Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistenter søges til Randers Friplejehjem

Fra d. 1. august 2019, og i månederne derefter, vil der være brug for social- og sundhedsassistenter, som sammen med de øvrige medarbejdere, kan tage i mod vores beboere, som flytter ind i vores nye Friplejehjem. Der vil efterhånden, som beboerne flytter ind, være brug for at nye medarbejdere kan ansættes i løbet af sensommeren og efteråret.

Randers Friplejehjem er nybyggeri, og vi slår dørene op for, at de første beboere kan flytte ind i deres nye hjem d. 17. august 2019.

Derfor søger vi et antal

Social- og sundhedsassistenter

Det ønskede ugentlige timetal og vagtsammensætningen, vil vi drøfte ved samtalerne.

Vi forventer, som udgangspunkt, at du vil indgå i kombinerede vagter mellem 2 vagtlag.

Der vil være brug for, at der ansættes en planlægger af plejepersonalets vagtplan, og en forflytningsvejleder, så er dette noget for dig, så skriv det i din ansøgning.

Randers Friplejehjem er oprettet af en bestyrelse, som har det overordnede ansvar for Friplejehjemmet, og udgangspunktet for oprettelsen af hjemmet er det kristne-livs og menneskesyn ud fra Folkekirkens bekendelsesgrundlag.

Dette er vores værdigrundlag, og det er udgangspunktet for vores måde at drive plejehjem på. Vi er alle lige værdifulde som mennesker, og vi vil i et respektfuldt møde med hinanden, leve dette ud i hverdagen. Derfor er det vigtigt at personalet har det godt, og trives med opgaverne, samarbejdet og hinanden.

For at leve op til visionen om at være et plejehjem i særklasse finder vi værdierne kvalitet, respekt, samarbejde og anerkendelse vigtige.

Vi søger derfor personale som kan indgå i et pionerarbejde, hvor der ikke er noget vi plejer at gøre, men at vi med udgangspunkt i beboernes ønsker og behov, vil skabe et trygt og godt kristent hjem for vore beboere.

Vi vil arbejde ud fra leve-bo-miljøtankerne, hvor god hjemmelavet mad er en selvfølge, beboerne har selvbestemmelse i eget liv, og hvor medbestemmelse i fællesskabet er nøgleord. Her er det personalets opgave at se og skabe muligheder, så beboerne har valgmuligheder, og har oplevelsen af fortsat, at kunne være til nytte. At de oplever glæde, at kunne give og modtage omsorg og kærlighed, og få styrket og højnet sit selvværd. At hver beboer har hjem-følelse, oplever bevarelse af identitet, og have oplevelsen af tilknytning.

Der vil være mulighed for at beboerne kan medbringe egne kæledyr, og beboerne kan også deltage i pasning af både høns og geder. Vi vil rigtig gerne nyde udelivet i haven, og i de skønne omgivelser, som Friplejehjemmet ligger midt i.

Se og læs mere om os på www.randers-friplejehjem.dk

  

Vi har brug for medarbejdere som

  • Vil arbejde for og med på vores værdier, så de leves ud i hverdagen.
  • Er engagerede og brænder for at gøre en forskel for mennesker, som har brug for din hjælp, hvor vi sammen skaber et hjem i særklasse.
  • Har lyst til at skabe trivsel for vores beboere, og er glad motiverende i samarbejdet med kolleger
  • Kan se værdien i at møde beboerne, der hvor de er, og tænke muligheder, så livsmodet bevares og styrkes.
  • Har lyst til at blive en del af et fantastisk hold, hvor vi vil have arbejdsglæde og medarbejdertrivsel, så send din ansøgning.

Der vil alle hverdage blive holdt morgenandagt, og vi vil naturligvis synge til bords til måltiderne, og læse et andagtstykke efter aftensmaden.

Kan du se dig selv i at arbejde med på vores værdigrundlag og i ovennævnte, så skriv en motiveret ansøgning, kopi af uddannelsespapirer, dokumentation for erfaring, og ved indkaldelse til samtale, skal du kunne fremvise straffeattest. Papirerne skal sendes sammen med ansøgningen. Der vil blive taget referencer inden ansættelse.

