Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistenter/-hjælpere som skaber øjeblikke for mennesker der fortjener det til dagvagt på Egebo Plejecenter

Vi søger dig til et af de vigtigste og mest givende jobs i Danmark, hvor du dagligt gør en forskel for mennesker, der har brug for det. Stillingen er målrettet en social- og sundhedsassistent/-hjælper i dagvagt på 35-37 timer ugentligt med weekendvagt hver 3. weekend. Men vigtigst af alt, søger vi dig, der kan skabe værdifulde øjeblikke for vores beboere.

Et eksempel på et værdifuldt øjeblik
Vi har bedt en af dine måske kommende kolleger, fortælle om et værdifuldt øjeblik, som hun har skabt med en beboer hos os:

”Når du beder mig beskrive et værdifuldt øjeblik, kommer jeg til at tænke på en demensramt beboer, her hos os. Hvis vi ikke kommer til hende på en helt bestemt måde om morgen, så er hele hendes dag præget af forvirring og frustration. Vi har prøvet forskellige ting af, for at møde hende og til sidst fundet frem til, at en bestemt sang gør beboeren glad. Men det er ikke kun vigtigt, at den bliver sunget, det skal også være på en helt bestemt måde. Det med at finde frem til den rigtige måde at møde det enkelte menneske på, er en kompleks opgave, hvor jeg skal folde al min viden som assistent ud,” fortæller Ruchell med et stort smil. Du kan se Ruchells arbejde sammen med beboeren her: Frøken Jytte og Mester Jacob

Kan du som Ruchell skabe lignede værdifulde øjeblikke for beboerne?
Hvis du kan, så er vi et godt match. Vi ved, at øjeblikke som disse kun opstår, når de nære medarbejdere selvstændigt kan planlægge deres arbejde og aktivt gøre brug af deres personlige og faglige kompetencer. Derfor forventer vi også et personligt engagement, humør og modet til at møde beboerne i deres virkelighed.

Vores forventninger til dig, er at du

  • er uddannet social- og sundhedsassistent, alternativ social- og sundhedshjælper
  • kan indgå i et team med social- og sundhedshjælpere og -assistenter, samt andre fagligheder
  • besidder personlige kompetencer som;
  • ro, rummelighed, refleksionsevner og en anerkendende adfærd
  • er handlekraftig, energisk og kan bevare overblikket i pressede situationer
  • finder dokumentation vigtig og er god til at formulere dig på skrift
  • kan være en aktiv part i den positive udvikling af Egebo

Samarbejde, sparring og faglig udvikling
Plejecenter Egebo er et større plejecenter, hvor et godt tværfagligt samarbejde er nøglen til at opnå det bedste for beboerne. At indgå i personalegruppen på Egebo giver derfor gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi lægger derfor vægt på, at dine succeser kommer i spil i vores udvikling som organisation.

Praktiske informationer
Stillingerne kan tiltrædes den 1. august 2019 eller snarest muligt.

Til samtalen bedes du medbringe originalt eksamensbevis og autorisationsnr.

Vi gør opmærksom på, at vi indhenter referencer i forbindelse med ansættelsen.

Mere information
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte souschef Naoual Ahabbad på 2444 4385 i tidsrummet kl. 10.00-12.00 mandag til torsdag.

Ledelsen, kollegaer og beboer på Plejecenter Egebo glæder sig til at høre fra dig. 

Søg via nedenstående link senest søndag den 14. juli 2019
Vi holder samtaler i uge 29.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050854Phoenix-1cb72be612019-06-28T17:00:14.330Social- og sundhedsassistenter/-hjælpere som skaber øjeblikke for mennesker der fortjener det til dagvagt på Egebo Plejecenter

Vi søger dig til et af de vigtigste og mest givende jobs i Danmark, hvor du dagligt gør en forskel for mennesker, der har brug for det. Stillingen er målrettet en social- og sundhedsassistent/-hjælper i dagvagt på 35-37 timer ugentligt med weekendvagt hver 3. weekend. Men vigtigst af alt, søger vi dig, der kan skabe værdifulde øjeblikke for vores beboere.

Et eksempel på et værdifuldt øjeblik
Vi har bedt en af dine måske kommende kolleger, fortælle om et værdifuldt øjeblik, som hun har skabt med en beboer hos os:

”Når du beder mig beskrive et værdifuldt øjeblik, kommer jeg til at tænke på en demensramt beboer, her hos os. Hvis vi ikke kommer til hende på en helt bestemt måde om morgen, så er hele hendes dag præget af forvirring og frustration. Vi har prøvet forskellige ting af, for at møde hende og til sidst fundet frem til, at en bestemt sang gør beboeren glad. Men det er ikke kun vigtigt, at den bliver sunget, det skal også være på en helt bestemt måde. Det med at finde frem til den rigtige måde at møde det enkelte menneske på, er en kompleks opgave, hvor jeg skal folde al min viden som assistent ud,” fortæller Ruchell med et stort smil. Du kan se Ruchells arbejde sammen med beboeren her: Frøken Jytte og Mester Jacob

Kan du som Ruchell skabe lignede værdifulde øjeblikke for beboerne?
Hvis du kan, så er vi et godt match. Vi ved, at øjeblikke som disse kun opstår, når de nære medarbejdere selvstændigt kan planlægge deres arbejde og aktivt gøre brug af deres personlige og faglige kompetencer. Derfor forventer vi også et personligt engagement, humør og modet til at møde beboerne i deres virkelighed.

