Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistenter De 2 Gårde

Om jobbet 
Udviklingscentret De 2 Gårde er et botilbud for voksne med vidtgående fysiske og psykiske funktionsnedsættelser og forskellige komplekse problemstillinger.  
 
De 2 Gårde søger til afdeling Rønnevang 5:  
  • 1 SSA, fast stilling 37 timer ugentligt 
De 2 Gårde søger til Rønnevang 1: 
  • 1 SSA, fast stilling 37 timer ugentligt 
 
Stillingerne er med ansættelse 1. august 2019. 
 
Du får som ansat på Udviklingscentret De 2 Gårde mulighed for at arbejde inden for et pædagogisk specialområde med borgere med varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne, der også har psykiske og/eller sociale problemstillinger. 
 
 
Beskrivelse Rønnevang 5 
På afdelingen Rønnevang 5, bor der aktuelt 12 borgere i aldersgruppen 29 år – 83 år med psykisk funktionsnedsættelser, psykiatriske problemstillinger og psykosociale udfordringer.  
Borgergruppen på Rønnevang 5 er bredt sammensat, både funktionsmæssigt samt aldersmæssigt. Sammensætningen i borgergruppen på afdelingen, kræver en differentieret opgaveløsning, både på det pædagogiske samt sundhedsfaglige område. 
 
Der er aktuelt 24 fuldtidsstillinger tilknyttet afdelingen, inklusiv vågen nattevagt.  
 
På Rønnevang 5 arbejdes der ud fra individuelle hensyn, hvor der tages udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og behov. Samtidig tilgodeses de psykiatriske problemstillinger, den enkelte borger måtte have. Vi udvikler støttesystemer for, at gøre borgernes hverdag overskuelig og anvender pædagogiske tilgange og metoder i arbejdet med borgerne, der kan give mere kvalitet samt udvikling.  
 
Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job med tæt kollegial sparring med fokus på teamarbejde. Vi vægter initiativ og nytænkning i opgaveløsningen.  
Som ansat i afdelingen, er det vigtigt at være bevidst om egen formåen og egne grænser. 
På Rønnevang 5 er der ”højt til loftet”, en god personalenormering og plads til forskellighed. Vi har fokus på faglighed, fællesskab og arbejdsglæde. 
 
 
Beskrivelse Rønnevang 1: 
På afdelingen Rønnevang 1, bor der 14 borgere i aldersgruppen 19 - 75 år med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse og psykosociale udfordringer. Der er aktuelt 18 fastansatte tilknyttet afdelingen, inklusiv vågen nattevagt. 
 
På Rønnevang 1 er miljøet omkring borgerne anerkendende, inddragende og ressourcefokuseret. Vi arbejder med neuropædagogik og på at få implementeret KRAP, low arousal og elementer fra det narrative. Vi vægter initiativ og nytænkning i opgaveløsningen.  
 
Målgrupperne for De 2 Gårde er:  
  • Borgere med psykiatriske overbygninger 
  • Borgere med domstype 2,3,4 og 5 
  • Borgere med generelle udviklingsforstyrrelser 
  • Borgere med sociale problemstillinger 
  • Borgere med varierende misbrugsproblematikker.  
 
Vi arbejder ofte med komplekse problemstillinger, der er en kombination af ovenstående.  
 
Arbejdet omkring borgerne tager udgangspunkt i den enkeltes behov for støtte. Vi arbejder relations orienteret og har fokus på at skabe de bedst mulige rammer for borgeren.  
 
Vi forventer af dig 
  • At du er faglig velfunderet, er i stand til at formulere dit faglige ståsted og kan udøve den i din praksis. 
  • At du er skriftlig stærk og kan dokumentere den sundheds - og/eller pædagogfaglige indsats. 
  • At du arbejder målrettet med pædagogiske og sundhedsfaglige indsatsområder omkring borgerne. 
  • At du kan samarbejde med andre fagligheder omkring borgernes indsatser.  
  • At du kan gøre brug af computere og tablets i dit arbejde.  
  • At du er psykisk robust og kender dine egne grænser. 
  • At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker. 
  • At du har lyst til at være del af en kultur i udvikling og ser dette som en mulighed for at sætte dit aftryk på afdelingen 
  • At du kan arbejde selvstændigt samt tage ansvar for egne og fælles beslutninger. 
  • At du er fleksibel og udviklingsorienteret 
  • At du afspejler Udviklingscenteret De 2 Gårdes samt Vejle Kommunes værdier. 
Som social- og sundhedsassistent har du en særlig kompetence i at sikre og understøtte det sundhedsfaglige arbejde omkring borgeren.  
 
Der er stort fokus på medicinhåndtering og formidling til øvrige personalegruppe omkring både psykiatri og somatik i forhold til borgerne. 
Arbejdet foregår i tæt samarbejde med kollegagruppen, som primært består af pædagoger og omsorgsmedhjælpere. 
 
Vi vægter det tværfaglige samarbejde højt og tilbyder faglige netværk samt mulighed for sparring på tværs af afdelingerne med andre social- og sundhedsassistenter samt samarbejde med Den Sygeplejefaglige konsulentordning i Brejning. 
 
 
Vi tilbyder dig 
  • At blive en del af en spændende og udviklingsorienteret organisation. 
  • Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø. 
  • Et afvekslende job med gode udviklingsmuligheder.  
  • Engagerede kolleger, der tilskriver faglighed stor betydning. 

Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny løn. 
Ansættelse pr. 1. august 2019. 
Skiftende arbejdstider (dag og aften) og arbejde hver anden weekend. 
 
 
Om os 
De 2 Gårde er et bo-tilbud geografisk placeret på 4 matrikler i Brejning og omegn. Der er i alt 110 pladser efter servicelovens §108, almenboliglovens §115 og §104 Aktivitets- og samværstilbud. Der er i alt ansat 220 medarbejdere. 
 
 
Flere oplysninger 
Flere oplysninger kan fås hos afdelingsleder Rv5 Hanne Plauborg Petersen på e-mail: happe@vejle.dk  eller tlf.: 21 56 99 85 eller afdelingsleder Kirsten Friis Koch på e-mail: kifko@vejle.dk  eller på tlf.: 20 34 35 52.
 
Du kan læse mere om os på www.de2gaarde.vejle.dk eller se vores præsentationsfilm
 
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest 17.6.2019.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 26.6.2019 
 
 
Straffeattest 
Vi indhenter udvidet straffeattest. 
 
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024717Phoenix-a41fa1d412019-05-15T14:01:15.673Social- og sundhedsassistenter De 2 Gårde
Om jobbet 
Udviklingscentret De 2 Gårde er et botilbud for voksne med vidtgående fysiske og psykiske funktionsnedsættelser og forskellige komplekse problemstillinger.  
 