Skriv gerne hvilket timetal du ønsker, og hvilke vagtlag du tænker og ved, at du kan trives med. Når ansøgningerne indkommer, vil der blive afholdt samtaler og aftaler om ansættelser, så vent ikke for længe med at søge.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Danske Diakonhjem og  med FOA.

Send ansøgningen til Leder Birte Stræde Simonsen, randersfriplejehjem@sikker.diakon.dk  senest d. 12. juni 2019 kl. 08:00.

 

Har du spørgsmål til stillingerne så ring gerne til Birte Simonsen, 20114153.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330020901Phoenix-ba904e2912019-06-03T00:00:00Social- og sundhedsassistenter søges til Randers Friplejehjem

Fra d. 1. august 2019, og i månederne derefter, vil der være brug for social- og sundhedsassistenter, som sammen med de øvrige medarbejdere, kan tage i mod vores beboere, som flytter ind i vores nye Friplejehjem. Der vil efterhånden, som beboerne flytter ind, være brug for at nye medarbejdere kan ansættes i løbet af sensommeren og efteråret.

Randers Friplejehjem er nybyggeri, og vi slår dørene op for, at de første beboere kan flytte ind i deres nye hjem d. 17. august 2019.

Derfor søger vi et antal

Social- og sundhedsassistenter

Det ønskede ugentlige timetal og vagtsammensætningen, vil vi drøfte ved samtalerne.

Vi forventer, som udgangspunkt, at du vil indgå i kombinerede vagter mellem 2 vagtlag.

Der vil være brug for, at der ansættes en planlægger af plejepersonalets vagtplan, og en forflytningsvejleder, så er dette noget for dig, så skriv det i din ansøgning.

Randers Friplejehjem er oprettet af en bestyrelse, som har det overordnede ansvar for Friplejehjemmet, og udgangspunktet for oprettelsen af hjemmet er det kristne-livs og menneskesyn ud fra Folkekirkens bekendelsesgrundlag.

Dette er vores værdigrundlag, og det er udgangspunktet for vores måde at drive plejehjem på. Vi er alle lige værdifulde som mennesker, og vi vil i et respektfuldt møde med hinanden, leve dette ud i hverdagen. Derfor er det vigtigt at personalet har det godt, og trives med opgaverne, samarbejdet og hinanden.

For at leve op til visionen om at være et plejehjem i særklasse finder vi værdierne kvalitet, respekt, samarbejde og anerkendelse vigtige.

Vi søger derfor personale som kan indgå i et pionerarbejde, hvor der ikke er noget vi plejer at gøre, men at vi med udgangspunkt i beboernes ønsker og behov, vil skabe et trygt og godt kristent hjem for vore beboere.

Vi vil arbejde ud fra leve-bo-miljøtankerne, hvor god hjemmelavet mad er en selvfølge, beboerne har selvbestemmelse i eget liv, og hvor medbestemmelse i fællesskabet er nøgleord. Her er det personalets opgave at se og skabe muligheder, så beboerne har valgmuligheder, og har oplevelsen af fortsat, at kunne være til nytte. At de oplever glæde, at kunne give og modtage omsorg og kærlighed, og få styrket og højnet sit selvværd. At hver beboer har hjem-følelse, oplever bevarelse af identitet, og have oplevelsen af tilknytning.

Der vil være mulighed for at beboerne kan medbringe egne kæledyr, og beboerne kan også deltage i pasning af både høns og geder. Vi vil rigtig gerne nyde udelivet i haven, og i de skønne omgivelser, som Friplejehjemmet ligger midt i.

Se og læs mere om os på www.randers-friplejehjem.dk

  

Vi har brug for medarbejdere som

  • Vil arbejde for og med på vores værdier, så de leves ud i hverdagen.
  • Er engagerede og brænder for at gøre en forskel for mennesker, som har brug for din hjælp, hvor vi sammen skaber et hjem i særklasse.
  • Har lyst til at skabe trivsel for vores beboere, og er glad motiverende i samarbejdet med kolleger
  • Kan se værdien i at møde beboerne, der hvor de er, og tænke muligheder, så livsmodet bevares og styrkes.
  • Har lyst til at blive en del af et fantastisk hold, hvor vi vil have arbejdsglæde og medarbejdertrivsel, så send din ansøgning.

