Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Social- og sundhedsassistenter til Hjemmeplejen Haarby/Glamsbjerg

Har du lyst til at blive en del af en arbejdsplads med høj faglighed og kollegialt sammenhold, og kan du varetage mange forskellige opgaver med fokus på rehabilitering? Så er det måske lige dig, vi søger!

Flere borgere har brug for vores hjælp, og vores opgaver bliver mere komplekse. Derfor søger vi 3 dygtige social- og sundhedsassistenter til Hjemmeplejen i Haarby/Glamsbjerg. Stillingerne er på 32-35 timer om ugen primært i dagvagt og med tiltrædelse den 1. maj eller snarest derefter.
 
Hvem er vi 
Hjemmeplejen i Glamsbjerg og Haarby er en udekørende gruppe, der både dækker land og by. Vi vægter kreativitet og fleksibilitet i opgaveløsningen, og vi varetager opgaver efter §83 og §83a samt delegerede opgaver. 
 
Hos os bliver du en del af en gruppe, som er kendetegnet ved:  
  • høj faglighed, da vi varetager mange forskelligartede delegerede sygeplejeydelser og har fokus på at udvikle vores kompetencer
  • at der delegeres mange sygeplejefaglige opgaver til assistenten 
  • kollegialt sammenhold, hvor vi respekterer forskellighed og arbejder sammen for at få tingene til at lykkes  
  • forskelligartede opgaver i en uforudsigelig hverdag  
  • stor frihed i opgaveløsningen – vi lærer hver dag og reflekterer over praksis.
Hvem er du
For at kunne løse vores mange forskelligartede opgaver er det vigtigt, at du har:  
  • kørekort  
  • evnen til at reflektere og kan drøfte forskellige problemstillinger med dine kollegaer og samarbejdspartnere  
  • pondus til at kunne sige til og fra  
  • lyst til en foranderlig hverdag  
  • lyst til at møde mange forskellige mennesker dagligt både i marken, men også tværfagligt.  
Vi tilbyder 
Du skal vælge os, fordi du får nogle af Danmarks dejligste borgere, som sætter stor pris på din hjælp, og at du besøger dem i deres eget hjem, hvor du har fokus på at give dem en optimal pleje. Vores udgangspunkt er, at borgeren skal mestre mest muligt af sit liv selvstændigt, og det betyder, at du skal have stort fokus på rehabilitering.  
 
Du får desuden 55 fantastiske kollegaer, der har forskellig baggrund både uddannelsesmæssigt og personligt, og der er derfor altid nogle at sparre med. Vi vil vores arbejde og kan lide selvstændigheden i marken. 
 
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelse kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med Nem ID på www.borger.dk eller www.politi.dk.   
 
Vil du vide mere
Har du brug for yderligere oplysninger, eller har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte planlæggere Linda Schmidt og Nina Holst på tlf. 64 74 76 97 eller leder Maria Kunz på tlf. 64 74 69 73. Her kan du også aftale et besøge hos os, hvis dette har din interesse.
 
Ansættelsessamtaler afholdes løbende. 
 
Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329780749Phoenix-592dd39312018-03-21T13:00:14.807Social- og sundhedsassistenter til Hjemmeplejen Haarby/Glamsbjerg

Har du lyst til at blive en del af en arbejdsplads med høj faglighed og kollegialt sammenhold, og kan du varetage mange forskellige opgaver med fokus på rehabilitering? Så er det måske lige dig, vi søger!

Flere borgere har brug for vores hjælp, og vores opgaver bliver mere komplekse. Derfor søger vi 3 dygtige social- og sundhedsassistenter til Hjemmeplejen i Haarby/Glamsbjerg. Stillingerne er på 32-35 timer om ugen primært i dagvagt og med tiltrædelse den 1. maj eller snarest derefter.
 
Hvem er vi 
Hjemmeplejen i Glamsbjerg og Haarby er en udekørende gruppe, der både dækker land og by. Vi vægter kreativitet og fleksibilitet i opgaveløsningen, og vi varetager opgaver efter §83 og §83a samt delegerede opgaver. 
 
Hos os bliver du en del af en gruppe, som er kendetegnet ved:  
  • høj faglighed, da vi varetager mange forskelligartede delegerede sygeplejeydelser og har fokus på at udvikle vores kompetencer
  • at der delegeres mange sygeplejefaglige opgaver til assistenten 
  • kollegialt sammenhold, hvor vi respekterer forskellighed og arbejder sammen for at få tingene til at lykkes  
  • forskelligartede opgaver i en uforudsigelig hverdag  
  • stor frihed i opgaveløsningen – vi lærer hver dag og reflekterer over praksis.
Hvem er du
For at kunne løse vores mange forskelligartede opgaver er det vigtigt, at du har:  
  • kørekort  
  • evnen til at reflektere og kan drøfte forskellige problemstillinger med dine kollegaer og samarbejdspartnere  
  • pondus til at kunne sige til og fra  
  • lyst til en foranderlig hverdag  
  • lyst til at møde mange forskellige mennesker dagligt både i marken, men også tværfagligt.  
Vi tilbyder 
Du skal vælge os, fordi du får nogle af Danmarks dejligste borgere, som sætter stor pris på din hjælp, og at du besøger dem i deres eget hjem, hvor du har fokus på at give dem en optimal pleje. Vores udgangspunkt er, at borgeren skal mestre mest muligt af sit liv selvstændigt, og det betyder, at du skal have stort fokus på rehabilitering.  
 
Du får desuden 55 fantastiske kollegaer, der har forskellig baggrund både uddannelsesmæssigt og personligt, og der er derfor altid nogle at sparre med. Vi vil vores arbejde og kan lide selvstændigheden i marken. 
 
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelse kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med Nem ID på www.borger.dk eller www.politi.dk.   
 