De 2 Gårde søger til afdeling Rønnevang 5:  
  • 1 SSA, fast stilling 37 timer ugentligt 
De 2 Gårde søger til Rønnevang 1: 
  • 1 SSA, fast stilling 37 timer ugentligt 
 
Stillingerne er med ansættelse 1. august 2019. 
 
Du får som ansat på Udviklingscentret De 2 Gårde mulighed for at arbejde inden for et pædagogisk specialområde med borgere med varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne, der også har psykiske og/eller sociale problemstillinger. 
 
 
Beskrivelse Rønnevang 5 
På afdelingen Rønnevang 5, bor der aktuelt 12 borgere i aldersgruppen 29 år – 83 år med psykisk funktionsnedsættelser, psykiatriske problemstillinger og psykosociale udfordringer.  
Borgergruppen på Rønnevang 5 er bredt sammensat, både funktionsmæssigt samt aldersmæssigt. Sammensætningen i borgergruppen på afdelingen, kræver en differentieret opgaveløsning, både på det pædagogiske samt sundhedsfaglige område. 
 
Der er aktuelt 24 fuldtidsstillinger tilknyttet afdelingen, inklusiv vågen nattevagt.  
 
På Rønnevang 5 arbejdes der ud fra individuelle hensyn, hvor der tages udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og behov. Samtidig tilgodeses de psykiatriske problemstillinger, den enkelte borger måtte have. Vi udvikler støttesystemer for, at gøre borgernes hverdag overskuelig og anvender pædagogiske tilgange og metoder i arbejdet med borgerne, der kan give mere kvalitet samt udvikling.  
 
Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job med tæt kollegial sparring med fokus på teamarbejde. Vi vægter initiativ og nytænkning i opgaveløsningen.  
Som ansat i afdelingen, er det vigtigt at være bevidst om egen formåen og egne grænser. 
På Rønnevang 5 er der ”højt til loftet”, en god personalenormering og plads til forskellighed. Vi har fokus på faglighed, fællesskab og arbejdsglæde. 
 
 
Beskrivelse Rønnevang 1: 
På afdelingen Rønnevang 1, bor der 14 borgere i aldersgruppen 19 - 75 år med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse og psykosociale udfordringer. Der er aktuelt 18 fastansatte tilknyttet afdelingen, inklusiv vågen nattevagt. 
 
På Rønnevang 1 er miljøet omkring borgerne anerkendende, inddragende og ressourcefokuseret. Vi arbejder med neuropædagogik og på at få implementeret KRAP, low arousal og elementer fra det narrative. Vi vægter initiativ og nytænkning i opgaveløsningen.  
 
Målgrupperne for De 2 Gårde er:  
  • Borgere med psykiatriske overbygninger 
  • Borgere med domstype 2,3,4 og 5 
  • Borgere med generelle udviklingsforstyrrelser 
  • Borgere med sociale problemstillinger 
  • Borgere med varierende misbrugsproblematikker.  
 
Vi arbejder ofte med komplekse problemstillinger, der er en kombination af ovenstående.  
 
Arbejdet omkring borgerne tager udgangspunkt i den enkeltes behov for støtte. Vi arbejder relations orienteret og har fokus på at skabe de bedst mulige rammer for borgeren.  
 
Vi forventer af dig 
  • At du er faglig velfunderet, er i stand til at formulere dit faglige ståsted og kan udøve den i din praksis. 
  • At du er skriftlig stærk og kan dokumentere den sundheds - og/eller pædagogfaglige indsats. 
  • At du arbejder målrettet med pædagogiske og sundhedsfaglige indsatsområder omkring borgerne. 
  • At du kan samarbejde med andre fagligheder omkring borgernes indsatser.  
  • At du kan gøre brug af computere og tablets i dit arbejde.  
  • At du er psykisk robust og kender dine egne grænser. 
  • At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker. 
  • At du har lyst til at være del af en kultur i udvikling og ser dette som en mulighed for at sætte dit aftryk på afdelingen 
  • At du kan arbejde selvstændigt samt tage ansvar for egne og fælles beslutninger. 
  • At du er fleksibel og udviklingsorienteret 
  • At du afspejler Udviklingscenteret De 2 Gårdes samt Vejle Kommunes værdier. 
Som social- og sundhedsassistent har du en særlig kompetence i at sikre og understøtte det sundhedsfaglige arbejde omkring borgeren.  
 
Der er stort fokus på medicinhåndtering og formidling til øvrige personalegruppe omkring både psykiatri og somatik i forhold til borgerne. 
Arbejdet foregår i tæt samarbejde med kollegagruppen, som primært består af pædagoger og omsorgsmedhjælpere. 
 
Vi vægter det tværfaglige samarbejde højt og tilbyder faglige netværk samt mulighed for sparring på tværs af afdelingerne med andre social- og sundhedsassistenter samt samarbejde med Den Sygeplejefaglige konsulentordning i Brejning. 
 
 
Vi tilbyder dig 
  • At blive en del af en spændende og udviklingsorienteret organisation. 
  • Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø. 
  • Et afvekslende job med gode udviklingsmuligheder.  
  • Engagerede kolleger, der tilskriver faglighed stor betydning. 

Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny løn. 
Ansættelse pr. 1. august 2019. 
Skiftende arbejdstider (dag og aften) og arbejde hver anden weekend. 
 
 
Om os 
De 2 Gårde er et bo-tilbud geografisk placeret på 4 matrikler i Brejning og omegn. Der er i alt 110 pladser efter servicelovens §108, almenboliglovens §115 og §104 Aktivitets- og samværstilbud. Der er i alt ansat 220 medarbejdere. 
 
 
Flere oplysninger 
Flere oplysninger kan fås hos afdelingsleder Rv5 Hanne Plauborg Petersen på e-mail: happe@vejle.dk  eller tlf.: 21 56 99 85 eller afdelingsleder Kirsten Friis Koch på e-mail: kifko@vejle.dk  eller på tlf.: 20 34 35 52.
 
Du kan læse mere om os på www.de2gaarde.vejle.dk eller se vores præsentationsfilm
 
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest 17.6.2019.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 26.6.2019 
 
 
Straffeattest 
Vi indhenter udvidet straffeattest. 
 
