 2020
Mennesker mad og måltider, et tværfagligt samarbejde
Sygeplejefaglig undervisning og kompetenceudvikling
Demensundervisning / uddannelse
Løbende undervisning i dokumentationssystemet Cura.



Det her får du også her på OK-Fonden Lotte;
Helbredsforsikring
Gratis parkering i kælderen under OK-Fonden Lotte
Gratis træning, individuelt træningsprogram, udarbejdet af vores fysioterapeuter
Firmatilbud blandt andet Zoo, Tivoli, Fitness og Hotel kæder
OK-Fonden Lotte er en røgfri arbejdsplads

OK-Fonden er en non-profit omsorgsorganisation, som arbejder for, at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet. 
Ønsket om den enkeltes selvbestemmelse og tryghed er omdrejningspunktet, uanset livssituation, alder og helbred.
Vil du vide mere om OK-Fonden – så kik og klik her     https://ok-fonden.dk/

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Helle Hauge mobil 40 30 55 96 eller Centerchef Malou Frische mobil 61 37 38 40

Send din ansøgning senest 15. december 2019

De bedste hilsner fra
OK-Fonden Lotte,
Borgmester Fischersvej 2A,
2000 Frederiksberg C,

Ansøgere vil løbende blive kaldt til samtale
Ansættelse fra 1. januar 2020 eller efter aftale
 

ORS/Small/d81fa44c_logo.jpegOK-Huset LotteFrederiksberg2019-11-13T12:05:25.1372019-12-15T00:00:00
330127153Social- og sundhedsassistenter til Dronning Ingrids Hjem i ValbyBasic Vil du være med til at sætte kvalitet og faglighed på dagsordenen, og vil du have de bedste muligheder for faglig udvikling inden for det felt, du brænder mest for? Så er det dig, vi har brug for! På grund af opnormering søger Dronning Ingrids Hjem nu social- og sundhedsassistenter til dagvagt med start snarest muligt. Om Dronning Ingrids Hjem Dronning Ingrids Hjem er et selvejende plejecenter. Vi har en stor ambition om at gå i spidsen, når det kommer til at sikre en stærk og pålidelig faglighed. Vi vil være blandt de bedste og det har vi sammen et ansvar for. Hos os får du de bedste rammer for at udfolde og udvikle din faglighed inden for det område, du brænder mest for. Om det er demens, psykiatrien, at vejlede eller noget helt fjerde, vil du hos os få mulighed for at fordybe dig, og vi vil derfor rigtig gerne høre, hvad det er, der motiverer lige netop dig. Vi har særligt fokus på faglighed og faglig udvikling. Du vil træde ind i et hus, der gennem forbedringsindsatsen arbejder målrettet med både kvalitetssikring og -udvikling. Vi arbejder med PDSA-cirklen og forsøger på alle mulige måder at afdække om forandringer er forbedringer, inden de effektueres. Slip beboer og medarbejder fri Vi tror på, at beboerne skal slippes fri for det er deres liv, de lever her hos os, og de vil gerne selv, men det kræver også, at de får muligheden for det. Vi er sammen med beboerne så meget som muligt, da det er i mødet med mennesket, den gode omsorg skabes. Vi tror også på, at medarbejderen skal sættes fri. For det er i friheden og tilliden til hinanden, at arbejdsglæde og nytænkning opstår. Og så skal vi turde tage ansvar og handle der, hvor der er brug for det, og hvor vi kan gøre en forskel. Om jobbet Du vil indgå i et velfungerende og fagligt dygtigt team bestående af hjælpere, assistenter og tværgående sygeplejersker i en afdeling med 34 beboere. Dit ansvar vil være at varetage pleje og omsorgsopgaver på tværs i afdelingen gruppen. Du er sammen med afdelingslederen basisassistenten overordnet medansvarlig for kvaliteten i den individuelle pleje og omsorg. Vi tilbyder et hus, hvor faglighed og udvikling er i højsædet, og hvor vi gennem forbedringsindsatsen arbejder målrettet med kvalitetssikring og udvikling et indgående arbejde med PDSA-cirklen og fokus på at afdække om forandringer er forbedringer inden de effektueres gode muligheder for at udvikle dine faglige kompetencer, og blive ressourceperson inden for et område du brænder for et stærkt ledelsesteam bestående af forstander og fire afdelingsledere, hvor sparring på tværs af afdelinger og faggrupper bliver højt prioriteret et godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel, fysisk og psykisk velvære og forebyggelse et godt kollegialt miljø og stærke fællesskaber med plads til alle Vi forventer, at du er stolt af din faglighed og brænder for at udvikle dig selv og dine faglige kompetencer inden for ældreplejen har stor interessere i at arbejde udviklingsorienteret, deltage i forbedringsindsatsen og arbejde med PDSA er nysgerrig, åben og imødekommende i mødet og samarbejdet med beboere, pårørende og kolleger kan skrive og tale dansk og har kendskab til skriftlig dokumentation (Care, Cura og lignende) tager ansvar i hverdagen, undrer dig og reflekterer med det formål at gøre en forskel for den enkelte beboer Mere information Ønsker du at vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karina Nevermann på 3618 4006 eller afdelingsleder Bettina Dannemann Hansen på 3618 4007. Du kan læse mere om os her. Søg via nedenstående link senest fredag den 20. december 2019. Vi holder ansættelsessamtaler hurtigst muligt efter ansøgningsfristen. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Vil du være med til at sætte kvalitet og faglighed på dagsordenen, og vil du have de bedste muligheder for faglig udvikling inden for det felt, du brænder mest for? Så er det dig, vi har brug for! 

