Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistentelever til Kolding og Fredericia kommune

Fredericia Kommune og Kolding Kommune søger engagerede og dygtige social- og sundhedsassistentelever, som vil være med til at gøre en forskel for vores borgere.

SSA-uddannelsen varer op til 2 år, 9 måneder og 3 uger.

Hvis du søger ind på baggrund af Grundforløb 2 er startdato den 20. januar 2020. Husk du skal sende dit udfyldte kompetencehjulet fra grundforløb 2 med i din ansøgning.

Ansøgere med SSH-uddannelse har startdato den 27. juli 2020.

Med denne uddannelse vil du blive udfordret på at yde professionel helhedsorienteret sygepleje og rehabilitering i samarbejde med borgere og patienter med grundlæggende behov i et tværprofessionelt og tværsektorielt samarbejde i det nære og det sammenhængende sundhedsvæsen.

Efterfølgende er der muligheder for at læse videre på professionsbacheloruddannelser som eksempelvis sygeplejerske eller fysioterapeut.

Adgangskrav

For at du kan blive ansat på hovedforløbet:

  • Skal du have bestået Grundforløb 2 SSA og/eller Social- og sundhedshjælperuddannelsen
  • Du skal have bestået Dansk på D-niveau og Naturfag på E-niveau  
  • Du skal have bevis for brandbekæmpelseskursus på 3 timer
  • Du skal have førstehjælpsbevis på mellemniveau på 12 timer.

Vi forventer, at du

  • har masser af gå på mod, og stor lyst til at lære nye ting
  • er mødestabil
  • viser, du har lyst til at arbejde med mennesker
  • er selvstændig og fyldt med positiv energi
  • deltager aktivt i eget uddannelsesforløb
  • udvikler evnen til at reflektere over det du møder i hverdagen
  • er imødekommende, serviceminded, har empati og situationsfornemmelse
  • besidder en vis portion robusthed.

Arbejdstider og transport

I praktikken vil du have vagter dag, aften og evt. nat samt i weekender og på helligdage.

Du skal selv kunne transportere dig til praktikstederne – også der, hvor offentlig transport ikke rækker.

Vi tilbyder

  • En spændende uddannelse, der veksler mellem teori og praktik
  • Praktikplads i alle tre praktikforløb
  • En praktikvejleder, der planlægger praktikforløbet sammen med dig samt praktikansvarlige
  • Godtgørelse af transportudgifter i skoleperioder, hvis du har over 10 km til skolen
  • Løn under hele uddannelsen
  • Afvikling af ferie ifølge uddannelsens turnusplan.

Godskrivning af skoleundervisning

Hvis du opfylder kriterierne, skal du godskrives for dele af skoleundervisningen.

Det er derfor vigtigt, at du vedhæfter bevis for samtlige uddannelser, du har (fra folkeskolen og frem).

Godskrivning af praktikken

Hvis du opfylder kriterierne, skal du godskrives for dele af praktikken og

”Arbejdsgivererklæring mhp. godskrivning af praktik på SSA uddannelsen” skal udfyldes og vedhæftes din ansøgning. Blanketten finder du nedenfor under afsnittet: Send ansøgning online.

Læs mere på www.sosufvh.dk

Voksenelevløn

Hvis du er fyldt 25 år inden uddannelsens start, og opfylder kriterierne for at få voksenelevløn kan du søge voksenelevløn (pt. kr. 20.233,86).

”Arbejdsgiver erklæring mhp. voksenelevløn” skal udfyldes og vedhæftes din ansøgning. Blanketten finder du nedenfor under afsnittet: Send ansøgning online.

Kommunerne opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder eller etnisk baggrund.

I forbindelse med ansættelse vil kommunerne stille krav om en straffeattest.

Vil du vide mere

Ønsker du yderligere oplysninger, kan du læse mere på Social- og Sundhedsskolens hjemmeside www.sosufvh.dk

Du kan også kontakte den ønskede kommune:

Fredericia Kommune

Uddannelseskonsulent Birgitte Rud, tlf.: 2280 0468 / 7210 5666

Mail: grunduddannelser@fredericia.dk

Hjemmeside: www.fredericia.dk

Kolding Kommune

Leder af Uddannelse og HR Dorte Jørgensen, tlf.: 7979 7221

Mail: dojo@kolding.dk

Hjemmeside: www.kolding.dk
 

Send ansøgning online 

Husk at have disse dokumenter klar inden du udfylder og sender din ansøgning online:

  • Samtlige uddannelsesbeviser (fra folkeskolen og frem)
  • Dokumentation for evt. erhvervserfaring (ansættelsesbevis, seneste lønseddel)

Hvis aktuelt:

Vi kan kun modtage Word eller PDF filer.

Svar vedrørende afgørelse vil ske: 2. december 2019.

Ansøgningsfrist: 6. november 2019.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330104786Phoenix-39adccb012019-10-10T16:02:52.503Social- og sundhedsassistentelever til Kolding og Fredericia kommune

Fredericia Kommune og Kolding Kommune søger engagerede og dygtige social- og sundhedsassistentelever, som vil være med til at gøre en forskel for vores borgere.

SSA-uddannelsen varer op til 2 år, 9 måneder og 3 uger.

Hvis du søger ind på baggrund af Grundforløb 2 er startdato den 20. januar 2020. Husk du skal sende dit udfyldte kompetencehjulet fra grundforløb 2 med i din ansøgning.

Ansøgere med SSH-uddannelse har startdato den 27. juli 2020.

Med denne uddannelse vil du blive udfordret på at yde professionel helhedsorienteret sygepleje og rehabilitering i samarbejde med borgere og patienter med grundlæggende behov i et tværprofessionelt og tværsektorielt samarbejde i det nære og det sammenhængende sundhedsvæsen.