Vil du vide mere
Har du brug for yderligere oplysninger, eller har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte planlæggere Linda Schmidt og Nina Holst på tlf. 64 74 76 97 eller leder Maria Kunz på tlf. 64 74 69 73. Her kan du også aftale et besøge hos os, hvis dette har din interesse.
 
Ansættelsessamtaler afholdes løbende. 
 
Vi glæder os til at høre fra dig!
2018-04-24T22:50:15.247 Har du lyst til at blive en del af en arbejdsplads med høj faglighed og kollegialt sammenhold, og kan du varetage mange forskellige opgaver med fokus på rehabilitering? Så er det måske lige dig, vi søger! Flere borgere har brug for vores hjælp, og vores opgaver bliver mere komplekse. Derfor søger vi 3 dygtige social- og sundhedsassistenter til Hjemmeplejen i Haarby Glamsbjerg. Stillingerne er på 32-35 timer om ugen primært i dagvagt og med tiltrædelse den 1. maj eller snarest derefter. Hvem er vi Hjemmeplejen i Glamsbjerg og Haarby er en udekørende gruppe, der både dækker land og by. Vi vægter kreativitet og fleksibilitet i opgaveløsningen, og vi varetager opgaver efter §83 og §83a samt delegerede opgaver. Hos os bliver du en del af en gruppe, som er kendetegnet ved: høj faglighed, da vi varetager mange forskelligartede delegerede sygeplejeydelser og har fokus på at udvikle vores kompetencer at der delegeres mange sygeplejefaglige opgaver til assistenten kollegialt sammenhold, hvor vi respekterer forskellighed og arbejder sammen for at få tingene til at lykkes forskelligartede opgaver i en uforudsigelig hverdag stor frihed i opgaveløsningen vi lærer hver dag og reflekterer over praksis. Hvem er du For at kunne løse vores mange forskelligartede opgaver er det vigtigt, at du har: kørekort evnen til at reflektere og kan drøfte forskellige problemstillinger med dine kollegaer og samarbejdspartnere pondus til at kunne sige til og fra lyst til en foranderlig hverdag lyst til at møde mange forskellige mennesker dagligt både i marken, men også tværfagligt. Vi tilbyder Du skal vælge os, fordi du får nogle af Danmarks dejligste borgere, som sætter stor pris på din hjælp, og at du besøger dem i deres eget hjem, hvor du har fokus på at give dem en optimal pleje. Vores udgangspunkt er, at borgeren skal mestre mest muligt af sit liv selvstændigt, og det betyder, at du skal have stort fokus på rehabilitering. Du får desuden 55 fantastiske kollegaer, der har forskellig baggrund både uddannelsesmæssigt og personligt, og der er derfor altid nogle at sparre med. Vi vil vores arbejde og kan lide selvstændigheden i marken. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelse kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med Nem ID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Har du brug for yderligere oplysninger, eller har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte planlæggere Linda Schmidt og Nina Holst på tlf. 64 74 76 97 eller leder Maria Kunz på tlf. 64 74 69 73. Her kan du også aftale et besøge hos os, hvis dette har din interesse. Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Vi glæder os til at høre fra dig!10Phoenix592dd393101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-24T00:00:000000http://www.assens.dk/vores-kommune/job-i-assens-kommune/job-hos-os/1893310EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfartEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssens3153825Assens Kommune - Hjemmeplejen11Rådhus Allé 55610AssensDKDanmarkORS/592dd393_logo.pngORS/Small/592dd393_logo.png155.266589009.89274860
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent543372AssensMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=592dd393https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=592dd393https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=592dd393&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=592dd393&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgMed et job indenfor Sundhed får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg353849665hr-support@assens.dkDKDanmarkDKDanmark329931689Social- og sundhedsassistent til aftenvagt på Bofællesskabet OdensevejBasic Kan du lide at arbejde om aftenen? Har du erfaring eller kendskab til arbejdet med sårbare psykisk syge og misbrugere? Og kan du skabe en tryg og rolig hverdag for vores beboere? Så er det måske lige dig, vi søger! Hos Bofællesskabet Odensevej søger vi en social- og sundhedsassistent til aftenvagt fra 1den . marts 2019 eller før. Stillingen er på 21 timer om ugen med weekendvagt hver anden uge. Hvem er vi Bofællesskabet Odensevej er en almen plejebolig med plads til 24 beboere, som alle har individuelle ønsker og behov for støtte, pleje og omsorg. Odensevej er opdelt i tre bo-enheder med otte beboere på hver, fordelt på tre etager. En stor park omkranser vores bofællesskab. Der er livlig aktivitet og plads til udeliv i området. Vi har drivhus, hvor beboerne dyrker grøntsager og buske med bær, som plukkes og tilberedes. Derudover har vi en hund, to katte og to fugle fordelt i bo-enhederne, en dejlig bus som vi deler med andre plejehjem, og som bidrager med gode oplevelser. Vi er et Eden-registreret hjem og arbejder ud fra Eden Alternative-principperne (www.edendenmark.dk), hvor vi vægter menneskeligt ligeværd, nærvær, selvbestemmelse og medindflydelse i beboernes hverdag. Et hverdagsliv med plads til spontanitet og nærvær, hvor beboerne har mulighed for at være aktive i eget liv med hver deres ønsker og ressourcer. Hvem er du Vi forventer, at du: har arbejdet med eller har kendskab til arbejdet med sårbare psykisk syge og misbrugere er faglig og etisk velfunderet i det sociale arbejde er psykisk og fysisk robust er god til at skabe overblik i pressede situationer er strategisk tænkende i din tilgang til den individuelle indsats pleje af beboerne tænker det hele menneske ind i kerneopgaven er reflekterende, innovativ, nysgerrig og selvstændig i din fremtræden er motiverende og dialogskabende i din tilgang til opgaven vægter et positivt samspil på tværs af faggrænser og opgaver har stor rummelighed og tolerance i din tilgang kan skabe relationer, struktur og ro i beboernes hverdag har erfaring med dokumentation og IT er god til at lytte, åben for sparring og kan give konstruktiv feedback vægter et godt samarbejde med beboere, kollegaer og pårørende tager ansvar for at dagen bliver en god oplevelse for alle. Om jobbet Du vil være tilknyttet alle tre bo-enheder, hvor du indgår i et team med springerfunktion i tæt samarbejde med social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter, hvor du i fællesskabet varetager den daglige støtte og pleje af 24 beboere. Vi arbejder på tværs af faggrupper og har et tæt samarbejde med demenskoordinator, misbrugscentret, Geronto-psykiatriskteam og Socialområdet. Vi tilbyder: en velfungerende arbejdsplads med mange udfordrende arbejdsopgaver fagligt dygtige og dedikerede kollegaer faglig sparring, supervision og teammøder et bofællesskab, hvor beboernes trivsel er i fokus et tværfagligt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere et hverdagsliv, hvor der er plads til nærvær og spontanitet stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen et tre dages Eden-kursus i Eden-filosofien (obligatorisk) en struktureret undervisning i vores dokumentations-system KMD Nexus et fællesskab med fokus på arbejdsglæde og trivsel Du kan læse mere om, hvilke kompetencer man skal besidde som social- og sundhedsassistent i Assens Kommune i job- og kompetenceprofil for social- og sundhedsassistent. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Tove Pedersen på tlf. 64 74 69 44 eller på mobil 25 23 29 92. Ansøgningsfristen er den 20. januar 2019, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge fire og fem. Vi glæder os til at høre fra dig.