Der vil alle hverdage blive holdt morgenandagt, og vi vil naturligvis synge til bords til måltiderne, og læse et andagtstykke efter aftensmaden.

Kan du se dig selv i at arbejde med på vores værdigrundlag og i ovennævnte, så skriv en motiveret ansøgning, kopi af uddannelsespapirer, dokumentation for erfaring, og ved indkaldelse til samtale, skal du kunne fremvise straffeattest. Papirerne skal sendes sammen med ansøgningen. Der vil blive taget referencer inden ansættelse.

Skriv gerne hvilket timetal du ønsker, og hvilke vagtlag du tænker og ved, at du kan trives med. Når ansøgningerne indkommer, vil der blive afholdt samtaler og aftaler om ansættelser, så vent ikke for længe med at søge.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Danske Diakonhjem og  med FOA.

Send ansøgningen til Leder Birte Stræde Simonsen, randersfriplejehjem@sikker.diakon.dk  senest d. 12. juni 2019 kl. 08:00.

 

Har du spørgsmål til stillingerne så ring gerne til Birte Simonsen, 20114153.

2019-06-13T00:53:05.947 Fra d. 1. august 2019, og i månederne derefter, vil der være brug for social- og sundhedsassistenter, som sammen med de øvrige medarbejdere, kan tage i mod vores beboere, som flytter ind i vores nye Friplejehjem. Der vil efterhånden, som beboerne flytter ind, være brug for at nye medarbejdere kan ansættes i løbet af sensommeren og efteråret. Randers Friplejehjem er nybyggeri, og vi slår dørene op for, at de første beboere kan flytte ind i deres nye hjem d. 17. august 2019. Derfor søger vi et antal Social- og sundhedsassistenter Det ønskede ugentlige timetal og vagtsammensætningen, vil vi drøfte ved samtalerne. Vi forventer, som udgangspunkt, at du vil indgå i kombinerede vagter mellem 2 vagtlag. Der vil være brug for, at der ansættes en planlægger af plejepersonalets vagtplan, og en forflytningsvejleder, så er dette noget for dig, så skriv det i din ansøgning. Randers Friplejehjem er oprettet af en bestyrelse, som har det overordnede ansvar for Friplejehjemmet, og udgangspunktet for oprettelsen af hjemmet er det kristne-livs og menneskesyn ud fra Folkekirkens bekendelsesgrundlag. Dette er vores værdigrundlag, og det er udgangspunktet for vores måde at drive plejehjem på. Vi er alle lige værdifulde som mennesker, og vi vil i et respektfuldt møde med hinanden, leve dette ud i hverdagen. Derfor er det vigtigt at personalet har det godt, og trives med opgaverne, samarbejdet og hinanden. For at leve op til visionen om at være et plejehjem i særklasse finder vi værdierne kvalitet, respekt, samarbejde og anerkendelse vigtige. Vi søger derfor personale som kan indgå i et pionerarbejde, hvor der ikke er noget vi plejer at gøre, men at vi med udgangspunkt i beboernes ønsker og behov, vil skabe et trygt og godt kristent hjem for vore beboere. Vi vil arbejde ud fra leve-bo-miljøtankerne, hvor god hjemmelavet mad er en selvfølge, beboerne har selvbestemmelse i eget liv, og hvor medbestemmelse i fællesskabet er nøgleord. Her er det personalets opgave at se og skabe muligheder, så beboerne har valgmuligheder, og har oplevelsen af fortsat, at kunne være til nytte. At de oplever glæde, at kunne give og modtage omsorg og kærlighed, og få styrket og højnet sit selvværd. At hver beboer har hjem-følelse, oplever bevarelse af identitet, og have oplevelsen af tilknytning. Der vil være mulighed for at beboerne kan medbringe egne kæledyr, og beboerne kan også deltage i pasning af både høns og geder. Vi vil rigtig gerne nyde udelivet i haven, og i de skønne omgivelser, som Friplejehjemmet ligger midt i. Se og læs mere om os på www.randers-friplejehjem.dk Vi har brug for medarbejdere som Vil arbejde for og med på vores værdier, så de leves ud i hverdagen. Er engagerede og brænder for at gøre en forskel for mennesker, som har brug for din hjælp, hvor vi sammen skaber et hjem i særklasse. Har lyst til at skabe trivsel for vores beboere, og er glad motiverende i samarbejdet med kolleger Kan se værdien i at møde beboerne, der hvor de er, og tænke muligheder, så livsmodet bevares og styrkes. Har lyst til at blive en del af et fantastisk hold, hvor vi vil have arbejdsglæde og medarbejdertrivsel, så send din ansøgning. Der vil alle hverdage blive holdt morgenandagt, og vi vil naturligvis synge til bords til måltiderne, og læse et andagtstykke efter aftensmaden. Kan du se dig selv i at arbejde med på vores værdigrundlag og i ovennævnte, så skriv en motiveret ansøgning, kopi af uddannelsespapirer, dokumentation for erfaring, og ved indkaldelse til samtale, skal du kunne fremvise straffeattest. Papirerne skal sendes sammen med ansøgningen. Der vil blive taget referencer inden ansættelse. Skriv gerne hvilket timetal du ønsker, og hvilke vagtlag du tænker og ved, at du kan trives med. Når ansøgningerne indkommer, vil der blive afholdt samtaler og aftaler om ansættelser, så vent ikke for længe med at søge. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Danske Diakonhjem og med FOA. Send ansøgningen til Leder Birte Stræde Simonsen, randersfriplejehjem@sikker.diakon.dk senest d. 12. juni 2019 kl. 08:00. Har du spørgsmål til stillingerne så ring gerne til Birte Simonsen, 20114153.11jobnetba904e29100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-12T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRandersEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjord3523952S/I Randers Friplejehjem11Store Bjørn 28920Randers NVDKDanmark0Randersfriplejehjem@sikker.diakon.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent757826JobNet4986461498646110009-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba904e29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba904e29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba904e29&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba904e29&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgMed et job indenfor Sundhed får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008011Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg361746132Birte Stræde SimonsenRandersfriplejehjem@sikker.diakon.dkDKDanmarkDKDanmark330017474Social- og sundhedsassistent til børneopgave i hjemmet i Haderslev - vær med til at skabe tryghedRobot Brænder du for sygepleje af børn og vil du være med til at skabe tryghed? I Det Sundhedsfaglige Børneteam søger vi en dygtig social- og sundhedsassistent, der kan fungere som afløser. Er det dig, så vil du blive en del af et dygtigt team, der gennem behandling og pleje af et sygt barn i hjemmet vil være med til at gøre en betydningsfuld forskel for både barnet og familien. Vores mål for plejen af barnet i hjemmet er nemlig at skabe en tryghed, der gør, at familien kan leve det familieliv, de ønsker - også med de betingelser det giver at have et alvorligt sygt barn og et sygeplejefagligt team i hjemmet døgnet rundt. Den konkrete opgave er ved et barn med tracheostomi, og plejen foregår i familiens hjem i Haderslev-området. Ansættelsen er med varierende timeantal. Du vil blive en del af et kompetent sygeplejefagligt team, hvor du vil komme til at arbejde i 12-timers vagter. Der er mulighed for både nattevagter og dagvagter eller en kombination af begge vagtformer. Du vil i din opstart gennemgå et oplæringsforløb med dygtige, gode kollegaer. Vi forventer, at du: kan arbejde selvstændigt er ansvarsbevidst brænder for sygepleje af børn er mødestabil Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med: sug og tracheostomi sygepleje af børn respiratoriske patienter Det tilbyder vi Du vil blive en del af et kompetent sygeplejefagligt team, hvor medindflydelse, ansvar, dialog og faglig sparring er i fokus. Du får som medarbejder i Det Sundhedsfaglige Børneteam mulighed for at udvikle din faglighed gennem den konkrete opgave, hvor du til hver en tid har mulighed for sparring, men også gennem teammøder, oplæg og andre arrangementer med faglig relevans. For hvert team er der tilknyttet en ansvarlig tovholder, som er med til at sikre den faglige indsats samt et godt arbejdsmiljø i hjemmet. Løn og ansættelsesforhold Lønnen er efter gældende overenskomst med FOA. Ansøgningsfrist Samtaler vil blive afholdt løbende, og tiltrædelse er snarest muligt efter aftale. Vi glæder os til at høre fra dig Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores daglige leder Rikke Fisker på mail job@boerneteam.dk eller på telefon 3035 3689. Du kan også vælge, at læse meget mere om os på vores hjemmeside www.boerneteam.dk. eller Facebookside@DetSundhedsfagligeBoerneteam.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt på mail til job@boerneteam.dk eller pr. post til Det Sundhedsfaglige Børneteam, Biografgade 3, 4. sal, 8900 Randers C.