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter
 
2019-06-18T00:52:23.660 Om jobbet Udviklingscentret De 2 Gårde er et botilbud for voksne med vidtgående fysiske og psykiske funktionsnedsættelser og forskellige komplekse problemstillinger. De 2 Gårde søger til afdeling Rønnevang 5: 1 SSA, fast stilling 37 timer ugentligt De 2 Gårde søger til Rønnevang 1: 1 SSA, fast stilling 37 timer ugentligt Stillingerne er med ansættelse 1. august 2019. Du får som ansat på Udviklingscentret De 2 Gårde mulighed for at arbejde inden for et pædagogisk specialområde med borgere med varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne, der også har psykiske og eller sociale problemstillinger. Beskrivelse Rønnevang 5 På afdelingen Rønnevang 5, bor der aktuelt 12 borgere i aldersgruppen 29 år 83 år med psykisk funktionsnedsættelser, psykiatriske problemstillinger og psykosociale udfordringer. Borgergruppen på Rønnevang 5 er bredt sammensat, både funktionsmæssigt samt aldersmæssigt. Sammensætningen i borgergruppen på afdelingen, kræver en differentieret opgaveløsning, både på det pædagogiske samt sundhedsfaglige område. Der er aktuelt 24 fuldtidsstillinger tilknyttet afdelingen, inklusiv vågen nattevagt. På Rønnevang 5 arbejdes der ud fra individuelle hensyn, hvor der tages udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og behov. Samtidig tilgodeses de psykiatriske problemstillinger, den enkelte borger måtte have. Vi udvikler støttesystemer for, at gøre borgernes hverdag overskuelig og anvender pædagogiske tilgange og metoder i arbejdet med borgerne, der kan give mere kvalitet samt udvikling. Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job med tæt kollegial sparring med fokus på teamarbejde. Vi vægter initiativ og nytænkning i opgaveløsningen. Som ansat i afdelingen, er det vigtigt at være bevidst om egen formåen og egne grænser. På Rønnevang 5 er der højt til loftet , en god personalenormering og plads til forskellighed. Vi har fokus på faglighed, fællesskab og arbejdsglæde. Beskrivelse Rønnevang 1: På afdelingen Rønnevang 1, bor der 14 borgere i aldersgruppen 19 - 75 år med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse og psykosociale udfordringer. Der er aktuelt 18 fastansatte tilknyttet afdelingen, inklusiv vågen nattevagt. På Rønnevang 1 er miljøet omkring borgerne anerkendende, inddragende og ressourcefokuseret. Vi arbejder med neuropædagogik og på at få implementeret KRAP, low arousal og elementer fra det narrative. Vi vægter initiativ og nytænkning i opgaveløsningen. Målgrupperne for De 2 Gårde er: Borgere med psykiatriske overbygninger Borgere med domstype 2,3,4 og 5 Borgere med generelle udviklingsforstyrrelser Borgere med sociale problemstillinger Borgere med varierende misbrugsproblematikker. Vi arbejder ofte med komplekse problemstillinger, der er en kombination af ovenstående. Arbejdet omkring borgerne tager udgangspunkt i den enkeltes behov for støtte. Vi arbejder relations orienteret og har fokus på at skabe de bedst mulige rammer for borgeren. Vi forventer af dig At du er faglig velfunderet, er i stand til at formulere dit faglige ståsted og kan udøve den i din praksis. At du er skriftlig stærk og kan dokumentere den sundheds - og eller pædagogfaglige indsats. At du arbejder målrettet med pædagogiske og sundhedsfaglige indsatsområder omkring borgerne. At du kan samarbejde med andre fagligheder omkring borgernes indsatser. At du kan gøre brug af computere og tablets i dit arbejde. At du er psykisk robust og kender dine egne grænser. At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker. At du har lyst til at være del af en kultur i udvikling og ser dette som en mulighed for at sætte dit aftryk på afdelingen At du kan arbejde selvstændigt samt tage ansvar for egne og fælles beslutninger. At du er fleksibel og udviklingsorienteret At du afspejler Udviklingscenteret De 2 Gårdes samt Vejle Kommunes værdier. Som social- og sundhedsassistent har du en særlig kompetence i at sikre og understøtte det sundhedsfaglige arbejde omkring borgeren. Der er stort fokus på medicinhåndtering og formidling til øvrige personalegruppe omkring både psykiatri og somatik i forhold til borgerne. Arbejdet foregår i tæt samarbejde med kollegagruppen, som primært består af pædagoger og omsorgsmedhjælpere. Vi vægter det tværfaglige samarbejde højt og tilbyder faglige netværk samt mulighed for sparring på tværs af afdelingerne med andre social- og sundhedsassistenter samt samarbejde med Den Sygeplejefaglige konsulentordning i Brejning. Vi tilbyder dig At blive en del af en spændende og udviklingsorienteret organisation. Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø. Et afvekslende job med gode udviklingsmuligheder. Engagerede kolleger, der tilskriver faglighed stor betydning. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny løn. Ansættelse pr. 1. august 2019. Skiftende arbejdstider (dag og aften) og arbejde hver anden weekend. Om os De 2 Gårde er et bo-tilbud geografisk placeret på 4 matrikler i Brejning og omegn. Der er i alt 110 pladser efter servicelovens §108, almenboliglovens §115 og §104 Aktivitets- og samværstilbud. Der er i alt ansat 220 medarbejdere. Flere oplysninger Flere oplysninger kan fås hos afdelingsleder Rv5 Hanne Plauborg Petersen på e-mail: happe@vejle.dk eller tlf.: 21 56 99 85 eller afdelingsleder Kirsten Friis Koch på e-mail: kifko@vejle.dk eller på tlf.: 20 34 35 52. Du kan læse mere om os på www.de2gaarde.vejle.dk eller se vores præsentationsfilm. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 17.6.2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 26.6.2019 Straffeattest Vi indhenter udvidet straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenixa41fa1d4101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=145924&DepartmentId=20177&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejle3527954Udviklingscentret De 2 Gårde11Rønnevang 1A7080BørkopDKDanmarkORS/a41fa1d4_logo.pngORS/Small/a41fa1d4_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent761359VejleMinimum14592400015-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a41fa1d4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a41fa1d4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a41fa1d4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a41fa1d4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgSocial- og sundhedsassistenter De 2 Gårde12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg361824096happe@vejle.dkDanmarkDanmark330180668Social -og sundhedsassistenter til BifrostBasic Om jobbet Bifrost er et tilbud til børn og unge med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, og børn og unge med autisme spektrum forstyrrelser. Vi kalder det unikke børn, med specielle behov! Med udgangspunkt i det enkelte barns ressourcer og behov, tilbyder Bifrost individuelt tilrettelagte indsatser, målrettet barnets udvikling og trivsel. Bifrost består af afdelingerne Kilden, Bygden og Gården. Som et led i et øget fokus på vores sundhedsfaglige ydelser, søger vi social- og sundhedsassistenter til alle vore afdelinger. Gården huser primært aflastningsbørn med forskellige diagnoser, de fleste inden for autismespektret. Vi har til huse på Overbyparken 30B, i Børkop. Bygden er en afdeling i Bifrost der både huser aflastnings- og bobørn, de fleste med diagnoser inden for autismespektret. Vi bor Bygden 24, i Vejle. Kilden er et bo- og aflastningstilbud til børn og unge med multiple funktionsnedsættelser, der ligger på H.O. Wildenskovsvej 5A, i Brejning. På alle afdelinger i Bifrost, er struktur og forudsigelighed i højsædet, og der arbejdes både sundheds- og socialfagligt med hver enkelt barn. Vi har pr. 1. maj 2020 indført røgfri arbejdstid. Vi ønsker At du er fagambitiøs, og ønsker at bidrage til de bedst mulige udviklingsbetingelser for børn og unge med handicap. At du er nysgerrig og udviklingsparat - og kan bidrage til de gode løsninger som vores børn har brug for. At du kan se dig selv i en udviklingsorienteret og spændende organisation. Tiltrædelse Hurtigst muligt og senest den 1. maj 2020. Vi forventer af dig At du har et fagligt fokus - og gerne kendskab og erfaring med handicap- og døgnområdet At du er skriftlig stærk, og kan dokumentere den sundheds- og pædagogfaglige indsats At du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet med mange indsatsområder At du er fleksibel og udviklingsorienteret At du er fysisk og psykisk robust, og kan arbejde hver 2. weekend og i skiftende vagter Vi tilbyder dig At du bliver en del af en spændende organisation i faglig udvikling, med et fokus på opkvalificering på interne kurser- herunder neuropædagogik og systemisk teori. Et afvekslende job med udviklingsmuligheder. At du blive en del af en anerkende organisation hvor du betyder noget! I Vejle Kommune kalder vi det ansat med vilje! Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Vi tilbyder 3 stillinger alle med et ugentligt timetal på 30 timer. Flere oplysninger Ønsker du flere oplysninger om stillingen på Gården, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeanette Nielsen mail: jevni@vejle.dk tlf. 91 17 96 76, på Bygden afdelingsleder Mette Riis Møller mail: mermo@vejle.dk tlf. 29 42 57 03 og på Kilden afdelingsleder Anne Mette Lynge Larsen mail: amlla@vejle.dk tlf. 51 54 78 45. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.bifrost.vejle.dk Ansøgningsfrist 9. marts 2020 med angivelse af, hvilken afdeling du søger på. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Om jobbet
Bifrost er et tilbud til børn og unge med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, og børn og unge med autisme spektrum forstyrrelser. Vi kalder det unikke børn, med specielle behov!
Med udgangspunkt i det enkelte barns ressourcer og behov, tilbyder Bifrost individuelt tilrettelagte indsatser, målrettet barnets udvikling og trivsel.
Bifrost består af afdelingerne Kilden, Bygden og Gården. Som et led i et øget fokus på vores sundhedsfaglige ydelser, søger vi social- og sundhedsassistenter til alle vore afdelinger.