Kan du lide at arbejde om aftenen? Har du erfaring eller kendskab til arbejdet med sårbare psykisk syge og misbrugere? Og kan du skabe en tryg og rolig hverdag for vores beboere? Så er det måske lige dig, vi søger!

Hos Bofællesskabet Odensevej søger vi en social- og sundhedsassistent til aftenvagt fra 1den . marts 2019 eller før. Stillingen er på 21 timer om ugen med weekendvagt hver anden uge.
 
Hvem er vi
Bofællesskabet Odensevej er en almen plejebolig med plads til 24 beboere, som alle har individuelle ønsker og behov for støtte, pleje og omsorg. Odensevej er opdelt i tre bo-enheder med otte beboere på hver, fordelt på tre etager.  
 
En stor park omkranser vores bofællesskab. Der er livlig aktivitet og plads til ”udeliv” i området. Vi har drivhus, hvor beboerne dyrker grøntsager og buske med bær, som plukkes og tilberedes. Derudover har vi en hund, to katte og to fugle fordelt i bo-enhederne, en dejlig bus som vi deler med andre plejehjem, og som bidrager med gode oplevelser.   
 
Vi er et Eden-registreret hjem og arbejder ud fra Eden Alternative-principperne (www.edendenmark.dk), hvor vi vægter menneskeligt ligeværd, nærvær, selvbestemmelse og medindflydelse i beboernes hverdag. Et hverdagsliv med plads til spontanitet og nærvær, hvor beboerne har mulighed for at være aktive i eget liv med hver deres ønsker og ressourcer.  
 
Hvem er du  
 Vi forventer, at du: 
  • har arbejdet med eller har kendskab til arbejdet med sårbare psykisk syge og misbrugere 
  • er faglig og etisk velfunderet i det sociale arbejde 
  • er psykisk og fysisk robust 
  • er god til at skabe overblik i pressede situationer 
  • er strategisk tænkende i din tilgang til den individuelle indsats/pleje af beboerne  
  • tænker det hele menneske ind i kerneopgaven  
  • er reflekterende, innovativ, nysgerrig og selvstændig i din fremtræden  
  • er motiverende og dialogskabende i din tilgang til opgaven 
  • vægter et positivt samspil på tværs af faggrænser og opgaver 
  • har stor rummelighed og tolerance i din tilgang  
  • kan skabe relationer, struktur og ro i beboernes hverdag  
  • har erfaring med dokumentation og IT  
  • er god til at lytte, åben for sparring og kan give konstruktiv feedback 
  • vægter et godt samarbejde med beboere, kollegaer og pårørende  
  • tager ansvar for at dagen bliver en god oplevelse for alle.  
Om jobbet 
Du vil være tilknyttet alle tre bo-enheder, hvor du indgår i et team med springerfunktion i tæt samarbejde med social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter, hvor du i fællesskabet varetager den daglige støtte og pleje af 24 beboere. Vi arbejder på tværs af faggrupper og har et tæt samarbejde med demenskoordinator, misbrugscentret, Geronto-psykiatriskteam og Socialområdet.
 
Vi tilbyder: 
  • en velfungerende arbejdsplads med mange udfordrende arbejdsopgaver 
  • fagligt dygtige og dedikerede kollegaer 
  • faglig sparring, supervision og teammøder 
  • et bofællesskab, hvor beboernes trivsel er i fokus 
  • et tværfagligt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • et hverdagsliv, hvor der er plads til nærvær og spontanitet 
  • stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen  
  • et tre dages Eden-kursus i Eden-filosofien (obligatorisk) 
  • en struktureret undervisning i vores dokumentations-system KMD Nexus  
  • et fællesskab med fokus på arbejdsglæde og trivsel   
Du kan læse mere om, hvilke kompetencer man skal besidde som social- og sundhedsassistent i Assens Kommune i job- og kompetenceprofil for social- og sundhedsassistent
 
Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.
 
Vil du vide mere
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Tove Pedersen på tlf. 64 74 69 44 eller på mobil 25 23 29 92.  
 