Vores forventninger til dig, er at du

  • er uddannet social- og sundhedsassistent, alternativ social- og sundhedshjælper
  • kan indgå i et team med social- og sundhedshjælpere og -assistenter, samt andre fagligheder
  • besidder personlige kompetencer som;
  • ro, rummelighed, refleksionsevner og en anerkendende adfærd
  • er handlekraftig, energisk og kan bevare overblikket i pressede situationer
  • finder dokumentation vigtig og er god til at formulere dig på skrift
  • kan være en aktiv part i den positive udvikling af Egebo

Samarbejde, sparring og faglig udvikling
Plejecenter Egebo er et større plejecenter, hvor et godt tværfagligt samarbejde er nøglen til at opnå det bedste for beboerne. At indgå i personalegruppen på Egebo giver derfor gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi lægger derfor vægt på, at dine succeser kommer i spil i vores udvikling som organisation.

Praktiske informationer
Stillingerne kan tiltrædes den 1. august 2019 eller snarest muligt.

Til samtalen bedes du medbringe originalt eksamensbevis og autorisationsnr.

Vi gør opmærksom på, at vi indhenter referencer i forbindelse med ansættelsen.

Mere information
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte souschef Naoual Ahabbad på 2444 4385 i tidsrummet kl. 10.00-12.00 mandag til torsdag.

Ledelsen, kollegaer og beboer på Plejecenter Egebo glæder sig til at høre fra dig. 

Søg via nedenstående link senest søndag den 14. juli 2019
Vi holder samtaler i uge 29.

2019-07-15T00:53:25.343 Vi søger dig til et af de vigtigste og mest givende jobs i Danmark, hvor du dagligt gør en forskel for mennesker, der har brug for det. Stillingen er målrettet en social- og sundhedsassistent -hjælper i dagvagt på 35-37 timer ugentligt med weekendvagt hver 3. weekend. Men vigtigst af alt, søger vi dig, der kan skabe værdifulde øjeblikke for vores beboere. Et eksempel på et værdifuldt øjeblik Vi har bedt en af dine måske kommende kolleger, fortælle om et værdifuldt øjeblik, som hun har skabt med en beboer hos os: Når du beder mig beskrive et værdifuldt øjeblik, kommer jeg til at tænke på en demensramt beboer, her hos os. Hvis vi ikke kommer til hende på en helt bestemt måde om morgen, så er hele hendes dag præget af forvirring og frustration. Vi har prøvet forskellige ting af, for at møde hende og til sidst fundet frem til, at en bestemt sang gør beboeren glad. Men det er ikke kun vigtigt, at den bliver sunget, det skal også være på en helt bestemt måde. Det med at finde frem til den rigtige måde at møde det enkelte menneske på, er en kompleks opgave, hvor jeg skal folde al min viden som assistent ud, fortæller Ruchell med et stort smil. Du kan se Ruchells arbejde sammen med beboeren her: Frøken Jytte og Mester Jacob Kan du som Ruchell skabe lignede værdifulde øjeblikke for beboerne? Hvis du kan, så er vi et godt match. Vi ved, at øjeblikke som disse kun opstår, når de nære medarbejdere selvstændigt kan planlægge deres arbejde og aktivt gøre brug af deres personlige og faglige kompetencer. Derfor forventer vi også et personligt engagement, humør og modet til at møde beboerne i deres virkelighed. Vores forventninger til dig, er at du er uddannet social- og sundhedsassistent, alternativ social- og sundhedshjælper kan indgå i et team med social- og sundhedshjælpere og -assistenter, samt andre fagligheder besidder personlige kompetencer som ro, rummelighed, refleksionsevner og en anerkendende adfærd er handlekraftig, energisk og kan bevare overblikket i pressede situationer finder dokumentation vigtig og er god til at formulere dig på skrift kan være en aktiv part i den positive udvikling af Egebo Samarbejde, sparring og faglig udvikling Plejecenter Egebo er et større plejecenter, hvor et godt tværfagligt samarbejde er nøglen til at opnå det bedste for beboerne. At indgå i personalegruppen på Egebo giver derfor gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi lægger derfor vægt på, at dine succeser kommer i spil i vores udvikling som organisation. Praktiske informationer Stillingerne kan tiltrædes den 1. august 2019 eller snarest muligt. Til samtalen bedes du medbringe originalt eksamensbevis og autorisationsnr. Vi gør opmærksom på, at vi indhenter referencer i forbindelse med ansættelsen. Mere information Har du lyst til at høre mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte souschef Naoual Ahabbad på 2444 4385 i tidsrummet kl. 10.00-12.00 mandag til torsdag. Ledelsen, kollegaer og beboer på Plejecenter Egebo glæder sig til at høre fra dig. Søg via nedenstående link senest søndag den 14. juli 2019 Vi holder samtaler i uge 29.10Phoenix1cb72be6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159301&DepartmentId=19988&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3554105Egebo Bystævneparken11Bystævneparken 222700BrønshøjDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent785747KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15930100028-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1cb72be6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1cb72be6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1cb72be6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1cb72be6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/1.jpgSocial- og sundhedsassistenter/-hjælpere som skaber øjeblikke for mennesker der fortjener det til dagvagt på Egebo Plejecenter12007991Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg362149590mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330115562Social- og sundhedsassistentBasic OK-Hjemmet Arendse søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt pr. 1. januar eller efter aftale.Vil du også have en hverdag med mening og hvor livet leves hele livet? Det synes vi er vigtigt, og derfor gør vi os på Arendse umage for at skabe en attraktiv hverdag med trivsel, faglighed og frihed.Hvis det lyder som noget for dig, så læs med her:Du vil gerne have et job:hvor du som social- og sundhedsassistent varetager en bred vifte af opgaver, f.eks. medicinhåndtering, palliativ pleje og omsorg og pleje til beboere med somatiske og psykiatriske lidelserhvor dine kollegaer og ledere tror på din faglighed og dømmekraft, ved at give dig frihed til at vurdere, hvordan opgaven skal løsessom foregår i en hjemlig og uhøjtidelig atmosfære baseret på tillid og ligeværdighedhvor man ikke går i takt, men giver hinanden friheden til at se på tingene fra forskellige vinkler, og sætter pris på evnen og viljen til at lytte til hinandenhvor beboernes selvbestemmelse, ønsker og behov står forrest, og hvor målet er at skabe det bedst mulige og mest værdige liv for vores beboerehvor du arbejder i et rul for dagvagt, hvor du møder hhv. kl. 7 og kl. 8 og har fri senest kl. 15, og med weekendvagt hver 3. weekend. Vi har en arbejdsplads: med kollegaer som er engagerede, fagligt velfunderede og ansvarsfuldehvor vores værdier afspejles i vores adfærdmed en ledelse der har fokus på din faglige udvikling - gennem formelle kurser uddannelse, men også ved intern udvikling gennem vidensdeling, supervision og refleksion.hvor der med afsæt i faglige vurderinger og beboernes behov er plads til at gå nye vejehvor vi prioriterer, at du bliver introduceret til organisationen, kulturen, værdierne og rutinerhvor vi har det sjovt, og husker at fejre de små og store begivenheder i hverdagenhvor vi tager hånd om hinanden også på de lidt svære dageMåske har du fået lyst til at vide mere. Det håber vi. Hvis du allerede er klar til at søge jobbet, så send dit CV og en kort motiveret ansøgning. Vi forventer ikke en lang ansøgning, men nogle linjer om hvorfor du fornemmer, at jobbet måske kunne være noget for dig. Vi har samtaler løbende, så når du har sendt din ansøgning, hører du fra os.Har du spørgsmål kan du kontakte afdelingsleder Mette Søe, telefon: 39 10 56 02 eller e-mail: aremol@ok-fonden.dk, eller udviklingssygeplejerske Lene Dahl, telefon: 39 10 56 03 eller e-mail: leda@ok-fonden.dk.Ansøgningsfrist: D. 25. november 2019 inden kl. 12.00.Arbejdstid: Fastansættelse, 32-37 timer efter aftale.Start: 1. januar 2020 eller efter aftale.Ansøgning sendes via knappen Send ansøgning .Om ArendseArendse er et privat friplejehjem under OK-Fonden med plads til 25 beboere. Beboergruppen er bredt sammensat aldersmæssigt, og mange er delvist selvhjulpne. Beboerne bor på en samlet etage.På Arendse tager vi udgangspunkt i, at stedet er beboernes hjem, og at her er en hjemlig atmosfære. Vi arbejder ud fra OK-Fondens vision om, at livet skal leves - hele livet . Derfor tager vi udgangspunkt i den enkelte beboers behov og ressourcer og betragter hver beboer som et unikt menneske, der skal mødes på egne præmisser. Det betyder, at vi både arbejder på at skabe en aktiv og oplevelsesrig hverdag med mulighed for at deltage i aktiviteter, for de beboere der ønsker det, men vi giver også plads til dem, der ønsker ro.Du kan også læse mere om os på vores hjemmeside, som du finder her:https: ok-fonden.dk arendseOK-Hjemmet Arendse søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt pr. 1. januar eller efter aftale.