Gården huser primært aflastningsbørn med forskellige diagnoser, de fleste inden for autismespektret. Vi har til huse på Overbyparken 30B, i Børkop.

Bygden er en afdeling i Bifrost der både huser aflastnings- og bobørn, de fleste med diagnoser inden for autismespektret. Vi bor Bygden 24, i Vejle.

Kilden er et bo- og aflastningstilbud til børn og unge med multiple funktionsnedsættelser, der ligger på H.O. Wildenskovsvej 5A, i Brejning.

På alle afdelinger i Bifrost, er struktur og forudsigelighed i højsædet, og der arbejdes både sundheds- og socialfagligt med hver enkelt barn.

Vi har pr. 1. maj 2020 indført røgfri arbejdstid.

Vi ønsker

  • At du er fagambitiøs, og ønsker at bidrage til de bedst mulige udviklingsbetingelser for børn og unge med handicap.
  • At du er nysgerrig og udviklingsparat - og kan bidrage til de gode løsninger som vores børn har brug for.
  • At du kan se dig selv i en udviklingsorienteret og spændende organisation.

Tiltrædelse

Hurtigst muligt og senest den 1. maj 2020.

Vi forventer af dig

  • At du har et fagligt fokus - og gerne kendskab og erfaring med handicap- og døgnområdet
  • At du er skriftlig stærk, og kan dokumentere den sundheds- og pædagogfaglige indsats
  • At du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet med mange indsatsområder
  • At du er fleksibel og udviklingsorienteret
  • At du er fysisk og psykisk robust, og kan arbejde hver 2. weekend og i skiftende vagter

Vi tilbyder dig

  • At du bliver en del af en spændende organisation i faglig udvikling, med et fokus på opkvalificering på interne kurser- herunder neuropædagogik og systemisk teori.
  • Et afvekslende job med udviklingsmuligheder.
  • At du blive en del af en anerkende organisation hvor du betyder noget!

I Vejle Kommune kalder vi det ansat med vilje!

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Vi tilbyder 3 stillinger alle med et ugentligt timetal på 30 timer.

Flere oplysninger
Ønsker du flere oplysninger om stillingen på Gården, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeanette Nielsen mail: jevni@vejle.dk tlf. 91 17 96 76,  på Bygden afdelingsleder Mette Riis Møller mail: mermo@vejle.dk tlf. 29 42 57 03 og på Kilden afdelingsleder Anne Mette Lynge Larsen mail: amlla@vejle.dk tlf. 51 54 78 45.

Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.bifrost.vejle.dk

Ansøgningsfrist
9. marts 2020 med angivelse af, hvilken afdeling du søger på.

Børneattest og straffeattest
Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/dc6ab8dc_logo.pngBifrostBørkop2020-02-18T14:33:17.4732020-03-09T00:00:00
330191353Vi søger Danmarks bedste respirationsvikarer.Profile Har du respirationsbevis fra Respirationscenter Syd? Vi er et vikarbureau med speciale i respiratorisk overvågning. Vi hjælper vores samarbejdspartnere, med at levere det bedste personale til respiratorisk overvågning, og dækker hele Region Syddanmark. Vi har travlt og søger respirationsvagter ved borgere, der har brug for respiratorisk overvågning. Vi sætter en ære i ordentligheden og ansvarligheden i vores arbejde, og leverer den bedste kvalitet. Har duMinimum 2 års arbejdserfaring ved respirationsborgere i eget hjemRespirationsbevis fra Respirationscenter SydEn god situationsfornemmelseEn anerkendende tilgang til menneskerEr duFagligt dygtigAnsvarsfuldOmsorgsfuldNærværendeOmstillingsparatVil duHave frihed til selv at bestemme hvornår du vil arbejdeVære med til at løfte fagligheden, og kvaliteten indenfor respirationsområdetVi tilbyderGod lønTæt kontakt til arbejdsgiverMulighed for sparringGod personaleplejeFantastiske kollegaerKort sagt… Er du er af Danmarks bedste respirationsvagter, og vil du være med på rejsen, så tøv ikke med at kontakte os. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning Se mere på www.respirationsvagten.dk Se mere på vores ansøgersite: https: respirationsvagten.ofir.com
Har du respirationsbevis fra Respirationscenter Syd?