Ansøgningsfristen er den 20. januar 2019, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge fire og fem.   
 
Vi glæder os til at høre fra dig.
ORS/Small/854a1cdf_logo.pngAssens Kommune - Plejecenter OdensevejAssens2018-12-20T16:01:28.6402019-01-20T00:00:00
329931312Social- og sundhedsassistent til dagvagt på Bofællesskabet OdensevejBasic Inspireres du af trivsel og succesoplevelser i hverdagen? Kan du skabe ro, struktur og stabilitet i beboernes hverdag? Og kan du indgå i et positivt samspil med vores beboere og pårørende? Så er det måske lige dig, vi står og mangler! Hos Bofællesskabet Odensevej søger vi en social- og sundhedsassistent til dagvagt fra den 1. marts 2019 og gerne før. Stillingen er på 32 timer om ugen med weekendvagt hver anden uge. Hvem er vi Bofællesskabet Odensevej er en almen plejebolig med plads til 24 beboere, som alle har individuelle ønsker og behov for støtte, pleje og omsorg. Odensevej er opdelt i tre bo-enheder med otte beboere på hver, fordelt på tre etager. En stor park omkranser vores bofællesskab. Der er livlig aktivitet og plads til udeliv i området. Vi har drivhus, hvor beboerne dyrker grøntsager og buske med bær, som plukkes og tilberedes. Derudover har vi en hund, to katte og to fugle fordelt i bo-enhederne, en dejlig bus som vi deler med andre plejehjem, og som bidrager med gode oplevelser. Vi er et Eden-registret hjem og arbejder ud fra Eden Alternative principperne, som du kan læse mere om på www.edendenmark.dk. Det betydet, at vi vægter menneskeligt ligeværd, nærvær, selvbestemmelse og medindflydelse i beboernes hverdag. Et hverdagsliv med plads til spontanitet og nærvær, hvor beboerne har mulighed for at være aktive i eget liv med hver deres ønsker og ressourcer. Vi oplever en stor aldersspredning i vores beboer-sammensætning og har en øget tilgang af yngre beboere, som ikke længere selv er i stand til at tilpasse mængden af stimuli og påvirkninger. Vi ser et øget behov for pædagogiske tiltag, som kan skabe struktur, stabilitet, ro og støtte i hverdagen, så den enkelte beboer kan leve det bedst mulige hverdagsliv. Hvem er du Vi forventer, at du: er uddannet social- og sundhedsassistent, har kendskab til voksenområdet og gerne erfaring fra ældreområdet har arbejdet med eller kendskab til arbejdet med sårbare psykisk syge og misbrugere er faglig og etisk velfunderet i det pædagogiske arbejde er psykisk og fysisk robust er god til at skabe overblik i pressede situationer er strategisk tænkende i din tilgang til den individuelle indsats pleje af beboerne tænker det hele menneske ind i kerneopgaven er reflekterende, innovativ, nysgerrig og selvstændig i din fremtræden er motiverende og dialogskabende i din tilgang til opgaven vægter et positivt samspil på tværs af faggrænser og opgaver har stor rummelighed og tolerance i din tilgang kan skabe relationer, struktur og ro i beboernes hverdag har erfaring med dokumentation er god til at lytte, åben for sparring og kan give konstruktiv feedback vægter et godt samarbejde med beboere, kollegaer og pårørende tager ansvar for at dagen bliver en god oplevelse for alle. Om jobbet Du vil primært være tilknyttet bo-enhed 3, hvor du indgår i et team i tæt samarbejde med social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter, hvor I i fællesskab varetager den daglige støtte og pleje af otte beboere. Vi arbejder på tværs af faggrupper og har et tæt samarbejde med demenskoordinator, misbrugscentret, Geronto-psykiatrisk team og socialområdet. Vi tilbyder: en velfungerende arbejdsplads med mange udfordrende arbejdsopgaver fagligt dygtige og dedikerede kollegaer faglig sparring, supervision og teammøder et bofællesskab, hvor beboernes trivsel er i fokus et tværfagligt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere et hverdagsliv, hvor der er plads til nærvær og spontanitet stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen interne og eksterne kurser et tre dages Eden-kursus i Eden-filosofien (obligatorisk) en struktureret undervisning i vores dokumentations-system (KMD Nexus) et fællesskab med fokus på arbejdsglæde og trivsel Du kan læse mere om, hvilke kompetencer man skal besidde som social- og sundhedsassistent i Assens Kommune i job- og kompetenceprofil for social- og sundhedsassistent. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Tove Pedersen på tlf. 64 74 69 44 eller mobil 25 23 29 92. Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 20. januar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 4 og 5.

Inspireres du af trivsel og succesoplevelser i hverdagen? Kan du skabe ro, struktur og stabilitet i beboernes hverdag? Og kan du indgå i et positivt samspil med vores beboere og pårørende? Så er det måske lige dig, vi står og mangler!

Hos Bofællesskabet Odensevej søger vi en social- og sundhedsassistent til dagvagt fra den 1. marts 2019 og gerne før. Stillingen er på 32 timer om ugen med weekendvagt hver anden uge.
 
Hvem er vi  
Bofællesskabet Odensevej er en almen plejebolig med plads til 24 beboere, som alle har individuelle ønsker og behov for støtte, pleje og omsorg. Odensevej er opdelt i tre bo-enheder med otte beboere på hver, fordelt på tre etager.
 
En stor park omkranser vores bofællesskab. Der er livlig aktivitet og plads til ”udeliv” i området. Vi har drivhus, hvor beboerne dyrker grøntsager og buske med bær, som plukkes og tilberedes. Derudover har vi en hund, to katte og to fugle fordelt i bo-enhederne, en dejlig bus som vi deler med andre plejehjem, og som bidrager med gode oplevelser.   
 