 

Brænder du for sygepleje af børn og vil du være med til at skabe tryghed?

I Det Sundhedsfaglige Børneteam søger vi en dygtig social- og sundhedsassistent, der kan fungere som afløser.

Er det dig, så vil du blive en del af et dygtigt team, der gennem behandling og pleje af et sygt barn i hjemmet vil være med til at gøre en betydningsfuld forskel for både barnet og familien.

Vores mål for plejen af barnet i hjemmet er nemlig at skabe en tryghed, der gør, at familien kan leve det familieliv, de ønsker - også med de betingelser det giver at have et alvorligt sygt barn og et sygeplejefagligt team i hjemmet døgnet rundt.

Den konkrete opgave er ved et barn med tracheostomi, og plejen foregår i familiens hjem i Haderslev-området. Ansættelsen er med varierende timeantal. Du vil blive en del af et kompetent sygeplejefagligt team, hvor du vil komme til at arbejde i 12-timers vagter.

Der er mulighed for både nattevagter og dagvagter eller en kombination af begge vagtformer.

Du vil i din opstart gennemgå et oplæringsforløb med dygtige, gode kollegaer.


Vi forventer, at du:

  • kan arbejde selvstændigt
  • er ansvarsbevidst
  • brænder for sygepleje af børn
  • er mødestabil


Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med:

  • sug og tracheostomi
  • sygepleje af børn
  • respiratoriske patienter

 

Det tilbyder vi

Du vil blive en del af et kompetent sygeplejefagligt team, hvor medindflydelse, ansvar, dialog og faglig sparring er i fokus.

Du får som medarbejder i Det Sundhedsfaglige Børneteam mulighed for at udvikle din faglighed gennem den konkrete opgave, hvor du til hver en tid har mulighed for sparring, men også gennem teammøder, oplæg og andre arrangementer med faglig relevans.

For hvert team er der tilknyttet en ansvarlig tovholder, som er med til at sikre den faglige indsats samt et godt arbejdsmiljø i hjemmet.


Løn og ansættelsesforhold

Lønnen er efter gældende overenskomst med FOA.


Ansøgningsfrist

Samtaler vil blive afholdt løbende, og tiltrædelse er snarest muligt efter aftale.


Vi glæder os til at høre fra dig

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores daglige leder Rikke Fisker på mail job@boerneteam.dk eller på telefon 3035 3689. Du kan også vælge, at læse meget mere om os på vores hjemmeside www.boerneteam.dk. eller Facebookside@DetSundhedsfagligeBoerneteam.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt på mail til job@boerneteam.dk eller pr. post til Det Sundhedsfaglige Børneteam, Biografgade 3, 4. sal, 8900 Randers C.