Vi er et vikarbureau med speciale i respiratorisk overvågning.

Vi hjælper vores samarbejdspartnere, med at levere det bedste personale til respiratorisk overvågning, og dækker hele Region Syddanmark.

Vi har travlt og søger respirationsvagter ved borgere, der har brug for respiratorisk overvågning.

Vi sætter en ære i ordentligheden og ansvarligheden i vores arbejde, og leverer den bedste kvalitet.

Har du
  • Minimum 2 års arbejdserfaring ved respirationsborgere i eget hjem
  • Respirationsbevis fra Respirationscenter Syd
  • En god situationsfornemmelse
  • En anerkendende tilgang til mennesker
Er du
  • Fagligt dygtig
  • Ansvarsfuld
  • Omsorgsfuld
  • Nærværende
  • Omstillingsparat
Vil du
  • Have frihed til selv at bestemme hvornår du vil arbejde
  • Være med til at løfte fagligheden, og kvaliteten indenfor respirationsområdet
Vi tilbyder
  • God løn
  • Tæt kontakt til arbejdsgiver
  • Mulighed for sparring
  • God personalepleje
  • Fantastiske kollegaer
Kort sagt… Er du er af Danmarks bedste respirationsvagter, og vil du være med på rejsen, så tøv ikke med at kontakte os.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"


Se mere på vores ansøgersite: https://respirationsvagten.ofir.com

ORS/Small/aea23542_logo.pngRespirationsvagten ApSFredericia2020-02-21T15:01:53.4502020-03-26T00:00:00
330170018Social- og sundhedsassistentelever til VelfærdsforvaltningenBasic Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune søger social- og sundhedsassistentelever (SSA-elever) til de hold, der starter fra 4. maj 2020 og hen over sommeren og efteråret 2020. Bemærk at ansøgningsfristen er blevet forlænget til den 15. marts 2020. Gælder elevtyperne: SSA og SSA-Merit. Vejle Kommune er en af 5 ansættende myndigheder med tilknytning til Social- og Sundhedsskolen i Fredericia Vejle Horsens. Den ordinære uddannelse varer 2 år og 9 måneder og 3 uger. Elevstillingen er på 37 timer pr. uge. Efterfølgende er der muligheder for at læse videre på professionsbacheloruddannelsen som eksempelvis fysioterapeut eller sygeplejerske. Uddannelsen til social- og sundhedsassistent veksler mellem teori og praktik. Teoriperioderne foregår på Social- og Sundhedsskolen i Fredericia Vejle Horsens. Praktikkerne foregår på et af kommunens plejecentre, i hjemmeplejen, i socialpsykiatrien eller demensområdet og på sygehuse. Uddannelsen retter sig mod et arbejde i kommunerne, i psykiatrien og på sygehuse. Adgangskrav Bestået, eller være under uddannelse på Grundforløb 2 SSA og eller social- og sundhedshjælperuddannelsen. Dansk på D-niveau og Naturfag på E-niveau Bevis for brandbekæmpelseskursus 3 timer Bevis for førstehjælpskursus på 12 timer Gældende opholdstilladelse. Læs mere om optag på uddannelsen på http: www.sosufvh.dk dk uddannelser hovedforloeb-assistent Der bliver tilrettelagt særligt uddannelsesforløb til dig, der er over 25 år og til dig, som har SSH-uddannelsen. Transport Du skal selv sørge for transport praktikstederne også dér hvor offentlig transport ikke rækker. Vi forventer af dig Som social- og sundhedsassistentelev skal du kunne tage udgangspunkt i det enkelte menneske med en omsorgsfuld, serviceminded og imødekommende adfærd. Det er vigtigt, at du kan samarbejde, planlægge og koordinere din sygepleje professionelt. Du skal kunne arbejde i teams, være selvstændig og gå til opgaverne med positiv energi. Desuden lægger vi vægt på, at du er nysgerrig, kan reflektere over praksis og har lyst til at arbejde i et miljø, hvor ingen dage er ens. Samt at du er kreativ. Vi tilbyder En spændende uddannelse, der veksler mellem teori og praktik Praktikplads i alle praktikforløb En praktikvejleder, der planlægger praktikforløbet sammen med dig Godtgørelse af transportudgifter til skoleophold, hvis du har over 10 km til skolen Løn under hele uddannelsen Afvikling af ferie følger uddannelsens turnusplan Godskrivning i praktikken Du kan søge godskrivning i praktikken, hvis du kan dokumentere minimum 8 måneders relevant erhvervserfaring fra hjemmeplejen eller plejecenter eller fra dag- og botilbud for mennesker med fysisk og eller psykisk funktionsnedsættelse inden for de seneste 4 år. Hvis du søger om godskrivning, skal din tidligere arbejdsgiver underskrive en arbejdsgivererklæring. Hent arbejdsgivererklæring Voksenelevløn Du kan ansøge om voksenelevløn, hvis du er fyldt 25 år inden uddannelsesstart og kan dokumentere mindst 1 års relevant fuldtidsbeskæftigelse (mindst 24 timer om ugen) inden for de sidste 4 år. Hvis du ansøger om voksenelevløn, skal din tidligere arbejdsgiver underskrive en arbejdsgivererklæring, som du skal vedhæfte ansøgningen. Hent arbejdsgivererklæring Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter Bekendtgørelse af lov om erhvervsuddannelser og efter overenskomst for social- og sundhedspersonale . Læs nærmere på www.foa.dk Forbund Elever SOSU Din-overenskomst I udvælgelsesprocessen vil det blive vurderet, hvorvidt du tilbydes ansættelse på SSH-uddannelsen eller SSA-uddannelsen. Flere oplysninger Ønsker du flere oplysninger, kan du kontakte uddannelseskonsulent Marianne Jakobsen på 76 81 76 11. Privat straffeattest Ved ansættelse i elevstillingen skal du aflevere en privat straffeattest. Den kan hentes gratis på www.borger.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 15. marts 2020. Vi har ansættelsessamtaler fra uge 9 og fremefter. Du kan forvente svar på din ansøgning senest den 17. marts 2020. SÅDAN SENDER DU DIN ANSØGNING Når du klikker på Send ansøgning nederst på siden kommer du ind på selve ansøgningsskemaet, som du skal udfylde. Husk at vedhæfte ansøgning, CV og relevant dokumentation. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune søger social- og sundhedsassistentelever (SSA-elever) til de hold, der starter fra 4. maj 2020 og hen over sommeren og efteråret 2020.  Bemærk at ansøgningsfristen er blevet forlænget til den 15. marts 2020.

Gælder elevtyperne: SSA og SSA-Merit.  