Vil du også have en hverdag med mening og hvor livet leves – hele livet? Det synes vi er vigtigt, og derfor gør vi os på Arendse umage for at skabe en attraktiv hverdag med trivsel, faglighed og frihed.
Hvis det lyder som noget for dig, så læs med her:

Du vil gerne have et job:
  • hvor du som social- og sundhedsassistent varetager en bred vifte af opgaver, f.eks. medicinhåndtering, palliativ pleje og omsorg og pleje til beboere med somatiske og psykiatriske lidelser
  • hvor dine kollegaer og ledere tror på din faglighed og dømmekraft, ved at give dig frihed til at vurdere, hvordan opgaven skal løses
  • som foregår i en hjemlig og uhøjtidelig atmosfære baseret på tillid og ligeværdighed
  • hvor man ikke går i takt, men giver hinanden friheden til at se på tingene fra forskellige vinkler, og sætter pris på evnen og viljen til at lytte til hinanden
  • hvor beboernes selvbestemmelse, ønsker og behov står forrest, og hvor målet er at skabe det bedst mulige og mest værdige liv for vores beboere
  • hvor du arbejder i et rul for dagvagt, hvor du møder hhv. kl. 7 og kl. 8 og har fri senest kl. 15, og med weekendvagt hver 3. weekend.


Vi har en arbejdsplads: 

  • med kollegaer som er engagerede, fagligt velfunderede og ansvarsfulde
  • hvor vores værdier afspejles i vores adfærd
  • med en ledelse der har fokus på din faglige udvikling - gennem formelle kurser/ uddannelse, men også ved intern udvikling gennem vidensdeling, supervision og refleksion.
  • hvor der med afsæt i faglige vurderinger og beboernes behov er plads til at gå nye veje
  • hvor vi prioriterer, at du bliver introduceret til organisationen, kulturen, værdierne og rutiner
  • hvor vi har det sjovt, og husker at fejre de små og store begivenheder i hverdagen
  • hvor vi tager hånd om hinanden – også på de lidt svære dage

Måske har du fået lyst til at vide mere. Det håber vi. Hvis du allerede er klar til at søge jobbet, så send dit CV og en kort motiveret ansøgning. Vi forventer ikke en lang ansøgning, men nogle linjer om hvorfor du fornemmer, at jobbet måske kunne være noget for dig. Vi har samtaler løbende, så når du har sendt din ansøgning, hører du fra os.

Har du spørgsmål kan du kontakte afdelingsleder Mette Søe, telefon: 39 10 56 02 eller e-mail: aremol@ok-fonden.dk, eller udviklingssygeplejerske Lene Dahl, telefon: 39 10 56 03 eller e-mail: leda@ok-fonden.dk.

Ansøgningsfrist: D. 25. november 2019 inden kl. 12.00.
Arbejdstid: Fastansættelse, 32-37 timer efter aftale.
Start: 1. januar 2020 eller efter aftale.