 

DET SUNDHEDSFAGLIGE BØRNETEAMHaderslev2019-05-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
330038674Social og sundhedsassistent til respiratorteam i AalborgRobot Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem. Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig: Relevante kursustilbud Sociale arrangementer Faglig sparring og teammøder hvert kvartal 12 timers vagter Døgndækning Oplæring i hjemmet Du vil indgå i teams med 6-7 kolleger Vi har følgende krav til uddannelse og kvalifikationer: Erfaring med B-pap Professionel tilgang og respekt for den enkelte borger og dennes familie Du kan bidrage med høj faglig kvalitet Du har en positiv energi og indstilling til livet Tage ansvar for daglige rutiner hos den enkelte borger Om CareLink A S Hos CareLink A S har vi specialiseret os i at rekruttere, og formidle kompetente medarbejdere til kunder i sundhedssektoren. De nære relationer og det indgående kendskab til vores medarbejdere og vores kunders behov, er grundstenene i CareLink A S. Det er CareLink A S ønske, at vores kunder og vikarer oplever os som fair, ærlig og troværdig. Den gode personlige kontakt, er det der gør os i stand til at udvælge den helt rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og dermed skabe kvalitet for vore kunder og medarbejdere. CareLink A S har overenskomst med relevante fagforbund. Vil du vide mere, er du altid velkommen til at kontakte vores teams afdeling på tlf.: 44224243 eller på e-mail: teams@carelink.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem.

Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig:

  • Relevante kursustilbud
  • Sociale arrangementer
  • Faglig sparring og teammøder hvert kvartal
  • 12 timers vagter – Døgndækning
  • Oplæring i hjemmet

Du vil indgå i teams med 6-7 kolleger

Vi har følgende krav til uddannelse og kvalifikationer:

  • Erfaring med B-pap
  • Professionel tilgang og respekt for den enkelte borger og dennes familie
  • Du kan bidrage med høj faglig kvalitet
  • Du har en positiv energi og indstilling til livet
  • Tage ansvar for daglige rutiner hos den enkelte borger

Om CareLink A/S Hos CareLink A/S har vi specialiseret os i at rekruttere, og formidle kompetente medarbejdere til kunder i sundhedssektoren.

De nære relationer og det indgående kendskab til vores medarbejdere og vores kunders behov, er grundstenene i CareLink A/S.

Det er CareLink A/S ønske, at vores kunder og vikarer oplever os som fair, ærlig og troværdig.

Den gode personlige kontakt, er det der gør os i stand til at udvælge den helt rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og dermed skabe kvalitet for vore kunder og medarbejdere.

CareLink A/S har overenskomst med relevante fagforbund.

Vil du vide mere, er du altid velkommen til at kontakte vores teams afdeling på tlf.: 44224243 eller på e-mail: teams@carelink.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.


 

CARELINK A/SAalborg2019-06-08T00:00:002019-07-01T00:00:00
330038685Social og sundhedsassistent til team i GrenaaRobot Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem. Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig: Relevante kursustilbud Sociale arrangementer Faglig sparring og teammøder hvert kvartal 9 timers vagter Dag og nat Du vil indgå i teams med 6-7 kolleger Vi har følgende krav til uddannelse og kvalifikationer: Erfaring med B-pap Professionel tilgang og respekt for den enkelte borger og dennes familie Du kan bidrage med høj faglig kvalitet Du har en positiv energi og indstilling til livet Tage ansvar for daglige rutiner hos den enkelte borger Om CareLink A S Hos CareLink A S har vi specialiseret os i at rekruttere, og formidle kompetente medarbejdere til kunder i sundhedssektoren. De nære relationer og det indgående kendskab til vores medarbejdere og vores kunders behov, er grundstenene i CareLink A S. Det er CareLink A S ønske, at vores kunder og vikarer oplever os som fair, ærlig og troværdig. Den gode personlige kontakt, er det der gør os i stand til at udvælge den helt rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og dermed skabe kvalitet for vore kunder og medarbejdere. CareLink A S har overenskomst med relevante fagforbund. Vil du vide mere, er du altid velkommen til at kontakte vores teams afdeling på tlf.: 44224243 eller på e-mail: teams@carelink.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem.

Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig:

  • Relevante kursustilbud
  • Sociale arrangementer
  • Faglig sparring og teammøder hvert kvartal
  • 9 timers vagter – Dag og nat

Du vil indgå i teams med 6-7 kolleger

Vi har følgende krav til uddannelse og kvalifikationer:

  • Erfaring med B-pap
  • Professionel tilgang og respekt for den enkelte borger og dennes familie
  • Du kan bidrage med høj faglig kvalitet
  • Du har en positiv energi og indstilling til livet
  • Tage ansvar for daglige rutiner hos den enkelte borger

Om CareLink A/S Hos CareLink A/S har vi specialiseret os i at rekruttere, og formidle kompetente medarbejdere til kunder i sundhedssektoren.

De nære relationer og det indgående kendskab til vores medarbejdere og vores kunders behov, er grundstenene i CareLink A/S.

Det er CareLink A/S ønske, at vores kunder og vikarer oplever os som fair, ærlig og troværdig.

Den gode personlige kontakt, er det der gør os i stand til at udvælge den helt rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og dermed skabe kvalitet for vore kunder og medarbejdere.

CareLink A/S har overenskomst med relevante fagforbund.

Vil du vide mere, er du altid velkommen til at kontakte vores teams afdeling på tlf.: 44224243 eller på e-mail: teams@carelink.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.


 

CARELINK A/SGrenaa2019-06-08T00:00:002019-07-01T00:00:00
330038705Social og sundhedsassistent til respiratorteamRobot Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem. Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig: Relevante kursustilbud Sociale arrangementer Faglig sparring og teammøder hvert kvartal 12 timers vagter Døgndækning Oplæring i hjemmet Du vil indgå i teams med 6-7 kolleger Vi har følgende krav til uddannelse og kvalifikationer: Professionel tilgang og respekt for den enkelte borger og dennes familie Du kan bidrage med høj faglig kvalitet Du har en positiv energi og indstilling til livet Tage ansvar for daglige rutiner hos den enkelte borger Om CareLink A S Hos CareLink A S har vi specialiseret os i at rekruttere, og formidle kompetente medarbejdere til kunder i sundhedssektoren. De nære relationer og det indgående kendskab til vores medarbejdere og vores kunders behov, er grundstenene i CareLink A S. Det er CareLink A S ønske, at vores kunder og vikarer oplever os som fair, ærlig og troværdig. Den gode personlige kontakt, er det der gør os i stand til at udvælge den helt rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og dermed skabe kvalitet for vore kunder og medarbejdere. CareLink A S har overenskomst med relevante fagforbund. Vil du vide mere, er du altid velkommen til at kontakte vores teams afdeling på tlf.: 44224243 eller på e-mail: teams@carelink.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem.

Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig:

  • Relevante kursustilbud
  • Sociale arrangementer
  • Faglig sparring og teammøder hvert kvartal
  • 12 timers vagter – Døgndækning
  • Oplæring i hjemmet

Du vil indgå i teams med 6-7 kolleger

Vi har følgende krav til uddannelse og kvalifikationer:

  • Professionel tilgang og respekt for den enkelte borger og dennes familie
  • Du kan bidrage med høj faglig kvalitet
  • Du har en positiv energi og indstilling til livet
  • Tage ansvar for daglige rutiner hos den enkelte borger

Om CareLink A/S Hos CareLink A/S har vi specialiseret os i at rekruttere, og formidle kompetente medarbejdere til kunder i sundhedssektoren.

De nære relationer og det indgående kendskab til vores medarbejdere og vores kunders behov, er grundstenene i CareLink A/S.

Det er CareLink A/S ønske, at vores kunder og vikarer oplever os som fair, ærlig og troværdig.

Den gode personlige kontakt, er det der gør os i stand til at udvælge den helt rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og dermed skabe kvalitet for vore kunder og medarbejdere.

CareLink A/S har overenskomst med relevante fagforbund.

Vil du vide mere, er du altid velkommen til at kontakte vores teams afdeling på tlf.: 44224243 eller på e-mail: teams@carelink.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.