Vejle Kommune er en af 5 ansættende myndigheder med tilknytning til Social- og Sundhedsskolen i Fredericia/Vejle/Horsens.  

Den ordinære uddannelse varer 2 år og 9 måneder og 3 uger. Elevstillingen er på 37 timer pr. uge. Efterfølgende er der muligheder for at læse videre på professionsbacheloruddannelsen som eksempelvis fysioterapeut eller sygeplejerske.  

Uddannelsen til social- og sundhedsassistent veksler mellem teori og praktik. Teoriperioderne foregår på Social- og Sundhedsskolen i Fredericia/Vejle/Horsens. Praktikkerne foregår på et af kommunens plejecentre, i hjemmeplejen, i socialpsykiatrien eller demensområdet og på sygehuse. Uddannelsen retter sig mod et arbejde i kommunerne, i psykiatrien og på sygehuse.  

Adgangskrav  

  • Bestået, eller være under uddannelse på Grundforløb 2 SSA og/eller social- og sundhedshjælperuddannelsen.
  • Dansk på D-niveau og Naturfag på E-niveau
  • Bevis for brandbekæmpelseskursus 3 timer
  • Bevis for førstehjælpskursus på 12 timer
  • Gældende opholdstilladelse.

Læs mere om optag på uddannelsen på http://www.sosufvh.dk/dk/uddannelser/hovedforloeb-assistent

Der bliver tilrettelagt særligt uddannelsesforløb til dig, der er over 25 år og til dig, som har SSH-uddannelsen.  

Transport 
Du skal selv sørge for transport praktikstederne – også dér hvor offentlig transport ikke rækker.  

Vi forventer af dig  
Som social- og sundhedsassistentelev skal du kunne tage udgangspunkt i det enkelte menneske med en omsorgsfuld, serviceminded og imødekommende adfærd. Det er vigtigt, at du kan samarbejde, planlægge og koordinere din sygepleje professionelt. Du skal kunne arbejde i teams, være selvstændig og gå til opgaverne med positiv energi. Desuden lægger vi vægt på, at du er nysgerrig, kan reflektere over praksis og har lyst til at arbejde i et miljø, hvor ingen dage er ens. Samt at du er kreativ.  

Vi tilbyder  

  • En spændende uddannelse, der veksler mellem teori og praktik  
  • Praktikplads i alle praktikforløb
  • En praktikvejleder, der planlægger praktikforløbet sammen med dig
  • Godtgørelse af transportudgifter til skoleophold, hvis du har over 10 km til skolen  
  • Løn under hele uddannelsen
  • Afvikling af ferie følger uddannelsens turnusplan  

Godskrivning i praktikken  
Du kan søge godskrivning i praktikken, hvis du kan dokumentere minimum 8 måneders relevant erhvervserfaring fra hjemmeplejen eller plejecenter eller fra dag- og botilbud for mennesker med fysisk og/eller psykisk funktionsnedsættelse inden for de seneste 4 år. Hvis du søger om godskrivning, skal din tidligere arbejdsgiver underskrive en arbejdsgivererklæring.  
Hent arbejdsgivererklæring

Voksenelevløn  
Du kan ansøge om voksenelevløn, hvis du er fyldt 25 år inden uddannelsesstart og kan dokumentere mindst 1 års relevant fuldtidsbeskæftigelse (mindst 24 timer om ugen) inden for de sidste 4 år. Hvis du ansøger om voksenelevløn, skal din tidligere arbejdsgiver underskrive en arbejdsgivererklæring, som du skal vedhæfte ansøgningen.  
Hent arbejdsgivererklæring

Ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår efter ”Bekendtgørelse af lov om erhvervsuddannelser og efter overenskomst for social- og sundhedspersonale”. Læs nærmere på www.foa.dk/Forbund/Elever/SOSU/Din-overenskomst

I udvælgelsesprocessen vil det blive vurderet, hvorvidt du tilbydes ansættelse på SSH-uddannelsen eller SSA-uddannelsen.  

Flere oplysninger  
Ønsker du flere oplysninger, kan du kontakte uddannelseskonsulent Marianne Jakobsen på 76 81 76 11. 

Privat straffeattest  
Ved ansættelse i elevstillingen skal du aflevere en privat straffeattest. Den kan hentes gratis på www.borger.dk    

Ansøgningsfrist  
Vi skal have din ansøgning senest den 15. marts 2020.
Vi har ansættelsessamtaler fra uge 9 og fremefter.

Du kan forvente svar på din ansøgning senest den 17. marts 2020.

SÅDAN SENDER DU DIN ANSØGNING   
Når du klikker på ”Send ansøgning” nederst på siden kommer du ind på selve ansøgningsskemaet, som du skal udfylde.  

Husk at vedhæfte ansøgning, CV og relevant dokumentation.  