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning".

Om Arendse
Arendse er et privat friplejehjem under OK-Fonden med plads til 25 beboere. Beboergruppen er bredt sammensat aldersmæssigt, og mange er delvist selvhjulpne. Beboerne bor på en samlet etage.
På Arendse tager vi udgangspunkt i, at stedet er beboernes hjem, og at her er en hjemlig atmosfære. Vi arbejder ud fra OK-Fondens vision om, at ”livet skal leves - hele livet”. Derfor tager vi udgangspunkt i den enkelte beboers behov og ressourcer og betragter hver beboer som et unikt menneske, der skal mødes på egne præmisser. Det betyder, at vi både arbejder på at skabe en aktiv og oplevelsesrig hverdag med mulighed for at deltage i aktiviteter, for de beboere der ønsker det, men vi giver også plads til dem, der ønsker ro.

Du kan også læse mere om os på vores hjemmeside, som du finder her:
https://ok-fonden.dk/arendse/
ORS/Small/013cc2ee_logo.pngArendseKøbenhavn Ø2019-11-05T00:00:002019-11-25T00:00:00
330116367Social og sundhedsassistent søges til socialpsykiatrisk, OK-hjemmet Helenes Minde.Basic Social og sundhedsassistent søges til socialpsykiatrisk, OK-hjemmet Helenes Minde. Vi søger en social og sundhedsassistent til aftenvagt fra 1. januar eller efter aftale. Stillingen er på 28 t uge.Helenes minde er et døgndækket psykiatrisk §108 botilbud med 32 beboere. Beboerne er primært i alderen 40-60 år og har psykiatriske og eller alkoholrelaterede lidelser. Fælles for beboerne på Helenes Minde er at de har brug for massiv støtte i hverdagen, både fysisk og psykisk.Helenes Minde er en privat institution og er en del af OK-Fonden som er en non-profit organisation. Vi efterlever OK-fondens grundlæggende værdier. Vi ser på, og har respekt for, det enkelte menneske og dennes individuelle behov, og løser opgaver i fælleskab med høj faglighed og kvalitet. På Helenes minde arbejder vi for at integrere dette i alle dele af vores praksis. Vi arbejder for at give og støtte beboerne i, hvad der for dem er, en meningsfuld hverdag. Personalegruppen består af sygeplejersker, socialpædagoger og social og sundhedsassistenter. De forskellige faggrupper arbejder tæt tværfagligt omkring beboerens komplekse behov. Vi lægger vægt på at duer fagligt velfunderet, somatisk såvel som psykiatriskhar erfaring og bred viden indenfor medicinhar en nysgerrig, empatisk, kreativ og rummelig tilgang har forståelse for og lyst til at medinddrage beboerne i diverse aktiviteter og ser det som en ressourcebringer din egen faglighed i spil både sammen med beboere og kollegaerevner at se faglig mening, og er skarp og grundig, i din dokumentationkan reflektere over dit eget virke i alle relationer og samarbejde bredt Vi tilbyder en spændende arbejdsplads hvor beboernes selvbestemmelse, ønsker og behov står forrest, og hvor målet er at beboerne lever det liv der for dem er det bedst muligeder tilbyder månedlig supervision med ekstern psykologder har daglig fastlagt refleksion og sparringhvor der er fokus på faglig udvikling både gennem formelle kurser efteruddannelse, men også ved intern undervisning der er særligt tilrettelagt målgruppen.der arbejder med og har et stort fokus på psykisk arbejdsmiljømed en synlig ledelse der er tæt på praksis der er kort fra tanke til handlinghvor vi prioriterer en grundig introduktion til den daglige praksis, organisationen og værdierneder har en positiv og venlig atmosfære hvor vores grundlæggende værdier afspejles i vores adfærdder vil skabe en tryg hverdag for beboerne med forskellige aktiviteter i huset samt fastlagte ugentlige udflugter og årlige beboerferier Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om ny løn Mere information, afdelingssygeplejerske Sarah Lundstrøm på 39105652 41113661 Der vil blive afholdt samtaler løbende. Ansøgning og CV sendes til, salu@ok-fonden.dkSocial og sundhedsassistent søges til socialpsykiatrisk, OK-hjemmet Helenes Minde.
 
Vi søger en social og sundhedsassistent til aftenvagt fra 1. januar eller efter aftale. Stillingen er på 28 t/uge.
Helenes minde er et døgndækket psykiatrisk §108 botilbud med 32 beboere. Beboerne er primært i alderen 40-60 år og har psykiatriske og/eller alkoholrelaterede lidelser. Fælles for beboerne på Helenes Minde er at de har brug for massiv støtte i hverdagen, både fysisk og psykisk.

Helenes Minde er en privat institution og er en del af OK-Fonden som er en non-profit organisation. Vi efterlever OK-fondens grundlæggende værdier. Vi ser på, og har respekt for, det enkelte menneske og dennes individuelle behov, og løser opgaver i fælleskab med høj faglighed og kvalitet. På Helenes minde arbejder vi for at integrere dette i alle dele af vores praksis. Vi arbejder for at give og støtte beboerne i, hvad der for dem er, en meningsfuld hverdag.  

Personalegruppen består af sygeplejersker, socialpædagoger og social og sundhedsassistenter. De forskellige faggrupper arbejder tæt tværfagligt omkring beboerens komplekse behov.
 