Efterfølgende er der muligheder for at læse videre på professionsbacheloruddannelser som eksempelvis sygeplejerske eller fysioterapeut.

Adgangskrav

For at du kan blive ansat på hovedforløbet:

  • Skal du have bestået Grundforløb 2 SSA og/eller Social- og sundhedshjælperuddannelsen
  • Du skal have bestået Dansk på D-niveau og Naturfag på E-niveau  
  • Du skal have bevis for brandbekæmpelseskursus på 3 timer
  • Du skal have førstehjælpsbevis på mellemniveau på 12 timer.

Vi forventer, at du

  • har masser af gå på mod, og stor lyst til at lære nye ting
  • er mødestabil
  • viser, du har lyst til at arbejde med mennesker
  • er selvstændig og fyldt med positiv energi
  • deltager aktivt i eget uddannelsesforløb
  • udvikler evnen til at reflektere over det du møder i hverdagen
  • er imødekommende, serviceminded, har empati og situationsfornemmelse
  • besidder en vis portion robusthed.

Arbejdstider og transport

I praktikken vil du have vagter dag, aften og evt. nat samt i weekender og på helligdage.

Du skal selv kunne transportere dig til praktikstederne – også der, hvor offentlig transport ikke rækker.

Vi tilbyder

  • En spændende uddannelse, der veksler mellem teori og praktik
  • Praktikplads i alle tre praktikforløb
  • En praktikvejleder, der planlægger praktikforløbet sammen med dig samt praktikansvarlige
  • Godtgørelse af transportudgifter i skoleperioder, hvis du har over 10 km til skolen
  • Løn under hele uddannelsen
  • Afvikling af ferie ifølge uddannelsens turnusplan.

Godskrivning af skoleundervisning

Hvis du opfylder kriterierne, skal du godskrives for dele af skoleundervisningen.

Det er derfor vigtigt, at du vedhæfter bevis for samtlige uddannelser, du har (fra folkeskolen og frem).

Godskrivning af praktikken

Hvis du opfylder kriterierne, skal du godskrives for dele af praktikken og

”Arbejdsgivererklæring mhp. godskrivning af praktik på SSA uddannelsen” skal udfyldes og vedhæftes din ansøgning. Blanketten finder du nedenfor under afsnittet: Send ansøgning online.

Læs mere på www.sosufvh.dk

Voksenelevløn

Hvis du er fyldt 25 år inden uddannelsens start, og opfylder kriterierne for at få voksenelevløn kan du søge voksenelevløn (pt. kr. 20.233,86).

”Arbejdsgiver erklæring mhp. voksenelevløn” skal udfyldes og vedhæftes din ansøgning. Blanketten finder du nedenfor under afsnittet: Send ansøgning online.

Kommunerne opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder eller etnisk baggrund.

I forbindelse med ansættelse vil kommunerne stille krav om en straffeattest.

Vil du vide mere

Ønsker du yderligere oplysninger, kan du læse mere på Social- og Sundhedsskolens hjemmeside www.sosufvh.dk

Du kan også kontakte den ønskede kommune:

Fredericia Kommune

Uddannelseskonsulent Birgitte Rud, tlf.: 2280 0468 / 7210 5666

Mail: grunduddannelser@fredericia.dk

Hjemmeside: www.fredericia.dk

Kolding Kommune

Leder af Uddannelse og HR Dorte Jørgensen, tlf.: 7979 7221

Mail: dojo@kolding.dk

Hjemmeside: www.kolding.dk
 

Send ansøgning online 

Husk at have disse dokumenter klar inden du udfylder og sender din ansøgning online:

  • Samtlige uddannelsesbeviser (fra folkeskolen og frem)
  • Dokumentation for evt. erhvervserfaring (ansættelsesbevis, seneste lønseddel)

Hvis aktuelt:

Vi kan kun modtage Word eller PDF filer.

Svar vedrørende afgørelse vil ske: 2. december 2019.

Ansøgningsfrist: 6. november 2019.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