På grund af opnormering søger Dronning Ingrids Hjem nu social- og sundhedsassistenter til dagvagt med start snarest muligt. 

Om Dronning Ingrids Hjem 
Dronning Ingrids Hjem er et selvejende plejecenter. Vi har en stor ambition om at gå i spidsen, når det kommer til at sikre en stærk og pålidelig faglighed. Vi vil være blandt de bedste – og det har vi sammen et ansvar for. 

Hos os får du de bedste rammer for at udfolde og udvikle din faglighed inden for det område, du brænder mest for. Om det er demens, psykiatrien, at vejlede eller noget helt fjerde, vil du hos os få mulighed for at fordybe dig, og vi vil derfor rigtig gerne høre, hvad det er, der motiverer lige netop dig.

Vi har særligt fokus på faglighed og faglig udvikling. Du vil træde ind i et hus, der gennem forbedringsindsatsen arbejder målrettet med både kvalitetssikring og -udvikling. Vi arbejder med PDSA-cirklen og forsøger på alle mulige måder at afdække om forandringer er forbedringer, inden de effektueres.  

Slip beboer og medarbejder fri 
Vi tror på, at beboerne skal slippes fri – for det er deres liv, de lever her hos os, og de vil gerne selv, men det kræver også, at de får muligheden for det. Vi er sammen med beboerne så meget som muligt, da det er i mødet med mennesket, den gode omsorg skabes. Vi tror også på, at medarbejderen skal sættes fri. For det er i friheden og tilliden til hinanden, at arbejdsglæde og nytænkning opstår. Og så skal vi turde tage ansvar og handle der, hvor der er brug for det, og hvor vi kan gøre en forskel. 

Om jobbet 
Du vil indgå i et velfungerende og fagligt dygtigt team bestående af hjælpere, assistenter og tværgående sygeplejersker i en afdeling med 34 beboere. Dit ansvar vil være at varetage pleje og omsorgsopgaver på tværs i afdelingen/gruppen. Du er sammen med afdelingslederen/basisassistenten overordnet medansvarlig for kvaliteten i den individuelle pleje og omsorg.  

Vi tilbyder

  • et hus, hvor faglighed og udvikling er i højsædet, og hvor vi gennem forbedringsindsatsen arbejder målrettet med kvalitetssikring og udvikling 
  • et indgående arbejde med PDSA-cirklen og fokus på at afdække om forandringer er forbedringer inden de effektueres 
  • gode muligheder for at udvikle dine faglige kompetencer, og blive ressourceperson inden for et område du brænder for 
  • et stærkt ledelsesteam bestående af forstander og fire afdelingsledere, hvor sparring på tværs af afdelinger og faggrupper bliver højt prioriteret 
  • et godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel, fysisk og psykisk velvære og forebyggelse 
  • et godt kollegialt miljø og stærke fællesskaber med plads til alle 

Vi forventer, at du

  • er stolt af din faglighed og brænder for at udvikle dig selv og dine faglige kompetencer inden for ældreplejen  
  • har stor interessere i at arbejde udviklingsorienteret, deltage i forbedringsindsatsen og arbejde med PDSA 
  • er nysgerrig, åben og imødekommende i mødet og samarbejdet med beboere, pårørende og kolleger 
  • kan skrive og tale dansk og har kendskab til skriftlig dokumentation (Care, Cura og lignende) 
  • tager ansvar i hverdagen, undrer dig og reflekterer med det formål at gøre en forskel for den enkelte beboer 

Mere information
Ønsker du at vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karina Nevermann på 3618 4006 eller afdelingsleder Bettina Dannemann Hansen på 3618 4007. Du kan læse mere om os her.

