Social- og sundhedsassistentelever til Københavns Kommune

Brænder du også for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så søg en stilling som social- og sundhedsassistentelev hos Københavns Kommune.  
 
Om uddannelsen  
Når du er under uddannelse som social- og sundhedsassistent, veksler du mellem praktikophold og teoretisk undervisning på SOPU, København.  
 
På praktikpladserne i Københavns Kommune bliver du modtaget af dygtige og kvalificerede praktikvejledere, som hjælper dig igennem praktikperioderne. Du får feedback på dit arbejde og har mulighed for selv at påvirke din uddannelse.  
 
Når du er færdiguddannet, har du gode job- og karrieremuligheder som social- og sundhedsassistent i Københavns Kommune.  
 
Se mere om at være social- og sundhedsassistentelev i Københavns Kommune på https://www.youtube.com/watch?v=uHNB5PIlvec&feature=youtu.be
 
Som elev skal du  
  • have lyst til at arbejde med pleje og omsorg  
  • tage ansvar og bruge tid og energi på din uddannelse  
  • tage initiativ og være dialogsøgende  
  • se løsninger og være fleksibel  
  • være god til at lytte, samarbejde og håndtere konflikter  
  • have forståelse for pligter, der følger med en elevansættelse, fx have et stabilt fremmøde  
  • kunne cykle sikkert i trafikken og generelt have en god fysik  
  • være dansk statsborger eller have en opholds- og arbejdstilladelse  
  • have bestået grundforløb 2 rettet mod social- og sundhedsassistentuddannelsen eller være uddannet social- og sundhedshjælper  
Ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesforhold samt mulighed for voksenelevløn i henhold til overenskomst indgået med FOA. Efter prøvetiden har du adgang til Københavns Kommunes medarbejderfordele: https://medarbejder.kk.dk/artikel/medarbejderfordele
 
Uddannelsesstart  
  • 12. august 2019  
  • 18. november 2019 
Hvis du er uddannet social- og sundhedshjælper er uddannelsesstart  
  • 5. august 2019  
  • 28. oktober 2019  
  • 17. februar 2020  
Skriv i din ansøgning, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen.  
 
Husk at vedhæfte  
  • motiveret ansøgning  
  • CV  
  • grundforløbsbevis  
  • eller din uddannelsesplan  
  • eller social- og sundhedshjælperbevis  
  • eller dokumentation for, hvad du har bestået på sygeplejerskeuddannelsen  
Vi har 303 elevpladser om året og afholder løbende samtaler.  
 
Du kan forvente et svar og evt. en invitation til samtale senest en måned efter, at du har sendt din ansøgning.  
 
Yderligere oplysninger  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Grunduddannelse København på 3530 3935. Hjemmeside www.uddannelse.kk.dk
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014522Phoenix-83fe13a812019-05-01T02:00:01.677Social- og sundhedsassistentelever til Københavns Kommune
Brænder du også for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så søg en stilling som social- og sundhedsassistentelev hos Københavns Kommune.  
 
Om uddannelsen  
Når du er under uddannelse som social- og sundhedsassistent, veksler du mellem praktikophold og teoretisk undervisning på SOPU, København.  
 
På praktikpladserne i Københavns Kommune bliver du modtaget af dygtige og kvalificerede praktikvejledere, som hjælper dig igennem praktikperioderne. Du får feedback på dit arbejde og har mulighed for selv at påvirke din uddannelse.  
 
Når du er færdiguddannet, har du gode job- og karrieremuligheder som social- og sundhedsassistent i Københavns Kommune.  
 
Se mere om at være social- og sundhedsassistentelev i Københavns Kommune på https://www.youtube.com/watch?v=uHNB5PIlvec&feature=youtu.be
 
Som elev skal du  
  • have lyst til at arbejde med pleje og omsorg  
  • tage ansvar og bruge tid og energi på din uddannelse  
  • tage initiativ og være dialogsøgende  
  • se løsninger og være fleksibel  
  • være god til at lytte, samarbejde og håndtere konflikter  
  • have forståelse for pligter, der følger med en elevansættelse, fx have et stabilt fremmøde  
  • kunne cykle sikkert i trafikken og generelt have en god fysik  
  • være dansk statsborger eller have en opholds- og arbejdstilladelse  
  • have bestået grundforløb 2 rettet mod social- og sundhedsassistentuddannelsen eller være uddannet social- og sundhedshjælper  
Ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesforhold samt mulighed for voksenelevløn i henhold til overenskomst indgået med FOA. Efter prøvetiden har du adgang til Københavns Kommunes medarbejderfordele: https://medarbejder.kk.dk/artikel/medarbejderfordele
 
Uddannelsesstart  
  • 12. august 2019  
  • 18. november 2019 
Hvis du er uddannet social- og sundhedshjælper er uddannelsesstart  
  • 5. august 2019  
  • 28. oktober 2019  
  • 17. februar 2020  
Skriv i din ansøgning, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen.  
 
Husk at vedhæfte  
  • motiveret ansøgning  
  • CV  
  • grundforløbsbevis  
  • eller din uddannelsesplan  
  • eller social- og sundhedshjælperbevis  
  • eller dokumentation for, hvad du har bestået på sygeplejerskeuddannelsen  
Vi har 303 elevpladser om året og afholder løbende samtaler.  
 