2019-11-07T00:50:48.827 Fredericia Kommune og Kolding Kommune søger engagerede og dygtige social- og sundhedsassistentelever, som vil være med til at gøre en forskel for vores borgere. SSA-uddannelsen varer op til 2 år, 9 måneder og 3 uger. Hvis du søger ind på baggrund af Grundforløb 2 er startdato den 20. januar 2020. Husk du skal sende dit udfyldte kompetencehjulet fra grundforløb 2 med i din ansøgning. Ansøgere med SSH-uddannelse har startdato den 27. juli 2020. Med denne uddannelse vil du blive udfordret på at yde professionel helhedsorienteret sygepleje og rehabilitering i samarbejde med borgere og patienter med grundlæggende behov i et tværprofessionelt og tværsektorielt samarbejde i det nære og det sammenhængende sundhedsvæsen. Efterfølgende er der muligheder for at læse videre på professionsbacheloruddannelser som eksempelvis sygeplejerske eller fysioterapeut. Adgangskrav For at du kan blive ansat på hovedforløbet: Skal du have bestået Grundforløb 2 SSA og eller Social- og sundhedshjælperuddannelsen Du skal have bestået Dansk på D-niveau og Naturfag på E-niveau Du skal have bevis for brandbekæmpelseskursus på 3 timer Du skal have førstehjælpsbevis på mellemniveau på 12 timer. Vi forventer, at du har masser af gå på mod, og stor lyst til at lære nye ting er mødestabil viser, du har lyst til at arbejde med mennesker er selvstændig og fyldt med positiv energi deltager aktivt i eget uddannelsesforløb udvikler evnen til at reflektere over det du møder i hverdagen er imødekommende, serviceminded, har empati og situationsfornemmelse besidder en vis portion robusthed. Arbejdstider og transport I praktikken vil du have vagter dag, aften og evt. nat samt i weekender og på helligdage. Du skal selv kunne transportere dig til praktikstederne også der, hvor offentlig transport ikke rækker. Vi tilbyder En spændende uddannelse, der veksler mellem teori og praktik Praktikplads i alle tre praktikforløb En praktikvejleder, der planlægger praktikforløbet sammen med dig samt praktikansvarlige Godtgørelse af transportudgifter i skoleperioder, hvis du har over 10 km til skolen Løn under hele uddannelsen Afvikling af ferie ifølge uddannelsens turnusplan. Godskrivning af skoleundervisning Hvis du opfylder kriterierne, skal du godskrives for dele af skoleundervisningen. Det er derfor vigtigt, at du vedhæfter bevis for samtlige uddannelser, du har (fra folkeskolen og frem). Godskrivning af praktikken Hvis du opfylder kriterierne, skal du godskrives for dele af praktikken og Arbejdsgivererklæring mhp. godskrivning af praktik på SSA uddannelsen skal udfyldes og vedhæftes din ansøgning. Blanketten finder du nedenfor under afsnittet: Send ansøgning online. Læs mere på www.sosufvh.dk Voksenelevløn Hvis du er fyldt 25 år inden uddannelsens start, og opfylder kriterierne for at få voksenelevløn kan du søge voksenelevløn (pt. kr. 20.233,86). Arbejdsgiver erklæring mhp. voksenelevløn skal udfyldes og vedhæftes din ansøgning. Blanketten finder du nedenfor under afsnittet: Send ansøgning online. Kommunerne opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder eller etnisk baggrund. I forbindelse med ansættelse vil kommunerne stille krav om en straffeattest. Vil du vide mere Ønsker du yderligere oplysninger, kan du læse mere på Social- og Sundhedsskolens hjemmeside www.sosufvh.dk Du kan også kontakte den ønskede kommune: Fredericia Kommune Uddannelseskonsulent Birgitte Rud, tlf.: 2280 0468 7210 5666 Mail: grunduddannelser@fredericia.dk Hjemmeside: www.fredericia.dk Kolding Kommune Leder af Uddannelse og HR Dorte Jørgensen, tlf.: 7979 7221 Mail: dojo@kolding.dk Hjemmeside: www.kolding.dk Send ansøgning online Husk at have disse dokumenter klar inden du udfylder og sender din ansøgning online: Samtlige uddannelsesbeviser (fra folkeskolen og frem) Dokumentation for evt. erhvervserfaring (ansættelsesbevis, seneste lønseddel) Hvis aktuelt: Arbejdsgivererklæring mhp. godskrivning af praktik Arbejdsgivererklæring mhp. voksenelevløn Vi kan kun modtage Word eller PDF filer. Svar vedrørende afgørelse vil ske: 2. december 2019. Ansøgningsfrist: 6. november 2019. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenix39adccb0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-06T00:00:0000000EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3628773Senior- og Sundhedsforvaltningen11Domhusgade 226000KoldingDKDanmarkORS/39adccb0_logo.pngORS/Small/39adccb0_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent837234KoldingMinimum14551700010-10-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39adccb0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=39adccb0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39adccb0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39adccb0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSocial- og sundhedsassistentelever til Kolding og Fredericia kommune1Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed363093548dojo@kolding.dkDanmarkDanmark330118129Socialpsykiatrifaglig medarbejder til barselsvikariat på TinghøjBasic Vi søger en barselsvikar fra 1. januar 2020. Om jobbet Som ansat på Kirkevej på Tinghøj er din opgave, at skabe udvikling hos psykisk syge mennesker, så de bliver i stand til at forfølge deres drømme og håb. Indsatsen foregår i et tværfagligt samarbejde med kompetente kolleger og ofte lykkes det at skabe så meget udvikling hos beboerne, at de bliver i stand til at flytte ud fra Kirkevej og leve et mere selvstændigt liv uden døgnstøtte. Beboerne på Kirkevej er ramt af svære psykosociale problemstillinger og for at hjælpe dem, må man kunne se mennesket bag og forstå deres problemstillinger på baggrund af det liv og de oplevelser, beboerne har haft. Vi giver omsorg og nærvær til forpinte beboere. Vi arbejder med at øge beboernes mestring og forståelse af deres indre liv ved hjælp af psykoterapeutiske redskaber. Vi arbejder pædagogisk med at finde mening i beboernes hverdag ved at hjælpe dem med at trives i og udvide deres sociale netværk og deltage i meningsfulde aktiviteter. Vi støtter beboerne med ledsagelse og praktisk hjælp til de daglige opgaver, og endelig støtter vi beboerne i at sikre, at deres medicinering er den rigtige og opleves hjælpsom ift. det, som beboeren gerne vil i sit liv. Stillingen er på 37 timer om ugen. Arbejdstiden består af en blanding af dag- og aftenvagter, og weekendvagt i gennemsnit hver 3. weekend. Man skal også være parat til at tage en nattevagt i ny og næ, men det er ikke en fast planlagt del af arbejdstiden. Tiltrædelse 1. januar 2020. Vi forventer af dig Du skal have uddannelse som Social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske. Ansøgere uden nævnte uddannelser kommer ikke i betragtning. Du skal kunne dit fag og specielt have kompetencer ift. at samarbejde med andre mennesker og skabe udvikling. Du skal herunder i særlig grad være nysgerrig på andre mennesker og ønske at forstå dem og deres livssituation. Du skal kunne interessere dig for - og spørge ind til et andet menneske på en måde, så vedkommende føler sig mødt og forstået. Du skal være rummelig og tillidsskabende og kunne møde andre med autenticitet Du skal kunne samarbejde tæt med andre faggrupper om komplekse psykosociale opgaver, og du skal herunder kunne give og modtage konstruktiv feedback Du skal kende og respektere egne og andres grænser og være god til at kommunikere tydeligt og direkte på en omsorgsfuld måde. Du skal kunne handle selvstændigt og bevare roen i pressede situationer. Vi tilbyder dig Mulighed for at arbejde målrettet med udvikling Oplæring i de metoder, vi bruger Et kollegialt, fagligt miljø der prioriterer læring og faglig sparring Erfarne og kompetente kolleger Supervision Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Der indhentes offentlig straffeattest. Flere oplysninger Har du spørgsmål vedr.stillingen, kan du kontakte afd.leder Peter Saaby, tlf. 23 38 34 50. Ansøgningsfrist 24. november 2019 Ansættelsessamtaler Torsdag d. 28. november 2019 Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Vi søger en barselsvikar fra 1. januar 2020.
 