Vi er et Eden-registret hjem og arbejder ud fra Eden Alternative principperne, som du kan læse mere om på www.edendenmark.dk. Det betydet, at vi vægter menneskeligt ligeværd, nærvær, selvbestemmelse og medindflydelse i beboernes hverdag. Et hverdagsliv med plads til spontanitet og nærvær, hvor beboerne har mulighed for at være aktive i eget liv med hver deres ønsker og ressourcer.  
 
Vi oplever en stor aldersspredning i vores beboer-sammensætning og har en øget tilgang af yngre beboere, som ikke længere selv er i stand til at tilpasse mængden af stimuli og påvirkninger. Vi ser et øget behov for pædagogiske tiltag, som kan skabe struktur, stabilitet, ro og støtte i hverdagen, så den enkelte beboer kan leve det bedst mulige hverdagsliv.   
 
Hvem er du  
Vi forventer, at du: 
  • er uddannet social- og sundhedsassistent, har kendskab til voksenområdet og gerne erfaring fra ældreområdet 
  • har arbejdet med eller kendskab til arbejdet med sårbare psykisk syge og misbrugere 
  • er faglig og etisk velfunderet i det pædagogiske arbejde 
  • er psykisk og fysisk robust 
  • er god til at skabe overblik i pressede situationer 
  • er strategisk tænkende i din tilgang til den individuelle indsats/pleje af beboerne  
  • tænker det hele menneske ind i kerneopgaven  
  • er reflekterende, innovativ, nysgerrig og selvstændig i din fremtræden  
  • er motiverende og dialogskabende i din tilgang til opgaven 
  • vægter et positivt samspil på tværs af faggrænser og opgaver 
  • har stor rummelighed og tolerance i din tilgang  
  • kan skabe relationer, struktur og ro i beboernes hverdag  
  • har erfaring med dokumentation  
  • er god til at lytte, åben for sparring og kan give konstruktiv feedback 
  • vægter et godt samarbejde med beboere, kollegaer og pårørende  
  • tager ansvar for at dagen bliver en god oplevelse for alle.  
Om jobbet 
Du vil primært være tilknyttet bo-enhed 3, hvor du indgår i et team i tæt samarbejde med social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter, hvor I i fællesskab varetager den daglige støtte og pleje af otte beboere. Vi arbejder på tværs af faggrupper og har et tæt samarbejde med demenskoordinator, misbrugscentret, Geronto-psykiatrisk team og socialområdet.
 
Vi tilbyder: 
  • en velfungerende arbejdsplads med mange udfordrende arbejdsopgaver 
  • fagligt dygtige og dedikerede kollegaer 
  • faglig sparring, supervision og teammøder 
  • et bofællesskab, hvor beboernes trivsel er i fokus 
  • et tværfagligt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere 
  • et hverdagsliv, hvor der er plads til nærvær og spontanitet 
  • stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen  
  • interne og eksterne kurser  
  • et tre dages Eden-kursus i Eden-filosofien (obligatorisk) 
  • en struktureret undervisning i vores dokumentations-system (KMD Nexus) 
  • et fællesskab med fokus på arbejdsglæde og trivsel   
Du kan læse mere om, hvilke kompetencer man skal besidde som social- og sundhedsassistent i Assens Kommune i job- og kompetenceprofil for social- og sundhedsassistent
 
Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.  
 
Vil du vide mere
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Tove Pedersen på tlf. 64 74 69 44 eller mobil 25 23 29 92. 
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 20. januar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 4 og 5. 
ORS/Small/674eb666_logo.pngAssens Kommune - Plejecenter OdensevejAssens2018-12-20T14:01:56.9272019-01-20T00:00:00
329934670Social- og sundhedsassistenter til Hjemmeplejen AarupBasic Vil du være med til at gøre en forskel for vores borgere og støtte dem i at mestre deres hverdagsliv? Er du fagligt bevidst, nysgerrig og positiv, og har du lyst til at arbejde med psykiatriske opgaver? Vil du have medbestemmelse og være en del af en arbejdsplads med et godt sammenhold og plads til forskellighed? Så har vi jobbet til dig! Hjemmeplejen Aarup søger to social- og sundhedsassistenter til dagvagt med tiltrædelse 1. februar 2019 eller snarest derefter. Stillingerne er på 32-34 timer ugentligt med to aftenvagter hver fjerde uge og med vagt hver anden weekend. Hvem er vi Hjemmeplejen Aarup er en udekørende gruppe, som arbejder og tænker rehabiliterende, således at borgeren kan klare sig i eget hjem. Vi arbejder med Fælles Sprog III, da det er gode arbejdsredskaber, og fordi dokumentation er vigtig for, at opgaverne lykkes. Hos os bliver du taget alvorlig og lyttet til, og i personalegruppen vægter vi det gode arbejdsmiljø højt. Vi synes, det skal være sjovt at gå på arbejde, og det bliver det, når vi har medbestemmelse og et godt sammenhold. Vi har en stor omsorg for hinanden og her er plads til, at vi er forskellige, hvilket betyder, at vi supplerer hinandens svage og stærke sider. Kommunikation er en stor del af vores arbejde. Vi kommunikerer dagligt med hinanden, borgerne og deres pårørende. Derfor er det et område, som hele tiden er i fokus. Vi underviser og taler bl.a. om, hvad god kommunikation er, og vi deler viden med hinanden. Vi arbejder med sundhed: Vi laver morgengymnastik med elastik, laver fælles sund mad, får massage af kollega og bruger massagestol m.m. i vores hverdag. Desuden arbejder vi tværfagligt og støtter borgeren i at mestre sit hverdagsliv. Vores kerneopgave er borgeren. Hvem er du Vi søger en kollega som: arbejder rehabiliterende opsøger det tværfaglige samarbejde og får tingene til at lykkes sammen med borgeren grundlæggende er nysgerrig, positiv og fyldt med god energi er stabil og sætter en ære i at passe sit arbejde og være fagligt bevidst har lyst til at arbejde med psykiatriske opgaver og kan rumme mange forskellige levemåder har lyst til at udvikle sig, både fagligt og personligt, bl.a. gennem kurser og refleksion. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomster og ud fra principperne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan gøres digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Rose M. Islin Ried på telefon 64 74 75 63. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 28. januar 2019. Uddannelsesbevis bedes medbringes til samtalen. Vi glæder os til at høre fra dig.