Du kan forvente et svar og evt. en invitation til samtale senest en måned efter, at du har sendt din ansøgning.  
 
Yderligere oplysninger  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Grunduddannelse København på 3530 3935. Hjemmeside www.uddannelse.kk.dk
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019  
Brænder du også for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så søg en stilling som social- og sundhedsassistentelev hos Københavns Kommune. Om uddannelsen Når du er under uddannelse som social- og sundhedsassistent, veksler du mellem praktikophold og teoretisk undervisning på SOPU, København. På praktikpladserne i Københavns Kommune bliver du modtaget af dygtige og kvalificerede praktikvejledere, som hjælper dig igennem praktikperioderne. Du får feedback på dit arbejde og har mulighed for selv at påvirke din uddannelse. Når du er færdiguddannet, har du gode job- og karrieremuligheder som social- og sundhedsassistent i Københavns Kommune. Se mere om at være social- og sundhedsassistentelev i Københavns Kommune på https: www.youtube.com watch?v uHNB5PIlvec&feature youtu.be Som elev skal du have lyst til at arbejde med pleje og omsorg tage ansvar og bruge tid og energi på din uddannelse tage initiativ og være dialogsøgende se løsninger og være fleksibel være god til at lytte, samarbejde og håndtere konflikter have forståelse for pligter, der følger med en elevansættelse, fx have et stabilt fremmøde kunne cykle sikkert i trafikken og generelt have en god fysik være dansk statsborger eller have en opholds- og arbejdstilladelse have bestået grundforløb 2 rettet mod social- og sundhedsassistentuddannelsen eller være uddannet social- og sundhedshjælper Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold samt mulighed for voksenelevløn i henhold til overenskomst indgået med FOA. Efter prøvetiden har du adgang til Københavns Kommunes medarbejderfordele: https: medarbejder.kk.dk artikel medarbejderfordele Uddannelsesstart 12. august 2019 18. november 2019 Hvis du er uddannet social- og sundhedshjælper er uddannelsesstart 5. august 2019 28. oktober 2019 17. februar 2020 Skriv i din ansøgning, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen. Husk at vedhæfte motiveret ansøgning CV grundforløbsbevis eller din uddannelsesplan eller social- og sundhedshjælperbevis eller dokumentation for, hvad du har bestået på sygeplejerskeuddannelsen Vi har 303 elevpladser om året og afholder løbende samtaler. Du kan forvente et svar og evt. en invitation til samtale senest en måned efter, at du har sendt din ansøgning. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Grunduddannelse København på 3530 3935. Hjemmeside www.uddannelse.kk.dk Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 201910Phoenix83fe13a8101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=157984&DepartmentId=20308&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3517143Grunduddannelse København11Ryesgade 202200København NDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent751998KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15798400030-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83fe13a8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=83fe13a8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83fe13a8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83fe13a8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Grunduddannelse København er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg361632818mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330012541Social- og sundhedsassistenter til VikarkorpsetBasic Vil du have frihed til at selv at ønske arbejdstid? Så er du måske vores nye kollega. Sundheds- og Omsorgforvaltningens Vikarkorps har travlt og søger derfor social- og sundhedsassistenter til dag-, aften- og nattevagter. Dit arbejdssted vil være i hjemmeplejen og plejehjemmene i Københavns Kommune. Du er freelanceansat og har friheden til selv at ønske arbejdstid via rådighedskemaer. Vi søger dagvagter i tidsrummet kl. 7.00-17.00 vikarer, der ønsker at arbejde i dagtimerne både hverdage og weekender til plejehjem og hjemmepleje aftenvagter i tidsrummet kl. 13.00-24.00 vikarer (med og uden kørekort ), der ønsker at arbejde i hjemmeplejen nattevagter i tidsrummet kl. 21.00-8.00 Vi lægger vægt på, at du kan udføre en høj faglig kvalitet i pleje-, omsorg- og sygeplejeopgaver har medicinkursus (gerne udvidet) kan udvise stabilitet og fleksibilitet har en positiv tilgang til dit arbejde og er omstillingsparat, når det gælder ændringer i dagligdagen har minimum to års erfaring inden for ældreområdet efter endt uddannelse Tiltrædelse snarest muligt. Har dette vakt din interesse, så send os en ansøgning med alle relevante dokumenter. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Anette Just på 3035 3011. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019
Vil du have frihed til at selv at ønske arbejdstid? Så er du måske vores nye kollega.
 
Sundheds- og Omsorgforvaltningens Vikarkorps har travlt og søger derfor social- og sundhedsassistenter til dag-, aften- og nattevagter.
 
Dit arbejdssted vil være i hjemmeplejen og plejehjemmene i Københavns Kommune. Du er freelanceansat og har friheden til selv at ønske arbejdstid via rådighedskemaer.   
 