Om jobbet
Som ansat på Kirkevej på Tinghøj er din opgave, at skabe udvikling hos psykisk syge mennesker, så de bliver i stand til at forfølge deres drømme og håb.
Indsatsen foregår i et tværfagligt samarbejde med kompetente kolleger og ofte lykkes det at skabe så meget udvikling hos beboerne, at de bliver i stand til at flytte ud fra Kirkevej og leve et mere selvstændigt liv uden døgnstøtte.

Beboerne på Kirkevej er ramt af svære psykosociale problemstillinger og for at hjælpe dem, må man kunne se mennesket bag og forstå deres problemstillinger på baggrund af det liv og de oplevelser, beboerne har haft.

Vi giver omsorg og nærvær til forpinte beboere. Vi arbejder med at øge beboernes mestring og forståelse af deres indre liv ved hjælp af psykoterapeutiske redskaber. Vi arbejder pædagogisk med at finde mening i beboernes hverdag ved at hjælpe dem med at trives i og udvide deres sociale netværk og deltage i meningsfulde aktiviteter. Vi støtter beboerne med ledsagelse og praktisk hjælp til de daglige opgaver, og endelig støtter vi beboerne i at sikre, at deres medicinering er den rigtige og opleves hjælpsom ift. det, som beboeren gerne vil i sit liv.

Stillingen er på 37 timer om ugen. Arbejdstiden består af en blanding af dag- og aftenvagter, og weekendvagt i gennemsnit hver 3. weekend. Man skal også være parat til at tage en nattevagt i ny og næ, men det er ikke en fast planlagt del af arbejdstiden.

Tiltrædelse 1. januar 2020.
 

Vi forventer af dig

  • Du skal have uddannelse som Social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske. Ansøgere uden nævnte uddannelser kommer ikke i betragtning. Du skal kunne dit fag og specielt have kompetencer ift. at samarbejde med andre mennesker og skabe udvikling.
  • Du skal herunder i særlig grad være nysgerrig på andre mennesker og ønske at forstå dem og deres livssituation. Du skal kunne interessere dig for - og spørge ind til et andet menneske på en måde, så vedkommende føler sig mødt og forstået.
  • Du skal være rummelig og tillidsskabende og kunne møde andre med autenticitet               
  • Du skal kunne samarbejde tæt med andre faggrupper om komplekse psykosociale opgaver, og du skal herunder kunne give og modtage konstruktiv feedback
  • Du skal kende og respektere egne og andres grænser og være god til at kommunikere tydeligt og direkte på en omsorgsfuld måde.
  • Du skal kunne handle selvstændigt og bevare roen i pressede situationer.

 
Vi tilbyder dig

  • Mulighed for at arbejde målrettet med udvikling
  • Oplæring i de metoder, vi bruger
  • Et kollegialt, fagligt miljø der prioriterer læring og faglig sparring
  • Erfarne og kompetente kolleger
  • Supervision


Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Der indhentes offentlig straffeattest.


Flere oplysninger
Har du spørgsmål vedr.stillingen, kan du kontakte afd.leder Peter Saaby, tlf. 23 38 34 50.
 

Ansøgningsfrist
24. november 2019


Ansættelsessamtaler
Torsdag d. 28. november 2019 


Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/8fffd8e6_logo.pngTinghøjEgtved2019-11-05T13:02:13.0972019-11-24T00:00:00
330123130Social- og sundhedsassistent til TangshaveBasic Social- og sundhedsassistent søges til Tangshave i Nordborg Vil du gerne arbejde på et Plejecenter? Så har du nu muligheden. Vi søger en social- og sundhedsassistent på 32 timer til blandede vagter (dag og aften flest dagvagter). Stillingen er ledig fra 1. januar 2020 eller efter aftale. Timetallet kan vi tale om. Ved ansættelsen lægger vi vægt på, at du er en erfaren, kompetent og ansvarsfuld social- og sundhedsassistent, der evner at prioritere, samarbejde tværfagligt og som har overblik. Desuden er det vigtigt at du har interesse, indsigt og forståelse for at arbejde med ældre mennesker Arbejdet vil ske i et tæt samarbejde med det øvrige personale i boligen og på Tangshave. Du skal være indstillet på, at du i visse situationer skal udføre plejeopgaver i vores øvrige boliger. Arbejdsopgaverne er bl.a. at: Varetage alle pleje,- og praktiske opgaver, der er findes i boligen. Sikre at alle opgaver der er nødvendige i forhold til beboernes liv udføres bedst muligt. Varetage koordinerende opgaver omkring pleje og behandling til den enkelte beboer. Følge op på implementering og vedligeholdelse af gældende regler, instrukser, standarder og retningslinjer. Udføre uddelegerede sygeplejeopgaver Vi tilbyder bl.a.: God introduktion til arbejdet En inspirerende og afvekslende arbejdsplads, hvor der dagligt er nye udfordringer Mulighed for personlig og faglig udvikling En spændende og aktiv arbejdsplads, hvor borgeren er i fokus Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomsten. Ansøgningsfristen er den 26. november 2019. Vi afholder ansættelsessamtaler i takt med at ansøgningerne modtages, og stillingsopslaget vil blive annulleret, når vi finder den rette kandidat til stillingen. Du kan få yderligere oplysninger ved at kontakte daglig leder Lisa Lynn på tlf 2790 7368