Søg via nedenstående link senest fredag den 20. december 2019.
Vi holder ansættelsessamtaler hurtigst muligt efter ansøgningsfristen.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngDronning Ingrids HjemValby2019-11-19T16:02:49.1772019-12-20T00:00:00
330127209Social- og sundhedsassistenter til Hjemmeplejen Indre By/ØsterbroBasic Vil du være med til at udvikle og præge den fremtidige hjemmepleje i IBØ så har du muligheden nu. Vi søger fire social- og sundhedsassistenter til dagvagt i faste stillinger mellem 15-37 timer ugentligt og en barselsvikar på 32 timer ugentligt med mulighed for fastansættelse når vikariatet udløber. Hjemmeplejen Indre By Østerbro har lige gennemført en større omstrukturering, der bl.a. medførte oprettelse af en ny servicelovsgruppe og en ny sundhedslovsgruppe. Hjemmeplejen opdeles i tre distrikter, som hver består af to servicelovsgrupper og en sygeplejegruppe. Målet er tættere tværfagligt samarbejde og dermed øget kvalitet af omsorgen og plejen, dette til gavn for borgerne. Hjemmeplejen IBØ er en arbejdsplads med cirka 400 medarbejdere der består af sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, farmaceut, elever, terapeuter samt en administrativ stab. Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsplads i konstant udvikling, dygtige og engagerede kollegaer samt et positivt og anerkendende arbejdsmiljø. Vi har fokus på kerneopgaven og arbejder helhedsorienteret. Vi løser overdragede sygeplejeopgaver og vægter faglig sparring, vidensdeling og udvikling af kompetencer højt. Vi arbejder ud fra den rehabiliterende tankegang og ser muligheder frem for begrænsninger. Vi forventer, at du: er uddannet social- og sundhedsassistent indgår positivt i samarbejdet med de relevante faggrupper er i stand til at prioritere dine arbejdsopgaver, er ansvarlig og har en anerkendende tilgang til andre er initiativrig, nysgerrig og dit arbejde er præget af overblik og stabilitet kan reflektere over de observationer du gør i dagligdagen, og kan handle ud fra egne kompetencer har fokus på et godt og aktivt hverdagsliv og det relationelle nærvær til borgerne har lyst til at arbejde målrettet og rehabiliterende for at fremme livskvaliteten hos borgerne ser borgernes pårørende som en vigtig samarbejdspartner har fokus på den gode tone og etisk adfærd, også når det går stærkt mestrer det danske sprog, både i tale og skrift er fortrolig med IT og dokumentation er indstillet på at arbejde hver 3. weekend i fast rul. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller efter aftale. Yderligere oplysninger Fag- og personprofil for social- og sundhedsassistenter kan fremsendes efter ønske. Spørgsmål vedrørende stillingerne kan rettes til gruppeleder Grethe Lieb på 3530 3030 Gruppe C eller gruppeleder Hanne W. Pedersen på 3530 3030 Gruppe D. Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Vil du være med til at udvikle og præge den fremtidige hjemmepleje i IBØ så har du muligheden nu.

Vi søger fire social- og sundhedsassistenter til dagvagt i faste stillinger mellem 15-37 timer ugentligt og en barselsvikar på 32 timer ugentligt med mulighed for fastansættelse når vikariatet udløber.

Hjemmeplejen Indre By/Østerbro har lige gennemført en større omstrukturering, der bl.a. medførte oprettelse af en ny servicelovsgruppe og en ny sundhedslovsgruppe. Hjemmeplejen opdeles i tre distrikter, som hver består af to servicelovsgrupper og en sygeplejegruppe. Målet er tættere tværfagligt samarbejde og dermed øget kvalitet af omsorgen og plejen, dette til gavn for borgerne.

Hjemmeplejen IBØ er en arbejdsplads med cirka 400 medarbejdere der består af sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, farmaceut, elever, terapeuter samt en administrativ stab.  

Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsplads i konstant udvikling, dygtige og engagerede kollegaer samt et positivt og anerkendende arbejdsmiljø.