Vi søger
  • dagvagter i tidsrummet kl. 7.00-17.00   
  • vikarer, der ønsker at arbejde i dagtimerne både hverdage og weekender til plejehjem og hjemmepleje  
  • aftenvagter i tidsrummet kl. 13.00-24.00  
  • vikarer (med og uden kørekort ), der ønsker at arbejde i hjemmeplejen  
  • nattevagter i tidsrummet kl. 21.00-8.00   
Vi lægger vægt på, at du  
  • kan udføre en høj faglig kvalitet i pleje-, omsorg- og sygeplejeopgaver   
  • har medicinkursus (gerne udvidet)  
  • kan udvise stabilitet og fleksibilitet  
  • har en positiv tilgang til dit arbejde og er omstillingsparat, når det gælder ændringer i dagligdagen  
  • har minimum to års erfaring inden for ældreområdet efter endt uddannelse  
Tiltrædelse snarest muligt.
 
Har dette vakt din interesse, så send os en ansøgning med alle relevante dokumenter.   
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Anette Just på 3035 3011.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019
 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngVikarkorpsKøbenhavn N2019-04-26T17:00:59.3502019-05-26T00:00:00
330018708Social- og sundhedsassistent i aftenvagt til LanggadehusBasic Genopslag Langgadehus Plejecenter er hjem for 72 borgere i alderen 56-99 år. Vi lægger stor vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet med udgangspunkt i den enkeltes behov. Vores værdier i hverdagen er Vi er imødekommende Vi er der for hinanden Vi tager ansvar Vi er nytænkende et hus i bevægelse. Vi søger en kollega, som gerne har erfaring som social- og sundhedsassistent, men det er ikke et krav, da vi tilbyder grundig introduktion, og du vil være sammen med erfarne kollegaer er en habil IT-bruger og har erfaring med at dokumentere, samt behersker dansk i såvel tale som skrift kan reflektere over egen praksis og tilegne sig viden kan arbejde i et team ud fra husets værdier og tage medansvar for helheden, således at man påvirker hinanden positivt og udnytter hinandens kompetencer optimalt er i besiddelse af overblik og rummelighed til professionelt at have kontakt til beboere og pårørende, og som kan justere arbejdet efter beboernes behov med hensyn til tid, sted og fleksibilitet kan arbejde tværfagligt, rehabiliterende og omsorgsfuldt Vi tilbyder En ambitiøs arbejdsplads i forandring, hvor målet er øget livskvalitet for borgerne, arbejdsglæde for medarbejderne og høj faglig kvalitet Et plejecenter, som har implementeret velfærdsteknologi i stort omfang Engagerede kollegaer Træning i arbejdstiden og røgfri arbejdsdag Kurser og efteruddannelse Langgadehus stod færdigbygget i 2011 og er en del af visionen for lokalområdet, hvor et tidligere industriareal er omdannet til en ny levende bydel, hvor mennesker i alle aldre bor, handler, arbejder, går i skole og dyrker deres fritidsinteresser. Langgadehus Plejeboliger er en selvejende institution med stærke arbejdertraditioner, egen bestyrelse og driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Se mere på www.langgadehus.dk. Ansættelsesvilkår Vi ønsker stillingen besat snarest muligt eller efter aftale. Stillingen er på 28 timer om ugen med arbejde i 5-2 rul, både med faste arbejdsdage onsdag-torsdag og hver anden weekend i lige uger. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst. Yderligere information Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Hanne Flintrup på 8256 4911 eller forstander Barbara Lisemose på 2049 1989 for at høre nærmere om stillingen eller for at få en rundvisning på Langgadehus. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV, uddannelsesbevis og autorisations-id. Dette er stillingen du bare skal søge, og vi glæder os til at høre fra dig. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019 Vi afholder samtaler den 13. juni 2019.
Genopslag 
Langgadehus Plejecenter er hjem for 72 borgere i alderen 56-99 år. Vi lægger stor vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet med udgangspunkt i den enkeltes behov.  
 
Vores værdier i hverdagen er 
  • Vi er imødekommende  
  • Vi er der for hinanden  
  • Vi tager ansvar  
Vi er nytænkende – et hus i bevægelse.  
 
Vi søger en kollega, som  
  • gerne har erfaring som social- og sundhedsassistent, men det er ikke et krav, da vi tilbyder grundig introduktion, og du vil være sammen med erfarne kollegaer  
  • er en habil IT-bruger og har erfaring med at dokumentere, samt behersker dansk i såvel tale som skrift  
  • kan reflektere over egen praksis og tilegne sig viden  
  • kan arbejde i et team ud fra husets værdier og tage medansvar for helheden, således at man påvirker hinanden positivt og udnytter hinandens kompetencer optimalt  
  • er i besiddelse af overblik og rummelighed til professionelt at have kontakt til beboere og pårørende, og som kan justere arbejdet efter beboernes behov med hensyn til tid, sted og fleksibilitet  
  • kan arbejde tværfagligt, rehabiliterende og omsorgsfuldt  
Vi tilbyder  
  • En ambitiøs arbejdsplads i forandring, hvor målet er øget livskvalitet for borgerne, arbejdsglæde for medarbejderne og høj faglig kvalitet  
  • Et plejecenter, som har implementeret velfærdsteknologi i stort omfang  
  • Engagerede kollegaer  
  • Træning i arbejdstiden og røgfri arbejdsdag  
  • Kurser og efteruddannelse 
Langgadehus stod færdigbygget i 2011 og er en del af visionen for lokalområdet, hvor et tidligere industriareal er omdannet til en ny levende bydel, hvor mennesker i alle aldre bor, handler, arbejder, går i skole og dyrker deres fritidsinteresser.
 