Social- og sundhedsassistent søges til Tangshave i Nordborg

 

Vil du gerne arbejde på et Plejecenter? Så har du nu muligheden. Vi søger en social- og sundhedsassistent på 32 timer til blandede vagter (dag og aften – flest dagvagter). Stillingen er ledig fra 1. januar 2020 eller efter aftale. Timetallet kan vi tale om.

 

Ved ansættelsen lægger vi vægt på, at du er en erfaren, kompetent og ansvarsfuld social- og sundhedsassistent, der evner at prioritere, samarbejde tværfagligt og som har overblik.

Desuden er det vigtigt at du har interesse, indsigt og forståelse for at arbejde med ældre mennesker

 

Arbejdet vil ske i et tæt samarbejde med det øvrige personale i boligen og på Tangshave. Du skal være indstillet på, at du i visse situationer skal udføre plejeopgaver i vores øvrige boliger.

 

Arbejdsopgaverne er bl.a. at:

  • Varetage alle pleje,-  og praktiske opgaver, der er findes i boligen.
  • Sikre at alle opgaver der er nødvendige i forhold til beboernes liv udføres bedst muligt.
  • Varetage koordinerende opgaver omkring pleje og behandling til den enkelte beboer.
  • Følge op på implementering og vedligeholdelse af gældende regler, instrukser, standarder og retningslinjer.
  • Udføre uddelegerede sygeplejeopgaver
     
    Vi tilbyder bl.a.:
  • God introduktion til arbejdet
  • En inspirerende og afvekslende arbejdsplads, hvor der dagligt er nye udfordringer 
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling 
  • En spændende og aktiv arbejdsplads, hvor borgeren er i fokus 
     
     
    Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomsten.
     
    Ansøgningsfristen er den 26. november 2019. Vi afholder ansættelsessamtaler i takt med at ansøgningerne modtages, og stillingsopslaget vil blive annulleret, når vi finder den rette kandidat til stillingen.
     
    Du kan få yderligere oplysninger ved at kontakte daglig leder Lisa Lynn på tlf 2790 7368
ORS/Small/76d921a4_logo.pngTangshave PlejecenterNordborg2019-11-12T16:02:46.7532019-11-26T00:00:00
330125211Sundhedsfagligt personale til Røntgen og ScanningBasic Sundhedsfagligt personale til sekretariatet Røntgen og Scanning Sundhedsfagligt personale til Røntgen og Scanning Vi søger en ny kollega til sekretariatet og receptionen på Røntgen og Scanning i Kolding, der kan og vil sætte patienten først. Kollegaen vi søger, er uddannet lægesekretær, radiograf, sygeplejerske eller Social og Sundhedsassistent med kendskab til flowet i en radiologisk afdeling. Desuden er du solidt funderet i anatomi og patologiforståelse. Derudover søger vi en kollega der: Trives i en hektisk hverdag og er forandringsparat Kommer på arbejde med højt humør, smil og gåpåmod Er insisterende på at yde en høj faglig- og patientoplevet kvalitet Er serviceorienteret med fokus på det gode patientforløb Er ansvarsbevidst, engageret og stabil Har kendskab til RIS PACS eller har flair for nye it-systemer Gerne har erfaring fra en radiologisk afdeling Vi tilbyder: Varierende arbejdsopgaver med hovedvægt på patientkommunikation indenfor bl.a. skrankebetjening, booking af radiologiske undersøgelser indenfor alle modaliteter, telefonbetjening, forberedelse af radiologkonferencer samt besvarelse af afdelingens e-mail. Engagerede og hjælpsomme kolleger Godt tværfaligt samarbejde Et fagligt udviklende miljø med gode sparringsmuligheder tværfagligt Selvstændigt arbejde Stillingen er på 37 timer pr. uge. Mødetid er kl. 7 dagligt. Vi har enkelte lange dage til kl. 17 og lørdagsvagt ca. hver 6. lørdag. Vi arbejder ikke i et fast rul, men lægger arbejdsplanen for 10 uger af gangen med individuel ønskeplan . Vil du vide mere, kontakt: Ledende lægesekretær Anne Frøkjær på hverdage mellem kl. 8-16 på 24643403 Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 3.12.19 Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Sundhedsfagligt personale til sekretariatet Røntgen og Scanning

Sundhedsfagligt personale til Røntgen og Scanning

 

Vi søger en ny kollega til sekretariatet og receptionen på Røntgen og Scanning i Kolding, der kan og vil sætte patienten først.

 

Kollegaen vi søger, er uddannet lægesekretær, radiograf, sygeplejerske eller Social og Sundhedsassistent med kendskab til flowet i en radiologisk afdeling. Desuden er du solidt funderet i anatomi og patologiforståelse.