Vi har fokus på kerneopgaven og arbejder helhedsorienteret. Vi løser overdragede sygeplejeopgaver og vægter faglig sparring, vidensdeling og udvikling af kompetencer højt.

Vi arbejder ud fra den rehabiliterende tankegang og ser muligheder frem for begrænsninger.

 Vi forventer, at du: 

  • er uddannet social- og sundhedsassistent
  • indgår positivt i samarbejdet med de relevante faggrupper                                 
  • er i stand til at prioritere dine arbejdsopgaver, er ansvarlig og har en anerkendende tilgang til andre 
  • er initiativrig, nysgerrig og dit arbejde er præget af overblik og stabilitet 
  • kan reflektere over de observationer du gør i dagligdagen, og kan handle ud fra egne kompetencer 
  • har fokus på et godt og aktivt hverdagsliv og det relationelle nærvær til borgerne 
  • har lyst til at arbejde målrettet og rehabiliterende for at fremme livskvaliteten hos borgerne 
  • ser borgernes pårørende som en vigtig samarbejdspartner 
  • har fokus på den gode tone og etisk adfærd, også når det går stærkt 
  • mestrer det danske sprog, både i tale og skrift
  • er fortrolig med IT og dokumentation 
  • er indstillet på at arbejde hver 3. weekend i fast rul.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 
Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller efter aftale. 

Yderligere oplysninger
Fag- og personprofil for social- og sundhedsassistenter kan fremsendes efter ønske.
Spørgsmål vedrørende stillingerne kan rettes til gruppeleder Grethe Lieb på 3530 3030 Gruppe C eller gruppeleder Hanne W. Pedersen på 3530 3030 Gruppe D.

Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjemmeplejen IBØ - Gruppe CKøbenhavn Ø2019-11-19T16:05:25.8302019-12-08T00:00:00
330127759Social- og sundhedsassistent til dagvagt på JohannesgårdenBasic Du behøver ikke at kunne spille et instrument for at søge jobbet, men vi søger dig, der har gehør for beboernes ønsker og som kan finde melodien sammen med både beboere og kollegaer. Som social- og sundhedsassistent i dagvagt på Johannesgården vil du kunne bruge alle dine faglige kompetencer og medvirke aktivt i udviklingen af Johannesgårdens pleje og omsorg. Vi har derfor brug for en som dig, som har fokus på det hele menneske. Du får i denne stilling brug for dine relationelle kompetencer og pædagogiske evner for at understøtte en god dag for beboerne. Det er af den største betydning, at du og dine kollegaer lykkes med at bibringe et godt miljø, hvor beboerne føler sig imødekommet og trygge. Kort om dine rammer Din arbejdstid er på 35 timer om ugen med weekendvagt hver 3. weekend. Du vil få en grundig introduktion, således at du trygt kan agere i arbejdet og blive godt socialiseret med dine kollegaer. Din primære opgave er, sammen med dine kollegaer, at sikre god pleje og omsorg af beboerne. Om dig Vi søger dig, som er en dygtig social- og sundhedsassistent eller plejehjemsassistent, og som har erfaring inden for ældreplejen. Desuden er vores ønsker til dig, at du: Er fagligt dygtig og engageret og har fokus på den enkelte beboers livskvalitet Kan udvise rummelighed, empati og tålmodighed i din kontakt med andre mennesker Er let at omgås og godt kan lide den uformelle atmosfære, der er på Johannesgården Har IT- erfaring og kan finde ud af at dokumentere elektronisk. Vi tilbyder Dygtige og engagerede kollegaer, hvor sammenhold og trivsel er i fokus Et godt samarbejdsmiljø Gode muligheder for faglig og personlig udvikling En spændende arbejdsplads, der er i konstant udvikling. Om Johannesgården og dig Johannesgården er en selvejende institution beliggende i Brønshøj, der er nyrenoveret og fremstår lyst og venligt med 74 moderne og fleksible lejligheder. Lejlighederne er fordelt på tre etager med store lyse fællesarealer med altaner eller terrasser. Fra 1. sal er der direkte udgang til en lukket gårdhave. Med udgangspunkt i vores vision, En Værdig Alderdom , arbejder vi med livskvalitet for den enkelte beboer hele døgnet. Som dagvagt i Johannesgården vil du være med til at understøtte denne vision. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Interesseret? Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karoline Borrisholt på 3877 6711. Kik gerne ind på vores hjemmeside www.johannesgaarden.nu Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Du behøver ikke at kunne spille et instrument for at søge jobbet, men vi søger dig, der har gehør for beboernes ønsker og som kan finde melodien sammen med både beboere og kollegaer. 