Langgadehus Plejeboliger er en selvejende institution med stærke arbejdertraditioner, egen bestyrelse og driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Se mere på www.langgadehus.dk.
   
Ansættelsesvilkår
Vi ønsker stillingen besat snarest muligt eller efter aftale.
Stillingen er på 28 timer om ugen med arbejde i 5-2 rul, både med faste arbejdsdage onsdag-torsdag og hver anden weekend i lige uger.  
Løn- og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst.
 
Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Hanne Flintrup på 8256 4911 eller forstander Barbara Lisemose på 2049 1989 for at høre nærmere om stillingen eller for at få en rundvisning på Langgadehus.
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV, uddannelsesbevis og autorisations-id.  
  
Dette er stillingen du bare skal søge, og vi glæder os til at høre fra dig.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019
Vi afholder samtaler den 13. juni 2019.
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLanggadehusValby2019-05-07T14:00:53.1002019-06-10T00:00:00
330018711Verdens bedste social- og sundhedsassistent til Aktivitetscenter MidtpunktetBasic Elsker du at arbejde med ældre mennesker og deres særlige behov? Kan du krydse faggrænser uden at miste din faglige sikkerhed? Har du en engels tålmodighed og en racerkørers drive? Så er du måske vores nye kollega. Aktivitetscentret Midtpunktet søger en ny kollega, der brænder for aktiviteter og har flair for struktur og stærke sygeplejefaglige kompetencer. Et hus med stærk faglighed og hvor verden godt må være skæv I Midtpunktet er vores vigtigste mål, at alle vores medlemmer føler sig velkomne og som en del af fællesskabet. Som medarbejdere er vi bærende for den stemning, imødekommenhed og hjælpsomhed, som medlemmerne oplever. Derfor lægger vi lige så meget vægt på din personlighed og dine personlige kompetencer, som dine faglige kvalifikationer. Vi leder efter en kollega, som bidrager med positiv energi og er imødekommende, engageret og social af natur. Vi arbejder med begrebet aktivitetsfaglighed som et fagligt hus, hvor vi ser ergoterapi som et vedligeholdende fundament, pædagogik og gruppedynamik som de bærende vægge og 1:1-relationen som toppen af konstruktionen. Det kan være en fordel, at du har erfaring med aktiviteter, stimuli-tilpasning og aktivitetsopbygning, men det er ikke et krav. Vi har, som de eneste i Københavns Kommune, en gruppe borgere med plejebehov på niveau med et plejehjem, og vi tilbyder bad til vores medlemmer. Det stiller krav til, at vi har sygeplejefaglige kompetencer i vores gruppe, så vi kan imødekomme deres behov. Vores nye kollega er… … synlig og teamorienteret, og du formår at formidle din viden til kolleger, pårørende og øvrige samarbejdspartnere på en forståelig, empatisk og berigende måde. Du har flair for struktur og dokumentation, men du får ikke din energi ved at sidde med administrative opgaver eller foran en computer. Vores primære opgave er at være sammen med vores medlemmer i hverdagen ikke på kontoret. Sammen med de øvrige assistenter i gruppen vil du have ansvar for medicin, dokumentation, sonde og andre opgaver af specifik sygeplejefaglig karakter dog primært på de 2-3 dage, du er i plejen. Nogle af dine værdier er, at du tænker helhed, kan tage ansvar og er selvigangsættende arbejder selvstændig, men i samspil med det øvrige team er iderig og tør tænke nyt og ud af den faglige boks Kvadratisk, praktisk Midtpunktet! Vi har et fast aktivitetsprogram, som opdateres efter årstider, medlemmernes ønsker, og som tilrettelægges i forskellige målrettede grupper og åbne aktiviteter. Derudover står vi også for at planlægge, koordinere, og sammen med resten af huset, at afvikle kulturelle traditioner og arrangementer som Distortion, Sankt Hans, Bluesfestival, høst- og forårsfester, fastelavn mv. De daglige opgaver er delt op, så alle medarbejdere, uanset uddannelse, har 2-3 ugentlige dage med ansvar for plejeopgaver, dokumentation, telefoner og administrative og praktiske opgaver (ADL-dage). De øvrige dage har du ansvar for aktiviteter og socialt nærvær med beboerne. Dokumentation og handleplaner er en del af hverdagen. Du skal derfor kunne tale og skrive dansk på højt niveau, kunne IT på solidt brugerniveau og må gerne have erfaring med vores journalsystem CURA. Stillingen er på 32 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt i 2019. Du arbejder primært i dagvagt, men skal forvente aftenvagter ved fester og lignende hen over hele året evt. også i enkelte weekender. Midtpunktet ligger på Plejecentret Sølund i hjertet af København. Sølund er et af Københavns Kommunes profilplejehjem med speciale i musik. Ved ansættelse forpligter du dig dermed til at arbejde med musikken i hverdagen. Vi er et aktivitetscenter, der skaber en indholdsrig og meningsfuld hverdag for 18 hjemmeboende borgere og 150 beboere på Sølund. Mere information Har du spørgsmål, kan du kontakte afdelingsleder Rikke Jensen 2484 8651. Du kan også se mere om os på Sølunds hjemmeside https: soelund.kk.dk eller vores facebookside https: www.facebook.com Plejecentretsoelund . Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019 Ansættelsessamtaler foregår tirsdag den 28. maj 2019.
Elsker du at arbejde med ældre mennesker og deres særlige behov?  
Kan du krydse faggrænser uden at miste din faglige sikkerhed?  
Har du en engels tålmodighed og en racerkørers drive?  
 