Derudover søger vi en kollega der:

  • Trives i en hektisk hverdag og er forandringsparat
  • Kommer på arbejde med højt humør, smil og gåpåmod
  • Er insisterende på at yde en høj faglig- og patientoplevet kvalitet
  • Er serviceorienteret med fokus på det gode patientforløb
  • Er ansvarsbevidst, engageret og stabil
  • Har kendskab til RIS/PACS eller har flair for nye it-systemer
  • Gerne har erfaring fra en radiologisk afdeling

 

Vi tilbyder:

  • Varierende arbejdsopgaver med hovedvægt på patientkommunikation indenfor bl.a. skrankebetjening, booking af radiologiske undersøgelser indenfor alle modaliteter, telefonbetjening, forberedelse af radiologkonferencer samt besvarelse af afdelingens e-mail.
  • Engagerede og hjælpsomme kolleger
  • Godt tværfaligt samarbejde
  • Et fagligt udviklende miljø med gode sparringsmuligheder tværfagligt
  • Selvstændigt arbejde

 

Stillingen er på 37 timer pr. uge. Mødetid er kl. 7 dagligt. Vi har enkelte lange dage til kl. 17 og lørdagsvagt ca. hver 6. lørdag. Vi arbejder ikke i et fast rul, men lægger arbejdsplanen for 10 uger af gangen med individuel "ønskeplan".

Vil du vide mere, kontakt:

Ledende lægesekretær

Anne Frøkjær på hverdage mellem kl. 8-16 på 24643403

 

Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 3.12.19

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

 

 

 

 

ORS/Small/8076a6c7_logo.pngRøntgen og Scanning, Kolding SygehusKolding2019-11-15T10:00:29.3772019-11-29T00:00:00
330121819social og sundhedsassistent søges til aftenvagtRobot Kære Pleje søger social og sundhedsassistenter som har kompentancerne til, at indgå i et velfungerende team. Virksomhed vokser og vores strategi er, at vi vil have endnu mere fokus på faglighed og nærhed, derfor søger vi personer som kan se udfordringerne i at indgå i teams hvor der vil være tæt samarbejde med ledelsen som led i en udvikling af stor faglighed og nærhed. Vi har 2 ledige stillinger til besættelse snarest. 2 fast stilling som SSA i aftenvagt på gennemsnitlig 21 timer pr uge 17-23 og vi kører 5 2 vagter. Kære Pleje ApS er virksomhed i udvikling, derfor søger vi en kollega som har lyst til at gøre en forskel hos vores borgere i Kolding Kommune og som ønsker, at være en del af god team af SSH og SSA - er. Vi er uddannelsessted for SSA elever og SSH elever Vi kan tilbyde En engageret, meget ansvarsbevidst personalegruppe, der sætter fagligheden højt. Et arbejdssted i udvikling- både fagligt og organisatorisk. En arbejdsplads med mange spændende og afvekslende sygeplejemæssige opgaver og hvor to dage ikke er ens Gode kollegaer, som glæder sig meget til at byde dig velkommen Et rigtig godt arbejdsmiljø med stor grad af hjælpsomhed og humor i hverdagen. Et tæt samarbejde med ledelsen om udviklingen af Kære Pleje. Vi ønsker kolleagerne som : Er uddannet SSA Har masser af humør som os. Har lyst til faglige og personlige udfordringer. Er fleksibel og god til at samarbejde med borgerne, pårørende og flere faggrupper, samt i samarbejde med det øvrige personale, tager ansvaret for de gode borgerforløb. Kan bevare overblikket i tilspidsede situationer. Er engageret og vil være med til at skabe udvikling og bidrage positivt til det gode arbejdsmiljø. Løn- og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst Tiltrædelse efter aftale eller senest 02.01.2020

Kære Pleje søger social og sundhedsassistenter som har kompentancerne til, at indgå i et velfungerende team.

Virksomhed vokser og vores strategi er, at vi vil have endnu mere fokus på faglighed og nærhed, derfor søger vi personer som kan se udfordringerne i at indgå i teams hvor der vil være tæt samarbejde med ledelsen som led i en udvikling af stor faglighed og nærhed.

Vi har 2 ledige stillinger til besættelse snarest.

2 fast stilling som SSA i aftenvagt på gennemsnitlig 21 timer pr uge 17-23 og vi kører 5/2 vagter.

Kære Pleje ApS er virksomhed i udvikling, derfor søger vi en kollega som har lyst til at gøre en forskel hos vores borgere i Kolding Kommune og som ønsker, at være en del af god team af SSH og SSA - er.

Vi er uddannelsessted for SSA elever og SSH elever

 Vi kan tilbyde

  • En engageret, meget ansvarsbevidst personalegruppe, der sætter fagligheden højt. 
  • Et arbejdssted i udvikling- både fagligt og organisatorisk. 
  • En arbejdsplads med mange spændende og afvekslende sygeplejemæssige opgaver og hvor to dage ikke er ens  
  • Gode kollegaer, som glæder sig meget til at byde dig velkommen 
  • Et rigtig godt arbejdsmiljø med stor grad af hjælpsomhed og humor i hverdagen. 
  • Et tæt samarbejde med ledelsen om udviklingen af Kære Pleje.

 

Vi ønsker kolleagerne som :

  • Er uddannet SSA
  • Har masser af humør som os.
  • Har lyst til faglige og personlige udfordringer. 
  • Er fleksibel og god til at samarbejde med borgerne, pårørende og flere faggrupper, samt i samarbejde med det øvrige personale, tager ansvaret for de gode borgerforløb. 
  • Kan bevare overblikket i tilspidsede situationer. 
  • Er engageret og vil være med til at skabe udvikling og bidrage positivt til det gode arbejdsmiljø.  