Vil du være med til at gøre en forskel for vores borgere og støtte dem i at mestre deres hverdagsliv? Er du fagligt bevidst, nysgerrig og positiv, og har du lyst til at arbejde med psykiatriske opgaver? Vil du have medbestemmelse og være en del af en arbejdsplads med et godt sammenhold og plads til forskellighed? Så har vi jobbet til dig!

Hjemmeplejen Aarup søger to social- og sundhedsassistenter til dagvagt med tiltrædelse 1. februar 2019 eller snarest derefter. Stillingerne er på 32-34 timer ugentligt med to aftenvagter hver fjerde uge og med vagt hver anden weekend.
 
Hvem er vi   
Hjemmeplejen Aarup er en udekørende gruppe, som arbejder og tænker rehabiliterende, således at borgeren kan klare sig i eget hjem. Vi arbejder med Fælles Sprog III, da det er gode arbejdsredskaber, og fordi dokumentation er vigtig for, at opgaverne lykkes.   
 
Hos os bliver du taget alvorlig og lyttet til, og i personalegruppen vægter vi det gode arbejdsmiljø højt. Vi synes, det skal være sjovt at gå på arbejde, og det bliver det, når vi har medbestemmelse og et godt sammenhold. Vi har en stor omsorg for hinanden og her er plads til, at vi er forskellige, hvilket betyder, at vi supplerer hinandens svage og stærke sider.    
 
Kommunikation er en stor del af vores arbejde. Vi kommunikerer dagligt med hinanden, borgerne og deres pårørende. Derfor er det et område, som hele tiden er i fokus. Vi underviser og taler bl.a. om, hvad god kommunikation er, og vi deler viden med hinanden.    
 
Vi arbejder med sundhed: Vi laver morgengymnastik med elastik, laver fælles sund mad, får massage af kollega og bruger massagestol m.m. i vores hverdag.
 
Desuden arbejder vi tværfagligt og støtter borgeren i at mestre sit hverdagsliv. Vores kerneopgave er borgeren.    
 
Hvem er du   
Vi søger en kollega som:  
  • arbejder rehabiliterende  
  • opsøger det tværfaglige samarbejde og får tingene til at lykkes sammen med borgeren  
  • grundlæggende er nysgerrig, positiv og fyldt med god energi  
  • er stabil og sætter en ære i at passe sit arbejde og være fagligt bevidst
  • har lyst til at arbejde med psykiatriske opgaver og kan rumme mange forskellige levemåder  
  • har lyst til at udvikle sig, både fagligt og personligt, bl.a. gennem kurser og refleksion.    
Løn og ansættelsesforhold        
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomster og ud fra principperne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan gøres digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.   
 
Vil du vide mere     
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Rose M. Islin Ried på telefon 64 74 75 63. 
 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 28. januar 2019. Uddannelsesbevis bedes medbringes til samtalen. 
 
Vi glæder os til at høre fra dig.   
ORS/Small/e7aaec13_logo.pngAssens Kommune - Hjemmeplejen AarupAarup2019-01-02T14:00:45.3002019-01-22T00:00:00
329938934Social- og sundhedsassistent til Middelfart/Strib hjemmeplejeBasic Da en af vores dygtige assistenter har søgt nye udfordringer, søger vi en ny kollega til vores udekørende hjemmeplejegruppe Middelfart Strib Ude. Brænder du for at arbejde rehabiliterende og for at den enkelte borger skal lykkes. Er du uddannet social- og sundhedsassistent. Har du et godt helbred og er mødestabil, og har du lyst til at være kollega til fagligt dygtige personaler. så er det lige dig vi søger! Vi søger nemlig 1 social- og sundhedsassistent i dagvagt 30-34 t., i et vikariat året ud med mulighed for fastansættelse. Arbejde hver 2. weekend i de ulige uger og med tiltrædelse 1 2-2019 eller hurtigst muligt herefter.Kan du sige ja til følgende, så send os straks din ansøgning Er uddannet social- og sundhedsassistent og brænder for arbejdet som udekørende. Har kørekort.Har en rehabiliterende tilgang til borgerne.Kan arbejde i selvstyrende teams og kan lide at have stor indflydelse på sit arbejde.Har fokus på tidlig opsporing og ernæring.Kan arbejde tværfagligt og er fagligt velfunderet. Har flair for IT og er god til at dokumentere skriftligt.Er positiv, stabil, fleksibel og kreativ i sin opgaveløsning.Er god til at bevare overblikket i pressede situationer og kan arbejde selvstændigt og ansvarligt. Har det fint med en travl og omskiftelig hverdag. Har ren straffeattest. Så kan vi tilbyde Faglige, engagerede og ansvarlige kollegaer.Humor som en del af hverdagen.En arbejdsplads med høj trivsel og fokus på et godt arbejdsmiljø.En arbejdsplads, der brænder for nye projekter.Et job fyldt med udfordringer og udvikling.En arbejdsplads, der arbejder med relationel koordinering og rehabilitering.Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst.Har ovenstående vakt din interesse og ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret hjemmeplejeleder Linda Pothlitz på 8888 4606, træffes bedst mellem kl. 12-13. Ansøgningsfrist: 20.01.19Ansættelsessamtaler afholdes 30.01.19 Stillingen skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam Uønsket post .