Så er du måske vores nye kollega.
 
Aktivitetscentret Midtpunktet søger en ny kollega, der brænder for aktiviteter og har flair for struktur og stærke sygeplejefaglige kompetencer.  
 
Et hus med stærk faglighed og hvor verden godt må være skæv  
I Midtpunktet er vores vigtigste mål, at alle vores medlemmer føler sig velkomne og som en del af fællesskabet. Som medarbejdere er vi bærende for den stemning, imødekommenhed og hjælpsomhed, som medlemmerne oplever. Derfor lægger vi lige så meget vægt på din personlighed og dine personlige kompetencer, som dine faglige kvalifikationer. Vi leder efter en kollega, som bidrager med positiv energi og er imødekommende, engageret og social af natur.  
 
Vi arbejder med begrebet aktivitetsfaglighed som et fagligt hus, hvor vi ser ergoterapi som et vedligeholdende fundament, pædagogik og gruppedynamik som de bærende vægge og 1:1-relationen som toppen af konstruktionen. Det kan være en fordel, at du har erfaring med aktiviteter, stimuli-tilpasning og aktivitetsopbygning, men det er ikke et krav.  
 
Vi har, som de eneste i Københavns Kommune, en gruppe borgere med plejebehov på niveau med et plejehjem, og vi tilbyder bad til vores medlemmer. Det stiller krav til, at vi har sygeplejefaglige kompetencer i vores gruppe, så vi kan imødekomme deres behov.  
 
Vores nye kollega er…  
… synlig og teamorienteret, og du formår at formidle din viden til kolleger, pårørende og øvrige samarbejdspartnere på en forståelig, empatisk og berigende måde. Du har flair for struktur og dokumentation, men du får ikke din energi ved at sidde med administrative opgaver eller foran en computer. Vores primære opgave er at være sammen med vores medlemmer i hverdagen – ikke på kontoret. Sammen med de øvrige assistenter i gruppen vil du have ansvar for medicin, dokumentation, sonde og andre opgaver af specifik sygeplejefaglig karakter – dog primært på de 2-3 dage, du er i plejen.  
 
Nogle af dine værdier er, at du
  • tænker helhed, kan tage ansvar og er selvigangsættende  
  • arbejder selvstændig, men i samspil med det øvrige team  
  • er iderig og tør tænke nyt og ud af den faglige boks  
Kvadratisk, praktisk – Midtpunktet!  
Vi har et fast aktivitetsprogram, som opdateres efter årstider, medlemmernes ønsker, og som tilrettelægges i forskellige målrettede grupper og åbne aktiviteter. Derudover står vi også for at planlægge, koordinere, og sammen med resten af huset, at afvikle kulturelle traditioner og arrangementer som Distortion, Sankt Hans, Bluesfestival, høst- og forårsfester, fastelavn mv. De daglige opgaver er delt op, så alle medarbejdere, uanset uddannelse, har 2-3 ugentlige dage med ansvar for plejeopgaver, dokumentation, telefoner og administrative og praktiske opgaver (ADL-dage). De øvrige dage har du ansvar for aktiviteter og socialt nærvær med beboerne.  
 
Dokumentation og handleplaner er en del af hverdagen. Du skal derfor kunne tale og skrive dansk på højt niveau, kunne IT på solidt brugerniveau og må gerne have erfaring med vores journalsystem CURA. 
 
Stillingen er på 32 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt i 2019. Du arbejder primært i dagvagt, men skal forvente aftenvagter ved fester og lignende hen over hele året – evt. også i enkelte weekender.  
 
Midtpunktet ligger på Plejecentret Sølund i hjertet af København.  
Sølund er et af Københavns Kommunes profilplejehjem med speciale i musik. Ved ansættelse forpligter du dig dermed til at arbejde med musikken i hverdagen. Vi er et aktivitetscenter, der skaber en indholdsrig og meningsfuld hverdag for 18 hjemmeboende borgere og 150 beboere på Sølund.  
 
Mere information
Har du spørgsmål, kan du kontakte afdelingsleder Rikke Jensen 2484 8651.  
 