 

  • Løn- og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst

 

Tiltrædelse efter aftale eller senest 02.01.2020

KÆRE PLEJE ApSKolding2019-11-11T00:00:002020-01-02T00:00:00
330116234Rehabiliteringen på Kærdalen søger Social og Sundhedsassistent.Basic Da vores mangeårige medarbejdere ønsker at gå i fast aftenvagt, sørger vi en ny kollega til Rehabiliteringen på plejecenter Kærdalen. Hos os har vi fokus på trivslen og det gode arbejdsmiljø med kollegaerne og ledelsen. Kærdalen Plejecenter ligger i hjertet af Vejen Kommune. Centeret er lyst og venligt med en dejlig stemning og positiv og anerkende kultur. Er du social- og sundhedsassistent, og har du brug for variation og udfordringer for at trives i dit arbejdsliv? Ser du borgernes ressourcer som en styrke, og er du tilhænger af den rehabiliterende tankegang? Har du lyst til at arbejde med positive og engagerede kollegaer i et godt, inspirerende og tværfagligt arbejdsmiljø? Så er vi måske din nye arbejdsplads! På Kærdalen Rehabilitering afdeling søger vi en social- og sundhedsassistent til blandede vagter. Vagtlaget er dagvagter og aftenvagter, Arbejdstiden er mellem kl. 7.00 -23.15 med arbejde hver 3. weekend samt 1 ekstra weekend over 12 uger. Hvem er vi? Rehabiliteringen har 10 faste social- og sundhedsassistenter, 1 ergoterapeut samt 1 sygeplejerske, som er tilknytte afsnittet. Din dagligdag vil være præget af et stor tværfaglige samarbejde med vores dygtige terapeut. På Rehabiliteringsafsnittet er der 11 pladser. Vi modtager borgere med forskellige udfordringer og årsager som har brug for et midlertidigt ophold enten lige efter udskrivelse fra sygehuset eller fra eget hjem. Afsnittet modtager også borgere uden et rehabiliterende formål som f.eks. terminale borgere eller borgere til aflastning. En del af arbejdet er også plejeopgaver, og alle social- og sundhedsassistenter er også kontaktpersoner på stuerne og deltager i forventningssamtaler, statussamtaler, lægesamtaler mv. Vi har hver dag en vigtig rolle i at træne borgeren i samarbejde med fysioterapeuten ergoterapeuten, og behandle borgeren i samarbejde med sygeplejersken. Desuden arbejder vi tæt sammen med Vejen Kommunes visitatorer omkring borgerens behandlingsforløb. Borgeren skal have et ønske om udvikling! Alt vores arbejde udføres med henblik på at rehabilitere og udvikle borgeren, og en stor del af arbejdet handler om at motivere og understøtte det borgeren allerede er i stand til, eller at afdække borgerens behov og fremtid. På Rehabiliteringen ligger vi vægt på der arbejdes seriøst og professionelle på tværs i kommune for at skabe sammenhæng i opgaveløsningen til gavn for vores borgere. Du bliver en del af et stærkt medarbejde team med høje kompetencer og et stor engagement, Vi er en meget velfungerende afdeling med stor trivsels og ingen sygefravær, som måske har brug for netop dine faglige kompetencer, idéer og energi. I Vejen kommune arbejder vi med FÆLLES FAGLIGHED, som udmøntes gennem Vejen Kommune Værdier: Nytænkning, Ansvarlighed, Sammenhæng og Anerkendelse. Du kan se dig selv i følgende beskrivelse: Det er ikke et krav, du har erfaring med den rehabiliteringerne tilgang. Du skal bare have lyst til at arbejde med. Du har mod på udfordringer og tør tage ansvar. Du kan lide at arbejde selvstændigt. Du går på med krum hals og er yderst ambitiøs på borgernes vegne. Du har gode samarbejdsevner i forhold til forskelligartede borgere og en bred vifte af samarbejdspartnere på tværs af faggrupper. Kærdalen vægter arbejdsmiljøet højt med plads til forskellighed. Du er derfor villig til at arbejde for Vejen Kommunes værdier i enhver sammenhæng. Vi tilbyder: Et arbejdsfællesskab med respekt og høj faglighed. En arbejdsplads med plads til forskellighed og humor. Grundig introduktion og individuel oplæring. Løbende kompetenceudvikling. Stillingen er på 30 timer med start pr. 1 1-2020 eller efter aftale. Arbejdstiden er mellem kl. 7.00 -23.15 med arbejde hver 3. weekend samt en ekstra over 12 uger. Har du lyst til at besøg os, i forbindelse med din ansøgning, så ringe til Jeanette Ringnér på 30 17 04 62 for nærmere aftale. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. I din ansøgning bedes du opgive 2 reference personer. Frist for ansøgningen er den 21. november 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdes i uge 48. Dine løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Såfremt du ikke er ansat i Kommunen, vil der være en prøvetid på 3 måneder. Send ansøgningen ved at bruge knappen send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Hør mere hos: Leder Jeanette Ringnér 3017 0462 eller jear@vejen.dk
  • Da vores mangeårige medarbejdere ønsker at gå i fast aftenvagt, sørger vi en ny kollega til Rehabiliteringen på plejecenter Kærdalen.
     
  • Hos os har vi fokus på trivslen og det gode arbejdsmiljø med kollegaerne og ledelsen.

Kærdalen Plejecenter ligger i hjertet af Vejen Kommune. Centeret er lyst og venligt med en dejlig stemning og positiv og anerkende kultur.

Er du social- og sundhedsassistent, og har du brug for variation og udfordringer for at trives i dit arbejdsliv? Ser du borgernes ressourcer som en styrke, og er du tilhænger af den rehabiliterende tankegang? Har du lyst til at arbejde med positive og engagerede kollegaer i et godt, inspirerende og tværfagligt arbejdsmiljø? Så er vi måske din nye arbejdsplads!

På Kærdalen Rehabilitering afdeling søger vi en social- og sundhedsassistent til blandede vagter. Vagtlaget er dagvagter og aftenvagter, Arbejdstiden er mellem kl. 7.00 -23.15 med arbejde hver 3. weekend samt 1 ekstra weekend over 12 uger.

Hvem er vi?

