Social- og sundhedsassistenter eller Social- og sundhedshjælper i blandede vagter i dag og aftenvagt - Plejeboliger Annebergcentret

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Velkommen til Ældre- og Handicapforvaltningen. Vi arbejder for at fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Og vi gør det sammen. Sammen med frivillige, med virksomheder, organisationer, pårørende og sammen med de mennesker, vi er her for.

Vi er mere end 6.500 ansatte, der hvert år er i kontakt med flere end 19.000 mennesker i kommunen. Mennesker, som på den ene eller anden måde har brug for vores støtte og omsorg i hverdagen. Sammen arbejder vi hver dag på at skabe livskvalitet og velfærd.

Vi udvikler velfærd sammen.


Vi kan tilbyde:

  • En god arbejdsplads du selv kan være med til at præge
  • En god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling
  • Mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer
  • Du vil sammen med teamet være med til at sikre korrekt dokumentation
  • En arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering
  • Vi kan tilbyde personlige I-PAD
  • På Annebergcentret er der tilknyttet fast plejehjemslæge
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Vi søger nye kollegaer til vores team:
  • Stillingerne er i udgangspunktet på 37 timer/uge i blandede vagter - dag og aftenvagt samt arbejde hver anden weekend
  • Sidste ansøgningsfrist: 18. oktober 2021
  • Der afholdes løbende ansættelsessamtaler
 
Vi søger ny kollega til vores boenhed for demente samt ny kollega til vores somatiske boenhed.  Du vil sammen med dine kollegaer løse vores fælles kerneopgave samt i samarbejde med borgerne og deres pårørende skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere
 
Vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde. Vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin. Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt.

På Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens.

Dine primære opgaver vil være:
  • Vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent/social- og sundhedshjælper på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen
  • At du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven/serviceloven
  • At du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde
  • At du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø
Faglige kompetencer:
  • Gerne erfaring som social- og sundhedsassistent/ social- og sundhedshjælper
  • Kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens
  • Kan varetage og koordinere pleje/omsorgsopgaver
  • Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
Personlige kompetencer:
  • Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • At du brænder for at skabe en god og indholdsrig hverdag for borgerne
  • At du er god til at skabe relationer
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • Du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor
  • Du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat
Arbejdsstedets adresse:
Annebergcentret
Annebergvej 6
9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M Vejen på tlf.  9931 6870  

Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik: 4 for fællesskabet (aalborg.dk)

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
Bliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens vision
Frihedsbrevet skal sætte organisationens fulde potentiale fri (aalborg.dk)

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Social- og sundhedsassistenter eller Social- og sundhedshjælper i blandede vagter i dag og aftenvagt - Plejeboliger Annebergcentret

Velkommen til Ældre- og Handicapforvaltningen. Vi arbejder for at fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg. Og vi gør det sammen. Sammen med frivillige, med virksomheder, organisationer, pårørende og sammen med de mennesker, vi er her for.

Vi er mere end 6.500 ansatte, der hvert år er i kontakt med flere end 19.000 mennesker i kommunen. Mennesker, som på den ene eller anden måde har brug for vores støtte og omsorg i hverdagen. Sammen arbejder vi hver dag på at skabe livskvalitet og velfærd.

Vi udvikler velfærd sammen.


Vi kan tilbyde:

  • En god arbejdsplads du selv kan være med til at præge
  • En god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling
  • Mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer
  • Du vil sammen med teamet være med til at sikre korrekt dokumentation
  • En arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering
  • Vi kan tilbyde personlige I-PAD
  • På Annebergcentret er der tilknyttet fast plejehjemslæge
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Vi søger nye kollegaer til vores team:
  • Stillingerne er i udgangspunktet på 37 timer/uge i blandede vagter - dag og aftenvagt samt arbejde hver anden weekend
  • Sidste ansøgningsfrist: 18. oktober 2021
  • Der afholdes løbende ansættelsessamtaler
 
Vi søger ny kollega til vores boenhed for demente samt ny kollega til vores somatiske boenhed.  Du vil sammen med dine kollegaer løse vores fælles kerneopgave samt i samarbejde med borgerne og deres pårørende skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere
 
Vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde. Vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin. Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt.

På Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens.

Dine primære opgaver vil være:
  • Vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent/social- og sundhedshjælper på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen
  • At du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven/serviceloven
  • At du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde
  • At du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø
Faglige kompetencer:
  • Gerne erfaring som social- og sundhedsassistent/ social- og sundhedshjælper
  • Kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens
  • Kan varetage og koordinere pleje/omsorgsopgaver
  • Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
Personlige kompetencer:
  • Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • At du brænder for at skabe en god og indholdsrig hverdag for borgerne
  • At du er god til at skabe relationer
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • Du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor
  • Du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat
Arbejdsstedets adresse:
Annebergcentret
Annebergvej 6
9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M Vejen på tlf.  9931 6870  

Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik: 4 for fællesskabet (aalborg.dk)

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
Bliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens vision
Frihedsbrevet skal sætte organisationens fulde potentiale fri (aalborg.dk)

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.