Du kan også se mere om os på Sølunds hjemmeside https://soelund.kk.dk/ eller vores facebookside https://www.facebook.com/Plejecentretsoelund/.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019
Ansættelsessamtaler foregår tirsdag den 28. maj 2019. 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAktivitetscenter MidtpunktetKøbenhavn N2019-05-07T14:01:05.9272019-05-26T00:00:00
330021548Social- og sundhedsassistenter til nattevagt på Kastanjehusene - ikke et helt almindeligt plejehjemBasic Genopslag Kastanjehusene er et hus i udvikling, og vi er optaget af faglighed og det gode samarbejde. Lyder det som noget for dig? Så læs mere her. Din arbejdstid bliver 31 timer om ugen. I løbet af 14 dage har du syv nattevagter og en dagvagt, men vi er åbne for en anden fordeling, så længe der både indgår dag- og nattevagter. Vi er i fuld gang med at skabe en arbejdsplads, hvor det er trygt at være beboer, nemt at være medarbejder og svært at lave fejl. Vi har borgeren i centrum og arbejder med borgerinddragelse i forhold til aktiviteter, klippekortsordning og kost i samarbejde med Meyers Madhus. Vi ønsker en kultur, hvor tillid og arbejdsmiljø er et nøgleord, og hvor vi tager ansvar for borgerne og personalet. Vi arbejder med trivsel og arbejdsglæde, og vi har bl.a. indført træning i arbejdstiden. Vi søger kolleger, som har lyst til at være en afgørende del af denne proces og kan se sig selv i et hus, hvor den enkelte medarbejder har indflydelse på at gøre Kastanjehusene til en attraktiv arbejdsplads, og hvor ret og pligt følges ad. Vi søger dig, som brænder for ældreområdet og for udvikling af sygeplejen på et plejehjem er social- og sundhedsassistent, gerne med erfaring har erfaring med arbejdet med kvalitetsarbejde og har mod på at være ansvarlig for at sikre kvaliteten i plejen i forhold til specifikke indsatser kan formidle, inddrage og medvirke til den meningsdannende proces har overblik, kan bevare roen, holde fast i den røde tråd og have blik for vores målsætninger ved, at det at være i den offentlige sektor byder på mange forandringer, der skal bringes i spil i samarbejde med alle medarbejdere er fortrolig med elektronisk journal og er optaget af den sygeplejefaglige dokumentation og at sikre sammenhængende forløb både eksterne og internt kan varetage de sygeplejefaglige opgaver i Kastanjehusene i henhold til indsatskatalog for sygepleje i Københavns Kommune Vi tilbyder en arbejdsplads, som har beboeren i centrum og rammer omsorgen for den enkelte ind i arbejdet med kerneopgaven har fokus på tillid, ansvarlighed, respekt, kvalitet, omsorg og samarbejde har tæt samarbejde på tværs af afdelinger og faggrupper har engagerede og dygtige medarbejdere, der brænder for arbejdet med ældre er i udvikling, og hvor man har gode muligheder for at have indflydelse på indhold og arbejdsgange har medarbejdere, der alle tager ansvar, og hvor der er tilfredshed hos beboerne Om os Kastanjehusene er beliggende i De Gamles By. Plejehjemmet består af 91 plejeboliger, fordelt på tre huse og ni etager. Hver etage rummer mellem ni og 11 beboere. Personalegruppen består af social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, pædagoger, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, fysioterapeut, ergoterapeut, rengøringsmedarbejdere, serviceteam, aktivitetsmedarbejdere og en administration. Vi har egen fysioterapi med træningsredskaber, aktivitetscenter, bus til ture ud af huset, og omsorgstandplejen er beliggende på området. Der er rig mulighed for udendørsaktiviteter med beboerne i form af haver, terrasser, orangeri, kirke, dyr og meget mere. Vi er uddannelsessted for social- og sundhedselever og sygeplejerskestuderende. Ansættelsesforhold Stillingen er på 31 timer om ugen i skiftende natte- og dagvagter. Tiltrædelse den 1. juni 2019 eller efter aftale. Mere information Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Ninette Hansen på 2135 0619. Læs mere om os på vores hjemmeside: https: plejecentretkastanjehusene.kk.dk . Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019
Genopslag
 
Kastanjehusene er et hus i udvikling, og vi er optaget af faglighed og det gode samarbejde. Lyder det som noget for dig? Så læs mere her.   
 
Din arbejdstid bliver 31 timer om ugen. I løbet af 14 dage har du syv nattevagter og en dagvagt, men vi er åbne for en anden fordeling, så længe der både indgår dag- og nattevagter.
 
Vi er i fuld gang med at skabe en arbejdsplads, hvor det er trygt at være beboer, nemt at være medarbejder og svært at lave fejl. Vi har borgeren i centrum og arbejder med borgerinddragelse i forhold til aktiviteter, klippekortsordning og kost i samarbejde med Meyers Madhus. Vi ønsker en kultur, hvor tillid og arbejdsmiljø er et nøgleord, og hvor vi tager ansvar for borgerne og personalet. Vi arbejder med trivsel og arbejdsglæde, og vi har bl.a. indført træning i arbejdstiden.  
 