Da en af vores dygtige assistenter har søgt nye udfordringer, søger vi en ny kollega til vores udekørende hjemmeplejegruppe Middelfart/Strib Ude.

Brænder du for at arbejde rehabiliterende og for at den enkelte borger skal lykkes. Er du uddannet social- og sundhedsassistent. Har du et godt helbred og er mødestabil, og har du lyst til at være kollega til fagligt dygtige personaler.
– så er det lige dig vi søger!

Vi søger nemlig

  • 1 social- og sundhedsassistent i dagvagt 30-34 t., i et vikariat året ud med mulighed for fastansættelse. Arbejde hver 2. weekend i de ulige uger og med tiltrædelse 1/2-2019 eller hurtigst muligt herefter.


Kan du sige ja til følgende, så send os straks din ansøgning

  • Er uddannet social- og sundhedsassistent og brænder for arbejdet som udekørende.
  • Har kørekort.
  • Har en rehabiliterende tilgang til borgerne.
  • Kan arbejde i selvstyrende teams og kan lide at have stor indflydelse på sit arbejde.
  • Har fokus på tidlig opsporing og ernæring.
  • Kan arbejde tværfagligt og er fagligt velfunderet.
  • Har flair for IT og er god til at dokumentere skriftligt.
  • Er positiv, stabil, fleksibel og kreativ i sin opgaveløsning.
  • Er god til at bevare overblikket i pressede situationer og kan arbejde selvstændigt og ansvarligt.
  • Har det fint med en travl og omskiftelig hverdag.
  • Har ren straffeattest.


Så kan vi tilbyde

  • Faglige, engagerede og ansvarlige kollegaer.
  • Humor som en del af hverdagen.
  • En arbejdsplads med høj trivsel og fokus på et godt arbejdsmiljø.
  • En arbejdsplads, der brænder for nye projekter.
  • Et job fyldt med udfordringer og udvikling.
  • En arbejdsplads, der arbejder med relationel koordinering og rehabilitering.
  • Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst.

Har ovenstående vakt din interesse og ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret hjemmeplejeleder Linda Pothlitz på 8888 4606, træffes bedst mellem kl. 12-13.

Ansøgningsfrist: 20.01.19
Ansættelsessamtaler afholdes 30.01.19

Stillingen skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam”/”Uønsket post”.

ORS/Small/8679f03f_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-01-09T11:00:37.5502019-01-19T00:00:00
329938937Social- og sundhedsassistent til Plejehjemmet Egebo - aftenvagtBasic Vi søger en ny kollega til følgende vagt: 1 SSA 30 t ugtl. i aftenvagt - fortrinsvis i hus 15 (fast stilling). Stillingen vil være til besættelse fra den 01.03.19. Plejehjemmet Egebo er et 14 år gammelt plejehjem beliggende i Ejby, Middelfart Kommune. På plejehjemmet bor 27 ældre herlige beboere og derudover har vi et afsnit på 8 midlertidige pladser. I Middelfart Kommune arbejder vi med at implementere EDEN Alternative, en plejefilosofi som har fokus på at skabe et hjem hvor livet leves hele livet og hvor vi hver dag arbejder på at modvirke ensomhed-kedsomhed og hjælpeløshed . Vi arbejder ud fra en personcentreret omsorg med fokus på øget trivsel via styrkelse af de psykologiske behov (Tom Kittwood). Det betyder, at hos os tænker vi beboernes hjem og trivsel først og dernæst vores arbejdsplads. Som en del af hjem og trivselstanken er vi i september begyndt at servere varm mad om aftenen, og maden bliver lavet ude i beboernes fælleskøkkener tæt på beboerne. Vi har ligeledes været en del af Sundhedsstyrelsens kompetenceudviklingsforløb med Demensrejseholdet, hvor vi har arbejdet med redskaber og metoder til at øge beboernes trivsel. Vi kan tilbyde: Et spændende og dynamisk arbejdsmiljø i konstant udvikling, hvor vi arbejder rehabiliterende med borgeren i centrum og hvor dagligdagen tilrettelægges ud fra borgerens ressourcer og medbestemmelsesret. Et miljø hvor vi har fokus på borgernes trivsel og hvor vi arbejder med inklusion og tilknytning i forhold til at skabe livskvalitet for den enkelte og for fællesskabet. En arbejdskultur hvor sparring er vigtig i forhold til at udvikle både dine og dine kollegers kompetencer, så vi sammen kan udvikle og højne det faglige niveau. En arbejdsplads hvor vi har fokus på muligheder frem for begrænsninger. Kollegial forståelse for hinanden og hvor samarbejde, hjælpsomhed, åben og ærlig kommunikation er værdier, vi værdsætter. En arbejdsplads med højt til loftet og godt humør. Vi forventer: En fleksibel og engageret medarbejder, der tager ansvar for de opgaver, der hver dag skal løses i samarbejde med borgere pårørende og kolleger. Et menneskesyn hvor værdier som nærvær, respekt og værdighed er i højsæde, og hvor du også har fokus på at skabe de gode relationer til beboerne. En tilgang hvor du tager udgangspunkt i beboerens ønsker og behov. En god, respektfuld og empatisk kommunikation overfor andre mennesker. At du er bevidst om at din adfærd overfor andre, er kilden til andres trivsel. At du tager ansvar for fællesskabet og kan bevare roen og overblikket i en til tider hektisk hverdag. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos planlægger Jytte Jørgensen (tlf. 8832 4540) eller leder Hanne Vestergaard (tlf. 8832 4516). Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: onsdag den 30-1-19 Samtaler forventes afholdt i uge 6. Du skal søge stillingen online. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe spam uønsket post

Vi søger en ny kollega til følgende vagt:

  • 1 SSA 30 t/ugtl. i aftenvagt - fortrinsvis i hus 15 (fast stilling). Stillingen vil være til besættelse fra den 01.03.19.