Vi lægger vægt på at du
  • er fagligt velfunderet, somatisk såvel som psykiatrisk
  • har erfaring og bred viden indenfor medicin
  • har en nysgerrig, empatisk, kreativ og rummelig tilgang  
  • har forståelse for og lyst til at medinddrage beboerne i diverse aktiviteter og ser det som en ressource
  • bringer din egen faglighed i spil både sammen med beboere og kollegaer
  • evner at se faglig mening, og er skarp og grundig, i din dokumentation
  • kan reflektere over dit eget virke i alle relationer og samarbejde bredt 
  •  
  • Vi tilbyder en spændende arbejdsplads
  •  
  • hvor beboernes selvbestemmelse, ønsker og behov står forrest, og hvor målet er at beboerne lever det liv der for dem er det bedst mulige
  • der tilbyder månedlig supervision med ekstern psykolog
  • der har daglig fastlagt refleksion og sparring
  • hvor der er fokus på faglig udvikling – både gennem formelle kurser/efteruddannelse, men også ved intern undervisning der er særligt tilrettelagt målgruppen.
  • der arbejder med og har et stort fokus på psykisk arbejdsmiljø
  • med en synlig ledelse der er tæt på praksis – der er kort fra tanke til handling
  • hvor vi prioriterer en grundig introduktion til den daglige praksis, organisationen og værdierne
  • der har en positiv og venlig atmosfære hvor vores grundlæggende værdier afspejles i vores adfærd
  • der vil skabe en tryg hverdag for beboerne med forskellige aktiviteter i huset samt fastlagte ugentlige udflugter og årlige beboerferier 
      
    Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om ny løn
     
    Mere information, afdelingssygeplejerske Sarah Lundstrøm på 39105652/41113661
     
    Der vil blive afholdt samtaler løbende.
     
    Ansøgning og CV sendes til, salu@ok-fonden.dk
     
ORS/Small/c3aa81f0_logo.pngHelenes MindeKøbenhavn Ø2019-11-01T15:01:29.3902019-11-24T00:00:00
330123010Social- og sundhedsassistentBasic Social og sundhedsassistent søges til socialpsykiatrisk bosted, OK-Hjemmet Helenes Minde. Vi søger en social og sundhedsassistent til nattevagt fra 1. januar eller efter aftale. Stillingen er på 28 t uge i 7 7 rul.Helenes Minde er et døgndækket psykiatrisk §108 botilbud med 32 beboere. Beboerne er primært i alderen 40-60 år og har psykiatriske og eller alkoholrelaterede lidelser. Fælles for beboerne på Helenes Minde er at de har brug for massiv støtte i hverdagen, både fysisk og psykisk.Helenes Minde er en privat institution og er en del af OK-Fonden som er en non-profit organisation. Vi efterlever OK-Fondens grundlæggende værdier. Vi ser på, og har respekt for det enkelte menneske og dennes individuelle behov, og løser opgaver i fælleskab med høj faglighed og kvalitet. På Helenes Minde arbejder vi for at integrere dette i alle dele af vores praksis. Vi arbejder for at give og støtte beboerne i, hvad der for dem er en meningsfuld hverdag. Personalegruppen består af sygeplejersker, socialpædagoger og social og sundhedsassistenter. De forskellige faggrupper arbejder tæt tværfagligt omkring beboerens komplekse behov. Vi lægger vægt på at duer fagligt velfunderet, somatisk såvel som psykiatriskhar erfaring og bred viden indenfor medicinhar en nysgerrig, empatisk, kreativ og rummelig tilgang har forståelse for og lyst til at medinddrage beboerne i diverse aktiviteter og ser det som en ressourcebringer din egen faglighed i spil både sammen med beboere og kollegaerevner at se faglig mening, og er skarp og grundig, i din dokumentationkan reflektere over dit eget virke i alle relationer og samarbejde bredt Vi tilbyder en spændende arbejdspladshvor beboernes selvbestemmelse, ønsker og behov står forrest, og hvor målet er at beboerne lever det liv der for dem er det bedst muligeder tilbyder månedlig supervision med ekstern psykologder har daglig fastlagt refleksion og sparringhvor der er fokus på faglig udvikling både gennem formelle kurser efteruddannelse, men også ved intern undervisning der er særligt tilrettelagt målgruppen.der arbejder med og har et stort fokus på psykisk arbejdsmiljømed en synlig ledelse der er tæt på praksis der er kort fra tanke til handlinghvor vi prioriterer en grundig introduktion til den daglige praksis, organisationen og værdierneder har en positiv og venlig atmosfære hvor vores grundlæggende værdier afspejles i vores adfærdder vil skabe en tryg hverdag for beboerne med forskellige aktiviteter i huset samt fastlagte ugentlige udflugter og årlige beboerferier Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om ny løn Mere information, afdelingssygeplejerske Sarah Lundstrøm på 39105652 41113661 Der vil blive afholdt samtaler løbende. Ansøgning og CV sendes til, salu@ok-fonden.dkSocial og sundhedsassistent søges til socialpsykiatrisk bosted, OK-Hjemmet Helenes Minde.
 
Vi søger en social og sundhedsassistent til nattevagt fra 1. januar eller efter aftale. Stillingen er på 28 t/uge i 7/7 rul.
Helenes Minde er et døgndækket psykiatrisk §108 botilbud med 32 beboere. Beboerne er primært i alderen 40-60 år og har psykiatriske og/eller alkoholrelaterede lidelser. Fælles for beboerne på Helenes Minde er at de har brug for massiv støtte i hverdagen, både fysisk og psykisk.

Helenes Minde er en privat institution og er en del af OK-Fonden som er en non-profit organisation. Vi efterlever OK-Fondens grundlæggende værdier. Vi ser på, og har respekt for det enkelte menneske og dennes individuelle behov, og løser opgaver i fælleskab med høj faglighed og kvalitet. På Helenes Minde arbejder vi for at integrere dette i alle dele af vores praksis. Vi arbejder for at give og støtte beboerne i, hvad der for dem er en meningsfuld hverdag.  
Personalegruppen består af sygeplejersker, socialpædagoger og social og sundhedsassistenter. De forskellige faggrupper arbejder tæt tværfagligt omkring beboerens komplekse behov.
 