Vi søger kolleger, som har lyst til at være en afgørende del af denne proces og kan se sig selv i et hus, hvor den enkelte medarbejder har indflydelse på at gøre Kastanjehusene til en attraktiv arbejdsplads, og hvor ret og pligt følges ad.  
 
Vi søger dig, som
  • brænder for ældreområdet og for udvikling af sygeplejen på et plejehjem  
  • er social- og sundhedsassistent, gerne med erfaring  
  • har erfaring med arbejdet med kvalitetsarbejde og har mod på at være ansvarlig for at sikre kvaliteten i plejen i forhold til specifikke indsatser  
  • kan formidle, inddrage og medvirke til den meningsdannende proces  
  • har overblik, kan bevare roen, holde fast i den røde tråd og have blik for vores målsætninger
  • ved, at det at være i den offentlige sektor byder på mange forandringer, der skal bringes i spil i samarbejde med alle medarbejdere  
  • er fortrolig med elektronisk journal og er optaget af den sygeplejefaglige dokumentation og at sikre sammenhængende forløb både eksterne og internt
  • kan varetage de sygeplejefaglige opgaver i Kastanjehusene i henhold til indsatskatalog for sygepleje i Københavns Kommune 
Vi tilbyder en arbejdsplads, som
  • har beboeren i centrum og rammer omsorgen for den enkelte ind i arbejdet med kerneopgaven
  • har fokus på tillid, ansvarlighed, respekt, kvalitet, omsorg og samarbejde  
  • har tæt samarbejde på tværs af afdelinger og faggrupper  
  • har engagerede og dygtige medarbejdere, der brænder for arbejdet med ældre  
  • er i udvikling, og hvor man har gode muligheder for at have indflydelse på indhold og arbejdsgange  
  • har medarbejdere, der alle tager ansvar, og hvor der er tilfredshed hos beboerne
Om os
Kastanjehusene er beliggende i De Gamles By. Plejehjemmet består af 91 plejeboliger, fordelt på tre huse og ni etager. Hver etage rummer mellem ni og 11 beboere.
 
Personalegruppen består af social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, pædagoger, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, fysioterapeut, ergoterapeut, rengøringsmedarbejdere, serviceteam, aktivitetsmedarbejdere og en administration. Vi har egen fysioterapi med træningsredskaber, aktivitetscenter, bus til ture ud af huset, og omsorgstandplejen er beliggende på området.
 
Der er rig mulighed for udendørsaktiviteter med beboerne i form af haver, terrasser, orangeri, kirke, dyr og meget mere. Vi er uddannelsessted for social- og sundhedselever og sygeplejerskestuderende.   
 
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 31 timer om ugen i skiftende natte- og dagvagter.
 
Tiltrædelse den 1. juni 2019 eller efter aftale.  
 
Mere information
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Ninette Hansen på 2135 0619.  
 
Læs mere om os på vores hjemmeside: https://plejecentretkastanjehusene.kk.dk/.

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKastanjehuseneKøbenhavn N2019-05-10T12:01:13.3302019-05-26T00:00:00
330022249Social- og sundhedsassistent/social- og sundhedshjælper til aftenvagt på plejehjemmet SkjulhøjgårdBasic Vi søger en dygtig ny medarbejder med tiltrædelse den 1. juni 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 21 timer ugentligt. Rul: 5-2 ulige uger, til en lille afdeling med 12 beboere. Mødetider aftales med dig i tidsrummet kl. 15-23, så det eventuelt kan harmonere med et studieliv. Der er rig mulighed for at supplere med ekstratimer. Overskriften på vores fælles værdier: Her er rart at bo, at arbejde og at besøge. Vi søger Social- og sundhedsassistent social-og sundhedshjælper til aftenvagt 21 timer ugentligt. Du skal kunne levere faglig kvalitet i pleje og omsorg til borgerne og støtte borgerne i at kunne mestre sin egen hverdag mest muligt og fortsætte det liv, som man hidtil har levet. På Skjulhøjgård har 40 beboere deres hjem i hver deres toværelses lejlighed fordelt på tre etager. Den ledige stilling er på en etage, hvor der bor 12 beboere, og hvor du vil være sammen med anden dygtig kollega, som møder kl. 15-23. Vi forventer Du vil bidrage aktivt til vores gode arbejdsplads, hvor trivsel og det gode samarbejde er i højsæde. Du kan arbejde selvstændigt og kreativt. Du kan tage ansvar og arbejde for udvikling og skal med din faglige viden og erfaring sikre at beboernes behov og ressourcer bliver løst og brugt. Det vil være et stort plus, hvis du har særlige kompetencer inden for områderne: demens, CURA, rehabilitering. Vi forventer, at du er personligt moden og vil tage aktivt del i husets værdier og har vilje og lyst til at bidrage således, at hverdagen på Skjulhøjgård fortsat er velfungerende og et godt sted at bo, at arbejde og besøge. Om os Skjulhøjgård er et lille attraktivt plejecenter beliggende centralt i Vanløse på Ålekistevej. Plejecentret har indenfor de sidste år gennemgået en omfattende renovering og nybygning med eget produktionskøkken og fremstår som en moderne og attraktiv arbejdsplads, hvor beboerne er i centrum og hvor der værnes om værdierne respekt, ansvarlighed og loyalitet. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Er du interesseret? Har du brug for flere oplysninger, kan du kontakte afdelingsleder Birgit Høgsbo på 3876 0082 eller teamleder Jannie Røge på 3876 0084. Skriv en motiveret ansøgning med relevante data, og hvor du tydeliggør, hvorfor det netop er dig, vi skal ansætte. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
Vi søger en dygtig ny medarbejder med tiltrædelse den 1. juni 2019 eller snarest derefter.   
 