Rehabiliteringen har 10 faste social- og sundhedsassistenter, 1 ergoterapeut samt 1 sygeplejerske, som er tilknytte afsnittet. Din dagligdag vil være præget af et stor tværfaglige samarbejde med vores dygtige terapeut.

På Rehabiliteringsafsnittet er der 11 pladser. Vi modtager borgere med forskellige udfordringer og årsager som har brug for et midlertidigt ophold enten lige efter udskrivelse fra sygehuset eller fra eget hjem. Afsnittet modtager også borgere uden et rehabiliterende formål som f.eks. terminale borgere eller borgere til aflastning.

En del af arbejdet er også plejeopgaver, og alle social- og sundhedsassistenter er også kontaktpersoner på stuerne og deltager i forventningssamtaler, statussamtaler, lægesamtaler mv. Vi har hver dag en vigtig rolle i at træne borgeren i samarbejde med fysioterapeuten/ergoterapeuten, og behandle borgeren i samarbejde med sygeplejersken. Desuden arbejder vi tæt sammen med Vejen Kommunes visitatorer omkring borgerens behandlingsforløb.

Borgeren skal have et ønske om udvikling! Alt vores arbejde udføres med henblik på at rehabilitere og udvikle borgeren, og en stor del af arbejdet handler om at motivere og understøtte det borgeren allerede er i stand til, eller at afdække borgerens behov og fremtid.

På Rehabiliteringen ligger vi vægt på der arbejdes seriøst og professionelle på tværs i kommune for at skabe sammenhæng i opgaveløsningen til gavn for vores borgere.

Du bliver en del af et stærkt medarbejde team med høje kompetencer og et stor engagement, Vi er en meget velfungerende afdeling med stor trivsels og ingen sygefravær, som måske har brug for netop dine faglige kompetencer, idéer og energi.

I Vejen kommune arbejder vi med FÆLLES FAGLIGHED, som udmøntes gennem Vejen Kommune Værdier: Nytænkning, Ansvarlighed, Sammenhæng og Anerkendelse.

Du kan se dig selv i følgende beskrivelse:

  • Det er ikke et krav, du har erfaring med den rehabiliteringerne tilgang. Du skal bare have lyst til at arbejde med.
  • Du har mod på udfordringer og tør tage ansvar.
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt.
  • Du går på med krum hals og er yderst ambitiøs på borgernes vegne.
  • Du har gode samarbejdsevner i forhold til forskelligartede borgere og en bred vifte af samarbejdspartnere på tværs af faggrupper.
  • Kærdalen vægter arbejdsmiljøet højt med plads til forskellighed. Du er derfor villig til at arbejde for Vejen Kommunes værdier i enhver sammenhæng.

 

Vi tilbyder:

  • Et arbejdsfællesskab med respekt og høj faglighed.
  • En arbejdsplads med plads til forskellighed og humor.
  • Grundig introduktion og individuel oplæring.
  • Løbende kompetenceudvikling.

 

Stillingen er på 30 timer med start pr. 1/1-2020 eller efter aftale.

Arbejdstiden er mellem kl. 7.00 -23.15 med arbejde hver 3. weekend samt en ekstra over 12 uger.

Har du lyst til at besøg os, i forbindelse med din ansøgning, så ringe til Jeanette Ringnér på 30 17 04 62 for nærmere aftale.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

I din ansøgning bedes du opgive 2 reference personer.

Frist for ansøgningen er den 21. november 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdes i uge 48.  

Dine løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Såfremt du ikke er ansat i Kommunen, vil der være en prøvetid på 3 måneder.

Send ansøgningen ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Hør mere hos:

Leder Jeanette Ringnér 3017 0462 eller jear@vejen.dk

 

ORS/Small/93f59254_logo.pngKærdalenVejen2019-11-01T12:03:08.3332019-11-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialpsykiatrifaglig medarbejder til barselsvikariat på Tinghøj

Tinghøj

Egtved
Vi søger en barselsvikar fra 1. januar 2020. Om jobbet Som ansat på Kirkevej på Tinghøj er din opgave, at skabe udvikling hos psykisk syge mennesker, så de bliver i stand til at forfølge deres drømme og håb. Indsatsen foregår i et tværfagligt samarb...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Social- og sundhedsassistent til Tangshave

Tangshave Plejecenter

Nordborg
Social- og sundhedsassistent søges til Tangshave i Nordborg Vil du gerne arbejde på et Plejecenter? Så har du nu muligheden. Vi søger en social- og sundhedsassistent på 32 timer til blandede vagter (dag og aften flest dagvagter). Stillingen er ledig...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Sundhedsfagligt personale til Røntgen og Scanning

Røntgen og Scanning, Kolding Sygehus

Kolding
Sundhedsfagligt personale til sekretariatet Røntgen og Scanning Sundhedsfagligt personale til Røntgen og Scanning Vi søger en ny kollega til sekretariatet og receptionen på Røntgen og Scanning i Kolding, der kan og vil sætte patienten først. Kollega...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019

social og sundhedsassistent søges til aftenvagt

KÆRE PLEJE ApS

Kolding
Kære Pleje søger social og sundhedsassistenter som har kompentancerne til, at indgå i et velfungerende team. Virksomhed vokser og vores strategi er, at vi vil have endnu mere fokus på faglighed og nærhed, derfor søger vi personer som kan se udfordri...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:2. januar 2020

Rehabiliteringen på Kærdalen søger Social og Sundhedsassistent.

Kærdalen

Vejen
Da vores mangeårige medarbejdere ønsker at gå i fast aftenvagt, sørger vi en ny kollega til Rehabiliteringen på plejecenter Kærdalen. Hos os har vi fokus på trivslen og det gode arbejdsmiljø med kollegaerne og ledelsen. Kærdalen Plejecenter ligger i...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019