Plejehjemmet Egebo er et 14 år gammelt plejehjem beliggende i Ejby, Middelfart Kommune. På plejehjemmet bor 27 ældre herlige beboere og derudover har vi et afsnit på 8 midlertidige pladser.

I Middelfart Kommune arbejder vi med at implementere EDEN Alternative, en plejefilosofi som har fokus på at skabe ”et hjem hvor livet leves hele livet” og hvor vi hver dag arbejder på at modvirke ”ensomhed-kedsomhed og hjælpeløshed”. Vi arbejder ud fra en personcentreret omsorg med fokus på øget trivsel via styrkelse af de psykologiske behov (Tom Kittwood). Det betyder, at hos os tænker vi beboernes hjem og trivsel først og dernæst vores arbejdsplads. Som en del af hjem og trivselstanken er vi i september begyndt at servere varm mad om aftenen, og maden bliver lavet ude i beboernes fælleskøkkener tæt på beboerne.

Vi har ligeledes været en del af Sundhedsstyrelsens kompetenceudviklingsforløb med Demensrejseholdet, hvor vi har arbejdet med redskaber og metoder til at øge beboernes trivsel.

Vi kan tilbyde:

  • Et spændende og dynamisk arbejdsmiljø i konstant udvikling, hvor vi arbejder rehabiliterende med ”borgeren i centrum” og hvor dagligdagen tilrettelægges ud fra borgerens ressourcer og medbestemmelsesret.

  • Et miljø hvor vi har fokus på borgernes trivsel og hvor vi arbejder med inklusion og tilknytning i forhold til at skabe livskvalitet for den enkelte og for fællesskabet.

  • En arbejdskultur hvor sparring er vigtig i forhold til at udvikle både dine og dine kollegers kompetencer, så vi sammen kan udvikle og højne det faglige niveau.

  • En arbejdsplads hvor vi har fokus på muligheder frem for begrænsninger.

  • Kollegial forståelse for hinanden og hvor samarbejde, hjælpsomhed, åben og ærlig kommunikation er værdier, vi værdsætter.

  • En arbejdsplads med højt til loftet og godt humør.
     

Vi forventer:

  • En fleksibel og engageret medarbejder, der tager ansvar for de opgaver, der hver dag skal løses i samarbejde med borgere/pårørende og kolleger.

  • Et menneskesyn hvor værdier som nærvær, respekt og værdighed er i højsæde, og hvor du også har fokus på at skabe de gode relationer til beboerne.

  • En tilgang hvor du tager udgangspunkt i beboerens ønsker og behov.

  • En god, respektfuld og empatisk kommunikation overfor andre mennesker.

  • At du er bevidst om at din adfærd overfor andre, er kilden til andres trivsel.

  • At du tager ansvar for fællesskabet og kan bevare roen og overblikket i en til tider hektisk hverdag.

 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos planlægger Jytte Jørgensen (tlf. 8832 4540) eller leder Hanne Vestergaard (tlf. 8832 4516).

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist: onsdag den 30-1-19

Samtaler forventes afholdt i uge 6.

Du skal søge stillingen online. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”spam/uønsket post”

ORS/Small/b44f92bd_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-01-09T11:00:44.0102019-01-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent til aftenvagt på Bofællesskabet Odensevej

Assens Kommune - Plejecenter Odensevej

Assens
Kan du lide at arbejde om aftenen? Har du erfaring eller kendskab til arbejdet med sårbare psykisk syge og misbrugere? Og kan du skabe en tryg og rolig hverdag for vores beboere? Så er det måske lige dig, vi søger! Hos Bofællesskabet Odensevej søger...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:20. januar 2019

Social- og sundhedsassistent til dagvagt på Bofællesskabet Odensevej

Assens Kommune - Plejecenter Odensevej

Assens
Inspireres du af trivsel og succesoplevelser i hverdagen? Kan du skabe ro, struktur og stabilitet i beboernes hverdag? Og kan du indgå i et positivt samspil med vores beboere og pårørende? Så er det måske lige dig, vi står og mangler! Hos Bofællessk...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:20. januar 2019

Social- og sundhedsassistenter til Hjemmeplejen Aarup

Assens Kommune - Hjemmeplejen Aarup

Aarup
Vil du være med til at gøre en forskel for vores borgere og støtte dem i at mestre deres hverdagsliv? Er du fagligt bevidst, nysgerrig og positiv, og har du lyst til at arbejde med psykiatriske opgaver? Vil du have medbestemmelse og være en del af e...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:22. januar 2019

Social- og sundhedsassistent til Middelfart/Strib hjemmepleje

Middelfart Kommune

Middelfart
Da en af vores dygtige assistenter har søgt nye udfordringer, søger vi en ny kollega til vores udekørende hjemmeplejegruppe Middelfart Strib Ude. Brænder du for at arbejde rehabiliterende og for at den enkelte borger skal lykkes. Er du uddannet soci...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:19. januar 2019

Social- og sundhedsassistent til Plejehjemmet Egebo - aftenvagt

Middelfart Kommune

Middelfart
Vi søger en ny kollega til følgende vagt: 1 SSA 30 t ugtl. i aftenvagt - fortrinsvis i hus 15 (fast stilling). Stillingen vil være til besættelse fra den 01.03.19. Plejehjemmet Egebo er et 14 år gammelt plejehjem beliggende i Ejby, Middelfart Kommun...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:30. januar 2019