Stillingen er på 21 timer ugentligt. Rul: 5-2 ulige uger, til en lille afdeling med 12 beboere. Mødetider aftales med dig i tidsrummet kl. 15-23, så det eventuelt kan harmonere med et studieliv. Der er rig mulighed for at supplere med ekstratimer.  
 
Overskriften på vores fælles værdier: Her er rart at bo, at arbejde og at besøge.   
 
Vi søger  
Social- og sundhedsassistent/social-og sundhedshjælper til aftenvagt 21 timer ugentligt. Du skal kunne levere faglig kvalitet i pleje og omsorg til borgerne og støtte borgerne i at kunne mestre sin egen hverdag mest muligt og fortsætte det liv, som man hidtil har levet.  
 
På Skjulhøjgård har 40 beboere deres hjem i hver deres toværelses lejlighed fordelt på tre etager. Den ledige stilling er på en etage, hvor der bor 12 beboere, og hvor du vil være sammen med anden dygtig kollega, som møder kl. 15-23.        
 
Vi forventer
Du vil bidrage aktivt til vores gode arbejdsplads, hvor trivsel og det gode samarbejde er i højsæde. Du kan arbejde selvstændigt og kreativt. Du kan tage ansvar og arbejde for udvikling og skal med din faglige viden og erfaring sikre at beboernes behov og ressourcer bliver løst og brugt. Det vil være et stort plus, hvis du har særlige kompetencer inden for områderne: demens, CURA, rehabilitering.   
 
Vi forventer, at du er personligt moden og vil tage aktivt del i husets værdier og har vilje og lyst til at bidrage således, at hverdagen på Skjulhøjgård fortsat er velfungerende og et godt sted at bo, at arbejde og besøge.  
 
Om os  
Skjulhøjgård er et lille attraktivt plejecenter beliggende centralt i Vanløse på Ålekistevej. Plejecentret har indenfor de sidste år gennemgået en omfattende renovering og nybygning med eget produktionskøkken og fremstår som en moderne og attraktiv arbejdsplads, hvor beboerne er i centrum og hvor der værnes om værdierne respekt, ansvarlighed og loyalitet.   
 
Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.  
 
Er du interesseret?  
Har du brug for flere oplysninger, kan du kontakte afdelingsleder Birgit Høgsbo på 3876 0082 eller teamleder Jannie Røge på 3876 0084.      
 
Skriv en motiveret ansøgning med relevante data, og hvor du tydeliggør, hvorfor det netop er dig, vi skal ansætte.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSkjulhøjgård Plejen - NattevagterVanløse2019-05-10T18:03:15.6572019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistenter til Vikarkorpset

Vikarkorps

København N
Vil du have frihed til at selv at ønske arbejdstid? Så er du måske vores nye kollega. Sundheds- og Omsorgforvaltningens Vikarkorps har travlt og søger derfor social- og sundhedsassistenter til dag-, aften- og nattevagter. Dit arbejdssted vil være i ...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Social- og sundhedsassistent i aftenvagt til Langgadehus

Langgadehus

Valby
Genopslag Langgadehus Plejecenter er hjem for 72 borgere i alderen 56-99 år. Vi lægger stor vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet med udgangspunkt i den enkeltes behov. Vores værdier i hverdagen er Vi er imødekommende Vi er der...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Verdens bedste social- og sundhedsassistent til Aktivitetscenter Midtpunktet

Aktivitetscenter Midtpunktet

København N
Elsker du at arbejde med ældre mennesker og deres særlige behov? Kan du krydse faggrænser uden at miste din faglige sikkerhed? Har du en engels tålmodighed og en racerkørers drive? Så er du måske vores nye kollega. Aktivitetscentret Midtpunktet søge...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Social- og sundhedsassistenter til nattevagt på Kastanjehusene - ikke et helt almindeligt plejehjem

Kastanjehusene

København N
Genopslag Kastanjehusene er et hus i udvikling, og vi er optaget af faglighed og det gode samarbejde. Lyder det som noget for dig? Så læs mere her. Din arbejdstid bliver 31 timer om ugen. I løbet af 14 dage har du syv nattevagter og en dagvagt, men ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Social- og sundhedsassistent/social- og sundhedshjælper til aftenvagt på plejehjemmet Skjulhøjgård

Skjulhøjgård Plejen - Nattevagter

Vanløse
Vi søger en dygtig ny medarbejder med tiltrædelse den 1. juni 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 21 timer ugentligt. Rul: 5-2 ulige uger, til en lille afdeling med 12 beboere. Mødetider aftales med dig i tidsrummet kl. 15-23, så det event...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019