Vi lægger vægt på at du
  • er fagligt velfunderet, somatisk såvel som psykiatrisk
  • har erfaring og bred viden indenfor medicin
  • har en nysgerrig, empatisk, kreativ og rummelig tilgang  
  • har forståelse for og lyst til at medinddrage beboerne i diverse aktiviteter og ser det som en ressource
  • bringer din egen faglighed i spil både sammen med beboere og kollegaer
  • evner at se faglig mening, og er skarp og grundig, i din dokumentation
  • kan reflektere over dit eget virke i alle relationer og samarbejde bredt 
    Vi tilbyder en spændende arbejdsplads
  • hvor beboernes selvbestemmelse, ønsker og behov står forrest, og hvor målet er at beboerne lever det liv der for dem er det bedst mulige
  • der tilbyder månedlig supervision med ekstern psykolog
  • der har daglig fastlagt refleksion og sparring
  • hvor der er fokus på faglig udvikling – både gennem formelle kurser/efteruddannelse, men også ved intern undervisning der er særligt tilrettelagt målgruppen.
  • der arbejder med og har et stort fokus på psykisk arbejdsmiljø
  • med en synlig ledelse der er tæt på praksis – der er kort fra tanke til handling
  • hvor vi prioriterer en grundig introduktion til den daglige praksis, organisationen og værdierne
  • der har en positiv og venlig atmosfære hvor vores grundlæggende værdier afspejles i vores adfærd
  • der vil skabe en tryg hverdag for beboerne med forskellige aktiviteter i huset samt fastlagte ugentlige udflugter og årlige beboerferier 
     
     
    Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om ny løn
     
    Mere information, afdelingssygeplejerske Sarah Lundstrøm på 39105652/41113661
     
    Der vil blive afholdt samtaler løbende.
     
    Ansøgning og CV sendes til, salu@ok-fonden.dk
     
ORS/Small/bb397586_logo.pngHelenes MindeKøbenhavn Ø2019-11-12T15:02:56.8502019-11-26T00:00:00
330123858Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte - på et af Danmarks dejligste plejehjemBasic Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte på et af Danmarks dejligste plejehjem Livet skal leves hele livet Vil du også have et job der giver mening, hvor du gør en forskel, og livet skal leves - hele livet Vi søger en aftenvagt:Stillingen er på 28 timer om ugen. Vi arbejder 5-2 med arbejde hver 2. weekend.Vi søger en nattevagt: Stillingen er 28 timer om ugen. Vi arbejder 7-7 og denne stilling er fra mandag til søndag.På OK-Fonden Lotte har vi fokus på at understøtte værdighed hos den enkelte. Vi lægger vægt på, at den pleje der ydes samt samspillet mellem personalet og beboerne altid tager udgangspunkt i beboernes egne ønsker, behov, ressourcer og livshistorie. Vi har høje ambitioner for den sygeplejefaglige udvikling, og vi har en personcentreret tilgang til vores beboere. Vi arbejder med rehabilitering, har herigennem beboerens livskvalitet i centrum. Vi lægger vægt på at skabe en hjemlig ramme, der danner rum for gode relationer og meningsfuldt samvær. På OK- Fonden Lotte er vi opmærksomme på, at vi er i en fortsat udviklingsproces, hvor vi lærer af de gode erfaringer vi gør os, bruger dialogen og den kollegiale feed-back til at blive bedre.OK-Fonden Lotte er et moderne plejecenter, som er fordelt på 3 afdelinger, med plads til 60 beboere. Vi har vores eget køkken og fysioterapi. Vi har vores egen tagterrasse, med udsigt over hele Frederiksberg.OK-Fonden Lotte er en selvejende institution der har driftsoverenskomst med Frederiksberg Kommune Du kan forvente: At vi har fokus på kerneopgaven, som er at sikre kvalitet og værdighed i beboernes livSygeplejefaglige opgaver, herunder komplekse sygeplejeopgaverSygeplejefagligt ansvar for en gruppe beboereFokus på et tværfagligt samarbejdeSamarbejde med pårørendeEn positiv og uformel personalegruppe, hvor samarbejde, humor og faglighed vægtes højtVi forventer at du:Kan anvende din sygeplejefaglige viden i den kliniske praksis samt er reflekterende over denneHar viden og erfaring med tværfagligt samarbejde og koordinationTrives med ansvar, er struktureret og kan bidrage til at planlægge dit eget og andres arbejdeSer dig selv, som rollemodel der kan skabe gode rammer for vores beboere og pårørendeEr positiv og anerkendende i samarbejdsrelationerEr god til at motivere og inspirere andreDu ser dokumentation som en del af dit arbejde og ser fagligheden i detHar evnen og lysten til at være i relationen med vores beboerVi synes, det er vigtigt at:Vi møder andre mennesker smilende, engagerede, nysgerrige og har en positiv tilgang til de opgaver og udfordringer vi støder på i dagligdagenVi har det sjovt, og husker at fejre de små og store begivenheder i hverdagen Vi arbejder med en god portion struktur og overblik, og mener at opgaverne løses bedst gennem dialog og klar kommunikationAt vi stolte over vores arbejde og faglighed, og gør tingene med ordentlighed og omhyggelighed, så beboerne oplever sammenhæng og meningVi tilbyder også En arbejdsplads med fokus på trivsel for medarbejdere og beboere En arbejdsplads med fokus på samarbejde, medbestemmelse, kvalitet og faglighedEt individuelt introduktionsprogram og tid afsat til oplæring.Løbende kompetenceudvikling som er individuelt tilpassetSærlig indsatser i 2020 Mennesker mad og måltider, et tværfagligt samarbejdeSygeplejefaglig undervisning og kompetenceudviklingDemensundervisning uddannelseLøbende undervisning i dokumentationssystemet Cura.Det her får du også her på OK-Fonden Lotte HelbredsforsikringGratis parkering i kælderen under OK-Fonden LotteGratis træning, individuelt træningsprogram, udarbejdet af vores fysioterapeuterFirmatilbud blandt andet Zoo, Tivoli, Fitness og Hotel kæderOK-Fonden Lotte er en røgfri arbejdspladsOK-Fonden er en non-profit omsorgsorganisation, som arbejder for, at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet hele livet. Ønsket om den enkeltes selvbestemmelse og tryghed er omdrejningspunktet, uanset livssituation, alder og helbred.Vil du vide mere om OK-Fonden så kik og klik her https: ok-fonden.dk Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Helle Hauge mobil 40 30 55 96 eller Centerchef Malou Frische mobil 61 37 38 40Send din ansøgning senest 15. december 2019 De bedste hilsner fra OK-Fonden Lotte,Borgmester Fischersvej 2A,2000 Frederiksberg C,Ansøgere vil løbende blive kaldt til samtaleAnsættelse fra 1. januar 2020 eller efter aftaleSocial og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte – på et af Danmarks dejligste plejehjem


