Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistenter til Bostederne Langeland Kommune


Bostederne Langeland Kommune søger 3 social- og sundhedsassistenter.

En fast stilling på 25 timer ugentligt pr. 1. marts 2018 med arbejdssted indtil videre i bostedet på Duevej og Hovedgaden i Humble.

En stilling på 30 timer ugentligt til et barselsvikariat i perioden 1. juni 2018 - 30. november 2018 med mulighed for forlængelse, med arbejdssted indtil videre på Brungårdsvænget i Lindelse.

En midlertidig stilling på 30 timer ugentligt i perioden fra 1. marts 2018 til 30. juni 2018 med arbejdssted på Brungårdsvænget i Lindelse.


Botilbuddene i Humble er hver især til 6 voksne med varigt nedsat funktionsevne, der er personaledækning i dag- og aften timerne.

Bofællesskabet Brungårdsvænget i Lindelse er et botilbud til 14 voksne med varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne, der er døgndækning med vågen nattevagt.
 

Vi tilbyder:

   • Arbejdspladser i udvikling
   • Engagerede, fleksible og kompetente kollegaer
   • En blandet beboergruppe både aldersmæssigt og i behovet for støtte/vejledning
   • En tværfagligt sammensat medarbejdergruppe, social-og sundhedsassistenter, pædagoger, studerende og elever
   • Samarbejde med kolleger i andre bosteder i Langeland Kommune
   • En arbejdsplan med skiftende vagter indeholdende både morgen- og aftenvagter
   • Arbejde indtil videre hver 3. weekend, dette kan ændres til hver anden weekend, hvis borgerbehovet ændres
   • Indgå i et rul, hvor der arbejdes juleaften og nytårsaften

 
Vi søger en medarbejder der:

   • Er uddannet social- og sundhedsassistent
   • Er fortrolig med medicinhåndtering
   • Kan veksle mellem forskelligartede opgaver på samme dag
   • Er tryghedsskabende, anerkendende og troværdig
   • Er åben for nytænkning med respekt for det etablerede
   • Er med til at skabe et udviklingsrum med respekt for den enkeltes kompetencer og ressourcer
   • Er selvstændigt handlende under ansvar for de udarbejdede handleplaner
   • Vægter positiv dialog og sparring med kollegaer og leder
   • Kan arbejde både kollektivt og selvstændigt
   • Kan planlægge og prioritere
   • Er fysisk og psykisk robust
   • Har gode skriftlige formuleringsevner og erfaring med IT
   • Er fleksibel i forhold til arbejdstider
   • Har kørekort

 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Ansættelses samtaler forventes afholdt i uge 8

Yderligere information kan fås ved henvendelse til daglig leder Hanne Karlskov Andreasen på tlf. 22 88 06 79.

Send ansøgning vedlagt dokumentation for uddannelse og erfaring via nedenstående link senest den 16. februar 2018 kl. 12:00.
 
 
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her