 

CARELINK A/SFrederikshavn2019-06-08T00:00:002019-08-01T00:00:00
330038781Social og sundhedsassistent til respiratorteam i ViborgRobot Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem. Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig: Relevante kursustilbud Sociale arrangementer Faglig sparring og teammøder hvert kvartal 12 timers vagter Døgndækning Oplæring i hjemmet Du vil indgå i teams med 6-7 kolleger Vi har følgende krav til uddannelse og kvalifikationer: Professionel tilgang og respekt for den enkelte borger og dennes familie Du kan bidrage med høj faglig kvalitet Du har en positiv energi og indstilling til livet Tage ansvar for daglige rutiner hos den enkelte borger Om CareLink A S Hos CareLink A S har vi specialiseret os i at rekruttere, og formidle kompetente medarbejdere til kunder i sundhedssektoren. De nære relationer og det indgående kendskab til vores medarbejdere og vores kunders behov, er grundstenene i CareLink A S. Det er CareLink A S ønske, at vores kunder og vikarer oplever os som fair, ærlig og troværdig. Den gode personlige kontakt, er det der gør os i stand til at udvælge den helt rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og dermed skabe kvalitet for vore kunder og medarbejdere. CareLink A S har overenskomst med relevante fagforbund. Vil du vide mere, er du altid velkommen til at kontakte vores teams afdeling på tlf.: 44224243 eller på e-mail: teams@carelink.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem.

Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig:

  • Relevante kursustilbud
  • Sociale arrangementer
  • Faglig sparring og teammøder hvert kvartal
  • 12 timers vagter – Døgndækning
  • Oplæring i hjemmet

Du vil indgå i teams med 6-7 kolleger

Vi har følgende krav til uddannelse og kvalifikationer:

  • Professionel tilgang og respekt for den enkelte borger og dennes familie
  • Du kan bidrage med høj faglig kvalitet
  • Du har en positiv energi og indstilling til livet
  • Tage ansvar for daglige rutiner hos den enkelte borger

Om CareLink A/S Hos CareLink A/S har vi specialiseret os i at rekruttere, og formidle kompetente medarbejdere til kunder i sundhedssektoren.

De nære relationer og det indgående kendskab til vores medarbejdere og vores kunders behov, er grundstenene i CareLink A/S.

Det er CareLink A/S ønske, at vores kunder og vikarer oplever os som fair, ærlig og troværdig.

Den gode personlige kontakt, er det der gør os i stand til at udvælge den helt rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og dermed skabe kvalitet for vore kunder og medarbejdere.

CareLink A/S har overenskomst med relevante fagforbund.

Vil du vide mere, er du altid velkommen til at kontakte vores teams afdeling på tlf.: 44224243 eller på e-mail: teams@carelink.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.


 

CARELINK A/SViborg2019-06-08T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent til børneopgave i hjemmet i Haderslev - vær med til at skabe tryghed

DET SUNDHEDSFAGLIGE BØRNETEAM

Haderslev
Brænder du for sygepleje af børn og vil du være med til at skabe tryghed? I Det Sundhedsfaglige Børneteam søger vi en dygtig social- og sundhedsassistent, der kan fungere som afløser. Er det dig, så vil du blive en del af et dygtigt team, der gennem...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Social og sundhedsassistent til respiratorteam i Aalborg

CARELINK A/S

Aalborg
Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem. Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig: Relevante kursustilbud Sociale arrangementer Faglig sparring og teammøder hvert kvartal 12 timers...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Social og sundhedsassistent til team i Grenaa

CARELINK A/S

Grenaa
Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem. Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig: Relevante kursustilbud Sociale arrangementer Faglig sparring og teammøder hvert kvartal 9 timers ...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Social og sundhedsassistent til respiratorteam

CARELINK A/S

Frederikshavn
Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem. Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig: Relevante kursustilbud Sociale arrangementer Faglig sparring og teammøder hvert kvartal 12 timers...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Social og sundhedsassistent til respiratorteam i Viborg

CARELINK A/S

Viborg
Jobbet består i overvågning og personlig pleje hos borger i eget hjem. Ønsker du at arbejde i det nære bureau under ordnede forhold kan vi tilbyde dig: Relevante kursustilbud Sociale arrangementer Faglig sparring og teammøder hvert kvartal 12 timers...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019