”Livet skal leves – hele livet”
Vil du også have et job der giver mening, hvor du gør en forskel, og livet skal leves - hele livet
Vi søger en aftenvagt:
Stillingen er på 28 timer om ugen. Vi arbejder 5-2 med arbejde hver 2. weekend.
Vi søger en nattevagt:
Stillingen er 28 timer om ugen. Vi arbejder 7-7 og denne stilling er fra mandag til søndag.

På OK-Fonden Lotte har vi fokus på at understøtte værdighed hos den enkelte. Vi lægger vægt på, at den pleje der ydes samt samspillet mellem personalet og beboerne altid tager udgangspunkt i beboernes egne ønsker, behov, ressourcer og livshistorie. Vi har høje ambitioner for den sygeplejefaglige udvikling, og vi har en personcentreret tilgang til vores beboere. Vi arbejder med rehabilitering, har herigennem beboerens livskvalitet i centrum. Vi lægger vægt på at skabe en hjemlig ramme, der danner rum for gode relationer og meningsfuldt samvær. 
På OK- Fonden Lotte er vi opmærksomme på, at vi er i en fortsat udviklingsproces, hvor vi lærer af de gode erfaringer vi gør os, bruger dialogen og den kollegiale feed-back til at blive bedre.
OK-Fonden Lotte er et moderne plejecenter, som er fordelt på 3 afdelinger, med plads til 60 beboere. Vi har vores eget køkken og fysioterapi. Vi har vores egen tagterrasse, med udsigt over hele Frederiksberg.
OK-Fonden Lotte er en selvejende institution der har driftsoverenskomst med Frederiksberg Kommune 

Du kan forvente:
 At vi har fokus på kerneopgaven, som er at sikre kvalitet og værdighed i beboernes liv
Sygeplejefaglige opgaver, herunder komplekse sygeplejeopgaver
Sygeplejefagligt ansvar for en gruppe beboere
Fokus på et tværfagligt samarbejde
Samarbejde med pårørende
En positiv og uformel personalegruppe, hvor samarbejde, humor og faglighed vægtes højt

Vi forventer at du:
Kan anvende din sygeplejefaglige viden i den kliniske praksis samt er reflekterende over denne
Har viden og erfaring med tværfagligt samarbejde og koordination
Trives med ansvar, er struktureret og kan bidrage til at planlægge dit eget og andres arbejde
Ser dig selv, som rollemodel der kan skabe gode rammer for vores beboere og pårørende
Er positiv og anerkendende i samarbejdsrelationer
Er god til at motivere og inspirere andre
Du ser dokumentation som en del af dit arbejde og ser fagligheden i det
Har evnen og lysten til at være i relationen med vores beboer

Vi synes, det er vigtigt at:
Vi møder andre mennesker smilende, engagerede, nysgerrige og har en positiv tilgang til de opgaver og udfordringer vi støder på i dagligdagen
Vi har det sjovt, og husker at fejre de små og store begivenheder i hverdagen 
Vi arbejder med en god portion struktur og overblik, og mener at opgaverne løses bedst gennem dialog og klar kommunikation
At vi stolte over vores arbejde og faglighed, og gør tingene med ordentlighed og omhyggelighed, så beboerne oplever sammenhæng og mening

Vi tilbyder også;
En arbejdsplads med fokus på trivsel for medarbejdere og beboere 
En arbejdsplads med fokus på samarbejde, medbestemmelse, kvalitet og faglighed
Et individuelt introduktionsprogram og tid afsat til oplæring.
Løbende kompetenceudvikling som er individuelt tilpasset

Særlig indsatser i 2020
Mennesker mad og måltider, et tværfagligt samarbejde
Sygeplejefaglig undervisning og kompetenceudvikling
Demensundervisning / uddannelse
Løbende undervisning i dokumentationssystemet Cura.



Det her får du også her på OK-Fonden Lotte;
Helbredsforsikring
Gratis parkering i kælderen under OK-Fonden Lotte
Gratis træning, individuelt træningsprogram, udarbejdet af vores fysioterapeuter
Firmatilbud blandt andet Zoo, Tivoli, Fitness og Hotel kæder
OK-Fonden Lotte er en røgfri arbejdsplads

OK-Fonden er en non-profit omsorgsorganisation, som arbejder for, at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet. 
Ønsket om den enkeltes selvbestemmelse og tryghed er omdrejningspunktet, uanset livssituation, alder og helbred.
Vil du vide mere om OK-Fonden – så kik og klik her     https://ok-fonden.dk/

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Helle Hauge mobil 40 30 55 96 eller Centerchef Malou Frische mobil 61 37 38 40

Send din ansøgning senest 15. december 2019

De bedste hilsner fra
OK-Fonden Lotte,
Borgmester Fischersvej 2A,
2000 Frederiksberg C,

Ansøgere vil løbende blive kaldt til samtale
Ansættelse fra 1. januar 2020 eller efter aftale
 