Som social- og sundhedsassistent i dagvagt på Johannesgården vil du kunne bruge alle dine faglige kompetencer og medvirke aktivt i udviklingen af Johannesgårdens pleje og omsorg. Vi har derfor brug for en som dig, som har fokus på det hele menneske.

Du får i denne stilling brug for dine relationelle kompetencer og pædagogiske evner for at understøtte en god dag for beboerne. Det er af den største betydning, at du og dine kollegaer lykkes med at bibringe et godt miljø, hvor beboerne føler sig imødekommet og trygge.

Kort om dine rammer
Din arbejdstid er på 35 timer om ugen med weekendvagt hver 3. weekend. Du vil få en grundig introduktion, således at du trygt kan agere i arbejdet og blive godt socialiseret med dine kollegaer. Din primære opgave er, sammen med dine kollegaer, at sikre god pleje og omsorg af beboerne.

Om dig
Vi søger dig, som er en dygtig social- og sundhedsassistent eller plejehjemsassistent, og som har erfaring inden for ældreplejen. Desuden er vores ønsker til dig, at du: 

  • Er fagligt dygtig og engageret og har fokus på den enkelte beboers livskvalitet
  • Kan udvise rummelighed, empati og tålmodighed i din kontakt med andre mennesker
  • Er let at omgås og godt kan lide den uformelle atmosfære, der er på Johannesgården
  • Har IT- erfaring og kan finde ud af at dokumentere elektronisk.

Vi tilbyder

  • Dygtige og engagerede kollegaer, hvor sammenhold og trivsel er i fokus
  • Et godt samarbejdsmiljø
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • En spændende arbejdsplads, der er i konstant udvikling.

Om Johannesgården – og dig
Johannesgården er en selvejende institution beliggende i Brønshøj, der er nyrenoveret og fremstår lyst og venligt med 74 moderne og fleksible lejligheder. Lejlighederne er fordelt på tre etager med store lyse fællesarealer med altaner eller terrasser. Fra 1. sal er der direkte udgang til en lukket gårdhave.

Med udgangspunkt i vores vision, "En Værdig Alderdom", arbejder vi med livskvalitet for den enkelte beboer hele døgnet. Som dagvagt i Johannesgården vil du være med til at understøtte denne vision.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 

Interesseret?
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karoline Borrisholt på 3877 6711.
Kik gerne ind på vores hjemmeside www.johannesgaarden.nu  

Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngJohannesgårdenBrønshøj2019-11-20T14:01:35.6632019-12-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent på Plejecentret Kærbo

Kærbo

København Ø
Genopslag Søger du nye gode kollegaer og et sted med høj trivsel? Så leder vi efter lige netop dig på Plejecentret Kærbo? Vi søger en social- og sundhedsassistent i dagvagt på 35 timer ugentligt med weekendarbejde hver 3. weekend. Plejecentret Kærbo...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte - på et af Danmarks dejligste plejehjem

OK-Huset Lotte

Frederiksberg
Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte på et af Danmarks dejligste plejehjem Livet skal leves hele livet Vil du også have et job der giver mening, hvor du gør en forskel, og livet skal leves - hele livet Vi søger e...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Social- og sundhedsassistenter til Dronning Ingrids Hjem i Valby

Dronning Ingrids Hjem

Valby
Vil du være med til at sætte kvalitet og faglighed på dagsordenen, og vil du have de bedste muligheder for faglig udvikling inden for det felt, du brænder mest for? Så er det dig, vi har brug for! På grund af opnormering søger Dronning Ingrids Hjem ...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Social- og sundhedsassistenter til Hjemmeplejen Indre By/Østerbro

Hjemmeplejen IBØ - Gruppe C

København Ø
Vil du være med til at udvikle og præge den fremtidige hjemmepleje i IBØ så har du muligheden nu. Vi søger fire social- og sundhedsassistenter til dagvagt i faste stillinger mellem 15-37 timer ugentligt og en barselsvikar på 32 timer ugentligt med m...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Social- og sundhedsassistent til dagvagt på Johannesgården

Johannesgården

Brønshøj
Du behøver ikke at kunne spille et instrument for at søge jobbet, men vi søger dig, der har gehør for beboernes ønsker og som kan finde melodien sammen med både beboere og kollegaer. Som social- og sundhedsassistent i dagvagt på Johannesgården vil d...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019