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

ORS/Small/b4304adb_logo.pngUddannelsesafdelingen sosu-elever, Velfærd, Vejle KommueVejle2020-02-03T15:12:26.2272020-03-10T00:00:00
330169891Pædagog, SSA eller ergoterapeut til SkansebakkenBasic Har du lyst og engagement til at indgå i vores organisation som en vigtig medspiller i vores mission, om at være blandt de bedste på området? Brænder du for at facilitere oplevelser og muligheder i menneskers liv? Kan du være nærværende og omsorgsfuld med høj etik? Er du faglig velfunderet, kan formulere meninger og indgå i samarbejde med ligestillede kolleger? Så har vi jobbet til dig...... Om jobbet Kerneopgaven på Skansebakken er at understøtte selvstændige og aktive liv i meningsfuldt samvær med andre. Vi arbejder ud fra tanken om relationel koordinering. Alle fagligheder er lige vigtige og ansvarlige parter i løsningen af kerneopgaven. Alle har et fælles ansvar for at skabe de bedst mulige rammer for en god hverdag på Skansebakken. Det betyder bl.a. at alle deltager i løsningen af de praktiske opgaver og arbejder med borgernes indsatsmål. Vi arbejder ressourcefokuseret og alle medarbejdere er uddannet i KRAP som metode. Det daglige arbejde omkring borgerne er organiseret i teams. På Skansebakken arbejder vi på, at beboerne skal have et aktivt liv både inde og ude. Derfor har vi i planlægning af aktiviteter et stort fokus på frivillige og udeliv. Du vil komme til at indgå i et tæt samarbejde med afdelingens medarbejdere samt Skansebakkens øvrige afdelinger. Der lægges stor vægt på det tværfaglige samarbejde. Stillingen er på 32 timer. Tiltrædelse snarest eller den 1. marts 2020 eller efter aftale.Der er skiftende arbejdstider dag, aften samt hver anden weekend. Ligeledes må der påregnes arbejde på helligdage. Vi forventer, du har kørekort og kan køre Udviklingscenter Skansebakkens busser. Vi spiller sammen med vores forskellige fagligheder, og vi arbejder med relationel koordinering. SSA, Pædagog eller Ergoterapeut Som SSA har du din sundhedsfaglige vinkel ind i samarbejdet og du koordinere sundhedsfaglige indsatser omkring borgeren. Læs stillingsbeskrivelsen. Som pædagog bidrager du med din socialfaglige vinkel og samarbejder tværfagligt i forhold til at omsætte handleplaner til konkrete delmål. Læs stillingsbeskrivelsen. Som ergoterapeut samler du indsatser omkring blandt andet hjælpemidler, forflytninger, dysfagiundersøgelser og samarbejder med den lokale fysioterapeut. Læs stillingsbeskrivelsen. Vi tilbyder dig At du bliver fagligt udfordret og udviklet At du bliver uddannet i metoden KRAP At du får gode muligheder for at være en vigtig del af samarbejdet At du får fantastiske kolleger Et godt arbejdsmiljø, som alle tager aktiv del i at fremme og pleje En arbejdsplads med mange fagligheder, høj faglighed og netværk på tværs af organisationen En gensidig konstruktiv, opbyggende feed-back-kultur En normering med 1:3 En ledelse, der værdsætter initiativ, selvstændighed og medinddragelse i den daglige planlægning Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Om os Skansebakken tilbyder længerevarende boophold til 45 voksne borgere med multihandicap. Beboerne har et massivt fysisk plejebehov og behov for omfattende specialpædagogisk bistand. Vi vægter neuropædagogik sansemotorik og udeliv højt. Vi arbejder på at beboerne får skabt og eller styrket gensidige og bæredygtige relationer til familie, venner, bekendte og civilsamfundet, for eksempel frivillige. Flere oplysninger Hvis du ønsker flere oplysninger eller et besøg, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karsten Krogshave på tlf. 30 30 24 85. Link til egen hjemmeside: Du kan læse mere om os på www.skansebakken.vejle.dk, hvor du også med fordel kan se vores præsentationsfilm. Ansøgningsfrist Send din ansøgning senest 28.2.20. Der vil foregå en løbende ansættelsesproces frem til fredag 28. februar 2020. Straffeattest Vi indhenter straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Har du lyst og engagement til at indgå i vores organisation som en vigtig medspiller i vores mission, om at være blandt de bedste på området? Brænder du for at facilitere oplevelser og muligheder i menneskers liv?
Kan du være nærværende og omsorgsfuld med høj etik? Er du faglig velfunderet, kan formulere meninger og indgå i samarbejde med ligestillede kolleger? Så har vi jobbet til dig......


Om jobbet
Kerneopgaven på Skansebakken er at understøtte selvstændige og aktive liv i meningsfuldt samvær med andre. Vi arbejder ud fra tanken om relationel koordinering.
Alle fagligheder er lige vigtige og ansvarlige parter i løsningen af kerneopgaven.
Alle har et fælles ansvar for at skabe de bedst mulige rammer for en god hverdag på Skansebakken. Det betyder bl.a. at alle deltager i løsningen af de praktiske opgaver og arbejder med borgernes indsatsmål.

Vi arbejder ressourcefokuseret og alle medarbejdere er uddannet i KRAP som metode.

Det daglige arbejde omkring borgerne er organiseret i teams.
På Skansebakken arbejder vi på, at beboerne skal have et aktivt liv både inde og ude. Derfor har vi i planlægning af aktiviteter et stort fokus på frivillige og udeliv. Du vil komme til at indgå i et tæt samarbejde med afdelingens medarbejdere samt Skansebakkens øvrige afdelinger. Der lægges stor vægt på det tværfaglige samarbejde.

Stillingen er på 32 timer. Tiltrædelse snarest eller den 1. marts 2020 eller efter aftale.Der er skiftende arbejdstider dag, aften samt hver anden weekend. Ligeledes må der påregnes arbejde på helligdage.
Vi forventer, du har kørekort og kan køre Udviklingscenter Skansebakkens busser.

Vi spiller sammen med vores forskellige fagligheder, og vi arbejder med relationel koordinering.


SSA, Pædagog eller Ergoterapeut

  • Som SSA har du din sundhedsfaglige vinkel ind i samarbejdet og du koordinere sundhedsfaglige indsatser omkring borgeren. Læs stillingsbeskrivelsen.
     
  • Som pædagog bidrager du med din socialfaglige vinkel og samarbejder tværfagligt i forhold til at omsætte handleplaner til konkrete delmål. Læs stillingsbeskrivelsen.
     
  • Som ergoterapeut samler du indsatser omkring blandt andet hjælpemidler, forflytninger, dysfagiundersøgelser og samarbejder med den lokale fysioterapeut. Læs stillingsbeskrivelsen.

 

Vi tilbyder dig

  • At du bliver fagligt udfordret og udviklet
  • At du bliver uddannet i metoden KRAP
  • At du får gode muligheder for at være en vigtig del af samarbejdet
  • At du får fantastiske kolleger
  • Et godt arbejdsmiljø, som alle tager aktiv del i at fremme og pleje
  • En arbejdsplads med mange fagligheder, høj faglighed og netværk på tværs af organisationen
  • En gensidig konstruktiv, opbyggende feed-back-kultur
  • En normering med 1:3
  • En ledelse, der værdsætter initiativ, selvstændighed og medinddragelse i den daglige planlægning

 
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
 
Om os
Skansebakken tilbyder længerevarende boophold til 45 voksne borgere med multihandicap. Beboerne har et massivt fysisk plejebehov og behov for omfattende specialpædagogisk bistand.
Vi vægter neuropædagogik – sansemotorik og udeliv højt. Vi arbejder på at beboerne får skabt og/eller styrket gensidige og bæredygtige relationer til familie, venner, bekendte og civilsamfundet, for eksempel frivillige.
 
Flere oplysninger
Hvis du ønsker flere oplysninger eller et besøg, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karsten Krogshave på tlf. 30 30 24 85.
 
Link til egen hjemmeside:
Du kan læse mere om os på www.skansebakken.vejle.dk, hvor du også med fordel kan se vores præsentationsfilm.
 
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning senest 28.2.20.
Der vil foregå en løbende ansættelsesproces frem til fredag  28. februar 2020.
 
Straffeattest
Vi indhenter straffeattest. 
 