ORS/Small/d81fa44c_logo.jpegOK-Huset LotteFrederiksberg2019-11-13T12:05:25.1372019-12-15T00:00:00
330106354Social- og sundhedsassistenter søges til pædagogisk bosted.Robot Vi søger 2 uddannede social- og sundhedsassistenter til vores nye bosted på Amager. Vores bosted er godkendt til voksne mennesker diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. På Amager er vi et rigtig hyggeligt mindre bosted med plads til 4 beboere i egen lejlighed. Vi arbejder ud fra en, for hver beboer, særligt tilrettelagt pædagogisk tilgang og døgnstruktur, hvor den enkeltes behov og forudsætninger imødekommes bedst muligt. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere, og vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Vi ønsker både at fremme udvikling, men også at vedligeholde den gode udvikling vi allerede har set. I vores daglige arbejde benytter vi os af TEACCH, som omhandler at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er ligeledes velintegreret i vores pædagogiske tilgang og er et vigtigt redskab i vores arbejde med bekymrende adfærd. Vores generelle målsætning er at skabe trivsel, tryghed og genkendelighed i den daglige struktur. Alt sammen for at give beboerne en så tryg og selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt. Da vi har borgere med støttebehov inden for både det generel pædagogiske men også almen omsorg, personlig pleje og medicinering, tænker vi det særlig relevant, at skabe en tværfaglig praksis hvor pædagoger og social og sundhedsassistenter arbejder side om side. Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi forventer, at du: Er uddannet social- og sundhedsassistent Er engageret i din borger og dit arbejde Er tålmodig Målretter indsatsen, tager initiativ og fastholder fokus på opgaven Reflekterer over din egen og teamets praksis Kan arbejde tværfagligt Har erfaring inden for, eller interesse for, det specialpædagogiske felt. Arbejder ud fra de retningslinjer teamet har fastsat. Vi tilbyder: Høj faglighed Supervision og faglig udvikling Synlig ledelse En aktiv arbejdsdag Engagerede kollegaer Fuld tid eller deltid, lange eller korte indmøder, alt efter behov

Vi søger 2 uddannede social- og sundhedsassistenter til vores nye bosted på Amager. Vores bosted er godkendt til voksne mennesker diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. På Amager er vi et rigtig hyggeligt mindre bosted med plads til 4 beboere i egen lejlighed.

Vi arbejder ud fra en, for hver beboer, særligt tilrettelagt pædagogisk tilgang og døgnstruktur, hvor den enkeltes behov og forudsætninger imødekommes bedst muligt. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere, og vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Vi ønsker både at fremme udvikling, men også at vedligeholde den gode udvikling vi allerede har set.

I vores daglige arbejde benytter vi os af TEACCH, som omhandler at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er ligeledes velintegreret i vores pædagogiske tilgang og er et vigtigt redskab i vores arbejde med bekymrende adfærd. Vores generelle målsætning er at skabe trivsel, tryghed og genkendelighed i den daglige struktur. Alt sammen for at give beboerne en så tryg og selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Da vi har borgere med støttebehov inden for både det generel pædagogiske men også almen omsorg, personlig pleje og medicinering, tænker vi det særlig relevant, at skabe en tværfaglig praksis hvor pædagoger og social og sundhedsassistenter arbejder side om side.

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere.

 

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er engageret i din borger og dit arbejde
  • Er tålmodig
  • Målretter indsatsen, tager initiativ og fastholder fokus på opgaven
  • Reflekterer over din egen og teamets praksis
  • Kan arbejde tværfagligt
  • Har erfaring inden for, eller interesse for, det specialpædagogiske felt.
  • Arbejder ud fra de retningslinjer teamet har fastsat.

Vi tilbyder:

  • Høj faglighed
  • Supervision og faglig udvikling
  • Synlig ledelse
  • En aktiv arbejdsdag
  • Engagerede kollegaer
  • Fuld tid eller deltid, lange eller korte indmøder, alt efter behov

 

 

Atlas CPH ApSKøbenhavn S2019-10-14T00:00:002019-12-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent

Arendse

København Ø
OK-Hjemmet Arendse søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt pr. 1. januar eller efter aftale.Vil du også have en hverdag med mening og hvor livet leves hele livet? Det synes vi er vigtigt, og derfor gør vi os på Arendse umage for at skabe e...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Social og sundhedsassistent søges til socialpsykiatrisk, OK-hjemmet Helenes Minde.

Helenes Minde

København Ø
Social og sundhedsassistent søges til socialpsykiatrisk, OK-hjemmet Helenes Minde. Vi søger en social og sundhedsassistent til aftenvagt fra 1. januar eller efter aftale. Stillingen er på 28 t uge.Helenes minde er et døgndækket psykiatrisk §108 boti...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Social- og sundhedsassistent

Helenes Minde

København Ø
Social og sundhedsassistent søges til socialpsykiatrisk bosted, OK-Hjemmet Helenes Minde. Vi søger en social og sundhedsassistent til nattevagt fra 1. januar eller efter aftale. Stillingen er på 28 t uge i 7 7 rul.Helenes Minde er et døgndækket psyk...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte - på et af Danmarks dejligste plejehjem

OK-Huset Lotte

Frederiksberg
Social og sundhedsassistent til aftenvagt og nattevagt på OK-Fonden Lotte på et af Danmarks dejligste plejehjem Livet skal leves hele livet Vil du også have et job der giver mening, hvor du gør en forskel, og livet skal leves - hele livet Vi søger e...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Social- og sundhedsassistenter søges til pædagogisk bosted.

Atlas CPH ApS

København S
Vi søger 2 uddannede social- og sundhedsassistenter til vores nye bosted på Amager. Vores bosted er godkendt til voksne mennesker diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. På Amager er vi et rigtig hyggeligt mindre bos...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:5. december 2019