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
 
 

 

ORS/Small/d793ddf6_logo.pngSkansebakkenBørkop2020-02-03T13:05:07.0472020-02-28T00:00:00
330175948Social- og sundhedsassistent i dagvagt til BlomsterengenBasic Vi mangler en dygtig social og sundhedsassistent 1 maj 2020 Kunne du tænke dig at lære beboerne der bor i Blomsterengen, bedre at kende og hjælpe dem med at få en god hverdag? Og drømmer du om et arbejde, hvor du virkelig kommer til at gøre en forskel for andre, og hvor du får lov til at bruge dig selv? Så er stillingen som Social og Sundhedsassistent Social og sundhedshjælper noget for dig. Beboerne i blomsterengen skal have det godt. De skal have omsorg og pleje og være trygge ved, at de mennesker der hjælper dem, er fagligt dygtige, så vi lægger vægt på at du bruger både dine faglige og dine menneskelige kompetencer. Du kommer til at få stor betydning for borgernes velbefindende. Det er et stort ansvar, og derfor er det også vigtigt for os, at du får lov til at afprøve ideer og har indflydelse på din egen hverdag. Du får mulighed for at lære alle borgerne, pårørende og frivillige rigtigt godt at kende. Du får selv indflydelse på din arbejdsdag, og udover den nære kontakt til vores borgere, så indebærer jobbet også dokumentation, koordinering og systematisk opfølgning og selvfølgelig et godt og tæt samarbejde med kollegaerne. Har du lyst til at arbejde inde på Blomsterengen med 15 faste beboer og 1 midlertidig plads og have en ledende og koordinerende rolle som SSA, så søger vi 1 Social og sundhedsassistent på 30 timer i fortrinsvis dagvagt pr 1 maj 2020. Du kommer til at arbejde hver 3. weekend med en ex weekend over 12 uger Blomsterengen er et hyggeligt ældrecenter beliggende i Holsted med 25 boliger, hvoraf de 9 af boligerne er vores demensafdeling. Dertil er der et udeområde hvor ca. 100 borgere er tilknyttet Du skal være stabil og fleksibel, og have viden og erfaring med sundhedsfaglig dokumentation. Gode IT kundskaber er en fordel. Du er velkommen til at kontakte Centerleder Inge Marie Kruse på 30171368 eller 79965680. Du er også meget velkommen til at besøge os, men aftal en tid. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, og ved ansættelse udbedes straffeattest. Der er ansøgningsfrist 11 marts 2020 og der vil blive afholdt samtaler i uge 12. Send ansøgningen ved at bruge knappen Send ansøgning . Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http: flyttilvejen.dk

Vi mangler en dygtig social og sundhedsassistent

1 maj 2020

 

Kunne du tænke dig at lære beboerne der bor i Blomsterengen, bedre at kende og hjælpe dem med at få en god hverdag?

 

Og drømmer du om et arbejde, hvor du virkelig kommer til at gøre en forskel for andre, og hvor du får lov til at bruge dig selv? Så er stillingen som Social og Sundhedsassistent/Social og sundhedshjælper noget for dig.

 

Beboerne i blomsterengen skal have det godt. De skal have omsorg og pleje og være trygge ved, at de mennesker der hjælper dem, er fagligt dygtige, så vi lægger vægt på at du bruger både dine faglige og dine menneskelige kompetencer.

 

Du kommer til at få stor betydning for borgernes velbefindende. Det er et stort ansvar, og derfor er det også vigtigt for os, at du får lov til at afprøve ideer og har indflydelse på din egen hverdag.

 

Du får mulighed for at lære alle borgerne, pårørende og frivillige rigtigt godt at kende. Du får selv indflydelse på din arbejdsdag, og udover den nære kontakt til vores borgere, så indebærer jobbet også dokumentation, koordinering og systematisk opfølgning og selvfølgelig et godt og tæt samarbejde med kollegaerne.

 

Har du lyst til at arbejde inde på Blomsterengen med 15 faste beboer og 1 midlertidig plads og have en ledende og koordinerende rolle som SSA, så søger vi 1 Social og sundhedsassistent på 30 timer i fortrinsvis dagvagt pr 1 maj 2020. Du kommer til at arbejde hver 3. weekend med en ex weekend over 12 uger

 

Blomsterengen er et hyggeligt ældrecenter beliggende i Holsted med 25 boliger, hvoraf de 9 af boligerne er vores demensafdeling. Dertil er der et udeområde hvor ca. 100 borgere er tilknyttet

Du skal være stabil og fleksibel, og have viden og erfaring med sundhedsfaglig dokumentation. Gode IT kundskaber er en fordel.

Du er velkommen til at kontakte Centerleder Inge Marie Kruse på 30171368 eller 79965680. Du er også meget velkommen til at besøge os, men aftal en tid.

 

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, og ved ansættelse udbedes straffeattest.

 

Der er ansøgningsfrist 11 marts 2020 og der vil blive afholdt samtaler i uge 12.

Send ansøgningen ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

 

Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http://flyttilvejen.dk

ORS/Small/d5d6a0f5_logo.pngBlomsterengen ÆldrecenterHolsted2020-02-11T15:41:27.3632020-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social -og sundhedsassistenter til Bifrost

Bifrost

Børkop
Om jobbet Bifrost er et tilbud til børn og unge med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, og børn og unge med autisme spektrum forstyrrelser. Vi kalder det unikke børn, med specielle behov! Med udgangspunkt i det enkelte barns ressourcer og beh...
Indrykket:18. februar 2020

Vi søger Danmarks bedste respirationsvikarer.

Respirationsvagten ApS

Fredericia
Har du respirationsbevis fra Respirationscenter Syd? Vi er et vikarbureau med speciale i respiratorisk overvågning. Vi hjælper vores samarbejdspartnere, med at levere det bedste personale til respiratorisk overvågning, og dækker hele Region Syddanma...
Indrykket:21. februar 2020

Social- og sundhedsassistentelever til Velfærdsforvaltningen

Uddannelsesafdelingen sosu-elever, Velfærd, Vejle Kommue

Vejle
Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune søger social- og sundhedsassistentelever (SSA-elever) til de hold, der starter fra 4. maj 2020 og hen over sommeren og efteråret 2020. Bemærk at ansøgningsfristen er blevet forlænget til den 15. marts 2020. Gæld...
Indrykket:3. februar 2020

Pædagog, SSA eller ergoterapeut til Skansebakken

Skansebakken

Børkop
Har du lyst og engagement til at indgå i vores organisation som en vigtig medspiller i vores mission, om at være blandt de bedste på området? Brænder du for at facilitere oplevelser og muligheder i menneskers liv? Kan du være nærværende og omsorgsfu...
Indrykket:3. februar 2020

Social- og sundhedsassistent i dagvagt til Blomsterengen

Blomsterengen Ældrecenter

Holsted
Vi mangler en dygtig social og sundhedsassistent 1 maj 2020 Kunne du tænke dig at lære beboerne der bor i Blomsterengen, bedre at kende og hjælpe dem med at få en god hverdag? Og drømmer du om et arbejde, hvor du virkelig kommer til at gøre en forsk...
Indrykket:11. februar 2020